Connect with us

sport

Wskaźnik na żywo Formuły 1: limit budżetu wciąż w centrum uwagi

Published

on

Wskaźnik na żywo Formuły 1: limit budżetu wciąż w centrum uwagi
10:20

Horner również potwierdza: byłem poniżej limitu

I tak wracamy do pułapu kosztów. Szef zespołu Red Bull potwierdza, że ​​nadal jesteś „w 100 procentach” za swoim oświadczeniem. Wiadomo było, że jest to mniej niż górna granica.

Horner wyjaśnia, że ​​teraz FIA musi to potwierdzić. Można się spodziewać „z zainteresowaniem” decyzji Światowej Federacji w przyszłym tygodniu. Ekscytujące: Horner przypomina nam, że te informacje są rzeczywiście tajne.

Więc nie ma pojęcia, skąd pochodzą te plotki. „Skąd u licha zdobyłeś te informacje?” Horner chce wiedzieć. Dla niego wypowiedzi poczynione wczoraj są „całkowicie nie do przyjęcia”.

To oczywiście musi iść w kierunku Toto Wolff.

10:58

deszcz w singapurze

Seria W jest obecnie dostępna w Singapurze. Dlaczego o tym wspominamy? Bo znowu padało! Tor jest mokry, a kierowcy jeżdżą na deszczowych oponach.

Przypominamy, że trzecia sesja treningowa Formuły 1 trwa około godziny. Może się to zdarzyć, przynajmniej w mokrych warunkach.

Ale do kwalifikacji pozostało jeszcze około czterech godzin. Do tego czasu może ponownie wyschnąć. Obejrzyjmy.


10:50

specjalne hełmy

I kolejna nowa fala specjalnego wzornictwa. Szczególnie ekscytujący jest kask Alexandra Albona, zaprojektowany przez dzieci z sierocińca w ten weekend. świetny pomysł!



10:40

Jade Horner przeciwnicy „taktyki”

Mały dodatek od szefa Red Bulla: Wyjaśnił, że jego zespół potraktował wypowiedzi Mercedesa i Ferrari dotyczące limitu budżetowego „bardzo poważnie”.

Ponieważ Red Bull obecnie wie, czy doszło do naruszenia. Jak wiadomo, FIA ogłosi to dopiero w środę. Podejrzewa, że ​​istnieje „taktyka”, aby „odwrócić uwagę” od innych rzeczy.

W szczególności wspomniano, że Max Verstappen może zostać mistrzem świata w ten weekend. „Nie mówimy o niczym innym, jak tylko o limicie kosztów” – powiedział Horner.

Czy to tylko sposób na odwrócenie uwagi od zbliżającego się holenderskiego zwycięstwa?


10:36

Seidl: Dlatego tak ważne jest egzekwowanie

Szef zespołu McLarena wyjaśnia, że ​​ograniczenia budżetowe to jedyny sposób, w jaki McLaren może jeździć w sposób zrównoważony w Formule 1. Podobnie postrzega to Capito.

Szef zespołu Williams potwierdza, że ​​właściciel Dorilton nie wszedłby do Formuły 1 bez ograniczenia kosztów. Dlatego tak ważne jest, aby zespoły egzekwowały górną granicę.

Na tym też kończy się dziś PK.


10:30 rano

Następnie odblokowuje wszystko w de Vries

„Canal +” poinformował w weekend, że Holender podpisał w międzyczasie umowę z AlphaTauri. Ale Horner i Capito nie chcą tego robić.

Horner podkreśla, że ​​nic się nie zmieniło, a Gasly nadal jest częścią AlphaTauri. Capito zakłada również, że De Vries jest nadal na rynku.

Williams ma na liście kilku kierowców na 2023 rok, a de Vries jest jednym z nich, według szefa zespołu. Nic się w tym nie zmieniło.


10:24

Horner: To tak nie działa!

Szef Red Bulla dodaje ponownie i wyjaśnia, że ​​jego zespół zwolnił między innymi 90 osób. Dlatego śmieszne jest, aby członkowie innych zespołów komentowali sytuację w Red Bullu.

Na przykład on sam nie ma pojęcia o sytuacji z innymi zespołami. Nikt nie ma prawa mówić o nim, o możliwych karach i tego typu rzeczach.


10:15

Capito: Williams też nie ma presji

Słyszeliśmy już od Steinera w części pierwszej, że Haas nie spieszył się z wypełnieniem drugiego kokpitu. „Mamy czas”, mówi Capito. W Williamsie wciąż jest miejsce.

Jeśli chodzi o rozstanie z Latifi, szef zespołu wyjaśnił, że „dobrze się razem bawili”. Kanadyjczyk jednak w tym roku nie trafił do celu z zespołem.

Obie strony nie były z tego zadowolone, dlatego postanowiono nie kontynuować współpracy.


10:10

McLaren: Brak aktualizacji na Piastri

Część druga i początek zostały napisane przez Andreasa Seidla, który wyjaśnił, że wciąż nie ma aktualizacji, kiedy Oscar Biestre rozpocznie się w Woking. Jak wiadomo, pytanie brzmi, czy Alpine wcześnie wypuści Australijczyka.

Wtedy Piastre może jeszcze w tym roku jeździć FT1 dla McLarena lub na przykład wziąć udział w teście młodego kierowcy w Abu Zabi. Jednak nadal nie ma tutaj jasności.

Z czysto sportowego punktu widzenia Seidl daje jasno do zrozumienia, że ​​chce walczyć o P4 w Mistrzostwach Świata „do ostatniego okrążenia w Abu Zabi”. McLaren traci obecnie 18 punktów do Alpine. Celem jest zdobywanie punktów obydwoma samochodami w każdym wyścigu od teraz.

„Mam nadzieję, że to wystarczy, aby wziąć udział w walce” – powiedział Seidl.


10:02

Samochód bezpieczeństwa: zasady nie stanowią problemu

Pod koniec pierwszej części chodzi o zakończenie wyścigu za samochodem bezpieczeństwa na torze Monza. Trzej liderzy zespołów zgadzają się, że z tego powodu nie jest konieczna zmiana zasad.

Mekies wyjaśnia, że ​​na przykład dyrektorzy wyścigu mogą użyć czerwonej flagi w takiej sytuacji. Steiner podkreśla również, że zasady na Monzy nie były problemem.

Przy obecnych przepisach można było podjąć lepszą decyzję. To kończy część 1 PK.


09:50

Makis: Za wcześnie, żeby mówić o sankcjach

Pułap kosztów jest nadal tematem. McKiss podkreśla, że ​​jest jeszcze za wcześnie, aby mówić o konkretnych sankcjach. Musisz zobaczyć, czy w ogóle doszło do naruszenia.

Oczywiste jest również, że FIA ​​będzie musiała w takim przypadku zareagować, aby chronić integralność limitu budżetowego. Ale jak powinna wyglądać kara, to późniejszy temat.


9:46 rano

Makis: Siedem milionów ma ogromny wpływ

Teraz, zgodnie z oczekiwaniami, chodzi o limit budżetu. Mekies wyjaśnia, że ​​nawet jeśli nie wygląda to tak dużo na papierze, nawet jeśli nie wydaje się dużo na papierze, nawet 7 milionów dolarów może zaoszczędzić dużo czasu.

Dlatego jest to bardzo poważna sprawa. Steiner również tak to widzi, dając jasno do zrozumienia, że ​​górnej granicy budżetu nie należy „rozmywać”. Teraz chcesz poczekać i zobaczyć, co FIA ogłosi w środę.

On i Vasseur zgadzają się, że nie chcą teraz wysuwać żadnych fałszywych oskarżeń. Jednak jasne jest również, że FIA ​​musi działać w przypadku rzeczywistego naruszenia.


09:41

Steiner chce wrócić do rzeczy

„Mam nadzieję, że uda nam się zdobyć kilka punktów”, mówi szef Haas, wyjaśniając, że to jest cel każdego kolejnego Grand Prix. Bo w międzyczasie siły amerykańskie czekały na punkt za pięć wyścigów.

Ale nie będzie łatwo, bo wczoraj Mick Schumacher był przedostatnim. Steiner utrzymuje jednak, że chodziło przede wszystkim o zebranie łusek, a nie o wylądowanie w ścianie. I to właśnie zrobiłem.

Jeśli chodzi o kokpit, który pozostanie wolny do 2023 roku, wyjaśnia, co nie dziwi, że nie podjęto jeszcze żadnej decyzji. – Nie spieszymy się – mówi z całkowitą ulgą.


09:35 rano

Vasseur: Bardzo zadowolony z Cho

PK zaczyna od szefa zespołu Alfa Romeo, który zapewnia, że ​​jest bardzo zadowolony z rozwoju Guanyu Zhou. Dlatego Chińczycy zostali niedawno nagrodzeni nowym kontraktem na 2023 rok.

„Nie chodzi tylko o prędkość” – wyjaśnia Vasseur, podkreślając, że Cho dobrze przystosował się do Formuły 1, dlatego jest „absolutnie pewny siebie” na 2023 rok.

Chu zdobywał punkty trzy razy w tym roku, a jego najlepszym finiszem było ósme miejsce w Kanadzie.


09:25 rano

Najważniejsza rzecz w piątek…

…podsumowaliśmy to również w osobnej serii zdjęć dla Ciebie. Najszybszy sposób na szybką aktualizację przed konferencją prasową!


READ  Koszykówka: Johan Gronloh między marzeniem o NBA a stresem egzaminów | Sporty
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari

Published

on

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari
22:51

Sainz: Daj mi czas na decyzję

Pozostaniemy przy Ferrari, ale wrócimy na rynek kierowców. Carlos Sainz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025 i twierdzi, że chce poświęcić czas na podjęcie w końcu „właściwej decyzji”.

„Dlatego trwa to trochę dłużej i dlatego chcę zobaczyć wszystkie opcje, zanim podejmę zasadniczą decyzję” – potwierdza Sainz, który rzekomo ma ofertę od Audi.

Nawiasem mówiąc, o drużynie z Ingolstadt mówi: „Myślę, że to ruch Nico [Hülkenberg] Dla Audi ma to sens zarówno dla firmy, jak i dla Nico. Myślę, że jest świetnym kierowcą.”

Czy Hulkenberg stanowi „duże zobowiązanie” dla Audi – a być może także dla jego kolegi z zespołu w przyszłym roku? Hiszpan nie zostawia ręki widocznej..


22:38

Leclerc: Newey może „zrobić różnicę”

Naturalnie Monako został także zapytany o „temat dnia” podczas jego tournee medialnego. „Oczywiście byłbym bardzo szczęśliwy” – mówi o ewentualnej współpracy z Adrianem Neweyem.

„Myślę, że Adrien jest jedną z osób, z którymi masz nadzieję pracować pewnego dnia w swojej karierze” – powiedział Leclerc, podkreślając, że Ferrari ma już „świetny zespół”.

„Jednakże byłoby wspaniale włączyć Adriana do takiego zespołu” – potwierdza i wyjaśnia z przekonaniem: „Myślę, że jesteśmy [bei Ferrari] „Dobrze przygotowana, aby przyciągnąć najlepszych ludzi na świecie.”

Newey to osoba, która może „zrobić różnicę” w Formule 1. Dlatego też był „zaskoczony” swoim odejściem z Red Bulla. „Nie spodziewałem się tego” – przyznaje Leclerc.

Poczekajmy i zobaczmy, czy jego droga naprawdę doprowadzi go do Maranello.


22:24

Niesamowite zmiany, które nigdy nie nastąpiły

Nawiasem mówiąc, Ocon miał wówczas również ofertę od McLarena. Wtedy od razu na myśl przychodzi mi ta seria zdjęć, na której nie pojawia się Okon. Ale w historii Formuły 1 jest jeszcze kilka dużych ryb!


Seria zdjęć: Niesamowite zmiany w Formule 1, jakie nigdy wcześniej nie miały miejsca…


22:14

Ocon: Unikaj scenariusza takiego jak 2018

I znowu Francuz, który także mówił o swojej przyszłości i stwierdził, że chciałby to wyjaśnić „jak najszybciej”. Ponieważ jego kontrakt również wygasa z końcem roku.

„Mieliśmy z tym złe doświadczenia – nie ze względu na wydajność. W tamtym czasie chodziło o nieporozumienia i powody polityczne. To był czynnik rozczarowujący pod koniec 2018 roku” – wspomina.

Dla przypomnienia: Ocon musiał ustąpić miejsca Lance’owi Strollowi w Racing Point na sezon 2019. Tak naprawdę przejście do Renault wydawało się już pewne, ale w dramatycznych okolicznościach nie udało się.

„Przeszliśmy przez te wszystkie doświadczenia i oczywiście jesteśmy teraz lepiej przygotowani” – powiedział Ocon, wyrażając nadzieję, że w 2025 r. nie zostanie ponownie pozostawiony z pustymi rękami. W 2019 r. został wreszcie zmuszony wypełnić lukę jako kierowca zastępczy dla Mercedesa.


21:55

Ocon: Jestem przeciwko Sprintowi w Miami

Nowy format wroga był już problemem w PK. Esteban Ocon również skomentował tę sytuację podczas swojej wizyty w mediach i wyjaśnił (w przeciwieństwie do większości kierowców w PK), że nowy format jest ogólnie „pozytywny”.

Wyjaśnia jednak, że choć nowe zasady są lepsze, to w ogóle nie jest fanem wyścigów drag racing. Jego wyjaśnienie: „Weekendy sprintowe są dobre w spokojne weekendy. Zatem Szanghaj, Baku – wyścigi, w których rzadziej wypada się z toru”.

„Ale podczas takich wyścigów, gdzie tak wiele się dzieje, zespół ds. komunikacji i marketingu jest trudnym zadaniem” – powiedział, wyjaśniając, że pracowity weekend oznacza takie kwestie, jak marketing i tym podobne zmagania.

„Większość z nich musimy wykonać [Aktivitäten abseits der Strecke] „Precz” – powiedział Ocon, który w związku z tym „nie jest największym fanem” prowadzenia szybkiego wyścigu w Miami. Woli normalny weekend (przynajmniej tutaj).


21:37

Zhou: Nie spodziewałem się, że Hulkenberg przyjedzie tak wcześnie

Naturalnie zmiana Hulkenberga będzie miała bezpośredni wpływ na Chińczyków, bo jasne jest, że w przyszłym roku przynajmniej jeden z obecnych kierowców Saubera straci kokpit.

„To było wcześniej, niż się spodziewałem” – mówi o podpisaniu kontraktu z Hulkenbergiem, ale podkreśla też: „To tak naprawdę nie zmienia mojego stylu”. Chce się po prostu skupić na swojej obecnej pracy.

Przyznaje jednak również: „Oczywiście rozważamy różne opcje, aby zobaczyć, która działa najlepiej”. Oczywiście ruch Hulkenberga nie zwiększył jego szans na pozostanie w Sauberze.

Na tej serii zdjęć możesz zobaczyć, które sterowniki zostały już potwierdzone na rok 2025:


Seria zdjęć: Kierowcy Formuły 1 w 2025 roku


21:21

Williams w końcu miał zamienne podwozie

Alexander Albon ujawnił to dzisiaj podczas swojej wizyty w mediach. „Przyjdzie. Jeszcze go tu nie ma, ale będzie” – powiedział Albon, podkreślając: „Szczerze mówiąc, to niczego nie zmienia”.

„Jesteśmy podróżnikami [das Auto] „Wciąż tak samo, ale dobrze wiedzieć, że istnieje pewne zabezpieczenie na wypadek takiej sytuacji” – przyznaje, podkreślając, że Williams powoli przechodzi w ogólnie bardziej komfortowy tryb, jeśli chodzi o części zamienne.

„Mamy nadzieję, że teraz będziemy mogli bardziej skoncentrować się na aktualizacjach i ogólnym rozwoju samochodu” – powiedział Albon. Ponieważ Williams to także jedna z drużyn, która obecnie nie ma na swoim koncie punktu w Pucharze Świata.


21:08

Alonso: Miami nie jest dobre „na papierze”, ale…

Odnosząc się do weekendowego układu sił, Hiszpan wyjaśnia: „Na niektórych drogach mieliśmy nadzieje, które się nie spełniły, a jest odwrotnie: na niektórych drogach, po których nie spodziewaliśmy się wiele, jechaliśmy bardzo dobrze”.

„Na papierze Miami nie powinno być naszym najlepszym torem, jeśli spojrzymy na samochód na rok 2024” – powiedział Alonso. Być może jednak Aston Martin poradzi sobie tutaj lepiej, niż już się spodziewasz.

„Jest wiele pomysłów na ulepszenie samochodu, szczególnie w niedziele, które chcemy wdrożyć” – ujawnia Alonso. Jest to jednak trudne, ponieważ ze względu na format sprintu przed nami tylko jedna sesja treningowa.

Dlatego też uważa, że ​​Miami może być „trudne”.


20:56

Ricardo na spacerze: „To i tak do niczego nie prowadzi!”

Nawet niemal dwa tygodnie po wydarzeniach w Chinach sytuacja pomiędzy Danielem Ricciardo i Lance Strollem nie uległa poprawie. Nie rozmawiali ze sobą od czasu kolizji i Ricciardo niekoniecznie chce to zmienić.

„Mam przeczucie, że to i tak do niczego nie doprowadzi” – macha. „Jeśli powie, że to jego wina, mogę przyjąć przeprosiny, ponieważ nie jestem takim głupcem” – powiedział Ricciardo.

„Ale nawet to się nie wydarzyło. On tak naprawdę nie uważa, że ​​zrobił coś złego, więc nie ma wiele do powiedzenia” – Australijczyk wzrusza ramionami.

Pełne jego oświadczenia można przeczytać tutaj!


20:48

Okon: Chińska modernizacja jest wciąż bardzo niewielka

A skoro mowa o Alpach: Gasly musiał obejść się bez najnowszych aktualizacji w Chinach, ale kolega z zespołu, Esteban Ocon, miał je już w samochodzie – a dzięki P11 osiągnął także najlepszy jak dotąd wynik sezonu dla Francuzów.

„To był mały krok we właściwym kierunku, ale wiemy, że to nie wystarczy” – potwierdza Ocon, który przyznaje, że nigdy nie zbliżyłby się do punktów bez pewnych incydentów podczas wyścigu w Chinach.

„Nadal brakuje nam sporo mocy w kwalifikacjach. To wciąż punkt, nad którym musimy popracować i na którym musimy się skupić, jeśli chodzi o ogólne osiągi samochodu” – powiedział Ocon.

Przynajmniej teraz możesz walczyć trochę lepiej z innymi samochodami. „Ale w przyszłości musimy poczynić dalsze kroki naprzód” – wyjaśnia. Alpine pozostaje bez punktu mistrzowskiego po pierwszych pięciu wyścigach sezonu.


20:37

Gasly: ​​​​Hulkenberg do Audi niczego nie zmienia

Francuz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025. W związku z przejściem Nico Hulkenberga do Audi utracono kolejny kokpit. Jednak według Gasly’ego nie odgrywa to żadnej roli w jego przyszłości.

„Nic się nie zmienia” – potwierdza i wyjaśnia: „Z mojej strony wszystko jest w porządku. Myślę, że jesteście świadomi sytuacji na rynku kierowców. W tej chwili nie mam nic do ogłoszenia”.

Zapytany, czy wolałby pozostać w Alpine, odpowiedział: „Nie będę się w to za bardzo zagłębiać. Powiem więcej, gdy będę miał coś do ogłoszenia”. Na razie nie chce komentować tej sprawy.

Realistycznie rzecz biorąc, prawdopodobnie nie ma wielu innych opcji niż Alpy…


20:25

Alonso: Zawsze chciałem pracować z Neweyem

Oprócz Ferrari Adrianem Neweyem interesuje się także Aston Martin. „Zawsze chciałem z nim pracować, choć raz w życiu” – ujawnił Fernando Alonso podczas swojej dzisiejszej wycieczki po mediach.

„Bardzo go szanuję” – potwierdził Hiszpan, dodając, że Newey to „legenda tego sportu”. Podobnie jak Lewis Hamilton, Alonso nigdy z nim nie współpracował, a jedynie ścigał się z jego samochodami.

Jednocześnie wyjaśnia również: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego działu technicznego. Oczywiście Adrian jest jednym z najlepszych zawodników, albo najlepszym w historii. Ale musi pasować do zespołu i to coś więcej niż tylko ta decyzja. ” Lawrence [Stroll]„.

A na koniec oczywiście od samego Neweya wspomina Alonso.


20:16

Czas zrezygnować!

To tyle w dzisiejszym PK, które było całkiem zabawne na długie odcinki. Można to z pewnością przytoczyć jako pozytyw, ponieważ konferencje prasowe w Formule 1 to często dość trudne sprawy…

PK się skończył, ale dla nas wszystko dopiero się zaczyna! Będziemy do Państwa dyspozycji przez kilka dodatkowych godzin, aby dostarczyć Wam mnóstwo dźwięków i informacji prosto z ringu w Miami.


20:11

Hamilton: Nie mogę ci powiedzieć…

Rekordowy mistrz świata jest teraz pytany, czy nazwisko Adriana Neweya jest częścią jego negocjacji z Ferrari? „Nie mogę tego zdradzić” – ponownie mówi Hamilton z uśmiechem.

Wcześniej oświadczył w PK, że nie może wypowiadać się na temat tego, co zostało powiedziane w prywatnych rozmowach. podniecające…


20:07

Czy Mercedes mógłby wykorzystać Niue?

Wiele pytań wciąż kręci się wokół Adriana Neweya. Hamiltona zapytano między innymi, czy Mercedes mógłby spróbować go teraz pozyskać, aby rozwiązać bieżące problemy?

„Nie mam pojęcia, czy oni próbują, ani kto próbuje” – powiedział Hamilton. Szanse na to, że przeniesie się do Mercedesa, są w rzeczywistości bardzo niskie.


19:53

Peres nie boi się dalszego odejścia

Chodzi o ponowne odejście Neweya, a Perez zostaje zapytany, czy mogłoby nastąpić więcej odejścia z Red Bulla? Meksykanin odpowiada dyplomatycznie i wyjaśnia, że ​​tak nie uważa.

Perez powiedział, że wszyscy w zespole są podekscytowani, przyszłość wygląda dobrze, a odejście Neweya jest całkowicie „normalne”. Czy to jego prawdziwa opinia, czy powtarza to, co powiedział mu zespół…?

READ  Shitstorm po Schwalbe przez byłego pro HSV Dennisa Dekmera
Continue Reading

sport

EM 2024: Duże problemy ze sprzedażą biletów na EM frustrują fanów | Sporty

Published

on

EM 2024: Duże problemy ze sprzedażą biletów na EM frustrują fanów |  Sporty

Mega-Ansturm auf die letzten EM-Tickets!

In sechs Wochen startet die Fußball-EM (14. Juni bis 14. Juli) in Deutschland. Zur Freude der Fans kündigte die Uefa am Dienstag an, weitere Tickets für das Mega-Event im Sommer in den Verkauf zu geben. Doch aus Freude wurde schnell Fan-Frust: Technische Probleme legten die Seite lahm.

Die Uefa hatte am Donnerstag ab 11 Uhr nochmal ein Ticketkontingent von mehr als 100 000 Karten für diverse Spiele zur Verfügung gestellt. Doch die offizielle Uefa-Ticketplattform war wohl auf den großen Fan-Ansturm nicht vorbereitet, technische Probleme und lange Wartezeiten waren die Folge.

Technik-Panne! Riesen-Probleme bei EM-Ticket-Verkauf!

So berichteten einige Fans auf X (ehemals Twitter), dass sie ständig Fehlermeldungen angezeigt bekommen hätten. Andere klagten über Probleme bei der Identifizierung. Heißt: Das Bild, mit welchem Nutzer eine Aufgabe erledigen müssen, um sich als Mensch zu identifizieren, wurde oft nicht angezeigt.

An dieser Stelle findest du Inhalte aus Twitter

Um mit Inhalten aus Twitter und anderen sozialen Netzwerken zu interagieren oder diese darzustellen, brauchen wir deine Zustimmung.

Wie ein Sprecher des Organisationskommitees mitteilte, befanden sich zwischenzeitlich mehr als 500 000 Personen in der Warteschlange. Man tue das Beste, um die Wartezeit zu verringern, hieß es. Doch schon zuvor hatte die Seite immer wieder technische Probleme gemeldet.

Für die Tickets in der Gruppenphase wurden je nach Kategorie 30, 60, 150 oder 200 Euro aufgerufen. Lediglich für das Eröffnungsspiel Deutschland gegen Schottland wurde mehr verlangt, dort müssten die Fans tiefer in die Tasche greifen.

Klar war von Anfang an, dass Fans schnell sein müssen, denn es hieß: Wer zuerst kommt, mahlt zuerst. Doch stattdessen guckten wohl auch einige flotte Fans in die Röhre.

Bitter! Denn für viele Fußball-Fans war es wohl die letzte Chance, ein Ticket für das Fußball-Highlight im Sommer zu kommen.

Am 14. Juni eröffnet die deutsche Nationalmannschaft die Heim-EM gegen Gruppengegner Schottland (21 Uhr in München). Bis zum 14. Juli wird dann der neue Europameister ausgespielt.

Ex-Meister lässt es krachenWilde Kabinen-Party nach Aufstieg

Quelle: BILD

READ  Tenis: Kerber i trener Peltz rozstali się - po raz trzeci | NDR.de - Sport
Continue Reading

sport

Mavs wygrywa piąty mecz pokonując Clippers

Published

on

Mavs wygrywa piąty mecz pokonując Clippers

Los Angeles Clippers (Z4) vs Dallas Mavericks (Z5) 93:123 (BOXSCORE), Seria: 2-3

Würzburger trafił pięć trójek w piątym meczu i zdobył 15 punktów (5/7 za trzy punkty, 3 zbiórki) dla Mavericks. Ten wielki zawodnik podkręcił Mavs w drugiej kwarcie swoimi przełożeniami, podczas gdy Clippers nie mieli nic wspólnego. Luka Doncic przejął prowadzenie po przerwie, a Słoweniec 14 ze swoich 35 punktów (14/26 FG, plus 7 zbiórek i 10 asyst) przejął w trzeciej kwarcie, którą goście wygrali 33:23.

Z drugiej strony Kyrie Irving (14, 6/14) strzelił tym razem mniej goli, ale radził sobie w defensywie z Jamesem Hardenem (7, 2/12, 7 asyst, 4 gole) i zagrał bardzo dobrze dla zespołu. Derrick Jones Jr. (12, 3 bloki), Derrick Lively II (12, 7 zbiórek) i Jaden Hardy (14, 5/8), który wszystkie swoje punkty zdobył w doliczonym czasie gry, również zdobyli dwucyfrową liczbę punktów.

„Gwiazdy” szczególnie rozczarowały Clippers. Harden ledwo znalazł dla siebie jakieś przewinienie, a Paul George (15, 4/13, 11 zbiórek) przez długi czas był niewidoczny i dopiero pod koniec trzeciej kwarty miał dobrą fazę. Ivica Zubac zdobył 15 punktów (7/8), ale trener Clippers Ty Lue wolał w niektórych momentach ufać Masonowi Plumlee (3, 1/5), ten jednak rozegrał bardzo słaby mecz. Daniel Theis (3, 1/1 3 zbiórki, 1 zbiórka w 4 minuty) po raz pierwszy w tej serii został użyty w doliczonym czasie gry, a Lue na krótko wypróbował PJ Tuckera, ale ta akcja również osłabła.

READ  Taśma na żywo Formuły 1: kolejne śledztwo Hamiltona
Continue Reading

Trending