Connect with us

sport

Przedostatni narożny koszt słupa Verstappen

Published

on

Przedostatni narożny koszt słupa Verstappen
03:00

Sobota w analizie

Na razie zamykamy nasz bar, ale na naszym portalu dzieje się więcej – i na YouTube! Kevin Schoren i Christian Niemerfull Zgłoś się o 4:00 rano z ich analizą, aby się zakwalifikować.

Planowane są między innymi następujące tematy:

– Verstappen: To kosztowało go Polaka
– wynik
– Vettel i Schumacher
Urzędnik: Sierżant będzie kierowcą Williamsa w 2023 r.
– FIA-PK: Zoff między Hornerem a Brownem
Wspomnienia Dietricha Mateschitza

Wyścig rozpocznie się w niedzielę o 21:00 CST, po czym oczywiście ponownie zaczniemy z nowym barem. Śpij później, ciesz się naszą analizą i do zobaczenia!


2:56 rano

Vettel: „Tylko dobre wspomnienia” Mechitz

Nasza taśma dobiega końca, a na koniec chcemy pozwolić Sebastianowi Vettelowi ponownie porozmawiać o swoim długoletnim towarzyszu Dietrichu Mateschitzu. Mówi w „ORF”, że ma o nim „tylko dobre wspomnienia”.

Niedługo po tym, jak pojawiły się wiadomości, był „nadal trochę zszokowany”, przyznaje i wyjaśnia: „Był bardzo wyjątkową osobą, która zawsze potrafiła robić to, co inni uważali za niemożliwe – bez względu na stronę”.

Był „za młody”, kiedy po raz pierwszy został mistrzem świata w 2010 roku. „Myślę jednak, że nauczyłem się doceniać fakt, że zawsze był traktowany równo iz wielkim szacunkiem” – powiedział Vettel.

„To ogromny szok, myślę, że wszyscy zaangażowani w jego podróż” – mówi.


2:47 rano

Agresywny Wilk: Zwycięstwo nie jest wykluczone

Kierowcy Mercedesa wystartują jutro z P3 i P4, dlatego Toto Wolff wyjaśnia, że ​​można walczyć o zwycięstwo. „Oczywiście kandydaci startują przed nami” – wyjaśnia kierownik zespołu.

Masz jednak „kilka opcji” ze strategią, ponieważ jesteś jedynym zespołem, który ma oba samochody z przodu. Ponadto ulepszenia by zadziałały, co również daje nadzieję.

Sześć dziesiątych brakuje dziś na biegunie. Według Wolffa nie jest to zły wynik. Ponieważ w tym roku Mercedes był w większości mocniejszy w wyścigu niż w kwalifikacjach…


2:39 rano

Gasly znowu ma problemy z hamulcami

Wcześniej rozmawialiśmy krótko o AlphaTauri. Gasly zdradza, że ​​czuł się już komfortowo w samochodzie aż do kwalifikacji. „Zdecydowanie była dzisiaj możliwość awansu do trzeciej kwarty” – powiedział Francuz, który był „zawiedziony”.

„Miałem problemy z hamulcami i nie mogłem w nich nagrzać”, mówi. Miałeś te same problemy na Suzuce. Pozostaje jednak optymistą i wyjaśnia: „Nie rozumiem, dlaczego nie powinniśmy walczyć o punkty”.

READ  Wimbledon 2023 – Kontrowersje przed meczem: cudowny tenisista Andreeva traci panowanie nad sobą i zawodzi w Keys

Kolega z zespołu Tsunoda również jest „rozczarowany” i przyznaje: „Nie mieliśmy szybkości, aby wejść do trzeciej kwarty”. Nie skreślił jednak również 10 najlepszych wyników w wyścigu.


2:31 rano

Chodzenie: Najlepsze kwalifikacje Aston Martin roku

Nie tak dawno Aston Martin regularnie walczył o awans do drugiej kwarty. Dzięki P7 Stroll zapewnił dziś najlepszy kwalifikator roku. A ze względu na kary przeciwko Leclercowi i Perezowi jutro wystartuje z 5 miejsca!

„Samochód czuł się dzisiaj naprawdę dobrze”, mówi, dodając: „Znaleźliśmy dużą przyczepność, a samochód dał mi pewność siebie”. Cieszył się kwalifikacjami i teraz liczy na „dobry wynik w niedzielę”.

Kolega z zespołu Vettel o włos przeoczył Q3 na 12. miejscu i przyznaje: „Dzisiaj samochód był szybszy”. Nie był zadowolony ze swojego okrążenia w drugiej kwarcie, ponieważ nie ufał tyłowi bolidu.

„Małe rzeczy zrobiły dzisiaj różnicę i dlatego przegapiłem trzecią kwartę” – powiedział Vettel.


2:22 rano

Tokarka Schumachera…

…tutaj ponownie w filmie. Po 16 i 19 miejscu szef zespołu Gunther Steiner powiedział swoim kierowcom, że „nie pokazali osiągów”, na które liczyli.

„Wyglądało na to, że moglibyśmy przynajmniej dostać się do drugiej kwarty. Ale tego nie zrobiliśmy”, mówi ze złością. „Obaj kierowcy mają szybkie drugie okrążenie”. [in Q1] Nie spotkali się.”

– W środku jest tak ciasno, że można skończyć w trzeciej kwarcie lub zostać wyeliminowanym w pierwszej. A my zostaliśmy wyeliminowani w pierwszej – zaprzecza.


2:16 rano

Kara Tsunody

Japończyków widziano w kwalifikacjach z prędkością 90,3 km/h w pit passie. Dozwolonych jest tylko 80, więc drużyna musi zapłacić 1000 euro. Mimo wszystko nie był to dobry dzień dla AlphaTauri.

Ostatecznie Gasly i Tsunoda wylądowali tylko na miejscach 13 i 15. Japończycy przesunęli się o jedno miejsce z powodu rzutu karnego Cho. Ale to nie zwiększa szansy na zdobycie punktów jutro…


2:08 rano

Prawie w trzecim kwartale: Zaskoczony Albon

Kierowca Williamsa był 11. i jutro rozpocznie wyścig z P9. „Szczerze, dzień był zupełnie nieoczekiwany”, przyznaje, wyjaśniając, że w rzeczywistości był to „trudny weekend”.

Szczególnie wiatr jest zawsze problemem w Austin, a Williams tradycyjnie miał z nim problemy. Był więc „bardzo zadowolony” ze swojego wyniku. Inaczej sytuacja wygląda w przypadku jego kolegi z drużyny, który był ostatni.

„Nie byłem w stanie wykonać pełnego zakrętu na ostatnim okrążeniu” – mówi Al Kindi, który jako powód podał również wiatr. Punkty prawdopodobnie nie będą dla niego tym razem możliwe (po ostatnim P9 na Suzuce).

READ  Bayern Monachium: Na jakie małe naruszenie zasad pozwolił sobie Kane - w swoim ligowym debiucie! | Sporty

Z drugiej strony dla Albona równie dobrze mogłoby tak być.


1:57 rano

Pierwszy prawdziwy biegun Sainza podczas suszy

„Byłem w stanie zebrać dobre okrążenie, nie popełniając żadnych błędów”, powiedział Hiszpan z ulgą, wyjaśniając, że pole position było na starcie, ponieważ był „zbyt blisko” w niektórych sesjach kwalifikacyjnych.

W rzeczywistości jest to pierwszy prawdziwy biegun Sainza podczas suszy. Miał swój pierwszy mecz w roku w mokrych warunkach na Silverstone, a drugi odziedziczył dopiero w Spa, ponieważ Verstappen otrzymał tam karę netto.

Tak więc jutro Sainz po raz trzeci w karierze wystartuje z pole position. Jednak to pierwszy raz, kiedy wyszedł sam w czasie suszy.


1:51 rano

Verstappen: Chodziło o „małe rzeczy” dzisiaj

P2 w sieci jutro to nie koniec świata dla Holendra. „Niestety to nie wystarczyło. Ale wyścig wciąż się zbliża. A samochód był w porządku. Dzisiaj było ciężko z wiatrem, szczególnie w pierwszym sektorze” – mówi.

„Nie było też łatwo umieścić opony w odpowiednim oknie. Próbowaliśmy różnych rzeczy. Na pierwszym okrążeniu trzeciej kwarty straciłem trzy dziesiąte na wybojach trzeciego zakrętu”.

„Na moim drugim okrążeniu w trzeciej kwarcie dużo straciłem skręcając w przedostatnim zakręcie. Jeśli nie zrobisz tego dobrze, jesteś na trzecim miejscu. trochę lepiej w oknie, czy nie.”

W każdym razie sport odgrywa dziś tylko drugorzędną rolę. O Dietrichu Mateschitzu mówi: „Bez niego nie byłoby mnie tu dzisiaj, nie odniosłbym tego sukcesu. W niedzielę postaramy się sprawić, by był dumny”.


1:45 rano

Co się dzieje w Russellu?

Zostajemy tylko z Mercedesem. Jest kontakt Oznacza to, że w szóstej z rzędu sesji kwalifikacyjnej została już za Hamiltonem. Od wakacyjnej przerwy w sobotę nie był w stanie pokonać swojego kolegę z drużyny.

W programie Sky dał jasno do zrozumienia, że ​​nie wie dokładnie, co się dzieje. Po prostu nie może grać na „poziomie”, jakim był na początku roku. Dzisiaj było przynajmniej trochę lepiej.

Skończył o 0.041s za Hamiltonem. Od wakacyjnej przerwy był bardzo blisko rekordzisty świata tylko raz.


1:37 rano

Hamilton liczył więcej

„Oczekiwałem więcej” – przyznaje kierowca Mercedesa po P5. To była „naprawdę trudna sesja kwalifikacyjna” i oczekiwano, że będzie „znacznie bliżej” szczytu.

W kwalifikacjach prowadzenie samochodu „nagle” stało się trudniejsze niż wcześniej. Podobnie widzi to Toto Wolff, który wyjaśnia Skye, że byłoby to możliwe dzisiaj z trzema dziesiątymi więcej.

READ  FC Bayern włamuje się do Kena Bookera

Wynik nie uległ zmianie. Wtedy Hamilton pokonał co najwyżej Pereza – ale jutro zacząłby z pola 3 z powodu kary Meksykańskiej.


1:28 rano

Najważniejsza rzecz w sobotę…

…do podsumowania dzisiaj ponownie w osobnej serii zdjęć. I nie zapomnij: o 4:00 skontaktują się z Tobą Kevin Schoren i Christian Niemervall Dzięki ich wspaniałej analizie na żywo na kanale YouTube Formel1.de!


Galeria zdjęć: Formuła 1 2022 w Austin: Najgorętsza rzecz w sobotę


1:21 w nocy

Red Bull nadal ulubiony?

Sainz jest na pole position, ale Hiszpan wyjaśnia: „Nie będę kłamał. Myślę, że Red Bull nadal będzie faworytem. Zwykle mają lepszą prędkość wyścigową. I zazwyczaj wpychają nas do wyścigu”.

Ale będą próbować „wszystko”, aby pozostać na czele „i wygrać wyścig” – powiedział Sainz. Nawiasem mówiąc, sam Verstappen wyjaśnia również: „Nasz samochód jest zwykle nieco mocniejszy w wyścigu niż w kwalifikacjach”.

Leclerc mówi, że jego biust „nie był najlepszy”. „Carlos wykonał dziś lepszą robotę i zasługuje na to, by być numerem jeden”. On sam wypada z pierwszej dziesiątki z powodu kary.


1:08 rano

Schumacher: Trzecie pytanie byłoby możliwe

Niemiec wyjaśnia swój obrót w Q1 w „Sky” następująco: „Było bardzo wietrznie, ale dla wszystkich jest tak samo. Jest szybki, a potem są wyboje, które następują po…”

„Zdecydowanie mieliśmy Q2, jeśli nie Q3”, mówi ze złością i przyznaje, że jego wczesne odejście było „bardzo rozczarowujące”. Jednak nie chce jeszcze spisywać wyścigu na straty.

„Wydaje się, że samochód radzi sobie dobrze” – potwierdza i wyjaśnia, że ​​chcą jutro „miejmy nadzieję, że ukończą z punktami”. Oczywiście z P18 nie będzie łatwo…


1:03 rano

P3: Sainz na biegunie

W końcu Hiszpan 1: 34.356 ustawia kolejny i tym samym zabezpiecza słup! Leclerc jest drugi, ale musi cofnąć się o dziesięć miejsc. Sainz zaczyna jutro przed Verstappenem i Hamiltonem, który jest piąty za Perezem.

Jak wiadomo, Meksykanin również musi zrezygnować z pięciu pozycji. Tutaj na taśmie pójdziemy trochę dalej z głosami w play-offach. Przed przeglądem:

Raport

wynik

Rozpocznij siatkę


Zdjęcia: F1: Grand Prix USA (Austin) 2022, sobota


Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari

Published

on

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari
22:51

Sainz: Daj mi czas na decyzję

Pozostaniemy przy Ferrari, ale wrócimy na rynek kierowców. Carlos Sainz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025 i twierdzi, że chce poświęcić czas na podjęcie w końcu „właściwej decyzji”.

„Dlatego trwa to trochę dłużej i dlatego chcę zobaczyć wszystkie opcje, zanim podejmę zasadniczą decyzję” – potwierdza Sainz, który rzekomo ma ofertę od Audi.

Nawiasem mówiąc, o drużynie z Ingolstadt mówi: „Myślę, że to ruch Nico [Hülkenberg] Dla Audi ma to sens zarówno dla firmy, jak i dla Nico. Myślę, że jest świetnym kierowcą.”

Czy Hulkenberg stanowi „duże zobowiązanie” dla Audi – a być może także dla jego kolegi z zespołu w przyszłym roku? Hiszpan nie zostawia ręki widocznej..


22:38

Leclerc: Newey może „zrobić różnicę”

Naturalnie Monako został także zapytany o „temat dnia” podczas jego tournee medialnego. „Oczywiście byłbym bardzo szczęśliwy” – mówi o ewentualnej współpracy z Adrianem Neweyem.

„Myślę, że Adrien jest jedną z osób, z którymi masz nadzieję pracować pewnego dnia w swojej karierze” – powiedział Leclerc, podkreślając, że Ferrari ma już „świetny zespół”.

„Jednakże byłoby wspaniale włączyć Adriana do takiego zespołu” – potwierdza i wyjaśnia z przekonaniem: „Myślę, że jesteśmy [bei Ferrari] „Dobrze przygotowana, aby przyciągnąć najlepszych ludzi na świecie.”

Newey to osoba, która może „zrobić różnicę” w Formule 1. Dlatego też był „zaskoczony” swoim odejściem z Red Bulla. „Nie spodziewałem się tego” – przyznaje Leclerc.

Poczekajmy i zobaczmy, czy jego droga naprawdę doprowadzi go do Maranello.


22:24

Niesamowite zmiany, które nigdy nie nastąpiły

Nawiasem mówiąc, Ocon miał wówczas również ofertę od McLarena. Wtedy od razu na myśl przychodzi mi ta seria zdjęć, na której nie pojawia się Okon. Ale w historii Formuły 1 jest jeszcze kilka dużych ryb!


Seria zdjęć: Niesamowite zmiany w Formule 1, jakie nigdy wcześniej nie miały miejsca…


22:14

Ocon: Unikaj scenariusza takiego jak 2018

I znowu Francuz, który także mówił o swojej przyszłości i stwierdził, że chciałby to wyjaśnić „jak najszybciej”. Ponieważ jego kontrakt również wygasa z końcem roku.

„Mieliśmy z tym złe doświadczenia – nie ze względu na wydajność. W tamtym czasie chodziło o nieporozumienia i powody polityczne. To był czynnik rozczarowujący pod koniec 2018 roku” – wspomina.

Dla przypomnienia: Ocon musiał ustąpić miejsca Lance’owi Strollowi w Racing Point na sezon 2019. Tak naprawdę przejście do Renault wydawało się już pewne, ale w dramatycznych okolicznościach nie udało się.

„Przeszliśmy przez te wszystkie doświadczenia i oczywiście jesteśmy teraz lepiej przygotowani” – powiedział Ocon, wyrażając nadzieję, że w 2025 r. nie zostanie ponownie pozostawiony z pustymi rękami. W 2019 r. został wreszcie zmuszony wypełnić lukę jako kierowca zastępczy dla Mercedesa.


21:55

Ocon: Jestem przeciwko Sprintowi w Miami

Nowy format wroga był już problemem w PK. Esteban Ocon również skomentował tę sytuację podczas swojej wizyty w mediach i wyjaśnił (w przeciwieństwie do większości kierowców w PK), że nowy format jest ogólnie „pozytywny”.

Wyjaśnia jednak, że choć nowe zasady są lepsze, to w ogóle nie jest fanem wyścigów drag racing. Jego wyjaśnienie: „Weekendy sprintowe są dobre w spokojne weekendy. Zatem Szanghaj, Baku – wyścigi, w których rzadziej wypada się z toru”.

„Ale podczas takich wyścigów, gdzie tak wiele się dzieje, zespół ds. komunikacji i marketingu jest trudnym zadaniem” – powiedział, wyjaśniając, że pracowity weekend oznacza takie kwestie, jak marketing i tym podobne zmagania.

„Większość z nich musimy wykonać [Aktivitäten abseits der Strecke] „Precz” – powiedział Ocon, który w związku z tym „nie jest największym fanem” prowadzenia szybkiego wyścigu w Miami. Woli normalny weekend (przynajmniej tutaj).


21:37

Zhou: Nie spodziewałem się, że Hulkenberg przyjedzie tak wcześnie

Naturalnie zmiana Hulkenberga będzie miała bezpośredni wpływ na Chińczyków, bo jasne jest, że w przyszłym roku przynajmniej jeden z obecnych kierowców Saubera straci kokpit.

„To było wcześniej, niż się spodziewałem” – mówi o podpisaniu kontraktu z Hulkenbergiem, ale podkreśla też: „To tak naprawdę nie zmienia mojego stylu”. Chce się po prostu skupić na swojej obecnej pracy.

Przyznaje jednak również: „Oczywiście rozważamy różne opcje, aby zobaczyć, która działa najlepiej”. Oczywiście ruch Hulkenberga nie zwiększył jego szans na pozostanie w Sauberze.

Na tej serii zdjęć możesz zobaczyć, które sterowniki zostały już potwierdzone na rok 2025:


Seria zdjęć: Kierowcy Formuły 1 w 2025 roku


21:21

Williams w końcu miał zamienne podwozie

Alexander Albon ujawnił to dzisiaj podczas swojej wizyty w mediach. „Przyjdzie. Jeszcze go tu nie ma, ale będzie” – powiedział Albon, podkreślając: „Szczerze mówiąc, to niczego nie zmienia”.

„Jesteśmy podróżnikami [das Auto] „Wciąż tak samo, ale dobrze wiedzieć, że istnieje pewne zabezpieczenie na wypadek takiej sytuacji” – przyznaje, podkreślając, że Williams powoli przechodzi w ogólnie bardziej komfortowy tryb, jeśli chodzi o części zamienne.

„Mamy nadzieję, że teraz będziemy mogli bardziej skoncentrować się na aktualizacjach i ogólnym rozwoju samochodu” – powiedział Albon. Ponieważ Williams to także jedna z drużyn, która obecnie nie ma na swoim koncie punktu w Pucharze Świata.


21:08

Alonso: Miami nie jest dobre „na papierze”, ale…

Odnosząc się do weekendowego układu sił, Hiszpan wyjaśnia: „Na niektórych drogach mieliśmy nadzieje, które się nie spełniły, a jest odwrotnie: na niektórych drogach, po których nie spodziewaliśmy się wiele, jechaliśmy bardzo dobrze”.

„Na papierze Miami nie powinno być naszym najlepszym torem, jeśli spojrzymy na samochód na rok 2024” – powiedział Alonso. Być może jednak Aston Martin poradzi sobie tutaj lepiej, niż już się spodziewasz.

„Jest wiele pomysłów na ulepszenie samochodu, szczególnie w niedziele, które chcemy wdrożyć” – ujawnia Alonso. Jest to jednak trudne, ponieważ ze względu na format sprintu przed nami tylko jedna sesja treningowa.

Dlatego też uważa, że ​​Miami może być „trudne”.


20:56

Ricardo na spacerze: „To i tak do niczego nie prowadzi!”

Nawet niemal dwa tygodnie po wydarzeniach w Chinach sytuacja pomiędzy Danielem Ricciardo i Lance Strollem nie uległa poprawie. Nie rozmawiali ze sobą od czasu kolizji i Ricciardo niekoniecznie chce to zmienić.

„Mam przeczucie, że to i tak do niczego nie doprowadzi” – macha. „Jeśli powie, że to jego wina, mogę przyjąć przeprosiny, ponieważ nie jestem takim głupcem” – powiedział Ricciardo.

„Ale nawet to się nie wydarzyło. On tak naprawdę nie uważa, że ​​zrobił coś złego, więc nie ma wiele do powiedzenia” – Australijczyk wzrusza ramionami.

Pełne jego oświadczenia można przeczytać tutaj!


20:48

Okon: Chińska modernizacja jest wciąż bardzo niewielka

A skoro mowa o Alpach: Gasly musiał obejść się bez najnowszych aktualizacji w Chinach, ale kolega z zespołu, Esteban Ocon, miał je już w samochodzie – a dzięki P11 osiągnął także najlepszy jak dotąd wynik sezonu dla Francuzów.

„To był mały krok we właściwym kierunku, ale wiemy, że to nie wystarczy” – potwierdza Ocon, który przyznaje, że nigdy nie zbliżyłby się do punktów bez pewnych incydentów podczas wyścigu w Chinach.

„Nadal brakuje nam sporo mocy w kwalifikacjach. To wciąż punkt, nad którym musimy popracować i na którym musimy się skupić, jeśli chodzi o ogólne osiągi samochodu” – powiedział Ocon.

Przynajmniej teraz możesz walczyć trochę lepiej z innymi samochodami. „Ale w przyszłości musimy poczynić dalsze kroki naprzód” – wyjaśnia. Alpine pozostaje bez punktu mistrzowskiego po pierwszych pięciu wyścigach sezonu.


20:37

Gasly: ​​​​Hulkenberg do Audi niczego nie zmienia

Francuz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025. W związku z przejściem Nico Hulkenberga do Audi utracono kolejny kokpit. Jednak według Gasly’ego nie odgrywa to żadnej roli w jego przyszłości.

„Nic się nie zmienia” – potwierdza i wyjaśnia: „Z mojej strony wszystko jest w porządku. Myślę, że jesteście świadomi sytuacji na rynku kierowców. W tej chwili nie mam nic do ogłoszenia”.

Zapytany, czy wolałby pozostać w Alpine, odpowiedział: „Nie będę się w to za bardzo zagłębiać. Powiem więcej, gdy będę miał coś do ogłoszenia”. Na razie nie chce komentować tej sprawy.

Realistycznie rzecz biorąc, prawdopodobnie nie ma wielu innych opcji niż Alpy…


20:25

Alonso: Zawsze chciałem pracować z Neweyem

Oprócz Ferrari Adrianem Neweyem interesuje się także Aston Martin. „Zawsze chciałem z nim pracować, choć raz w życiu” – ujawnił Fernando Alonso podczas swojej dzisiejszej wycieczki po mediach.

„Bardzo go szanuję” – potwierdził Hiszpan, dodając, że Newey to „legenda tego sportu”. Podobnie jak Lewis Hamilton, Alonso nigdy z nim nie współpracował, a jedynie ścigał się z jego samochodami.

Jednocześnie wyjaśnia również: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego działu technicznego. Oczywiście Adrian jest jednym z najlepszych zawodników, albo najlepszym w historii. Ale musi pasować do zespołu i to coś więcej niż tylko ta decyzja. ” Lawrence [Stroll]„.

A na koniec oczywiście od samego Neweya wspomina Alonso.


20:16

Czas zrezygnować!

To tyle w dzisiejszym PK, które było całkiem zabawne na długie odcinki. Można to z pewnością przytoczyć jako pozytyw, ponieważ konferencje prasowe w Formule 1 to często dość trudne sprawy…

PK się skończył, ale dla nas wszystko dopiero się zaczyna! Będziemy do Państwa dyspozycji przez kilka dodatkowych godzin, aby dostarczyć Wam mnóstwo dźwięków i informacji prosto z ringu w Miami.


20:11

Hamilton: Nie mogę ci powiedzieć…

Rekordowy mistrz świata jest teraz pytany, czy nazwisko Adriana Neweya jest częścią jego negocjacji z Ferrari? „Nie mogę tego zdradzić” – ponownie mówi Hamilton z uśmiechem.

Wcześniej oświadczył w PK, że nie może wypowiadać się na temat tego, co zostało powiedziane w prywatnych rozmowach. podniecające…


20:07

Czy Mercedes mógłby wykorzystać Niue?

Wiele pytań wciąż kręci się wokół Adriana Neweya. Hamiltona zapytano między innymi, czy Mercedes mógłby spróbować go teraz pozyskać, aby rozwiązać bieżące problemy?

„Nie mam pojęcia, czy oni próbują, ani kto próbuje” – powiedział Hamilton. Szanse na to, że przeniesie się do Mercedesa, są w rzeczywistości bardzo niskie.


19:53

Peres nie boi się dalszego odejścia

Chodzi o ponowne odejście Neweya, a Perez zostaje zapytany, czy mogłoby nastąpić więcej odejścia z Red Bulla? Meksykanin odpowiada dyplomatycznie i wyjaśnia, że ​​tak nie uważa.

Perez powiedział, że wszyscy w zespole są podekscytowani, przyszłość wygląda dobrze, a odejście Neweya jest całkowicie „normalne”. Czy to jego prawdziwa opinia, czy powtarza to, co powiedział mu zespół…?

READ  Wimbledon 2023 – Kontrowersje przed meczem: cudowny tenisista Andreeva traci panowanie nad sobą i zawodzi w Keys
Continue Reading

sport

EM 2024: Duże problemy ze sprzedażą biletów na EM frustrują fanów | Sporty

Published

on

EM 2024: Duże problemy ze sprzedażą biletów na EM frustrują fanów |  Sporty

Mega-Ansturm auf die letzten EM-Tickets!

In sechs Wochen startet die Fußball-EM (14. Juni bis 14. Juli) in Deutschland. Zur Freude der Fans kündigte die Uefa am Dienstag an, weitere Tickets für das Mega-Event im Sommer in den Verkauf zu geben. Doch aus Freude wurde schnell Fan-Frust: Technische Probleme legten die Seite lahm.

Die Uefa hatte am Donnerstag ab 11 Uhr nochmal ein Ticketkontingent von mehr als 100 000 Karten für diverse Spiele zur Verfügung gestellt. Doch die offizielle Uefa-Ticketplattform war wohl auf den großen Fan-Ansturm nicht vorbereitet, technische Probleme und lange Wartezeiten waren die Folge.

Technik-Panne! Riesen-Probleme bei EM-Ticket-Verkauf!

So berichteten einige Fans auf X (ehemals Twitter), dass sie ständig Fehlermeldungen angezeigt bekommen hätten. Andere klagten über Probleme bei der Identifizierung. Heißt: Das Bild, mit welchem Nutzer eine Aufgabe erledigen müssen, um sich als Mensch zu identifizieren, wurde oft nicht angezeigt.

An dieser Stelle findest du Inhalte aus Twitter

Um mit Inhalten aus Twitter und anderen sozialen Netzwerken zu interagieren oder diese darzustellen, brauchen wir deine Zustimmung.

Wie ein Sprecher des Organisationskommitees mitteilte, befanden sich zwischenzeitlich mehr als 500 000 Personen in der Warteschlange. Man tue das Beste, um die Wartezeit zu verringern, hieß es. Doch schon zuvor hatte die Seite immer wieder technische Probleme gemeldet.

Für die Tickets in der Gruppenphase wurden je nach Kategorie 30, 60, 150 oder 200 Euro aufgerufen. Lediglich für das Eröffnungsspiel Deutschland gegen Schottland wurde mehr verlangt, dort müssten die Fans tiefer in die Tasche greifen.

Klar war von Anfang an, dass Fans schnell sein müssen, denn es hieß: Wer zuerst kommt, mahlt zuerst. Doch stattdessen guckten wohl auch einige flotte Fans in die Röhre.

Bitter! Denn für viele Fußball-Fans war es wohl die letzte Chance, ein Ticket für das Fußball-Highlight im Sommer zu kommen.

Am 14. Juni eröffnet die deutsche Nationalmannschaft die Heim-EM gegen Gruppengegner Schottland (21 Uhr in München). Bis zum 14. Juli wird dann der neue Europameister ausgespielt.

Ex-Meister lässt es krachenWilde Kabinen-Party nach Aufstieg

Quelle: BILD

READ  Wimbledon 2023 – Kontrowersje przed meczem: cudowny tenisista Andreeva traci panowanie nad sobą i zawodzi w Keys
Continue Reading

sport

Mavs wygrywa piąty mecz pokonując Clippers

Published

on

Mavs wygrywa piąty mecz pokonując Clippers

Los Angeles Clippers (Z4) vs Dallas Mavericks (Z5) 93:123 (BOXSCORE), Seria: 2-3

Würzburger trafił pięć trójek w piątym meczu i zdobył 15 punktów (5/7 za trzy punkty, 3 zbiórki) dla Mavericks. Ten wielki zawodnik podkręcił Mavs w drugiej kwarcie swoimi przełożeniami, podczas gdy Clippers nie mieli nic wspólnego. Luka Doncic przejął prowadzenie po przerwie, a Słoweniec 14 ze swoich 35 punktów (14/26 FG, plus 7 zbiórek i 10 asyst) przejął w trzeciej kwarcie, którą goście wygrali 33:23.

Z drugiej strony Kyrie Irving (14, 6/14) strzelił tym razem mniej goli, ale radził sobie w defensywie z Jamesem Hardenem (7, 2/12, 7 asyst, 4 gole) i zagrał bardzo dobrze dla zespołu. Derrick Jones Jr. (12, 3 bloki), Derrick Lively II (12, 7 zbiórek) i Jaden Hardy (14, 5/8), który wszystkie swoje punkty zdobył w doliczonym czasie gry, również zdobyli dwucyfrową liczbę punktów.

„Gwiazdy” szczególnie rozczarowały Clippers. Harden ledwo znalazł dla siebie jakieś przewinienie, a Paul George (15, 4/13, 11 zbiórek) przez długi czas był niewidoczny i dopiero pod koniec trzeciej kwarty miał dobrą fazę. Ivica Zubac zdobył 15 punktów (7/8), ale trener Clippers Ty Lue wolał w niektórych momentach ufać Masonowi Plumlee (3, 1/5), ten jednak rozegrał bardzo słaby mecz. Daniel Theis (3, 1/1 3 zbiórki, 1 zbiórka w 4 minuty) po raz pierwszy w tej serii został użyty w doliczonym czasie gry, a Lue na krótko wypróbował PJ Tuckera, ale ta akcja również osłabła.

READ  Królowie Lipska przed końcem!
Continue Reading

Trending