Connect with us

Economy

Visa i nowe globalne centrum technologiczne i produktowe w Polsce planują wspierać model rozwoju innowacji 24/7

Published

on

Pierwsze strategiczne centrum technologiczne i produktowe Visa w Europie Środkowo-Wschodniej zwiększy zasięg Visa, ponieważ firma inwestuje na całym świecie, aby wspierać dalszy szybki rozwój handlu cyfrowego i płatności

Visa Inc ogłosiła (NYSE: V), światowy lider cyfrowych usług płatniczych, ogłosił dziś plany otwarcia nowego globalnego centrum technologicznego i produktowego w Polsce, pierwszego dla Visa w Europie Środkowo-Wschodniej. W ciągu najbliższych pięciu lat witryna zatrudni co najmniej 1500 nowych partnerów technologicznych i produktowych, ponieważ Visa inwestuje na całym świecie, aby wspierać swój całodobowy model rozwoju w zakresie innowacji i napędzać dalszy szybki wzrost handlu cyfrowego i płatności cyfrowych.

„Polska wysoko wykwalifikowana siła robocza i dynamiczny przemysł IT sprawiają, że kraj ten jest idealnym miejscem do zatrudniania partnerów i firm oraz współpracy z nimi przy opracowywaniu nowych rozwiązań płatniczych” — powiedział Rajat Taneja, dyrektor ds. technologii w Visa. „Kolejna faza naszej mapy drogowej dotyczącej produktów i innowacji jest jeszcze bardziej ekscytująca, ponieważ skupimy się na sztucznej inteligencji nowej generacji, bezpieczeństwie cybernetycznym oraz odporności i dostępności naszej sieci dla wszystkich, którzy na niej polegają”.

Polska będzie piątym największym strategicznym światowym centrum technologicznym i produktowym. Jako rozwijający się rynek talentów high-tech, korzysta z zaangażowania Visa w innowacje i inwestycje w Europie, a zwłaszcza w Polsce. Visa znajdzie nowe sposoby przyciągania nowych talentów do regionu, przyspieszenia rozwoju produktów i wprowadzania innowacji na skalę, która tworzy wartość dla klientów, klientów, kupujących i sprzedających na całym świecie.

„Jako globalna firma działająca w ponad 200 krajach i terytoriach ważne jest, abyśmy inwestowali w lokalne talenty i tworzyli regionalne centra technologiczne, które pozwolą nam lepiej niż kiedykolwiek wcześniej obsługiwać naszą globalną bazę klientów” — powiedziała Charlotte Hough, CEO Visa. , Europa. „Dążymy do różnorodności i integracji, zapewniając, że rozwój Visa odzwierciedla szeroki zakres perspektyw, które kształtują środowisko, w którym żyjemy i pracujemy. W Polsce oznacza to zatrudnianie zróżnicowanej puli talentów i integrowanie talentów z Ukrainy i innych części Europa.”

READ  Kaufland Supermarket przestrzega zasad 2G podczas zakupów

„To wspaniała wiadomość, że Visa, dzięki swojemu unikalnemu światowemu doświadczeniu i rozległej wiedzy ze wszystkich możliwych lokalizacji, wybrała nasz kraj, umacniając tym samym pozycję Polski jako najlepszego kraju do inwestowania w dziedzinie nowych technologii” – powiedział polski premier. ministra Mateusza Morawickiego. „Jednym z czynników przemawiających za wyborem Polski jako miejsca tej inwestycji były wysokie kwalifikacje naszej kadry IT oraz szeroka podaż talentów na rynku pracy. Mamy ogromny potencjał przyciągania do naszego kraju wysoce innowacyjnych inwestycji.”

Visa jest liderem cyfrowych usług płatniczych od ponad 60 lat, aw Polsce jest obecna od 1995 roku. Pierwszą kartą płatniczą w Polsce była Visa. Od początku cyfryzacji innowacje Visa obsługują wiele metod płatności dla klientów i handlowców. Dzięki pionierskim usługom płatności cyfrowych Visa Polska stała się pierwszym rynkiem na świecie, który osiągnął 100% dostępność opcji płatności zbliżeniowych.

Visa dostrzega ważną rolę, jaką odgrywają umiejętności cyfrowe we współczesnej gospodarce i wspiera wysiłki Unii Europejskiej na rzecz budowania bardziej konkurencyjnej i wydajnej cyfrowo siły roboczej.1 Ta inwestycja podkreśla zaangażowanie Visa w promowanie integracji cyfrowej i umożliwianie ludziom rozwoju w erze cyfrowej.

Więcej informacji na temat nowego Globalnego Centrum Produktów i Technologii Visa zostanie opublikowanych w nadchodzących miesiącach. Oferty pracy w Polsce znajdziesz tutaj.

O Visa Inc.

Visa (NYSE: V) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowych usług płatniczych. Firma zarządza transakcjami płatniczymi między konsumentami, sprzedawcami, instytucjami finansowymi i agencjami rządowymi w ponad 200 stanach i terytoriach. Naszą misją jest łączenie świata za pomocą najbardziej innowacyjnych, wygodnych, niezawodnych i bezpiecznych sieci płatniczych, aby pomóc ludziom, firmom i gospodarkom rozwijać się. Wierzymy w gospodarki, które obejmują wszystkich, wszędzie, wzmacniają wszystkich, wszędzie i uważają dostęp do usług za podstawę przyszłych transakcji finansowych. Dowiedz się więcej na Visa.com.

READ  Uniper chce stanąć na nogi

1 Przez całą dekadę cyfrową UE dąży do tego, by do 2030 r. zatrudnionych było 20 mln specjalistów ICT. https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_23_2246

Językiem źródłowym, w którym opublikowano tekst oryginalny, jest wersja oficjalna i autoryzowana. Tłumaczenia zostaną uwzględnione dla lepszego zrozumienia. Tylko wersja językowa, która została pierwotnie opublikowana, jest prawnie wiążąca. Dlatego porównaj tłumaczenia z oryginalną wersją językową postu.

Łączność:

Krzysztof Bilacic

[email protected]
+48663033839

Isobel Bradshaw

[email protected]
+44 7812 384276

Bezpłatny raport: + 40% zysku tylko z akcjami!

+39,93% zwrotu od stycznia – to rekord tygodnia dla akcji. To wyraźnie przewyższyło zarówno DAX, jak i S&P 500. Redaktor naczelny Lars Whistler wyjaśnia dokładnie, jak to działa w swoim raporcie okresowym.

Kliknij tutaj

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Pirackie kopie europejskich samochodów zjeżdżają z linii montażowej

Published

on

Pirackie kopie europejskich samochodów zjeżdżają z linii montażowej
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

Kaługa w Rosji: Citroën C5 Aircross jest montowany w hali produkcyjnej z chińskich komponentów. © Imago/Aleksiej Nikolski

Stellantis wycofał się z Rosji. Jednak modele Citroëna C5 Aircross zjeżdżają z linii montażowej w Kałudze. Umożliwia to istnienie globalnej sieci gospodarczej.

Kaługa / Monachium – Im Wojna ukraińska Fronty stwardniały, a gospodarczo między Rosją a Zachodem nadeszła epoka lodowcowa. Nie oznacza to jednak, że w największym kraju świata nie ma już europejskich producentów. przeciwnie. Chociaż europejski producent samochodów Stellantis zakończył produkcję w Rosji w 2022 roku ze względu na sankcje, nowe modele Citroëna C5 Aircross wyraźnie zjeżdżają z linii montażowej w Kałudze (na południowy zachód od Moskwy).

Rosja: Produkcja samochodu Citroen z komponentów z Chin

wysoki Reutera Rosyjska firma Automotive Technologies ogłosiła, że ​​rozpoczęła seryjną produkcję tego modelu. Dostawy pojazdów zaplanowano na maj 2024 r. „27 marca w fabryce w Kałudze rozpoczęła się produkcja seryjna Citroëna C5 Aircross” – cytuje komunikat prasowy Automotive Technologies. Strona internetowa firmy jest chwilowo niedostępna.

Niedawno niemiecki gigant materiałów budowlanych uległ presji opinii publicznej i wycofał się z lukratywnego rosyjskiego biznesu:

W lutym agencja informacyjna po raz pierwszy poinformowała, powołując się na dane celne i dwóch informatorów, że z Chin sprowadzono co najmniej 42 zestawy w celu montażu modelu Citroëna w dawnej fabryce Stellantis. Jednak same komponenty nie pochodzą z Francji, ale z chińskiej grupy Dongfeng Motor Group.

Stellantis „stracił kontrolę w Rosji” – Chiny interweniują w przypadku włamania

W oświadczeniu Stellantis podał, że w grudniu 2023 r. odkrył, że „stracił kontrolę nad swoimi jednostkami w Rosji”. Europejski producent samochodów posiada 70% udziałów w fabryce, a Mitsubishi pozostałe 30%. wysoki Silnik samochodu i sport Firma Automotive Technologies przejęła obecnie fabrykę, a samochody francuskiego producenta samochodów, w szczególności C5 Aircross, nadal zjeżdżają z linii montażowej.

Podczas gdy zachodnie firmy stopniowo wycofują się z Rosji po eskalacji w lutym 2022 r., powiązania gospodarcze między Rosją a Chinami zacieśniły się, w tym w sektorze motoryzacyjnym: dane dotyczące handlu chińskiego za ubiegły rok pokazują, że eksport samochodów do Rosji był prawie siedmiokrotnie wyższy niż w 2019 r. 2022, co oznacza wzrost wartości o około 10 miliardów dolarów.

READ  Zanikające lasy Europy - EURACTIV.de
Citroën C5 Aircross: partner Stellantis, firma Dongfeng, dostarcza zestawy do modeli francuskiego producenta
Citroën C5 Aircross: Partner Stellantis, firma Dongfeng, dostarcza zestawy do modeli francuskiego producenta. © Imago/Aleksiej Nikolski

Rosyjska gospodarka: Citroën C5 Aircross zjeżdża z linii montażowej dzięki wspólnemu przedsięwzięciu

Kilka miesięcy temu Stellantis podał, że w wyniku zaprzestania działalności w Rosji stracił 144 mln euro, w tym 87 mln euro w gotówce i jej ekwiwalentach. Jednak europejskiej grupie udało się już podnieść po porażce: w 2023 r. grupa odnotowała zysk w wysokości 2,2 mld euro, po wcześniejszej stracie w wysokości 354 mln euro.

Dane celne pokazują: Wygląda na to, że Stellantis nie był zaangażowany w wydarzenia w Kałudze i nic o nich nie wiedział. Ale w jaki sposób komponenty potrzebne Rosji docierają do Chin? Tam firma samochodowa prowadzi spółkę joint venture z Dongfengiem, za pośrednictwem której modele Stellantis są produkowane i sprzedawane w Chińskiej Republice Ludowej.

Czy ten sprzęt zawiera części objęte zachodnimi sankcjami nałożonymi na Rosję Reutera Według niejasnych. Ponieważ jednak komponenty pochodzą z Chin, odgrywa to rolę drugorzędną. Nawet oryginalne komponenty najlepszych niemieckich producentów, nawet po rozpoczęciu wojny, trafiały do ​​Federacji Rosyjskiej przez kraje trzecie. (BF)

Continue Reading

Economy

Prezes Rheinmetall Papperger popiera obowiązkową służbę wojskową | Polityka

Published

on

Prezes Rheinmetall Papperger popiera obowiązkową służbę wojskową |  Polityka

Waffen können (bis jetzt) nicht von allein schießen …

Die Bundeswehr bekommt in den nächsten Jahren neue Panzer, Flugzeuge, Schiffe und eine große Menge an Ausrüstung und Munition. Problem: Der Truppe (aktuelle Stärke 180 000) fehlen rund 20 000 Soldaten. Verteidigungsminister Boris Pistorius (64, SPD) lässt derzeit mögliche Modelle einer Wehrpflicht prüfen.

Braucht Deutschland wieder eine Wehrpflicht?

Der Chef des deutschen Rüstungskonzerns Rheinmetall, Armin Papperger (61), ist dafür: „Eine Wehrpflicht könnte sich positiv auf die Bereitschaft für unsere Landesverteidigung auswirken.“ Hierfür müsse sie aber sowohl „sicherheits- als auch gesellschaftspolitisch und militärisch sinnvoll ausgestaltet werden“.

„Die Zeitenwende ist eine gesamtgesellschaftliche Aufgabe, die Debatte darüber muss auf der politischen Ebene geführt werden“, sagte Papperger zu BILD.

Der Nachholbedarf der Bundeswehr sei nach drei Jahrzehnten Sparprogramm enorm, so Papperger, dessen Konzern vom 100-Milliarden-Paket für die Bundeswehr profitiert.

„Bei den Strukturen, beim Personal wie auch bei der Ausrüstung. Frieden und Freiheit dürfen nicht schutzlos sein. Freiheitliche Gesellschaften müssen in der Lage dazu sein, für ihre Werte einzustehen und sie verteidigen zu können – notfalls auch militärisch“, so der Rheinmetall-Chef.

Rheinmetall-Chef Armin Papperger vor der Firmen-Zentrale in Düsseldorf

Foto: picture alliance/dpa

Ein Problem: die langen Lieferzeiten der Rüstungsindustrie.

Papperger: „Die Lieferzeiten sind höchst unterschiedlich. Bei Militär-Lkw zum Beispiel konnten wir unsere Kapazität so erhöhen, dass wir je nach Modell praktisch sofort liefern können. Bei Munition liefern wir auch quasi täglich aus.“

Bei komplexeren Systemen wie Gefechtsfahrzeugen dauere es bei neuen Bestellungen jedoch teilweise zwei Jahre, denn man sei auf viele Zulieferer angewiesen – etwa bei Motoren, Getrieben oder auch den Rohlingen für die Kanone.

READ  Impuls do transformacji energetycznej, podpisanie polsko-niemieckiej umowy o współpracy, Gütsel Online, OWL na żywo

Continue Reading

Economy

Pirackie kopie europejskich samochodów trafiają na linie produkcyjne w Rosji

Published

on

Pirackie kopie europejskich samochodów trafiają na linie produkcyjne w Rosji
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

W miarę wycofywania się zachodnich firm z Rosji zacieśniają się stosunki gospodarcze między Rosją a Chinami. Instrukcja: Citroen C5 Aircross.

Moskwa – Chociaż fronty między Rosją a Zachodem stwardniały w wyniku wojny ukraińskiej, produkty europejskie są nadal obecne w Rosji. Jest to szczególnie widoczne w branży motoryzacyjnej. Na przykład Citroën C5 Aircross produkowany jest w Kałudze, na południowy zachód od Moskwy, chociaż europejski producent samochodów Stellantis wstrzymał produkcję w Rosji w 2022 roku ze względu na sankcje.

Pirackie kopie Citroena C5 produkowane są w Rosji

Rosyjska firma Automotive Technologies ogłosiła, że ​​rozpoczęła produkcję tej serii modeli. Dostawę pojazdów zaplanowano na maj 2024 r. „27 marca w fabryce w Kałudze rozpoczęła się seryjna produkcja Citroëna C5 Aircross” – czytamy w komunikacie prasowym Automotive Technologies. Strona internetowa firmy jest chwilowo niedostępna.

Zgłoszono w lutym Reutera Po raz pierwszy dostępne są aż 42 zestawy Chiny Zostały sprowadzone do montażu Citroëna w dawnej fabryce Stellantis. Komponenty nie pochodzą jednak z Francji, ale z chińskiej grupy Dongfeng Motor Group.

W oświadczeniu Stellantis podał, że w grudniu 2023 r. podjął decyzję, że „stracił kontrolę nad swoimi jednostkami w Rosji”. Europejski producent samochodów posiadał 70% udziałów w fabryce, a pozostałe 30% należało do Mitsubishi. wysoki Silnik samochodu i sport Automotive Technologies przejęło obecnie fabrykę, w której nadal produkowane są samochody francuskiego producenta samochodów, a konkretnie C5 Aircross.

Sankcje nałożone na Rosję są przyczyną cierpień także europejskich przedsiębiorstw

Po eskalacji w lutym 2022 r. zachodnie firmy stopniowo wycofywały się z Rosji. Jednocześnie rozwinęły się stosunki gospodarcze Rosji z Chinami, w tym w sektorze motoryzacyjnym. Dane dotyczące handlu chińskiego za ubiegły rok pokazują, że eksport samochodów do Rosji był około siedmiokrotnie większy niż w 2022 r., co zwiększyło jego wartość o około 10 miliardów dolarów.

READ  Wielokulturowość na berlińskim rynku pracy
Citroën C5 Aircross: Partner Stellantis, firma Dongfeng, dostarcza zestawy do modeli francuskiego producenta. © Imago/Aleksiej Nikolski

Stellantis kilka miesięcy temu ogłosił, że w wyniku zaprzestania produkcji w Rosji stracił 144 mln euro, w tym 87 mln euro w gotówce i jej ekwiwalentach. Jednak Wspólnocie Europejskiej udało się podnieść po tej porażce: w 2023 r. grupa osiągnęła zysk w wysokości 2,2 mld euro, po wcześniejszej stracie w wysokości 354 mln euro.

Chiny wspierają Putina komponentami do europejskich samochodów

Z danych celnych wynika, że ​​Stellantis nie był zaangażowany w wydarzenia w Kałudze ani nie był o nich świadomy. Ale w jaki sposób komponenty potrzebne Rosji docierają do Chin? Tam firma samochodowa prowadzi spółkę joint venture z Dongfengiem, za pośrednictwem której modele Stellantis są produkowane i sprzedawane w Chińskiej Republice Ludowej.

Nie jest jasne, czy sprzęt zawiera części objęte zachodnimi sankcjami wobec Rosji Reutera Nie jasne. Ponieważ jednak komponenty pochodzą z Chin, odgrywa to rolę drugorzędną. Nawet oryginalne części od niemieckich producentów klasy premium aż do początku wojny trafiały do ​​Federacji Rosyjskiej przez kraje trzecie. (BF)

Continue Reading

Trending