Connect with us

sport

Max Verstappen jako Michael Schumacher

Published

on

12:34

Ross Brawn: Dlaczego Verstappen przypomina mu Schumachera?

Po zwycięstwie w Meksyku Max Verstappen zbliżył się do tytułu mistrza świata. Holender wykazał się suwerennym występem, a także zaskoczył dyrektora sportowego Formuły 1 Rossa Brawna, którego kierowca Red Bull był osobistym kierowcą dnia.

W pewnym sensie przypomina mu to jego byłego chłopaka Michaela Schumachera. Bo szef Red Bulla, Christian Horner, powiedział po wyścigu, że Maxowi zajęło dużo czasu, aby przeanalizować możliwe strategie na starcie – i świetny start, zdecydował się na wyścig z wyprzedzeniem.

„Przypomina mi to, jak Michael Schumacher był tak długo na torze w czwartek przed weekendem wyścigowym” – mówi Brauen w swojej książce. Kolumna w „format1.com”. „Spojrzał na rogi i sprawdził alternatywy na wypadek, gdyby coś poszło nie tak”.

„Wiedział wtedy, czy bezpiecznie jest wydostać się z odważnego manewru i był bardziej pewny siebie, próbując tego manewru” – powiedział Brown. „Max bardzo dobrze przeanalizował pierwszy zakręt w Meksyku i miał odwagę go opanować”.

13:04

Ostatnich 20 zwycięskich kierowców w Formule 1

Co łączy Maxa Verstappena i Michaela Schumachera? Oprawili naszą serię zdjęć ostatnich 20 zwycięzców Formuły 1 😉


GALERIA ZDJĘĆ: 20 ostatnich zwycięskich kierowców w Formule 1


12:11

Alonso i Ocon: zapowiedź Brazylii

Piloci alpejscy Fernando Alonso i Esteban Ocon nie mogą się doczekać Brazylii iz powrotem. Ponieważ Ocon wciąż pamięta dokładnie, jak jego obecny kolega z drużyny zdobył swój pierwszy punkt dla Manor…


11:50

Rada Etyki FIA ostrzega: Nie ma zdjęć z wyborów!

W grudniu FIA wyznaczy następcę prezydenta Jeana Todta. Graham Stocker i Mohamed Ben Sulayem startują w wyborach i prowadzą obecnie kampanię. Teraz wiadomość, która została wysłana do wszystkich członków FIA, wywołuje poruszenie. Napisane przez François Belanger, Przewodniczącego Rady Etyki FIA.

W tym ostrzega, że ​​FIA ​​jest pod presją głosowania na kandydata – czy to w ramach FIA, czy nawet ze strony osób trzecich, takich jak samorządy.

„Wywieranie presji politycznej lub jakiejkolwiek innej formy nacisku na członka FIA w celu wpłynięcia na jego głos w wyborach prezydenckich byłoby naruszeniem podstawowych zasad FIA” – dodała.

W: W liście zauważono również, że członkowie zostali poproszeni o zrobienie zdjęcia jako dowodu oddania głosu.

„Byłoby jeszcze poważniejszym naruszeniem, gdyby taka presja obejmowała żądanie, aby członek FIA dostarczył fotograficznego dowodu oddanych głosów” – mówi.

„Poinformowano, że może tak być w przypadku FIA, co jest bardzo niepokojące dla całej społeczności FIA”.


11:26

Mówiąc o postępie budowy

Tydzień później w programie uczestniczy Abu Dhabi z Arabii Saudyjskiej. W międzyczasie tam też coś zrekonstruowano. Tutaj możesz zobaczyć, jak teraz wygląda tor



10:40

Gasly: ​​Dobre wspomnienia z Brazylii

Zajmując czwarte miejsce w Meksyku, Pierre Gasly był w stanie postawić AlphaTauri na równi z Alpami. Francuz zaprezentował się znakomicie iw ten weekend przyjedzie dla niego w bardzo szczególne miejsce. Bo tak dobrze mu się poszło ostatnim razem w Brazylii.

Gasly był w stanie wspiąć się na pierwsze podium w Formule 1 z drugim miejscem i przetestować swoje umiejętności po tym, jak został zdegradowany z Red Bulla do Toro Rosso. Na pewno jeszcze pamiętacie pasjonujący pojedynek z Lewisem Hamiltonem do mety. „To była dla mnie naprawdę wielka chwila” – mówi pilot AlphaTauri.

„Nie mogę się doczekać powrotu tych wszystkich pięknych wspomnień i byłoby wspaniale wrócić po tym, jak stanąłem na podium”.


10:16

zmiana planu

W niedzielę start w Mercedesie był zdecydowanie inny. Fakt, że Max Verstappen nagle wyprzedza, a Valtteri Bottas jest tym ostatnim, z pewnością nie był częścią planów zespołu. Ale to nie powinno utkwić w pamięci zespołu na długo, mówi Shovlin.

„Zawsze starasz się poradzić sobie z sytuacją przed tobą i tak naprawdę nie płaczesz z powodu tego, co nie wydarzyło się tak, jak sobie wyobrażasz” – mówi. „Ale od razu wiesz, że będzie trudno, jeśli masz tylko jeden samochód z przodu i wiesz, że następne pięć do dziesięciu okrążeń da ci bardzo jasny obraz prędkości”.

Kiedy zdałem sobie sprawę w Mercedesie, że Verstappen prawdopodobnie nie będzie możliwe do złamania, uwaga musiała się przesunąć. Nagle chodziło o zdobycie drugiego miejsca przeciwko Sergio Perezowi, a nie o próbę „zrobienia niemożliwego” przeciwko Verstappen, powiedział Shovlin.

„Ponieważ było oczywiste, że nie mamy samochodu do wygrania”.


9:59

Mercedes: Kwalifikacje nas uszczęśliwiły

Podwójny biegun Mercedesa w sobotę zaskoczył wielu, ale zespół nie był w stanie utrzymać swojego tempa w niedzielę i nie miał nic, co mogłoby się przeciwstawić w szczególności Maxowi Verstappenowi. Andrew Shovlin, główny inżynier wyścigowy, uważa, że ​​samochód wyglądał lepiej niż w sobotę.

Sobota została „skomplementowana” przez zespół, mówi, „ponieważ na takim torze jest niesamowite być tak daleko do przodu, jak my”. W niedzielę mieli problemy z uchwyceniem tylnej osi w cieplejszych warunkach.

„Nie sądzę, abyśmy mieli taką samą ilość docisku, jak oni, gdy zbliżamy się do maksymalnego docisku, a to nas kosztuje” – powiedział Shovlin. „Ostatecznie oba wyniki są poprawne, kwalifikacje były kwalifikacjami, a wyścig był wyścigiem. Ale prawda jest taka, że ​​bardzo trudno jest wygrywać wyścigi, gdy jesteś poza naszym tempem – trzy lub cztery dziesiąte sekundy.”


09:36 rano

Alfa Romeo: Williamsa wciąż można aresztować

Z Kimi Raikkonenem, który zajął ósme miejsce, Alfa Romeo jest blisko Williamsa o cztery punkty. Drużynie wciąż brakuje 12 punktów do rywalizacji – a więc więcej niż w całym sezonie (11) – ale nie zrezygnowali jeszcze z walki o ósme miejsce.

Jeśli wszystkie cztery pozostałe wyścigi wyjdą jak Meksyk, Alfa Romeo ich przechytrzy, zwłaszcza po tym, jak odrzucili tam lepszy wynik ze względu na słabą strategię Antonio Giovinazziego.

„Z pewnością jest to możliwe”, mówi główny inżynier Xevi Pujolar. „Zobaczymy, czy uda nam się to zrealizować, ale oczywiście spróbujemy”.

W: Następny wyścig jest w Brazylii. „Właściwie zdobyliśmy więcej niż te 12 i 13 punktów”, potwierdza Pujular i wspomina ostatni wyścig w Sao Paulo w 2019 roku. W tym czasie Raikkonen i Giovinazzi zajęli czwarte i piąte miejsce z 22 punktami. Dla Giovinazziego był to najlepszy wynik w jego karierze.

„Spróbujemy jeszcze raz”, mówi Bogular. „Myślę, że mamy prędkość, kierowców i zespół i możemy to zrobić”.


09:18 rano

Max Verstappen w błyszczącym kręgu

Zwycięstwo w Meksyku było dziewiątym zwycięstwem Verstappen w tym sezonie. I tak Holender wstał do znamienitego kręgu. Do tej pory sukces odnieśli tylko Michael Schumacher, Sebastian Vettel, Lewis Hamilton, Nico Rosberg i Nigel Mansell. Gdyby Verstappen odniósł sukces w innym meczu w tym sezonie, zostawiłby Rosberga i Mansella w tyle – chociaż ten ostatni był oczywiście trudniejszy w sezonie z zaledwie 16 wyścigami.

Teoretycznie Verstappen może również ustanowić rekord w 2021 roku. Po raz pierwszy nie był w posiadaniu Lewisa Hamiltona, który w tym sezonie w swojej karierze nie zdobył więcej niż 11 zwycięstw.

Liderami są Niemcy Schumacher i Vettel. Schumacher miał na koncie 13 zwycięstw w 2004 roku, podobnie jak Vettel w 2013 roku. Kierowca Red Bulla wygrał nawet dziewięć razy z rzędu.


09:01 rano

Wyjaśnienie również dotyczące Pereza

Mistrz świata musi też wyjaśnić w tym kontekście rzekomo obraźliwe wypowiedzi na temat Sergio Pereza. Na konferencji prasowej powiedział, że można zobaczyć, jak szybko Red Bull może jechać w Meksyku, kiedy Perez jest tak blisko niego.

Wielu interpretowało to tak, że Hamilton miałby na myśli, że Red Bull musiałby sobie dobrze radzić, gdyby nawet Perez mógł wywierać na niego presję. Ale nie chce, żeby sprawy tak potoczyły się.

„Chcę tylko mieć pewność, że ludzie nie zinterpretują wczoraj moich słów błędnie” – napisał. „Mam dużo szacunku dla Sergio i myślę, że wykonuje świetną robotę w swoim nowym zespole. Bardzo się poprawił w trakcie sezonu i wiem, jak trudno jest robić postępy w nowym zespole. To wymaga czasu. „

„Właśnie powiedziałem, że w Meksyku trudno było podążać za nim ze względu na niski opór powietrza. Dlatego widzimy tylko kilka manewrów wyprzedzania. A fakt, że wciąż był w stanie się zbliżyć, pokazuje po prostu, jak duży docisk mieli. Dzięki Chico za utrzymując go sprawiedliwie.”



READ  Neuer o kulach - ubrania Müllera wywołują śmiech
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Schalke 04: Osnabrück złości fanów S04 po szaleństwie – „żart”

Published

on

Schalke 04: Osnabrück złości fanów S04 po szaleństwie – „żart”

To była szokująca wiadomość dla Schalke 04! Jest bardzo prawdopodobne, że najbliższy weekendowy mecz z VfL Osnabrück (5 maja, godz. 13:00) zostanie odwołany. Ponieważ plac zabaw na moście Bremer został zamknięty przez miasto Osnabrück.

Od tego czasu wszyscy zaangażowani próbują znaleźć rozwiązanie, aby mecz pomiędzy VfL Osnabrück i FC Schalke 04 mógł się odbyć w taki czy inny sposób. Dlaczego nie przeniesiemy się na inne stadiony w okolicy? „Nie idź” do dyrektora zarządzającego Osnabrück. Swoimi komentarzami rozzłościł fanów S04.

Schalke 04: Coraz bardziej prawdopodobne jest, że mecz zostanie odwołany

Coraz mniej prawdopodobne jest, że Schalke 04 zmierzy się w weekend z VfL Osnabrück na stadionie Bremerbrück. Stadion jest zamknięty i nie można na niego wchodzić. Obie drużyny szukają rozwiązań, aby mecz mógł zostać w jakiś sposób rozegrany. Jedna możliwość: Zagraj w grę na pobliskim polu.


To także interesujące: Schalke 04: „Sobe” zmusza do skupienia się i uwagi – „Już niedługo znów się zobaczymy”


Jednak nie jest to takie proste. Na przykład Schüco Arena w Arminii Bielefeld nie spełnia wymaganych standardów. Takie jak między innymi skalibrowane linie dla VAR. Wysiłki regulacyjne byłyby w tym przypadku zbyt duże. Wielu kibiców sugerowało rozegranie meczu na Veltins Arena. Jest to jednak mało prawdopodobne, ponieważ Bundesliga prawdopodobnie oceni incydent jako „siłę wyższą”, a kolejny mecz na własnym boisku mógłby zakłócić rywalizację.

Michael Welling, dyrektor zarządzający Osnabrück, również widzi to w „NOZ”, który oznacza konkurencję. „Chciałbym wyrazić teorię, że mieszkańcy Lutern czy Wiesbaden nie byliby szczególnie szczęśliwi, gdyby Schalke rozegrało dodatkowy mecz u siebie, zwłaszcza że mamy czas na przemyślenie innych rozwiązań” – mówi Welling.

Fani domagają się komentarzy

Wypowiedzi, które nie zostały dobrze przyjęte przez kibiców Schalke 04. Jeśli konfrontacja nie dojdzie, trzeba będzie ją przełożyć pomiędzy 33. a 34. rundą. To wyraźna strata dla Royal Blues, którzy z pewnością utrzymają się w lidze, jeśli wygrają w Osnabrück.

READ  Bayern Monachium: Real Madryt interweniuje między Bayernem Monachium a jego transferami | Sporty

Dlatego fani S04 są źli. „A dodatkowy tydzień z językiem angielskim na koniec sezonu nie byłby niekorzystny dla Schalke? To, o czym mówi Welling, to po prostu nonsens. Kolejny mecz u siebie dla Schalke byłby niekorzystny dla konkurencji, ale tydzień z językiem angielskim dla Schalke byłby z całym szacunkiem, to żart” i „Och, tak, mecz Schalke u siebie jest dyskredytacją dla konkurencji, ale tydzień z językiem angielskim nie jest, bo co to za bzdury?” „Facet powinien się o to postarać mieć porządny stadion” – powiedział X (dawniej na Twitterze) w rozmowie z Benem.


Więcej wiadomości dla Ciebie:


Nadszedł czas, aby kibice i kluby poczekali i zobaczyli. Liga Niemiecka musi podjąć decyzję. Najbardziej prawdopodobny alternatywny termin meczu rewanżowego to 15 maja.

Continue Reading

sport

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari

Published

on

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari
22:51

Sainz: Daj mi czas na decyzję

Pozostaniemy przy Ferrari, ale wrócimy na rynek kierowców. Carlos Sainz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025 i twierdzi, że chce poświęcić czas na podjęcie w końcu „właściwej decyzji”.

„Dlatego trwa to trochę dłużej i dlatego chcę zobaczyć wszystkie opcje, zanim podejmę zasadniczą decyzję” – potwierdza Sainz, który rzekomo ma ofertę od Audi.

Nawiasem mówiąc, o drużynie z Ingolstadt mówi: „Myślę, że to ruch Nico [Hülkenberg] Dla Audi ma to sens zarówno dla firmy, jak i dla Nico. Myślę, że jest świetnym kierowcą.”

Czy Hulkenberg stanowi „duże zobowiązanie” dla Audi – a być może także dla jego kolegi z zespołu w przyszłym roku? Hiszpan nie zostawia ręki widocznej..


22:38

Leclerc: Newey może „zrobić różnicę”

Naturalnie Monako został także zapytany o „temat dnia” podczas jego tournee medialnego. „Oczywiście byłbym bardzo szczęśliwy” – mówi o ewentualnej współpracy z Adrianem Neweyem.

„Myślę, że Adrien jest jedną z osób, z którymi masz nadzieję pracować pewnego dnia w swojej karierze” – powiedział Leclerc, podkreślając, że Ferrari ma już „świetny zespół”.

„Jednakże byłoby wspaniale włączyć Adriana do takiego zespołu” – potwierdza i wyjaśnia z przekonaniem: „Myślę, że jesteśmy [bei Ferrari] „Dobrze przygotowana, aby przyciągnąć najlepszych ludzi na świecie.”

Newey to osoba, która może „zrobić różnicę” w Formule 1. Dlatego też był „zaskoczony” swoim odejściem z Red Bulla. „Nie spodziewałem się tego” – przyznaje Leclerc.

Poczekajmy i zobaczmy, czy jego droga naprawdę doprowadzi go do Maranello.


22:24

Niesamowite zmiany, które nigdy nie nastąpiły

Nawiasem mówiąc, Ocon miał wówczas również ofertę od McLarena. Wtedy od razu na myśl przychodzi mi ta seria zdjęć, na której nie pojawia się Okon. Ale w historii Formuły 1 jest jeszcze kilka dużych ryb!


Seria zdjęć: Niesamowite zmiany w Formule 1, jakie nigdy wcześniej nie miały miejsca…


22:14

Ocon: Unikaj scenariusza takiego jak 2018

I znowu Francuz, który także mówił o swojej przyszłości i stwierdził, że chciałby to wyjaśnić „jak najszybciej”. Ponieważ jego kontrakt również wygasa z końcem roku.

„Mieliśmy z tym złe doświadczenia – nie ze względu na wydajność. W tamtym czasie chodziło o nieporozumienia i powody polityczne. To był czynnik rozczarowujący pod koniec 2018 roku” – wspomina.

Dla przypomnienia: Ocon musiał ustąpić miejsca Lance’owi Strollowi w Racing Point na sezon 2019. Tak naprawdę przejście do Renault wydawało się już pewne, ale w dramatycznych okolicznościach nie udało się.

„Przeszliśmy przez te wszystkie doświadczenia i oczywiście jesteśmy teraz lepiej przygotowani” – powiedział Ocon, wyrażając nadzieję, że w 2025 r. nie zostanie ponownie pozostawiony z pustymi rękami. W 2019 r. został wreszcie zmuszony wypełnić lukę jako kierowca zastępczy dla Mercedesa.


21:55

Ocon: Jestem przeciwko Sprintowi w Miami

Nowy format wroga był już problemem w PK. Esteban Ocon również skomentował tę sytuację podczas swojej wizyty w mediach i wyjaśnił (w przeciwieństwie do większości kierowców w PK), że nowy format jest ogólnie „pozytywny”.

Wyjaśnia jednak, że choć nowe zasady są lepsze, to w ogóle nie jest fanem wyścigów drag racing. Jego wyjaśnienie: „Weekendy sprintowe są dobre w spokojne weekendy. Zatem Szanghaj, Baku – wyścigi, w których rzadziej wypada się z toru”.

„Ale podczas takich wyścigów, gdzie tak wiele się dzieje, zespół ds. komunikacji i marketingu jest trudnym zadaniem” – powiedział, wyjaśniając, że pracowity weekend oznacza takie kwestie, jak marketing i tym podobne zmagania.

„Większość z nich musimy wykonać [Aktivitäten abseits der Strecke] „Precz” – powiedział Ocon, który w związku z tym „nie jest największym fanem” prowadzenia szybkiego wyścigu w Miami. Woli normalny weekend (przynajmniej tutaj).


21:37

Zhou: Nie spodziewałem się, że Hulkenberg przyjedzie tak wcześnie

Naturalnie zmiana Hulkenberga będzie miała bezpośredni wpływ na Chińczyków, bo jasne jest, że w przyszłym roku przynajmniej jeden z obecnych kierowców Saubera straci kokpit.

„To było wcześniej, niż się spodziewałem” – mówi o podpisaniu kontraktu z Hulkenbergiem, ale podkreśla też: „To tak naprawdę nie zmienia mojego stylu”. Chce się po prostu skupić na swojej obecnej pracy.

Przyznaje jednak również: „Oczywiście rozważamy różne opcje, aby zobaczyć, która działa najlepiej”. Oczywiście ruch Hulkenberga nie zwiększył jego szans na pozostanie w Sauberze.

Na tej serii zdjęć możesz zobaczyć, które sterowniki zostały już potwierdzone na rok 2025:


Seria zdjęć: Kierowcy Formuły 1 w 2025 roku


21:21

Williams w końcu miał zamienne podwozie

Alexander Albon ujawnił to dzisiaj podczas swojej wizyty w mediach. „Przyjdzie. Jeszcze go tu nie ma, ale będzie” – powiedział Albon, podkreślając: „Szczerze mówiąc, to niczego nie zmienia”.

„Jesteśmy podróżnikami [das Auto] „Wciąż tak samo, ale dobrze wiedzieć, że istnieje pewne zabezpieczenie na wypadek takiej sytuacji” – przyznaje, podkreślając, że Williams powoli przechodzi w ogólnie bardziej komfortowy tryb, jeśli chodzi o części zamienne.

„Mamy nadzieję, że teraz będziemy mogli bardziej skoncentrować się na aktualizacjach i ogólnym rozwoju samochodu” – powiedział Albon. Ponieważ Williams to także jedna z drużyn, która obecnie nie ma na swoim koncie punktu w Pucharze Świata.


21:08

Alonso: Miami nie jest dobre „na papierze”, ale…

Odnosząc się do weekendowego układu sił, Hiszpan wyjaśnia: „Na niektórych drogach mieliśmy nadzieje, które się nie spełniły, a jest odwrotnie: na niektórych drogach, po których nie spodziewaliśmy się wiele, jechaliśmy bardzo dobrze”.

„Na papierze Miami nie powinno być naszym najlepszym torem, jeśli spojrzymy na samochód na rok 2024” – powiedział Alonso. Być może jednak Aston Martin poradzi sobie tutaj lepiej, niż już się spodziewasz.

„Jest wiele pomysłów na ulepszenie samochodu, szczególnie w niedziele, które chcemy wdrożyć” – ujawnia Alonso. Jest to jednak trudne, ponieważ ze względu na format sprintu przed nami tylko jedna sesja treningowa.

Dlatego też uważa, że ​​Miami może być „trudne”.


20:56

Ricardo na spacerze: „To i tak do niczego nie prowadzi!”

Nawet niemal dwa tygodnie po wydarzeniach w Chinach sytuacja pomiędzy Danielem Ricciardo i Lance Strollem nie uległa poprawie. Nie rozmawiali ze sobą od czasu kolizji i Ricciardo niekoniecznie chce to zmienić.

„Mam przeczucie, że to i tak do niczego nie doprowadzi” – macha. „Jeśli powie, że to jego wina, mogę przyjąć przeprosiny, ponieważ nie jestem takim głupcem” – powiedział Ricciardo.

„Ale nawet to się nie wydarzyło. On tak naprawdę nie uważa, że ​​zrobił coś złego, więc nie ma wiele do powiedzenia” – Australijczyk wzrusza ramionami.

Pełne jego oświadczenia można przeczytać tutaj!


20:48

Okon: Chińska modernizacja jest wciąż bardzo niewielka

A skoro mowa o Alpach: Gasly musiał obejść się bez najnowszych aktualizacji w Chinach, ale kolega z zespołu, Esteban Ocon, miał je już w samochodzie – a dzięki P11 osiągnął także najlepszy jak dotąd wynik sezonu dla Francuzów.

„To był mały krok we właściwym kierunku, ale wiemy, że to nie wystarczy” – potwierdza Ocon, który przyznaje, że nigdy nie zbliżyłby się do punktów bez pewnych incydentów podczas wyścigu w Chinach.

„Nadal brakuje nam sporo mocy w kwalifikacjach. To wciąż punkt, nad którym musimy popracować i na którym musimy się skupić, jeśli chodzi o ogólne osiągi samochodu” – powiedział Ocon.

Przynajmniej teraz możesz walczyć trochę lepiej z innymi samochodami. „Ale w przyszłości musimy poczynić dalsze kroki naprzód” – wyjaśnia. Alpine pozostaje bez punktu mistrzowskiego po pierwszych pięciu wyścigach sezonu.


20:37

Gasly: ​​​​Hulkenberg do Audi niczego nie zmienia

Francuz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025. W związku z przejściem Nico Hulkenberga do Audi utracono kolejny kokpit. Jednak według Gasly’ego nie odgrywa to żadnej roli w jego przyszłości.

„Nic się nie zmienia” – potwierdza i wyjaśnia: „Z mojej strony wszystko jest w porządku. Myślę, że jesteście świadomi sytuacji na rynku kierowców. W tej chwili nie mam nic do ogłoszenia”.

Zapytany, czy wolałby pozostać w Alpine, odpowiedział: „Nie będę się w to za bardzo zagłębiać. Powiem więcej, gdy będę miał coś do ogłoszenia”. Na razie nie chce komentować tej sprawy.

Realistycznie rzecz biorąc, prawdopodobnie nie ma wielu innych opcji niż Alpy…


20:25

Alonso: Zawsze chciałem pracować z Neweyem

Oprócz Ferrari Adrianem Neweyem interesuje się także Aston Martin. „Zawsze chciałem z nim pracować, choć raz w życiu” – ujawnił Fernando Alonso podczas swojej dzisiejszej wycieczki po mediach.

„Bardzo go szanuję” – potwierdził Hiszpan, dodając, że Newey to „legenda tego sportu”. Podobnie jak Lewis Hamilton, Alonso nigdy z nim nie współpracował, a jedynie ścigał się z jego samochodami.

Jednocześnie wyjaśnia również: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego działu technicznego. Oczywiście Adrian jest jednym z najlepszych zawodników, albo najlepszym w historii. Ale musi pasować do zespołu i to coś więcej niż tylko ta decyzja. ” Lawrence [Stroll]„.

A na koniec oczywiście od samego Neweya wspomina Alonso.


20:16

Czas zrezygnować!

To tyle w dzisiejszym PK, które było całkiem zabawne na długie odcinki. Można to z pewnością przytoczyć jako pozytyw, ponieważ konferencje prasowe w Formule 1 to często dość trudne sprawy…

PK się skończył, ale dla nas wszystko dopiero się zaczyna! Będziemy do Państwa dyspozycji przez kilka dodatkowych godzin, aby dostarczyć Wam mnóstwo dźwięków i informacji prosto z ringu w Miami.


20:11

Hamilton: Nie mogę ci powiedzieć…

Rekordowy mistrz świata jest teraz pytany, czy nazwisko Adriana Neweya jest częścią jego negocjacji z Ferrari? „Nie mogę tego zdradzić” – ponownie mówi Hamilton z uśmiechem.

Wcześniej oświadczył w PK, że nie może wypowiadać się na temat tego, co zostało powiedziane w prywatnych rozmowach. podniecające…


20:07

Czy Mercedes mógłby wykorzystać Niue?

Wiele pytań wciąż kręci się wokół Adriana Neweya. Hamiltona zapytano między innymi, czy Mercedes mógłby spróbować go teraz pozyskać, aby rozwiązać bieżące problemy?

„Nie mam pojęcia, czy oni próbują, ani kto próbuje” – powiedział Hamilton. Szanse na to, że przeniesie się do Mercedesa, są w rzeczywistości bardzo niskie.


19:53

Peres nie boi się dalszego odejścia

Chodzi o ponowne odejście Neweya, a Perez zostaje zapytany, czy mogłoby nastąpić więcej odejścia z Red Bulla? Meksykanin odpowiada dyplomatycznie i wyjaśnia, że ​​tak nie uważa.

Perez powiedział, że wszyscy w zespole są podekscytowani, przyszłość wygląda dobrze, a odejście Neweya jest całkowicie „normalne”. Czy to jego prawdziwa opinia, czy powtarza to, co powiedział mu zespół…?

READ  Lukas Peshchik wygrywa puchar ze łzami na pożegnanie
Continue Reading

sport

EM 2024: Duże problemy ze sprzedażą biletów na EM frustrują fanów | Sporty

Published

on

EM 2024: Duże problemy ze sprzedażą biletów na EM frustrują fanów |  Sporty

Mega-Ansturm auf die letzten EM-Tickets!

In sechs Wochen startet die Fußball-EM (14. Juni bis 14. Juli) in Deutschland. Zur Freude der Fans kündigte die Uefa am Dienstag an, weitere Tickets für das Mega-Event im Sommer in den Verkauf zu geben. Doch aus Freude wurde schnell Fan-Frust: Technische Probleme legten die Seite lahm.

Die Uefa hatte am Donnerstag ab 11 Uhr nochmal ein Ticketkontingent von mehr als 100 000 Karten für diverse Spiele zur Verfügung gestellt. Doch die offizielle Uefa-Ticketplattform war wohl auf den großen Fan-Ansturm nicht vorbereitet, technische Probleme und lange Wartezeiten waren die Folge.

Technik-Panne! Riesen-Probleme bei EM-Ticket-Verkauf!

So berichteten einige Fans auf X (ehemals Twitter), dass sie ständig Fehlermeldungen angezeigt bekommen hätten. Andere klagten über Probleme bei der Identifizierung. Heißt: Das Bild, mit welchem Nutzer eine Aufgabe erledigen müssen, um sich als Mensch zu identifizieren, wurde oft nicht angezeigt.

An dieser Stelle findest du Inhalte aus Twitter

Um mit Inhalten aus Twitter und anderen sozialen Netzwerken zu interagieren oder diese darzustellen, brauchen wir deine Zustimmung.

Wie ein Sprecher des Organisationskommitees mitteilte, befanden sich zwischenzeitlich mehr als 500 000 Personen in der Warteschlange. Man tue das Beste, um die Wartezeit zu verringern, hieß es. Doch schon zuvor hatte die Seite immer wieder technische Probleme gemeldet.

Für die Tickets in der Gruppenphase wurden je nach Kategorie 30, 60, 150 oder 200 Euro aufgerufen. Lediglich für das Eröffnungsspiel Deutschland gegen Schottland wurde mehr verlangt, dort müssten die Fans tiefer in die Tasche greifen.

Klar war von Anfang an, dass Fans schnell sein müssen, denn es hieß: Wer zuerst kommt, mahlt zuerst. Doch stattdessen guckten wohl auch einige flotte Fans in die Röhre.

Bitter! Denn für viele Fußball-Fans war es wohl die letzte Chance, ein Ticket für das Fußball-Highlight im Sommer zu kommen.

Am 14. Juni eröffnet die deutsche Nationalmannschaft die Heim-EM gegen Gruppengegner Schottland (21 Uhr in München). Bis zum 14. Juli wird dann der neue Europameister ausgespielt.

Ex-Meister lässt es krachenWilde Kabinen-Party nach Aufstieg

Quelle: BILD

READ  Ostatni ticker dnia: Wiadomości transferowe z Eintracht Frankfurt & Darmstadt 98 ➤ Wybuch transakcji Kolo Mwani | hessenschau.de
Continue Reading

Trending