Clippers PL

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Clippers PL

Porsche i BMW walczą o zwycięstwo

13:07

KCMG-Porsche #18 Hits

Widziałem, że to nadchodzi. Josh Bordon szalał na rundach w KCMG-Porsche nr 18. Teraz zawraca w Hatzenbach i uderza. Kiedy Bourdon próbuje przewrócić samochód, ponownie dotyka on ściany opony.


13:04

Porsche i BMW mają przewagę

Obecnie wiele wskazuje na to, że Porsche będzie walczyć z BMW o zwycięstwo. Manthey-Porsche #911 (Cairoli/Christensen/Estre/Kern) jest bezpośrednio przed Rowe-BMW #98 (de Phillippi/Tomczyk/S. Van der Linde/Wittmann), a za nim Porsche #3 i #18 oraz BMW #77 Najlepsze Audi jest #29 od podstaw na szóstym miejscu. Mercedes odpadł z wyścigu po starcie Marrow Engel.


12:53

Następny start z Phoenix-Audi #11

Po oddziaływaniu na Hohe Acht Michele Beretta na Phoenix-Audi #11, lot może być początkowo kontynuowany, ale następny start następuje dopiero przy zjeździe Schwalbenschwanz.


12:48

Funkcja Porsche

Huber-Porsche #23 (Neuffer/Aust/Menzel/Seefried) obecnie prowadzi na torze, ale Manthey-Porsche #911 „Grello” jest na czele po dostrojeniu do zatrzymania.


12:43

#1 w pudełku

Ten przestój musi zająć więcej niż pięć i pół minuty ze względu na czas rekompensaty wynikający z zasady anulowania.


12:35

Wygląda na to, że anioł jest w porządku

Co za trudny okres. Zwłaszcza odejście Maru Engel było gwałtowne, ale samoistnie upadło i wydawało się, że jest w porządku. Ale z czwartym miejscem jeden z najlepszych kandydatów odpada z wyścigu.

Philip Eng wciąż jadący w Rowe BMW #1 zjechał do boksów tuż przed przerwą. Ze względu na wynik ostatniej liczby w pełni zakończonych cykli w stanie przerwania, przerwy te nie zostały uwzględnione w rejestracji. Jednak samochód nie musi być również tankowany. Jednak po kolejnym postoju następuje równie długi czas bezczynności. Przynajmniej tak rozumiemy nieopisanie skomplikowane nowe przepisy dotyczące tankowania w przypadku przerwania wyścigu.

READ  Galtier opuszcza LOSC Lille po tytule mistrzowskim: „poczucie, że wykonałem swoją pracę”


12:27

Wystartuj w szeregach!

Rzut karny Phoenix Audi #11 został nietrafiony, ponieważ Michelle Beretta trafiła w obszar Hohe Acht. Ale z pomocą Raffaele Marciello w GetSpeed-Mercedes #7! Pod koniec karuzeli Marciello prowadzi Audi, w którym to momencie opona ociera się o karoserię. Jeden zakręt później pękają lewe tylne rowki Audi i dochodzi do kolejnej kolizji.

Thomas Brenning symetrycznie obraca Falken-Porsche #33 i trafia.

Hamując przed szykaną Hohenrain, Maro Engel wpada na Opla Mantę w HRT-Mercedes nr 4 i gwałtownie uderza w ścianę opony.


12:20

#1 wciąż tam jest

#6, #31, #40, #77 i #102 przybyli do boksów, aby zatankować, a #1 zaskakująco nie. Philip Inge wyciska ostatnie rezerwy czołgu Rowe BMW.


12:12

Phoenix Audi #11 odpada z wyścigu z powodu kary

Najlepsze Audi w tej dziedzinie, #11 Phoenix (Beretta/Stepler/Schram/Theme) żegna się z wyścigami po zwycięstwo. Za ignorowanie sygnałów flagowych drużyna otrzymuje karę czasową 1:32 minuty.


12:10

Ester znów „spaliła się”

Pierwsza sesja dobiegła końca. Philip Eng prowadzi Szpik Engel. Za nimi Kevin Esther w ciągu jednego okrążenia przesunął się z szóstego pola na czwarte. Podobnie jak wczoraj Francuzi po raz pierwszy spalili pokaz sztucznych ogni.


12:01

Decydujące: „Kursy od dołka”

Okrążenia od ostatniego pit stopu są ważne. Im niższy numer, tym lepiej dla danego auta, ponieważ może krócej zatrzymać się z tyłu.

1. #1 — Philip Inge — 10 rund
2. #4 – Maru Anioł – 4
3. #20 — Steve Dusseldorp — 6
4. #11 — Michelle Beretta — 5
5. #98 – Marcin Tomczyk – 4
6. #911 – Kevin Estera – 4
7. #31 — Fryderyk Makovitzky — 7
8. #29 – Christopher Malle – 4
9. #7 – Rafael Marcelo – 6
10. #8 – Fabian Schiller – 6
11. – Nr 6. Nico Bastian – 6
12. #18 — Josh Bourdon — 4
13. #3 — Laurens Vanthoor — 3
14. #44 – Klaus Bachler – 6
15. #102 – Jakub “Koba” Jermaziak – 7
16. #33 — Thomas Brenning — 3
17. #2 – Nico Muller – 4
18. #40 – Jar Yilmer – 7
19. #77 – Neil Verhagen – 4
20. #23 – Marco Seyfried – 3
21. #5 – Jean-Eric Sloten – 5

READ  Bayern Monachium: Co teraz robi Hansi Flick? Biograf jest potwierdzony


11:48

#1 On nie utrzyma się długo na szczycie

Rowe BMW #1 (Catsburg/Edwards/Eng/Yelloly) prowadzi na polu po ponownym uruchomieniu, ale samochód zaliczył o jeden postój mniej i dlatego powinien niedługo zatankować, a więc z powrotem w dół na końcu przewagi.

Rutronik-Porsche #3 (Dumas/Andlauer/T. Müller/L. Vanthoor) i Falken-Porsche #33 (Bachler/Werner/Preining/Arnold), którzy prowadzili tylko trzy okrążenia w swoim biegu, mają dobrą pozycję strategiczną może zostać dłużej na zewnątrz.


11:45

Trwa runda wstępna

Po przerwie trwającej ponad 14 godzin samochody za samochodem bezpieczeństwa znów ruszają w drogę.


11:31

Minimalny czas podróży zostanie dostosowany

Minimalna liczba okrążeń na kierowcę zostanie zmniejszona z siedmiu do dwóch. Rejestracja kierowcy musi zostać anulowana na dwie godziny przed końcem wyścigu.


11:28

Powinieneś już zacząć!

Potwierdzono, że sesja wprowadzająca rozpocznie się o 11:40. Wtedy jesteśmy ciekawi.


11:10

Przed południem wszystko nie pójdzie gładko

Kolejne 20 minut jest różowe. Wyścig nie zaczyna się przed godziną 12, więc jedzie się nim maksymalnie trzy i pół godziny.