Connect with us

sport

Alexowi Albonowi w wyścigu brakuje trzech dziesiątych punktów

Published

on

Alexowi Albonowi w wyścigu brakuje trzech dziesiątych punktów
02:27

Czas się wycofać

Za kulisami zrobiło się trochę chaosu, ponieważ zaplanowaliśmy już transmisję na żywo, którą teraz musieliśmy odwołać, ponieważ nasz reżyser już jej nie chciał. Dlatego przez ostatnią godzinę było trochę cicho, ale teraz kończę tutaj, żebyśmy mogli chociaż nagrać film z analizą.

Dziękuję za zainteresowanie dzisiejszym dniem wyścigu i życzę spokojnej nocy. Jutro znów się tu spotkamy!

z poważaniem
Twój Kevin Shuren


01:38

Nowe opony, mała frustracja

Alexander Albon tracił trzy dziesiąte punktów do punktów, jednak od startu mieli lepsze wyczucie niż wczoraj i postanowili założyć nowe średnie opony i dać z siebie wszystko, co ogłoszono w powyścigowej rundzie medialnej. Ale nadal był trochę zdenerwowany:

„Próbowaliśmy, bo byliśmy dzisiaj znacznie silniejsi niż wczoraj, więc założyliśmy nowe opony, aby zapewnić sobie jak największe szanse na zdobycie punktów. To frustrujące, ale jednocześnie myślę, że to był dobry wyścig, w którym nie można rozmawiać o tym. „Rozczarowujące jest dziewiąte miejsce, ale to był naprawdę wspaniały wyścig”.


01:13

Ciężki wyścig

Dla Nico Hulkenberga tak naprawdę nie było to ani do przodu, ani do tyłu. Kierowca Haasa zajął 15. miejsce w wyścigu i zdołał odrobić co najmniej jedno miejsce. Jednak wtedy był nieco rozczarowany Sky Deutschland:

„Na pierwszym okrążeniu miałem trochę pecha na jedenastej do dwunastej prostej i byłem trochę w kanapce Aston Martin, ale niestety nie miałem żadnego flow i ostatecznie straciłem więcej pozycji niż Zyskałem. Jest w miarę optymalnie. Ale potem zabrakło nam trochę szybkości. Nie mogłem nadążać za tym, co podawali z przodu.”

Jak Hulkenberg widzi perspektywy jutra?

„Jesteśmy najszybsi na prostych, ale niestety brakuje nam zakrętów, co oczywiście odbija się na oponach. Nie jest idealnie i myślę, że jutro również będzie ciężko”.

Guanyu Chu Nico Hulkenberg Yuki Tsunoda Haas F1 AlphaTauri AlphaTauri F1 ~ Guanyu Chu (Alfa Romeo), Nico Hulkenberg (Haas) i Yuki Tsunoda (Alfa Tauri) ~



12:08

Szczelność Maks

Max Verstappen musiał mocno bronić się przed Charlesem Leclercem przed pierwszym zakrętem, aby nie zostać wyprzedzonym przez Ferrari. Lewis Hamilton wykorzystał to przed trzecim zakrętem i wyprzedził Leclerca, awansując na drugie miejsce.

Zwycięzcy startu: Russell i Magnussen zdobyli po trzy miejsca.

Przegrany: Alonso z trzema straconymi pozycjami.



23:31

Zupełnie inne wyzwanie

W zeszłym tygodniu Mick Schumacher testował supersamochód Alpine w Jerez i rozmawiał ze Sky Deutschland o tym, jak to dla niego wyglądało:

„To oczywiście zupełnie inne uczucie. Samochód jest stosunkowo duży, stosunkowo ciężki, z całkowicie zamkniętym kokpitem, co oczywiście na początku powodowało lekką klaustrofobię, ale można się do tego stosunkowo szybko przyzwyczaić. I oczywiście jest to zupełnie inna sytuacja. podejście do wyścigów”, ponieważ dzielisz ten samochód. To oczywiście w pewnym sensie ekscytujące. „Samochód musi wytrzymać 24 godziny i myślę, że to zupełnie inne wyzwanie”.

To, co będzie dalej, okaże się prawdopodobnie dopiero po weekendzie w Austin:

„Kiedy stąd wyjdziemy, przyjrzymy się wszystkiemu jeszcze raz i mamy nadzieję, że będziemy mieli pewne opcje”.

Mick Schumacher ~ Mick Schumacher (Mercedes) ~


21:50

Kara dla Russella

George Russell wystartuje do wyścigu sprinterskiego F1 w Austin z 11. pozycji.

Brytyjski kierowca został ukarany karą trzech miejsc na starcie po serii rzutów karnych za utrudnianie przejazdu Charlesowi Leclerkowi.

George Russell ~ George Russell (Mercedes) ~


21:00

Bardziej usatysfakcjonowany niż wczoraj

Lando Norris po raz kolejny pokazał, że w ten weekend czuje się bardziej komfortowo w McLarenie niż jego kolega z drużyny Oscar Piastri, któremu ostatecznie nie udało się wyprzedzić Norrisa w SQ3 i zajął piąte miejsce, a Norris był czwarty.

READ  Bayern Monachium: Harry Kane się rozgrzewa Poker: Trener Bayernu odwołuje wyjazd do Japonii Sport

„Byłem dzisiaj szczęśliwszy z mojego okrążenia niż wczoraj i czułem, że wyciągnąłem z niego więcej. Ale oczywiście innym zawodnikom też się udało, czasami to takie proste” – powiedział Norris po Sprint Shootout. SkyUK.

„To nie był najlepszy tor, jaki mogłeś mieć, ale tutaj zawsze jest trudno ze względu na wyboje i tym podobne rzeczy. Trochę lepiej niż wczoraj, ale nie do końca tam, gdzie chcę być” – Piastri podsumował swoje sprintowe osiągnięcia. Sky w Wielkiej Brytanii-Wspólny wywiad.

Lando Norris Charles Leclerc Oscar Piastri Ferrari F1 McLaren McLaren F1 ~ Lando Norris (McLaren), Charles Leclerc (Ferrari) i Oscar Piastri (McLaren) ~


20:45

Zadowolony ze zmian

Doradca Red Bull Motorsport, dr. Dołączył Helmut Marko Niebo Niemcy Pozytywnie wyrażaj zmiany w granicach ścieżki:

„Po prostu doszło do zbyt wielu naruszeń. Niestety stało się to dopiero dzisiaj, w przeciwnym razie bylibyśmy na pierwszym miejscu, ale jest to rozsądne prawo. Myślę, że w ciągu ostatnich kilku wyścigów, podobnie jak w Doha, jeśli chodzi o regulacje dotyczące opon, to dobra decyzja.” Podejmowana jest w sporcie”.

Charles Leclerc George Russell Ferrari Ferrari F1 ~ Charles Leclerc (Ferrari) i George Russell (Mercedes) ~


20:41

Granice ścieżek zostały zmodyfikowane

Podobnie jak w Katarze, FIA zareagowała na liczne naruszenia limitów toru i wprowadziła korekty w niektórych obszarach.

„Po wczorajszych dyskusjach z zespołami i kierowcami poszerzyliśmy białą linię na zewnątrz zakrętów 9, 12 i 19, aby dać kierowcom większą swobodę na tych zakrętach” – czytamy w oświadczeniu organu zarządzającego.

Szersza biała linia rozciąga się teraz poza pierwszą część barier na wyjściu z zakrętu.


20:30

Nie idealnie, ale wystarczająco dobrze

Max Verstappen był zadowolony z pole position w wyścigach sprinterskich, ale zdał sobie również sprawę, że w wyścigach sprinterskich może być blisko:

„Myślę, że ostatnie okrążenie nie było szczególnie dobre, ale nadal jestem na prowadzeniu. Oznacza to również, że samochód spisał się bardzo dobrze. Myślę, że to będzie ekscytujące popołudnie z wieloma różnymi samochodami bardzo blisko siebie – Powiedział wyścigowo. Wywiad po strzelaninie sprinterskiej.

READ  Czerwoni w punktacji: więc 96 profesjonalistów SV Sandhausen było w dobrej formie

Verstappen nakreślił także, co będzie ważne w sprincie i czy będzie w stanie „stabilnie” kontynuować jazdę przez 19 okrążeń:

„Zarządzanie oponami jest tutaj zawsze bardzo ważne. Zużycie opon jest zawsze bardzo duże ze względu na wszystkie zakręty z dużą prędkością, a potem trzeba także radzić sobie z bardzo małą prędkością, gdzie potrzebna jest przyczepność, więc staje się to trudne. Nie sądzę, że jesteśmy w stanie przejechać 19 okrążeń.” Tak szybko, jak to możliwe, mówiąc tak.

Max Verstappen Red Bull Red Bull F1 ~ Max Verstappen (Red Bull) ~


20:20

55 tys

To był bardzo trudny wyścig dla sprintera z Austin!

Max Verstappen ustanowił pierwsze najszybsze okrążenie, po czym pozwolono na zatrzymanie rywalizacji. Lando Norris był tylko o jedną dziesiątą za wolny, Oscar Piastri nie mógł podjechać bliżej, ale wtedy Charles Leclerc pojechał bardzo mocne okrążenie i do Verstappena zabrakło mu 55 tysięcznych.

Wszystko o Sprint Shootout możesz przeczytać w raporcie mojego kolegi Robina Zimmermana.

Charles Leclerc Ferrari Ferrari F1 ~ Charles Leclerc (Ferrari) ~


20:04

Znów tylko jedenasty

Daniel Ricciardo nie dotarł do SQ3. Kierowca AlphaTauri o włos minął przeszkodę i zajął dopiero jedenaste miejsce.

Razem z nim odpadli Fernando Alonso, Esteban Ocon, Lance Stroll i Guanyu Zhu.

Max Verstappen ustanowił najszybszy czas, ale miał też oszałamiający obrót.

Daniel Ricciardo AlphaTauri AlphaTauri F1 ~ Daniel Ricciardo (AlphaTauri) ~


19:46

Obaj Haas odpadli

To był gorzki test SQ1 dla obu kierowców Haas, Nico Hulkenberga i Kevina Magnussena, ponieważ w rzeczywistości zostali wyeliminowani. Hülkenberg został ostatecznie dorzucony do mety przez Daniela Ricciardo w AlphaTauri.

Yuki Tsunoda, Valtteri Bottas i Logan Sargeant również zostali wykluczeni.

Plusem jest to, że Alexander Albon w końcówce zajął solidne trzecie miejsce.

Nico Hulkenberg Kevin Magnussen Haas Haas F1 ~ Nico Hulkenberg (Haas) i Kevin Magnussen (Haas) ~


Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Na dzień dzisiejszy: 100 000 dodatkowych biletów w sprzedaży

Published

on

Na dzień dzisiejszy: 100 000 dodatkowych biletów w sprzedaży

Stan na: 2 maja 2024 r. o 18:29

UEFA rozpoczyna dziś ostatnią, główną fazę sprzedaży biletów na Mistrzostwa Europy 2024 w Niemczech. Frekwencja jest znakomita, a w Niemczech nie ma już biletów na mecze fazy grupowej.

Od godziny 11:00 za pośrednictwem oficjalnej platformy biletowej można kupić ponad 100 000 biletów na różne mecze. Zainteresowanie jest duże: ogromny pośpiech powoduje problemy i długi czas oczekiwania.

Jak powiedział rzecznik komitetu organizacyjnego, na liście oczekujących znajduje się obecnie ponad 500 000 fanów. Powiedzieli, że robią wszystko, co w ich mocy, aby skrócić czas oczekiwania.

Do czterech kart na grę

Po kilku losowaniach fani mogą teraz bezpośrednio kupić bilety. Liczba dostępnych biletów różni się jednak w zależności od meczu.

Dostępne bilety obejmują:

  • Karty będą dostępne w sprzedaży na oficjalnej platformie odsprzedaży w marcu/kwietniu
  • Bilety będą dostępne po zapełnieniu stadionu
  • Bilety na spektakle w promocyjnych cenach

Sprzedaż last minute odbywa się na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy” do momentu sprzedaży wszystkich biletów. Na grę można kupić maksymalnie cztery karty.

Bilety na mecze grupowe Niemiec rozeszły się błyskawicznie

Podobnie jak w poprzednich fazach sprzedaży, bilety na niektóre mecze, np. na mecze drużynowe w Niemczech, wyprzedały się szybko. Nie ma już biletów na mecze ze Szkocją (14 czerwca, godz. 21:00 w Monachium), Węgry (19 czerwca, godz. 18:00 w Stuttgarcie) oraz finałowy mecz grupowy ze Szwajcarią (23 czerwca, godz. 21:00 we Frankfurcie). Na finał też nie ma już biletów.

READ  Bayern Monachium: Harry Kane się rozgrzewa Poker: Trener Bayernu odwołuje wyjazd do Japonii Sport
Continue Reading

sport

Schalke 04: Osnabrück złości fanów S04 po szaleństwie – „żart”

Published

on

Schalke 04: Osnabrück złości fanów S04 po szaleństwie – „żart”

To była szokująca wiadomość dla Schalke 04! Jest bardzo prawdopodobne, że najbliższy weekendowy mecz z VfL Osnabrück (5 maja, godz. 13:00) zostanie odwołany. Ponieważ plac zabaw na moście Bremer został zamknięty przez miasto Osnabrück.

Od tego czasu wszyscy zaangażowani próbują znaleźć rozwiązanie, aby mecz pomiędzy VfL Osnabrück i FC Schalke 04 mógł się odbyć w taki czy inny sposób. Dlaczego nie przeniesiemy się na inne stadiony w okolicy? „Nie idź” do dyrektora zarządzającego Osnabrück. Swoimi komentarzami rozzłościł fanów S04.

Schalke 04: Coraz bardziej prawdopodobne jest, że mecz zostanie odwołany

Coraz mniej prawdopodobne jest, że Schalke 04 zmierzy się w weekend z VfL Osnabrück na stadionie Bremerbrück. Stadion jest zamknięty i nie można na niego wchodzić. Obie drużyny szukają rozwiązań, aby mecz mógł zostać w jakiś sposób rozegrany. Jedna możliwość: Zagraj w grę na pobliskim polu.


To także interesujące: Schalke 04: „Sobe” zmusza do skupienia się i uwagi – „Już niedługo znów się zobaczymy”


Jednak nie jest to takie proste. Na przykład Schüco Arena w Arminii Bielefeld nie spełnia wymaganych standardów. Takie jak między innymi skalibrowane linie dla VAR. Wysiłki regulacyjne byłyby w tym przypadku zbyt duże. Wielu kibiców sugerowało rozegranie meczu na Veltins Arena. Jest to jednak mało prawdopodobne, ponieważ Bundesliga prawdopodobnie oceni incydent jako „siłę wyższą”, a kolejny mecz na własnym boisku mógłby zakłócić rywalizację.

Michael Welling, dyrektor zarządzający Osnabrück, również widzi to w „NOZ”, który oznacza konkurencję. „Chciałbym wyrazić teorię, że mieszkańcy Lutern czy Wiesbaden nie byliby szczególnie szczęśliwi, gdyby Schalke rozegrało dodatkowy mecz u siebie, zwłaszcza że mamy czas na przemyślenie innych rozwiązań” – mówi Welling.

Fani domagają się komentarzy

Wypowiedzi, które nie zostały dobrze przyjęte przez kibiców Schalke 04. Jeśli konfrontacja nie dojdzie, trzeba będzie ją przełożyć pomiędzy 33. a 34. rundą. To wyraźna strata dla Royal Blues, którzy z pewnością utrzymają się w lidze, jeśli wygrają w Osnabrück.

READ  Zwycięstwo 3:1 nad Ajaxem: 1. FC Union awansuje do 1/8 finału Ligi Europejskiej

Dlatego fani S04 są źli. „A dodatkowy tydzień z językiem angielskim na koniec sezonu nie byłby niekorzystny dla Schalke? To, o czym mówi Welling, to po prostu nonsens. Kolejny mecz u siebie dla Schalke byłby niekorzystny dla konkurencji, ale tydzień z językiem angielskim dla Schalke byłby z całym szacunkiem, to żart” i „Och, tak, mecz Schalke u siebie jest dyskredytacją dla konkurencji, ale tydzień z językiem angielskim nie jest, bo co to za bzdury?” „Facet powinien się o to postarać mieć porządny stadion” – powiedział X (dawniej na Twitterze) w rozmowie z Benem.


Więcej wiadomości dla Ciebie:


Nadszedł czas, aby kibice i kluby poczekali i zobaczyli. Liga Niemiecka musi podjąć decyzję. Najbardziej prawdopodobny alternatywny termin meczu rewanżowego to 15 maja.

Continue Reading

sport

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari

Published

on

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari
22:51

Sainz: Daj mi czas na decyzję

Pozostaniemy przy Ferrari, ale wrócimy na rynek kierowców. Carlos Sainz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025 i twierdzi, że chce poświęcić czas na podjęcie w końcu „właściwej decyzji”.

„Dlatego trwa to trochę dłużej i dlatego chcę zobaczyć wszystkie opcje, zanim podejmę zasadniczą decyzję” – potwierdza Sainz, który rzekomo ma ofertę od Audi.

Nawiasem mówiąc, o drużynie z Ingolstadt mówi: „Myślę, że to ruch Nico [Hülkenberg] Dla Audi ma to sens zarówno dla firmy, jak i dla Nico. Myślę, że jest świetnym kierowcą.”

Czy Hulkenberg stanowi „duże zobowiązanie” dla Audi – a być może także dla jego kolegi z zespołu w przyszłym roku? Hiszpan nie zostawia ręki widocznej..


22:38

Leclerc: Newey może „zrobić różnicę”

Naturalnie Monako został także zapytany o „temat dnia” podczas jego tournee medialnego. „Oczywiście byłbym bardzo szczęśliwy” – mówi o ewentualnej współpracy z Adrianem Neweyem.

„Myślę, że Adrien jest jedną z osób, z którymi masz nadzieję pracować pewnego dnia w swojej karierze” – powiedział Leclerc, podkreślając, że Ferrari ma już „świetny zespół”.

„Jednakże byłoby wspaniale włączyć Adriana do takiego zespołu” – potwierdza i wyjaśnia z przekonaniem: „Myślę, że jesteśmy [bei Ferrari] „Dobrze przygotowana, aby przyciągnąć najlepszych ludzi na świecie.”

Newey to osoba, która może „zrobić różnicę” w Formule 1. Dlatego też był „zaskoczony” swoim odejściem z Red Bulla. „Nie spodziewałem się tego” – przyznaje Leclerc.

Poczekajmy i zobaczmy, czy jego droga naprawdę doprowadzi go do Maranello.


22:24

Niesamowite zmiany, które nigdy nie nastąpiły

Nawiasem mówiąc, Ocon miał wówczas również ofertę od McLarena. Wtedy od razu na myśl przychodzi mi ta seria zdjęć, na której nie pojawia się Okon. Ale w historii Formuły 1 jest jeszcze kilka dużych ryb!


Seria zdjęć: Niesamowite zmiany w Formule 1, jakie nigdy wcześniej nie miały miejsca…


22:14

Ocon: Unikaj scenariusza takiego jak 2018

I znowu Francuz, który także mówił o swojej przyszłości i stwierdził, że chciałby to wyjaśnić „jak najszybciej”. Ponieważ jego kontrakt również wygasa z końcem roku.

„Mieliśmy z tym złe doświadczenia – nie ze względu na wydajność. W tamtym czasie chodziło o nieporozumienia i powody polityczne. To był czynnik rozczarowujący pod koniec 2018 roku” – wspomina.

Dla przypomnienia: Ocon musiał ustąpić miejsca Lance’owi Strollowi w Racing Point na sezon 2019. Tak naprawdę przejście do Renault wydawało się już pewne, ale w dramatycznych okolicznościach nie udało się.

„Przeszliśmy przez te wszystkie doświadczenia i oczywiście jesteśmy teraz lepiej przygotowani” – powiedział Ocon, wyrażając nadzieję, że w 2025 r. nie zostanie ponownie pozostawiony z pustymi rękami. W 2019 r. został wreszcie zmuszony wypełnić lukę jako kierowca zastępczy dla Mercedesa.


21:55

Ocon: Jestem przeciwko Sprintowi w Miami

Nowy format wroga był już problemem w PK. Esteban Ocon również skomentował tę sytuację podczas swojej wizyty w mediach i wyjaśnił (w przeciwieństwie do większości kierowców w PK), że nowy format jest ogólnie „pozytywny”.

Wyjaśnia jednak, że choć nowe zasady są lepsze, to w ogóle nie jest fanem wyścigów drag racing. Jego wyjaśnienie: „Weekendy sprintowe są dobre w spokojne weekendy. Zatem Szanghaj, Baku – wyścigi, w których rzadziej wypada się z toru”.

„Ale podczas takich wyścigów, gdzie tak wiele się dzieje, zespół ds. komunikacji i marketingu jest trudnym zadaniem” – powiedział, wyjaśniając, że pracowity weekend oznacza takie kwestie, jak marketing i tym podobne zmagania.

„Większość z nich musimy wykonać [Aktivitäten abseits der Strecke] „Precz” – powiedział Ocon, który w związku z tym „nie jest największym fanem” prowadzenia szybkiego wyścigu w Miami. Woli normalny weekend (przynajmniej tutaj).


21:37

Zhou: Nie spodziewałem się, że Hulkenberg przyjedzie tak wcześnie

Naturalnie zmiana Hulkenberga będzie miała bezpośredni wpływ na Chińczyków, bo jasne jest, że w przyszłym roku przynajmniej jeden z obecnych kierowców Saubera straci kokpit.

„To było wcześniej, niż się spodziewałem” – mówi o podpisaniu kontraktu z Hulkenbergiem, ale podkreśla też: „To tak naprawdę nie zmienia mojego stylu”. Chce się po prostu skupić na swojej obecnej pracy.

Przyznaje jednak również: „Oczywiście rozważamy różne opcje, aby zobaczyć, która działa najlepiej”. Oczywiście ruch Hulkenberga nie zwiększył jego szans na pozostanie w Sauberze.

Na tej serii zdjęć możesz zobaczyć, które sterowniki zostały już potwierdzone na rok 2025:


Seria zdjęć: Kierowcy Formuły 1 w 2025 roku


21:21

Williams w końcu miał zamienne podwozie

Alexander Albon ujawnił to dzisiaj podczas swojej wizyty w mediach. „Przyjdzie. Jeszcze go tu nie ma, ale będzie” – powiedział Albon, podkreślając: „Szczerze mówiąc, to niczego nie zmienia”.

„Jesteśmy podróżnikami [das Auto] „Wciąż tak samo, ale dobrze wiedzieć, że istnieje pewne zabezpieczenie na wypadek takiej sytuacji” – przyznaje, podkreślając, że Williams powoli przechodzi w ogólnie bardziej komfortowy tryb, jeśli chodzi o części zamienne.

„Mamy nadzieję, że teraz będziemy mogli bardziej skoncentrować się na aktualizacjach i ogólnym rozwoju samochodu” – powiedział Albon. Ponieważ Williams to także jedna z drużyn, która obecnie nie ma na swoim koncie punktu w Pucharze Świata.


21:08

Alonso: Miami nie jest dobre „na papierze”, ale…

Odnosząc się do weekendowego układu sił, Hiszpan wyjaśnia: „Na niektórych drogach mieliśmy nadzieje, które się nie spełniły, a jest odwrotnie: na niektórych drogach, po których nie spodziewaliśmy się wiele, jechaliśmy bardzo dobrze”.

„Na papierze Miami nie powinno być naszym najlepszym torem, jeśli spojrzymy na samochód na rok 2024” – powiedział Alonso. Być może jednak Aston Martin poradzi sobie tutaj lepiej, niż już się spodziewasz.

„Jest wiele pomysłów na ulepszenie samochodu, szczególnie w niedziele, które chcemy wdrożyć” – ujawnia Alonso. Jest to jednak trudne, ponieważ ze względu na format sprintu przed nami tylko jedna sesja treningowa.

Dlatego też uważa, że ​​Miami może być „trudne”.


20:56

Ricardo na spacerze: „To i tak do niczego nie prowadzi!”

Nawet niemal dwa tygodnie po wydarzeniach w Chinach sytuacja pomiędzy Danielem Ricciardo i Lance Strollem nie uległa poprawie. Nie rozmawiali ze sobą od czasu kolizji i Ricciardo niekoniecznie chce to zmienić.

„Mam przeczucie, że to i tak do niczego nie doprowadzi” – macha. „Jeśli powie, że to jego wina, mogę przyjąć przeprosiny, ponieważ nie jestem takim głupcem” – powiedział Ricciardo.

„Ale nawet to się nie wydarzyło. On tak naprawdę nie uważa, że ​​zrobił coś złego, więc nie ma wiele do powiedzenia” – Australijczyk wzrusza ramionami.

Pełne jego oświadczenia można przeczytać tutaj!


20:48

Okon: Chińska modernizacja jest wciąż bardzo niewielka

A skoro mowa o Alpach: Gasly musiał obejść się bez najnowszych aktualizacji w Chinach, ale kolega z zespołu, Esteban Ocon, miał je już w samochodzie – a dzięki P11 osiągnął także najlepszy jak dotąd wynik sezonu dla Francuzów.

„To był mały krok we właściwym kierunku, ale wiemy, że to nie wystarczy” – potwierdza Ocon, który przyznaje, że nigdy nie zbliżyłby się do punktów bez pewnych incydentów podczas wyścigu w Chinach.

„Nadal brakuje nam sporo mocy w kwalifikacjach. To wciąż punkt, nad którym musimy popracować i na którym musimy się skupić, jeśli chodzi o ogólne osiągi samochodu” – powiedział Ocon.

Przynajmniej teraz możesz walczyć trochę lepiej z innymi samochodami. „Ale w przyszłości musimy poczynić dalsze kroki naprzód” – wyjaśnia. Alpine pozostaje bez punktu mistrzowskiego po pierwszych pięciu wyścigach sezonu.


20:37

Gasly: ​​​​Hulkenberg do Audi niczego nie zmienia

Francuz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025. W związku z przejściem Nico Hulkenberga do Audi utracono kolejny kokpit. Jednak według Gasly’ego nie odgrywa to żadnej roli w jego przyszłości.

„Nic się nie zmienia” – potwierdza i wyjaśnia: „Z mojej strony wszystko jest w porządku. Myślę, że jesteście świadomi sytuacji na rynku kierowców. W tej chwili nie mam nic do ogłoszenia”.

Zapytany, czy wolałby pozostać w Alpine, odpowiedział: „Nie będę się w to za bardzo zagłębiać. Powiem więcej, gdy będę miał coś do ogłoszenia”. Na razie nie chce komentować tej sprawy.

Realistycznie rzecz biorąc, prawdopodobnie nie ma wielu innych opcji niż Alpy…


20:25

Alonso: Zawsze chciałem pracować z Neweyem

Oprócz Ferrari Adrianem Neweyem interesuje się także Aston Martin. „Zawsze chciałem z nim pracować, choć raz w życiu” – ujawnił Fernando Alonso podczas swojej dzisiejszej wycieczki po mediach.

„Bardzo go szanuję” – potwierdził Hiszpan, dodając, że Newey to „legenda tego sportu”. Podobnie jak Lewis Hamilton, Alonso nigdy z nim nie współpracował, a jedynie ścigał się z jego samochodami.

Jednocześnie wyjaśnia również: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego działu technicznego. Oczywiście Adrian jest jednym z najlepszych zawodników, albo najlepszym w historii. Ale musi pasować do zespołu i to coś więcej niż tylko ta decyzja. ” Lawrence [Stroll]„.

A na koniec oczywiście od samego Neweya wspomina Alonso.


20:16

Czas zrezygnować!

To tyle w dzisiejszym PK, które było całkiem zabawne na długie odcinki. Można to z pewnością przytoczyć jako pozytyw, ponieważ konferencje prasowe w Formule 1 to często dość trudne sprawy…

PK się skończył, ale dla nas wszystko dopiero się zaczyna! Będziemy do Państwa dyspozycji przez kilka dodatkowych godzin, aby dostarczyć Wam mnóstwo dźwięków i informacji prosto z ringu w Miami.


20:11

Hamilton: Nie mogę ci powiedzieć…

Rekordowy mistrz świata jest teraz pytany, czy nazwisko Adriana Neweya jest częścią jego negocjacji z Ferrari? „Nie mogę tego zdradzić” – ponownie mówi Hamilton z uśmiechem.

Wcześniej oświadczył w PK, że nie może wypowiadać się na temat tego, co zostało powiedziane w prywatnych rozmowach. podniecające…


20:07

Czy Mercedes mógłby wykorzystać Niue?

Wiele pytań wciąż kręci się wokół Adriana Neweya. Hamiltona zapytano między innymi, czy Mercedes mógłby spróbować go teraz pozyskać, aby rozwiązać bieżące problemy?

„Nie mam pojęcia, czy oni próbują, ani kto próbuje” – powiedział Hamilton. Szanse na to, że przeniesie się do Mercedesa, są w rzeczywistości bardzo niskie.


19:53

Peres nie boi się dalszego odejścia

Chodzi o ponowne odejście Neweya, a Perez zostaje zapytany, czy mogłoby nastąpić więcej odejścia z Red Bulla? Meksykanin odpowiada dyplomatycznie i wyjaśnia, że ​​tak nie uważa.

Perez powiedział, że wszyscy w zespole są podekscytowani, przyszłość wygląda dobrze, a odejście Neweya jest całkowicie „normalne”. Czy to jego prawdziwa opinia, czy powtarza to, co powiedział mu zespół…?

READ  Tour de France 2023: szybkie spojrzenie na wszystkie etapy - górski festiwal Tour de France z Bilbao do Paryża
Continue Reading

Trending