Connect with us

sport

Tour de France Live in the Strip: Przybycie góry do Pirenejów – etap 17 z walką o górę i żółtą koszulkę

Published

on

Tour de France Live in the Strip: Przybycie góry do Pirenejów – etap 17 z walką o górę i żółtą koszulkę

Oczekuje się, że Pogacar podejmie więcej prób ataku w szczególności na żółtą koszulkę, po tym, jak nie udało mu się szturchnąć go na 16. etapie i odbić od zespołu Jumbo-Visma.

Ale dla Geschke stawką jest koszulka górska, którą niemiecki himalaista von Cofidis założy po raz ósmy w sekcji Piragodes. Dzień wcześniej Geschke zebrał ważne punkty, wygrywając przedostatnią klasyfikację górską w Port de Lers (klasa I). Był nawet w stanie zwiększyć swój awans w rankingu.

Na siedemnastym etapie peleton mógł spodziewać się łącznie czterech klasyfikacji górskich, z których trzy należały do ​​pierwszej klasy. Czy jego ciało wytrzyma nacisk i obroni koszulę?

Jazda rowerem

Van Aert reaguje na zaskakujący manewr Eekhoffa: „Trochę chłopięcy”

19 godzin temu

Eurosport.de towarzyszy etapowi 17 bezpośrednio w taśmie.

+++ Kliknij, aby zaktualizować +++

30 km – Rozpoczyna się kolejna góra

Rozpoczyna się przedostatni podbieg grupy prowadzącej. Pinot i Łucenko zostali tam aresztowani, razem 15 kierowców. Geschke ściga się ze swoim kolegą z drużyny Périchonem. Kandydaci mają teraz opóźnienie 1:45.

15:40 – Ulubione się nie poddają

Wyścig jest nadal szeroko otwarty, z zaledwie 90 sekundami między przodem a grupą otaczającą ulubioną żółtą koszulkę. Oznacza to, że 30 kierowców wciąż może liczyć na zwycięstwo na etapie – i nie zapominaj: na mecie czeka również drugi bonus, który może być naprawdę ważny dla klasyfikacji generalnej!

Simon Geschke opóźnił klasyfikację górską z powodu swojej wady i jest teraz w grupie za żółtą koszulkę.

45 km – Nowa pozycja w klasyfikacji górskiej

To teraz długi zjazd – Geschke wciąż ma 64 punkty w rankingu wspinaczki, a Ciccone jest teraz drugi z 41 punktami. W ostatnich dwóch rajdach można jeszcze dziś zdobyć maksymalnie 20 pipsów. Oznacza to, że Geschke nie może już dziś nosić koszulki. Pinot, który zebrał już dziś 15 punktów, jest teraz siódmy z 31 punktami górskimi.

15:25 – II klasyfikacja górska osiągnięta

Pinot zdobywa punkty na Hourquette d’Ancizan (1564 m). To już piąty odcinek Tour de France, a Francuz jest zwycięzcą tej karty w 2016 roku. Za czołowym duetem nadal zajmuje trzecie miejsce w klasyfikacji górskiej – a Geschke ma problem techniczny i nie nadąża za sprint. Tak więc te punkty trafiają do Ciccone, jednego z jego rywali.

52 km – Yates traci kontakt

Zespół ZEA robi postępy w żółtej koszulce z Mikelem Bergiem – a Adam Yates nie może już za nim podążać. Szóste miejsce pozostaje w tyle, co może go kosztować miejsce w pierwszej dziesiątce. David Gaudu też cierpi – dziś wiele może się zmienić w rankingu! Nowicjusze Bennott i Łucenko niedługo przejdą do klasyfikacji górskiej.

READ  Mistrzostwa Świata: Maroko zmierzy się z wielkimi faworytami na poziomie Al Ain

15:10 – Grupa stalkingowa rośnie

Inni kolarze doganiają grupę Geschke: teraz są jej częścią Bardet, Jungels i Castroviejo. The Chasers mają około pół minuty straty do prowadzącego duetu, a do faworytów około dwóch minut. Kolarze są teraz w drodze do następnego podejścia, Urquette d’Ansezan (1564 m/klasa druga).

64 km – Pinot pierwszy na Aspin, Geschke pokonuje Ciccone

Thibaut Pinot Aleksiej Łucenko prowadzi nad przełęczą i zdobywa 10 punktów górskich na Col d’Aspin. Za nimi Ciccone zaczyna biec, by zająć trzecie miejsce. Ale Geschke natychmiast siada na tylnym kole, a nawet wyprzedza z góry – sześć punktów dla Freiburga i kolejny wzrost nad Włochem.

65 km – Bardet atakuje z peletonu

Z Andreasem Liknesundem i Chrisem Hamiltonem koledzy z drużyny Roman Bardet prowadzą w dużej grupie i teraz przyspieszają w peletonie. Francuz, który wczoraj stracił trzy minuty, też chce iść dalej. Przed nim Jonathan Castrovigo (Inios Grenadiers) i Bob Jungles (Ag2r Citroen) również są na drodze do dołączenia do grupy.

67 km – 16 mężczyzn za Pinotem i Łucenko

16 mężczyzn zbiegło się z najlepszymi biegaczami o około 20 sekund. Wśród nich jest Simon Geschke, ale także rywal Giulio Ciccone. Jest też kolega z drużyny z Pierre-Luc Perichon dla Geschke i Quinn Simmons dla Ciccone. Nie zabraknie również Niemiec Georga Zimmermanna (Intermarché – Wanty – Gobert), Austriaków Patricka Konrada (Bora – hansgrohe) i Gregora Mühlbergera (Movistar).

Peleton spóźnia się minutę i prowadzi Jumbo – Visma.

69 km – Chaser Quartet z Mühlberger

Rigoberto Uran (EF Education – EasyPost), Andreas Liknesund (Drużyna DSM), Dylan Van Barley (Inios Grenadiers) i Gregor Mullberger (Movistar) oddzielili się od pierwszego zespołu pościgowego 15 sekund po Łucenko i Pinot. Za nimi była kolejna kilkunastoosobowa grupa mężczyzn, wśród których byli także Simon Geschke i Julio Ciccone.

72 km – Boivin i Doull złapali, Łucenko i Pinot .atakują

Znowu ustawiają się czołowe tabele i do ataku ruszają kolejni kolarze – teraz naprawdę mocni wspinacze: Aleksiej Łucenko (Astana Kazachstan) i Tibut Pinot (Groupama – FDJ) rozeszli się, a tempo nadaje Cofidis i DSM.

Więcej informacji i wszystkie fakty w centrum danych na żywo

74 km – jego armia kieruje się w pobliże frontu

Na górze Simona Geschke można teraz zobaczyć daleko w polu. Ponieważ grupa jeszcze się nie uformowała, teraz we Freiburgerze obowiązuje następująca zasada: Strzeż się, kto tu zrywa! Jeśli ktoś jest niebezpieczny dla koszuli, powinien iść z nim.

READ  SC Paderborn: Trener Kwasniok podąża za Baumgarta - „doskonale pasuje do osobistych wymagań”

78 km – 25 sekund dla Dole i Boivin

12-kilometrowy podjazd do Cole Daspin o średnim nachyleniu 6,5 procent zaczyna się za dwa kilometry. Boivin i Doull wyprzedzają wyścig, mając 25 sekund straty do peletonu i daleko mu do spokoju. Z pewnością dzisiejsza grupa będzie tylko rosła.

Więcej informacji i wszystkie fakty w centrum danych na żywo

85 km – uciekną nie więcej niż dwie osoby

Kolejny duet, który dostanie lukę: Owen Doll (EF Education – EasyPost) i Guillaume Boivin (Izrael – Premier Tech). Peleton pozwala tym dwóm jechać trochę pierwszy. Ale ilekroć atakuje więcej niż jeden jeźdźców, wielki tłum natychmiast ich ściga.

97 km – Philipsen wygrywa środkowy wyścig

Alpecin-Deceuninck ma naprawdę niewielką przewagę dla Jaspera Philipsena, a następnie Belg jako pierwszy przekracza linię mety w środkowym sprincie – niekwestionowany. Ponieważ nikt się temu nie sprzeciwił. Następnie Wout Van Aert przekracza drugą linię.

Więcej informacji i wszystkie fakty w centrum danych na żywo

98 km – Cofidis i Alpecin-Dekunin przywracają grupę

W czołówce jest też Ciccone – dlatego Cofidis od razu rusza w pogoń za polem i ponownie zmniejsza dystans przy pomocy Alpecin-Deceuninck. To wszystko znów jest razem, przed czekającym przeciętnym 1000-metrowym wyścigiem.

101 km – Atak Lasów i Conrada

Van Baarle i Swift są zapewnieni, a Krists Neilands prowadzi na froncie. Profesjonalista Israel Premier Tech przygotował atak Michaela Woodsa, a Kanadyjczyk natychmiast go pomija, zgodnie z planem. Patrick Conrad i trzech innych ciągnie tylne koło – w tym Tom Bidcock i Watt Van Aert.

Więcej informacji i wszystkie fakty w centrum danych na żywo

109 km – Van Parel i Swift dwa z przodu

Dylan Van Barley (Inios Grenadiers) i Conor Swift (Arkia-Samsik) prowadzą o 12 sekund nad Pelotonem. Duet poszedł za Neilsonem Powlessem (EF Education – EasyPost), który zaatakował, ale potem nie mógł ich dogonić.

115 km – Ciccone wciąż próbuje

Giulio Ciccone jest prawdopodobnie jednym z najniebezpieczniejszych kolarzy w górskiej koszulce Simona Geschke. Włoch wraz z kolegami z drużyny Trek Segafredo nadal próbuje oderwać się na wczesnych etapach. Ale do tej pory to nie zadziałało. peleton jest nadal zamknięty.

Więcej informacji i wszystkie fakty w centrum danych na żywo

123 km do przejechania – ośmiu mężczyzn z pierwszą przerwą

Przy dużej prędkości, jeden kierowca po drugim atakował – a zespół Cofidis Simona Geschke grał dzisiaj w „obronie człowieka”. Kierowca Cofidis skacze na miejscu z każdym przeciwnikiem, który stanowi zagrożenie dla górskiej koszulki. Na przykład Ion Izagirre blokuje atak Neilsona Powlessa.

READ  Wielkie świąteczne śpiewanie na stadionie An der Alten Försterei w Köpeniku

Teraz uformowała się grupa ośmiu mężczyzn z różnicą pięciu sekund. Ale kiedy to piszę, odległość znowu się zmniejsza i pole natychmiast się zamyka.

13:22 – Rozpocznij za darmo!

Pole się śpieszy. Kilometr 0 mijamy trzy minuty wcześniej niż planowano – a sygnał do startu daje opuszczenie flagi przez kierownika rejsu Christiana Prudhomme. Pierwsze ataki następują natychmiast!

13:15 – Wyjazd z Saint-Gaudens

Peleton rusza w Saint-Gaudens. Dzisiaj pokonasz tylko pierwsze 50 kilometrów, ale potem zaczyna się czteropasmowy festiwal wspinaczkowy w Pirenejach. Jednak początkowo przez miasto na skraju Pirenejów toczy się 3,5 kilometra.

13:10 – Szok dla Pogacara: Majka odpada!

Trasa codziennie traci ważnego asystenta z czołowych aktorów. Rafał Majka już dziś nie będzie mógł wystartować. Polak z zespołu Emirates w Zjednoczonych Emiratach Arabskich doznał kontuzji mięśni podczas wtorkowego ostatniego podjazdu – podobno zerwał włókno mięśniowe – kiedy zerwał łańcuch, a noga uderzyła w podwozie roweru.

Tim Wellens z Team Lotto Soudal również nie jest już częścią gry. Testy okazały się pozytywne dla Corony.

co to było?! Majka prawie się zepsuła z powodu wady

INFO – Witam

Witam i zapraszam na transmisję na żywo z Tour de France. Jesteśmy w Pirenejach, między Saint-Gaudens i Peyragudes, w programie jest siedemnasty etap, który jest jednocześnie drugim z trzech wszystkich odcinków Pirenejów. Peleton powinien dziś udowodnić swoje umiejętności wspinaczkowe. Dziś 129 kilometrów prowadzi w czterech klasyfikacjach górskich, z których trzy należą do pierwszej kategorii.

Profil daje powody do nadziei, że Tadej Pogacar kilka razy spróbuje zaatakować, a Simon Geschke chce bronić swojej górskiej koszulki. Zaczyna się o 13:15. Eurosport.de towarzyszy wyścigom tutaj na taśmie na żywo. Baw się dobrze!

Możesz być zainteresowanym także tym: Van Aert reaguje na zaskakujący manewr Eekhoffa: „Trochę chłopięcy”

Najważniejsze informacje: Ataki Pogacar odbijają się od jumbo pracy zespołowej

Tour de France

Pogacar traci kolejnego asystenta: Tour-Aus do kolegi z drużyny Solera

20 godzin temu

Tour de France

Zwycięstwa Kanady dla jego zmarłego brata – Geschke przedstawia ważne uwagi

1 dzień temu

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Na dzień dzisiejszy: 100 000 dodatkowych biletów w sprzedaży

Published

on

Na dzień dzisiejszy: 100 000 dodatkowych biletów w sprzedaży

Stan na: 2 maja 2024 r. o 18:29

UEFA rozpoczyna dziś ostatnią, główną fazę sprzedaży biletów na Mistrzostwa Europy 2024 w Niemczech. Frekwencja jest znakomita, a w Niemczech nie ma już biletów na mecze fazy grupowej.

Od godziny 11:00 za pośrednictwem oficjalnej platformy biletowej można kupić ponad 100 000 biletów na różne mecze. Zainteresowanie jest duże: ogromny pośpiech powoduje problemy i długi czas oczekiwania.

Jak powiedział rzecznik komitetu organizacyjnego, na liście oczekujących znajduje się obecnie ponad 500 000 fanów. Powiedzieli, że robią wszystko, co w ich mocy, aby skrócić czas oczekiwania.

Do czterech kart na grę

Po kilku losowaniach fani mogą teraz bezpośrednio kupić bilety. Liczba dostępnych biletów różni się jednak w zależności od meczu.

Dostępne bilety obejmują:

  • Karty będą dostępne w sprzedaży na oficjalnej platformie odsprzedaży w marcu/kwietniu
  • Bilety będą dostępne po zapełnieniu stadionu
  • Bilety na spektakle w promocyjnych cenach

Sprzedaż last minute odbywa się na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy” do momentu sprzedaży wszystkich biletów. Na grę można kupić maksymalnie cztery karty.

Bilety na mecze grupowe Niemiec rozeszły się błyskawicznie

Podobnie jak w poprzednich fazach sprzedaży, bilety na niektóre mecze, np. na mecze drużynowe w Niemczech, wyprzedały się szybko. Nie ma już biletów na mecze ze Szkocją (14 czerwca, godz. 21:00 w Monachium), Węgry (19 czerwca, godz. 18:00 w Stuttgarcie) oraz finałowy mecz grupowy ze Szwajcarią (23 czerwca, godz. 21:00 we Frankfurcie). Na finał też nie ma już biletów.

READ  Według plotek Bayernu: gwiazda Bundesligi Thilo Kehrer przed przeprowadzką do Monako | Sporty
Continue Reading

sport

Schalke 04: Osnabrück złości fanów S04 po szaleństwie – „żart”

Published

on

Schalke 04: Osnabrück złości fanów S04 po szaleństwie – „żart”

To była szokująca wiadomość dla Schalke 04! Jest bardzo prawdopodobne, że najbliższy weekendowy mecz z VfL Osnabrück (5 maja, godz. 13:00) zostanie odwołany. Ponieważ plac zabaw na moście Bremer został zamknięty przez miasto Osnabrück.

Od tego czasu wszyscy zaangażowani próbują znaleźć rozwiązanie, aby mecz pomiędzy VfL Osnabrück i FC Schalke 04 mógł się odbyć w taki czy inny sposób. Dlaczego nie przeniesiemy się na inne stadiony w okolicy? „Nie idź” do dyrektora zarządzającego Osnabrück. Swoimi komentarzami rozzłościł fanów S04.

Schalke 04: Coraz bardziej prawdopodobne jest, że mecz zostanie odwołany

Coraz mniej prawdopodobne jest, że Schalke 04 zmierzy się w weekend z VfL Osnabrück na stadionie Bremerbrück. Stadion jest zamknięty i nie można na niego wchodzić. Obie drużyny szukają rozwiązań, aby mecz mógł zostać w jakiś sposób rozegrany. Jedna możliwość: Zagraj w grę na pobliskim polu.


To także interesujące: Schalke 04: „Sobe” zmusza do skupienia się i uwagi – „Już niedługo znów się zobaczymy”


Jednak nie jest to takie proste. Na przykład Schüco Arena w Arminii Bielefeld nie spełnia wymaganych standardów. Takie jak między innymi skalibrowane linie dla VAR. Wysiłki regulacyjne byłyby w tym przypadku zbyt duże. Wielu kibiców sugerowało rozegranie meczu na Veltins Arena. Jest to jednak mało prawdopodobne, ponieważ Bundesliga prawdopodobnie oceni incydent jako „siłę wyższą”, a kolejny mecz na własnym boisku mógłby zakłócić rywalizację.

Michael Welling, dyrektor zarządzający Osnabrück, również widzi to w „NOZ”, który oznacza konkurencję. „Chciałbym wyrazić teorię, że mieszkańcy Lutern czy Wiesbaden nie byliby szczególnie szczęśliwi, gdyby Schalke rozegrało dodatkowy mecz u siebie, zwłaszcza że mamy czas na przemyślenie innych rozwiązań” – mówi Welling.

Fani domagają się komentarzy

Wypowiedzi, które nie zostały dobrze przyjęte przez kibiców Schalke 04. Jeśli konfrontacja nie dojdzie, trzeba będzie ją przełożyć pomiędzy 33. a 34. rundą. To wyraźna strata dla Royal Blues, którzy z pewnością utrzymają się w lidze, jeśli wygrają w Osnabrück.

READ  Według plotek Bayernu: gwiazda Bundesligi Thilo Kehrer przed przeprowadzką do Monako | Sporty

Dlatego fani S04 są źli. „A dodatkowy tydzień z językiem angielskim na koniec sezonu nie byłby niekorzystny dla Schalke? To, o czym mówi Welling, to po prostu nonsens. Kolejny mecz u siebie dla Schalke byłby niekorzystny dla konkurencji, ale tydzień z językiem angielskim dla Schalke byłby z całym szacunkiem, to żart” i „Och, tak, mecz Schalke u siebie jest dyskredytacją dla konkurencji, ale tydzień z językiem angielskim nie jest, bo co to za bzdury?” „Facet powinien się o to postarać mieć porządny stadion” – powiedział X (dawniej na Twitterze) w rozmowie z Benem.


Więcej wiadomości dla Ciebie:


Nadszedł czas, aby kibice i kluby poczekali i zobaczyli. Liga Niemiecka musi podjąć decyzję. Najbardziej prawdopodobny alternatywny termin meczu rewanżowego to 15 maja.

Continue Reading

sport

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari

Published

on

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari
22:51

Sainz: Daj mi czas na decyzję

Pozostaniemy przy Ferrari, ale wrócimy na rynek kierowców. Carlos Sainz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025 i twierdzi, że chce poświęcić czas na podjęcie w końcu „właściwej decyzji”.

„Dlatego trwa to trochę dłużej i dlatego chcę zobaczyć wszystkie opcje, zanim podejmę zasadniczą decyzję” – potwierdza Sainz, który rzekomo ma ofertę od Audi.

Nawiasem mówiąc, o drużynie z Ingolstadt mówi: „Myślę, że to ruch Nico [Hülkenberg] Dla Audi ma to sens zarówno dla firmy, jak i dla Nico. Myślę, że jest świetnym kierowcą.”

Czy Hulkenberg stanowi „duże zobowiązanie” dla Audi – a być może także dla jego kolegi z zespołu w przyszłym roku? Hiszpan nie zostawia ręki widocznej..


22:38

Leclerc: Newey może „zrobić różnicę”

Naturalnie Monako został także zapytany o „temat dnia” podczas jego tournee medialnego. „Oczywiście byłbym bardzo szczęśliwy” – mówi o ewentualnej współpracy z Adrianem Neweyem.

„Myślę, że Adrien jest jedną z osób, z którymi masz nadzieję pracować pewnego dnia w swojej karierze” – powiedział Leclerc, podkreślając, że Ferrari ma już „świetny zespół”.

„Jednakże byłoby wspaniale włączyć Adriana do takiego zespołu” – potwierdza i wyjaśnia z przekonaniem: „Myślę, że jesteśmy [bei Ferrari] „Dobrze przygotowana, aby przyciągnąć najlepszych ludzi na świecie.”

Newey to osoba, która może „zrobić różnicę” w Formule 1. Dlatego też był „zaskoczony” swoim odejściem z Red Bulla. „Nie spodziewałem się tego” – przyznaje Leclerc.

Poczekajmy i zobaczmy, czy jego droga naprawdę doprowadzi go do Maranello.


22:24

Niesamowite zmiany, które nigdy nie nastąpiły

Nawiasem mówiąc, Ocon miał wówczas również ofertę od McLarena. Wtedy od razu na myśl przychodzi mi ta seria zdjęć, na której nie pojawia się Okon. Ale w historii Formuły 1 jest jeszcze kilka dużych ryb!


Seria zdjęć: Niesamowite zmiany w Formule 1, jakie nigdy wcześniej nie miały miejsca…


22:14

Ocon: Unikaj scenariusza takiego jak 2018

I znowu Francuz, który także mówił o swojej przyszłości i stwierdził, że chciałby to wyjaśnić „jak najszybciej”. Ponieważ jego kontrakt również wygasa z końcem roku.

„Mieliśmy z tym złe doświadczenia – nie ze względu na wydajność. W tamtym czasie chodziło o nieporozumienia i powody polityczne. To był czynnik rozczarowujący pod koniec 2018 roku” – wspomina.

Dla przypomnienia: Ocon musiał ustąpić miejsca Lance’owi Strollowi w Racing Point na sezon 2019. Tak naprawdę przejście do Renault wydawało się już pewne, ale w dramatycznych okolicznościach nie udało się.

„Przeszliśmy przez te wszystkie doświadczenia i oczywiście jesteśmy teraz lepiej przygotowani” – powiedział Ocon, wyrażając nadzieję, że w 2025 r. nie zostanie ponownie pozostawiony z pustymi rękami. W 2019 r. został wreszcie zmuszony wypełnić lukę jako kierowca zastępczy dla Mercedesa.


21:55

Ocon: Jestem przeciwko Sprintowi w Miami

Nowy format wroga był już problemem w PK. Esteban Ocon również skomentował tę sytuację podczas swojej wizyty w mediach i wyjaśnił (w przeciwieństwie do większości kierowców w PK), że nowy format jest ogólnie „pozytywny”.

Wyjaśnia jednak, że choć nowe zasady są lepsze, to w ogóle nie jest fanem wyścigów drag racing. Jego wyjaśnienie: „Weekendy sprintowe są dobre w spokojne weekendy. Zatem Szanghaj, Baku – wyścigi, w których rzadziej wypada się z toru”.

„Ale podczas takich wyścigów, gdzie tak wiele się dzieje, zespół ds. komunikacji i marketingu jest trudnym zadaniem” – powiedział, wyjaśniając, że pracowity weekend oznacza takie kwestie, jak marketing i tym podobne zmagania.

„Większość z nich musimy wykonać [Aktivitäten abseits der Strecke] „Precz” – powiedział Ocon, który w związku z tym „nie jest największym fanem” prowadzenia szybkiego wyścigu w Miami. Woli normalny weekend (przynajmniej tutaj).


21:37

Zhou: Nie spodziewałem się, że Hulkenberg przyjedzie tak wcześnie

Naturalnie zmiana Hulkenberga będzie miała bezpośredni wpływ na Chińczyków, bo jasne jest, że w przyszłym roku przynajmniej jeden z obecnych kierowców Saubera straci kokpit.

„To było wcześniej, niż się spodziewałem” – mówi o podpisaniu kontraktu z Hulkenbergiem, ale podkreśla też: „To tak naprawdę nie zmienia mojego stylu”. Chce się po prostu skupić na swojej obecnej pracy.

Przyznaje jednak również: „Oczywiście rozważamy różne opcje, aby zobaczyć, która działa najlepiej”. Oczywiście ruch Hulkenberga nie zwiększył jego szans na pozostanie w Sauberze.

Na tej serii zdjęć możesz zobaczyć, które sterowniki zostały już potwierdzone na rok 2025:


Seria zdjęć: Kierowcy Formuły 1 w 2025 roku


21:21

Williams w końcu miał zamienne podwozie

Alexander Albon ujawnił to dzisiaj podczas swojej wizyty w mediach. „Przyjdzie. Jeszcze go tu nie ma, ale będzie” – powiedział Albon, podkreślając: „Szczerze mówiąc, to niczego nie zmienia”.

„Jesteśmy podróżnikami [das Auto] „Wciąż tak samo, ale dobrze wiedzieć, że istnieje pewne zabezpieczenie na wypadek takiej sytuacji” – przyznaje, podkreślając, że Williams powoli przechodzi w ogólnie bardziej komfortowy tryb, jeśli chodzi o części zamienne.

„Mamy nadzieję, że teraz będziemy mogli bardziej skoncentrować się na aktualizacjach i ogólnym rozwoju samochodu” – powiedział Albon. Ponieważ Williams to także jedna z drużyn, która obecnie nie ma na swoim koncie punktu w Pucharze Świata.


21:08

Alonso: Miami nie jest dobre „na papierze”, ale…

Odnosząc się do weekendowego układu sił, Hiszpan wyjaśnia: „Na niektórych drogach mieliśmy nadzieje, które się nie spełniły, a jest odwrotnie: na niektórych drogach, po których nie spodziewaliśmy się wiele, jechaliśmy bardzo dobrze”.

„Na papierze Miami nie powinno być naszym najlepszym torem, jeśli spojrzymy na samochód na rok 2024” – powiedział Alonso. Być może jednak Aston Martin poradzi sobie tutaj lepiej, niż już się spodziewasz.

„Jest wiele pomysłów na ulepszenie samochodu, szczególnie w niedziele, które chcemy wdrożyć” – ujawnia Alonso. Jest to jednak trudne, ponieważ ze względu na format sprintu przed nami tylko jedna sesja treningowa.

Dlatego też uważa, że ​​Miami może być „trudne”.


20:56

Ricardo na spacerze: „To i tak do niczego nie prowadzi!”

Nawet niemal dwa tygodnie po wydarzeniach w Chinach sytuacja pomiędzy Danielem Ricciardo i Lance Strollem nie uległa poprawie. Nie rozmawiali ze sobą od czasu kolizji i Ricciardo niekoniecznie chce to zmienić.

„Mam przeczucie, że to i tak do niczego nie doprowadzi” – macha. „Jeśli powie, że to jego wina, mogę przyjąć przeprosiny, ponieważ nie jestem takim głupcem” – powiedział Ricciardo.

„Ale nawet to się nie wydarzyło. On tak naprawdę nie uważa, że ​​zrobił coś złego, więc nie ma wiele do powiedzenia” – Australijczyk wzrusza ramionami.

Pełne jego oświadczenia można przeczytać tutaj!


20:48

Okon: Chińska modernizacja jest wciąż bardzo niewielka

A skoro mowa o Alpach: Gasly musiał obejść się bez najnowszych aktualizacji w Chinach, ale kolega z zespołu, Esteban Ocon, miał je już w samochodzie – a dzięki P11 osiągnął także najlepszy jak dotąd wynik sezonu dla Francuzów.

„To był mały krok we właściwym kierunku, ale wiemy, że to nie wystarczy” – potwierdza Ocon, który przyznaje, że nigdy nie zbliżyłby się do punktów bez pewnych incydentów podczas wyścigu w Chinach.

„Nadal brakuje nam sporo mocy w kwalifikacjach. To wciąż punkt, nad którym musimy popracować i na którym musimy się skupić, jeśli chodzi o ogólne osiągi samochodu” – powiedział Ocon.

Przynajmniej teraz możesz walczyć trochę lepiej z innymi samochodami. „Ale w przyszłości musimy poczynić dalsze kroki naprzód” – wyjaśnia. Alpine pozostaje bez punktu mistrzowskiego po pierwszych pięciu wyścigach sezonu.


20:37

Gasly: ​​​​Hulkenberg do Audi niczego nie zmienia

Francuz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025. W związku z przejściem Nico Hulkenberga do Audi utracono kolejny kokpit. Jednak według Gasly’ego nie odgrywa to żadnej roli w jego przyszłości.

„Nic się nie zmienia” – potwierdza i wyjaśnia: „Z mojej strony wszystko jest w porządku. Myślę, że jesteście świadomi sytuacji na rynku kierowców. W tej chwili nie mam nic do ogłoszenia”.

Zapytany, czy wolałby pozostać w Alpine, odpowiedział: „Nie będę się w to za bardzo zagłębiać. Powiem więcej, gdy będę miał coś do ogłoszenia”. Na razie nie chce komentować tej sprawy.

Realistycznie rzecz biorąc, prawdopodobnie nie ma wielu innych opcji niż Alpy…


20:25

Alonso: Zawsze chciałem pracować z Neweyem

Oprócz Ferrari Adrianem Neweyem interesuje się także Aston Martin. „Zawsze chciałem z nim pracować, choć raz w życiu” – ujawnił Fernando Alonso podczas swojej dzisiejszej wycieczki po mediach.

„Bardzo go szanuję” – potwierdził Hiszpan, dodając, że Newey to „legenda tego sportu”. Podobnie jak Lewis Hamilton, Alonso nigdy z nim nie współpracował, a jedynie ścigał się z jego samochodami.

Jednocześnie wyjaśnia również: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego działu technicznego. Oczywiście Adrian jest jednym z najlepszych zawodników, albo najlepszym w historii. Ale musi pasować do zespołu i to coś więcej niż tylko ta decyzja. ” Lawrence [Stroll]„.

A na koniec oczywiście od samego Neweya wspomina Alonso.


20:16

Czas zrezygnować!

To tyle w dzisiejszym PK, które było całkiem zabawne na długie odcinki. Można to z pewnością przytoczyć jako pozytyw, ponieważ konferencje prasowe w Formule 1 to często dość trudne sprawy…

PK się skończył, ale dla nas wszystko dopiero się zaczyna! Będziemy do Państwa dyspozycji przez kilka dodatkowych godzin, aby dostarczyć Wam mnóstwo dźwięków i informacji prosto z ringu w Miami.


20:11

Hamilton: Nie mogę ci powiedzieć…

Rekordowy mistrz świata jest teraz pytany, czy nazwisko Adriana Neweya jest częścią jego negocjacji z Ferrari? „Nie mogę tego zdradzić” – ponownie mówi Hamilton z uśmiechem.

Wcześniej oświadczył w PK, że nie może wypowiadać się na temat tego, co zostało powiedziane w prywatnych rozmowach. podniecające…


20:07

Czy Mercedes mógłby wykorzystać Niue?

Wiele pytań wciąż kręci się wokół Adriana Neweya. Hamiltona zapytano między innymi, czy Mercedes mógłby spróbować go teraz pozyskać, aby rozwiązać bieżące problemy?

„Nie mam pojęcia, czy oni próbują, ani kto próbuje” – powiedział Hamilton. Szanse na to, że przeniesie się do Mercedesa, są w rzeczywistości bardzo niskie.


19:53

Peres nie boi się dalszego odejścia

Chodzi o ponowne odejście Neweya, a Perez zostaje zapytany, czy mogłoby nastąpić więcej odejścia z Red Bulla? Meksykanin odpowiada dyplomatycznie i wyjaśnia, że ​​tak nie uważa.

Perez powiedział, że wszyscy w zespole są podekscytowani, przyszłość wygląda dobrze, a odejście Neweya jest całkowicie „normalne”. Czy to jego prawdziwa opinia, czy powtarza to, co powiedział mu zespół…?

READ  SC Paderborn: Trener Kwasniok podąża za Baumgarta - „doskonale pasuje do osobistych wymagań”
Continue Reading

Trending