Connect with us

sport

Julian Draxler: idealna uniwersalna broń dla Bayernu Monachium?

Published

on

Zaktualizowano 4 maja 2021 r. O godz. 10:04

  • Julian Draxler wyraził chęć powrotu do Bundesligi.
  • Jego umowa z PSG wygasa i najwyraźniej nie zostanie odnowiona.
  • Dzięki swojej wszechstronności w pomocy Draxler będzie w stanie rozwiązać problemy Bayernu Monachium na wiele sposobów.

Więcej aktualnych informacji o Bundeslidze znajdziesz tutaj

Julian Draxler musiał obserwować z ławki, jak Paris Saint-Germain Przegrała pierwszy mecz półfinału Ligi Mistrzów z Manchesterem City 2: 1 – jak to często bywa. Pomocnik nie był regularnym graczem przez ostatnie dwa sezony.

W lidze rozegrał tylko dziewięć meczów z 34 sezonów w wyjściowym składzie. Uporczywy uraz pachwiny również przywrócił go jesienią. Kontrakt 27-latka wygasa latem.

Julian Draxler tęskni za Niemcami

Jest mało prawdopodobne, że umowa zostanie przedłużona, ale powrót do Bundesligi. 56-letni Niemiec znów z radością zagra w swoim rodzinnym kraju. Przyznać „trochę tęsknoty za domem” do „Nieba”. Prawdopodobnym celem może być on Bayern Monachium Monachium jest istnienie.

dystans Zidentyfikowano przyszłego trenera Juliana NagelsmannaDyrektor sportowy Hasan Salih Hamidic może w pełni skupić się na planowaniu zespołu. Darmowy transport Draxlera powinien być nieuniknionym problemem.

Chociaż często grał w Paryżu, Draxler jest technicznie jednym z najlepszych w Niemczech. Ma obie stopy, ciężko oddzielić je od piłki, ma mocny strzał i może zająć dowolną pozycję w środku pola.

Ta ostatnia cecha powinna być szczególnie interesująca dla mistrzów nagrań. Draxler mógłby wyeliminować wiele problemów Bayernu.

Dobry substytut Kingsleya Comana na lewym skrzydle

Przede wszystkim klub skrzydłowy, który od lat jest arcydziełem Bayernu Monachium, jest bardzo zwarty. Na lewym skrzydle Kingsley Coman udowodnił, że jest podatny na kontuzje.

Rezerwowy Douglas Costa prawdopodobnie wróci do Juventusu tego lata po nieudanej umowie pożyczki. Dlatego istnieje pilna potrzeba podjęcia działań.

READ  Senat Berlina zaostrzył zasady Corony dotyczące sportu

Draxler dobrze czuje się na lewym skrzydle i często zajmował pozycję lewego skrzydła w reprezentacji Niemiec. Również w ćwierćfinale Ligi Mistrzów z Bayernem Monachium, gdzie Paryż Draxler był używany jako lewe skrzydło.

Dzięki swojej sile fizycznej (Draxler mierzy 1,87 metra) stanowiłby dobrą alternatywę dla cieńszego daj spokój. Draxler może w każdej chwili zająć właściwą pozycję, jeśli Serge Gnabry i Leroy Sane są kontuzjowani lub potrzebują przerwy.

Draxler może również działać jako ofensywny pomocnik i służyć jako rezerwa dla Thomasa Mullera. Możliwe byłoby nawet pojawienie się w środku defensywnej pomocy. Były trener Paryża Tomasz Tuchel odpowiednio przekwalifikował Draxlera i opublikował go tam kilka razy.

Dla Bayernu Draxler będzie również dobrym rezerwowym dla Leona Goretzki i Joshuy Kimmicha, którzy obaj grają w defensywnym pomocniku.

Obecnie schorowany Corentin Tolisso nie mógł przekonać tej roli i mógłby być kandydatem do sprzedaży, a jego umowa wygasa za rok.

Przeczytaj także: Julian Draxler Exclusive: jako nowy sponsor UNICEF w Centrum Logistycznym w Kopenhadze

Draxler służy do trybu rotacji

Ważne: Draxler z Paryża zajmował inne stanowisko, czasami tydzień po tygodniu. Nawet w sezonie 2018/2019, kiedy stał się regularnym graczem, występował naprzemiennie między lewym skrzydłem, prawym skrzydłem i pomocnikiem.

Oznacza to, że Draxler będzie idealną uniwersalną bronią dla rekordowych mistrzów.

Nic więc dziwnego, że w mediach często kojarzony jest z FC Bayern Monachium. Zgodnie z informacjami otrzymanymi od Sport 1 Draxler chciałby ogłosić swoją decyzję po zakończeniu sezonu Ligi Mistrzów UEFA.

Oprócz Bayernu Monachium powinien być Niemcy Nie ma prawie żadnej alternatywy. Krążyły regularne spekulacje o przeprowadzce do Borussii Dortmund. Ale czy będzie gotowy do przejścia na lokalnych konkurentów, gdy dom Schalke się rozrasta? Fani BVB powinni być krytyczni wobec takiego zobowiązania.

READ  DFB rozpoczyna rozmowy z Hansi Flick z Bayernu Monachium

Leverkusen zaprzecza negocjacjom

Hiszpański portal todofichajes.com Ponownie wspomniałem, że Draxler powinien zawrzeć porozumienie z Bayerem 04 Leverkusen.

Dyrektor sportowy firmy Bayer, Simon Rolfes, zaprzeczył temu w Kölner Stadtanzeiger: „Na razie nie ma rozmów ani negocjacji z juliański Draxler lub jego administracja. „

W RB Leipzig nie powinien dopasować się do strategii transformacji, aby wkrótce zatrudnić 28-latka. Również Hertha BSC, o której mówi się, że interesuje się Draxlerem, nie powinna być potencjalnym kandydatem do degradacji, wymarzonym celem mistrza świata z 2014 roku.

Krótko mówiąc: gdyby Draxler naprawdę chciał wrócić do Bundesligi, Bayern Monachium byłby logicznym wyborem.

Wykorzystane źródła:

  • todofichajes.com: Julian Draxler zagra w Leverkusen
  • www.ksta.de: Specjalista PSG Czy Julian Draxler negocjuje z Bayerem Leverkusen?
  • sport1.de: Czy Draxler flirtuje z Bayernem?



Pomogłeś zdobyć czwartą gwiazdę mistrzostw świata w koszulce reprezentacji Niemiec, ale twoja gwiazda nie świeci już specjalnie, to nie tylko najlepszy strzelec Mario Gotze, który uważa, że ​​jego mistrzostwa nie mają już znaczenia. André Schörl i Benedict Hoveides już pociągnęli za linę.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

sport

Nürburgring 2022 na żywo: Phoenix kontra Pink Double

Published

on

4:52 rano

Glickenhaus i inne do naprawy

Glickenhaus SCG004c #706 (Mutsch/Laser/Mailleux/Westbrook), który, sądząc po pit stopie, zamienia się miejscami w ostatniej dziesiątce, musi zostać wepchnięty do garażu po tym, jak Frank Mellux wślizgnął się do lasu Adenauer. Trwają prace na spodzie silnika.

Tymczasem w garażu stoi True-KTM #117 (F. Stuck / J. Stuck / Palttala / Kofler) po problemach z elektroniką i Octane126-Ferrari #26 (Grossmann / Trummer / Hirschi / Ludwig), który jest już z powrotem w P17 na Rating wzrósł. Tutaj również mógł nastąpić wypadek stosunkowo późno na okrążeniu.


4:34 rano

Pierwsze oznaki końca nocy

Zmierzch zaczyna się na północnym wschodzie, więc wkrótce znów będzie jaśniej. Ale połowa się skończyła. Świat wygląda teraz o wiele jaśniej dzięki Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten). Jesse Crone ustala obecnie czasy rywalizacji i utrzymuje się blisko lidera 2:30 minut, mając do dyspozycji trzy do czterech okrążeń.

Ryzyko musi być nadal podejmowane w pierwszej kolejności. Przewaga #3 nad #15 spadła teraz do dziesięciu sekund. Robin Frijns wywiera presję na Fabiana Schillera. Tymczasem Supra musi zostać odzyskana ze żwiru AMG Arena.


4:19 rano

Uzyskaj prędkość przed Phoenix teraz

GetSpeed ​​​​Mercedes #3 (Christodoulou/Götz/Schiller) skoczył do przodu na ostatnim przystanku. Fabian Schiller wyprzedził Robina Frijnsa o 16,7 sekundy. Przystosowane do strategii, Audi wciąż prowadzi, ale teraz dzieli go tylko sześć sekund.


04:06

Połowa czasu! Co wydarzyło się do tej pory?

Pierwsza połowa to 4:00 w dramatycznej pierwszej połowie wyścigu:
– Krótkotrwała przewaga Octane126 Ferrari
– Naprawa powypadkowa wyrzuca mini auta BMW z tyłu
– Rowe-BMW #99 spada Toksport-WRT-Porsche #27
– Manthey-Porsche #1 gwałtownie rozbija się w Antoniusbuche po pojedynku Laurensa i Driesa Vanthoora
– KTM X-Bow Felixa von der Ladena zapalił się i bez kierowcy toczy się w kierunku Fuchsrohr.
– Aston Martin wychodzi na prowadzenie, ale siedem godzin później leci przed wjazdem do Döttinger Höhe
– Zaledwie kilka minut później nowy szef Sheldon van der Linde miał wypadek w kopalni po dziurze lub złamanym zawieszeniu
Kelvin van der Linde eliminuje numer 5 w wypadku toczenia
Zjazd Walkenhorst-BMW nr 101 po wypadku Andy’ego Soucka, zjazd KTM nr 116 po wypadku Tima Heinemanna
– Phoenix-Audi #15, oba Getspeed-AMG i Schubert-BMW walczą o zwycięstwo

READ  Senat Berlina zaostrzył zasady Corony dotyczące sportu


3:46 rano

Niewielki efekt Juncadelli

Szanse na zdobycie #4 GetSpeed ​​​​Mercedes (Engel/Gounon/Juncadella) niekoniecznie wzrosły: Daniel Juncadella skręcił na wyjeździe z krzywej Ravenol i uderzył w ścianę opony. Jeździ swoim samochodem ze stratą czasu. Przy tej samej strategii różnica wynosi teraz około 1:26 dla wiodącego samochodu Audi.


03:39

Niedaleko katastrofy przywódców

Dries Vanthoor w flagowym okręcie Phoenix-Audi #15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns) prawie zderzył się z Glickenhaus-SCG004c #706 (Mutsch / Laser / Mailleux / Westbrook), który miał wybuchnąć. Wszystko poszło dobrze. Niewielki postęp w rozwoju amunicji Getspeed AMG pozostaje stabilny.

Temperatura wynosi obecnie cztery stopnie Celsjusza. Jest to już minimalna ilość pozostałych klatek w oknie operacyjnym. Fakt, że istnieją trzy obszary dla kodu 60, jeszcze bardziej utrudnia kierowcom.


3:25 rano

Gotowy top KTM

To tyle w przypadku True-KTM #116 (Kofler/Siljehaug/Hofer/Heinemann). Tim Heinemann miał wypadek na zboczu Nordschleife. Czy ma to związek z wypadkiem na Kajmanach #85? W każdym razie marszałkowie powtórzyli dziwny czwartkowy incydent. Holowanie to spowodowało również zderzenie uratowanego pojazdu z pojazdem uratowanym.


3:13 rano

Wypadki zamieniają się w inne kategorie

Tymczasem chód nieco się uspokoił, przynajmniej w SS9. Doświadczenie pokazuje, że kto przeżyje pierwszą trzecią część, ma duże szanse na pokonanie ostatnich dwóch trzecich – nawet jeśli oczywiście nie ma żadnej gwarancji. Brutalny chód ucichł w ciągu pierwszych kilku godzin, a tor stał się zauważalnie bardziej pusty.

Jednak lawina trwa nadal: Black Falcon Cayman #85 (Meenen/M. Müller/Palluth/Wahl) zderza się z jednym z X-Bows GT2 i mocno w niego uderza. Subaru #114 (Van Damme / Shrek / Lacey / Sasaki) w Lesie Adenauer, z Cobrą #832 przy wejściu do Webermana.



2:22 rano

#3 jest z powrotem

Getspeed jeszcze nie zrezygnował z tego. Adam Christodoulou w GetSpeed ​​​​Mercedes #3 (Christodoulou / Götz / Schiller) po raz kolejny próbował dogonić 10 sekund do 15 sekund na Phoenix Audi # 15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns ). Nadal obowiązują następujące zasady: #3 jest przed okrążeniem #15, a także od #4, więc praktycznie ma 23 sekundy mniej w porównaniu z tymi dwoma pojazdami. Jednak obecnie wyprzedzasz zespół w zespole.

Z drugiej strony, Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) stopniowo spada. Jens Klingmann obecnie jeździ podwójnie i po prostu nie lubi prędkości pierwszych trzech pojazdów. Teraz w pierwszej dziesiątce: Glickenhaus SCG004c #706 (Mutsch / Laser / Mailleux / Westbrook).


2:06 rano

BMW musi dokonać kolejnej ofiary

Walkenhorst-BMW #101 (Krognes / Soucek / Trogen / J. Müller) jest kompatybilny. Wygląda na usterkę techniczną. Zespół Walkenhorst, który jeździ na oponach Yokohama, miał do tej pory zaskakująco słaby wyścig i nie był w stanie utrzymać tempa, zwłaszcza na początku. Niedawno skrócili konkurencyjne czasy okrążeń, ale wydaje się, że to koniec podróży służbowej. Jedynym BMW M4 GT3 pozostałym w klasie Pro jest teraz BMW #20 Schuberta (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten), które plasuje się między P1 a P5 w zależności od punktu zatrzymania i jest de facto trzecim.


1:59 rano

Walter Hornung krytykuje

Dyrektor wyścigu Walter Hornung, podobnie jak wielu tutaj, jest zdumiony prędkością. W oficjalnym oświadczeniu powiedział: „Mieliśmy kilka poważnych wypadków, na szczęście żaden nas nie skrzywdził. Niestety musieliśmy nałożyć pewne kary, co z kolei wpływa na wyścig. Wypadków, które zdarzają się podczas wyprzedzania, nie powinny mieć miejsca – Jeździmy w wyścigu długodystansowym, nie biegamy sprintem. Nawet nie mamy przerwy między połówkami, a chciałbym teraz spokojniejszą noc.

READ  Tour of Catalonia: Sonny Colbrelli upadł po sprincie do końca pierwszego etapu, mając zawał serca


1:42 rano

Mueller zasłużył na karę

Audi #22 z kolekcji samochodów (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast) otrzymuje karę 1:32 za pokonanie Falkena Porsche. Realistycznie, Audi ma w tej chwili dopiero 15. miejsce w wyścigu, ale ma też największe szanse.


1:33 rano

# 4 Traci grunt

Po tym, jak Maximilian Götz wyprzedził go, Phoenix Audi #15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns) skróciło czas wyprzedzenia. Jest teraz w tej samej kadencji, co GetSpeed ​​​​Mercedes #4 (Engel/Gounon/Juncadella). Jednak różnica jest zaskakująco duża i wynosi teraz około minuty. Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) również wciąż ma szansę na zwycięstwo i wielokrotnie prowadzi przez trzy okrążenia. Jednak ostatnio również czas został stracony. w tym momencie


1:07 rano

Zderzenie Mullera z Picariello

Dla odmiany w klasie panuje wewnętrzny gwar. Nico Müller przekształcił Falken Porsche nr 44 (Bachler / Picariello / Pilet / Ragginger) w serię Audi nr 22 (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast). Chociaż pozostaje w tyle, scena już wygląda na intencję.

Falcon Porsche wjeżdża do boksów z uszkodzeniem zawieszenia na krótkim okrążeniu. Audi jedzie, ale scena jest już „badana”.

aktualizacja: Porsche potwierdza koniec #44.


12:57

Kolejny incydent związany z SP9

Kelvin van der Linde jest kolejnym najlepszym kierowcą, który plasuje się na liście błędów pełnoprawnego zawodowca. Zderza się z FourMotors Cayman # 420. Cayman jechał w lewo, ale dał znak w prawo i wycofał się w prawo. Rezultat: wypadek na Michael-Schumacher-S.

Na początku dochodzi do zderzenia rodziny Vanthur, a następnie obaj Van der Linde przechodzą na emeryturę z powodu wypadków. Niedobry dzień dla braci.

Continue Reading

sport

Finał Ligi Mistrzów UEFA: rozpoczęcie musi zostać przełożone z powodu zamieszek – piłka nożna

Published

on

Chaos przed finałem Ligi Mistrzów między Liverpoolem a Realem Madryt!

Rozpoczęcie powinno zostać przełożone o kwadrans!

Powód: Jak donosi francuskie radio „RMC”, kilkuset kibiców Liverpoolu mogło dotrzeć na Stade de France bez biletu.

Burzliwe sceny sfilmował Nicholas Pelletier, dziennikarz RMC.

Stwierdził, że setki fanów Liverpoolu z łatwością przeszło przez pierwszą strefę kontrolną przed stadionem.

Więc policja była tak zaskoczona tłumem w Dystrykcie Drugim, Brama U, że musieli ustąpić.

Setki kibiców mogą przybyć na stadion bez biletu!

Ale na krótko przed rozpoczęciem meczu odetchnął z ulgą: niebiletowani kibice zostali złapani i wypędzeni ze stadionu.

Jednak blok Liverpoolu był ledwie pełny piętnaście minut przed rozpoczęciem meczu.

Dlatego UEFA zdecydowała: przełożyć rozpoczęcie z 21:00 na 21:15!

Ogłoszenie na stadionie brzmiało: „Ze względu na późne przybycie kibiców mecz rozpocznie się później. Więcej informacji będzie dostępnych najpóźniej w ciągu 15 minut”.

Czyli: rozpoczęcie może być opóźnione jeszcze bardziej!

Oficjalnie Liverpool i Real otrzymali dla swoich fanów tylko 20 000 biletów. Łączna liczba widzów na paryskim stadionie to 81 338 widzów.

Według menedżera Liverpoolu, Jurgena Kloppa, w stolicy jest około 60 000 fanów Liverpoolu, z których dwie trzecie nie mają biletu. Klopp powiedział, że Paryż jest wystarczająco duży, aby przyciągnąć tych fanów i dobrze się bawić.

W stolicy Francji przebywa obecnie łącznie 6800 policjantów. Mieli powstrzymać burzę fanów…

Continue Reading

sport

Finał CL Liverpool vs Real Madryt: Tak Klopp przysięga zemstę na swoich dzieciach – piłka nożna

Published

on

Strajk S-Bahn utrudnia dostęp

Jak na ironię, na finał Ligi Mistrzów w Paryżu kibice przygotowują się na utrudnienia w transporcie lokalnym. Linia S-Bahn RER B, która prowadzi do Stade de France, zostanie dotknięta strajkami, poinformował w piątek przewoźnik RATP. Tylko dwa z trzech pociągów kursują w ciągu dnia, a cztery z pięciu po południu, a na trasie Paris Nord linia jest niepewna.

Maszyniści protestują przeciwko brakom kadrowym i zbliżającemu się przetargowi na linie i chcą wywierać presję, zakłócając piłkarski finał, donosi Le Parisien. Początkowo prace budowlane nad słabnącym RER B zostały przełożone, aby umożliwić kibicom podróżowanie.

Aby zapewnić bezpieczeństwo finałowego meczu, Dyrekcja Policji zapowiedziała wysłanie 6800 funkcjonariuszy. Strefa kibica do 44 000 osób zostanie utworzona w zachodnim Paryżu dla brytyjskich fanów bez biletu. Dla hiszpańskich kibiców, którzy mają bilet, w pobliżu stadionu znajduje się strefa kibica, która może pomieścić 6000 osób. Dla kibiców obu klubów paryskie Champs Elysees i okolice są tematem tabu do niedzieli wieczorem.

READ  Senat Berlina zaostrzył zasady Corony dotyczące sportu
Continue Reading

Trending