Connect with us

sport

Taśma na żywo Formuły 1: kolejne śledztwo Hamiltona

Published

on

21:28

Żadnych protestów ze strony Red Bulla

Chociaż Red Bull był zaskoczony szybkością mercedesa, gliniarze nie mieli zamiaru protestować. „Nie mamy wystarczającej liczby faktów”, wyjaśnia Marko w Sky i wyjaśnia, „To jest ostateczność. Najpierw postaramy się uzyskać informacje dostarczone przez FIA i wprowadzić zmiany, które moim zdaniem są niekompatybilne”.

„Ale: nie mamy jeszcze wystarczająco dużo faktów, aby naprawdę iść naprzód” – mówi Marko. Szef zespołu Horner wyjaśnia również: „Nie będziemy protestować po tym wyścigu. Ważne jest, aby zrozumieć, skąd bierze się ta prędkość. […] Kiedy wyprzedził Maxa, był na tym okrążeniu szybszy o około 30 km/h. Musimy to zrozumieć”.


21:21

Perez: Prędkość Hamiltona pochodzi „z innej planety”

Meksykanin zastanawia się również, dlaczego Hamilton był dziś tak szybki. „Prędkość na cieśninie pochodziła z innej planety”, mówi, dodając, „Spojrzałem w lustro, kiedy wyszedłem z zakrętu i poczułem się bezpiecznie. Potem spojrzałem ponownie i nagle znalazł się tuż obok mnie. To było imponujące. Przynajmniej dzisiaj Red Bull nie miał przeciwko temu.


21:14

Zagadki o silnikach Red Bull Mercedes

Po raz kolejny Helmut Marko z „Sky” był zdumiony tym, jak Hamilton pokonał inne dzisiejsze samochody. „O ile dobrze pamiętam, nie widzieliśmy takiego silnika od Mercedesa w ostatnich latach. Niewiarygodne. To tylko silnik Hamiltona. Wszystkie inne mieszczą się w normalnym zakresie”.

„Mercedesowi udało się stworzyć arcydzieło, które wywołało taki pocisk na tym kluczowym etapie”, mówi ze zdziwieniem. „Po prostu siedzimy tam i jesteśmy zdezorientowani”, mówi, dodając, „Zadzwoniliśmy również do inżynierów Hondy, aby do nas dołączyli. Chcielibyśmy wiedzieć, jak to działa”.

„Nie możemy go zastąpić silnikiem Hondy. Nowy silnik z nami może wytwarzać od trzech do pięciu kilowatów. Ale [im Fall Mercedes] Mówimy o zupełnie innych liczbach. „Nowy silnik Hamiltona zapewnia „dobre 15 kW” więcej”. Przede wszystkim: tylko silnik Hamiltona”, zastanawia się Marko, ponieważ dziś z Bottasem można było mieć trudności.



21:02

Nie pierwszy raz…

Nawiasem mówiąc, Hamilton już wcześniej zauważył, że musi odpiąć pas bezpieczeństwa na kolanach biegacza. „Myślę, że Louis robił to wiele razy” – powiedział Romain Grosjean w 2017 roku. Nawet sam Hamilton przyznał wtedy: „Odwiązałem pasy bezpieczeństwa. Ale nie robię tego często”.

Cała historia jest tutaj!


20:53

Dochodzenie przeciwko Hamiltonowi

W jakiś sposób pasuje to do weekendu: Mercedes musi ponownie udać się do gospodarzy wyścigu. Tło: Hamilton otworzył pas podczas trasy biegowej. To nie jest dozwolone. Ale co najwyżej z matematycznego punktu widzenia nie ma się czego obawiać.


20:47

Wolff: Nowy silnik nie jest już potrzebny

Hamilton był niepokonany na prostych w ten weekend. Idąc dalej, czy Mercedes po prostu chce mieć nowy silnik w każdy weekend, aby uzyskać takie osiągi? Wolf wyjaśnia, że ​​od teraz będziesz chciał jeździć bez dalszych wymian.

Jeśli chodzi o niezawodność, wciąż mamy „znaki zapytania”. Zasadniczo jednak nie planuje się dalszych zmian. Jednocześnie jasno pokazuje, że nie osiągniesz tej wydajności aż do ostatniego wyścigu. Wraz ze wzrostem żywotności silnik „na pewno straci moc”.


20:39

„śmieszne”: wilk znów do niej idzie

Teraz odbywa się trasa medialna po Austrii. Wyjaśnia, że ​​weekend był jak „serpentynowy pociąg”. Smak zwycięstwa jest słodszy. „Cały weekend był przeciwko nam”, mówi i wyjaśnia, że ​​„góra” była decyzją w wyścigu, aby nie karać Verstappen. „To było za granicą” – wyjaśnił, dodając, że „śmieszne” było nie karanie.

Powinno być co najmniej pięć sekund kary.

READ  Florentino Perez broni planów i odrzuca groźby
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

6 przeciwko Freiburgowi z przeprosinami

Published

on

READ  Sprzedać Lewandowskiego? Tak, ale tylko pod dwoma warunkami
Continue Reading

sport

Formuła 1 w Arabii Saudyjskiej: Hamilton wygrywa trudny pojedynek

Published

on

Status: 05.12.2021 20:40

Mistrz Lewis Hamilton wygrał premierę Formuły 1 w Arabii Saudyjskiej. Po bardzo trudnym pojedynku kierowca Mercedesa pokonał swojego rywala w Pucharze Świata Maxa Verstappena w Dżuddzie po tym, jak kierowca Red Bulla walczył niesportowo z Brytyjczykami.

Formuła 1 ma finał, który przyspiesza bicie serca. Lewis Hamilton i Max Verstappen zremisowali w ostatnim wyścigu sezonu w najbliższym sezonie Pucharu Świata w historii. O okolicznościach będzie jeszcze długo mówić. W niezapomnianym wyścigu kultowi bohaterowie sezonu dotknęli się, gdy „próbowali” zamienić się miejscami – i byli pod wrażeniem, gdy Verstappen dosłownie pozwolił na pojawienie się rekordowego mistrza.

Verstappen czeka kara

W końcu gwiazda Mercedesa Hamilton pokonał swojego rywala. Holender może po tym jeszcze pobrać mandat. Kierowca i przedstawiciel zespołu Red Bulla został powołany przez gospodarzy wyścigu Formuły 1. Powinien pojawić się w niedzielę (5 grudnia 2021) o 21:40 czasu niemieckiego u gospodarzy na torze Jeddah Corniche.

Gwiazda Red Bulla, Verstappen, jest liderem mistrzostw świata, odnosząc kolejne zwycięstwo. W przypadku Abu Zabi obowiązuje zasada: kto przekroczy linię mety o punkty przed innymi, jest mistrzem świata.

Hamilton powiedział: „Ścigałem się przez długi czas, ale było to niesamowicie trudne. Nie rozumiałem, co się stało, kiedy go dotknąłem. To było trochę zagmatwane”. Verstappen mówił o „pełnym wydarzeń” wyścigu: „Dużo się wydarzyło, z czym się nie zgadzam. Próbowałem umieścić wszystko na właściwym torze”.

Vettel i Schumacher wychodzą wcześnie

Trzecie miejsce zajął kolega z zespołu Hamiltona, Valtteri Bottas. Sebastian Vettel musiał wcześnie zatrzymać swojego Astona Martina po kilku kontaktach z przeciwnikami. Kierowca Haasa, Mick Schumacher, przeszedł na emeryturę po wypadku, który wprawił w ruch dziwną dynamikę 21. wyścigu sezonu.

Po wypadku w kwalifikacjach, który kosztował go pierwsze miejsce na starcie, Verstappen przeżył jeszcze więcej złych wiadomości przed wyścigiem: Red Bull argumentował, że nie muszą zmieniać skrzyni biegów w samochodzie wyścigowym numer 33, więc Verstappen spadł do wyścigu i nie było składu startowego z miejsca trzeciego na ósme.

READ  Sprzedać Lewandowskiego? Tak, ale tylko pod dwoma warunkami

Ukończony na czas tor szybkich prędkości z licznymi zakrętami jest eklektyczny, ale nie daje możliwości wyprzedzania. Ale tor jest niebezpieczny, co pokazało kilka wypadków w Formule 2 i podczas wolnych treningów.

Taktyka Hamiltona zadziałała

Być może to jeden z powodów, dla których kierowcy początkowo przejęli stery i nie było żadnych zmian w pierwszej piątce. Plan Mercedesa na początku działał idealnie: Hamilton odszedł, jadąc swobodnie, a Verstappen nie mógł zbliżyć się do swojego „ochroniarza” Bottasa.

Następnie Schumacher rozbił się na dziesięciu z 50 okrążeń. Powiedział: „Wszedłem w zakręt zbyt szybko i zgubiłem tył. Samochód bezpieczeństwa został wdrożony. Hamilton dostał nowe opony, podczas gdy Verstappen podjął ryzyko i jechał dalej. Opłaciło się: według kierownictwa wyścigu, gang został poważnie uszkodzony po wypadku Schumachera, który spowodował zatrzymanie wyścigu – Verstappen zdołał teraz zmienić opony bez marnowania czasu i pozycji. Wprowadzono Hamiltona.

następny hrabstwo

Po ponownym uruchomieniu samochody nie zakołysały się: Nikita Maspin (Haas) i koledzy z zespołu, Sergio Perez i George Russell (Williams), wycofali się po wypadkach, ale ponownie się zatrzymali. Verstappen wyprzedził Hamiltona – aczkolwiek opuszczając tor.

Dlatego Verstappen zaczął dopiero od trzeciego miejsca za Estebanem Oconem w Alpach i Hamiltonem przy trzeciej próbie. Poprzedziło to targowanie się, jak to miało miejsce na bazarze, między dyrektorem wyścigu Michaelem Masseyem a Red Bull Command Center. Gdyby Red Bull nie został zaakceptowany, gospodarze wyścigu byliby zaangażowani. Jednak radiowe „negocjacje” pozostawiły publiczny policzek.

Verstappen stoi w Hamilton Way

Z trzeciego Verstappen sprintował na szczyt niewzruszony, Hamilton stracił jedno okrążenie za Oconem, zanim rozpoczął polowanie na pretendenta do Mistrzostw Świata. Verstappen potrafił się bronić przez długi czas, ale na 37 okrążeniu nie był już uczciwy. Potem Verstappen dosłownie stanął na drodze, kiedy miał przepuścić Hamiltona. Holender nie ruszył się, dopóki Hamilton nie minął go na torze.

READ  się zmieniają? Niklas Volkrug wkłada palce w ranę Werder Brema!

Ci: sportschau.de

Continue Reading

sport

Skarga przeciwko Bellingham po poważnym oskarżeniu przeciwko sędziemu Zwer

Published

on

Jude Bellingham z Borussii Dortmund odpowiedział ostrą krytyką występu sędziego Felixa Zoera w meczu niemieckiej Premier League pomiędzy BVB a Bayernem Monachium (2:3). Nie obyło się bez konsekwencji: Tymczasem wygląda na to, że przeciwko 18-latkowi jest skarga karna.

„Dla mnie to nie była kara”, powiedział Bellingham w NTV. „Hummels nawet nie patrzy na piłkę i nie walczy o nią”. Viaplay Dotknął kontrowersyjnej sceny, która doprowadziła do rzutu karnego dla Bayernu Monachium, aby wygrać 3-2.

– W tym meczu można zobaczyć wiele innych decyzji. Czego można się spodziewać, gdy największy mecz w Niemczech będzie transmitowany do sędziego, który jest już zaangażowany w ustawianie meczów?

Bellingham nawiązywał do skandalu z zakładami piłkarskimi w 2005 r. Zuer był jednym z berlińskich sędziów, którzy swoimi komentarzami powalili byłego sędziego Roberta Heusera.

Następnie Zuer został zbanowany na sześć miesięcy za niezgłoszenie ustawiania meczów przez Hoyser i przyjął 300 euro od Huysera przed meczem Wuppertaler SV z Werderem Brema II, aby pomóc jako sędzia liniowy w uniknięciu krytycznych sytuacji. do Wuppertalu. Jednak orzeczenie przeciwko Zuerowi nie zostało wówczas opublikowane przez Niemiecki Związek Piłki Nożnej i stało się znane dopiero w 2014 roku.

Continue Reading

Trending