Wygląda na to, że rok 2022 właśnie to ogarnął, a najważniejsze wydarzenia tegorocznego Wow dopiero nadejdą. 27 września 2022 r. w Europie wystartuje WoW WotLK Classic. I dalej… No cóż. W 2022 roku powinien pojawić się Dragonflight.
Nadal nie wiemy, kiedy dokładnie. Ani przed aktualizacją, ani ostateczne daty wydania rozszerzenia nie zostały oficjalnie zgłoszone przez deweloperów Blizzarda. Mamy teraz tydzień we wrześniu, dlatego myślę, że twórcy WoW ogłaszają premierę przed łatką i Dragonflight w tym tygodniu do 1 października 2022 r. – w przeciwnym razie zabraknie im czasu.
Poprzednie oferty…
Wstępna łatka powiększająca WoW jest zwykle aktywna przez około cztery tygodnie. Jest to czas, w którym wszystkie przepustnice działają na pełnych obrotach na żywych serwerach, ponieważ deweloperzy i tak nie dbają już o zrównoważony balans klas. Wszyscy bohaterowie Azeroth wirują za darmo, zanim otrzymają dziesięć kolejnych poziomów postaci, więc balans klas został zaprojektowany tak, aby zmaksymalizować poziom.
Deweloperzy zwykle ogłaszają wydanie przedpremierowej łatki na około cztery tygodnie przed jej publikacją. Co to teraz oznacza? W rzeczywistości, około dwa miesiące przed „prawdziwą” premierą dodatku, powinniśmy dokładnie wiedzieć, kiedy „upadnie”, po części dlatego, że wciąż jest wystarczająco dużo graczy planujących wakacje wokół takich wydarzeń.
ser. Twórcy pokazali to w momencie wydania Shadowlands. Jeśli rozszerzenie nie zostanie jeszcze pomyślnie ukończone, premiera zostanie opóźniona, a ludzie z Blizzard 2020 dadzą nam to odczuć w stosunkowo krótkim czasie. Jednak nasi redaktorzy serwerów beta poinformowali, że Dragonflight już robi dobre wrażenie.
I właśnie w ten weekend (24 września 2022 r.) twórcy ogłosili, że Szorstkie drzewo transferów talentów Co znamienne, jest to teraz koniec września do połowy października 2022 r. Siedmiu z ośmiu bossów rajdu z pierwszego rajdu Dragonflight można przetestować. Moim zdaniem stosunkowo nowe rozszerzenie wygląda na „pełną funkcjonalność”. Co więcej, wydaje mi się, że programiści są bardziej zadowoleni z procesu testowania i wprowadzonych już poprawek niż w czasach Shadowlands, ale to tylko moje wewnętrzne odczucie.
Pojawiła się plotka o tym wydaniu
Plotka głosi, że krajowa premiera Dragonflight Blizzard w USA zaplanowana jest na 29 listopada, więc dla nas prawdopodobnie 30 listopada 2022 r. o północy – a tak przy okazji, tuż po Święcie Dziękczynienia. Święto Dziękczynienia może zmienić pracę, ponieważ wielu amerykańskich pracowników bierze wolne, by świętować czwarty czwartek listopada. Oznacza to, że Święto Dziękczynienia 2022 przypada 24 listopada. Czarny piątek przypada 25 listopada 2022 r.
Pozostańmy jednak przy historii plotki, ponieważ Activision Blizzard i współpracownicy nie dbają o to, czy to Święto Dziękczynienia, czy nie. Policzmy więc cztery tygodnie od 29.11. Znowu, potem WoW (Kup Teraz ) Patch 10.0 pojawi się na naszych serwerach najpóźniej do 2 listopada 2022 roku. W związku z tym korektę tę należy ogłosić nie później niż 4 i 5 października 2022 r.
Ale nie…
Dlaczego uważam, że daty premiery przed aktualizacją i Dragonflight zostaną ogłoszone w tym tygodniu? Cóż, nazwij to przeczuciem. Patrzę na osie czasu i myślę, że kiedy skończy się premiera WoW WotLK Classic, będzie to 27 września 2022, a potem 29 września 2022, ustępując miejsca kolejnemu pokazowi fajerwerków WoW z bombą informacyjną. nie sądzisz? Myślę, że tak ^^.
Ale tak, pod koniec długiego dnia zapowiedź ma sens także w przyszłym tygodniu, czyli od 3 października do 7 października 2022 r. (swoją drogą Amerykanie nie wezmą pod uwagę naszego święta). Jednak znajdę tydzień 26-30 września. Tak myślisz?
Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:
Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.
„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.
W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:
AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.
Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe
Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.
Uważajcie nurkowie,
Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.
Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.
To są terminy
Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:
6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation
Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.
Problem dotyczy wielu graczy
To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.
Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.
reklama
W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.
Zgoda jest nieaktualna
W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.
Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.
Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.