Connect with us

sport

Spadek do Bundesligi: atuty Fortuny Düsseldorf i VfL Bochum

Published

on

Spadek do Bundesligi: atuty Fortuny Düsseldorf i VfL Bochum

Stan na: 23 maja 2024 r. o 7:46

Spotkanie spadkowe na Zachodzie: VfL Bochum i Fortuna Dusdorf wchodzą do „finału” z różnymi znakami. Jakie są mocne strony obu drużyn?

Dla niektórych niepokój, dla innych pewność siebie: sytuacja wyjściowa przed finałem o utrzymanie była zupełnie inna. Z jednej strony był VfL Bochum, który mimo najlepszej pozycji wyjściowej w ostatniej kolejce spadł na trzecie i przedostatnie miejsce.

Z kolei Fortuna z Düsseldorfu, po długiej passie bez porażki, z ufnością przystąpi do dwóch dzisiejszych meczów w Bochum (od 20:30 na żywo w reportażu radiowym oraz w aktualnościach sportowych w Sportschau). ) i 27 maja (w Dusseldorfie).

  • Transmisja na żywo w czwartki od 20:30
    Prawa strzałka

  • Spadek do ligi niemieckiej
    Prawa strzałka

Teraz ważne jest, aby obie drużyny zebrały siły na koniec sezonu; Każdy może czerpać z innych mocnych stron.

Co mówi się o VfL Bochum

Dom wszystkożerny: Bochum rozpoczyna pojedynek przed własną publicznością na Kastruberstrasse (czwartek, 23 maja, od 20:30 na taśmie na żywo i w relacji radiowej na żywo na Sportschau.de). Po nieudanej końcówce sezonu z Werderem Brema pomocna może okazać się możliwość liczenia na wsparcie kibiców. W ostatnim sezonie Bundesligi VFL miało pozytywny bilans: 23 punkty i 12. miejsce w tabeli u siebie.

Gwiazdor Kevin Stoger: Ofensywny pomocnik jest podstawą drużyny VfL i może odegrać kluczową rolę w tych meczach finałowych. Stöger jest jednym z najlepiej przygotowanych na ostatni sezon Bundesligi. Ma najwięcej asyst przy bramce, wyprzedzając Franka Honorata z Gladbach, i ma średnio pięć szans na zdobycie gola na mecz. Dla porównania: zawodnik narodowy Florian Wirtz ma wartość 2,8.

Siła tytułu: Powietrzna dominacja w Bundeslidze powraca do FC Bochum. Wraz z Kevinem Schlotterbeekiem, Ivanem Ordetsem, Bernardo i Philippem Hoffmannem czterech zawodników Bochum znajduje się w pierwszej szóstce zawodników ligi z największymi umiejętnościami w powietrzu.

Siła do konfrontacji na ziemi: Zespół z Bochum ma kolejny rekord: obrońca Bernardo wygrał najwięcej pojedynków w parterze w pierwszej lidze – 504. Tuż za nim plasuje się Anton Stach z Hoffenheim (408). Może to również stać się czynnikiem zaciekłego spadku z ligi.

Co mówi o Fortunie Dusseldorf

Król strzelców Christos Zoulis: Napastnik Christos Tzoulis jest wielką nadzieją Fortuny Düsseldorf na spadek z ligi. Jako nowo koronowany król strzelców Serie B Grek jest pełen pewności siebie przed starciem. Hat-trickiem w meczu przeciwko 1. FC Magdeburg Tzoulis po raz kolejny potwierdził swoją obecną świetną formę. Teraz chce ukoronować swój najlepszy sezon w meczu przeciwko Bochum po strzeleniu 22 goli w lidze.

Niesamowita seria sukcesów: Finał sezonu Fortuny to powód do dumy. W ostatnim okresie passa Düsseldorfu wzrosła do 14 meczów bez porażki, w tym dziewięciu zwycięstw i pięciu remisów. Ostatnią porażkę w II lidze mieli na początku lutego z Paderbornem. Podchodzimy teraz do meczów z VfL z właściwym impetem i optymizmem. „Nasza klatka piersiowa nie mogłaby być szersza” – pozytywnie ocenia środkowy obrońca Andre Hofmann.

zmienność: Niewiele jest drużyn w drugiej lidze tak trudnych do przewidzenia jak Düsseldorf. Z jednej strony jest duży dystans i mocny kontratak. Podopieczni Daniela Theona strzelili drugą najwięcej bramek w kontratakach (dziewięć). Z drugiej strony Fortuna może także przejść na piłkę nożną posiadającą piłkę. Ze średnią na poziomie 52 procent we wszystkich meczach plasuje się na piątym miejscu w ligowej tabeli.

samotność: Być może najważniejszy atut Fortuny i wyraźna przewaga nad przeciwnikiem: jedność zespołu. O ile drużyna Boschommera borykała się z dużymi problemami po przegranym meczu ligowym, którego kulminacją było zawieszenie bramkarza Manuela Riemanna, o tyle Fortuna może liczyć na dużo spokoju i wewnętrznej spójności.

„Jeśli jako zespół możecie i chcecie coś osiągnąć, musicie stać blisko siebie – a wtedy sukces nadejdzie” – mówi trener Daniel Theon, podkreślając jedną ze swoich najważniejszych zasad.

READ  Mistrzostwa Świata 2022 dzisiaj w Katarze: tak Niemcy awansują do 1/8 finału
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Ostatnia trzecia część wyścigu po wielu godzinach jazdy samochodem bezpieczeństwa

Published

on

Ostatnia trzecia część wyścigu po wielu godzinach jazdy samochodem bezpieczeństwa

(Motorsport-Total.com) – Podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans 2024, który rozpoczął się w sobotnie popołudnie (16:00), na torze powróciło wyścigowe tempo po dwóch fazach samochodu bezpieczeństwa, które trwały łącznie prawie sześć godzin . Tuż po 8:00 w niedzielę rano przebyto nieco ponad 16 godzin, czyli nieco ponad dwie trzecie przebytego dystansu.

W niedzielny poranek Buemi/Hartley/Hirakawa prowadzą w Le Mans

Po tym, jak boisko w klasie Hypercar na pierwszym etapie zostało zniszczone z powodu deszczu i wynikających z niego (błędnych) decyzji, w nocy zostało ono ponownie zjednoczone przez dwa długie odcinki z udziałem samochodów bezpieczeństwa.

Pierwszy etap z udziałem samochodu bezpieczeństwa był krótszym z dwóch etapów. Opuścił wyścig o siódmej godzinie i wytrzymał półtorej godziny. Przyczyną była kolizja, która zakończyła się brutalnym wypadkiem. Z jednej strony AF-Corse-Ferrari #83 (Kubica/Schwarzman/Ye) dzielił się szczególnie z Robertem Kubicą za kierownicą, który był wówczas na czele, a z drugiej strony BMW #15 ( D. Vanthor/ Marcello/Whitman) z Driesem Vanthorem w kokpicie.

Lider zespołu AF Corse Ferrari został po tym incydencie ukarany

Miejsce wypadku było po drugim zakręcie na prostej Hunaudieres, a więc tuż przed zakrętem w Mulsanne. Podczas okrążenia przez krótki czas obok siebie jechały trzy samochody.

Kubica, który chciał wyprzedzić skrajnie prawą stronę, zderzył się środkiem z Vanthoor BMW. Kontakt zmienił kierunek jazdy samochodu M Hybrid V8 tak, że 26-letni Belg nie miał szans uniknąć uderzenia w barierkę po lewej stronie toru.

Vanthoor został zbadany w centrum medycznym toru i uciekł bez obrażeń. Kubica otrzymał 30-sekundową karę, którą należało potraktować jako karę za zatrzymanie się i ruszanie. Więc kul nie ma.

39-letni były kierowca Formuły 1 z Polski dzieli kokpit żółtego AF Corse Ferrari m.in. z solenizantem Yifei Ye. Chińczyk miał 23 lata, kiedy zaczął się ścigać w sobotę, a obecnie ma 24 lata i urodził się 16 czerwca 2000 roku.

READ  Od awaryjnego gwoździa do zdobywcy pucharu: Terzic pokonuje Nagelsmanna w pojedynku trenerów

Dobry etap dla samochodu bezpieczeństwa na cztery godziny rano

Pierwsza faza samochodu bezpieczeństwa trwała półtorej godziny, ponieważ w miejscu zderzenia BMW z samochodem konieczna była naprawa barierki.

Druga faza wyścigu dotycząca samochodu bezpieczeństwa miała miejsce, gdy na krótko przed półmetkiem wyścigu na tor Circuit de la Sarthe spadł ulewny deszcz. Aby zapobiec poważnym wypadkom przy słabej widoczności, kierownictwo wyścigu natychmiast wysłało na tor samochód(y) bezpieczeństwa. Trwało to tak przez około cztery i pół godziny.

W Le Mans trzy samochody bezpieczeństwa (A, B i C) powoli prowadzą stawkę po torze o długości 13,6 km, zanim po uporządkowaniu pola w końcu utrzymają tempo wyścigowe. Ponieważ jednak druga faza samochodu bezpieczeństwa trwała tak długo, zapasy paliwa dla trzech samochodów bezpieczeństwa zostały poważnie zmniejszone. Wysłano czwarty samochód bezpieczeństwa (D), który zastąpił samochód, który musiał wjechać do boksów w celu zatankowania.

Toyota prowadzi Porsche i Ferrari w ostatniej trzeciej części wyścigu

W klasie Hypercar, która w sobotę na starcie liczyła 23 samochody, po nieco ponad 16 godzinach jedenaście samochodów nadal znajdowało się na prowadzeniu okrążenia. Obydwa to Toyoty, oba to fabryczne Ferrari, wszystkie trzy fabryczne Porsche, dwa to Cadillaki, oba Ferrari należące do AF Corse to Jotta Porsche.

W wyścigu prowadzi obecnie Toyota z numerem 8 (Buemi/Hartley/Hirakawa), za nią plasują się Porsche z numerem 6 (Easter/Lotterer/L. Vanthoor) i Ferrari z numerem 50 (Foco/Molina/Nielsen).


ZDJĘCIA: WEC 2024: 24-godzinny wyścig Le Mans


W klasie LMP2 AF-Corse-Oreca nr 183 (Perrodo/Barnicoat/Varrone) prowadzi przed United-Autosports-Oreca nr 22 (Jarvis/Garg/Siegel) i Vector-Oreca nr 10 (Cullen). /bilet /richalmi). Sześć z 16 samochodów w klasie, która wystartowała, było na pierwszym okrążeniu.

W klasie LMGT3, która po raz pierwszy wystartuje w 24-godzinnym wyścigu Le Mans, po 16 godzinach prowadzi Manthey-Porsche z numerem 92 (Malychen/Sturm/Pacheler), a za nim plasuje się Manthey-Porsche z numerem 91 (Sahin/ Scheuring/Lietz) i McLaren nr 95 United Autosports (Kaygel/Bennu/Sato). Podobnie jak w klasie Hypercar, w klasie LMGT3 jedenaście z dwudziestu trzech samochodów, które wystartowały, nadal pozostawało na prowadzeniu okrążenia.

READ  Bayern Monachium: Złapany w telewizji – Wagner ujawnia sztuczkę Nagelsmanna! - Bundesliga

Schodzi Valentino Rossi, Mick Schumacher i spółka.

Do tej pory wyeliminowano osiem z 62 samochodów biorących udział w 24-godzinnym wyścigu, w tym samochody debiutantów Le Mans Valentino Rossiego i Micka Schumachera. Jednak wycofanie samochodu z wyścigu nie było winą Rossiego ani Schumachera.

W klasie Hypercar BMW nr 15 (D. Vanthoor/Marciello/Wittmann) uległo na początku wieczoru wypadkowi spowodowanemu przez kierowcę AF Corse Ferrari Roberta Kubicę. Alpine straciło oba samochody (start z numerem 36 w Lapierre/Schumacher/Faxvier i start z numerem 35 w Schatten/Habsburg/Melisse) wkrótce po zmroku z powodu uszkodzenia silnika. Oznacza to, że debiut Micka Schumachera w Le Mans zakończył się po sześciu godzinach.

Samochód APR-Oreca #45 (Kurtz/Braun/Catsburg) nie startował już w klasie LMP2, ponieważ lewe tylne koło uniezależniło się na krótko przed półmetkiem i nie było możliwości zwrócenia samochodu do boksów jako „trike” . Duqueine-Oreca nr 30 (Simmenauer/Allen/Falb) zepsuł się w ciągu nocy z powodu awarii silnika. Proton-Oreca nr 9 (Red/Capietto/Viscaal) również był wyłączony z wyścigu na dłuższy okres z powodu problemów technicznych.

W kategorii LMGT3 wyścig nr 46 WRT-BMW (Al Harthy/Rossi/Martin) zakończył się nocnym wypadkiem Ahmeda Al Harthy’ego w rejonie Dunlop Arch.

Samo zderzenie nie nastąpiło na maksymalnej prędkości, jednak spowodowało uszkodzenie chłodnicy, co oznaczało koniec BMW M4. Trio wraz z gwiazdą Valentino Rossim debiutującym w Le Mans miało już wcześniej dobre wyniki, będąc przez wiele godzin w pierwszej trójce w swojej klasie, a czasami nawet na przodzie.

Ferrari nr 54 AF Corse (Flohr/Castellacci/Rigon) wycofało się z wyścigu z powodu wczesnego hamowania na torze Dunlop Chicane w sobotę. Po przejechaniu zaledwie 30 okrążeń srebrne Ferrari 296 z numerem startowym 54 było pierwszym z ośmiu samochodów wyeliminowanych dotychczas z 92. edycji 24-godzinnego wyścigu Le Mans.

Continue Reading

sport

Toyota obejmuje prowadzenie po rzucie karnym Ferrari

Published

on

Toyota obejmuje prowadzenie po rzucie karnym Ferrari
01:07

Stojący JMW Ferrari nr 66

JMW Ferrari nr 66 (Petrobelli/ten Voorde/Yoluc) LMGT3 stoi na skraju toru bez żadnej przyczepności przy wyjściu z Porsche Curves. Spowoduje to ponowne utworzenie lokalnej strefy spowolnienia.


01:01

Wracając do miejsc

Zbliżają się następujące rutynowe przystanki. Służą do zamiany z powrotem na plamy.


12:45

BMW nr 46 WRT ulega awarii

#46 WRT-BMW, ​​prowadzony przez supergwiazdę Valentino Rossiego i innych, utknął w żwirze z powodu uszkodzeń! Obecnie za kierownicą znajduje się Ahmed Al Harithi. Stracił kontrolę nad samochodem na śliskim asfalcie w rejonie Dunlop Arch. To naprawdę słodko-gorzkie, bo przez wiele godzin byliśmy w pierwszej trójce w klasie LMGT3.


12:35

Strefa powolna

Obecnie występuje strefa spowolnienia, ale nie powinna ona trwać długo. Przyczyną jest uszkodzenie silnika w klasie LMP2 Duqueine-Oreca #30 (Simmenauer/Allen/Falb).


12:32

Porsche nr 5 na slicku – kara przeciwko nr 83 AF-Corse-Ferrari

Jeśli dobrze się temu przyjrzymy, Porsche nr 5 to jedyny wciąż istniejący elegancki samochód.

Tymczasem AF-Corse-Ferrari nr 83 Roberta Kubicy został ukarany 30-sekundową karą za zatrzymanie się i ruszanie. Powodem jest to, że tuż po zmroku brał udział w wypadku z udziałem BMW nr 15.


00:20

Porsche nr 4 zatrzymało się po jednym okrążeniu

Porsche nr 4 (Gaminet/Nasr/Tandy) spisał się dobrze, nie wjeżdżając do boksów od razu, gdy światło zmieniło się na zielone, ale dopiero po jednym okrążeniu. Obecnie prowadzi Ferrari AF Corse z numerem 83 (Kubica/Schwarzman/Ye), które właśnie odzyskało prowadzenie od Porsche z numerem 5 (Campbell/Kristensen/Makovicki).


12:14

Jest wiele przystanków, ale…

Tak naprawdę wiele pojazdów zjechało do boksów natychmiast po zapaleniu się zielonego światła dla opon deszczowych. Na tym etapie (bezpośrednio po etapie samochodu bezpieczeństwa) jest to dozwolone tylko wtedy, gdy wiąże się z zatrzymaniem awaryjnym.

READ  Bayern Monachium: Złapany w telewizji – Wagner ujawnia sztuczkę Nagelsmanna! - Bundesliga

Jedynie Porsche nr 5, Cadillac nr 311, Jota Porsche nr 38, Porsche nr 4 i Isotta Fraschini nr 11 pozostały poza kategorią supersamochodów.

Wszystkie pozostałe samochody, a także wiele samochodów z pól LMP2 i LMGT3, zostaną ukarane, jeśli zasady zostaną poprawnie zinterpretowane!


12:10

nieprzerwany!

Faza długiego samochodu bezpieczeństwa dobiegła końca, ale nadal jest mokro. To byłoby interesujące…


godzina 12

Wynik tymczasowy po 8/24 godzinach

Choć pole wciąż toczy się w kolorze żółtym, właśnie osiągnięto trzeci wynik w wyścigu. Aktualna sytuacja na zajęciach:

Średnie wyniki Hypercar (Top 5)
1. AF Corse Ferrari nr 83 (Kubica/Schwarzman/YI)
2. Porsche nr 5 (Campbell/Kristensen/Makovicky)
3. Toyota nr 8 (Buemi/Hartley/Hirakawa)
4. Ferrari nr 50 (Foco/Molina/Nielsen)
5. Porsche nr 6 (Estre/Lotterer/L. Vanthoor)

Klasyfikacja pośrednia LMP2 (pierwsza piątka)
1. United Autosports Eureka nr 22 (Jarvis/Garg/Siegel)
2. Nielsen-Eureka #24 (Scherer/Heinemeyer Hansson/Simpson)
3. Fajna Eureka #37 (Fluxa/Jacobsen/Miata)
4. Victor Ourika nr 10 (Colin/Pillet/Richelmy)
5. TF-Sport-Oreca #14 (Heat/Deletraz/Queen)

Ranking pośredni LMGT3 (top 5)
1. Manthey-Porsche nr 92 (Malychen/Sturm/Pacheler)
2. WRT-BMW #46 (Alharthi/Rossi/Martin)
3. ASP-Lexus nr 87 (Kimura/Mason/Hawksworth)
4. Żelazne Dams Lamborghini nr 85 (Bovi/Free/Getting)
5. Proton Ford nr 88 (Ruda/Pedersen/Olsen)


23:55

Trwa ruch

Kilka pojazdów będzie mogło minąć samochód bezpieczeństwa. Musimy jeszcze poczekać, aż cały pluton się zbierze, zanim będziemy mieli pełny obraz.


23:41

Naprawiono gont, rozpoczęło się łączenie, do tego trochę deszczu

Plutony samochodów bezpieczeństwa zostały teraz podzielone i wszystkie samochody są zgrupowane za jednym samochodem bezpieczeństwa. To część nowelizacji przepisów z 2023 r., która budzi duże kontrowersje. Za chwilę zobaczymy dokładnie, kto jest w grupie przywódczej. Mniejsze klasy zostaną następnie posortowane. Pojazdy znajdujące się za samochodem bezpieczeństwa, ale przed liderem klasy, otrzymują falę. W międzyczasie zaczęło padać, ale znowu przestało. Uważamy, że będzie to kontynuowane punktowo.

READ  Finał Ligi Europy UEFA na żywo w telewizji i na żywo dzisiaj: Tutaj możesz obejrzeć mecz FC Sevilla - AS Roma


23:31

Wszystko jest jasne dla Driesa Vanthora!

Belg po wysiadaniu z samochodu skarżył się na ból stopy. Ale BMW właśnie nas poinformowało, że wszystko jest w porządku. Ma jedynie lekki ból głowy i lekkie zawroty głowy. Jest to zrozumiałe, biorąc pod uwagę wpływ.


23:24

Lepszy nastrój w BMW

Wyścig w Hypercars był jak dotąd katastrofą, ale w LMGT3 WRT kończy na 2. i 13. miejscu na pierwszym okrążeniu. Nastrój jest dobry.


23:21

Rozczarowanie w Alpach

Nie brakuje oklasków, ale twarze mówią wszystko


23:19

To trwa dłużej

Ta faza SC prawdopodobnie zajmie trochę czasu. Wiadomo, że boisko nie zostanie zintegrowane do czasu naprawy barierki. Z Nürburgring Nordschleife wiemy, że zajmuje to od 60 do 90 minut. Z podobnego powodu czwartkowy mecz Hyperpole musiał zostać przełożony.


23:16

Dodawanie innych incydentów – część 3

Porsche nr 4 (Gaminet/Nasr/Tandy) po zderzeniu musiało zmienić numery startowe. Kosztowało nas to pierwsze okrążenie.

Continue Reading

sport

Burzliwy weekend w Nadrenii Północnej-Westfalii: Strefy kibica w Dortmundzie otwarte później – Aktualności – WDR – Aktualności

Published

on

Burzliwy weekend w Nadrenii Północnej-Westfalii: Strefy kibica w Dortmundzie otwarte później – Aktualności – WDR – Aktualności

Zamiast otwierać o 13:00, kibice będą mogli wejść tylko dzisiaj o 17:00 Publiczne oglądanie– Tereny w Westfalenpark i na Friedensplatz. Dlatego też mecz Węgier ze Szwajcarią nie został pokazany.

Nie jest jeszcze jasne, czy mecz rozgrywany o godzinie 18:00 (Hiszpania – Chorwacja) będzie mógł zostać pokazany w strefach kibica.„, podano w komunikacie prasowym wydanym tego ranka przez miasto Dortmund. Jednak wczesnym popołudniem miasto dało zielone światło. Jego rzecznik powiedział Raport o rozwoju świata Komunikuj się, możesz zrobić jedno i drugie Publiczne oglądanie W Westfalenpark i na Friedensplatz.

W Kolonii i Gelsenkirchen nie ma zmian w planach

O ostrzeżeniu wiedzą także mieszkańcy Kolonii i Gelsenkirchen DWD świadomie. W przeciwieństwie do Dortmundu pozwolono im tam przebywać Poglądy publiczne Ale jest już otwarty na pierwszy mecz tego dnia.

Niemiecka Służba Meteorologiczna ostrzegła przed silnym wiatrem w Nadrenii Północnej-Westfalii

Niemiecka Służba Meteorologiczna ostrzegła przed w sobotę w Nadrenii Północnej-Westfalii porywy wiatru dochodzące do 55 kilometrów na godzinę, które w nieosłoniętych miejscach mogą osiągnąć prędkość 65 kilometrów na godzinę. Ostrzeżenie obowiązuje do godziny 18:00

Wpływ siły wiatru w skali Beauforta Źródło obrazu: WDR

Na strefy kibica ma wpływ pogoda
WDR Studios NRW
15 czerwca 2024 r
02:12 minuta.
Dostępne do 15 czerwca 2026 r
WDR w Internecie

Nasze źródła

  • Miasto Dortmund
  • Miasto Gelsenkirchen
  • Miasto Kolonia
  • Niemiecki serwis pogodowy (DWD)

WDR będzie relacjonować ten temat także w radiu WDR 5 w sobotę 15 czerwca 2024 r. w programie „Tag um Twelve”.

READ  Lekkoatletyka, Halowe Mistrzostwa Świata: Simon Patz nadal robi furorę w skoku w dal
Continue Reading

Trending