Connect with us

sport

Bayern Monachium: Jaki jest związek Uli Hoenessa z umową rekrutacyjną dla sportowców?

Published

on

Bayern Monachium: Jaki jest związek Uli Hoenessa z umową rekrutacyjną dla sportowców?

Niektórzy słuchali wprowadzenia nowego trenera, Thomasa Tuchela (49 l.), ale poprawnie!

Już w pierwszych zdaniach na specjalnie zorganizowanej w sobotę po południu konferencji prasowej nowy trener grzecznie podziękował nowym szefom klubu.

– To zaszczyt i przywilej, że Bayern Monachium go o to poprosił – powiedział Tuchel. Oprócz Hasana Salihamidzica, Oliver Kahn (Tuchel powiedział „Uli”) i prezes Herbert Hainer zostali nazwani: Honorowym Prezesem Uli Hoeneß (71)!

„Moje ostateczne życzenie” Kto jeszcze wyobrażał sobie, że chce łowić ryby z Chelsea?

Wyjątkowa rzecz w tym: Hoeness wycofał się już z bezpośredniej działalności operacyjnej. W rzeczywistości jest to tylko jedna z kilku rad nadzorczych. W rzeczywistości!

Jednak fakt, że Tuchel aktywnie podziękował mu imiennie, pokazuje, że dobrze odegrał swoją rolę w umowie Tuchela.

Co Hoeness ma wspólnego z umową Tuchel?

Aby kontynuować transakcje na taką skalę, o łącznej wartości ponad 25 mln euro, szefowie Bayernu Monachium potrzebują zielonego światła od Rady Nadzorczej. Jego szefem jest Hainer, który też był wczoraj na Säbener Strasse w sprawie ugody i dał szansę.

Ponieważ jednak formalne posiedzenie rady nadzorczej nie mogło się odbyć w tak krótkim czasie (pierwszy kontakt we wtorek z Tuchelem, potem negocjacje, podpisanie w piątek, prezentacja w sobotę), potrzebne były mocne głosy Hoeneysa i Bossa Hainera, co dało zielone światło Dla całej komisji cenzury prezenty! Tylko żeby nie było obaw.

Prezes Oliver Kahn (z lewej) i dyrektor sportowy Hasan Salihamidzic podczas prezentacji nowego trenera Bayernu Monachium Thomasa Tuchela (drugi od prawej) w sobotnie popołudnie.

Zdjęcie: WITTERS

Jako prezes klubu, Hoeness był przez długi czas przewodniczącym rady nadzorczej, zanim w 2019 roku przekazał ją Hainerowi. Zaufanie pozostałych zarządów, z których wiele nadal zna go jako przewodniczącego, jest ogromne. Jego słowo nadal ma wielką wagę w grupie.

READ  Ajax Amsterdam odmawia przedłużenia mandatu Unany - potwierdził trener Overmars

Ponadto Tuchel Hoeness powinien był podziękować, ponieważ Hoeness nie był zdenerwowany.

W 2018 roku, zastępując Juppa Heynckesa, Tuchel był zdecydowanym faworytem kolegi z Hoenessa, Karla-Heinza Rummenigge’a.

Hoeness chciał za wszelką cenę zatrzymać Heynckesa. Brak zgody na kontynuację po zakończeniu sezonu.

Kiedy Bayern tego chciał, Tuchela już nie było. Podpisałem kontrakt z Paris Saint-Germain. Zamiast tego Bayern sprowadził Niko Kovaca, który tak naprawdę nigdy nie był w stanie porzucić swojej reputacji trenera planu B rekordowych mistrzów…

Tuchel na konferencji prasowej: – Myślę, że Bayern Monachium miał wtedy pełne prawo czekać na decyzję Juppa. Powiedziałem też podczas ostatniej rozmowy telefonicznej, jaką odbyliśmy w czasie, gdy zapadła moja decyzja w sprawie Paryża, że ​​nie jestem na nikogo zły i że nie bierz tego do siebie”.

I również: „Może zrobiłbym to samo na miejscu Uli Hoenessa w tamtym czasie – nie wierzyć Juppowi i mieć nadzieję i czekać tak długo, że mimo wszystko będzie kontynuował. Nie mogłem wtedy czekać na tę decyzję, ponieważ w międzyczasie Pojawiła się bardzo realna opcja. A potem, tak jak teraz, nie było właściwe wywieranie presji na Bayern czy Paryż i granie przeciwko sobie.

Nowy trener Bayernu Monachium, Thomas Tuchel

Nowy trener Bayernu Monachium, Thomas Tuchel

Zdjęcie: Angelika Warmuth / dpa

Jednak Tuchel mógł zrozumieć, że w szczególności Bayern i Hoeness mogą być na niego trochę źli. Mógł być bardziej wdzięczny za to, że tak nie było. A Hoeness jako pionier pomógł szybko zakończyć transakcję przy drugiej próbie.

Fakt, że Tuchel podziękował Hoenessowi, pokazuje również, że nawet jeśli jest on ledwo widoczny dla rekordowych mistrzów, wciąż ma swój udział w najlepszych transferach Bayernu.

Trener Bayernu ogłasza zwolnienie trenera Kahn: Tak zareagował Julian Nagelsmann

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari

Published

on

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari
22:51

Sainz: Daj mi czas na decyzję

Pozostaniemy przy Ferrari, ale wrócimy na rynek kierowców. Carlos Sainz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025 i twierdzi, że chce poświęcić czas na podjęcie w końcu „właściwej decyzji”.

„Dlatego trwa to trochę dłużej i dlatego chcę zobaczyć wszystkie opcje, zanim podejmę zasadniczą decyzję” – potwierdza Sainz, który rzekomo ma ofertę od Audi.

Nawiasem mówiąc, o drużynie z Ingolstadt mówi: „Myślę, że to ruch Nico [Hülkenberg] Dla Audi ma to sens zarówno dla firmy, jak i dla Nico. Myślę, że jest świetnym kierowcą.”

Czy Hulkenberg stanowi „duże zobowiązanie” dla Audi – a być może także dla jego kolegi z zespołu w przyszłym roku? Hiszpan nie zostawia ręki widocznej..


22:38

Leclerc: Newey może „zrobić różnicę”

Naturalnie Monako został także zapytany o „temat dnia” podczas jego tournee medialnego. „Oczywiście byłbym bardzo szczęśliwy” – mówi o ewentualnej współpracy z Adrianem Neweyem.

„Myślę, że Adrien jest jedną z osób, z którymi masz nadzieję pracować pewnego dnia w swojej karierze” – powiedział Leclerc, podkreślając, że Ferrari ma już „świetny zespół”.

„Jednakże byłoby wspaniale włączyć Adriana do takiego zespołu” – potwierdza i wyjaśnia z przekonaniem: „Myślę, że jesteśmy [bei Ferrari] „Dobrze przygotowana, aby przyciągnąć najlepszych ludzi na świecie.”

Newey to osoba, która może „zrobić różnicę” w Formule 1. Dlatego też był „zaskoczony” swoim odejściem z Red Bulla. „Nie spodziewałem się tego” – przyznaje Leclerc.

Poczekajmy i zobaczmy, czy jego droga naprawdę doprowadzi go do Maranello.


22:24

Niesamowite zmiany, które nigdy nie nastąpiły

Nawiasem mówiąc, Ocon miał wówczas również ofertę od McLarena. Wtedy od razu na myśl przychodzi mi ta seria zdjęć, na której nie pojawia się Okon. Ale w historii Formuły 1 jest jeszcze kilka dużych ryb!


Seria zdjęć: Niesamowite zmiany w Formule 1, jakie nigdy wcześniej nie miały miejsca…


22:14

Ocon: Unikaj scenariusza takiego jak 2018

I znowu Francuz, który także mówił o swojej przyszłości i stwierdził, że chciałby to wyjaśnić „jak najszybciej”. Ponieważ jego kontrakt również wygasa z końcem roku.

„Mieliśmy z tym złe doświadczenia – nie ze względu na wydajność. W tamtym czasie chodziło o nieporozumienia i powody polityczne. To był czynnik rozczarowujący pod koniec 2018 roku” – wspomina.

Dla przypomnienia: Ocon musiał ustąpić miejsca Lance’owi Strollowi w Racing Point na sezon 2019. Tak naprawdę przejście do Renault wydawało się już pewne, ale w dramatycznych okolicznościach nie udało się.

„Przeszliśmy przez te wszystkie doświadczenia i oczywiście jesteśmy teraz lepiej przygotowani” – powiedział Ocon, wyrażając nadzieję, że w 2025 r. nie zostanie ponownie pozostawiony z pustymi rękami. W 2019 r. został wreszcie zmuszony wypełnić lukę jako kierowca zastępczy dla Mercedesa.


21:55

Ocon: Jestem przeciwko Sprintowi w Miami

Nowy format wroga był już problemem w PK. Esteban Ocon również skomentował tę sytuację podczas swojej wizyty w mediach i wyjaśnił (w przeciwieństwie do większości kierowców w PK), że nowy format jest ogólnie „pozytywny”.

Wyjaśnia jednak, że choć nowe zasady są lepsze, to w ogóle nie jest fanem wyścigów drag racing. Jego wyjaśnienie: „Weekendy sprintowe są dobre w spokojne weekendy. Zatem Szanghaj, Baku – wyścigi, w których rzadziej wypada się z toru”.

„Ale podczas takich wyścigów, gdzie tak wiele się dzieje, zespół ds. komunikacji i marketingu jest trudnym zadaniem” – powiedział, wyjaśniając, że pracowity weekend oznacza takie kwestie, jak marketing i tym podobne zmagania.

„Większość z nich musimy wykonać [Aktivitäten abseits der Strecke] „Precz” – powiedział Ocon, który w związku z tym „nie jest największym fanem” prowadzenia szybkiego wyścigu w Miami. Woli normalny weekend (przynajmniej tutaj).


21:37

Zhou: Nie spodziewałem się, że Hulkenberg przyjedzie tak wcześnie

Naturalnie zmiana Hulkenberga będzie miała bezpośredni wpływ na Chińczyków, bo jasne jest, że w przyszłym roku przynajmniej jeden z obecnych kierowców Saubera straci kokpit.

„To było wcześniej, niż się spodziewałem” – mówi o podpisaniu kontraktu z Hulkenbergiem, ale podkreśla też: „To tak naprawdę nie zmienia mojego stylu”. Chce się po prostu skupić na swojej obecnej pracy.

Przyznaje jednak również: „Oczywiście rozważamy różne opcje, aby zobaczyć, która działa najlepiej”. Oczywiście ruch Hulkenberga nie zwiększył jego szans na pozostanie w Sauberze.

Na tej serii zdjęć możesz zobaczyć, które sterowniki zostały już potwierdzone na rok 2025:


Seria zdjęć: Kierowcy Formuły 1 w 2025 roku


21:21

Williams w końcu miał zamienne podwozie

Alexander Albon ujawnił to dzisiaj podczas swojej wizyty w mediach. „Przyjdzie. Jeszcze go tu nie ma, ale będzie” – powiedział Albon, podkreślając: „Szczerze mówiąc, to niczego nie zmienia”.

„Jesteśmy podróżnikami [das Auto] „Wciąż tak samo, ale dobrze wiedzieć, że istnieje pewne zabezpieczenie na wypadek takiej sytuacji” – przyznaje, podkreślając, że Williams powoli przechodzi w ogólnie bardziej komfortowy tryb, jeśli chodzi o części zamienne.

„Mamy nadzieję, że teraz będziemy mogli bardziej skoncentrować się na aktualizacjach i ogólnym rozwoju samochodu” – powiedział Albon. Ponieważ Williams to także jedna z drużyn, która obecnie nie ma na swoim koncie punktu w Pucharze Świata.


21:08

Alonso: Miami nie jest dobre „na papierze”, ale…

Odnosząc się do weekendowego układu sił, Hiszpan wyjaśnia: „Na niektórych drogach mieliśmy nadzieje, które się nie spełniły, a jest odwrotnie: na niektórych drogach, po których nie spodziewaliśmy się wiele, jechaliśmy bardzo dobrze”.

„Na papierze Miami nie powinno być naszym najlepszym torem, jeśli spojrzymy na samochód na rok 2024” – powiedział Alonso. Być może jednak Aston Martin poradzi sobie tutaj lepiej, niż już się spodziewasz.

„Jest wiele pomysłów na ulepszenie samochodu, szczególnie w niedziele, które chcemy wdrożyć” – ujawnia Alonso. Jest to jednak trudne, ponieważ ze względu na format sprintu przed nami tylko jedna sesja treningowa.

Dlatego też uważa, że ​​Miami może być „trudne”.


20:56

Ricardo na spacerze: „To i tak do niczego nie prowadzi!”

Nawet niemal dwa tygodnie po wydarzeniach w Chinach sytuacja pomiędzy Danielem Ricciardo i Lance Strollem nie uległa poprawie. Nie rozmawiali ze sobą od czasu kolizji i Ricciardo niekoniecznie chce to zmienić.

„Mam przeczucie, że to i tak do niczego nie doprowadzi” – macha. „Jeśli powie, że to jego wina, mogę przyjąć przeprosiny, ponieważ nie jestem takim głupcem” – powiedział Ricciardo.

„Ale nawet to się nie wydarzyło. On tak naprawdę nie uważa, że ​​zrobił coś złego, więc nie ma wiele do powiedzenia” – Australijczyk wzrusza ramionami.

Pełne jego oświadczenia można przeczytać tutaj!


20:48

Okon: Chińska modernizacja jest wciąż bardzo niewielka

A skoro mowa o Alpach: Gasly musiał obejść się bez najnowszych aktualizacji w Chinach, ale kolega z zespołu, Esteban Ocon, miał je już w samochodzie – a dzięki P11 osiągnął także najlepszy jak dotąd wynik sezonu dla Francuzów.

„To był mały krok we właściwym kierunku, ale wiemy, że to nie wystarczy” – potwierdza Ocon, który przyznaje, że nigdy nie zbliżyłby się do punktów bez pewnych incydentów podczas wyścigu w Chinach.

„Nadal brakuje nam sporo mocy w kwalifikacjach. To wciąż punkt, nad którym musimy popracować i na którym musimy się skupić, jeśli chodzi o ogólne osiągi samochodu” – powiedział Ocon.

Przynajmniej teraz możesz walczyć trochę lepiej z innymi samochodami. „Ale w przyszłości musimy poczynić dalsze kroki naprzód” – wyjaśnia. Alpine pozostaje bez punktu mistrzowskiego po pierwszych pięciu wyścigach sezonu.


20:37

Gasly: ​​​​Hulkenberg do Audi niczego nie zmienia

Francuz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025. W związku z przejściem Nico Hulkenberga do Audi utracono kolejny kokpit. Jednak według Gasly’ego nie odgrywa to żadnej roli w jego przyszłości.

„Nic się nie zmienia” – potwierdza i wyjaśnia: „Z mojej strony wszystko jest w porządku. Myślę, że jesteście świadomi sytuacji na rynku kierowców. W tej chwili nie mam nic do ogłoszenia”.

Zapytany, czy wolałby pozostać w Alpine, odpowiedział: „Nie będę się w to za bardzo zagłębiać. Powiem więcej, gdy będę miał coś do ogłoszenia”. Na razie nie chce komentować tej sprawy.

Realistycznie rzecz biorąc, prawdopodobnie nie ma wielu innych opcji niż Alpy…


20:25

Alonso: Zawsze chciałem pracować z Neweyem

Oprócz Ferrari Adrianem Neweyem interesuje się także Aston Martin. „Zawsze chciałem z nim pracować, choć raz w życiu” – ujawnił Fernando Alonso podczas swojej dzisiejszej wycieczki po mediach.

„Bardzo go szanuję” – potwierdził Hiszpan, dodając, że Newey to „legenda tego sportu”. Podobnie jak Lewis Hamilton, Alonso nigdy z nim nie współpracował, a jedynie ścigał się z jego samochodami.

Jednocześnie wyjaśnia również: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego działu technicznego. Oczywiście Adrian jest jednym z najlepszych zawodników, albo najlepszym w historii. Ale musi pasować do zespołu i to coś więcej niż tylko ta decyzja. ” Lawrence [Stroll]„.

A na koniec oczywiście od samego Neweya wspomina Alonso.


20:16

Czas zrezygnować!

To tyle w dzisiejszym PK, które było całkiem zabawne na długie odcinki. Można to z pewnością przytoczyć jako pozytyw, ponieważ konferencje prasowe w Formule 1 to często dość trudne sprawy…

PK się skończył, ale dla nas wszystko dopiero się zaczyna! Będziemy do Państwa dyspozycji przez kilka dodatkowych godzin, aby dostarczyć Wam mnóstwo dźwięków i informacji prosto z ringu w Miami.


20:11

Hamilton: Nie mogę ci powiedzieć…

Rekordowy mistrz świata jest teraz pytany, czy nazwisko Adriana Neweya jest częścią jego negocjacji z Ferrari? „Nie mogę tego zdradzić” – ponownie mówi Hamilton z uśmiechem.

Wcześniej oświadczył w PK, że nie może wypowiadać się na temat tego, co zostało powiedziane w prywatnych rozmowach. podniecające…


20:07

Czy Mercedes mógłby wykorzystać Niue?

Wiele pytań wciąż kręci się wokół Adriana Neweya. Hamiltona zapytano między innymi, czy Mercedes mógłby spróbować go teraz pozyskać, aby rozwiązać bieżące problemy?

„Nie mam pojęcia, czy oni próbują, ani kto próbuje” – powiedział Hamilton. Szanse na to, że przeniesie się do Mercedesa, są w rzeczywistości bardzo niskie.


19:53

Peres nie boi się dalszego odejścia

Chodzi o ponowne odejście Neweya, a Perez zostaje zapytany, czy mogłoby nastąpić więcej odejścia z Red Bulla? Meksykanin odpowiada dyplomatycznie i wyjaśnia, że ​​tak nie uważa.

Perez powiedział, że wszyscy w zespole są podekscytowani, przyszłość wygląda dobrze, a odejście Neweya jest całkowicie „normalne”. Czy to jego prawdziwa opinia, czy powtarza to, co powiedział mu zespół…?

READ  Bayern Monachium: Julian Nagelsmann, Hasan Salihamidzic i ich partnerzy są właścicielami tych czterech placów budowy wiosną
Continue Reading

sport

EM 2024: Duże problemy ze sprzedażą biletów na EM frustrują fanów | Sporty

Published

on

EM 2024: Duże problemy ze sprzedażą biletów na EM frustrują fanów |  Sporty

Mega-Ansturm auf die letzten EM-Tickets!

In sechs Wochen startet die Fußball-EM (14. Juni bis 14. Juli) in Deutschland. Zur Freude der Fans kündigte die Uefa am Dienstag an, weitere Tickets für das Mega-Event im Sommer in den Verkauf zu geben. Doch aus Freude wurde schnell Fan-Frust: Technische Probleme legten die Seite lahm.

Die Uefa hatte am Donnerstag ab 11 Uhr nochmal ein Ticketkontingent von mehr als 100 000 Karten für diverse Spiele zur Verfügung gestellt. Doch die offizielle Uefa-Ticketplattform war wohl auf den großen Fan-Ansturm nicht vorbereitet, technische Probleme und lange Wartezeiten waren die Folge.

Technik-Panne! Riesen-Probleme bei EM-Ticket-Verkauf!

So berichteten einige Fans auf X (ehemals Twitter), dass sie ständig Fehlermeldungen angezeigt bekommen hätten. Andere klagten über Probleme bei der Identifizierung. Heißt: Das Bild, mit welchem Nutzer eine Aufgabe erledigen müssen, um sich als Mensch zu identifizieren, wurde oft nicht angezeigt.

An dieser Stelle findest du Inhalte aus Twitter

Um mit Inhalten aus Twitter und anderen sozialen Netzwerken zu interagieren oder diese darzustellen, brauchen wir deine Zustimmung.

Wie ein Sprecher des Organisationskommitees mitteilte, befanden sich zwischenzeitlich mehr als 500 000 Personen in der Warteschlange. Man tue das Beste, um die Wartezeit zu verringern, hieß es. Doch schon zuvor hatte die Seite immer wieder technische Probleme gemeldet.

Für die Tickets in der Gruppenphase wurden je nach Kategorie 30, 60, 150 oder 200 Euro aufgerufen. Lediglich für das Eröffnungsspiel Deutschland gegen Schottland wurde mehr verlangt, dort müssten die Fans tiefer in die Tasche greifen.

Klar war von Anfang an, dass Fans schnell sein müssen, denn es hieß: Wer zuerst kommt, mahlt zuerst. Doch stattdessen guckten wohl auch einige flotte Fans in die Röhre.

Bitter! Denn für viele Fußball-Fans war es wohl die letzte Chance, ein Ticket für das Fußball-Highlight im Sommer zu kommen.

Am 14. Juni eröffnet die deutsche Nationalmannschaft die Heim-EM gegen Gruppengegner Schottland (21 Uhr in München). Bis zum 14. Juli wird dann der neue Europameister ausgespielt.

Ex-Meister lässt es krachenWilde Kabinen-Party nach Aufstieg

Quelle: BILD

READ  Lenzerheide: „Incydent z karabinem” – Laegreid został zdyskwalifikowany ze startu wspólnego
Continue Reading

sport

Mavs wygrywa piąty mecz pokonując Clippers

Published

on

Mavs wygrywa piąty mecz pokonując Clippers

Los Angeles Clippers (Z4) vs Dallas Mavericks (Z5) 93:123 (BOXSCORE), Seria: 2-3

Würzburger trafił pięć trójek w piątym meczu i zdobył 15 punktów (5/7 za trzy punkty, 3 zbiórki) dla Mavericks. Ten wielki zawodnik podkręcił Mavs w drugiej kwarcie swoimi przełożeniami, podczas gdy Clippers nie mieli nic wspólnego. Luka Doncic przejął prowadzenie po przerwie, a Słoweniec 14 ze swoich 35 punktów (14/26 FG, plus 7 zbiórek i 10 asyst) przejął w trzeciej kwarcie, którą goście wygrali 33:23.

Z drugiej strony Kyrie Irving (14, 6/14) strzelił tym razem mniej goli, ale radził sobie w defensywie z Jamesem Hardenem (7, 2/12, 7 asyst, 4 gole) i zagrał bardzo dobrze dla zespołu. Derrick Jones Jr. (12, 3 bloki), Derrick Lively II (12, 7 zbiórek) i Jaden Hardy (14, 5/8), który wszystkie swoje punkty zdobył w doliczonym czasie gry, również zdobyli dwucyfrową liczbę punktów.

„Gwiazdy” szczególnie rozczarowały Clippers. Harden ledwo znalazł dla siebie jakieś przewinienie, a Paul George (15, 4/13, 11 zbiórek) przez długi czas był niewidoczny i dopiero pod koniec trzeciej kwarty miał dobrą fazę. Ivica Zubac zdobył 15 punktów (7/8), ale trener Clippers Ty Lue wolał w niektórych momentach ufać Masonowi Plumlee (3, 1/5), ten jednak rozegrał bardzo słaby mecz. Daniel Theis (3, 1/1 3 zbiórki, 1 zbiórka w 4 minuty) po raz pierwszy w tej serii został użyty w doliczonym czasie gry, a Lue na krótko wypróbował PJ Tuckera, ale ta akcja również osłabła.

READ  Uli Hoeness wyjaśnia niezdecydowanie na rynku transferowym
Continue Reading

Trending