Streamer Twitcha, Félix „xQc” Lengyel, dużo mówił o Nintendo, ich konsoli Switch i firmie Gamefreak, która stworzyła gry Pokémon. Podczas transmisji na żywo na Twitchu 26 stycznia nie mógł tego dobrze ująć: podżegająca retoryka wydaje się być spowodowana obecnymi kontrowersjami wokół Palworld.
Oto sytuacja:
Gra survivalowa Palworld została niedawno wydana i cieszy się dużym powodzeniem na Steamie, ale spotkała się również z krytyką: ponieważ „znajomi” w grze za bardzo przypominają Pokemony.
W Palworld możesz nie tylko zbierać, walczyć i hodować małe potwory, ale możesz także sprawić, że będą pracować jak niewolnicy, a nawet je zjadać. Jest też broń palna.
Niektórzy fani Pokémonów dyskutowali na ten temat, a xQc było na czele.
xQc narzeka na gry oparte wyłącznie na Pokémonach, które niczym nie ryzykują
Oto co mówi xQc: Francuski Kanadyjczyk był zdenerwowany, że gra Pokémon była zbyt czysta i miała własną markę, więc nie podejmował żadnego ryzyka ani nie próbował niczego nowego. Mówił do siebie ze złością:
„Prawda jest taka: pozwiesz ich nie dla pieniędzy, ale dlatego, że w środku wiesz, że wszystko źle zrozumiałeś i że robisz kompletną bzdurę. Twoja firma dużo czytała. Twoja konsola to psie gówno i twoje gry to śmieci. Napraw to, zrób coś.
Polecane treści redakcyjne
W tym momencie znajdziesz zewnętrzną treść z Twitcha, która uzupełnia artykuł.
Wyrażam zgodę na wyświetlanie mi treści zewnętrznych. Dane osobowe mogą być przekazywane do platform podmiotów zewnętrznych. Przeczytaj więcej o naszej polityce prywatności.
Każdy telefon Nokii jest lepszy od Switcha
Oto, co mówi o przełączniku: Odnosząca sukcesy przenośna konsola Nintendo Switch jest szczególnie denerwująca xQc: Jest „przestarzała”, „stara konsola”: Gry są „stare” i będą się zawieszać.
Każdy smartfon jest lepszy: każdy telefon komórkowy Nokia jest lepszy, nawet Tamagotchi będzie działać szybciej i lepiej niż Switch.
Co to mówi o Pokemonach?? W grach Pokemon brakuje energii i opóźnień. Najwyższy czas, żeby Nintendo wyjęło głowę z tyłka i coś zrobiło.
Mogą go pozywać ile chcą, mogą pozwać każdego.
Oto, co się za tym kryje: Napad złości xQc nie wynika z tego, że tak bardzo kocha Palworld. Nie transmitował jeszcze tego na Twitchu, ale wydaje się, że wynika to z rosnącej nienawiści do Nintendo. Już w marcu 2023 roku gwałtownie poskarżył się na Zelda: Tears of the KIndom (za pośrednictwem com.dotesports).
Tutaj także pojawił się zarzut, że Switch jest „stary”, a Nintendo pozostaje w tyle za nowoczesną technologią. To „absolutnie szalone”, co może osiągnąć dzięki lepszemu sprzętowi.
„Łzy Królestwa” przez wielu uważane są za arcydzieło i były gorącym kandydatem do tego tytułu Gra roku 2023 – Nintendo Switch również ma wielu fanów i stał się bestsellerem.
Więcej o Palworld: Palworld wydaje się być pierwszą hitową grą na Twitchu w 2024 roku, a „Pokémon with a Creak” jest bardziej dziki, niż wszyscy myśleli
Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:
Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.
„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.
W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:
AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.
Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe
Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.
Uważajcie nurkowie,
Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.
Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.
To są terminy
Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:
6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation
Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.
Problem dotyczy wielu graczy
To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.
Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.
reklama
W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.
Zgoda jest nieaktualna
W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.
Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.
Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.