Connect with us

sport

Ferrari już plecami do ściany?

Published

on

Ferrari już plecami do ściany?
12:32

Binotto: Montreal nie jest wyścigiem obowiązkowym

Po dwóch niepowodzeniach w ostatnich trzech wyścigach Leclerc ma 34 punkty za Verstappenem w mistrzostwach świata. W mistrzostwach świata konstruktorów Ferrari traci 80 punktów do Red Bulla.

Szef zespołu podkreśla jednak, że zbliżający się wyścig w Kanadzie nie jest dla Scuderia „must win”. „Koncentrujemy się na wyścigu po wyścigu i w każdy weekend staramy się zwiększać nasz potencjał” – powiedział Binotto.

W Maranello nie wybucha panika. Rzeczywiście, w tym sezonie już widzieliśmy, jak szybko może się odwrócić los. Ponieważ po Melbourne Verstappen wciąż miał 46 punktów za Leclercem.

Pozostało 14 wyścigów, więc wszystko jest nadal możliwe.


13:26

Horner nie skreśla Ferrari

Byłoby na to zdecydowanie za wcześnie! Szef Red Bulla wyjaśnia: „Zapanują nad swoimi problemami, nie mam co do tego wątpliwości”. Jednocześnie uważa się, że Ferrari nadal może spodziewać się kar w trakcie sezonu.

Z powodu problemów z silnikiem powinno to być niemożliwe Aby przejść sezon z dozwoloną jednostką. Stwierdza jednak, że sytuacja na mundialu może się ponownie „szybko” zmienić.

Bo nawet Red Bull nie jest chroniony przed awariami w tym roku…



12:52

Kopę lat …

Ekscytujące statystyki od naszych kolegów z Motorsport Stats: ostatnia podwójna awaria techniczna Ferrari przedwczoraj miała zdumiewające 9100 dni temu!

W 1997 roku w Silverstone Eddie Irvine i Michael Schumacher przeszli na emeryturę po awarii technicznej. To się nigdy więcej nie zdarzyło Scuderia aż do wczoraj!

Mały wyjątek: Kimi Raikkonen i Felipe Massa przeszli na emeryturę w Melbourne w 2009 roku z powodu defektu. ALE: Finn wciąż jeszcze kalkulował.

Tak więc, statystycznie rzecz biorąc, nie ma podwójnego niepowodzenia.


12:13

Hamilton jeździ w Kanadzie

Toto Wolff powiedział wczoraj, że nie jest jeszcze pewne, czy Hamilton będzie mógł jeździć w Montrealu z powodu problemów z plecami. Teraz sam rekordzista wyjaśnił: „Będę tam w weekend”.

„Nie przegapiłbym tego za nic na świecie” – powiedział Hamilton, który kiedyś świętował swoje pierwsze zwycięstwo w Formule 1 w Kanadzie. Miejmy nadzieję, że weekend będzie mniej bolesny…


11:52

notatki tutaj!

Tym razem to był taki trudny poród! Opinie czasami szaleńczo się różniły i prowadziliśmy gorące dyskusje z kilkoma pilotami – w końcu nie daliśmy 1. Z pięcioma kierowcami zdecydowaliśmy się na 5.

Przejrzyj naszą galerię już teraz! Później, jak zwykle, następuje ta wielka końcowa ocena.


Galeria zdjęć: Baku: oceny jazdy redaktorów


11:31

Czy Latifi jest poza Williamsem?

Plotki o Kanadyjczyku nie chcą się zatrzymać. Po spekulacjach kilka tygodni temu Że może stracić kokpit w tym sezonie, podobne plotki znów się pojawiły.

Więc Raporty RacingNews365.comŻe Oscar Piastre mógł już być w Williamsie na Silverstone, a Latifi może zostać zwolniony po wyścigu do swojego domu w Montrealu. Ale sam Latifi nie chce o niej nic wiedzieć.

„Wiem, że będę jeździł przez resztę sezonu. Nie mogę więcej o tym powiedzieć” – wyjaśnia sam siebie. Od Williamsa dowiadujemy się również, że Kanadyjczyk powinien przynajmniej zakończyć obecny sezon.

Ale oczywiście mamy oczy otwarte.


11:08

#ZapytajMST

Dominik napisał do nas: „Mam pytanie dotyczące Regulacja czasów tunelu aerodynamicznego: W czerwcu (chyba) czas w tunelu aerodynamicznym zostanie dostosowany do aktualnej sytuacji mistrzostw konstruktorów.”

Pytanie: „Od kiedy obowiązuje nowy czas dla zespołów i kiedy ma to odzwierciedlenie w nowych częściach?” Datą referencyjną jest 30 czerwca, od 1 lipca do 31 grudnia obecny status Pucharu Świata zostanie „zmieniony”.

Odpowiedź na drugą część pytania jest trudna, ponieważ nowe części powstają z kilkutygodniowym, a nawet miesięcznym wyprzedzeniem. Więc nie oczekuj bezpośredniego efektu.


10:48

Sainz: Potrzebuję czasu w samochodzie

Kolejna wczesna porażka wczoraj. Dla Sainza jest to podwójnie gorzkie, ponieważ nie oznacza po prostu kolejnego zera. Stracił też czas w samochodzie. Potrzebuje tego, ponieważ nadal nie czuje się tak komfortowo w nowym Ferrari jak Leclerc.

„Uczymy się na tych błędach” – zapewnia. Ale: „Oczywiście to frustrujące na poziomie osobistym. Bardzo frustrujące. Ponieważ bardzo trudno jest uchwycić jakikolwiek impet. Kolejna wczesna porażka”.

„Przegapiłeś 40 czy 50 okrążeń w samochodzie, gdzie możesz się czegoś nauczyć” – mówi ze złością. To była trzecia w tym roku rezygnacja Hiszpana – i wszyscy przybyli wcześnie w wyścigu.


10:24

Rozpocznij bezpośrednie porównanie

W tym filmie początki Pereza i Leclerca są bezpośrednio porównywane. Czego nie widzisz: Verstappen już miał lepszy start. Ale został z tyłu i nie mógł znaleźć sposobu, aby go ominąć…


10:10

Czy Red Bull wycofuje się teraz?

Pięć kolejnych zwycięstw byków. Helmut Marko ma nadzieję na więcej! Wyjaśnia w „ServusTV”: „Powiedzieliśmy, że Baku i Kanada powinny być dwiema ścieżkami, które nam odpowiadają. Udowodniliśmy to tutaj”.

Właśnie dlatego podróżują teraz do Kanady „z optymizmem” i „ze wzrostem na całym świecie”. Marco ma nadzieję: „Wszystko mówi nam o możliwości przedłużenia naszej udanej kariery”.

Red Bull tylko raz w swojej historii wygrał ponad pięć wyścigów z rzędu: w 2013 roku Sebastian Vettel wygrał dziewięć razy z rzędu.


09:45

McLaren: Norris nie musi się jeszcze martwić o Baku

McLaren nie był zbyt szybki w weekend. Między innymi Alonso w Alpach, Vettel w Aston Martin i Alfa Torres był szybszy. Czy McLaren grozi teraz wycofaniem się do pomocy?

„Myślę, że ma to wiele wspólnego z torem”, Norris łączy to wszystko w całość i wyjaśnia: „Na prostych poruszamy się bardzo wolno”. To była duża wada w Baku. „Samochód był dobry” – wyjaśnił.

„Byłem bardzo silny, gdy wyścig był czysty. Byliśmy szybsi niż Alpy” – mówi. Jednak w wyścigu nie udało się tego zrealizować ze względu na brak prędkości na prostych.

Przyznaje: „Wybraliśmy niewłaściwą strategię siły ściskania”. Zobaczmy, jak poszło w Kanadzie. McLaren nadal jest w P4 w mistrzostwach świata.


9:13 rano

Oceń kierowców już teraz!

W redakcji trwa obecnie konferencja oceniająca wyścig w Baku. I oczywiście masz również możliwość oceny 20 pilotów za ich wydajność. Kim są najlepsi kierowcy w weekend? Wieczorem super ocena.

zagłosuj tutaj! pbtw | https://twitter.com/F1/status/1535966511050915840 | pb



8:35 rano

Perez: Czy za bardzo skupiłeś się na kwalifikacjach?

To może wyjaśniać, dlaczego w sobotę upadł z Verstappen, ale w niedzielę nie miał szans z mistrzem świata. Szef zespołu Christian Horner przyznaje, że drużyna mogła zbytnio skoncentrować się na kwalifikacjach.

W rezultacie Perez miał w wyścigu większe zużycie opon niż Verstappen. „Musimy się temu przyjrzeć, ponieważ Max był zdecydowanie w lepszej formie w wyścigu niż Checo pod koniec pierwszej pracy”.

Tymczasem Meksykanin był chwalony za to, że nie walczył z Verstappenem, gdy był szybszy. „Chico jest dużym chłopcem” – powiedział Horner. „Rozumie szerszy obraz i wie, że to długie mistrzostwa”.

Z P2 Perez jest obecnie wyżej w mistrzostwach świata niż kiedykolwiek wcześniej w swojej karierze.


8:23 rano

Spałem dobrze?

Oczywiście nasze słynne kolumny będą ponownie dostępne w poniedziałek. Christian Niemervall i Stefan Ellen pozwalają dziś jednej osobie spać szczególnie dobrze lub źle:

Kto najgorzej spał ostatniej nocy: Mattia Binotto

Kto spał lepiej ostatniej nocy: Helmut Marko

Poleciłbym Ci również ponownie? Świetny film analityczny o wyścigu w Baku. Następujące tematy były wczoraj w programie Christiana Nimmervalla i Kevina Schorena:

Hamilton: Czy przegapi Grand Prix Kanady?
Czy silniki Ferrari tracą wszystkie szanse na mistrzostwo świata?
Red Bull: Czy Verstappen znów jest faworytem?
Vettel: Podium znów jest na wyciągnięcie ręki
– Och, Mick!
Zamówienia zespołowe w McLaren
– Wyniki i klasyfikacje Pucharu Świata
– Pytania od członków kanału z czatu na żywo


Analiza wyścigu Baku: Nie tak Ferrari zostaje mistrzem świata!

Jak jeden silnik Ferrari za drugim oddawał ducha w Baku? Czy to była wstępna decyzja na mundialu? Więcej filmów o Formule 1

READ  Ikona meksykańskiego bramkarza: Matt Antonio Carvajal
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Jedno nieporozumienie – Van de Beek również został wykluczony z Frankfurtu

Published

on

Jedno nieporozumienie – Van de Beek również został wykluczony z Frankfurtu

Kiedy Donny van de Beek przeniósł się z Ajaxu Amsterdam do Manchesteru United w 2020 roku, uznano go za jedną z najgorętszych postaci na rynku transferowym. W 2019 roku 27-latek dotarł do półfinału Ligi Mistrzów i był kluczowym elementem legendarnego Ajaksu, w skład którego wchodzili Frenkie de Jong i Matthijs de Ligt. Dlatego w 2020 roku był wart dla Czerwonych Diabłów 39 milionów euro.

{ „placeholderType”: „MREC” }

Po podpisaniu kontraktu z gwiazdorskim pomocnikiem ówczesny menadżer United Ole Gunnar Solskjaer powiedział: „Występy Donny'ego w Eredivisie i w Europie były w ostatnich latach doskonałe i wszyscy nie możemy się doczekać współpracy z nim”.

Jednak jego przeprowadzka do Anglii szybko zamieniła się w koszmar. Pomocnik ledwo miał szansę pod wodzą Solskjaera i najczęściej nawet trafiał do standardowego składu Anglii.

Po odejściu Solskjaera Manchester United pod wodzą tymczasowego trenera Ralfa Rangnicka po raz pierwszy zdecydował się na remis. W styczniu 2021 roku Van de Beek został wypożyczony do Evertonu na pół sezonu. Holender nie był jednak w stanie zaimponować klubowi na Merseyside. Chociaż Van de Beek ostatni 90-minutowy występ miał miejsce podczas jego pobytu w Evertonie, nigdy nie stał się regularnym zawodnikiem pod wodzą ówczesnego trenera Toffees, Franka Lamparda.

{ „placeholderType”: „MREC” }

Erik ten Hag jako zbawiciel?

Wkrótce powinien pojawić się kolejny promyk nadziei: latem 2022 roku Erik ten Hag obejmie stanowisko trenera Manchesteru United. Trener, pod okiem którego Van de Beek odnosił największe sukcesy w Ajaxie Amsterdam, znalazł się na 30-osobowej liście finalistów Złotej Piłki.

Krótko po jego przybyciu jego nowy i stary trener bardzo ciepło wypowiadali się na temat Van de Beeka i obiecali mu mnóstwo czasu na grę: może grać zarówno na pozycji defensywnego, jak i ofensywnego pomocnika. Jednak jego najlepszą pozycję zawdzięczają umiejętnościom w polu karnym przeciwnika, gdzie gra bezpośrednio za napastnikiem. Ten Hag wyraził swój entuzjazm dla Van de Beeka, ponieważ miał naprawdę dobre przeczucie, że znalazł się we właściwym miejscu.

READ  Ikona meksykańskiego bramkarza: Matt Antonio Carvajal

Ale radość trwała tylko przez krótki czas, nawet pod przywództwem rodaka. Kolejna porażka nastąpiła na początku sezonu: Van de Beek opuścił kilka meczów na początku sezonu z powodu półpaśca i przez to nie mógł dostać się do drużyny. Podsumowanie jego pierwszego sezonu w United pod wodzą dziesięciu wiedźm: dziesięć meczów, zero goli i zero asyst.

Były megatalent nadal zmagał się z kontuzjami. W styczniu 2023 roku pomocnik zerwał więzadło poboczne. Kontuzja spowodowała, że ​​opuścił także przygotowania do nowego sezonu 2023/24.

{ „placeholderType”: „MREC” }

Już wtedy słyszałem pierwsze pogłoski o pożegnaniu. Na razie jednak Holender pozostaje w Czerwonych Diabłach. 27-latek wystąpił jednak tylko w dwóch krótkich występach. We wrześniu pozwolono mu zagrać pełne 19 minut w Pucharze Ligi, a w Premier League dwuminutowy występ w meczu z Crystal Palace był szczytem emocji.

Wystarczający powód, aby w styczniu ostatecznie wycofać ripcord.

Ratunek we Frankfurcie?

Van de Beek został wypożyczony do Eintrachtu Frankfurt. Holender po przybyciu do Hesji był uważany za ulubieńca Eintrachtu. „Donny van de Beek idealnie pasuje do idei naszej gry i jest ważnym elementem układanki dla naszego zespołu” – powiedział wówczas dyrektor sportowy Eintrachtu Markus Kroesche o pierwszym podpisaniu zimowego okna transferowego. „Wnosi bogate międzynarodowe doświadczenie, z którego skorzystają nasi młodzi gracze. Donny stanowi zagrożenie strzeleckie i ma przede wszystkim zapewnić naszym napastnikom obiecujące pozycje” – kontynuował Krosch.

Ale wpływ na fakty musi nastąpić szybko. Po długim okresie na ławce rezerwowych Van de Beek nie był w dobrej formie i jak dotąd mógł pomóc Eintrachtowi jedynie w ograniczonym stopniu. Van de Beek w Eintrachcie: Jak dotąd doszło do tylko jednego nieporozumienia.

Jego czas spędzony w Hesji: zaledwie osiem krótkich meczów w Bundeslidze i ani jeden mecz dłuższy niż 90 minut. Poza tym zero goli i zero asyst. Tak było w ostatnią sobotę w Monachium. Van de Beek wszedł na boisko z ławki w 77. minucie i nie był w stanie zapobiec porażce Frankfurtu z Bayernem Monachium 2:1.

READ  US Open: Benoit Bayer pakuje się przed porażką i zadziera z sędzią

Co wtedy?

Chociaż Eintracht ma opcję wykupu za 11 milionów euro, wydaje się mało prawdopodobne, aby Van de Beek pozostał we Frankfurcie. Jego wartość rynkowa w marcu spadła nawet do 7 mln euro z wcześniej 44 mln euro (Transfermarkt.de).

Holender ma kontrakt z Manchesterem United ważny do 2025 roku, co oznacza, że ​​będzie tam grał w przyszłym sezonie, ale to też wydaje się mało prawdopodobne. Jeśli Czerwone Diabły nie pozwolą Holendrowi pozostać w Eintrachcie Frankfurt, prawdopodobnie latem będą szukać kolejnego kupca. Poprzednie 39 milionów wypłacone mu w 2020 roku na pewno nie zostanie zrealizowane. Podróż Van de Beeka jest niepewna.

Continue Reading

sport

Ralf Schumacher radzi Red Bullowi zwolnić Hornera

Published

on

Ralf Schumacher radzi Red Bullowi zwolnić Hornera
8:27

Ralf Schumacher: Red Bull powinien zwolnić Christiana Hornera

Zaczynamy nasz dzień od Red Bulla, ponieważ oficjalne ogłoszenie odejścia Adriana Neweya może być tylko kwestią czasu. Ekspert Ralf Schumacher postrzega to jako fatalny sygnał dla zespołu wyścigowego.

„W tej chwili trzeba powiedzieć całkiem szczerze: Red Bull upada, a Christian Horner jest za to wyłącznie odpowiedzialny, trzymając się władzy z całych sił” – mówi Schumacher. W niebo Jasne słowa.

„Myślę, że nie będzie to ostatni problem, jaki będzie miał, gdy Adrian Newey go opuści. Max Verstappen też o tym myśli, podobnie jak dr Helmut Marko, jeśli tak na to patrzeć” – przewiduje.

„Daję więc Red Bullowi jeszcze dwa lata i jeśli nadal będą trzymać się Christiana Hornera, jestem pewien, że zespół popadnie w przeciętność” – powiedział Schumacher.

Bardzo złe prognozy dla najlepszego zespołu obecnie w Formule 1!

14:41

Marco: Sprinty są dobre tylko dla organizatorów

Nawiasem mówiąc, Helmut Marko ma „dwuczęściowe spojrzenie” na format sprintu, mówi W Speedwick ujawnić. Wyjaśnia tam, że „to tylko bonus dla organizatora, że ​​fani mogą skorzystać z sesji kwalifikacyjnej w piątek i wyścigu w sobotę”.

„Tak więc te dwa dni są łatwiejsze do promowania niż klasyczny weekend. To jest strona biznesowa” – mówi Marko, który podkreśla: „Jeśli chodzi o sport, bardziej podoba mi się tradycyjny proces, ponieważ sprint zajmuje dużo czasu”. „Coś z dala od głównego wydarzenia”.

„Ponadto, ponieważ zawodnicy mają tylko jedną wolną sesję treningową, możliwe jest, że format będzie błędny, jak to miało miejsce dwa lata temu w Brazylii” – powiedział Austriak.

Jego wniosek na temat wyścigów dragsterów jest następujący: „Jako organizator tak, jako fan wyścigów nie”.


14:22

Nowy wyścig

W najbliższy weekend po raz pierwszy w Miami odbędzie się wyścig dragsterów. Miami International Autodrome będzie jedenastym torem w historii Formuły 1, na którym odbędą się wyścigi dragsterów.

W naszej serii zdjęć możesz zobaczyć, które kursy zostały już „rozpoczęte” i kto w każdym przypadku wyprzedzał:


Seria zdjęć: Wszyscy zwycięzcy wyścigów sprinterskich Formuły 1


14:04

Tego dnia 23 lata temu…

…Juan Pablo Montoya w swoim debiutanckim sezonie podczas Grand Prix Hiszpanii 2001 Kolumbijczyk zajął drugie miejsce za ewentualnym mistrzem świata Michaelem Schumacherem.

Początek kariery Montoyi w Formule 1 wygląda bardzo dziwnie: w pierwszych ośmiu wyścigach sezonu 2001 był siedmiokrotnie wyeliminowany! Jedynym wyjątkiem było wspomniane już drugie miejsce w Barcelonie.

Następnie Montoya wygrał w sumie siedem wyścigów Formuły 1, a także zajął trzecie miejsce w Mistrzostwach Świata w 2002 i 2003 roku. Możesz także przeczytać wszystko w naszej dużej bazie danych!


13:42

Promocje

Możesz dowiedzieć się, jakie aktualizacje wprowadziło w tym roku 10 zespołów Formuły 1 w szerokim przeglądzie na naszym siostrzanym portalu Motorsport.com.

Widzimy tam na przykład, że Ferrari dostarczyło nowe części tylko na dwa z pięciu wyścigów w 2024 r., a mianowicie w Melbourne i Suzuka.

Pełny przegląd znajdziesz tutaj!


13:33

Ferrari: Brak aktualizacji w Miami

„Aktualizacje pojawią się wkrótce, ale nie w Miami” – ujawnia szef zespołu Ferrari, Frederic Vasseur. Według własnego oświadczenia Scuderia potrzebuje nowych części, aby móc długoterminowo konkurować z Red Bullem.

Na przykład jeśli chodzi o następny wyścig w Miami, Carlos Sainz wyjaśnia, że ​​wszystko powinno pójść tam „lepiej” w porównaniu z ostatnim wyścigiem w Chinach. Dał jednak jasno do zrozumienia, że ​​nie będą tam tak dobrzy jak w Australii.

Sainz był w stanie tam wygrać, ale aby móc regularnie walczyć na szczycie, nadal potrzebujesz aktualizacji. Według Hiszpana „plan” polega na sprowadzeniu nowych części do Imoli, aby zbliżyć się do Red Bulla.


13:03

Profesjonalne akcenty…

…autor: Nico Hülkenberg Znajdziesz go w tej serii zdjęć. Dobra wiadomość jest taka, że ​​jego kariera jeszcze się nie skończyła!

Nowy rozdział rozpocznie dla niego współpracę z Sauberem i Audi w przyszłym roku, w wieku 37 lat.


Seria zdjęć: Nico Hulkenberg: Kamienie milowe w karierze


12:52

Seidl: Dlatego Nico Hulkenberg przyjedzie w 2025 roku

Sauber dołączy do zespołu fabrycznego Audi dopiero w 2026 roku. Jednak Nico Hulkenberg będzie jeździł dla Saubera od przyszłego roku. Dyrektor generalny Andreas Seidl wyjaśnia, dlaczego Niemiec podpisał kontrakt „tak wcześnie”. Odwracać Silnik samochodu i sport wytłumaczyć.

„To logiczne, że nasz przyszły zespół kierowców z fabrycznego zespołu Audi pojawi się w samochodach już w 2025 roku, aby od początku towarzyszyć projektowi. Kierowcy mogą nam również pomóc w motywowaniu zespołu i kierunku rozwoju” – mówi Seidl.

Pochwalił: „Dlatego Nico jest uważany za najlepszy wybór. Nie ma wątpliwości, że jest szybki. Dzięki swojemu doświadczeniu, pracy zespołowej i doskonałemu zrozumieniu technicznemu zapewnia to, czego potrzebujemy”.

Oznacza to również: Drugi kierowca na rok 2025, który nie został jeszcze ustalony, prawdopodobnie otrzyma tylko roczny kontrakt.


12:30 po południu

Jakie są implikacje nowego systemu punktowego?

Jeszcze przed przerwą rozmawialiśmy o tym, że w przyszłości w Formule 1 może pojawić się nowy system punktowania. Propozycja: Zamiast jak dotychczas dziesięciu kierowców, punkty powinny zostać przyznane dwunastu najlepszym kierowcom.

Zmiana nie będzie miała wpływu na przód, ponieważ w siedmiu czołowych punktach nic się nie zmieni. Jednakże zostaną podane pozycje za dodatkowymi ladami.

Najszybszy punkt okrążenia również powinien pozostać, ale wówczas dotyczy również 12. miejsca.

Tutaj możesz dowiedzieć się, jakie to mogło mieć skutki (także w przeszłości)!


12:06

Puchar Świata dla środka pola

Wracając do taśmy, a że przed przerwą rozmawialiśmy tylko o zespołach pomocy, to chciałbym na szybko polecić Wam tę serię obrazków. To pokazuje, jak ekscytujący będzie Puchar Świata Fantasy, w którym weźmie udział tylko pięć najgorszych drużyn!


Seria zdjęć: Pomocnik Mistrzostw Świata Formuły 1: Rok 2024 będzie bardzo ciekawy bez pięciu najlepszych drużyn…


10:31

Dlaczego Mekies za nowy system punktowy

W Formule 1 wciąż toczy się dyskusja na temat nie tylko przyznawania punktów pierwszej dziesiątce w przyszłości. Szef zespołu Racing Bulls Laurent Mekies powiedział nam, że zdecydowanie popiera te plany.

Jego wyjaśnienie: „Nie ma przedstawicieli [in der Formel 1] więcej. „W Formule 1 i Red Bull Racing jest sześciu producentów, co oznacza około siedmiu czołowych zespołów”.

W przypadku mniejszego zespołu „bardzo trudno jest wytłumaczyć światu zewnętrznemu, naszym partnerom i fanom, że walczymy o 11. miejsce, które nie przynosi żadnych punktów” – powiedział Mikis.

W przypadku zespołów ścigających się z tyłu sytuacja jest taka, że ​​„teoretycznie przez większą część wyścigu walczy się o zero punktów, a my nie uważamy, że to słuszne, bo to świetna walka” – podkreślił.

Dlatego w przyszłości powinny znajdować się miejsca poza pierwszą dziesiątką.


10:09

Jakie sterowniki zostały już potwierdzone na rok 2025…

…można się tego dowiedzieć z tej serii zdjęć:


Seria zdjęć: Kierowcy Formuły 1 w 2025 roku


10:00

Kto w ogóle chce jechać do Red Bulla?

Naturalnym jest założenie, że każdy kierowca Formuły 1 chce jechać najszybszym samochodem. Obecnie jest to Red Bull, jednak wielu ekspertów uważa, że ​​niektórzy kierowcy nie chcą obecnie jechać do Milton Keynes.

Powodem tego jest wewnętrzna wyższość Maxa Verstappena. Mówi na przykład Ralf Schumacher W niebo O Carlosie Sainzu: „Jeśli Max Verstappen nie odejdzie, nie sądzę, że Red Bull jest dla niego interesujący”.

Bardzo podobnie widzi sytuację Lando Norrisa, inny były pilot Jolyon Palmer. w tym Kolumna dla F1.com Pisze, że przejście z McLarena do Red Bulla może w tej chwili nie być zbyt mądre.

Palmer powiedział: „Chociaż miejsce w Red Bullu będzie kuszące, sposób, w jaki Verstappen zniszczył Pierre’a Gasly’ego, Alexa Albona i Sergio Pereza, sprawi, że każdy zastanowi się dwa razy, zanim dołączy do zespołu, któremu tak bardzo zależy na „zbieraniu kierowców” supergwiazdy.

Co oznacza: dopóki Verstappen będzie w pobliżu, Red Bull prawdopodobnie nie będzie atrakcyjnym miejscem pracy dla wielu szybkich kierowców. Ale poczekajmy i zobaczmy jak długo to będzie trwało…


9:37

Miami to kraj Verstappena

Swoją drogą Carlos Sainz był już na podium w Miami. W 2022 roku w premierze wyścigu zajął trzecie miejsce za kolegą z drużyny Charlesem Leclercem i Maxem Verstappenem.

Jak dotąd nie udało się pokonać Holendra na torze Miami International Circuit. Kierowca Red Bulla wygrał dwie poprzednie edycje GP Miami.

Ustanowił także najszybsze okrążenie w latach 2022 i 2023. Ale: Verstappen nigdy nie był tam pole position! W 2022 roku Leclerc ustanowił najszybszy czas w kwalifikacjach w zeszłym roku, jadąc Sergio Perezem.

Możesz także przeczytać wszystko w naszej dużej bazie danych!

Charles Leclerc Max Verstappen Carlos Sainz Ferrari Ferrari F1 Red Bull Red Bull F1 ~ Charles Leclerc (Ferrari), Max Verstappen (Red Bull) i Carlos Sainz (Ferrari) ~


9:20

Sainz na podium

Mała notka na marginesie weekendu: Formuła 1 się nie odbyła, ale MotoGP tak. I tam, i tak skończyliśmy, na podium stanął Carlos Sainz! Ale oczywiście nie jako kierowca.

On i jego ojciec byli w stanie przekazać trofeum zwycięskiemu projektantowi podczas Grand Prix Hiszpanii. Zobaczymy, czy w niedzielę ponownie zobaczymy Sainza na podium – wtedy w aktywnej roli.


9:03

Samochody mistrzów świata..

…autor: Adrian Newey Wszystkie je znajdziesz w tej serii zdjęć. Byłoby szalonym pomysłem, gdyby po Williamsie, McLarenie i Red Bullu mógł zaprojektować samochód mistrzostw świata dla Ferrari!


Seria zdjęć: Samochody mistrza świata Adriana Neweya


8:49

Danner: Odejście Neweya byłoby katastrofą

Christian Danner również widzi rzeczy bardzo podobnie do Ralfa Schumachera. w spotkanie z sport.de „Zakładając, że Newey faktycznie odejdzie, automatycznie doprowadzi to do katastrofalnej sytuacji dla Red Bulla” – wyjaśnia ekspert.

Danner jest też pewien, że Newey był „gwarancją sukcesu przez całe lata World Series” i „jest niezastąpiony”. Ekspert może sobie także wyobrazić, że odejście Neweya może skutkować kolejnymi pożegnaniami.

Tutaj także zgadza się z Schumacherem. Danner powiedział, że odejście Neweya będzie „początkiem końca historii sukcesów Red Bull Racing”.

READ  Ikona meksykańskiego bramkarza: Matt Antonio Carvajal
Continue Reading

sport

Kane pozwala Bayernowi Monachium świętować mecz z Eintrachtem Frankfurt

Published

on

Kane pozwala Bayernowi Monachium świętować mecz z Eintrachtem Frankfurt

Stan na: 29 kwietnia 2024 r. o godzinie 00:00

FC Bayern Monachium pomyślnie zakończył treningi przed wtorkowym półfinałem Ligi Mistrzów (30 kwietnia 2024 r., transmisja na żywo w Sportschau.de) przeciwko Realowi Madryt – a dzięki Harry’emu Kane’owi Eintracht Frankfurt zmierzy się z Eintrachtem Frankfurt 31. Pierwsza runda Bundesligi przegrała 2:1 (1:1).

W sobotę (27 kwietnia 2024) Kane dał Monachium prowadzenie w 9. minucie, a Hugo Etiquette wyrównał w połowie pierwszej połowy (23.). Po daremnym rzucie karnym Robina Kocha na Thomasa Müllera, Kane po godzinie gry podwyższył na 2:1 dla Bayernu. „Stosunkowo niefortunne”Tak trener Frankfurtu Dino Topmüller opisał zdobycie zwycięskiego gola w wywiadzie dla Sportschau.

  • Runda 31
    Prawa strzałka

  • Aby obejrzeć transmisję na żywo: Bayern Monachium – Eintracht Frankfurt
    Prawa strzałka

Thomas Tuchel, trener Bayernu Monachium, na kilka dni przed pierwszym meczem półfinału Ligi Mistrzów z Realem Madryt nie był zadowolony z występu swojej drużyny. Powiedział stacji sportowej: „Najlepszym przygotowaniem jest zwycięstwo”.

Laimer jest w posiadaniu piłki przed pierwszą bramką Bayernu

Muller zmarnował pierwszą dużą szansę w meczu. Po łącznym podaniu Rafaela Guerrero i Erica Maxima Choupo-Motinga pogonił piłkę nad poprzeczką (5. pozycja). W rezultacie Frankfurt dał się zepchnąć za daleko w obronie i pokazał niepewność w przygotowaniach – Konrad Laimer wykorzystał to, aby zdobyć piłkę w środku pola i doskonałym dośrodkowaniem zdobył 34. gola Kane’a w sezonie. .

Bayern nadal mocno naciskał, a Frankfurt w ogóle nie mógł znaleźć miejsca w grze. Po dobrych 20 minutach mogło być 3:0 lub 4:0, ale Choupo-Moting, Kane i Eric Dier zmarnowali więcej dobrych okazji.

Etikité zdobywa bramkę dla Frankfurtu nie wiadomo skąd

W tej fazie Eintracht kręcił się po boisku nieco zdezorientowany, ale nagle wrócił do gry, wykonując swoją pierwszą w historii niebezpieczną akcję. Bramkarz narodowy Manuel Neuer rozpoczął kontratak dla Frankfurtu niedokładnym strzałem, a William Patcho podał piłkę do Etiquette, który minął Laimera i Müllera i nie dał Neuerowi żadnych szans strzałem z 20 metrów w prawy róg.

Zachęcony wyrównaniem Eintracht nabrał następnie większej siły w swoich ofensywnych ruchach w kierunku bramki. Kevin Trapp początkowo zablokował Müllera z ostrego kąta, a następnie Eric Dina-Epembe i Ansgar Knauf po kontrataku dwa na jednego strzelili gola i zapewnili Frankfurtowi prowadzenie.

Guerrero traci świetną okazję dla Monachium

Tuż przed zmianą Bayern powinien był dołożyć drugą bramkę, jednak Guerrero zdołał tak chytrze dośrodkować przed bramkę Eintrachtu, że piłka z niewielkiej odległości uderzyła w słupek, a stamtąd wróciła do bramki. Moje ręce były brudne.

Po przerwie monachijska drużyna nie była już tak skupiona jak na początku pierwszej połowy. Frankfurt nie prowadził jednak swoich ataków z największą konsekwencją, przez co akcja stała się nieco statyczna.

Niewłaściwe gotowanie szkodzi samotności

Indywidualny błąd Kocha przywrócił grę gospodarzom: bez wyraźnego powodu obrońca Eintrachtu uderzył Müllera łokciem w polu karnym, a po interwencji VAR sędzia Daniel Schlager nie miał innego wyjścia, jak zwrócić się do sędziego. Wskazuje, że ma zostać pokazane. Koch dobrze przyjął żółtą kartkę, ale wyrządziła ona poważne szkody jego drużynie: Kane bezpiecznie wykorzystał rzut karny i podniósł swój wynik do 35.

Marcel Seifert, Sportschau, 27 kwietnia 2024, 17:44

Bramkarz Frankfurtu Kevin Trapp później bronił Kocha: „Znałem Robina wystarczająco długo i nigdy nie było to zamierzone”. Thomas Mueller powiedział: „To był dziwny ruch i nagle jego łokieć znalazł się w moich ustach”.

Następnie Bayern rozegrał mecz u siebie z całkowitą pewnością siebie. Obrona była bezpieczna, chociaż Matthijs de Ligt nie był już w stanie przyczynić się do zdobycia bramki po strzale główki w drugiej połowie, a Leon Goretzka również pomógł w końcówce prawej strony defensywy. Zespół miał prawie dwie trzecie posiadania piłki i ponad 90% podań, więc ostatecznie sukces był zasłużony. Mueller w doliczonym czasie gry był bliski podwyższenia na 3:1.

Bayern w Stuttgarcie i Frankfurcie przeciwko Leverkusen

Po wtorkowym półfinale Ligi Mistrzów z Realem Madryt Bayern musi zmierzyć się w Bundeslidze ze Stuttgartem (sobota 24.05.2015, godz. 15:30), a Eintracht Frankfurt – mistrzem Niemiec Leverkusen (niedziela 24.05.2015, 5:00 30:30) – Jak zawsze oba mecze będą dostępne w transmisji na żywo na Sportschau.de.

READ  Ikona meksykańskiego bramkarza: Matt Antonio Carvajal
Continue Reading

Trending