Connect with us

entertainment

Claudia Huppert dba o siebie – i Max też: musi zakochać się w kimś innym!

Published

on

Claudia Huppert dba o siebie – i Max też: musi zakochać się w kimś innym!

Claudia Huppert leczy siebie – i Max też!

„Nie życzę mu niczego więcej, jak tylko zakochania się w wyjątkowej młodej kobiecie!” Co, proszę? Czy Claudia Huppert (62 l.) ma dość swojego chłopaka Maxa Suhra (25 l.)? Nie, wręcz odwrotnie! Ale pani Aubert lubi się dzielić – jej „Maxmouse” może umawiać się z innymi kobietami. Bo to wcale nie zmienia jej miłości do niego. Wręcz przeciwnie, jak wyjaśnia Claudia w powyższym filmie.

Ikonę rzeczywistości Claudię Hubert i jej chłopaka Maxa Suhra dzieli 37 lat. Jest to jednak wielka miłość, co 62-latka wielokrotnie podkreśla. Niespodziewana para nikogo już nie dziwi. Ale pani Aubert zawsze udaje się to osiągnąć dzięki swoim wypowiedziom. Teraz biznesmen ponownie przedstawił cytat, który sprawi, że usiądziesz i zwrócisz na niego uwagę. Chce, żeby Max zakochał się w innej kobiecie. „To nie zmieni naszej miłości”– deklaruje Claudia Huppert w rozmowie z RTL.

Pani Aubert jest dość liberalna seksualnie. Dotyczy to również Maxa. Jej młoda przyjaciółka nie ma żadnego problemu z szukaniem gdzie indziej: „Kiedyś nawet zażartował: „W łóżku możesz nauczyć się czegoś nowego”.

Nic, a przede wszystkim nikt nie jest w stanie tak szybko rozdzielić Klaudii i Maxa! Dla biznesmena małżeństwo nadal nie wchodzi w grę. Dlaczego? Wyjaśnia nam to w wywiadzie wideo.

READ  Gwiazdy „Pożegnania Niemiec” Oksana i Daniel rozstają się
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

entertainment

Francja – Polska na żywo teraz: bezpłatna telewizja i bezpłatna transmisja dzisiejszego meczu o mistrzostwo Europy

Published

on

Francja – Polska na żywo teraz: bezpłatna telewizja i bezpłatna transmisja dzisiejszego meczu o mistrzostwo Europy

We wtorek, 25 czerwca 2024 r., Francja zmierzy się z Polską w Mistrzostwach Europy w piłce nożnej. Polska chce pożegnać się z turniejem dobrym występem. Po porażce z Austrią Robert Lewandowski i spółka zajmują ostatnie miejsce w grupie i po meczu muszą się pakować. Francuzi walczą o zwycięstwo w grupie w pojedynku na dystans z Holandią. W meczu drugiej rundy z Holandią Francja nie zrobiła wrażenia. Francuzi zauważyli brak gwiazdy Kyliana Mbappe. Nadal nie jest pewne, czy 25-latek wystąpi na boisku przeciwko reprezentacji Polski. Mbappe doznał złamania nosa w meczu z Austrią.

Wszystkie informacje na temat transmisji meczu Francja – Polska w ramach UEFA Euro 2024 można znaleźć tutaj.

Mecz Grupy D pomiędzy Francją a Polską odbędzie się we wtorek, 25 czerwca 2024 o godzinie 18:00. Mecz rozpoczyna się na stadionie BVB w Dortmundzie. Wszyscy widzowie przed ekranami telewizorów mogą także bezpłatnie oglądać na żywo w telewizji oraz w transmisji strumieniowej mecz rundy wstępnej Mistrzostw Europy.

Pojedynek odbędzie się pomiędzy Francuzami i Polakami Transmisja na żywo w bezpłatnej telewizji. Kibice będą mogli obejrzeć dzisiejszy mecz Francji i Polski w ZDF. Transmisja rozpoczyna się o 17:05 od wstępnych raportów. Koordynatorka Katrin Müller-Hohenstein prowadzi transmisje piłkarskie wraz z ekspertami Christophem Kramerem, Perem Mertesackerem i Friedrichem Krumpem. Mecz o mistrzostwo Europy pomiędzy Francją a Polską komentowali Martin Schneider i Hanno Palić.
Także w fioletowy telewizor Kibice będą mogli oglądać mecz na żywo i w pełnej wersji. Nadawca płatnej telewizji Magenta ma wyłączne prawa do wszystkich transmisji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2024, których wymaga Platforma Płatny abonament.
READ  Wiedeński Festiwal Filmów Żydowskich - pod hasłem „Mimo to”
Continue Reading

entertainment

Dokument Netflix „Kaulitz & Kaulitz” szczegółowo opisuje zaloty Bella z Markiem Eggersem

Published

on

Dokument Netflix „Kaulitz & Kaulitz” szczegółowo opisuje zaloty Bella z Markiem Eggersem

Bill Kaulitz i Mark Eggers zostali razem sfotografowani na Oktoberfest.Foto: Getty Images Europe/A. Palmbergera

przepływ

Jennifer Ulrich

W filmie dokumentalnym Netflixa Bill i Tom Kaulitz byli przez wiele miesięcy obserwowani przez kamery przez całą dobę. Efekt można oglądać w „Kaulitz & Kaulitz” od 25 czerwca. Nic dziwnego, że pierścionki zawierają wiele specjalnych szczegółów. Omawiano między innymi zaloty Billa na Oktoberfest 2023, co wywołało poruszenie w mediach.

Gwiazdy Tokio Hotel odwiedziły Oktoberfest z modelem i influencerem Markiem Eggersem. Tego samego wieczoru zdjęcia całujących się Marka i Billa stały się popularne, ale początkowo nie było jasne, na czym dokładnie polegał flirt.

„Kaulitz & Kaulitz”: Mark Eggers odchodzi na emeryturę po zalotach

Czwarty odcinek dokumentu nosi tytuł „Flirty Wiesn”. Najpierw widzowie dowiadują się, że Bill właśnie po pijanemu zadzwonił do swojej byłej dziewczyny. Wkrótce potem cała jego uwaga skupiła się na Marku Eggersie.

Watson jest teraz na WhatsApp

Teraz na Whatsapp i Instagramie: zaktualizuj swojego Watsona! Zaopiekujemy się Tobą Tutaj na WhatsAppie Z dzisiejszymi atrakcjami Watsona. Tylko raz dziennie – bez spamu, bez bla, tylko siedem linków. obietnica! Czy wolisz być na bieżąco na Instagramie? Tutaj Znajdziesz nasz kanał streamingowy.

Piwo płynie swobodnie w namiocie Biedronki, a Bella jest beznadziejnie pijana. W pewnym momencie Tom przypomina mu: „Nie tylko nasze kamery filmują”. W ten sposób gitarzysta wyjaśnia, że ​​na miejscu jest nie tylko ekipa Netflixa, ale także kilku fotografów.

„Myślę, że jesteś całkiem niezły” – przyznaje Bill Mark w wywiadzie. Kluczową scenę nakręcono później w limuzynie, Kiedy Bill faktycznie odkrył tytuł „Bild” i obrazy plemienne. Reakcja Marka Eggersa: „Skończyłem. Cholera”.

Influencer nigdy wcześniej nie pozował romantycznie z mężczyzną i po obejrzeniu zdjęć prawdopodobnie podejrzewał, że czeka go homofobiczna reakcja. To jest dokładnie to, co się wydarzyło. „Nie sądzę, że spodziewał się, że staniemy się takim nagłówkiem” – mówi Bell, przerażony nienawistnymi komentarzami:

Piosenkarz dalej wyjaśnia swój flirt na Oktoberfest: „Oczywiście zostało to całkowicie przesadzone. „O mój Boże, Mark Eggers jest z mężczyzną, a także Bill Kaulitz. „A Billa nigdy nie widziano publicznie w takim stroju”. I wreszcie, Mark ma „zupełnie inny wizerunek” i jest „znany jako… kobieciarz.”

Smutny skutek reakcji w mediach społecznościowych: Mark Eggers początkowo się wycofał. „W ogóle mi nie odpowiada” – mówi Bill w „Kaulitz & Kaulitz”.

Bill Kaulitz i Mark Eggers: Do zobaczenia ponownie w Halloween

Niespodziewanie spotykają się ponownie podczas Halloween, gdy zbliża się wielka impreza Heidi Klum. Bill znów jest pijany, a Mark Eggers opuszcza imprezę wcześniej, dając mu wskazówkę: „Wyjechaliśmy stosunkowo wcześnie, ponieważ nie spędziliśmy razem zbyt wielu nocy. Teraz powinniśmy spędzić trochę czasu razem”.

Ale jedno jest też pewne: muzyk jest obecnie singlem. Potwierdził to w rozmowie z Watsonem. „Niestety, moje serce znów zostało złamane” – wyjawił tutaj. Nie był w związku „od bardzo długiego czasu”.

Continue Reading

entertainment

List teatralny z Polski (2017) – reżyser i były dyrektor artystyczny Jan Klata o aktualnej polskiej polityce kulturalnej

Published

on

Wrocław/Kraków, 8 listopada 2017. Rozmowa z Janem Klatą o „Dobrej zmianie” i przyszłości polskiego teatru odbyła się na marginesie Festiwalu Teatralnego Dialog Wrocław.

Jana Klata 280 StaryTeatr uJan Klata © Stari Teatr nachtkritik.de: Kiedy w 2015 r. wybrano PiS, jego hasłem było „dobra zmiana” – wszystko musi się poprawić. Stało się odwrotnie. Dlaczego?

Jan Klata: To zmiana dla zmiany, chociaż nasi rządzący z partii, która absurdalnie nazywa się „Prawo i Sprawiedliwość”, nie mają pojęcia, co zastąpi to, co było wcześniej. Dzieje się tak nie tylko w kulturze, ale wszędzie: Z gospodarstw arabskichnajlepsze w Europie, ok Polski las do opieki zdrowotnej, Obecnie lekarze prowadzą strajk głodowy. Działalność PiS burzy ciągłość polityki instytucjonalnej państwa i funkcjonowania społeczeństwa.

W jaki sposób?

Są to zmiany na wzór tych wprowadzonych po rewolucji. Nie ma jednak dowodów na to, że Polska przed ostatnimi wyborami parlamentarnymi nie była niepodległym i funkcjonującym państwem, ani że po 1989 r., po zwycięstwie Solidarności, była państwem, które należało odrzucić i zbudować od nowa. Dlatego uważam, że diagnoza PiS jest błędna. Poza tym jest słaba implementacja. Przykładowo w przypadku Teatru Stari, który istnieje od 1781 roku. Nawet komunistyczni władcy, gdy zwolnili dyrektora artystycznego z powodu kontrowersyjnego przedstawienia – w latach 70. i 80. zdarzały się znakomite przedstawienia, które nie podobały się władzom – przy wyborze następcy zawsze brali pod uwagę opinię zespołu.

Od dojścia PiS do władzy jesienią 2015 roku w Waszym teatrze nie było takich skandali, jak w Teatrze Polskim we Wrocławiu po wystawieniu Jellinka czy w Teatrze Poszcznym w Warszawie po „Klatowej” ”). W programie Starego znalazło się wiele utworów polskich, spektakli poświęconych historii Polski i światowej muzyki klasycznej. Taki program rzeczywiście powinien spodobać się PiS.

Jeśli PiS będzie postępował racjonalnie – tak. Ale tutaj mamy do czynienia z ruchem, który postawił sobie za cel wywrócenie państwa do góry nogami, nie wiedząc, jak je odbudować. Nawet nie próbują tego ukrywać. Ze względów politycznych chcą zastąpić obecne elity i pozbyć się artystów takich jak Krzysztof Warlikowski, Olga Tokarczuk i Andrzej Stasyuk, choć nie ma ich kto zastąpić. Minister Kultury ponosi jedną porażkę za drugą. Ostateczną katastrofą jest stopniowe niszczenie polskiego systemu filmowego. Magdalena Sroka, dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, dzięki której polskie filmy w ostatnich latach odnosiły międzynarodowe sukcesy, została zwolniona.

Twoja sukcesja również będzie nieuporządkowana. Wiadomo było, że Twój kontrakt wygasa latem 2017 roku, więc było wystarczająco dużo czasu, aby znaleźć kogoś na Twoje stanowisko.

READ  „Kto wie, czy w ogóle jesteś swoim ojcem?”

Zamiarem nowego rządu było odwołanie mnie zaraz po objęciu urzędu. Plan ten upadł, bo słynny aktor, którego chcieli na nowego reżysera, okazał się byłym informatorem Secret Service. Od tego czasu mieli prawie dwa lata na znalezienie nowego kandydata. Narodowy Stary Teatr podlega Ministerstwu Kultury i Dziedzictwa Narodowego, więc Minister Gliński mógł po prostu powołać nowego dyrektora. Albo przedłużyć dotychczasową umowę, jak to miało miejsce w Teatrze Narodowym w Warszawie.

Rozrusznik 560 matix fStary Teatr w Krakowie © Maatex

Dlaczego zamiast tego czekali z decyzją do marca 2017 r., a następnie ogłosili przetarg, który był nieco pośpieszny i burzliwy?

Nie potrafię tego wytłumaczyć inaczej, jak tylko tym, że „dobra zmiana” nie może nic w znaczący sposób zdziałać. Konkurs, który odbył się na trzy miesiące przed zakończeniem sezonu, został zbojkotowany przez niemal wszystkich potencjalnych poważnych kandydatów, z wyjątkiem jednej osoby. Istniało podejrzenie, że Ministerstwo ma kandydata, za którego nie chciało brać odpowiedzialności, więc zdecydowało się ukryć za komisją, która dokonała wyboru. Zwycięzcą konkursu został artystyczny duet organizacyjny.

Jako dyrektor artystyczny: Marek Mikos, który wcześniej kierował kielecką telewizją lokalną i nie miał doświadczenia w kierowaniu sceną. A jako dyrektor artystyczny: Michael Jeletta, prawie nieznany w Polsce reżyser operowy i teatralny, który od lat mieszka i pracuje za granicą i nie ma prawie żadnego doświadczenia zawodowego w polskich teatrach.

Kiedy Minister Gliński ogłaszał mediom wynik przetargu, mówił, że Michael Jelita to najsłynniejszy polski reżyser na świecie. Albo mówił to sarkastycznie, albo po prostu miał złe zdanie na temat sceny teatralnej. Myślę, że to była ironia, bo PiS nie jest zainteresowany rozwojem kultury w Polsce. Rozmawia jedynie ze swoimi wyborcami, a żyje w alternatywnej rzeczywistości, na własnej planecie, z własnymi prawami grawitacji i innymi zasadami działania. W Polsce do teatru chodzi tylko niewielka część społeczeństwa, a PiS nie jest nimi zainteresowany. Sam teatr jest przydatny, bo służy jako straszak podczas wyborów, bo jest rzekomo antypolski i wywrotowy. Jeśli spojrzeć na sondaże, ta strategia działa. Kiedy przedstawiciele Teatru Stari Teter poprosili Ministra Kultury o spotkanie, media PiS natychmiast krzyknęły: Proszę się nie cofać, Panie Ministrze!

Hamlet3560Thomas Uren WSpektakl Hamleta Jana Klaty w Bochum 2013 © Thomas Oren

Wiadomo, jak rozwinęła się sytuacja ze Starym Teatrem: już po podpisaniu umowy z nowym dyrektorem zapowiedział, że nie zatrudni swojej partnerki Jelity.

Kto właściwie był głównym kandydatem!

Program zaproponowany przez Gelitę nie został wdrożony; Zespół został zignorowany i niezaproszony na oficjalne otwarcie nowego Starego Teatru. Co wtedy?

READ  Wybacz Eintrachtowi

Do końca grudnia plan gry będzie realizowany zgodnie z ustaleniami. Nowy dyrektor próbuje prowadzić rozmowy z reżyserami, ale większość polskich reżyserów zorganizowała się ostatnio w Gildii Reżyserów Polskich i ogłosiła, że ​​nie będą pracować w Starym Teatrze ze względu na zmiany, jakie zachodzą tam na zewnątrz. Nie ma prób do nowych spektakli, teatr działa tylko wieczorami, a nasze przedstawienia są przepełnione. Wszyscy wiedzą, że to nasze pożegnanie.

A skoro już o pożegnaniu mowa: Pana inscenizacja „Wesela” jest entuzjastycznie witana oklaskami porównywalnymi z aplauzem, jaki Frank Castorf otrzymał za pożegnalną inscenizację „Fausta” w Volksbühne.

Frank Castorf miał dla mnie ogromne znaczenie artystyczne. Kiedy Volksbühne wykonał „Weberna” w Polsce, byłem pod ogromnym wrażeniem. Jeśli jest jakaś produkcja, która naprawdę wpłynęła na mój styl reżyserski, to jest to twórczość Franka Castorfa i Tadeusza Kantora.

Zwiastun filmu „Wesele” (Wesele) © Stary Teatr

Czy będziesz teraz więcej pracować za granicą, na przykład w Niemczech? Jej inscenizacja Zbrodni i kary w Bochum inspirowana Dostojewskim była oceniana przez jury Teatru Berlińskiego.

Jestem rozdarta. Jestem rozproszony. Z jednej strony w Polsce zrobiło się już tak tłoczno, że nie ma czym oddychać. Rozmawialiśmy o tym podczas festiwalu Dialog Wrocław, dla którego Minister Kultury odwołał wsparcie.

A to zaledwie 18 dni do rozpoczęcia festiwalu!

To cud, że program udało się uratować. Jestem bardzo wdzięczny publiczności, artystom i instytucjom zagranicznym, takim jak Goethe-Institut, Gorky Theatre Berlin, Les ballets C de la B & NT Gent, Toneelgroep Amsterdam i wielu innym, którzy wsparli festiwal. Udział w dialogu we Wrocławiu był dla nas bardzo ważny, ponieważ de facto nie byliśmy już obecni.

Aby obniżyć koszty, publiczność dojechała autobusem z Dialogu Wrocław do „Wroga Ludu” w Krakowie.

Widzowie teatru przybyli z Wrocławia, miasta, w którym Minister Kultury zniszczył już Teatr Polski, do Krakowa, miasta, w którym obecnie trwa niszczenie Starego Teatru. Jutro pojedziemy na kolejny festiwal, którego Ministerstwo Kultury odmówiło dofinansowania, Festiwal Prabremir w Bydgoszczy i zagramy tam „Wesele”. Sytuacja się komplikuje, ale tego właśnie chcą politycy PiS. Chcą, żebyśmy opuścili kraj, ponieważ jesteśmy „lewicowcami i zdrajcami”. Nie odejdę.

Wróg Ludu Wrog ludu MHueckel i„Wróg ludu” (Wrog ludu) © M. Hueckel

Dlaczego?

Mam trzy nastoletnie córki i nie zamierzam ich zmuszać do pakowania. Chcą ulepszać świat i chcą to robić z Polski. Muszę ich wzmocnić, nie mogę uciec. Czy będę pracować za granicą? Tak. Będę reżyserować częściej niż w ostatnich latach. Jako dyrektor artystyczny rzadko mi się to udawało, ponieważ kierowałem big bandem. Jeśli chodzi o Niemcy, wspomnienia pracy z tak niezwykłymi aktorami, jak Jana Schulz czy Dimitri Schad, który grał Hamleta, są wspaniałe. To jedne z moich najwspanialszych doświadczeń jako reżysera. Ale na razie planuję premierę w Pradze, a w lutym będę tam robić Miarkę za miarkę Szekspira.

READ  Gwiazdy „Pożegnania Niemiec” Oksana i Daniel rozstają się

A w Polsce?

Będę pracować w Nowym Teatrze z Krzysztofem Warlikowskim i w Teatrze Powszechnym z Pawłem Łysakiem, bardzo odważnym reżyserem, z którym występowałem już w Bydgoszczy. Ważne jest dla mnie, aby nie stracić kontaktu z polską publicznością. Czuję to mocno tutaj, we Wrocławiu, gdzie moje spektakle w Teatrze Polskim nie są już pokazywane ze względu na „dobrą zmianę”. Entuzjazm wrocławskich widzów, którzy przyjechali do Krakowa na „Wroga ludu” był ogromny. Widać, że ludzie chcą oglądać nasze spektakle i czekają, aż poprzez teatr zmierzymy się z tą rzeczywistością.

Co dalej z polskim teatrem?

Jeśli PiS nie wygra nadchodzących wyborów samorządowych do autonomii, jest nadzieja w polskim teatrze. Jeśli wygra, będzie to oznaczać koniec wolnego teatru artystycznego w Polsce. Rząd ma obecnie bezpośredni wpływ na Teatr Narodowy i Operę Narodową w Warszawie oraz Narodowy Stary Teatr w Krakowie, a także pośredni wpływ na część teatrów, które pomaga finansować. Stara się także wpływać na programy festiwali poprzez kontrolę ekonomiczną. Wybory samorządowe jesienią 2018 roku oznaczają być albo nie być dla teatru w Polsce.

czy jest nadzieja?

Do tej pory w żadnym mieście w Polsce liczącym ponad 200 tys. mieszkańców nie ma burmistrza PiS. Oznaczało to, że tamtejsze teatry nadal miały swobodę działania, a teatry regionalne były wolne. Do teraz. Czy tak pozostanie – zobaczymy.

więcej O trudnej sytuacji w Polsce w Słowniku Nocnej Krytyki. W grudniu 2013 roku pisaliśmy, jak Kalata znajduje się pod presją obozu ultrakonserwatywnego.

Jak polski teatr Wpływ na to ma polityka kulturalna PiS jestem r. Burzyńska W lutym 2016 r.

Continue Reading

Trending