Connect with us

Economy

Bullish Outlook: FSInsight: Bitcoin może osiągnąć 200 000 $ w drugiej połowie | biuletyn

Published

on

• FSInsight uważa, że ​​cena bitcoinów w wysokości 200 000 USD jest nadal możliwa w 2022 r.
• Bardzo uparty również dla Ethereum
• Związek między kryptowalutami a giełdą

W listopadzie 2021 r. bitcoin osiągnął rekordowy poziom i wygląda na to, że wkrótce osiągnie próg 70 000 USD. Ale sprawy potoczyły się inaczej, cena najstarszej, najsłynniejszej i największej waluty cyfrowej według kapitalizacji rynkowej spadła i wynosi teraz tylko około 38 000 USD (stan na 21 lutego 2022 r.). Ale pomimo tej porażki wciąż są optymiści, którzy widzą ogromny potencjał w elektronicznej walucie.

zapowiedź

Skorzystaj również z niższych cen: handluj kryptowalutami bezpośrednio z dźwignią już teraz.

działać teraz

77% rachunków inwestorów detalicznych traci pieniądze podczas handlu kontraktami CFD z tym dostawcą. Powinieneś dokładnie przemyśleć, czy możesz podjąć wysokie ryzyko utraty pieniędzy

Bitcoin za 200 000

Niewątpliwie wśród byków Bitcoin są eksperci z FSInsight, firmy badawczej należącej do Fundstrat Global Advisors. Według Coindesk, powołując się na list FSInsight do inwestorów, eksperci uważają, że cena bitcoina prawdopodobnie będzie bardzo niestabilna w pierwszych sześciu miesiącach 2022 r., ale może następnie wzrosnąć do 200 000 w drugiej połowie roku w Stanach Zjednoczonych. Wzrost dolara. Kapitalizacja rynkowa wszystkich kryptowalut powinna wynieść ponad 9,6 biliona dolarów.

Ponadto FSInsight dostrzega również znaczny potencjał wzrostowy dla cyklu Ethereum. Tak więc druga co do wielkości kryptowaluta na świecie jest niedowartościowana i może wzrosnąć do 12 000 USD w 2022 r. (stan na 21 lutego 2022 r.: około 2 650 USD). Niezależnie od rozwoju bitcoina, Ethereum prawdopodobnie zmierzy się z nadchodzącym przejściem na algorytm PoS (Proof of Stake). Z jednej strony zwiększa to przepustowość transakcji, az drugiej zmniejsza tzw. opłaty gazowe ponoszone przy transakcji.

READ  Škoda Auto po raz drugi wspiera Tour de France Femmes avec ZWIFT - Economy i Volkswagen - Aktualności

Zwiększenie powiązania z giełdą

Bycze oczekiwania Bitcoina były uzasadnione faktem, że niedawne odwrócenie cen przyciąga więcej kupujących. Powiedziała, że ​​pewną rolę może odegrać odnowiona gotowość do podejmowania ryzyka.

Co więcej, w komunikacie FSInsight zauważa się, że Bitcoin i szerszy rynek kryptograficzny w coraz większym stopniu poruszają się wraz z akcjami technologicznymi: „Pod koniec ostatniego kwartału zeszłego roku Bitcoin wykazał zwiększoną korelację z akcjami i stracił na wartości w obliczu perspektywy zaostrzenia polityki pieniężnej” Sean Farrell napisał, dyrektor ds. strategii zasobów cyfrowych w FSInsight.

Silny związek z akcjami technologicznymi wynika z faktu, że „tradycyjny kapitał rynkowy” jest obecnie inwestowany również w sektor kryptograficzny. W ubiegłym roku firmy venture capital zainwestowały miliardy w tokeny i firmy blockchain. Aby osiągnąć poziom 200 000 USD, Bitcoin będzie musiał przyciągnąć więcej grup kupujących, a Sean Farrell widzi szanse jako obiecujące, o ile Rezerwa Federalna Stanów Zjednoczonych nie będzie interweniować w postaci szybkich lub nieoczekiwanych podwyżek stóp procentowych. Na razie jednak Farrell uważa, że ​​korzyści z Bitcoin i Ethereum przewyższają ryzyko.

Eksperci FSInsight nie są jedynymi, którzy zauważyli rosnącą korelację między kryptowalutami a giełdą. Na przykład w raporcie uzyskanym przez Decrypt Bank of America stwierdził, że korelacja Bitcoina z szerokim amerykańskim indeksem S&P 500 wzrosła do rekordowego poziomu pod koniec stycznia. Korelacja również osiągnęła szczyt w porównaniu z indeksem technologicznym NASDAQ 100. Jednak ten trend bitcoinów w kierunku ryzykownych aktywów nie nastąpił tylko w styczniu; Zamiast tego od lipca 2021 r. bitcoin jest ryzykownym aktywem. Ponadto analiza statystyczna przeprowadzona przez Instytut Fizyki Jądrowej PAN w Krakowie wykazała interakcję między rynkiem kryptowalut a innymi rynkami finansowymi: „Podczas badany okres, który uwzględnia W 2020 i 2021 roku rynek wykazał najsilniejszą korelację z indeksem giełdowym S&P 500 w USA” – wyjaśnia współautor dr. Marcina Wattureka.

READ  Były kasjer gorąco zaleca sprawdzanie paragonów – zwłaszcza w poniedziałki

redakcja finanzen.net

Wybrane produkty lewarowane w Bank of America Corp.Dzięki nokautom inwestorzy spekulacyjni mogą nieproporcjonalnie uczestniczyć w ruchach cenowych. Wystarczy wybrać żądaną dźwignię, a my pokażemy Ci odpowiednie produkty na Bank of America Corp.

Dźwignia powinna wynosić od 2 do 20

Brak danych

Źródła obrazu: Steve Heap / Shutterstock.com, Bad Man Production / Shutterstock.com

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Pirackie kopie europejskich samochodów trafiają na linie produkcyjne w Rosji

Published

on

Pirackie kopie europejskich samochodów trafiają na linie produkcyjne w Rosji
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

W miarę wycofywania się zachodnich firm z Rosji zacieśniają się stosunki gospodarcze między Rosją a Chinami. Instrukcja: Citroen C5 Aircross.

Moskwa – Chociaż fronty między Rosją a Zachodem stwardniały w wyniku wojny ukraińskiej, produkty europejskie są nadal obecne w Rosji. Jest to szczególnie widoczne w branży motoryzacyjnej. Na przykład Citroën C5 Aircross produkowany jest w Kałudze, na południowy zachód od Moskwy, chociaż europejski producent samochodów Stellantis wstrzymał produkcję w Rosji w 2022 roku ze względu na sankcje.

Pirackie kopie Citroena C5 produkowane są w Rosji

Rosyjska firma Automotive Technologies ogłosiła, że ​​rozpoczęła produkcję tej serii modeli. Dostawę pojazdów zaplanowano na maj 2024 r. „27 marca w fabryce w Kałudze rozpoczęła się seryjna produkcja Citroëna C5 Aircross” – czytamy w komunikacie prasowym Automotive Technologies. Strona internetowa firmy jest chwilowo niedostępna.

Zgłoszono w lutym Reutera Po raz pierwszy dostępne są aż 42 zestawy Chiny Zostały sprowadzone do montażu Citroëna w dawnej fabryce Stellantis. Komponenty nie pochodzą jednak z Francji, ale z chińskiej grupy Dongfeng Motor Group.

W oświadczeniu Stellantis podał, że w grudniu 2023 r. podjął decyzję, że „stracił kontrolę nad swoimi jednostkami w Rosji”. Europejski producent samochodów posiadał 70% udziałów w fabryce, a pozostałe 30% należało do Mitsubishi. wysoki Silnik samochodu i sport Automotive Technologies przejęło obecnie fabrykę, w której nadal produkowane są samochody francuskiego producenta samochodów, a konkretnie C5 Aircross.

Sankcje nałożone na Rosję są przyczyną cierpień także europejskich przedsiębiorstw

Po eskalacji w lutym 2022 r. zachodnie firmy stopniowo wycofywały się z Rosji. Jednocześnie rozwinęły się stosunki gospodarcze Rosji z Chinami, w tym w sektorze motoryzacyjnym. Dane dotyczące handlu chińskiego za ubiegły rok pokazują, że eksport samochodów do Rosji był około siedmiokrotnie większy niż w 2022 r., co zwiększyło jego wartość o około 10 miliardów dolarów.

READ  Raport rynkowy: Wall Street niewzruszona danymi o zatrudnieniu w USA
Citroën C5 Aircross: Partner Stellantis, firma Dongfeng, dostarcza zestawy do modeli francuskiego producenta. © Imago/Aleksiej Nikolski

Stellantis kilka miesięcy temu ogłosił, że w wyniku zaprzestania produkcji w Rosji stracił 144 mln euro, w tym 87 mln euro w gotówce i jej ekwiwalentach. Jednak Wspólnocie Europejskiej udało się podnieść po tej porażce: w 2023 r. grupa osiągnęła zysk w wysokości 2,2 mld euro, po wcześniejszej stracie w wysokości 354 mln euro.

Chiny wspierają Putina komponentami do europejskich samochodów

Z danych celnych wynika, że ​​Stellantis nie był zaangażowany w wydarzenia w Kałudze ani nie był o nich świadomy. Ale w jaki sposób komponenty potrzebne Rosji docierają do Chin? Tam firma samochodowa prowadzi spółkę joint venture z Dongfengiem, za pośrednictwem której modele Stellantis są produkowane i sprzedawane w Chińskiej Republice Ludowej.

Nie jest jasne, czy sprzęt zawiera części objęte zachodnimi sankcjami wobec Rosji Reutera Nie jasne. Ponieważ jednak komponenty pochodzą z Chin, odgrywa to rolę drugorzędną. Nawet oryginalne części od niemieckich producentów klasy premium aż do początku wojny trafiały do ​​Federacji Rosyjskiej przez kraje trzecie. (BF)

Continue Reading

Economy

Sankcje i wojna na Ukrainie doprowadzają biznes gazowy Putina do ruiny

Published

on

Sankcje i wojna na Ukrainie doprowadzają biznes gazowy Putina do ruiny
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

Atak na Ukrainę i zachodnie sankcje popychają rosyjskiego giganta energetycznego Gazprom w kryzys. Putinowi pozostało niewiele opcji.

MOSKWA – Złe wieści dla rosyjskiej gospodarki: ważne źródło dochodów zagrożone jest załamaniem. Dla Władimira Putina transakcje gazowe stanowią niezastąpione źródło pieniędzy pozwalające zwiększyć jego fundusze wojenne. Ale wojna na Ukrainie i zachodnie sankcje obcinają jej dochody: gigant energetyczny Gazprom po raz pierwszy od 1999 r. nie odnotował zysków i popada w głęboką czerwień – z niszczycielskimi konsekwencjami dla Moskwy.

Straty rosyjskiej gospodarki: Putinowski gigant energetyczny pogrąża się w miliardowych stratach

W drugim roku agresywnej wojny z Ukrainą rosyjski koncern energetyczny Gazprom odnotował stratę netto na poziomie ok. 629 mld rubli (równowartość 6,4 mld euro). Według doniesień rosyjskich mediów jest to pierwsza strata netto Gazpromu od 1999 roku. Masową recesję można wytłumaczyć spadkiem dostaw gazu do Europy.

Rosyjska gospodarka cierpi z powodu załamania eksportu gazu. © Gavril Grigorov/DPA

W proteście przeciwko zachodnim sankcjom sama Moskwa w dużej mierze wstrzymała dostawy broni latem 2022 roku. W związku z tym Handelsblatt Wcześniej tylko jedna trzecia produkcji Gazpromu trafiała do Europy. Z tą kwotą grupa osiągnęła jednak dwie trzecie swoich zysków. Ponadto kraje europejskie odnoszą coraz większe sukcesy w znajdowaniu alternatywnych źródeł gazu. Według danych Unii Europejskiej udział Rosji w europejskim imporcie gazu spadł z 40 proc. w 2021 r. do 8 proc. w 2023 r. „Financial Times”.

Stagnacja w branży gazowej powoduje spadek przychodów rosyjskiej gospodarki

Eksperci uważają, że rosyjska gospodarka w dłuższej perspektywie nie będzie w stanie osiągnąć poziomu umów gazowych, jakie Putin zawarł przed wojną na Ukrainie. Tygodnik napisał, że Gazprom nie jest w stanie osiągać zysków Ekonomista. W 2021 roku Gazprom wyeksportował do krajów europejskich ponad 174 miliardy metrów sześciennych gazu ziemnego. Z obliczeń agencji prasowej wynika, że ​​w 2023 roku dostawy gazu ziemnego przez Gazprom do Europy wyniosły zaledwie 28,3 mld metrów sześciennych. Reutera Oferta (stan na styczeń 2024). Zdaniem Andrieja Klebacha, głównego ekonomisty rosyjskiej państwowej instytucji kredytowej Wnieszekonobank (VEB), odbudowa utraconego wolumenu eksportu w ciągu najbliższych dziesięciu lat jest nierealistyczna.

READ  Były kasjer gorąco zaleca sprawdzanie paragonów – zwłaszcza w poniedziałki

Jeśli rosyjska gospodarka chce zrekompensować spadek eksportu gazu, słychać głośne głosy Ekonomista Opcje są dwie: masowa rozbudowa gazociągów lub zwiększony eksport LNG. Jednak szczególnie zwiększenie eksportu LNG byłoby bardzo ambitnym projektem.

LNG wg Odpowiedź– Magazyn polityczny ekran A teraz dla Kremla nie mniej ważne są pozostałe dochody z dostaw rurociągami. Eksperci szacują obecnie, że wolumen LNG transportowanego do i przez Europę wynosi około dwanaście miliardów euro rocznie. Putin chce nawet potroić wielkość biznesu w ciągu najbliższych kilku lat.

Putin musi zwiększyć eksport gazu z korzyścią dla rosyjskiej gospodarki – ale czy mu się to uda?

Trudno jednak powiedzieć, czy Putinowi uda się rozszerzyć swój biznes gazowy. Putinowski projekt LNG 2 utknął w martwym punkcie z powodu sankcji Noatek, największy rosyjski producent LNG, został zmuszony do tymczasowego wstrzymania produkcji w ramach swojego projektu Arctic LNG 2. Ponadto Pojawiają się żądania, m.in. ze strony ministra gospodarki Roberta Habecka (Zieloni), nałożenia sankcji na rosyjski LNG Podgłośń. Może to po raz kolejny znacząco ograniczyć biznes Putina w zakresie LNG.

Przyszłość rosyjskiej gospodarki rysuje się w ponurych barwach w związku z dalszym spadkiem eksportu gazu. W końcu Rosja jest jednym z największych eksporterów gazu na świecie. Nie ulega wątpliwości, że Putin jest ekonomicznie uzależniony od zysków z handlu rosyjskim gazem i skroplonym gazem ziemnym.

Continue Reading

Economy

Ruch – Przejście graniczne zamknięte: Rolnicy blokują autostradę w Polsce – Gospodarka

Published

on

Ruch – Przejście graniczne zamknięte: Rolnicy blokują autostradę w Polsce – Gospodarka

Frankfurt nad Odrą (dpa) – Od niedzielnego popołudnia protesty rolników w Polsce doprowadziły do ​​poważnych zakłóceń w ruchu na przejściu granicznym na autostradzie A12 w pobliżu Frankfurtu nad Odrą. Rzecznik policji powiedział: „Od skrzyżowania Frankfurt (Oder) Mitte ruch tranzytowy zostanie przekierowany na drogę B112”. Autostradą nie można wjechać ani zjechać. Na razie natężenie ruchu na autostradzie jest pod kontrolą. Policja uważa, że ​​zakłócenia mogą trwać kilka dni, aż do środy.

Operator polskiej autostrady A2 poinformował na swojej stronie internetowej, że odcinek od granicy niemiecko-polskiej do skrzyżowania z autostradą Świecko został zamknięty. Po stronie polskiej utworzono objazdy. Należy spodziewać się korków. Protest ma potrwać do środy do godziny 22:00. Blokada rozciąga się od węzła drogowego Świecko (Landesstraße 29) aż do granicy z Niemcami.

Trwające od tygodni protesty polskich rolników skierowane są przeciwko polityce rolnej UE, ale także przeciwko importowi tanich produktów rolnych z Ukrainy.

© dpa-infocom, dpa:240317-99-370884/2

READ  Podaż kontra popyt: pomimo wysiłków Chin: Eksperci optymistycznie kontynuują wzrost po spadku cen miedzi | Wiadomość
Continue Reading

Trending