Dziś wieczorem na State of Play Sony ogłosiło, że na to wielu fanów czekało od dawna Jak smok: Ishin! (dawniej Yakuza) ukaże się w lutym 2023 roku w wersji z napisami i zoptymalizowanej technicznie formie dla PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series i PC. Tytuł pierwotnie ukazał się na PlayStation 4 w 2014 roku. Ta wersja jest jednak dostępna tylko w języku japońskim.
Unreal Engine 4 ma zapewnić kinową atmosferę
Tytuł powstał po raz pierwszy w historii serii Like-a-Dragon na silniku Unreal Engine 4, a zatem powinien zrobić pełny krok naprzód pod względem tekstur, modeli postaci i efektów. Tytuł powinien być więc bardziej filmowy i efektowny niż oryginał z 2014 roku.
Pełny zakres tłumaczenia nie jest jeszcze znany
Nie wiadomo jeszcze, czy Like a Dragon: Ishin zostanie w całości przetłumaczony na język niemiecki, czy też trzeba będzie zadowolić się tekstem i dźwiękiem w języku angielskim.
Oficjalny zwiastun ogłoszenia
Przesyłając film, zgadzasz się z Polityką prywatności YouTube. Ucz się więcej
Czcigodny Fallout 4, wydany po raz pierwszy na PC przez firmę Bethesda 10 listopada 2015 roku, jest definicją prawdziwej ironii. Ponieważ podczas gdy liczba graczy na Steamie stale rośnie w oczekiwaniu na kolejną aktualizację grafiki i wydajności, która zostanie wydana 13 maja na wszystkich platformach, oceny i recenzje tych samych graczy są teraz tylko coraz gorsze. O ile tendencja z ostatnich kilku tygodni jest wyraźnie widoczna, a recenzje z ostatnich 30 dni są pozytywne tylko w 77%, to ogólna ocena spadła obecnie do 83% („Bardzo pozytywna”). Trend jest nadal „spadkowy”, co widać z rozkładu pary Uwagi Oferuje.
Źródło: Steam (zrzut ekranu: PCGH)
Ale czasami jest to tylko połowa prawdy. Bo nawet jeśli wielu starych graczy słusznie (lub nie całkiem bezpodstawnie) oskarżyło dewelopera, gdy ukazała się aktualizacja nowej generacji…
„Bethesda wyrzuciła społeczność do kosza!”
…Liczba graczy w Falloucie 4, wzmocniona przez serię Fallout na Amazon Prime, opowiada zupełnie inną historię. Fallout 4 cieszy się obecnie większą popularnością niż był od dłuższego czasu. Obecnie w postapokaliptyczną grę RPG na platformie Steam gra jednocześnie około 134 000 graczy. Jak pokazują aktualne badania przeprowadzone przez SteamDB, wystarczy to na szóste miejsce w ogólnym rankingu Platforma dystrybucji gier firmy Valve. Wiele nowych wydań marzy o takiej liczbie graczy w dniu premiery.
Źródło: SteamDB (zrzut ekranu: PCGH)
Jeśli obecny trend się utrzyma, Fallout 4 prawdopodobnie wspina się na kolejne miejsca w rankingach. Ale mimo to gracze są dość wyjątkowi w tej starej grze RPG dla jednego gracza.
Fallout 4: Bethesda ogłasza kolejną aktualizację graficzną
Fakt, że najpopularniejszymi obecnie modami do Fallouta są te, które albo uniemożliwiają aktualizację na nową generację, albo całkowicie ją negują, co zostało odrzucone przez dużą część społeczności, świadczy o paradoksalnej sytuacji wokół czcigodnego RPG akcji firmy Bethesda.
Aktualizacja Fallouta 4 nowej generacji: Zemsta społeczności
Ale nie tylko Fallout 4, ale także Fallout 76, Fallout 3 i Fallout New Vegas skorzystały z serii Prime i zyskały popularność. Sezon 2 prawdopodobnie zrobi resztę i być może nawet zwiększy „szum”.
Twoja opinia jest potrzebna!
jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Redakcja PCGH chętnie zapozna się z Państwa ugruntowaną opinią w komentarzach do niniejszego raportu. Aby móc komentować, musisz zalogować się na PCGH.de lub na forum Extreme. Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz zarejestrować się tutaj Rejestracja bez zobowiązań. Podczas komentowania prosimy o zwrócenie uwagi na obowiązujące przepisy Regulamin forum.
Apple Vision Pro przenosi oprogramowanie bezpośrednio do środowiska fizycznego, dzięki czemu aplikacje stają się namacalne przestrzennie. W ten sposób technologia otwiera nowe scenariusze i obszary zastosowań – szczególnie do zastosowania w firmach. Dzięki systemowi VisionOS 1.1 firma Apple położyła niedawno podwaliny pod integrację urządzeń z systemami zarządzania urządzeniami mobilnymi (MDM).
reklama
Korzystaj i zarządzaj Vision Pro w swojej firmie
the Seminarium internetowe „Wykorzystaj Apple Vision Pro w swojej firmie” Poświęcony nowym możliwościom, jakie niesie ze sobą rzeczywistość mieszana i obliczenia przestrzenne, oraz wyjaśnia różnice między przetwarzaniem klasycznym a mobilnym. Mark Zimmerman, dyrektor ds. rozwoju rozwiązań mobilnych w EnBW i oddany autor, podczas wydarzenia przedstawi praktyczny opis tego, jak używać zestawu słuchawkowego do użytku profesjonalnego i na co firmy muszą zwracać uwagę podczas zarządzania urządzeniem.
Tematy obejmują między innymi możliwości zapewniane przez federację z dostawcami tożsamości, a także rejestrację urządzeń na podstawie użytkowników lub kont. Wspomniano także o parametrach konfiguracyjnych i poleceniach, których w VisionOS 1.1 wciąż brakuje do kompleksowego zarządzania urządzeniami i bezpieczeństwem. Porządek obrad obejmuje również takie obszary, jak ochrona danych, bezpieczeństwo informacji i dostępność.
Dwugodzinne webinarium w maju
120-minutowe seminarium internetowe na żywo skierowane jest do administratorów, decydentów i kierowników projektów. Odbędzie się ono 16 maja 2024 roku w godzinach 10:00 – 12:00. Uczestnicy mogą także zadawać pytania prelegentowi za pośrednictwem czatu online. Nagranie webinaru będzie dostępne później. Bilet kosztuje 129 euro.
Brzęczący dźwięk uniemożliwia start statku kosmicznego Starliner. Jeden z ekspertów ds. zaworów ostrzega teraz przed potencjalną katastrofą na platformie startowej.
PRZYlądek CANAVERAL – Pierwszy załogowy start statku kosmicznego Starliner został odwołany w ubiegły wtorek (7 maja), dwie godziny przed planowanym startem. Tory Bruno, prezes operatora rakiety United Launch Alliance (ULA), na kolejnej konferencji prasowej jako przyczynę przerwania podał zauważalny „brzęczący hałas” jako przyczynę przerwania ciąży. Odkryto, że konieczne było sprawdzenie zaworu w górnym stopniu rakiety, czyli zaworu odpowiedzialnego za transport Starlinera w przestrzeń kosmiczną. Teraz już wiadomo: zawór zostanie wymieniony, a przewidywane uruchomienie nastąpi nie wcześniej niż 17 maja.
ValveTech, amerykańska firma specjalizująca się w zaworach i twierdząca, że współpracuje z amerykańską organizacją kosmiczną NASA, wydała jasne oświadczenie w sprawie incydentu. Erin Favell, prezes ValveTech, ostrzegła w… komunikat prasowy: „Jako ważny partner NASA i eksperci od zaworów zdecydowanie odradzamy próbę drugiego startu ze względu na ryzyko katastrofy na platformie startowej”. Dodała: „Według doniesień mediów, ktoś przelatujący obok Starlinera na kilka minut przed startem zauważył hałas wskazujący na nieszczelność zaworu. Hałas ten może wskazywać, że okres użytkowania zaworu przekroczył swój okres użytkowania.
Przed wystrzeleniem „Starlinera”: ekspert od zaworów ostrzega NASA przed „katastrofą”
Favell zalecił ponadto: „NASA powinna zwiększyć liczbę kontroli bezpieczeństwa i ponownie przeanalizować protokoły bezpieczeństwa, aby zapewnić bezpieczeństwo Starlinera, zanim katastrofa dotknie astronautów i ludzi na Ziemi”.
Tori Bruno, prezes ULA, Skomentuj X (wcześniej Twitter) odnośnie tych twierdzeń: „Nie jestem pewien, co o tym powiedzieć. Prawie nic z tego nie jest prawdą: nie jest to pilne, nie ma wycieków itp. Warto zauważyć, że wspomniana osoba wydaje się nie wiedzieć, jak działa tego typu zawór .”
Uwagi Favella należy rozpatrywać w kontekście długotrwałego sporu prawnego pomiędzy ValveTech a konkurencyjną firmą Aerojet Rocketdyne. Dostawcą Starlinera jest Aerojet Rocketdyne i może to być powodem ostrzeżenia, gdyż spór prawny pomiędzy obiema firmami został właśnie rozstrzygnięty. ValveTech pozwał Aerojet Rocketdyne kilka lat temu, ponieważ firma wykorzystała tajemnice handlowe ValveTech do opracowania nowych zaworów.
Niedawno rozstrzygnięto sprawę na korzyść ValveTech, a firma otrzymała odszkodowanie w wysokości 850 000 dolarów. ValveTech zażądało dalszych ograniczeń wobec konkurenta i zwrotu kosztów prawnych. Jednak sąd odrzucił te wnioski na kilka dni przed publikacją komunikatu prasowego. (niezapłacony rachunek)