Connect with us

sport

Według Schumi & Co. „Przesycenie” w Niemczech?

Published

on

Według Schumi & Co. „Przesycenie” w Niemczech?
8:10

Nasycenie Formułą 1 w Niemczech?

W związku ze świętem chcemy przyjrzeć się, jak obecnie radzi sobie Formuła 1 w Niemczech. Prawda jest taka: z Nico Hulkenbergiem mamy obecnie tylko jednego niemieckiego kierowcę w najwyższej klasie rozgrywkowej.

Od 2020 r. na niemieckiej ziemi nie odbyło się żadne Grand Prix. „Myślę, że to stosunkowo normalne, że sytuacja nie będzie taka na zawsze” – potwierdza były pilot Nick Heidfeld. Odwracać Wewnątrz F1.

„Nie tylko mieliśmy pierwszego niemieckiego mistrza świata Formuły 1 w osobie Michaela Schumachera, ale mieliśmy też dwóch innych później: Sebastiana Vettela i Nico Rosberga. To absolutnie niedorzeczne, co osiągnięto w Niemczech” – wspomina.

„Mimo że jesteśmy bogatym krajem, w którym jest wielu producentów samochodów, zostaliśmy bardzo rozpieszczeni. Arogancją jest myśleć, że zawsze nadejdzie następny” – twierdzi były kierowca Formuły 1.

Po „boomie Schumachera” i wszystkich latach sukcesów „przynajmniej częściowo można mówić o przesyceniu”, uważa Heidfeld. Oczywiście mamy nadzieję, że wkrótce to się zmieni!

11:26

Haas: Aktualizacja powinna nastąpić zgodnie z planem

Pod koniec roku podczas lokalnego wyścigu w Austin nastąpi kolejna znacząca aktualizacja maszyny Haas VF-23. Szef zespołu Guenther Steiner ujawnił teraz: „Program przebiega zgodnie z planem, więc powinno być wszystko [pünktlich] Bycie wyczerpanym.”

Steiner wyjaśnia również: „Nie wiemy, jak dobry będzie ten awans. Spodziewamy się po nim czegoś dobrego, ale najlepsze jest to, że idziemy w kierunku, w którym chcemy iść w przyszłym roku i zrobimy wiele, aby to osiągnąć .” „W tym roku znasz następny sezon”.

Jednak w ten weekend w Katarze ponownie pojadą ze starym pakietem – i bez kierowców mających jakiekolwiek doświadczenie w Formule 1. Wyścig w Doha znajdzie się w kalendarzu dopiero po 2021 roku.

W tym czasie nie było tam ani Nico Hulkenberga, ani Kevina Magnussena. W końcu: „W 2009 roku jeździłem w GP2 Asia na torze Losail” – wspomina Niemiec. Minęło kilka lat, ale lepsze to niż nic!


11:04

Horner: Lawson nie miał realnych szans na rok 2024

Chociaż Liam Lawson obecnie dobrze radzi sobie jako przedstawiciel Daniela Ricciardo, AlphaTauri będzie także jeździł z Ricciardo i Yuki Tsunodą w 2024 roku. Lawson będzie wówczas jedynie pilotem rezerwowym obu zespołów Red Bulla.

Zapytany, czy Lawson mógłby zrobić więcej, aby w przyszłym roku znaleźć się w kokpicie, Christian Horner odpowiedział: „Nie, nie sądzę”. To znaczy: zawsze planowałem z Ricardo i Tsunodą.

„Myślę, że Daniel, dzięki swojemu doświadczeniu i motywacji do powrotu, zapewni zespołowi świetne przywództwo i będzie dobrym punktem odniesienia” – ujawnia szef zespołu Red Bull.

Z drugiej strony Tsunoda poczynił już postępy i będzie mógł nauczyć się więcej od Ricardo. Zatem (początkowo) nie było miejsca dla Lawsona. Ale w 2025 roku karty zostaną ponownie przetasowane…


10:42

Skoro mowa o Michaelu Andretti…

Amerykanin był już raz w Formule 1 – jako kierowca. Nie wiesz? Być może było to spowodowane tym, że w sezonie 1993 wystartował dla McLarena tylko w 13 wyścigach, po czym jego kariera w najwyższej klasie dobiegła końca.

Andretti i McLaren rozstali się zaledwie na trzy wyścigi przed końcem sezonu, a w 1994 roku powrócił do serii CART, gdzie w 1991 roku zdobył tytuł. Od razu na myśl przychodzi ta seria obrazów:


Seria zdjęć: Kierowcy Formuły 1 zwolnieni w bieżącym sezonie


10:25

Czemu wejście Andrettiego może jeszcze zapobiec

Wracając do tematu Andrettiego: wyjaśnimy Ci, co kryje się za skomplikowanym procesem przyjmowania nowych zespołów do Formuły 1 W najnowszym wydaniu naszego podcastu!

„Starting Grid” powstaje we współpracy z naszym partnerem meinsportpodcast.de, a gospodarzem tym razem jest Sophie Affeldt. Omawia z Christianem Nimmervollem, jak faktycznie przebiegał proces składania wniosków i które trzy pozostałe zespoły zostały wyeliminowane w pierwszej rundzie procesu.

Zastanawiamy się także nad tym, jakie mogłyby być konsekwencje, gdyby w przyszłości Formuła 1 była transmitowana na żywo wyłącznie w Apple TV i co musiałoby się stać, gdyby Max Verstappen przyjechał do Kataru w sobotni wieczór kilkoma samochodami Red Bulla – wódka mogłaby świętować swój trzeci tytuł mistrza świata…


Co nadal uniemożliwia Andrettiemu wejście do Formuły 1

O procesie przyjmowania nowych zespołów do Formuły 1 i o tym, dlaczego oferta Apple o wartości 1 miliarda dolarów na prawa telewizyjne jest tak wyjątkowa. Więcej filmów o Formule 1


10:14

Czy Formuła 1 potrzebuje standardowej skrzyni biegów?

Trzymamy się części, które można kupić zgodnie z przepisami. Skrzynia biegów też jest tego częścią np. Luca Furbato, dyrektor techniczny Astona Martina, chciałby, aby Formuła 1 poszła o krok dalej.

„Jesteśmy zaangażowani w zunifikowaną skrzynię biegów, ponieważ ma to sens finansowy w czasach ograniczeń kosztów” – powiedział Forbato, wyjaśniając, że plan ten spotyka się z oporem wielu innych zespołów.

„Realistycznie rzecz biorąc, nie stanie się to w najbliższej przyszłości” – wie i wyjaśnia: „Możliwe, że FIA ​​znajdzie kompromis, w którym projekt będzie bardziej dyrektywny, lżejszy i uproszczony”.

Jego zdaniem jest to jednak błędne. „Myślę, że za kilka lat spojrzymy wstecz i zdamy sobie sprawę, że straciliśmy wspaniałą okazję do obniżenia kosztów transportu” – wzrusza ramionami.


9:51

Marco dosłownie

Helmut Marko ma coś do powiedzenia na temat sytuacji AlphaTauri W filmie na kanale YouTube Młody ekonomista Niedawno powiedziano dosłownie: „AlphaTauri ma oddział w Bicester w Anglii i zatrudnia około 150 pracowników. Obecnie jest przenoszona do budynku w Milton Keynes”.

„Istnieją bardzo jasne instrukcje: wszystko, na co pozwalają przepisy, musi zostać przejęte przez Red Bull Racing. Żadnych wnętrz, żadnych specjalności w Faenzie. Synergie zostaną wykorzystane najlepiej, jak się da” – podkreśla Marko. .

Nawiasem mówiąc, dotyczy to nie tylko samochodów, ale także na przykład „działu marketingu” – wyjaśnia Marko. Ponieważ AlphaTauri powinna nie tylko stać się lepsza atletycznie, ale także powinna kosztować zespół mniej pieniędzy w przyszłości.


9:37

Czy nowy AlphaTauri będzie kopią Red Bulla?

Skoro już mowa o drugich zespołach: Nie jest tajemnicą, że w przyszłym roku AlphaTauri zbliży się do Red Bulla. Zespół Faenzy musi zakupić od Big Brother wszystkie części, na które pozwalają przepisy.

Czy samochód AlphaTauri 2024 będzie kopią obecnego samochodu Red Bull RB19? Dyrektor ds. technologii Jody Egginton przyznała, że ​​w przyszłym roku przejmą „trochę więcej” części Red Bulla niż obecnie.

Tak naprawdę w poprzednich latach otrzymaliśmy już podobną liczbę części zamiennych od Red Bulla. W końcu i tak trzeba przestrzegać przepisów, a oni nie pozwalają na kompletowanie samochodów klientów.

„Będą pewne rzeczy, których nie możemy zaakceptować” – powiedział Egginton. Nie należy się więc spodziewać klona RB19 w wyjściowym składzie w 2024 roku.


9:16

Super Aguri będzie dziś miało trudniejszy czas

Swoją drogą, projekt taki jak Super Aguri prawdopodobnie nie istnieje już dziś w tej formie w Formule 1. Zespół powstał w stosunkowo krótkim czasie, aby oddać Sato kokpit na sezon 2006.

Kontekst: Po 2005 roku nie było dla niego miejsca w fabrycznym zespole Hondy, dlatego Japończycy po prostu założyli drugi zespół. Nawet wtedy nie obyło się bez oporu.

Jednak obecny przykład Andrettiego pokazuje, że obecnie bardzo trudno jest dostać się do Formuły 1. Przynajmniej projekt Andrettiego został już zatwierdzony przez FIA.

Tutaj możesz przeczytać wszystkie niezbędne informacje!


9:03

Sato: Szalona historia Super Aguri SA05

Super Aguri SA05 to jeden z najgorszych samochodów Formuły 1 tysiąclecia. Przeczytacie o tym w naszej galerii zdjęć poniżej. A jeśli nam nie wierzycie, po prostu posłuchajcie, co Takuma Sato miał do powiedzenia na temat samochodu.

Japończycy jeździli samochodem dla Super Aguri na początku 2006 roku i donoszą Odwracać Formuła 1.com: „Właściwie moim samochodem wyścigowym był samochód pokazowy z Melbourne Duty Free”.

„Więc kupiliśmy go, przewieźliśmy z Melbourne do Wielkiej Brytanii, rozebraliśmy i zapewniliśmy zgodność!” SA05 był właściwie Arrowsem A23, który miał już cztery lata.

Absolutnie szalona historia! Jak mówiłem, w naszej galerii jest więcej tapet:


Seria zdjęć: 10 najgorszych samochodów Formuły 1 tysiąclecia


8:42

Powrót Ricardo do Kataru?

Już podczas wyścigu na Suzuce pojawiły się sygnały, że Daniel Ricciardo może nadal przebywać poza Katarem. Christian Horner przedstawił teraz przynajmniej niewielkie aktualizacje w tej sprawie.

W niebo Szef zespołu niedawno ujawnił, że „jest mało prawdopodobne”, aby ponownie zobaczyć Australijczyka w kokpicie w Katarze. W tym przypadku Liam Lawson po raz kolejny zasiądzie za kierownicą AlphaTauri.

Podkreśla, że ​​„jego powrót do zdrowia przebiega pomyślnie”, ale nie należy spodziewać się „pośpiesznego powrotu”. Ricciardo musi wykorzystać ten czas, aby „przygotować się na Austina”. Ponieważ droga w Teksasie jest bardzo trudna ze względu na wyboje.

Ricciardo powinien w tym tygodniu usiąść w symulatorze, powiedział Horner, „i wtedy na tej podstawie podejmiemy pewne decyzje”.


8:23

Czy Apple przejął Formułę 1?

W Niemczech jest to również inne zjawisko niż wcześniej: tutaj Formuła 1 jest (prawie) pokazywana wyłącznie w płatnej telewizji. Najlepszy niemiecki lot można będzie nadal oglądać w Sky do 2027 r. Ale teraz duża amerykańska firma technologiczna również wykazuje zainteresowanie prawami do transmisji!

Według doniesień Apple jest skłonny płacić do 2 miliardów dolarów rocznie za umowę na wyłączność z Liberty Media. Wszystkie podstawowe informacje znajdziesz w naszym nowym filmie.


Transakcja za miliard dolarów: czy Formuła 1 będzie wkrótce dostępna w Apple TV?

Formuła 1 będzie nadal dostępna na platformie Sky w Niemczech do 2027 r. Jednak teraz zainteresowanie prawami do transmisji wykazała także jedna z największych amerykańskich firm technologicznych: Apple. Więcej filmów o Formule 1


08:00

Dobre wakacje!

Witamy w nowym wydaniu news tickera Formuły 1. Dziś w Niemczech święto, ale oczywiście wciąż wracamy z tickerem dla Was!

W najbliższych godzinach będziemy Wam jak zwykle przedstawiać najważniejsze wiadomości, najciekawsze plotki i wiele ciekawych historii ze świata pierwszej klasy.

Robina Zimmermana Będziemy Ci towarzyszyć przez cały dzień, a jeśli masz jakieś pytania, sugestie lub skargi, możesz skorzystać z naszego formularza kontaktowego. Można nas znaleźć także na Facebook, X, Instagrama I youtubeJeśli masz jakieś pytania, możesz także użyć hashtagu #FragMST na Twitterze. oto jesteśmy!

Tutaj znowu możecie przeczytać nasz wczorajszy pasek!

READ  Światowej klasy piłkarz Pele (†): Spojrzenie na burzliwe życie prywatne Brazylijczyka
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Niemiecka Liga Koszykówki: Nagle na boisko weszła kobieta w szpilkach! | Sporty

Published

on

Niemiecka Liga Koszykówki: Nagle na boisko weszła kobieta w szpilkach!  |  Sporty

Katerstimmung bei den Niners Chemnitz!

Drei Tage nach dem Sensations-Erfolg im Fiba Europe Cup gibt es in der easycredit Basketball-Bundesliga eine megaknappe Niederlage in Ludwigsburg. Ein Dämpfer im Kampf um Platz eins oder zwei in der Tabelle — und dem damit verbundenen möglichen Heim-Vorteils im Play-off-Halbfinale.

So oder so: Die Chemnitzer werden am Sonntag ab 15 Uhr auf dem Marktplatz gefeiert. Der große Empfang für die Euro-Helden!

MHP Riesen Ludwigsburg — Niners Chemnitz 96:93

Überraschende Unterbrechung beim Stand von 39:37 drei Minuten und 41 Sekunden vor Ende des zweiten Viertels:[–> Plötzlich kommt eine dunkelhaarige Frau im schwarzen Blazer, mit schwarzer Hose — und mit gelben High Heels, also hochhackigen Schuhen aufs Parkett. Mit Teppichmesser und rotem Klebeband bewaffnet! Sie schneidet ein Stück Werbe-Aufkleber ab, der sich vom Boden gelöst hat. Zudem streicht sie mit einem Spachtel alles wieder glatt. Sie geht vom Feld, die Applaus von einigen Fans ist zu hören. Das Spiel kann weitergehen.

Die Parkett-„Retterin“ geht vom Spielfeld. Der Schiedsrichter lässt weiterspielen

Foto: Dyn

Die Ludwigsburger gehen mit einer 51:44-Führung in die Pause. Vorher geht es hin und her. Die Chemnitzer wirken keine 72 Stunden nach ihrem Europokal-Triumph in Istanbul ein bisschen müde. Daher schleichen sich kleine Fehler ein.

Zum Beispiel zu Beginn des zweiten Viertels:[–> Nach einem Missverständnis mit Landsdowne kann Kevin Yebo, den Ludwigsburger Melson nur mit einer Trikot-Bremse an der Mittellinie stoppen. Er reißt am gelben Jersey seines Gegenspielers, um dessen Fastbreak zu unterbinden. Sportliches Foul! Zwei Freiwürfe!

Vor dem Spiel spricht Yebo bei Dyn über den Chemnitzer Euroerfolg, den vorher nur fünf andere deutsche Teams (Berlin, Weißenfels, Frankfurt, Göttingen und Bonn) geschafft haben — und verrät, was er mit den goldenen Schuhen macht, die ihm Weltmeister und NBA-Star Dennis Schröder geschenkt hatte für das Spiel.

Yebo:[–> „Dennis hat mir ein Paar Schuhe geschenkt fürs Finale. Damit man mit der richtigen Einstellung da rein geht. Die behalte ich natürlich. Ich habe heute jetzt andere Schuhe an. Die werde ich nicht mehr anziehen. Die werden ein Erinnerungsstück sein, die werde ich zu Hause hinstellen. Damit die mich an den Tag erinnern. An dieser Stelle danke an Dennis für die Schuhe.“

Zu Beginn des dritten Viertels geht der Ludwigsburger Desure Buie plötzlich vom Feld. Er muss seine Kontaktlinse wieder einsetzen.

Die Gastgeber führen zwischendurch sogar mit 18 Punkten Vorsprung, müssen am Ende noch zittern. Die Chemnitzer sind sogar kurz auf drei Punkte dran wenige Sekunden vor Schluss.

Nach Euroleague-SpielSchiedsrichter beim Klauen erwischt!

Quelle: X: Dragi Kenta

Telekom Baskets Bonn — Rostock Seawolves 112:89

Die Baskets machen die Play-ins klar mit diesem Sieg!

Nach der unerwarteten Pleite gegen Kellerkind Crailsheim schafft Bonn die Wiedergutmachung — und verpasst den Rostockern einen Dämpfer nach dem Überraschungs-Sieg in Würzburg.

Brian Fobbs ist bester Bonner Werfer mit 23 Punkten.

Continue Reading

sport

320 milionów euro! DAZN strzela do DFL

Published

on

320 milionów euro!  DAZN strzela do DFL

{ „placeholderType”: „BANNER” }

320 milionów! DAZN strzela do DFL

Kolejna runda sporu o prawa telewizyjne: DAZN wysyła list do klubów Bundesligi.

DAZN strzela ostro w bramkę Niemieckiej Ligi Piłkarskiej
© Imago/Giuseppe Mafia

Sport1
Sport1

Firma zajmująca się transmisją na żywo DAZN zaostrzyła otwarty spór z Niemiecką Ligą Piłkarską w sprawie przydziału praw do transmisji. W piśmie do 36 klubów Bundesligi DAZN oskarżył Bundesligę o „oszczerstwo”, któremu dostawca transmisji strumieniowej musiał „zdecydowanie zaprzeczyć”.

{ „placeholderType”: „MREC” }

Niemiecka Bundesliga wystosowała w piątek list do klubów, w którym zarzuca DAZN „celowe zniekształcanie faktów, udzielanie rabatów i próbę wprowadzenia opinii publicznej w błąd”. Liga stwierdziła, że ​​nadawca działał w ten sposób, aby „wbić klin w ligę i zasiać podejrzenia, że ​​ludzie w komisjach i zarządzie działają wyłącznie w interesie Bundesligi i drugiej Bundesligi”. .

Szykuje się długi spór prawny

DAZN z kolei odrzucił tę reprezentację. W liście od kierownictwa Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej „odnosi się wrażenie, że DAZN celowo spowodował znaczne opóźnienia w 36 klubach Bundesligi i Drugiej Ligi” – DAZN napisał do klubów Bundesligi: „Mówimy: To jest błąd (…).”

W związku ze sporem z DAZN niemiecka Bundesliga zawiesiła w połowie kwietnia aukcję praw do transmisji w mediach niemieckojęzycznych na cztery sezony od 2025/26 do 2028/29.

{ „placeholderType”: „MREC” }

DAZN publicznie zagroził sporem prawnym, „który będzie trwał rok”, a teraz ponownie potwierdził, że „podjęto już kroki prawne, aby położyć kres całej sprawie, a do kierownictwa Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej wysłano ostrzeżenie „, ale sprawa jest nadal aktualna. Firma „Szczególnie ważne jest, aby skontaktować się z Tobą i klubami w celu pełnego wyjaśnienia sytuacji”.

W trakcie przyznawania praw medialnych Bundeslidze doszło do ostrego sporu pomiędzy DAZN a DFL. Dotyczy Pakietu Praw B, który obejmuje mecze Bundesligi w sobotę o 15:30, a także mecze indywidualne w piątkowy wieczór oraz spadki. Firma czuje się pokrzywdzona, ponieważ jej oferta dotycząca tego pakietu praw została odrzucona, mimo że była „najbardziej atrakcyjna i przekonująca finansowo”.

READ  The Chasers w niedzielę w Östersund

320 milionów euro? DAZN podaje konkretne liczby

W nowej wiadomości DAZN po raz pierwszy wspomniał także o konkretnych liczbach. „W trakcie cyklu praw” jego oferta była „prawdopodobnie o co najmniej 320 mln euro wyższa” niż oferta najbliższego konkurenta. Stanowi to „niezbędną szansę rozwoju dla lig i klubów”.

Niemiecka Liga Piłkarska poinformowała niedawno kluby, że będą musiały spodziewać się strat finansowych z powodu braku płatności od partnerów medialnych. DAZN nie został wyraźnie wymieniony, ale firma przyznała, że ​​„skontaktowała się z zarządem Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej”, aby „dostosować warunki płatności specjalnie dla rat marcowych i kwietniowych i zaplanować je w grudniu”.

{ „placeholderType”: „MREC” }

Jest to „normalny proces zarządzania kapitałem obrotowym pomiędzy partnerami biznesowymi, szczególnie w przypadku firm globalnych, takich jak DAZN, które mają miliardową sprzedaż”. DAZN potwierdził również: „O ile nam wiadomo, Bundesliga również odłożyła płatności na rzecz innych partnerów”.

Continue Reading

sport

Joan Mir (Honda/9.): Nieuczciwy atak Marqueza/MotoGP

Published

on

Joan Mir (Honda/9.): Nieuczciwy atak Marqueza/MotoGP

Po burzliwym wypadku motocyklowym kierowca fabryki Repsol, Joan Mir, nagle stał się czołowym kierowcą Hondy w Jerez de la Frontera i bardzo otwarcie wypowiadał się na temat stylu jazdy gwiazdy Gresini, Marca Marqueza.

Scena wypadku podczas wyścigu MotoGP w Jerez nie była dla osób o słabym sercu. Upadło 15 kierowców, a późnym popołudniem kary nałożono łącznie na pięciu kierowców. Gdy Johann Zarco wjechał swoją LCR Hondą w żwir w ostatnim zakręcie, były mistrz świata Joan Mir (26 l.) nagle stał się najlepszym reprezentantem Hondy.

Mirowi udało się zdobyć przynajmniej jeden punkt w swoim pierwszym domowym wyścigu z Repsol Honda. „Szczerze mówiąc, to było trochę niesprawiedliwe” – narzekał Hiszpan. „Miałem naprawdę dobry start, miałem kontakt w drugiej turze i straciłem miejsca. Potem udało mi się wyprzedzić grupę z Miguelem Oliveirą. Byłem wtedy za Raulem Fernandezem i chciałem to zrobić gotowy do ataku w końcówce, a potem w ostatnim zakręcie wjechał Marc i uderzył mnie. „Straciłem cztery miejsca”.

Ale to nie wystarczy – mówi Mir. „Potem Marc zrobił to samo z Miguelem Oliveirą i również go wyrzucił. Ostatni raz dostałem karę w Portimao w wyścigu w 2023 roku. Wtedy wyprzedziłem Fabio i go wyrzuciłem – wtedy też upadłem. Fabio stracił pozycje, a ja leżałem na ziemi. Potem dali mi podwójną karę za długie okrążenie wyścigu.

„Mark mnie wyprzedził, nie rozbił się, ale straciłem cztery miejsca. Później Marek musiał zrezygnować tylko z jednego stanowiska. Chcę tylko zrozumieć, jak to jest możliwe! »

Ja znowu: „Nie mam nic przeciwko manewrom Marka. Jeśli zaczeka trzy sekundy, będzie mógł mnie wyprzedzić na prostej. Nie do końca to rozumiem – cóż, jeśli mamy walczyć o podium, to tak. Ale to niewiarygodne, jak Stewartowie wszystko ocenili i zarządzili strzelaninę. Lubię wyprzedzać przez kontakt, ponieważ obecnie skrzydła są bardzo trudne. Mały kontakt wystarczy. Ale inną rzeczą jest wypchnięcie przeciwnika, który prowadzi samochód przed tobą. Sędziowie powinni na to spojrzeć zupełnie inaczej – nie rozumiem tego!”

READ  The Chasers w niedzielę w Östersund

Hiszpan skomentował także warunki na torze w sobotę w Jerez: „Być może nie było tego widać w telewizji i nie można zrozumieć, dlaczego tak wielu zawodników upadło, ale w piątym zakręcie były mokre miejsca to dokładnie te lokalizacje, o które chodziło. „To samo stało się dzisiaj w ósmym zakręcie. Mogłem dzisiaj zająć lepsze szóste miejsce”.

Po sprincie w Jerez Joan Mir jest także najlepszym z czterech kierowców Hondy występujących w harmonogramie Mistrzostw Świata. Hiszpan zajmuje szesnaste miejsce ze skromnymi ośmioma punktami.

Wyniki MotoGP Sprint Jerez (27 kwietnia):
1. Jorge Martin (E), Ducati, 12 okrążeń w 19:52,682 minuty
2. Pedro Acosta (E), KTM, +2,970 sekundy
3. Dani Pedrosa (E), KTM, +7.102
4. Franco Morbidelli (I), Ducati, +8481
5. Fabio Quartararo (F), Yamaha, +15.052
6. Marc Marquez (E), Ducati, +18.131
7. Augusto Fernandez (E), KTM, +18.278
8. Miguel Oliveira (F), Aprilia, +18418
9. Joan Mir (E), Honda, +18.553
10. Takaaki Nakagami (Niemcy), Honda, +21.136
11. Johann Zarco (F) Honda, +21948
12. Raul Fernandez* (E), Aprilia, +23882
13. Fabio Di Giannantonio (I), Ducati, +31478
14. Jack Miller* (Australia), KTM, +45.901
15. Alex Rins (E), Yamaha, +1:10,288 min
16. Lorenzo Savadori (I), Aprilia, +1:22.979
– Luca Marini (I), Honda, jedno okrążenie do tyłu
– Stefan Bradl (Niemcy), Honda, jedno okrążenie do tyłu
– Maverick Viñales (E), Aprilia, 3 okrążenia do tyłu
– Marco Bezzecki (I), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Alex Marquez (E), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Brad Bender (ZA), KTM, 4 okrążenia do tyłu
– Enea Bastianini (I), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Francesco Bagnaia (I), Ducati, 10 okrążeń do tyłu
– Aleix Espargaro (E), Aprilia, pierwsze okrążenie nie zostało ukończone

READ  ATP Paris: Carlos Alcaraz musi zrezygnować z kontuzji w ćwierćfinale – Holger Ron dociera do półfinału

• Osiem sekund kary za niewystarczające ciśnienie w oponach

Klasyfikacja Mistrzostw Świata po 7 z 42 wyścigów:
1. Marcin 92 punkty. 2. Acosta 63. 3. Bastianini 59. 4. Viñales 56. 5. Bagnaia 50. 6. Bender 49. 7. Marc Marquez 40. 8. Aleix Espargaro 39. 9. Di Giannantonio 25. 10. Quartararo 24. 11. Miller 22. 12. Pizzicchi 20. 13. Oliveira 15. 14. Alex Marquez 14. 15. Augusto Fernandez 10. 16. Mir 8. 17. Pedrosa 7. 18. Raul Fernandez 7. 19. Morbidelli 6. 20. Zarco 5 21. Panuje 3. 22. Nakagami 2.

Mistrzostwa Świata Konstruktorów:
1. Ducati, 108 punktów. 2. KTM 85. 3. Aprilia 74. 4. Yamaha 24. Honda 9.

Zespoły Pucharu Świata:
1. Zespół Lenovo Ducati, 109 punktów. 2. Prema Pramac Racing 98. 3. Aprilia Racing 95. 4. Red Bull Gasgas Tech 3 73. 5. Red Bull KTM Factory Racing 71. 6. Gresini Racing 54. 7. Pertamina Enduro Team VR46 Racing 45. 8. Monster Energy Yamaha 9/27. Wyścigi na torze 10/22. Repsol Honda Team 8. 11. LCR Honda 7.

Continue Reading

Trending