Centrala TFT Opublikowała nieoficjalny plan działania dotyczący nowych paneli LG Display oparty na informacjach branżowych. W związku z tym planowany jest czarny panel IPS 360 Hz. Ale zajmie to dużo czasu, co dotyczy również wyświetlaczy IPS z dwoma trybami. O IPS Black 2.0 mówi się po raz pierwszy.
IPS czarny przy 360 Hz
Przede wszystkim IPS Black zapewnia współczynnik kontrastu, który podwaja się do 2000:1 w porównaniu z tradycyjnymi wyświetlaczami IPS. Dodatkowo ciemna zawartość powinna wykazywać mniejsze zniekształcenia, gdy patrzy się na nią z boku, więc „poświata IPS” powinna być mniejsza.
Jako Simon Baker, operator Centrala TFTW swoim najnowszym filmie wyjaśnia, że masowa produkcja wspomnianego panelu 360 Hz ma się rozpocząć w czwartym kwartale 2024 roku. Nie można zatem wykluczyć, że wyposażone w niego wyświetlacze pojawią się dopiero na początku 2025 roku, a żaden nie został jeszcze zapowiedziany . Czarny panel IPS w paski 360 Hz ma przekątną 27 cali i rozdzielczość 2560 x 1440 pikseli. W porównaniu do poprzedniego maksimum wynoszącego 120 Hz dla tego typu wyświetlaczy, częstotliwość odświeżania wzrośnie trzykrotnie.
Dostępne są już warianty 60 Hz i 120 Hz
Póki co dostępne są głównie wyświetlacze IPS Black i 60 Hz. W zeszłym roku firma Dell wprowadziła na rynek także pierwsze monitory 120 Hz oferujące 27-calową rozdzielczość WQHD. Firma LG produkuje obecnie dodatkowe modele 120 Hz, takie jak 34-calowe modele UWQHD i 5K w modelach 40-calowych. Również tutaj Dell jest jednym z pierwszych nabywców i wprowadził modele U4025QW za 2400 USD i U3425WE za 1020 USD na targach CES, których wprowadzenie na rynek w Niemczech zaplanowano na koniec lutego.
W planie działania określono inne warianty 60 Hz, które weszły już do masowej produkcji, i obejmują one 31,5-calowy wyświetlacz o rozdzielczości „6K” (6144 x 3456), którego firma Dell ponownie używa w postaci UltraSharp U3224KB, który ma ponad 2500 wyświetlaczy . Koszty euro. Ponownie nie jest jasne, czy i na jakim wyświetlaczu 27-calowy panel będzie używany w rozdzielczości „5K” (5120 x 2880); Może to być opóźnione.
IPS Black jest również dostępny przy częstotliwości 60 Hz i rozdzielczości 5120 x 1440 pikseli w formacie 32:9 przy 49 calach lub 3840 x 1600 pikseli w formacie 24:10 przy 37,5 cala.
IPS Czarny 2.0
W planach jest także nowa wersja IPS Black. LG Display podobno mówi o IPS Black 2.0, który według obecnych planów powstanie dopiero w IV kwartale 2025 roku. Początkowo planowane są tutaj panele o przekątnej 31,5 cala. Co zmieni się wraz z nową wersją, nie jest do końca jasne. Przynajmniej krążą pogłoski o wyższym współczynniku kontrastu wynoszącym 3000:1.
WOLED i IPS z podwójnym trybem
Rozpoczęcie masowej produkcji panelu WOLED z podwójnym trybem zaplanowano na okres od maja do czerwca 2024 r. Oznacza to wyświetlacz 4K UHD przy 240 Hz, który zamiast tego oferuje drugi tryb w rozdzielczości Full HD i 480 Hz. Mówi się, że UltraGear 32GS95UE firmy macierzystej LG korzysta z tej płyty.
Z funkcji trybu podwójnego należy korzystać także w wyświetlaczach IPS (nie IPS Black). W trzecim i czwartym kwartale planowane są 27-calowe warianty z rozdzielczością 4K/144 Hz i FHD/288 Hz oraz 4K/240 Hz i FHD/480 Hz.
Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:
Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.
„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.
W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:
AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.
Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe
Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.
Uważajcie nurkowie,
Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.
Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.
To są terminy
Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:
6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation
Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.
Problem dotyczy wielu graczy
To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.
Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.
reklama
W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.
Zgoda jest nieaktualna
W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.
Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.
Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.