Connect with us

Economy

Fisker, Sono i Canoo: rywale Tesli nadchodzą: inwestorzy powinni obejrzeć trzy mało znane akcje pojazdów elektrycznych | biuletyn Informacyjny

Published

on

?? Samochody elektryczne trafią do głównego nurtu w 2021 r.

?? Inwestorzy mają wiele możliwości inwestycyjnych
?? Niewielu rybaków wie o Tesli ze swoimi ambicjami

Branża samochodów elektrycznych gwałtownie wzrosła w 2021 r., a najpóźniej w zeszłym roku samochody z alternatywnymi formami jazdy trafiły do ​​głównego nurtu. Perspektywy branży również na nowy rok są dobre, co można również wywnioskować z rosnącej liczby firm działających w sektorze pojazdów elektrycznych. Dla inwestorów oznacza to wiele alternatyw inwestycyjnych — także poza liderem rynku, firmą Tesla. Chińscy konkurenci, tacy jak NIO, Li Auto, Xpeng i BYD, są notowani na giełdzie i konkurują z korzyścią dla kupujących, inwestorów i inwestorów. Tradycyjni producenci samochodów, tacy jak Volkswagen, BMW, General Motors i Ford, znacznie rozszerzyli swoją działalność związaną z energią elektryczną i coraz częściej polegają na alternatywnych formach jazdy. Ponadto ogromne zainteresowanie wzbudziły również firmy takie jak Lucid i Rivian. Również tutaj inwestorzy, którzy chcą postawić na rynek samochodów elektrycznych, znajdą to, czego szukają. Ale nie wszystkie firmy w branży są naprawdę ugruntowanymi graczami na rynku; Inwestorzy powinni też mieć oko na tych mało znanych przedstawicieli sektora samochodów elektrycznych.

Fisker

Jednym z nowych konkurentów Tesli jest amerykańska spółka joint venture Fisker. Grupa nie ma jeszcze samochodu na rynku, ale ma ambitne plany: SUV o nazwie „Ocean” będzie produkowany w Austrii od 2022 roku, a Fisker będzie produkowany przez Magna w Grazu: początkowo będą produkowane dwa pojazdy. Z tamtejszej linii montażowej, począwszy od listopada, Fisker będzie następnie dostarczać ocean klientom. Sam Fisker sprzedaje samochód pod hasłem: „Dynamiczny. Zorientowany na kierowcę. W pełni elektryczny”. Szczególnie dobrze radzi sobie z fotowoltaicznym dachem, który ma generować darmową energię dla zasilanego bateryjnie silnika samochodu.

READ  Największy asortyment w ponad 500 oddziałach

Zlecając produkcję firmie Magna, Fisker oszczędza pieniądze, a firma wykorzystuje również aspekt środowiskowy na dwa sposoby: oprócz silnika elektrycznego i dachowego źródła słonecznego nadwozie jest również przyjazne dla środowiska — musi być wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu .

Amerykanie prawdopodobnie zidentyfikowali nabywców Tesli Model 3 jako swoją grupę docelową, ponieważ z planowaną ceną sprzedaży 40 000 USD, Ocean jest w podobnej lidze cenowej do pojazdu Musk Group. W połowie zeszłego roku mówiono, że było już 17 000 zamówień przedpremierowych Fisker EV, a teraz powinno być ich więcej. Daje to inwestorom nadzieję, nawet jeśli wyniki giełdowe Fiskera nadal pozostają znacznie w tyle za innymi przedstawicielami branży: w ciągu ostatnich trzech miesięcy rynek amerykański wzrósł o prawie 19 procent.

Są silnikami

Sono Motors jest również jednym z mało znanych rywali Tesli, a niemiecka firma chce kawałek tortu EV z pickupem Sion. Firma Sono miała ostatnio problem z trudnościami, z jakimi boryka się chiński deweloper China Evergrande, który znajduje się w trudnej sytuacji finansowej. Założyciele Sono powiedzieli na spotkaniu z pytaniami i odpowiedziami pod koniec 2021 r. W przypadku zerwania współpracy skontaktowano się z alternatywnymi partnerami: firma rozmawiała na wysokim szczeblu z kilkoma europejskimi producentami kontraktowymi.

Pomimo obecnej napiętej sytuacji, w jakiej znalazła się firma Sono, firma jest przekonana, że ​​będzie mogła jak najszybciej wyjechać swoim pickupem na ulice. Niemcy stawiają na niezwykłą koncepcję swojego samochodu: w karoserię Scion wbudowano technologię słoneczną, co oznacza, że ​​samochód może „w idealnych warunkach z prędkością 112 kilometrów tygodniowo (w słonecznym tygodniu maksymalnie 245 km). kilometrów) dodatkowy zasięg przy wykorzystaniu samej energii słonecznej”, jest to firma produkująca samochody. Zapewnia to „pełną samowystarczalność na krótkich dystansach”.

READ  UWAGA KLIENTA 1&1: OSZUST HANDLOWY

Pierwsza oferta publiczna Sono na NASDAQ wpompowała około 135 milionów dolarów do korporacyjnej kasy, podtrzymując nadzieję na Sion. „Tak, dochody pomagają nam zapewnić ciągłość naszego istnienia i pomagają nam poczynić dodatkowe inwestycje w produkcję seryjną” – powiedziała dpa założycielka i dyrektor generalna Lauren Hahn.

Dla inwestorów Sono pozostaje inwestycją spekulacyjną w świetle wciąż niepewnej sytuacji dotyczącej potencjalnego partnera produkcyjnego. Widać to również w kształtowaniu się kursu akcji: w ciągu ostatniego miesiąca akcje Sono na amerykańskiej giełdzie straciły około jednej czwartej swojej wartości.

Kano

Wraz z Canoo, kolejna firma z sektora pojazdów elektrycznych idzie w ślady lidera rynku Tesli. Amerykański producent samochodów elektrycznych – taki jak Fisker i Sono – postanowił nie otwierać własnego zakładu produkcyjnego, przynajmniej w Europie, i zamiast tego planował produkować własne ciężarówki i samochody elektryczne z pomocą VDL Nedcar w Holandii. Jednak pod koniec grudnia plany załamały się, a rozmowy o kontrakcie na produkcję Canoos Lifestyle Vehicle utknęły w martwym punkcie, zgodnie z komunikatem prasowym Amerykanów. „Doceniamy wielomiesięczne wysiłki firmy VDL Nedcar, aby zaoferować nam opcję produkcji kontraktowej, ale doszliśmy do wniosku, że produkcja w Ameryce najlepiej pasuje do naszej misji i obecnego zainteresowania”, powiedział dyrektor generalny Tony Aquila w Communications. Jednak potencjalne plany rywala Riviana mogły również przyczynić się do decyzji, która podobno planuje przejęcie holenderskiego zakładu produkcyjnego VDL Nedcar.

Koncentracja na produkcji w ich kraju musi teraz zapewnić zwiększoną produkcję w zakładach produkcyjnych w Arkansas i Oklahomie. Samochód Lifestyle zostanie wprowadzony na rynek w ostatnim kwartale 2022 roku.

Canoo, który wszedł na giełdę w 2020 roku w ramach fuzji, stał się celem amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, która wszczęła dochodzenie przeciwko spółce. Ponadto w ciągu ostatnich kilku miesięcy nastąpiły ogromne zmiany w zarządzaniu, a także zmienił się kierunek grupy: zamiast być producentem kontraktowym, Canoo chce używać tylko płaskiej platformy deskorolkowej w swoich modelach firmowych, sprzedając na trzecim miejscu. Imprezy nie są już planowane.

READ  Apple na minusie po rekordowo wysokim poziomie: Wall Street ponownie znajduje się pod presją stóp procentowych

Rozwój wokół wciąż młodej grupy pojazdów elektrycznych budzi co najmniej sceptycyzm inwestorów. Na amerykańskim Nasdaq akcje Canoo straciły w ciągu roku ponad 40 proc.

Zespół redakcyjny Finanzen.net

Ten tekst ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi rekomendacji inwestycyjnej. Finanzen.net GmbH wyklucza jakiekolwiek prawo do regresu.

Więcej wiadomości o Tesli

Bildkelin: Smile Fight / Shutterstock.com, David Calvert / For The Washington Post przez Getty

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Lista pokazuje, gdzie doszło do „oszczędności inflacyjnej”.

Published

on

Lista pokazuje, gdzie doszło do „oszczędności inflacyjnej”.
  1. tz
  2. konsument

Naciska

Aby zaoszczędzić pieniądze, producenci żywności uciekają się do drastycznych środków, takich jak zmiana składników. Na liście znajdują się produkty dotknięte „oszczędnością inflacyjną”.

WAŻNE – Twój ulubiony gotowy produkt z supermarket Nagle smakuje inaczej? Być może natknąłeś się na oszustwo związane z fabryką żywności. Aby zaoszczędzić drogie składniki w gotowych produktach, niektórzy producenci zmieniają recepturę. Do pogorszenia jakości może także prowadzić tzw. „oszczędność inflacyjna”. Jakość niektórych produktów na półkach supermarketów faktycznie spadła, On pisze spieszyć się.

Produkty te zostały dotknięte „skąpą inflacją”.

Co więc dokładnie oznacza termin „oszczędność inflacyjna”? Słowo to składa się z angielskiego słowa „skąpić” (oszczędzać) i puchnąć. Według raportów termin ten opisuje taktykę stosowaną przez producentów żywności, polegającą na oszczędzaniu cennych składników, a jednocześnie oferowaniu produktu po tej samej cenie. Centrum Konsumenckie w Hamburgu. W miarę zachowywania niektórych składników pogarsza się także jakość produktów.

the Centrum Konsumenckie w Hamburgu Wskazuje na niedawne przypadki „inflacji”. Na produkty te wpływa m.in.:

  • Gut & Günstig Cream Steak (Edeka): Ten produkt zawiera mniej wieprzowiny niż wcześniej. Odsetek ten spadł z 32 do 24 proc. Brakujące mięso jest pokryte większą ilością grzybów i śmietany i jest tańsze.
  • Serbska zupa fasolowa firmy Erasco: W gotowej zupie producenta Erasco udział rozdrobnionych pomidorów zmniejszono o sześć procent. Producent unika także boczku.
  • Gulasz z kurczaka z makaronem Sonnen Bassermann: Konsumenci znajdują w zupie mniej makaronu niż w przeszłości. Zamiast 35% makaronu w pudełku jest teraz tylko 26%. Guma guar została niedawno dodana do listy składników jako środek zagęszczający.
Producenci tacy jak Erasco zmieniają składniki popularnych produktów. (Awatar) © Martin Wagner/Imago

Producenci tacy jak Granini, Rügenwalder Mühle i Iglo również wprowadzali w przeszłości zmiany komponentów. Informacje na opakowaniu typu „nowa formuła” lub „ulepszona formuła” mogą być głośne Centrum Konsumenckie w Hamburgu Wskazuje potencjał „inflacji”.

READ  Wysoka inflacja: sprzedawca mebli Made.com redukuje miejsca pracy

„Deflacja” to podobne oszustwo

Na prośbę Centrum Konsumenckie w Hamburgu Producenci żywności zazwyczaj opierają swoje zmiany receptur na życzeniach swoich klientów. Centrum Doradztwa Konsumenckiego oświadcza, że ​​są to wymówki. Na przykład jeden z producentów żywności stwierdził: „Dzięki tej modyfikacji odpowiadamy na zapotrzebowanie konsumentów na mniej intensywny smak czekolady…”.

Oprócz „deflacji” przedsiębiorstwa starają się osiągnąć wyższe zyski także poprzez tzw. „deflację”. W ten sposób zmniejsza się ilość produktów, a cena pozostaje taka sama.

Tego typu oszustwa istnieją już od dłuższego czasu. Rok 2022 był Rama wybrał „Pakiet dotyczący oszustw roku”.. Wcześniej nie było wielu skarg na produkt.

Continue Reading

Economy

Ruch – Korki spowodowane kontrolą graniczną – Woidke chce rozwiązania z Polską – Gospodarka

Published

on

Ruch – Korki spowodowane kontrolą graniczną – Woidke chce rozwiązania z Polską – Gospodarka

Frankfurt nad Odrą (dpa) – Premier Brandenburgii Dietmar Woidke chce współpracować z Polską, aby zmniejszyć ryzyko korków we Frankfurcie nad Odrą w świetle wprowadzonych kontroli granicznych przeciwko nielegalnej migracji. „Chcielibyśmy oczywiście, aby kontrole graniczne nie utrudniały w miarę możliwości normalnego ruchu. Ze stroną polską toczy się szereg rozmów w tej sprawie i myślę, że teraz z nowym polskim rządem jest to łatwiejsze do osiągnięcia niż miało to miejsce pół roku temu. temu” – Woidke powiedział gazecie Märkische Oderzeitung (wtorek). Rządy Niemiec i Polski muszą połączyć siły, aby znaleźć wspólne rozwiązania. „Niestety, od prawie ośmiu lat nie było żadnych konsultacji rządowych. Myślę, że to bardzo dobry znak i cieszę się, że w końcu ogłoszono, że zostanie on ogłoszony na ten rok. „Dlatego istnieje wielka nadzieja na znalezienie lepszych rozwiązań”.

Ze względu na kontrole graniczne na moście miejskim we Frankfurcie nad Odrą i na autostradzie A12 często tworzą się długie korki. Od miesięcy słyszymy skargi od pasażerów, zwłaszcza z branży logistycznej.

W wywiadzie dla gazety „Märkische Oderzeitung” premier Fedke podkreślił znaczenie Europejskiego Uniwersytetu Viadrina we Frankfurcie nad Odrą w świetle prowadzonych tam studiów ukraińskich. „Po niedzielnych przemówieniach, które często słyszeliśmy na temat przystąpienia do UE i innych tematów, musimy teraz podjąć praktyczne kroki, a konkretnie: w jaki sposób Ukraina może teraz zbliżyć się do Europy Zachodniej? I to jest proces, w którym Viadryna – która ma z najwyższym Doświadczenia ukraińskie w Niemczech – główna rola.

© dpa-infocom, dpa:240402-99-536222/2

READ  Apple na minusie po rekordowo wysokim poziomie: Wall Street ponownie znajduje się pod presją stóp procentowych
Continue Reading

Economy

Pod żadnym pozorem nie jedz kiełbasek

Published

on

Pod żadnym pozorem nie jedz kiełbasek
  1. ruhr24
  2. praca
Klienci nie powinni jeść hot dogów z Aldi. © Funke Photo Services/Imago, Pond5 Images/Imago; Uczelnia: RUHR24

Obecnie trwa wycofywanie kiełbas Aldi Nord. Klienci, którzy je spożywają, mogą spodziewać się nieprzyjemnych objawów.

Dortmund – Za kilka dni nastąpi kolejne wycofanie z Aldi. Tym razem szczególnie miłośnicy mięsa powinni zwrócić uwagę na rodzaj kiełbasy, którą jedzą, czyli w tym przypadku: lepiej jej nie jeść.

Przypomnienie od Aldi: Pod żadnym pozorem nie jedz kiełbasek

Gmyrek Fleisch- und Wurstwaren GmbH & Co. KG Zaproszenie do artykułu”Dobre trzy dębowe kiełbaski wieprzowe Harz„Zaczęło się Data przydatności do spożycia (BBD) 3 maja 2024 r Bierzemy. Odbywa się to ze względów zapobiegawczych w zakresie ochrony konsumentów. Ostrzeżenie opublikowano 24 kwietnia.

Podczas badania wewnętrznego w próbce wykryto salmonellę, która może powodować choroby przewodu pokarmowego i objawy grypopodobne. Konsumenci proszeni są o nie spożywanie wycofywanego produktu.

Co to jest salmonella?

Salmonella to bakteria, która często powoduje zakażenia przenoszone przez żywność, zwłaszcza poprzez spożycie skażonego mięsa, jaj lub produktów mlecznych. Zakażenie Salmonellą, znane również jako salmonelloza, zwykle objawia się takimi objawami, jak biegunka, skurcze brzucha i gorączka, które zwykle pojawiają się w ciągu 12 do 72 godzin od spożycia skażonej żywności.

Chociaż większość zarażonych osób wraca do zdrowia w ciągu kilku dni bez specjalnego leczenia, infekcja salmonellą może być poważniejsza u niemowląt, osób starszych i osób z osłabionym układem odpornościowym. Aby zapobiec salmonellozie, ważne jest przestrzeganie dobrych praktyk higienicznych podczas przygotowywania i podgrzewania żywności.

Przypomnij Aldi: Nie jedz kiełbasek przecenionych w niektórych obszarach

Wycofana kiełbasa była dostępna w oddziałach Aldi Nord w regionach Datlen, Laert-Severhausen, Hahn. Mundena, Salzgittera i Wehrla Sprzedany. Zarówno Gmyrek, jak i Aldi Nord natychmiast zareagowały i wycofały kiełbaski ze sprzedaży.

Kiełbasa.
Kiełbaski te można było kupić w Aldi – klienci powinni sprawdzić datę przydatności do spożycia. © localpic/Imago, Gmyrek Fleisch- und Wurstwaren GmbH & Co. KG; Uczelnia: RUHR24

Klienci, którzy zakupili kiełbaski wieprzowe, mogą je zwrócić w dowolnym oddziale Aldi Nord bez okazywania paragonu. Cena zakupu zostanie zwrócona.

READ  UWAGA KLIENTA 1&1: OSZUST HANDLOWY

Przypomnijmy z Aldi: Producent kiełbasy dostarcza więcej informacji

Bieżące wycofanie dotyczy wyłącznie produktów z określoną datą przydatności do spożycia. Nie ma to wpływu na inne produkty producenta lub inne produkty marki „Gut Drei Eichen”.

Gmyrek Fleisch- und Wurstwaren GmbH & Co. przeprasza. KG zapewnia konsumentom ulgę w niedogodnościach i wsparcie w przypadku jakichkolwiek pytań za pośrednictwem adresu e-mail [email protected].

Continue Reading

Trending