Connect with us

Tech

Audi RS 3 Performance Edition: tylko maksymalnie 300

Published

on

Audi RS 3 Performance Edition: tylko maksymalnie 300

Audi po raz kolejny świętuje z pięciocylindrowym silnikiem. Audi RS 3 Performance Edition jest mocniejsze i szybsze niż jakikolwiek wcześniejszy RS 3. Ale jest też bardzo ograniczony.

Dzięki pięciocylindrowemu turbodoładowaniu Audi RS 3 już teraz zajmuje szczególne miejsce w segmencie kompaktowych samochodów sportowych. Audi daje mu teraz kolejny wyjątkowy punkt sprzedaży – prędkość maksymalną ograniczoną tylko do 300 km/h. Znajduje się on w nowym pakiecie RS 3 Performance Edition, którego – oczywiście – zostanie wyprodukowanych tylko 300 egzemplarzy.


Siedem więcej koni

W Performance Edition Audi RS 3 oferuje więcej niż tylko ograniczenie prędkości podniesione o dziesięć kilometrów na godzinę. Turbosprężarka w pięciocylindrowym silniku może dmuchać z ciśnieniem doładowania większym o 0,1 bara (obecnie 1,6 bara), a tym samym wycisnąć z silnika rzędowego 407 KM i 500 Nm momentu obrotowego. Maksymalna moc maksymalna jest dostępna w siedmiu koniach po 100 obr./min (5700 obr./min), ale ten sam maksymalny moment obrotowy jest dostępny o 100 obr./min dłużej (2250 do 5700 obr./min). Czas sprintu to 3,8 sekundy. Audi poprawiło sterowanie klapami wydechowymi. W różnych trybach dźwięk pięciocylindrowy może być teraz głośniejszy, gdy jest nieruchomy.



Sportowe zawieszenie RS z adaptacyjnymi amortyzatorami, które jest standardem w wersji Performance, ma zapewnić jeszcze większą dynamikę jazdy. Półpoślizgowe opony Pirelli P Zero „Trofeo R” – 265/30 na przedniej osi i 245/35 na tylnej – zamontowane na 19-calowych obręczach ze stopów lekkich, zaprojektowanych wyłącznie w matowym kolorze ciemnoszarym, są wyposażone w jeszcze wyższy poziom przyczepności.

READ  Najważniejsze wskazówki: ratowanie wadliwych dokumentów biurowych


Opracuj lekkie sztuczki

RS 3 Performance Edition również wizualnie dokumentuje swoją ekskluzywność. Dostępne są kolory Nogaro Blue Pearl, Arrow Grey i Daytona Grey, a także lakiery zewnętrzne z efektem Sebring Black Crystal i Glacier White Metallic. Audi składa się również z czarnych końcówek wydechu. Czarne są również pierścienie Audi i znaczek RS 3 z przodu iz tyłu.


Każdy, kto lubi lekkie sztuczki, powinien być szczególnie zadowolony z RS3. Po otwarciu RS 3 Performance Edition cyfrowe światła do jazdy dziennej malują „flagę szachownicy” po stronie pasażera i „3-0-0” po stronie kierowcy – w oparciu o ograniczoną liczbę i prędkość maksymalną 300 km/h . Po zamknięciu litery „RS-3” pojawiają się w polu pikseli pod reflektorem zamiast „3-0-0”. Podczas jazdy kwadratowa flaga po obu stronach świeci jako światła do jazdy dziennej. Cechą wyróżniającą jest również diodowy wskaźnik wejścia w drzwiach przednich: wyświetla on litery „#RS performance” na ziemi obok pojazdu.


siedzieć w muszli

Będzie bardziej atrakcyjny dla sportowych kierowców w pomieszczeniach. Po raz pierwszy Audi RS 3 jest standardowo wyposażone w fotele kubełkowe. Podobnie jak zewnętrzne siedzenia tylne, ich środkowe szwy mają przeszycia o strukturze plastra miodu z kontrastującymi niebieskimi przeszyciami. Jednak użyty tutaj materiał to nie skóra, a materiał z mikrofibry Dinamica. Skórę można znaleźć tylko na bocznych panelach. Oparcie siedzenia jest z matowego włókna węglowego, z napisem RS zdobiącym oparcie.



READ  The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel Trailer for Animation Mod został wydany

Oprócz niebieskich pasów bezpieczeństwa niebieskie są również kontrastowe szwy na środkowym podłokietniku, podłokietnikach drzwi i kierownicy. To samo dotyczy dywaników podłogowych i maty bagażnika w czarnym welurze, również ozdobionych napisem RS. Kierownica Alcantara, płaska u dołu, ma oznaczenie godziny dwunastej dla lepszego prowadzenia podczas sportowej jazdy – również w kolorze niebieskim. Audi wyposaża ekran powitalny ekranu dotykowego w sekwencję zapłonu „1-2-4-5-3” z pięciu cylindrów. Plakietka z włókna węglowego po stronie pasażera potwierdza ekskluzywność tego specjalnego modelu.


Potwierdza to również cena wywoławcza. W wersji Sportback RS 3 w Performance Edition kosztuje co najmniej 75 000 euro. Sedan RS3 droższy 2000 euro. Edycję Specjalną można zamówić już teraz i będzie ona dostarczana od początku 2023 roku.


Sondaż

Nie, sam składam moje urządzenia!

Tak, przewaga cenowa jest często wysoka!

wniosek

Audi wprowadza RS 3 w wersji wyczynowej. Wjeżdża na dodatkowe siedem koni i osiąga maksymalną prędkość 300 km/h. Doszło również niewielkie ulepszenie podwozia, a także foteli kubełkowych i koloru wnętrza. Dodatkowy koszt to około 12 000 euro.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam

Published

on

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam
Zdjęcie: Studio gier Arrowhead

Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.

Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe

Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.

Uważajcie nurkowie,

Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.

Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że ​​został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.

To są terminy

Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:

  • 6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
  • 30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
  • 4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation

Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.

Problem dotyczy wielu graczy

To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.

READ  Najważniejsze wskazówki: ratowanie wadliwych dokumentów biurowych

Continue Reading

Tech

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Published

on

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.

reklama

W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.

Profesor Christian Henner Hentsch

O kwestii interpretacji mówi profesor Christian Henner Hensch

W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.

Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.

Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.

Odcinek 108:


Tutaj znajdziesz wszystkie poprzednie odcinki:


(Skrobia)

Do strony głównej

READ  Problemy z oprogramowaniem: Galaxy S22 Ultra utknął w testowanym sprzęcie (i ComputerBase)
Continue Reading

Tech

Wygląda na to, że Apple chce przenieść te aplikacje na iOS 18

Published

on

Wygląda na to, że Apple chce przenieść te aplikacje na iOS 18

Apple pracuje nad wieloma nowymi funkcjami dla aplikacji wbudowanych w iOS. Słynna plotka o Apple gotuje. W związku z tym powinny nastąpić poważne zmiany w kilkunastu programach magazynowych – od projektu, przez funkcjonalność AI, aż po całkowite przeprojektowanie. Niektóre szczegóły już wyciekły. Obiecują, że iOS 18 będzie bardziej odpowiedni po dość umiarkowanej aktualizacji do iOS 17. Zmiany dotyczą też ekranu głównego, który ma być bardziej płynnie zaprojektowany – m.in. bezpłatne umieszczenie ikon.

reklama

W nowej aplikacji Mapy po raz pierwszy pojawią się tzw. trasy niestandardowe, za pomocą których będzie można samodzielnie zdefiniować trasę. Mapy topograficzne – na przykład do pieszych wędrówek – są również zaplanowane tak, jak w watchOS 10. Apple Music po raz pierwszy w iOS 18 powinno mieć możliwość automatycznego tworzenia list odtwarzania – przy pomocy generatywnej sztucznej inteligencji. Apple Mail może mieć nowy wygląd i funkcjonalność AI. Aplikacja SMS otrzymuje długo oczekiwane wsparcie dla standardu przesyłania wiadomości RCS. Planowany jest zintegrowany dyktafon i wyświetlanie symboli matematycznych dla notatek.

Mówią, że Apple chce całkowicie przebudować kalkulator, łącznie z funkcją daty. Wprowadzono również poważne zmiany w aplikacjach do zdjęć i fitness, ale szczegóły są nadal niejasne. Aplikacja Apple Health otrzyma nowe funkcje AI. Rozwiązanie Freeform do mapowania myśli zawiera nowe sceny ułatwiające nawigację po dokumentach. Safari po raz pierwszy otrzyma funkcje AI i obiecuje innowacje w interfejsie.

Wreszcie Apple chce także ulepszyć Pages, Numbers i Keynote za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji, a Skróty powinny umożliwiać łatwiejszą automatyzację złożonych zadań. Istnieją również doniesienia o integracji kalendarza z aplikacją Przypomnienia – Bardzo logiczny krok. Czas pokaże, czy Memories wymrze jako samodzielna aplikacja w dłuższej perspektywie.

READ  Zamiast 4,69 € za darmo dzisiaj: ta profesjonalna aplikacja jest dostępna przez krótki czas

iOS 18 zadebiutuje na WWDC w czerwcu. Jest i pozostaje flagowym systemem operacyjnym Apple. Nowa funkcjonalność sztucznej inteligencji prawdopodobnie trafi do systemu MacOS i innych platform Apple.



(licencjat)

Do strony głównej

Continue Reading

Trending