Tech
19 milionów graczy i pierwszy krytyczny patch
Świętowanie sukcesów wkracza w kolejną rundę w Palworld, gdzie deweloper Pocketpair po raz kolejny ogłosił nowy kamień milowy. Jeśli informacje podane przez dewelopera i wydawcę są prawidłowe, Palworld dotarł już do ponad 19 milionów graczy. Mówi się, że dwanaście milionów z nich jest na Steamie, a siedem milionów na konsolach Xbox. Palworld był w stanie osiągnąć tę wartość w niecałe dwa tygodnie od premiery, która datuje się na 19 stycznia.
Aktualizacja 0.1.4.0 dla Palworld
Bardziej interesująca dla graczy survivalowych będzie nowa aktualizacja do wersji 0.1.4.0, która wprowadza ważne poprawki błędów w Palworld. Mówi się, że istnieje problem, który zawsze powodował awarię gry i uszkodzenie pliku zapisu, gdy liczba przechwyconych znajomych wynosiła około 7000. Ponadto Pocketpair naprawił dużą liczbę błędów wpływających na samego gracza lub jego bazę. Poniżej znajduje się pełny dziennik zmian aktualizacji 0.1.4.0 dla Palworld:
Poważne naprawy
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry w pewnych okolicznościach.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przyjaciel innego gracza posiadający 30% lub mniej zdrowia mógł zostać uwięziony przez kulę.
- Naprawiono błąd powodujący utykanie wrogich znajomych w ścianach w wyniku szarży.
- Wprowadzono początkową naprawę problemu, w wyniku którego gra zawsze zawieszała się, a zapisywane dane ulegały uszkodzeniu, gdy całkowita liczba schwytanych znajomych w gildii osiągnęła ~7000.*
*Gra nie zawiesza się już, nawet jeśli całkowita liczba przechwyconych przedmiotów przekracza 7000. Jednakże dane, które znajdowały się już w tym stanie przed tą aktualizacją (w stanie serwera, dane globalne serwera) nie mogą zostać załadowane. Kontynuujemy prace nad trwałym rozwiązaniem tego problemu.
Konfiguracja przycisku
- Dodano obsługę bocznych przycisków myszy i klawiatury numerycznej w konfiguracji przycisków.
- Obecnie planowane są dalsze ulepszenia, m.in. B. Wsparcie konfiguracji przycisków interakcji.
Problemy gracza
- Naprawiono błąd powodujący, że gracze dwukrotnie otrzymywali obrażenia na serwerach dedykowanych i w trybie współpracy (online).
- Specyfikacje zostały zmienione tak, aby można było poruszać się z bardzo małymi prędkościami nawet po przekroczeniu maksymalnego ciężaru.
- Gracze nie przechodzą już przez ściany podczas schodzenia.
- Naprawiono błąd, przez który zwiększona moc przechwytywania wizerunków Lifmunka resetowała się po użyciu leków resetujących pamięć.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego można było założyć zbroję w niewłaściwym miejscu.
- Położenie kamery kilku znajomych zostało dostosowane, aby ułatwić ich dostrzeżenie podczas jazdy konnej.
*Ogłoszenie: Serwer gier 4Netplayers dla Palworld: Zacznij już teraz
różnorodny
- Poprawiono błędny tekst.
- Dodano środki zapobiegające oszukiwaniu i kradzieży znajomych innych graczy.
- Wiele innych drobnych poprawek, takich jak dodanie przewodnika po kluczach interfejsu użytkownika.
Podstawowe problemy
- Specyfikacje zostały zmienione tak, aby stypendyści ręcznie przydzieleni do gospodarstwa hodowlanego nie cierpieli głodu, a ich ręczne zadania nie zostały usunięte.
- Przycisk Prześlij znajomego został zmieniony z F → V (Pad: X → Y), aby uniknąć wypadków.
- Zmniejszono prędkość i zasięg rozprzestrzeniania się pożaru na drewnianych budynkach.
- Naprawiono problem polegający na tym, że w pewnych warunkach w ogóle nie można było przypisać ręcznych zleceń pracy.
- Naprawiono błąd, przez który wysokopoziomowe relaksaury atakowały bazę podczas najazdów.
- Dodano kilka akcji, które zapobiegają utknięciu kluczowych znajomych.
- Naprawiono błąd powodujący awarię znajomych podczas natychmiastowego przenoszenia i upuszczania przedmiotów.
- Naprawiono problem polegający na tym, że przyjaciele w bazie kontynuowali wycinanie drzew, które zostały już ścięte.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego towarzysze z drużyny w bazie umierali z powodu niewyjaśnionych obrażeń od upadku.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przyjaciele mogli pod pewnymi warunkami dopłynąć do bazy.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego, jeśli farma została zbudowana na drugim piętrze lub wyżej, członkowie drużyny na piętrach poniżej nie mogli się poruszać.
źródło: Kieszonkowa para
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
iPad Air 2024 i iPad Pro M4 w praktyce | Podcast Mac i ja
Po dobrym półtora roku bez żadnych innowacji sprzętowych Apple wprowadził nowe modele iPadów i jednocześnie uporządkował ofertę produktów. iPad Pro 2024 jest lżejszy, cieńszy i wykorzystuje nowy wyświetlacz OLED o strukturze tandemowej – zarówno w modelu 11-calowym, jak i 13-calowym: dwa zestawy wyświetlaczy OLED w panelu zapewniają większą jasność, a Apple wprowadza także pierwszy -doświadczenie lustrzane. Dodatkowo chip M4 firmy Apple zaskakująco wcześnie zadebiutował w tabletach Pro. Ważne detale zostały poprawione także w iPadzie Air i po raz pierwszy jest on dostępny w większej, 13-calowej wersji. Są też nowe akcesoria.
reklama
W odcinku 71 Malte Kirchner i Leo Becker rozmawiają o nowej linii iPadów. Kirchner opisuje swoje praktyczne doświadczenia z iPadem Pro M4, Apple Pencil Pro i iPadem Air 2024. Omawiamy najważniejsze innowacje tabletu, a także nowe akcesoria, w tym teraz czwarte pióro i ulepszoną klawiaturę Magic Keyboard. Kolejnym tematem jest chip M4 i ogólnie to, jak dobry jest teraz iPad – od podstawowego do topowego modelu. Odpowiadamy na główne pytanie, czy same innowacje sprzętowe mogą naprawdę ulepszyć iPada.
Motywy Apple – zawsze szczegółowe
Podcast Apple Mac&i ukazuje się co dwa tygodnie z duetem moderatorów Malte Kirchner i Leo Becker. Dostęp do niego można uzyskać za pośrednictwem kanału RSS (Mój głos lub wideo) za pomocą dowolnej aplikacji do podcastów – od Apple Podcasts, przez Overcast, po Pocket Casts. Możesz go także znaleźć do obejrzenia lub przesłuchania w przewodniku podcastów Apple (Mój głos Lub wideo) I w Spotify. Pojawiaj się na YouTube Nowe filmy do nagrywania na kanale Mac & I. Czekamy na komentarze, krytykę i pytania [email protected].
(funt)
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
Nowa wersja telefonu Nokia 3210, wyceniona na 80 euro, stała się oficjalna
O nowej wersji Nokii 3210 pisaliśmy już. Po ujawnieniu kilku szczegółów odrodzenie telefonu komórkowego datuje się na rok 1999 oficjalnie. Logicznie rzecz biorąc, nowe technologie, takie jak 4G/LTE, a także Bluetooth i kamera są już zintegrowane. W szczególności pod względem wzornictwa telefon komórkowy przypomina pierwszy telefon komórkowy dostępny na rynku masowym z anteną wewnętrzną.
HMD połączył nowoczesny design ze starym interfejsem i bardziej nowoczesną technologią w całkowitym pakiecie o wartości 79,99 euro. Telefon jest dostępny w kolorze żółtym, czarnym, niebieskim i następujących kolorach Apetyt na technologię Utknąłem w tym:
Pod maską Unisoc T107 znajduje się 64 MB pamięci RAM. Pamięć wewnętrzna wynosi 128 MB z możliwością rozszerzenia do 32 GB za pomocą kart microSD. Komunikacja mobilna stała się nowocześniejsza: obsługiwana jest sieć 4G z dwiema kartami SIM i Bluetooth 5.0. Jeśli chcesz się porozumieć, być może będziesz musiał wykonać połączenie telefoniczne lub napisać wiadomość tekstową. Nowy, nowoczesny model 3210 oparty na S30+ nie obsługuje również żadnych aplikacji (do przesyłania wiadomości). Z przodu można spodziewać się 2,4-calowego (ok. 6 cm) wyświetlacza o rozdzielczości QVGA.
Więcej szczegółów: Jest gniazdo słuchawkowe i możliwość słuchania muzyki za pośrednictwem odtwarzacza MP3 lub radia FM. Bateria 1450 mAh jest wymienna i powinna zapewnić czas rozmów do 9,8 godziny. Nawiasem mówiąc, ładuje się przez USB typu C. Klasycznej gry Snake też nie można przegapić:
Rozbudzone uczucie nostalgii lub innego zainteresowania? Możesz zamówić już teraz za mniej niż 80 euro. Inne zmienne (pamięć)? nikt.
Przejrzystość: ten artykuł zawiera linki partnerskie. Klikając na niego, przejdziesz bezpośrednio do dostawcy. Jeśli zdecydujesz się na dokonanie tam zakupu, otrzymamy niewielką prowizję. Nic nie zmienia dla Ciebie ceny. Linki partnerskie nie mają wpływu na nasze raporty.
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
Co się stanie, jeśli wpadniesz do czarnej dziury? NASA dostarcza odpowiedzi
Naciska
Wpadnięcie do czarnej dziury to intelektualna gra, która fascynuje wielu. Symulacja NASA sprawia, że ten scenariusz staje się rzeczywistością.
Zielony Pas – Fascynacja czarnymi dziurami nie ma końca; Jest to jedno z najbardziej tajemniczych i fascynujących zjawisk na świecie istnienie. Jest to popularny temat nie tylko w science fiction, ale także w badaniach naukowych. mimo Poza naszym zasięgiem Naukowcy lubią bawić się wyobrażeniem, co by się stało, gdyby ktoś dostał się do środka Czarna dziura położony w.
Wpadnięcie do czarnej dziury: pokaz symulacyjny NASA
Jeremy Schnittman, astrofizyk NASAJego kolega Brian Powell dokładnie to naśladował. „Ludzie często o to pytają” – mówi Schnittman. Na stronie NASA. „Symulowanie tych trudnych do wyobrażenia procesów pomaga mi połączyć matematykę relatywistyczną z rzeczywistymi konsekwencjami w prawdziwym wszechświecie” – dodaje.
W symulacji kamera wpada do czarnej dziury o masie 4,3 miliona słońc. Odpowiada to mniej więcej supermasywnej czarnej dziurze w centrum naszej Galaktyki Drogi Mlecznej. „Gdybyś miał wybór, chciałbyś wpaść w masywną czarną dziurę” – wyjaśnia Schnittman. Kontynuuje: „Czarne dziury o masach gwiazdowych, które zawierają do około 30 mas Słońca, mają znacznie mniejsze horyzonty zdarzeń i silniejsze siły pływowe, które mogą rozerwać zbliżające się obiekty, zanim dotrą one do horyzontu”.
Horyzont zdarzeń symulowanej czarnej dziury jest ogromny
Symulowana czarna dziura ma horyzont zdarzeń – granicę, powyżej której nic nie może uciec przed grawitacją ciała niebieskiego – o niesamowitej średnicy 25 milionów kilometrów. Horyzont zdarzeń otacza płaski dysk świecącego gazu, zwany dyskiem akrecyjnym. Jeszcze bliżej horyzontu zdarzeń znajdują się struktury świetlne, pierścienie fotonowe. Te świecące dyski i pierścienie służą jako punkt odniesienia podczas symulowania upadku do czarnej dziury.
Gdy kamera zbliża się do czarnej dziury i osiąga prędkość bliską prędkości światła, światło z pierścieni i dysków wydaje się jaśniejsze, prawie białe. Czarna dziura zniekształca czasoprzestrzeń, powodując zniekształcenie pierścieni fotonowych i dysku akrecyjnego, które czasami pojawia się wielokrotnie. „Kiedy kamera przekroczy horyzont, jest Twoja Zniszczenie poprzez spaghetti „To tylko 12,8 sekundy” – mówi Schnittman. „Stamtąd do osobliwości jest już tylko 128 000 kilometrów”.
Kamera wpada do czarnej dziury – gigantyczne pięciodniowe obliczenia NASA
Symulację przeprowadzono na superkomputerze Discover należącym do NASA w Centrum Symulacji Klimatu NASA. Wygenerowano 10 TB danych. Według NASA utworzenie symulacji superkomputerowi zajęło około pięciu dni, wykorzystując 0,3 procent jego procesorów. NASA twierdzi, że w przypadku tradycyjnego laptopa może to zająć ponad dekadę. (niezapłacony rachunek)
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech4 miesiące ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de