Connect with us

Economy

Pamiętaj o XXL w Lidl, Aldi, Rewe and Co: po prostu nie jedz ciasteczek

Published

on

Pamiętaj o XXL w Lidl, Aldi, Rewe and Co: po prostu nie jedz ciasteczek
  1. ruhr24
  2. praca
Pamiętaj: Dyskont Lidl i inne supermarkety muszą wycofać ze sprzedaży produkt w postaci ciastek ze względu na obecność ciał obcych (glifów). © Martin Bertrand/Imago, Chris Emil Janssen/Imago; Uczelnia: RUHR24

Obecnie w sklepach Lidl, Aldi, Rewe i Penny and Co trwa akcja wycofania plików cookie. Teraz dotyczy to innych produktów.

Zaktualizowano w środę (21 lutego) o 7:45: Po Holenderski producent ciastek Banketbakkerij Merba BV ostrzegał już przed kilkoma rodzajami ciastek, a teraz nastąpią kolejne wycofania. Dotyczy to następujących produktów z supermarketów i dyskontów:

  • Roy: Tak! Ciasteczka czekoladowe w stylu amerykańskim 225 g – Najlepiej spożyć przed 13 grudnia 2024 r. – L2334810
  • Aldi Północ: Ciasteczka potrójnie czekoladowe 200 g – Najlepiej spożyć przed 12 grudnia 2024 r. – L2334710
  • Jeden grosz: Kofu Classic Cookies 225g – Najlepiej spożyć przed 13 grudnia 2024 – L2334810
  • sieć: Biscoteria Triple Choc Ciasteczka z pełną mleczną, gorzką i białą czekoladą 200 gramów

Nie zaleca się podejmowania niezbędnych środków ostrożności przed spożyciem, gdyż nie można wykluczyć obecności w produkcie obcych przedmiotów metalowych.

Pamiętajcie o słodyczach XXL w Lidlu, Aldi, Rewe, Penny and Co: metal staje się niebezpieczny

Pierwszy raport, piątek, 16 lutego o 18:23: Błąd producenta powoduje wycofanie ciastek w całym kraju. Wiele supermarketów i dyskontów musi zareagować.

W szczególności holenderski producent ciastek Banketbakkerij Merba BV wycofał kilka słodyczy. Produkty sprzedawane były pod różnymi nazwami w Metro, Tegut, Famila, Markant, Rewe, Aldi, Penny, Edeka, Netto, Kaufland i Lidl.

Powodem wycofania jest ryzyko, że w plikach cookie znajdują się obce przedmioty metalowe. Apeluje się do klientów, aby nie spożywali dotkniętych produktów, aby uniknąć infekcji.

Wycofanie z Lidl, Aldi, Rewe and Co.: Dyskonty wycofują ze sprzedaży pliki cookie

Oprócz Lidla w Niemczech na wycofanie produktów natychmiast zareagowały także inne supermarkety i dyskonty i usunęły ze swojego asortymentu pliki cookie, których dotyczył problem. Klienci mogą zwrócić produkty do odpowiedniego oddziału. Cena zakupu zostanie zwrócona nawet bez przedstawienia paragonu. Dotyczy to szczegółowo następujących produktów ciastkarskich:

READ  Wysoka inflacja: sprzedawca mebli Made.com redukuje miejsca pracy

Ciastka XXL z Lidla, Aldi, Rewe, Penny i Co wspominają: Metal staje się niebezpieczny

metro: Ciasteczka Merba podwójna czekolada 200 gramów – najlepiej przed 07-12-2024 – L2334203

tygout: Ciasteczka Merba podwójna czekolada 200 gramów – najlepiej przed 07-12-2024 – L2334203

Rodzina północno-wschodnia: Potrójne ciasteczka Hoofgot Soft Muffin 210 gramów – Najlepiej spożyć przed 12.12.2024 – L2334703

uderzyć: Potrójne ciasteczka Hoofgot Soft Muffin 210 gramów – Najlepiej spożyć przed 12.12.2024 – L2334703

Rio: Rewe Best Choice Potrójne ciasteczka czekoladowe 200 g – Najlepiej spożyć przed 06-12-2024 – L2334103;
Rio Best Choice Ciasteczka z białą czekoladą i cytryną 210 g – Najlepiej spożyć przed 12.12.2024 – L2334709

Aldi Północ: Miękkie Ciastka Pieczone Potrójna Czekolada 210g – Najlepiej spożyć przed 12-12-2024 – L2334703

Jeden grosz: Mike Mitchell Soft Muffin Cookies 210 g – Najlepiej spożyć przed 12.12.2024 – L2334703;
Mike Mitchell Gładka biała czekolada z cytryną 210 g – Najlepiej spożyć przed 12.12.2024 – L2334709

Edica: Edeka Potrójne czekoladowe ciasteczka 200g – Najlepiej spożyć przed 06.12.2024 – L2334103;
Edeka Ciasteczka Podwójnie Czekoladowe 200g – Najlepiej spożyć do 13 grudnia 2024 – L2334803;
G&G Soft Cookies Potrójna czekolada 175 g – MDH 12-13-2024 – L2334809

Rabat marki Netto: Miękkie ciasteczka biscotteria z pełnym mlekiem, ciemną i białą czekoladą 210 g Data przydatności do spożycia – 12.12.2024 – L2334703;
Miękkie Ciasteczka Biscuiteria z Białą Czekoladą i Olejem Cytrynowym 210 g Najlepiej spożyć przed 13 grudnia 2024 r. – L2334809

Kaufland: K Classic Double Chocolate Cookies 200g – Najlepiej spożyć przed 06-12-2024 – L2334103

sieć: Fenton Bakery Ciasteczka z kawałkami czekolady 225 g – Najlepiej spożyć przed 12 września 2024 r. – L2334803

Lidla: Miękkie Ciasteczka Lodowe z Białą Czekoladą i Cytryną 210g – Najlepiej spożyć przed 13 grudnia 2024 – L2334809

READ  Amazon Prime właśnie stał się znacznie droższy: w ten sposób nadal możesz zablokować starą cenę
Miękkie Ciasteczka Sundae z Białą Czekoladą i Cytryną, 210 g.
Wycofanie dotyczy pokazanych tutaj „Sondey Soft Baked Cookies White Chocolate & Lemon, 210 g”, które były sprzedawane w Lidl. © Lidla

Wycofanie jest ograniczone wyłącznie do produktów wymienionych tutaj z określonymi datami przydatności do spożycia i numerami partii wymienionymi powyżej. Niedawno popularny dostawca chipów również musiał zareagować wycofaniem produktu.

Wycofanie plików cookie ze względu na metalowe części: Holenderska seria Hema również musi zareagować

W aktualnym ostrzeżeniu holenderska sieć Hema zauważa również, że produkowane przez nią „ciasteczka z kawałkami czekolady” z najlepszą datą spożycia 12 września 2024 r. mogą zawierać kawałki metalu. Obecnie nie wiadomo, czy istnieje związek między obiema kampaniami wycofywania produktów.

Klienci, którzy już zakupili produkt, proszeni są o nieprzyjmowanie go. Zamiast tego muszą zwrócić uszkodzone pliki cookie do oddziału Hema. Tam otrzymasz zwrot pełnej ceny zakupu, nawet bez przedstawienia paragonu. Każdy, kto odczuwa dyskomfort po zażyciu produktu, powinien natychmiast zwrócić się o pomoc lekarską.

Ogólnokrajowe wycofanie firmy Lidl and Co.: Producent ciastek żałuje błędów

Należy podkreślić, że wycofanie dotyczy wyłącznie produktów „Sondey Soft Baked Cookies White Chocolate & Lemon, 210 g”. Środek ten nie dotyczy innych produktów sprzedawanych w Lidl, w szczególności innych produktów Banketbakkerij Merba BV.

Uwaga: ten tekst został wygenerowany przy użyciu sztucznej inteligencji i dokładnie sprawdzony przez redaktora Svena Vickersa.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Kod identyfikacyjny badania koncepcyjnego: VW oferuje SUV-y z funkcjonalnością poziomu 4 wyłącznie na terenie Chin

Published

on

Kod identyfikacyjny badania koncepcyjnego: VW oferuje SUV-y z funkcjonalnością poziomu 4 wyłącznie na terenie Chin

Volkswagen, producent samochodów z Wolfsburga, zaprezentuje futurystyczny wygląd na wystawie samochodowej w Pekinie „SUV zupełnie nowej generacji”. ID.Code, opracowany wspólnie przez zespoły w Chinach i Europie, to „Witamy chińskich klientów Volkswagena”, Spółka ogłosiła 24 kwietnia 2024 r. Studium koncepcyjne już istnieje „Konsekwentnie zaprojektowany do w pełni zautomatyzowanej jazdy na poziomie 4”. VW chce także do 2027 roku wprowadzić na rynek w Chinach pięć modeli submarki ID.UX.






Volkswagen znalazł się w Chinach pod presją ze względu na rosnącą konkurencję ze strony chińskich dostawców, szczególnie w obszarze samochodów elektrycznych. „Ceny stale spadają, a konkurencja staje się coraz trudniejsza”.Ralf Brandstätter, który kieruje chińskim oddziałem Volkswagena, powiedział niemieckiej agencji informacyjnej DPA na krótko przed rozpoczęciem salonu samochodowego w Pekinie. Chiński BYD sprzedaje obecnie w swoim kraju więcej samochodów elektrycznych i hybrydowych niż Volkswagen.

Logiczne wydaje się zatem, że Volkswagen chciałby w większym stopniu odpowiadać na pragnienia klientów w Chinach poprzez design i technologię. Prace nad konwencjonalnymi samochodami z silnikami spalinowymi są w dalszym ciągu zarezerwowane dla Volkswagena „Bardzo opłacalne” On jest. Jednak jeśli chodzi szczególnie o samochody elektryczne, Chińczycy preferują lokalnych dostawców lub Teslę.

Mnóstwo cyfrowych dzwonków i gwizdków

Nic więc dziwnego, że ID.Code ma wiele cyfrowych wodotrysków. Samochód koncepcyjny to pierwszy samochód Volkswagena, „Ten, kto komunikuje się i wchodzi w pełną interakcję ze swoim otoczeniem poprzez swój wygląd zewnętrzny”.. Ponieważ ID.Code jest zrozumiały „Nie tylko jako samochód, ale także jako cyfrowy awatar, który wchodzi w interakcję z innymi użytkownikami dróg i zapewnia właścicielom bogactwo informacji i opinii”..




READ  Commerzbank: Obawy przed recesją znów rosną - Analiza giełdowa (Der Aktionär)


Podczas Salonu Samochodowego w Pekinie Volkswagen prezentuje studium koncepcyjne dedykowane chińskim klientom. (Zdjęcie: Volkswagen) [1/9]

ID.Code jest właściwie zaprojektowany do jazdy autonomicznej na poziomie 4. (Zdjęcie: Volkswagen) [2/9]

VW nazywa ID.Code SUV-em, ale wygląda bardziej płasko niż kombi. (Zdjęcie: Volkswagen) [3/9]

ID.Code ma elektrycznie sterowane drzwi bez uchwytów i cyfrowe lusterka zewnętrzne. (Zdjęcie: Volkswagen) [4/9]

Dachowy moduł fotowoltaiczny ma za zadanie zaspokoić zapotrzebowanie pojazdu elektrycznego na energię elektryczną. (Zdjęcie: Volkswagen) [5/9]

Żeton identyfikacyjny musi mieć niski opór powietrza. (Zdjęcie: Volkswagen) [6/9]

Kompaktowy robot próżniowy Lupo będzie dostępny dla kodu ID. (Rysunek: Volkswagen) [7/9]

To powinno wyczyścić samochód w trybie czyszczenia. (Rysunek: Volkswagen) [8/9]

Volkswagen zaproponował także wersję GTI. (Rysunek: Volkswagen) [9/9]


Symbol identyfikacyjny na przedniej części wyposażony jest w inteligentny system oświetlenia. Volkswagen nazywa ten typ chmur świetlnych 3D Interactive Eyes „Wiązka światła pod przednią osłoną”. Obejmuje to również wyświetlacz LED w częściowo przezroczystej części przedniej. Kiedy zbliża się kierowca lub autoryzowany użytkownik, ID.Code zaczyna działać „Wizualny i dźwiękowy scenariusz powitalny, który bezpośrednio dostarcza kierowcy i gościom aktualnej prognozy pogody na najbliższe dwie godziny”..

Największą innowacją jest jednak jazda autonomiczna z automatyzacją poziomu 4.


Continue Reading

Economy

Dlaczego może to stać się problemem

Published

on

Dlaczego może to stać się problemem
  1. Strona główna
  2. życie
  3. pieniądze

Naciska

Wypłata pieniędzy z supermarketu jest wygodna i nieskomplikowana oraz cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów. Może to stanowić problem dla rynków.

Wypłata pieniędzy podczas zakupów staje się coraz bardziej popularna. Coraz więcej klientów korzysta z usług nie tylko supermarketów, ale także aptek i sklepów z artykułami metalowymi. Korzyść jest oczywista: oszczędzisz sobie wizyty w bankomacie i będziesz mógł przechowywać gotówkę podczas zakupów.

Z reguły można wypłacić do 200 euro. Jedyną rzeczą, która różni się w zależności od sprzedawcy, jest wartość zakupu, po której oferowana jest usługa. O ile w 2019 r. rynki wypłaciły klientom około 2,23 mld euro, o tyle w 2023 r. przekroczyły one już 12,3 mld euro. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Handlowych EHI.

Klienci otrzymują płatność, mimo że płacą kartą

Paradoksalny może wydawać się fakt, że coraz więcej klientów wypłaca pieniądze podczas zakupów. Przecież ludzie coraz mniej płacą monetami i banknotami. „Popyt rośnie również ze względu na zmniejszenie liczby bankomatów” – wyjaśnia niemieckiej agencji informacyjnej DPA Horst Rutter, autor badania EHI. Ponadto w Niemczech nadal jest wielu miłośników gotówki, którzy nie chcą płacić kartą. Z raportów wynika, że ​​szczególnie na obszarach wiejskich, gdzie wiele banków zamknęło swoje oddziały i zlikwidowało bankomaty, coraz ważniejsze staje się wypłacanie pieniędzy z supermarketów. skupiać się Cytat z działów korporacji.

Możesz używać koloru żółtego w sklepach spożywczych, takich jak Rewe i Edeka, w aptekach, takich jak dm i Rossmann, a także w sklepach z artykułami żelaznymi. © Funke Photo Services/Imago

Klientom łatwiej jest znaleźć miejsce, w którym można otrzymać gotówkę. Usługa jest także wolna od dodatkowych opłat – w przeciwieństwie do bankomatów innych banków. Portal potwierdza, że ​​banki oszczędzają pieniądze, kontynuując demontaż maszyn i tym samym zmniejszając koszty eksploatacji maszyn. Finanse.net. Usługa jest przydatna także dla sprzedawców detalicznych. Zwiększasz sprzedaż, pozyskujesz nowych klientów i wzmacniasz swój wizerunek. Badanie potwierdza jednak, że w dłuższej perspektywie usługa ta może wpędzić rynki w kłopoty Instytut Badań Handlowych EHI.

Brak wystarczających środków w kasie rynkowej

Jeśli więcej osób będzie nadal wypłacać pieniądze, a jednocześnie mniej klientów będzie płacić gotówką, „w niektórych przypadkach sprzedawcom detalicznym będzie trudno w pełni utrzymać tę usługę i zaspokoić popyt” – wyjaśnia autor badania Horst Rutter: „Wtedy będzie trzeba Kupowanie gotówki od dostawców.” Udział gotówki w całkowitej sprzedaży spadł o dwa punkty procentowe do 35,5 proc. w 2023 r. Jednocześnie sprzedaż płatności kartami wzrosła do 61,8 proc., czyli 300 mld euro, czyli – jak wynika z badania – krytycznego limitu zostaje osiągnięty, gdy wskaźnik obrotu gotówkowego spadnie poniżej 25%.

READ  Analiza: czy rozszerzenie Unii Europejskiej na wschód nie powiodło się?

Może to oznaczać, że sklepy nie zawsze są w stanie to zrobić, szczególnie rano, gdy punkty kasowe są puste. Wydawanie pieniędzy klientommówi Horst Rutter. Do tego dochodzą opłaty transakcyjne. Za każdą wypłatę rynki muszą zapłacić od 0,1 do 0,2 procent kwoty wypłacanej bankom. W 2023 roku firmy zapłaciły bankom 17,23 mln euro, co oznacza wzrost o 25,7 proc. w stosunku do roku poprzedniego.

Klienci mogą spotkać się z ograniczeniami

„Handel nie uważa tej rekompensaty za uzasadnioną, ponieważ obsługa gotówkowa oznacza ulgę dla sektora bankowego. Daje mu to możliwość demontażu większej liczby bankomatów i obniżenia kosztów”. Niemieckie Stowarzyszenie Handlowe W zeszłorocznym oświadczeniu. Horst Rutter spodziewa się, że w przyszłości usługa będzie podlegać ograniczeniom dla klientów. Jedną z możliwości jest na przykład ustalenie dolnego górnego limitu kwot wypłat. Sami handlowcy nie widzą jeszcze żadnego problemu. A oni nadal krytykują.

Chcesz cennych wskazówek, jak zaoszczędzić pieniądze?

W biuletynie „Clever Save” Merkur.de w każdy czwartek znajdziesz najlepsze wskazówki dotyczące oszczędzania pieniędzy.

Rossman na przykład nie widzi ograniczeń w podaży, ale nie chce kupować dodatkowej gotówki. Z drugiej strony konkurencyjny DM „byłby z radością, gdyby banki zniosły opłatę za pobranie kwoty płatności”. Brama Finanse.net Podejrzewa się, że dużym dyskontom i sieciom supermarketów uda się zakończyć model opłatowy. Docelowo w interesie banków leży zmniejszenie liczby bankomatów. Niezależnie od tego, co stanie się dalej, jest mało prawdopodobne, aby sprzedawcy detaliczni zaprzestali oferowania w przyszłości.

Continue Reading

Economy

W sądzie: Adidas i Nike kłócą się o trzy paski | regionalny

Published

on

W sądzie: Adidas i Nike kłócą się o trzy paski |  regionalny

Düsseldorf – [–>Den Kampf um die deutsche Nationalmannschaft hat Adidas gegen Nike verloren. Jetzt schlägt das Drei-Streifen-Imperium zurück! Adidas klagt gegen Klamotten von Nike, die auch Streifen haben. Die Anwälte brachten zur Verstärkung eine Puppe mit!

Schauplatz: Oberlandesgericht Düsseldorf. Corpus Delikti: fünf Hosen einer Billig-Linie von Nike, die an der Seite Streifen haben. Mal zwei, aber sogar auch mal drei Streifen – allerdings farblich unterschiedlich oder auch unterschiedlich breit.

Drei Streifen sind aber DAS Markenzeichen von Adidas. Adidas-Anwalt Dr. Christian Rassmann in scharfem Ton: „Das ist ein gezielter Angriff auf die berühmte Marke Adidas und ihre drei Streifen.“ Zu viele Streifenhosen würden den Markenkern der deutschen Sportikone verwässern.

Um diese fünf Streifenhosen von Nike geht es in dem Verfahren. Drei haben zwei Streifen an der Seite, zwei drei. Die weiße Hose, von dem Pariser Sportclub PSG, hat drei gleich breite Streifen in zwei Farben. Richter Schüttpelz: „Mit ihr tun wir uns am schwersten“

Foto: David Young

Der Anwalt: „Funktioniert meine Marke noch, wenn ein Wettbewerber anfängt, in großer Menge ähnliche Produkte auf den Markt zu bringen?“

Um zu zeigen, wie erfolgreich Adidas vor Gericht schon war, breiteten die 4 (!) Anwälte Klamotten auf dem Saalboden aus: Hier, alles Hosen, gegen die wir vor anderen Gerichten erfolgreich geklagt haben.

Als Höhepunkt der Präsentation schleppte die Adidas-Seite eine Puppe in den Saal. Sie hat sogar einen Namen. John trug Adidas-Langarmshirt, Nike-Hose, Adidas-Schuhe. Aber John war so geheim, dass kein Fotograf ihn knipsen sollte. Schnell warf ein Adidas-Anwalt seine Robe über Drei-Streifen-John.

READ  A co z rozszerzeniem strefy euro? - EURACTIV.de

Der bizarre Streifen-Streit hat übrigens seine Vorgeschichte. 2005 setzte sich Adidas gegen Nike durch. Die Amerikaner durften danach keine Zwei-Streifen-Hosen mehr verkaufen. 2019 unterlag Adidas vor dem Gericht der Europäischen Union. Es entschied, dass die drei Streifen von Adidas nicht in jeder Form markenrechtlich geschützt sind.

Im aktuellen Fall will das Gericht über jede Hose, über jeden einzelnen Streifen entscheiden. Das Urteil soll am 28. Mai verkündet werden. Zwei Wochen später beginnt die Europameisterschaft. Deutschland spielt noch in Adidas. Wie es sich gehört in drei Streifen.

Continue Reading

Trending