Connect with us

Economy

Corona ǀ Gold Mask w Münsterland – piątek

Published

on

Lokalny Związek Chrześcijańsko-Demokratyczny początkowo chwalił: w departamencie Federalnego Ministra Zdrowia Jensa Spahna w Münsterland w Nadrenii Północnej-Westfalii firma rozpoczęła produkcję masek latem 2020 roku. Maszyny produkcyjne pochodziły z Chin i sprowadzono pracowników kontraktowych. z Polski. Ponad 20 z nich zostało zarażonych koronawirusem. Teraz jest rozczarowanie.

Nie było jasne, że zespół innowacji FIT Farm powinien wejść do nowego obszaru biznesowego w lipcu ubiegłego roku: produkować maski FFP-2 chroniące przed Sars-Cov-2. Firma wcześniej specjalizowała się w przemysłowych systemach farm, ogniwach akumulatorów, klatkach, karmnikach i tym podobnych. Jeden z dyrektorów zarządzających, Serge Babetski, zamiast swojego zdjęcia na Facebooku pokazuje stajnię z dziesiątkami tysięcy kurczaków na Filipinach.

FIT GmbH uważała – słusznie, jak się później okazało – że produkcja masek medycznych to ogromny biznes. Firma ma dobre relacje biznesowe w Azji. Wiedziałem też, jak szybko zdobyć maszyny do produkcji masek FFP-2 z Chin. W gminie Hek w regionie Borken w Nadrenii Północnej-Westfalii zorganizowano puste warsztaty projektowe. Warunki wyglądały obiecująco. „W dużym magazynie zbudowano małą halę do produkcji masek, aby uniknąć skażenia” – powiedział Westphalian News W lipcu 2020 r. „Nadciśnieniowy system wentylacyjny jest używany do doprowadzania świeżego powietrza i usuwania zużytego powietrza”.

Jako jeden z pierwszych pogratulował delegacji CDU z Münsterland, siedziby federalnego ministra zdrowia Jensa Spahna. Pod kierownictwem Heika Weermera, członka CDU w Nadrenii Północnej-Westfalii, odwiedziła firmę w połowie lipca. Wermer z entuzjazmem mówił pod nagłówkiem „Maski na obcasach” o zakończeniu letniej trasy koncertowej. Był też Marcus Jasper, wieloletni powiernik Spahna i były partner biznesowy byłego członka Bundestagu w firmie konsultingowej. Dziś jest dyrektorem zarządzającym Stowarzyszenia Okręgowego CDU Borken, któremu przewodniczy Spahn. Ponadto fabrykę odwiedziło trzech innych lokalnych polityków CDU, wśród nich kandydat na burmistrza partii w nadchodzących wyborach samorządowych oraz lider frakcji parlamentarnej CDU w sejmiku.

READ  Boeing 737 Max: tak wyglądał pierwszy lot rozbitego samolotu

Aby uniknąć nieporozumień: Spahn nie pomógł związać się z produkcją masek Heeka. Ale euforia wśród jego przyjaciół z imprezy w domu była wielka zeszłego lata. W kraju panowała panika z powodu braku masek. Stanowy parlamentarzysta Wermer zapowiedział wówczas, że FIT weźmie udział w federalnym programie finansowania, który pomoże zwiększyć możliwości produkcyjne maszyn do montażu masek w perspektywie krótkoterminowej. Wydaje się, że przyjęła za pewnik, że fundusze federalne będą dostępne dla projektu.

Chwyciłem ten moment

Jednak finansowanie to jeszcze się nie zmaterializowało, jak ogłosiło na wniosek Federalne Ministerstwo Gospodarki. Ministerstwo milczy na temat powodów odrzucenia wniosku. Dyrektor zarządzający FIT Jens Rudolph mówi, że wniosek o finansowanie został odrzucony, ponieważ nie można było udowodnić, że wystarczająco duża część masek trafiła do klientów prywatnych, na wolny rynek.

Rudolph stanowczo zaprzecza jakimkolwiek prywatnym kontaktom z CDU. „Nie pracowaliśmy pod presją i nie potrzebowaliśmy tego” – mówi. Jednak „kupujący wszelkiego rodzaju” znaleźliby maski: przychodnie, apteki, władze. Firma skorzystała z okazji. Początkowo produkowano 200 000 masek tygodniowo. Stopniowo firma kilkakrotnie zwiększała swoje moce produkcyjne.

Jeszcze kilka dni temu Federalne Ministerstwo Zdrowia wyjaśniło w raporcie dla Komisji Zdrowia Bundestagu, jakie prognozy zysków były wówczas sporne. W związku z tym przed pandemią maski FFP-2 były sprzedawane średnio po 1,25 EUR za sztukę. Do połowy marca 2020 roku cena jednostkowa wzrosła średnio do 16,71 euro. W kwietniu 2020 r. „W skrajnych przypadkach” zarobiono do 35 euro za maskę FFP-2. Nawet na początku czerwca 2020 r. Cena wciąż wynosiła średnio 21,40 euro za sztukę. Jeśli spojrzymy wstecz na brak masek FFP-2, Federalne Ministerstwo Zdrowia mówi o „sytuacji krytycznej”.

Nie jest jasne, czy w zeszłym roku ministerstwo skorzystało również z ofert FIT z Heek, aby kupić maski na twarz. Na prośbę rzecznik ministerstwa powiedział: „BMG nie udziela żadnych informacji na temat indywidualnych zakupów ani szczegółów umów”. Tymczasem, podobnie jak wielu konkurentów, FIT oferuje maski na twarz w cenach zaczynających się od 99 centów za sztukę.

READ  Tego lata: Strateg rynkowy ostrzega przed recesją - tak powinni się pozycjonować inwestorzy | biuletyn

Przykład z Münsterland jest dobrym przykładem tego, co może się stać z maskami FFP-2 „Made in Germany”. Ponieważ podczas gdy sama produkcja w FIT nadal działała prawidłowo – i na najwyższych obrotach – w lokalnej prasie w marcu 2021 r. Pojawiły się negatywne nagłówki o firmie: Firma w międzyczasie sprowadziła 25 pracowników tymczasowych z Polski, aby zwiększyć moce produkcyjne. Spośród nich 21 było zarażonych koronawirusem, a dwóch musiało być hospitalizowanych.

Ponadto okazuje się, że pracownicy firmy zostali nielegalnie zakwaterowani w apartamencie biurowym na terenie przemysłowym w sąsiednim obszarze Cosfield – a nie w jednym z wielu pensjonatów w okolicy, które były wolne z powodu Corona. „To może się zdarzyć każdemu” – mówi dyrektor zarządzający FIT Rudolph o zakażeniu polskich pracowników znajdujących się obecnie w kwarantannie. Nie widzi, że jego firma jest odpowiedzialna za wybuch Corony. Polscy pracownicy mieli ostatnio wspólną nocną zmianę FIT.

W okolicy panuje wiele emocji. „Jestem całkowicie zdenerwowana i zła” – zacytował Marion Dirks burmistrz Bellerbek, gdzie pracownicy tymczasowi przebywali w pomieszczeniach wspólnych w strefie przemysłowej. Christoph Schloterman, prezes Stowarzyszenia Okręgowego DRK Coesfeld, pochwalił władze, mówiąc: „Nie wyobrażam sobie, co by się stało, gdyby nie było żadnej reakcji”.

Nie nauczyłem się niczego od Tunes

Bezpartyjny burmistrz Hecka, Franz Josef Willinghoff, przyznaje, że początkowo był szczęśliwy, mogąc wyprodukować maskę w swojej społeczności latem 2020 r. „Rzadko kiedy widziałem zakład produkcyjny zakładany tak szybko. Szacunek”. Ale krytykuje nielegalne mieszkania sprowadzonych pracowników. Nie było też alternatywy, mówi Weilinghoff: „Przy odrobinie instynktu można było zawrzeć umowę z lokalnymi dostawcami zakwaterowania”.

Przedstawiciele CDU w regionie nie chcieli już mówić o produkcji masek w Münsterland, co kiedyś chwalili. Kierownik dystryktu CDU, Jasper, nawiązuje do „jasnych słów” swojego przyjaciela ze swojej partii, Christiana Schultza Bellingara, kierownika okręgu Cosfield. Powiedział, że był „przerażony” wybuchem epidemii Corona wśród pracowników FIT i powiedział: „Jest dla mnie całkowicie niezrozumiałe, że indywidualni przedsiębiorcy niewiele lub nic nauczyli się od wybuchu epidemii w zakładach przetwórstwa mięsnego”.

READ  Apel o przedłużenie ukraińskiego zakazu importu zboża - EURACTIV.com

Vermer, chadecka w parlamencie stanowym, mówi, że jest „rozczarowana brakiem społecznej odpowiedzialności przedsiębiorcy za zakwaterowanie polskich pracowników”. Niemal dosłownie powtarza się zdanie dyrektora dzielnicy: „To gorzka rzecz dla indywidualnych przedsiębiorców, gdy niewiele lub wcale nie uczą się z wybuchu epidemii w zakładach przetwórstwa mięsnego”. Jednak w dowolnym momencie ponownie odwiedzi firmę w swoim okręgu wyborczym.

Matthias Messner, Były redaktor Lustro na co dzieńPracuje jako niezależny dziennikarz. Antologia została opublikowana 7 kwietnia Brak minimalnej odległości. Kryzys koronowy i sieci wrogów demokracjiJest jego współredaktorem

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

VW Caddy piątej generacji: test samochodu używanego

Published

on

VW Caddy piątej generacji: test samochodu używanego

Manchen Traumwagen erkennt man erst auf den zweiten Blick. Der Caddy z VW Należy do tej kategorii. Nie dlatego, że jest ekskluzywny. Jednak jako rozwiązanie wszechstronne łączy w sobie zalety szerokiej gamy koncepcji pojazdów.

Serwis od

Notatki prawne

*Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa, oficjalnych indywidualnych emisji CO2 i, w stosownych przypadkach, zużycia energii elektrycznej w nowych samochodach można znaleźć w „Oficjalnym podręczniku zużycia paliwa”, który jest dostępny bezpłatnie we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobile Trauhand GmbH . www.dat.de.

VW Caddy gebraucht: stabile Nachfrage sorgt für hohe Preise

Das ist er: Caddy piątej generacji, wprowadzony na rynek w 2020 roku, jako kompaktowy kombi z wysokim dachem, przemawia jednocześnie do rodzin, poszukiwaczy przygód, amatorów ciężarówek i dealerów – zapewniając stabilny popyt i odpowiednio wysokie ceny użytkowania. Mówi się, że nasz pokazany na zdjęciu samochód firmy Kuhn+Witte w Buchholz/Nordheide z zaczepem do przyczepy, PDC, podgrzewanymi siedzeniami, aluminiowymi felgami i klimatyzacją kosztuje sporo, ale według standardów rynkowych 28 625 euro. Koncepcja działania modelu produkowanego w Polsce jest ściśle oparta na Golf 8 & Co, opiera się na platformie MQB-evo z Wolfsburga.

VW Caddy 1.5 TSI DSG

Inklusive aller Extras kostete unser Fotofahrzeug neu laut Schwacke-Datenbank rund 37.000 Euro.

Foto: Christoph Boris / Auto Bild

Während wir bei seinen feineren Pkw-Geschwistern immer wieder kritisieren, dass es um Verarbeitung und Materialqualität schon einmal besser stand, kann sich der uneitler gestrickte Caddy zumindest teilweise mit seinen Nutzfahrzeug-Genen rechtfertigen: Wer spontan hart zupacken können soll, dem darf das Fehlen von Softlackoberflächen und empfindlichen Veloursteppichen nicht ernsthaft angekreidet werden.

VW Caddy 1.5 TSI DSG

Viel Platz für die Passagiere und ein XL-Kofferraum sind Kaufargumente.

Foto: Christoph Boris / Auto Bild

Ausstattung: Mindestens „Life” ist empfehlenswert

Das hat er: Jako typowe dziecko Caddy odziedziczył wiele mocnych i słabych stron od swojego rodzeństwa w tym samym wieku. Praca z fotela kierowcy musi uwzględniać ogólne wysiłki firmy na rzecz cyfryzacji. Opcje wyświetlania i zakres funkcjonalności zależą od nabywcy nowego samochodu: cyfrowy zestaw wskaźników i rozwiązania nawigacyjne podlegają dodatkowej opłacie. Sterowanie różnymi funkcjami za pomocą struktur podmenu nie zapewnia żadnej wygodnej przewagi w porównaniu z poprzednią generacją.

VW Caddy 1.5 TSI DSG

Reduziertes Cockpit mit schönem Dreispeichenlenkrad. Die sonstigen Kunststoffe wirken eher robust.

Foto: Christoph Boris / Auto Bild

Welche Ausstattung sollte es sein? Die Basis ist recht nackt, ein Life mit Touch-Infotainment, lackierten Stoßfängern, Alufelgen und Dachreling darf es schon sein. Nochmals nobler sind die gehobenen Varianten Move, Dark Label und Style. Je nach Konfiguration war der Caddy mit bis zu 19 Assistenzsystemen aufrüstbar.

Carawao

Z łatwością sprzedaj swój samochód online po najlepszych cenach

Najlepsze ceny od zweryfikowanych kupujących – Osobiste porady – Bezstresowe leczenie z bezpłatnym zestawem!

Karosserieseitig glänzt der Lademeister mit seinen zwei leicht bedienbaren Schiebetüren. Am Heck gab es wahlweise eine große Klappe oder zwei asymmetrische Türen. Dank 350 Millimeter mehr Länge bietet die Maxi-Version spürbar mehr Raum an Bord (bis 3105 Liter Kofferraumvolumen) und eignet sich deutlich besser für Großfamilien und Campingprojekte.

Für den Gewerbeeinsatz gedacht und etliche Tausender billiger gehandelt werden Cargo-Versionen. Sündhaft teurer sind die Camper-Version California und die Crossover-Variante Panamericana. Gefragte Optionen wie LED-Scheinwerfer, eine dritte Sitzreihe mit zwei zusätzlichen Sitzplätzen oder das Panoramadach verursachen gebraucht empfindliche Aufschläge.

Der Caddy ist vor allem praktisch und wirtschaftlich

So fährt er: Puszka jest dzieckiem umysłu. Wiadomo to już po pierwszych kilku kilometrach. Maksymalna efektywność kosztowa była znacznie ważniejsza niż dynamika specyfikacji. Pod maską kryje się oszczędny 2.0 TDI (102 do 122 KM), żwawy benzyniak 1.5 TSI i dość dziwny 1.5 TGI z silnikiem na gaz ziemny. Nie ma wersji hybrydowych ani elektrycznych.

Der Haldex-Allrad 4Motion blieb ausschließlich dem 122 PS starken Top-TDI vorbehalten. Je nach Motorisierung gab es als Alternative zum manuellen Getriebe auch eine DSG-Version. Beim Fahrverhalten profitierte der gekonnt komfortabel abgestimmte Caddy spürbar von der Entscheidung, Starrachse samt Blattfedern in Rente zu schicken und stattdessen eine Verbundlenkerhinterachse mit Federbeinen zu verbauen. Besonders mit geringer Beladung steigert das den Fahrkomfort.

Stärken

  • Vielseitig nutzbarer, enorm großer Innenraum
  • Moderate Unterhaltskosten
  • Vielfältige Ausstattungsoptionen

Słabości

  • Basisausstattung sehr karg
  • Recht zahlreiche Kinderkrankheiten
  • Strammes Preisniveau

Vielfältige Probleme mindern den Qualitätseindruck

Das macht Ärger: Volkswagen oferuje dwuletnią gwarancję na nowy pojazd (lub dłuższą za dodatkową opłatą), trzyletnią gwarancję na lakier i dwunastoletnią gwarancję na korozję. Zwłaszcza wczesne modele cierpiały z powodu licznych mniejszych i większych błędów w obsłudze oraz problemów z oprogramowaniem, a wrażenie jakości było mieszane. Jednak VW głównie próbował wprowadzić ulepszenia.

VW Caddy 1.5 TSI DSG

Durch das nutzwertige Konzept sind Gebrauchsspuren typisch. Mängelfrei sind auch junge Exemplare nicht immer.

Foto: Christoph Boris / Auto Bild

Aus dem Feld gibt es dennoch vielfältige Problemmeldungen: Front Assist und Parksensoren sowie Fensterheber fallen aus, beim Bordinfotainment sind defekte Discover-Pro-Steuergeräte, System-Freeze, eine spinnende Navigationsfunktion, Störungen der Rückfahrkamera sowie Probleme mit Android Auto häufiger ein Thema. Bei den TDI-Motoren wurden früh als mangelhaft detektierte Glühkerzen moniert, die Schiebetüren neigen teils zu Klappergeräuschen.

Bildergalerie

Kamera

Gebrauchter VW Caddy im Test

Beim Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) sind Rückrufe wegen fehlerhaften Querlenkerhülsen, mangelhaften Sommerreifen und beschädigten Sicherheitsgurtbändern hinterlegt.

READ  Morawiecki ostro reaguje na wystąpienie Zełenskiego przy ONZ
Continue Reading

Economy

Przejęcie po upadłości: gigant Nougat FIBA ​​​​połyka Hassela, Arco i Ilz.

Published

on

Przejęcie po upadłości: gigant Nougat FIBA ​​​​połyka Hassela, Arco i Ilz.

Przejęcia po upadłości
Hussle, Arco i Els zostają połknięci przez gigantycznego Nougata Vibę

Posłuchaj materiału

Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię

W lutym sieci sklepów cukierniczych Hussle, Arco i Ails ogłosiły upadłość. Tradycyjne marki mają teraz nową siedzibę w firmie cukierniczej Viba w Turyngii. Planowane jest utrzymanie około 160 oddziałów z 200 oddziałów.

Producent słodyczy Viba Sweets z Turyngii przejął sieci sprzedaży słodyczy Hussel, Arko i Eilles. Firma ogłosiła, że ​​około 160 z obecnych 200 lokalizacji trzech marek, łącznie z franczyzobiorcami, zostanie zachowanych. Zwolnionych zostanie 600 stanowisk pracy. Arko GmbH w północnych Niemczech jako sprzedawca detaliczny kawy, Hussel GmbH jako firma cukiernicza oraz Eilles GmbH & CO. KG jako sprzedawców herbaty Deutsche Confiserie Holding i na początku lutego ogłosiła upadłość. Według raportu opublikowanego wówczas przez gazetę „Wirtschaftswoche”, w trzech firmach z siedzibą w Wahlstedt w Szlezwiku-Holsztynie pracowało ostatnio około 1200 pracowników.

Arco, Husel i Iles samodzielnie ogłosiły upadłość w 2021 r. w wyniku kryzysu koronowego i ostatecznie były w stanie się uratować. Arko wraz z Eillesem objęły kierownictwo nad Hussel we wrześniu 2018 r. Fuzja ta powinna stworzyć „atrakcyjne korzyści skali” i „podstawę wspólnego wzrostu”. Firma Arko została założona w 1948 roku w Wahlstedt w Szlezwiku-Holsztynie, a Hösel w 1949 roku w Hagen. Iles nabył Arko od JJ Darboven w 2016 roku.

Burzliwe czasy ze względu na ceny kakao

„Jeśli uda nam się sprawić, że zakupy w naszych oddziałach będą dla klientów doświadczeniem, mamy pewność, że nasze sklepy specjalistyczne ugruntują swoją pozycję na rynku i pozostaną cennym elementem w atrakcyjnych centrach miast” – wyjaśnił Karl-Heinz Einhauser, udziałowiec Viba Sweets GmbH. Oraz Holger Storch w oświadczeniu.

Przejęcie ma nastąpić 1 maja tego roku. Według własnych danych Viba Sweets wzrośnie z około 450 obecnych pracowników do ponad 1000 pracowników. Powiedziała, że ​​do fuzji doszło w czasach niespokojnych gospodarczo, zwłaszcza w związku ze wzrostem cen ważnych surowców, takich jak kakao. „Zdajemy sobie sprawę, że wspólna podróż będzie trudna” – stwierdziła firma z siedzibą w Fluhse-Seligenthal w Turyngii. Słynie z produktów nugatowych marek Viba i Heilemann.

READ  Strażnicy klimatu wzywają do ścisłej współpracy między Niemcami, Francją i Polską - EURACTIV.de
Continue Reading

Economy

Idealna włoska katastrofa dla Stellantisa

Published

on

Idealna włoska katastrofa dla Stellantisa
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

Zgiełk we Włoszech: Alfa Romeo zmienia nazwę nowego modelu samochodu w związku z interpretacją prawa Berlusconiego przez rząd Meloniego. (Kolekcja obrazów archiwalnych) © Kolekcja: obrazy dpa/SOPA za pośrednictwem ZUMA Press Wire | Vincenzo Nozzolisi // IMAGO / Belga

Po długiej przerwie w nadawaniach, Alfa Romeo wprowadza na rynek nowy model. Jednak dziwaczny spór o nazwę zmusza tradycyjnego producenta z Włoch do podjęcia drastycznych działań.

Turyn/Monachium – W dobie globalizacji producenci samochodów często produkują samochody za granicą. Również kultowa włoska marka Alfa Romeo nie jest odporny na ten rozwój, aby zaoszczędzić koszty produkcji, a tym samym sprawić, że modele będą tańsze dla klientów końcowych.

Po dwuletniej przerwie producent wprowadza na rynek nowy model Alfa Romeo Milano. Jednak na krótko przed wprowadzeniem na rynek firma-matka była zmuszona podjąć drastyczne kroki: nazwa SUV-a została zmieniona bez zbędnych ceregieli.

Alfa Romeo wyprodukowana za granicą: spór między Stellantis a Włochami

Powodem jest spór o nazwę rozpoczęty przez konserwatywny prawicowy rząd Włoch. Minister przemysłu Adolfo Orso nawiązuje do ustawy uchwalonej w 2003 roku za byłego premiera Silvio Berlusconiego: stanowi ona, że ​​produkty o „włoskim wyglądzie” muszą być również produkowane we Włoszech. W przeciwnym razie błędne byłoby twierdzenie, że produkcja odbywa się na Półwyspie Apenińskim.

Dotyczy to planowanej Alfy Romeo Milano: samochód zamiast być produkowany we Włoszech, będzie produkowany w polskiej fabryce w Tychach, a stamtąd będzie eksportowany do innych krajów – w tym do faktycznego kraju macierzystego. Wbrew części ekspertów – w tym samego Stellantisa – rząd pod przewodnictwem premier Giorgii Meloni uważa, że ​​rozporządzenie dotyczy nie tylko sektora spożywczego, ale także lokalnych marek samochodów. „Nie wolno podawać informacji wprowadzających konsumentów w błąd, dlatego samochód noszący nazwę Milan musi być wyprodukowany we Włoszech” – mówi Orso.

Junior zamiast Mediolanu: Nowy model Alfy Romeo otrzymuje nową nazwę

Ze względu na spór z rządem dotyczący nazewnictwa, Alfa Romeo ustępuje i zmienia nazwę niedawno wprowadzonego nowego samochodu, tak aby w przyszłości seria modeli nosiła nazwę Alfa Romeo Junior. „Jesteśmy w pełni świadomi, że ten moment zapisze się w historii Alfy Romeo” – stwierdził Stellantis w oświadczeniu. Wybór nazwy modelu Junior ma sens, ponieważ jest ściśle powiązany z historią naszej marki. (…) Postanowiliśmy zmienić nazwę, choć nie mamy takiego obowiązku.”

READ  Nowa treść (1) | Indeks miasta Kolonia

Firma wyjaśnia w Opublikowano informację prasowąże chcieli „uniknąć jakichkolwiek kontrowersji” i że zainteresowanie następstwami konfliktu z rządem włoskim było „przytłaczające”. W międzyczasie strona uległa awarii z powodu masowego napływu użytkowników. „Mediolan”, włoska nazwa Mediolanu, to miejsce narodzin producenta samochodów ALFA („Anonima Lombarda Fabbrica Automobili”), który w 1918 roku w ramach przejęcia zmienił nazwę na Alfa Romeo.

Włochy: Rząd krytykuje Stellantis za przeniesienie produkcji

Co sprawia, że ​​zmiana nazwy jest jeszcze bardziej niepokojąca z punktu widzenia wielu fanów marki: nazwa modelu Milano została wybrana w głosowaniu publiczności, aby uhonorować miasto, w którym w 1910 roku rozpoczęła się historia Alfa Romeo. Ten szum rozpoczął się od dział marketingu jest teraz na próżno. Krótkoterminowe przeniesienie produkcji z Polski do Włoch być może nie stanowiło problemu ze względu na koszty.

Niezależnie od sporu dotyczącego nazwy, Stellantis od dawna kłóci się z włoskim rządem: Stellantis jest krytykowany za to, że międzynarodowa, wielomarkowa firma montuje włoskie samochody i dostarcza komponenty za granicą, a nie w kraju.

wysoki Reutera Państwo chce zobowiązać Stellantis do produkcji we Włoszech co najmniej miliona samochodów rocznie. Oprócz Alfa Romeo, Fiata, Abartha, Lancii i Maserati, pod parasolem firmy znajdują się w kraju inne tradycyjne marki. Temat przenoszenia produkcji jest wszechobecny także w Niemczech. (BF)

Continue Reading

Trending