Connect with us

sport

Sebastian Vettel w końcu ma dość – i wyciąga wnioski conclusion

Published

on

Sebastian Vettel Teraz wystarczy! Gwiazda Formuły 1 maluje konsekwencje – „był jedynym miłym facetem”

Sebastian Vettel: To jego kariera

Sebastian Vettel: To jego kariera

Pokaż opis

To urodziny Sebastiana Vettela Zdecydowanie inaczej przedstawione…

Podczas Grand Prix Austrii gwiazda Formuły 1 ścigała muzykę – a Kimi Raikkonen powalił go na ostatnim okrążeniu.

W playoffach był już spór Sebastiana Vettela Dany. Heppenheimer otrzymał karę netto i kolejny punkt karny. Teraz to mu w końcu wystarczyło.

Sebastian Vettel: Teraz chce walczyć mocniejszymi bandażami

co się stało? Stewardzi wyścigu ukarali Vettela za faulowanie Fernando Alonso na szybkim okrążeniu w drugiej kwarcie. Problem Niemca: Vettel niewiele mógł zrobić, by utknąć w korku.


Przed weekendem dyrektorzy wyścigu zabronili gwałtownego zwalniania w ostatnich dwóch zakrętach, aby zrobić miejsce dla samochodu na szybkie okrążenie. Dlatego Vettel prowadził swój pełny ruch w umiarkowanym tempie, aby uniknąć tego problemu.

+++ Formuła 1: Sebastian Vettel śmieje się z rękawa – bo temu zespołowi wyścigowemu grozi katastrofa +++



—————————————

Klasyfikacja kierowców Formuły 1.

—————————————

Jednak wbrew umowie dżentelmenów, kilka samochodów wyprzedziło Vettela pod koniec okrążenia. Wpadł więc w sytuację, która ostatecznie nie mogła ustąpić Alonso.


Nawet Hiszpan odkrył później, że Vettel nie był winien tej sytuacji. Nie miał przed sobą darmowej przejażdżki. Nie mógł ukryć się w powietrzu. Jednak Seb był jedynym kierowcą, który został ukarany. Fakt, który sprawia, że ​​34-latek zastanawia się, czy chce być drogi kierowca na torze W przyszłości.

+++ Formuła 1: Ogromna katastrofa wisi nad stajnią wyścigów – Sebastian Vettel śmieje się z rękawa +++

Vettel mówi w wywiadzie dlaMagazyn Motorsport„Z intencją umowy z kierowcą, która nie narusza przepisów, jeśli nie jest przestrzegana.” „Prawdopodobnie w przyszłości będę mniej uprzejmy”, wyjaśnia, miał już dość.


Sebastian Vettel: Są konsekwencje

Zobaczymy, czy ogłosi to za dwa dobre tygodnie na Silverstone. Jednak Vettelowi zaleca się, aby nie wyciągał zbytnio łokci. Jego punkt karny w zeszły weekend był już jego szóstym.

—————————

Więcej wiadomości z Formuły 1:

Formuła 1: Po wypadku – były kierowca broni surowych nowych przepisów

Formuła 1 w Sky: ekspert Ralf Schumacher wściekły – „nic wspólnego z wyścigami”

READ  1. FC Köln zmarnował świetną okazję w meczu z Freiburgiem

Formuła 1: Ta decyzja zaszokowała wszystkich fanów! Pilot gwiazdy jest przerażony: „Moje serce pęka”

—————————-

Zbierał je przez cały ten sezon – więcej niż jakikolwiek inny kierowca w 2021 roku. Jeśli w ciągu roku będzie dwanaście punktów, wyścig zostanie zawieszony.


————————————————– –

To Sebastiana Vettela:

  • Urodzony 3 lipca 1987 w Heppenheim.
  • Domowym torem gokartowym Vettela był Erftlandring. Michael Schumacher odbył tam już swoje pierwsze jazdy testowe w sportach motorowych.
  • W 2007 roku Vettel wskoczył do Formuły 1, początkowo rywalizując dla BMW Sauber i Toro Rosso.
  • W 2009 roku przeniósł się do Red Bulla, gdzie w latach 2010-2013 świętował cztery tytuły mistrzowskie z rzędu.
  • W 2015 roku Vettel przeszedł na Ferrari. Jednak w przypadku Scuderia odmówiono mu wielkiego przeboju.
  • W 2021 pojedzie do Aston Martin (dawniej Racing Point).

————————————————– –

Zespół Formuły 1 grozi katastrofą – Vettel śmieje się z rękawa

Były zespół Vettela z Ferrari nie idzie zgodnie z planem. Nawet Scuderia obawia się, że sytuacja się pogorszy. Ale Vettel nie będzie z tego powodu smutny >>>


READ  Zwycięstwo w pierwszym meczu: Freiburg pokonuje West Ham United. Niespokojne oczekiwanie w doliczonym czasie gry

Formuła 1: Były zespół Vettela aktualizuje się

Ferrari ogłosiło teraz. Zespół wyścigowy się unowocześnia. Innowacja pojawia się rok po Vettelu. Teraz to dla niego niebezpieczne.

>>> Formuła 1 grozi chaosem! Liderzy zespołów chcą rewolucji

———————————————

Kalendarz wyścigów Formuły 1 na rok 2021

  • 28 marca – Bahrajn (Sakhir) – Zwycięzca: Lewis Hamilton
  • 18 kwietnia – Włochy (Imola) * – Zwycięzca: Max Verstappen
  • 02. maja – Portimao (Portugalia) – Seger: Lewis Hamilton
  • 09 maja – Hiszpania (Barcelona) * – Zwycięzca: Lewis Hamilton
  • 23 maja – Monako – Zwycięzca: Max Verstappen
  • 6 czerwca – Azerbejdżan (Baku) – Zwycięzca: Sergio Perez
  • 20 czerwca – Francja (Le Castellet) – Zwycięzca: Max Verstappen
  • 27 czerwca – Styria (Spielberg) – Zwycięzca: Max Verstappen
  • 4 lipca – Austria (Spielberg) – Zwycięzca: Max Verstappen
  • 18 lipca – Wielka Brytania (Silverstone)
  • 01 sierpnia – Węgry (Budapeszt)
  • 29 sierpnia – Belgia (spa)
  • 05 września – Holandia (Zandvoort)
  • 12. września – Włochy (Monza) *
  • 26 września – Rosja (Soczi)
  • 3 października — Singapur — odwołany
  • 10 października – Japonia (Suzuka)
  • 24 października – Stany Zjednoczone (Austin)
  • 31 października – Meksyk (Meksyk)
  • 7 listopada – Brazylia (São Paulo) *
  • 21 listopada – Australia (Melbourne)
  • 05 grudnia – Arabia Saudyjska (Jeddah)
  • 12 grudnia – Abu Zabi

* Wyścigi są również transmitowane w RTL

———————————————

Znawcy Formuły 1 wyrażają teorię o Vettelu

Dlaczego znowu nie działa z Sebastianem Vettelem w Aston Martin? Wtajemniczony ma teorię. Szczegóły tutaj!

Kierowca był zszokowany odwołaniem GP

Ponowne odwołanie Grand Prix Australii w Melbourne spowodowało ogromne rozczarowanie na polu kierowców. Bardzo pospolita rasa nie może się powtórzyć ze względów epidemiologicznych i zasad higieny. Oto wszystkie informacje i opinie >>

(M)


Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Taśma na żywo Formuły 1: Norris żałuje niektórych komentarzy Verstappena

Published

on

Taśma na żywo Formuły 1: Norris żałuje niektórych komentarzy Verstappena
8:36

Norris żałuje niektórych swoich wypowiedzi

Jeszcze przed dzisiejszym PK kierowca McLarena rozmawiał z BBC Odpowiedział Spielbergowi i wyjaśnił: „Być może w przypadku niektórych komentarzy mój poziom adrenaliny trochę wzrósł”.

„Myślę, że wszystko, co powiedziałem, nie było tak prawdziwe, jak powinno być” – przyznaje i wyjawia również, że oboje rzeczywiście rozmawiali o zdarzeniu – przynajmniej przez SMS.

„Oczywiście, że porozmawiamy, ponieważ uważam, że to słuszne” – deklaruje Norris „Ale poza tym to, o czym rozmawiamy i jak potoczą się sprawy, pozostaje między nami”. Ale zdecydowanie spodziewa się, że dobry związek nie ucierpi w rezultacie.

„Nie pozwolę, żeby tak się stało [ein Zwischenfall] „Nagle wszystko eksplodowało” – powiedział Brytyjczyk.

10:00

Haas potwierdza Biermanna na rok 2025

Nie jest to już wielką niespodzianką, bo od jakiegoś czasu z dachów gwiżdżą ptaki: młody kierowca Ferrari Oliver Biermann będzie jeździł dla Haasa w 2025 roku. Amerykański zespół właśnie to oficjalnie potwierdził.

Haas był wcześniej jedynym zespołem, który nie ogłosił jeszcze swojego kierowcy na przyszły rok. Teraz zidentyfikowano co najmniej jednego kierowcę. Nadal nie jest jasne, kto oprócz debiutanta otrzyma drugi kokpit.



9:45

Piątkowy kierowca

W piątek podczas jutrzejszej pierwszej sesji treningowej na torze zobaczymy trzech kierowców: Jacques Doohan zastępujący Pierre’a Gasly’ego w Alpine, Franco Colapinto Logan Sargent w Williamsie oraz Oliver Biermann i Kevin Magnussen w Haas.

Dla lokalnego bohatera Bermana jest to trzecia nieobecność Haasa w piątek w tym roku. Pełny przegląd wszystkich piątkowych kierowców znajdziesz tutaj!



9:21

Tego dnia 20 lat temu..

…Michael Schumacher wygrał Grand Prix Francji w 2004 roku. Samo w sobie nie jest to niczym specjalnym, ponieważ „Schumi” wygrał już osiem z dziewięciu wyścigów sezonu.

Jednak zamieszanie wywołał sposób, w jaki Schumacher i Ferrari triumfowali na Magny-Cours. Niemiec w drodze po zwycięstwo zatrzymał się na czterech przystankach.

Naszą relację z wyścigu znajdziesz tutaj!


9:07

specjalny wzór

W tym kontekście jeszcze raz chcielibyśmy zaznaczyć, że na Silverstone będą rywalizować dwa zespoły, dysponujące specjalną konstrukcją samochodu. Więcej na ten temat w naszej galerii zdjęć:


Seria zdjęć: Specjalne projekty Formuły 1 na sezon 2024


09:00

Specjalny kask

W ten weekend z pewnością będzie kilku kierowców ze specjalnymi kaskami, ponieważ Silverstone to dla wielu kierowców domowy wyścig.

Pierre Gasly nie jest jednym z nich, ale Francuz również w weekendy nosi specjalny kask.

To hołd dla klubu piłkarskiego Paris Saint-Germain, którego wspiera Gasly. Nie ma to nic wspólnego z Silverstone, ale i tak jest całkiem fajne.


8:18

Norrisa w PK

Nawiasem mówiąc, Lando Norris będzie jednym z pięciu uczestników PK dzisiejszego popołudnia. Z drugiej strony Max Verstappen nie będzie obecny, ale oczywiście będzie dzisiaj przemawiał w swojej prywatnej grupie medialnej.

Obaj na pewno jeszcze nie raz opowiedzą o incydencie w Spielbergu, a Państwo uzyskają tu od nas odpowiednie dane. Tak będzie wyglądał pełny skład PK o 14:30:

Esteban Ocon (alpejski)
Lando Norris (McLaren)
George Russell (Mercedes)
Lewis Hamilton (Mercedes)
Sergio Perez (Red Bull)

W tym kontekście zapowiedź piątku, bo jutro kolej na liderów drużyn, a o 15:30 na PK będą obecni następujący goście:

Ayao Komatsu (Haas)
Zak Brown (McLaren)
Toto Wolff (Mercedes)
James Fowles (Williams)


8:06

Czy piloci dużo teraz narzekają?

Wielu fanów irytuje fakt, że kierowcy Formuły 1 narzekają na każdy najdrobniejszy szczegół transmitowany obecnie w radiu. Na przykład czasami jest to ruch uliczny na treningach lub kwalifikacjach, a czasami jest to nieuczciwy manewr wyprzedzania w wyścigu.

Jenson Button, mistrz świata z 2009 roku, pamięta wcześniejsze dni i wyjaśnia niebo: „Kierowcy nigdy nie narzekają przez radio i nie mówią: «Zepchnął mnie z toru, odciął mi drogę, zrobił to…»”

Dziś jest inaczej, „ponieważ wiedzą, że stewardesy usłyszą taką reakcję, i mają nadzieję, że coś z tym zrobią” – mówi Patton, który jest przede wszystkim podejrzliwy co do taktycznych powodów tych komunikatów radiowych.

W tej samej rozmowie skomentował także pojedynek Maxa Verstappena z Lando Norrisem w Spielbergu i wyjaśnił: „Myślę, że Max był w przeszłości nieco agresywny – zwłaszcza przeciwko Lewisowi”. [Hamilton]„.

„Ale nie sądzę, że teraz jest tak samo w przypadku Lando” – potwierdza. Jego zdaniem Norris miał wystarczająco dużo miejsca, aby zapobiec kolizji podczas katastrofy lotniczej w Spielbergu.

Jego wniosek: „To trudny wyścig i czasami coś idzie nie tak”.


07:54

Dzień Mediów

Pełną parą zbliżamy się do ostatniego odcinka pierwszej rundy sezonu 2024, więc pozdrawiam i witam w nowej edycji naszego live tickera dotyczącego Formuły 1.

Po wyścigach w Barcelonie i Spielbergu w najbliższy weekend na torze Silverstone odbędzie się trzecie z rzędu Grand Prix, które rozpocznie się w czwartek obowiązkowym dniem mediów.

Jak zwykle, tutaj na taśmie będziemy przez cały dzień przynosić Wam najważniejsze dźwięki i informacje prosto z ringu. Od godziny 14:30 naszego czasu możemy się spodziewać m.in. licznych wycieczek medialnych i PK dla kierowców.

Robina Zimmermana Będzie Ci towarzyszył przez cały dzień, a jeśli masz jakieś pytania, sugestie lub skargi, możesz skorzystać z naszego formularza kontaktowego. Można nas znaleźć także na Facebook, X, Instagrama I youtube. oto jesteśmy!

Tutaj możesz ponownie przeczytać wczorajszą taśmę na żywo!

READ  Harmonogram meczów Mistrzostw Świata 2022 Niemcy *** Z kim Niemcy zagrają na Mistrzostwach Świata 2022?
Continue Reading

sport

Borussia Dortmund: Gorzka transformacja! BVB nagle znalazło się pod presją

Published

on

Borussia Dortmund: Gorzka transformacja!  BVB nagle znalazło się pod presją

Przez długi czas Borussia Dortmund miała ogromny wybór, ale teraz powstała ogromna przepaść. Po latach nadmiernego zatrudnienia ważne stanowisko nagle stało się tak podatne na zagrożenia, że ​​potrzebne są zaopatrzenie.

Zupełnie nowa sytuacja dla Borussii Dortmund, która jest teraz pod presją wykonania ruchu. Potrzebny jest przynajmniej rozgrywający. W przeciwnym razie istnieje ryzyko niebezpiecznego placu budowy.

Borussia Dortmund pod presją: potrzebny jest rozgrywający

Lucien Favre, Marco Rose, Edin Terzic – wszyscy mieli problemy w Dortmundzie. A „dziesiątka” nigdy do nich nie należała, bo w ostatnich latach zawsze była nadpodaż. Do tego stopnia, że ​​gracze preferujący grę w środku pola zmuszeni byli przejść na skrzydłowe.

+++ Borussia Dortmund: Gwiazda Dortmundu musi znieść brutalne porównanie – bo to jego wina +++

Ale teraz sytuacja się odwróciła. Odeszło Jude Bellingham, Marco Reus również nie żyje, a Giovanni Reyna prawdopodobnie nadal będzie odchodził. Pozostał tylko Julian Brandt, który również ma problemy z regularnością. Ostatnio nierzadko zdarzało się, że na boisku było jednocześnie „dziesiątek”, a teraz w drużynie został już tylko jeden. Dostawy są pilnie potrzebne i Borussia Dortmund wydaje się również to widzieć w ten sposób. Rynek jest badany i Rayyan Chergui jest obecnie uważany za silnego kandydata do wzmocnienia ofensywnego pomocnika.

Zaopatrzenie ze stajni?

A może w Twoim domu wyrośnie coś jeszcze. Kjell Wätjen to ogromny talent w branży gier, ale jeszcze nie stał się profesjonalistą. Felix Nmecha w swoim pierwszym sezonie ogromnie rozczarował, ale w Wolfsburgu udowodnił, że również jest w stanie zapewnić „10”. Marcel Sabitzer, który już preferuje środkowy pomocnik, również znakomicie zaprezentował się w ataku Austrii na Euro 2024.


Więcej aktualnych wiadomości:


Ofensywny pomocnik nie może jednak stać się placem budowy – bo Borussia Dortmund ma już tego dość. Trzeba znaleźć następcę na lewym obrońcy, a przy cyfrze „sześć” wciąż pojawiają się znaki zapytania.

READ  Harmonogram meczów Mistrzostw Świata 2022 Niemcy *** Z kim Niemcy zagrają na Mistrzostwach Świata 2022?

Continue Reading

sport

Tour de France, etap 5: weteran Mark Cavendish tworzy historię

Published

on

Tour de France, etap 5: weteran Mark Cavendish tworzy historię

Stan na: 3 lipca 2024 r. o 17:58

Mark Cavendish, weteran zespołu Astana, wygrał w środę (3 lipca 2024 r.) piąty etap Tour de France o długości 177,4 km z Saint-Jean-de-Mauriens do Saint-Fulpass i swoim zwycięstwem na 35. etapie Tour de France historia jest napisana. Tadej Pogacar mimo chwili szoku nadal ma na sobie żółtą koszulkę.

Anglik z Wyspy Man (obecnie 39 lat) wygrał porywający sprint, wyprzedzając Jaspera Philipsena (Alpesen-Deseuinink) i Alexandra Kristoffa (Uno-X Mobility). Szóste miejsce zajął Pascal Ackerman z izraelskiej firmy Premier Tech.

Cavendish jest obecnie jedynym rekordzistą pod względem codziennych zwycięstw, zanim związał go z legendą kolarstwa Eddym Merckxem. Trudno w to uwierzyć: w zeszłym roku Cavendish musiał opuścić Tour ze złamanym obojczykiem – wówczas prawie nikt nie wierzył, że uda mu się wrócić.

  • poziom piąty
    Prawa strzałka

  • Ogólny ranking
    Prawa strzałka

Peta Todd, żona Cavendisha, powiedziała podekscytowana do mikrofonu programu sportowego, przekraczając linię mety: „Jestem bardzo dumny z tego faceta. Ale on nigdy nie wątpił, że w pewnym momencie odniesie 35. zwycięstwo. W przeciwnym razie mógłby po prostu zostać w domu na kanapie”.

Sam Cavendish powiedział z wielkim wzruszeniem i łzami: „Dałem z siebie wszystko i zrobiliśmy to jako zespół. To niesamowite dla nas, ale zawsze wierzyłem, że jest to dla mnie możliwe. Każdy może ocenić, co oznacza Tour de France i co to znaczy najpierw przekracza linię 35 razy.”

Szokujący moment dla Pogacara

Po około 120 kilometrach Tadej Pogacar (UAE UAE Team) musiał przeżyć chwilę szoku. Mężczyzna w żółtym nie znajdował się na czele peletonu i najwyraźniej był nieco nieświadomy. Prawie zderzył się z wyspą drogową – nie zabezpieczyli go sędziowie – i Pogacarowi udało się tego uniknąć jedynie dzięki zręcznemu machaniu biodrami w ostatniej chwili. Ale jeźdźcy za nimi upadli. Ucierpiało około siedmiu lub ośmiu pilotów, w tym kapitan Bahrajnu Belo Bilbao, któremu wkrótce potem udało się ponownie dogonić sytuację.

Rosso i Verscher są sami na czele przez ponad 100 kilometrów

Do 36 kilometrów przed metą uciekinierska dwójka zdominowała imprezę na tym etapie. Francuzi Clement Rousseau z Groupama-FDJ i Mathieu Vercher z TotalEnergys – obaj urodzeni tuż pod koniec etapu w Lyonie – wystartowali o własnych siłach po zaledwie 28 km. Zespoły z najlepszymi biegaczami nie dały im jednak przewagi większej niż około 4:50 minuty.

Szósty etap ponownie należy do biegaczy

Szósty etap w czwartek (3 lipca 2024 r.) pokonuje 163,5 km z Macon do Dijon i jest całkowicie płaski: jedyną górką po dziesięciu kilometrach jest Col du Bois Clair o wysokości 396 metrów i klasyfikacji górskiej 4 kategorii. Poza tym ten dzień ponownie jest w całości poświęcony szybkim, uciekającym biegaczom.

READ  „Prawdziwa twarz Bayernu Monachium”
Continue Reading

Trending