Connect with us

sport

Pure Rxcing Porsche zajmuje tymczasowe pole position w deszczowym chaosie

Published

on

Pure Rxcing Porsche zajmuje tymczasowe pole position w deszczowym chaosie

(Motorsport-Total.com) – Porsche #911 Pure Rxcing (Bachler/Malikhin/Sturm/Seefried) zdobyło tymczasowe pole position w 24-godzinnym wyścigu Spa 2023 w chaotycznej sesji kwalifikacyjnej. Dokładnie na początku kwalifikacji serpentyny w Ardenach były zalane ulewnym deszczem, zabijając w szczególności czołowych faworytów.

Pure Rxcing Porsche spisywał się bez zarzutu w deszczu iw ciemności

Pierwsza część kwalifikacji odbyła się na suchym torze lub przy lekkim deszczu. Ponieważ faworyci Pro, którzy zgodnie z przepisami mieli tylko trzech kierowców, nie zostali dopuszczeni do udziału w pierwszych kwalifikacjach, wielu z czołowych faworytów nie ukończyło w pierwszej dwudziestce. Nie mogą już wystartować w Superpole w piątek i dlatego nie mają szans na pole position.

Za Porsche #911 Pure Rxcing, które zdobyło tymczasowe pole position ze średnim czasem 2:28,569 minuty, McLaren #5 Optimum (Fagg/de Haan/MacDonald/Gamble) wylądował z czasem 2:28,923 minuty. Huber Porsche nr 20 (Au/Heinemann/Cairoli/Fitje) zajął trzecie miejsce z czasem 2:29,103 min, a za nim uplasował się Lamborghini nr 83 Iron Dames (Frey/Bovy/Gating/Pin).

Manthi z dobrymi perspektywami

VDS Audi nr 9 Boutsena (Eteki/di Folco/Panis/Laurent) było piąte, tuż przed Porsche z numerem 44 CLRT (Palette/Mateu/Makowiecki/Chevalier). Manthey-Porsche z numerem 92 (Vanthoor/Estre/Andlauer), jako najlepszy debiutant w klasie Pro, zajął dopiero 7. miejsce i miał największe szanse na pole position. Herberth Porsche #91, GruppeM Mercedes #999 i Tresor Audi #40 uzupełniają pierwszą dziesiątkę.

Uderzenie #216 Modena Porsche (Tjia/Shen/Simonsen/Beche) w Raidillon wymusiło przerwę we wczesnej fazie kwalifikacji. Tuż przed restartem z nieba spadły pierwsze krople deszczu, co nie pozwoliło na żadną poprawę czasów.

Najlepszy wczesny czas dla #58 GRT Lamborghini (Neary/Capo/Crestani/Tweraser) 2:18,487 min. / Malechin / Storm / Seyfried).

Photo Poker w drugim turnieju kwalifikacyjnym

Na początku drugiej części poruszono kwestię prawidłowego doboru opon dla zespołów i kierowców. Podczas gdy wiele zespołów z mokrymi oponami ścigało czasy, AF Corse Ferrari #51 (Rovira/Schwarzmann/Nielsen) na gładkich oponach nieoczekiwanie objął prowadzenie. Potem było bardzo tłoczno w alei serwisowej, ponieważ wszystkie zespoły wróciły do ​​opon bez pedałów.

READ  Światowej klasy piłkarz Pele (†): Spojrzenie na burzliwe życie prywatne Brazylijczyka

Ostatecznie najlepszy czas w drugiej rundzie kwalifikacyjnej uzyskał Julien Andlauer w Manthey Porsche z numerem 92, który pokonał tor w Ardenach w czasie 2:20,441 minuty. Riccardo Feller umieścił Tresor-Audi z numerem 40 na drugim miejscu, a za nim Maro Engel w GruppeM-Mercedes z numerem 999. Kilku faworytów nie przeszło drugiej części kwalifikacji z powodu złego doboru opon w pierwszej dwudziestce.

Trudne warunki w trzecim kwartale

Przed startem trzeciego biegu ponownie spadł deszcz, przez co trasa zamieniła się w śliskie zbocze. Opony deszczowe były teraz najlepszym rozwiązaniem, ale mimo trudnych warunków wszyscy kierowcy pozostali bez zarzutu, z wyjątkiem lekkiego poślizgu. Sesja przebiegła bez żółtych faz i przerw.

Robert Schwartzman uzyskał najlepszy czas (2:35,120 min) w Corse Ferrari AF nr 51. Maxime Martin, który już w przeszłości pokazał swój talent jako Król Deszczu, pojechał BMW nr 46 WRT-BMW na drugie miejsce. Charlie Fagg umieścił Optimum McLaren z numerem 5 na trzecim miejscu, tuż przed Rutronikiem Porsche z numerem 96 Lorraine Heinrich.

Przedwczesna rozbiórka w czwartych kwalifikacjach

W czwartej części kwalifikacji deszcz nie ustał, więc warunki pozostały trudne. HRT-Mercedes z numerem 79 (Maini/Baud/Haupt/Love) padł ofiarą deszczu na kilka minut przed końcem sesji. Tak więc ostatnie poszukiwania czasów zakończyły się czerwoną flagą.

Matteo Cairoli ustanowił ostateczny najlepszy czas 2:34,560 minut w #20 Huber-Porsche. Nicki Thiim również dobrze spisał się w Scherer-Phx-Audi z numerem 17 (16. w klasyfikacji generalnej) i zajął drugie miejsce w Q4, a za nim Nicklas Nielsen w AF-Corse-Ferrari z numerem 51.

Wielu z najlepszych faworytów zawodzi

Kilku faworytów klasy Pro, którzy mieli szansę na zwycięstwo w klasyfikacji generalnej, nie zakwalifikowało się do piątkowego Superpole. Numer 46 WRT-BMW (Martin/Rossi/Farfus) wystartowałby z numeru 21, tuż przed siostrzanym samochodem nr 32 WRT-BMW (Vanthoor/van der Linde/Weerts; 22).

Mojemu Rowe BMW też nie poszło lepiej. Wyścig #998 (Harper/Hesse/Verhagen) zajął 25. miejsce, a wyścig #98 (Eng/Wittmann/Yelloly) wystartuje z 26. Ubiegłoroczni zwycięzcy w ASP Mercedes #88 (Marciello/Boguslawski/Gounon) nie ominąć 23. W sieci. Rutronik Porsche #96 (Preining/Heinirch/Olsen) zajął 30. miejsce na starcie.

Ze względu na ulewny deszcz, który po zakończeniu kwalifikacji ponownie przybrał na sile, planowany nocny trening został odwołany ze względów bezpieczeństwa. Gracze wrócą na Arenę dopiero w piątek. Następnie podejmowana jest decyzja o najlepszym miejscu do rozpoczęcia. W Superpole (od 15:35) 20 najlepszych drużyn w dziennych play-offach może walczyć o pierwsze miejsce.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Niemiecka Liga Koszykówki: Nagle na boisko weszła kobieta w szpilkach! | Sporty

Published

on

Niemiecka Liga Koszykówki: Nagle na boisko weszła kobieta w szpilkach!  |  Sporty

Katerstimmung bei den Niners Chemnitz!

Drei Tage nach dem Sensations-Erfolg im Fiba Europe Cup gibt es in der easycredit Basketball-Bundesliga eine megaknappe Niederlage in Ludwigsburg. Ein Dämpfer im Kampf um Platz eins oder zwei in der Tabelle — und dem damit verbundenen möglichen Heim-Vorteils im Play-off-Halbfinale.

So oder so: Die Chemnitzer werden am Sonntag ab 15 Uhr auf dem Marktplatz gefeiert. Der große Empfang für die Euro-Helden!

MHP Riesen Ludwigsburg — Niners Chemnitz 96:93

Überraschende Unterbrechung beim Stand von 39:37 drei Minuten und 41 Sekunden vor Ende des zweiten Viertels:[–> Plötzlich kommt eine dunkelhaarige Frau im schwarzen Blazer, mit schwarzer Hose — und mit gelben High Heels, also hochhackigen Schuhen aufs Parkett. Mit Teppichmesser und rotem Klebeband bewaffnet! Sie schneidet ein Stück Werbe-Aufkleber ab, der sich vom Boden gelöst hat. Zudem streicht sie mit einem Spachtel alles wieder glatt. Sie geht vom Feld, die Applaus von einigen Fans ist zu hören. Das Spiel kann weitergehen.

Die Parkett-„Retterin“ geht vom Spielfeld. Der Schiedsrichter lässt weiterspielen

Foto: Dyn

Die Ludwigsburger gehen mit einer 51:44-Führung in die Pause. Vorher geht es hin und her. Die Chemnitzer wirken keine 72 Stunden nach ihrem Europokal-Triumph in Istanbul ein bisschen müde. Daher schleichen sich kleine Fehler ein.

Zum Beispiel zu Beginn des zweiten Viertels:[–> Nach einem Missverständnis mit Landsdowne kann Kevin Yebo, den Ludwigsburger Melson nur mit einer Trikot-Bremse an der Mittellinie stoppen. Er reißt am gelben Jersey seines Gegenspielers, um dessen Fastbreak zu unterbinden. Sportliches Foul! Zwei Freiwürfe!

Vor dem Spiel spricht Yebo bei Dyn über den Chemnitzer Euroerfolg, den vorher nur fünf andere deutsche Teams (Berlin, Weißenfels, Frankfurt, Göttingen und Bonn) geschafft haben — und verrät, was er mit den goldenen Schuhen macht, die ihm Weltmeister und NBA-Star Dennis Schröder geschenkt hatte für das Spiel.

Yebo:[–> „Dennis hat mir ein Paar Schuhe geschenkt fürs Finale. Damit man mit der richtigen Einstellung da rein geht. Die behalte ich natürlich. Ich habe heute jetzt andere Schuhe an. Die werde ich nicht mehr anziehen. Die werden ein Erinnerungsstück sein, die werde ich zu Hause hinstellen. Damit die mich an den Tag erinnern. An dieser Stelle danke an Dennis für die Schuhe.“

Zu Beginn des dritten Viertels geht der Ludwigsburger Desure Buie plötzlich vom Feld. Er muss seine Kontaktlinse wieder einsetzen.

Die Gastgeber führen zwischendurch sogar mit 18 Punkten Vorsprung, müssen am Ende noch zittern. Die Chemnitzer sind sogar kurz auf drei Punkte dran wenige Sekunden vor Schluss.

Nach Euroleague-SpielSchiedsrichter beim Klauen erwischt!

Quelle: X: Dragi Kenta

Telekom Baskets Bonn — Rostock Seawolves 112:89

Die Baskets machen die Play-ins klar mit diesem Sieg!

Nach der unerwarteten Pleite gegen Kellerkind Crailsheim schafft Bonn die Wiedergutmachung — und verpasst den Rostockern einen Dämpfer nach dem Überraschungs-Sieg in Würzburg.

Brian Fobbs ist bester Bonner Werfer mit 23 Punkten.

Continue Reading

sport

320 milionów euro! DAZN strzela do DFL

Published

on

320 milionów euro!  DAZN strzela do DFL

{ „placeholderType”: „BANNER” }

320 milionów! DAZN strzela do DFL

Kolejna runda sporu o prawa telewizyjne: DAZN wysyła list do klubów Bundesligi.

DAZN strzela ostro w bramkę Niemieckiej Ligi Piłkarskiej
© Imago/Giuseppe Mafia

Sport1
Sport1

Firma zajmująca się transmisją na żywo DAZN zaostrzyła otwarty spór z Niemiecką Ligą Piłkarską w sprawie przydziału praw do transmisji. W piśmie do 36 klubów Bundesligi DAZN oskarżył Bundesligę o „oszczerstwo”, któremu dostawca transmisji strumieniowej musiał „zdecydowanie zaprzeczyć”.

{ „placeholderType”: „MREC” }

Niemiecka Bundesliga wystosowała w piątek list do klubów, w którym zarzuca DAZN „celowe zniekształcanie faktów, udzielanie rabatów i próbę wprowadzenia opinii publicznej w błąd”. Liga stwierdziła, że ​​nadawca działał w ten sposób, aby „wbić klin w ligę i zasiać podejrzenia, że ​​ludzie w komisjach i zarządzie działają wyłącznie w interesie Bundesligi i drugiej Bundesligi”. .

Szykuje się długi spór prawny

DAZN z kolei odrzucił tę reprezentację. W liście od kierownictwa Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej „odnosi się wrażenie, że DAZN celowo spowodował znaczne opóźnienia w 36 klubach Bundesligi i Drugiej Ligi” – DAZN napisał do klubów Bundesligi: „Mówimy: To jest błąd (…).”

W związku ze sporem z DAZN niemiecka Bundesliga zawiesiła w połowie kwietnia aukcję praw do transmisji w mediach niemieckojęzycznych na cztery sezony od 2025/26 do 2028/29.

{ „placeholderType”: „MREC” }

DAZN publicznie zagroził sporem prawnym, „który będzie trwał rok”, a teraz ponownie potwierdził, że „podjęto już kroki prawne, aby położyć kres całej sprawie, a do kierownictwa Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej wysłano ostrzeżenie „, ale sprawa jest nadal aktualna. Firma „Szczególnie ważne jest, aby skontaktować się z Tobą i klubami w celu pełnego wyjaśnienia sytuacji”.

W trakcie przyznawania praw medialnych Bundeslidze doszło do ostrego sporu pomiędzy DAZN a DFL. Dotyczy Pakietu Praw B, który obejmuje mecze Bundesligi w sobotę o 15:30, a także mecze indywidualne w piątkowy wieczór oraz spadki. Firma czuje się pokrzywdzona, ponieważ jej oferta dotycząca tego pakietu praw została odrzucona, mimo że była „najbardziej atrakcyjna i przekonująca finansowo”.

READ  Kyle Walker informuje Manchester City o swojej prośbie o transfer

320 milionów euro? DAZN podaje konkretne liczby

W nowej wiadomości DAZN po raz pierwszy wspomniał także o konkretnych liczbach. „W trakcie cyklu praw” jego oferta była „prawdopodobnie o co najmniej 320 mln euro wyższa” niż oferta najbliższego konkurenta. Stanowi to „niezbędną szansę rozwoju dla lig i klubów”.

Niemiecka Liga Piłkarska poinformowała niedawno kluby, że będą musiały spodziewać się strat finansowych z powodu braku płatności od partnerów medialnych. DAZN nie został wyraźnie wymieniony, ale firma przyznała, że ​​„skontaktowała się z zarządem Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej”, aby „dostosować warunki płatności specjalnie dla rat marcowych i kwietniowych i zaplanować je w grudniu”.

{ „placeholderType”: „MREC” }

Jest to „normalny proces zarządzania kapitałem obrotowym pomiędzy partnerami biznesowymi, szczególnie w przypadku firm globalnych, takich jak DAZN, które mają miliardową sprzedaż”. DAZN potwierdził również: „O ile nam wiadomo, Bundesliga również odłożyła płatności na rzecz innych partnerów”.

Continue Reading

sport

Joan Mir (Honda/9.): Nieuczciwy atak Marqueza/MotoGP

Published

on

Joan Mir (Honda/9.): Nieuczciwy atak Marqueza/MotoGP

Po burzliwym wypadku motocyklowym kierowca fabryki Repsol, Joan Mir, nagle stał się czołowym kierowcą Hondy w Jerez de la Frontera i bardzo otwarcie wypowiadał się na temat stylu jazdy gwiazdy Gresini, Marca Marqueza.

Scena wypadku podczas wyścigu MotoGP w Jerez nie była dla osób o słabym sercu. Upadło 15 kierowców, a późnym popołudniem kary nałożono łącznie na pięciu kierowców. Gdy Johann Zarco wjechał swoją LCR Hondą w żwir w ostatnim zakręcie, były mistrz świata Joan Mir (26 l.) nagle stał się najlepszym reprezentantem Hondy.

Mirowi udało się zdobyć przynajmniej jeden punkt w swoim pierwszym domowym wyścigu z Repsol Honda. „Szczerze mówiąc, to było trochę niesprawiedliwe” – narzekał Hiszpan. „Miałem naprawdę dobry start, miałem kontakt w drugiej turze i straciłem miejsca. Potem udało mi się wyprzedzić grupę z Miguelem Oliveirą. Byłem wtedy za Raulem Fernandezem i chciałem to zrobić gotowy do ataku w końcówce, a potem w ostatnim zakręcie wjechał Marc i uderzył mnie. „Straciłem cztery miejsca”.

Ale to nie wystarczy – mówi Mir. „Potem Marc zrobił to samo z Miguelem Oliveirą i również go wyrzucił. Ostatni raz dostałem karę w Portimao w wyścigu w 2023 roku. Wtedy wyprzedziłem Fabio i go wyrzuciłem – wtedy też upadłem. Fabio stracił pozycje, a ja leżałem na ziemi. Potem dali mi podwójną karę za długie okrążenie wyścigu.

„Mark mnie wyprzedził, nie rozbił się, ale straciłem cztery miejsca. Później Marek musiał zrezygnować tylko z jednego stanowiska. Chcę tylko zrozumieć, jak to jest możliwe! »

Ja znowu: „Nie mam nic przeciwko manewrom Marka. Jeśli zaczeka trzy sekundy, będzie mógł mnie wyprzedzić na prostej. Nie do końca to rozumiem – cóż, jeśli mamy walczyć o podium, to tak. Ale to niewiarygodne, jak Stewartowie wszystko ocenili i zarządzili strzelaninę. Lubię wyprzedzać przez kontakt, ponieważ obecnie skrzydła są bardzo trudne. Mały kontakt wystarczy. Ale inną rzeczą jest wypchnięcie przeciwnika, który prowadzi samochód przed tobą. Sędziowie powinni na to spojrzeć zupełnie inaczej – nie rozumiem tego!”

READ  EM 2021: Protest w tęczowych barwach Placu Miejskiego - Monachium

Hiszpan skomentował także warunki na torze w sobotę w Jerez: „Być może nie było tego widać w telewizji i nie można zrozumieć, dlaczego tak wielu zawodników upadło, ale w piątym zakręcie były mokre miejsca to dokładnie te lokalizacje, o które chodziło. „To samo stało się dzisiaj w ósmym zakręcie. Mogłem dzisiaj zająć lepsze szóste miejsce”.

Po sprincie w Jerez Joan Mir jest także najlepszym z czterech kierowców Hondy występujących w harmonogramie Mistrzostw Świata. Hiszpan zajmuje szesnaste miejsce ze skromnymi ośmioma punktami.

Wyniki MotoGP Sprint Jerez (27 kwietnia):
1. Jorge Martin (E), Ducati, 12 okrążeń w 19:52,682 minuty
2. Pedro Acosta (E), KTM, +2,970 sekundy
3. Dani Pedrosa (E), KTM, +7.102
4. Franco Morbidelli (I), Ducati, +8481
5. Fabio Quartararo (F), Yamaha, +15.052
6. Marc Marquez (E), Ducati, +18.131
7. Augusto Fernandez (E), KTM, +18.278
8. Miguel Oliveira (F), Aprilia, +18418
9. Joan Mir (E), Honda, +18.553
10. Takaaki Nakagami (Niemcy), Honda, +21.136
11. Johann Zarco (F) Honda, +21948
12. Raul Fernandez* (E), Aprilia, +23882
13. Fabio Di Giannantonio (I), Ducati, +31478
14. Jack Miller* (Australia), KTM, +45.901
15. Alex Rins (E), Yamaha, +1:10,288 min
16. Lorenzo Savadori (I), Aprilia, +1:22.979
– Luca Marini (I), Honda, jedno okrążenie do tyłu
– Stefan Bradl (Niemcy), Honda, jedno okrążenie do tyłu
– Maverick Viñales (E), Aprilia, 3 okrążenia do tyłu
– Marco Bezzecki (I), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Alex Marquez (E), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Brad Bender (ZA), KTM, 4 okrążenia do tyłu
– Enea Bastianini (I), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Francesco Bagnaia (I), Ducati, 10 okrążeń do tyłu
– Aleix Espargaro (E), Aprilia, pierwsze okrążenie nie zostało ukończone

READ  Puchar Świata w Darts: Pokonanie Ponting-Van Gerwen w ćwierćfinale

• Osiem sekund kary za niewystarczające ciśnienie w oponach

Klasyfikacja Mistrzostw Świata po 7 z 42 wyścigów:
1. Marcin 92 punkty. 2. Acosta 63. 3. Bastianini 59. 4. Viñales 56. 5. Bagnaia 50. 6. Bender 49. 7. Marc Marquez 40. 8. Aleix Espargaro 39. 9. Di Giannantonio 25. 10. Quartararo 24. 11. Miller 22. 12. Pizzicchi 20. 13. Oliveira 15. 14. Alex Marquez 14. 15. Augusto Fernandez 10. 16. Mir 8. 17. Pedrosa 7. 18. Raul Fernandez 7. 19. Morbidelli 6. 20. Zarco 5 21. Panuje 3. 22. Nakagami 2.

Mistrzostwa Świata Konstruktorów:
1. Ducati, 108 punktów. 2. KTM 85. 3. Aprilia 74. 4. Yamaha 24. Honda 9.

Zespoły Pucharu Świata:
1. Zespół Lenovo Ducati, 109 punktów. 2. Prema Pramac Racing 98. 3. Aprilia Racing 95. 4. Red Bull Gasgas Tech 3 73. 5. Red Bull KTM Factory Racing 71. 6. Gresini Racing 54. 7. Pertamina Enduro Team VR46 Racing 45. 8. Monster Energy Yamaha 9/27. Wyścigi na torze 10/22. Repsol Honda Team 8. 11. LCR Honda 7.

Continue Reading

Trending