Gdzie WhatsApp dla niego Stan Whatsapp Ta usługa została wprowadzona, aby stać się jedną z najpopularniejszych funkcji komunikatora internetowego. Wystarczy kilka kliknięć, aby podzielić się swoim stanem umysłu lub doświadczeniem z całym światem lub przynajmniej z kontaktami WhatsApp. Dotychczas jednak komunikacja była całkowicie jednostronna. Do tej pory każdy, kto chciał odpowiedzieć na komunikat o stanie, musiał przejść przez okno czatu. Ale to już koniec – dzięki nowym reakcjom na status WhatsApp.
Informacja o statusie WhatsApp jest już dostępna
Amerykańska firma zajmująca się przesyłaniem wiadomości od dłuższego czasu pracuje nad funkcją reakcji na komunikaty o stanie. W ciągu ostatnich kilku tygodni niektórzy użytkownicy wersji beta mogli już korzystać z nowej funkcjonalności. Wygląda na to, że testy zakończyły się sukcesem, ponieważ informacje zwrotne na temat widoku statusu są teraz dostępne dla wszystkich użytkowników WhatsApp – przynajmniej tych, którzy używają iPhone’a. Aktualizacja do wersji 22.21.75 (W App Store dostępne) wystarczy, aby skorzystać z opinii nowego państwa. Odpowiednia wersja Androida powinna pojawić się w najbliższej przyszłości, ale nie jest jeszcze dostępna.
Jak działają reakcje na status WhatsApp?
Zasada działania nowej funkcji jest bardzo prosta. Wszystko, co użytkownicy muszą zrobić, to otworzyć okno stanu i wybrać wskaźnik stanu. Jeśli otrzymałeś już najnowszą aktualizację, możesz użyć pliku emotikon wyrażenie. Z drugiej strony pisemne komentarze pozostają nieplanowane.
Chociaż innowacja jest już wdrażana, może minąć kilka tygodni, zanim informacje zwrotne o stanie WhatsApp będą dostępne dla wszystkich użytkowników iOS. Ponieważ Messenger wprowadza aktualizację krok po kroku. Oprócz funkcji interakcji wersja 22.21.75 oferuje również inne praktyczne funkcje, takie jak możliwość odzyskania usuniętych wiadomości w rozsądnym czasie.
Czytaj teraz
Powiedzenia o statusie WhatsApp: dzięki tym kreatywnym pomysłom przechytrzysz wszystkich
Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:
Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.
„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.
W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:
AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.
Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe
Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.
Uważajcie nurkowie,
Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.
Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.
To są terminy
Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:
6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation
Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.
Problem dotyczy wielu graczy
To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.
Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.
reklama
W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.
Zgoda jest nieaktualna
W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.
Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.
Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.