Connect with us

sport

Legenda Formuły 1 radzi Hamiltonowi, aby zrezygnował

Published

on

Legenda Formuły 1 radzi Hamiltonowi, aby zrezygnował
8:08 rano

Stuart Hamilton radzi zrezygnować

Według Jackie Stewarta rekordzista jest „najlepszy” [Formel-1-Fahrer] Mimo – a może właśnie dlatego – Hamilton radzi W podcaście „Wypukła rozmowa” Teraz do rezygnacji.

„Lewis jest na planie Ayrtona Sinnasa i Alaina Prostsa”, powiedział Stewart, dodając: „Chciałbym, żeby teraz ustąpił. Szkoda, że ​​nie ustąpił na szczycie”.

Nie sądzi też, że Hamilton wróci na szczyt. „Ma teraz problemy, ponieważ ma nowego kolegę z drużyny, który jak dotąd był szybszy od niego w play-off w tym roku” – powiedział Stewart.

„Myślę, że powinien ustąpić”, powiedział Stewart, który poradził Hamiltonowi, aby skupił się na takich rzeczach, jak jego muzyka czy moda. „Jestem pewien, że tak [auch dort] To będzie bardzo udane” – powiedział Stewart.

Sam Hamilton wielokrotnie podkreślał, że nie jest jeszcze zainteresowany odejściem.

14:21

weekend!

W tym momencie żegnamy się z weekendem. Ciesz się wolnymi dniami, ponieważ w ciągu pięciu tygodni przed letnią przerwą są jeszcze cztery wyścigi!

Znowu zbieramy siły i wrócimy do was od poniedziałku z naszym barem. Oczywiście nasz portal będzie działał w soboty i niedziele.

Miłego weekendu i do zobaczenia później!

Uwaga: Na koniec mała wskazówka na dzisiejszy wieczór 😉


14:04

ADAC GT Masters w Zandvoort

W weekend nie ma Formuły 1, ale czy nadal chcesz uprawiać sporty motorowe? W takim razie mogę polecić „Beach Party” ADAC GT Masters! Trzecie wydarzenie zaplanowano na weekend na torze Zandvoort na holenderskim wybrzeżu Morza Północnego.

Bardzo dobra okazja np. do ponownego zapoznania się z torem, bo na początku września w Zandvoort ponownie odbędzie się Grand Prix Formuły 1 w Holandii.

Informacje o harmonogramie, transmisjach na żywo i czasach telewizyjnych ADAC GT Masters w Zandvoort można znaleźć tutaj!


13:55

Odbicie: Leclerc nie chce „wyrzucać pracy do kosza”

Czy FIA powinna interweniować w przypadku odbicia czy nie? Jest to obecnie gorący temat dyskusji. Leclerc rozumie punkt widzenia tych, którzy wzywają do zmiany, ponieważ w przeciwnym razie kierowcy mogliby mieć problemy zdrowotne.

Ale: „Nie należy lekceważyć ilości pracy, jaką zespoły wykonały w ciągu ostatnich kilku miesięcy w celu opanowania problemów”, wspomina kierowca Ferrari.

Ponieważ w Ferrari odbicia nie są dużym problemem i były głównym celem od pierwszego testu. „Jesteśmy tam znacznie lepsi” – zapewnia i nie chce „wrzucić wszystkiego do kosza”.

Ponieważ ogólna zmiana zasad byłaby karą dla zespołów, które wydają się lepiej wykonywać swoją pracę.


13:37

hazardzista?

Jedno jest pewne: jeśli Vettel opuści Aston Martina pod koniec sezonu, jego dotychczasowy występ będzie kandydatem do tej serii zdjęć…


Galeria zdjęć: Dziesięciu mistrzów świata obstawia zakład przy zmianie drużyn



13:15

Schumi pokaże Steinerowi, gdzie iść!

Przynajmniej tak powiedział były szef Formuły 1 Bernie Ecclestone w wywiadzie dla RTL. „Potrzebuje, aby ktoś mu pomógł i nie krytykował go za bardzo” – mówi Ecclestone, odnosząc się do swojego syna Micka Schumachera.

Żałował, że ojciec Michael mógł uczestniczyć w wyścigach syna. „Gdyby Michael tu był, pokazałby Guntherowi, gdzie się udać” – podkreśla 91-latek.

Pełne dane Ecclestone są tutaj!


12:59

Liberty: Nie chcesz naciskać na Monako

Znowu coś o kalendarzu: właśnie stał się znany Że Nicea jest zainteresowana Grand Prix – Jak wiele innych miast. Niektórzy podejrzewali, że Formuła 1 może wykorzystać to zainteresowanie jako dźwignię w bieżących negocjacjach z Monako.

Ale szef Liberty Media Greg Maffey twierdzi, że tak nie jest. „Zawsze się rozglądamy”, mówi, wyjaśniając, że interesują ich tylko „wielkie wyścigi”. Jest wiele zainteresowanych stron i po prostu szukasz „alternatyw”.

Maffei twierdzi, że Monako to „wyjątkowe miejsce”. Jednocześnie jednak wyjaśnia, że ​​należy kwestionować pewne przywileje, których nie ma żadna inna rasa. Monako nie podpisało jeszcze umowy na 2023 rok.


12:41

111 lat temu dzisiaj…

… Urodził się Juan Manuel Fangio, jeden z najlepszych kierowców Formuły 1 wszech czasów. Pięć tytułów mistrzowskich Fangio wydawało się być wiecznym rekordem – dopóki Michael Schumacher nie pobił tego znaku w 2003 roku.

Oto przegląd najważniejszych wydarzeń w karierze Argentyny:


12:20

Pirelli: Z morświnem może być gorzej!

Seksowna wypowiedź Mario Isoli z Pirelli. Wyjaśnia, że ​​odbicie będzie gorsze w tym roku, jeśli Formuła 1 będzie kontynuowana z 13-calowymi oponami, które będą używane do 2021 roku.

W zasadzie morświny nie mają nic wspólnego z oponami. „To efekt związany z samochodami” – wyjaśnia Isola, dodając, że ze starymi oponami mogło być gorzej.

Tło: „Ściana ramowa jest [bei 13-Zoll-Reifen] Dużo większy i działa jak rodzaj zawieszenia. „Nie jest tak w przypadku 18-calowych opon, co pomaga nawet w przypadku problemu z odbiciem.

ciekawe!


11:57

Dziwne statystyki

Nie miałem tego na mojej liście – i na pewno nie wiele innych. Chociaż Leclerc Sainz czuje się, jakby jechał na ziemię w Ferrari (8:1 w kwalifikowanym pojedynku), Hiszpan zdobył już więcej podium niż jego kolega z drużyny w 2022 roku!

Leclerc wygrał już dwa wyścigi i zgarnął sześć biegunów. Ale Sainz wspiął się na podium już pięć razy, Leclerc tylko cztery. Ten brak konsekwencji jest również powodem, dla którego Leclerc jest teraz wyraźnie za Verstappen w Pucharze Świata.

Obecnie ma 49 punktów straty do mistrzów świata po wyraźnym prowadzeniu w Pucharze Świata na początku roku.

Carlos Sainz Charles Leclerc Ferrari F1 ~ Carlos Sainz (Ferrari) i Charles Leclerc (Ferrari) ~


11:34

Aston Martin ogłasza aktualizację Silverstone

Aston Martin zrobił już krok do przodu z wersją B, która działa od Barcelony. Lider zespołu Mike Crack wyjaśnia: „Musimy to zrobić [weitere] Wprowadź aktualizacje do samochodu, aby pozostać konkurencyjnym.”

„Ponieważ wiemy również, że wszyscy w Silverstone będą mieli aktualizacje”, mówi Crack, który ogłosił, że Aston Martin również dostarczy aktualizacje. „Musisz spojrzeć na to, jak napięta jest linia pośrodkowa” – wyjaśnia.

Uważa, że ​​„nie trzeba robić dużego kroku, aby zdobyć wiele stanowisk”. Inaczej było w przeszłości, kiedy zdarzały się „duże różnice” między samochodami.

„Myślę, że odległość w Baku wynosiła 0,4 sekundy między P5 a P15 lub coś w tym stylu w FT3”, wspomina Crack. Zobaczmy, jak daleko zajdzie aktualizacja Silverstone dla Vettel and Co.


11:12

10 lat temu dzisiaj…

… Michael Schumacher stanął na podium Formuły 1 po raz 155. i ostatni. Po chaotycznym ostatnim etapie podczas Grand Prix Europy 2012 w Walencji, zajął trzecie miejsce za Fernando Alonso (Ferrari) i Kimi Raikkonen (Lotus).

W tamtym czasie 155 miejsc na podium wydawało się rekordem wszech czasów. Tymczasem długoletni Hamilton przewyższył Schumiego 184 wizytami na podium. Obecnie nie widać końca…

Kimi Raikkonen Fernando Alonso Michael Schumacher Ferrari Scuderia Ferrari Mission Wino F1 Lotus Lotus F1 Team ~ Kimi Raikkonen (Alfa Romeo), Fernando Alonso i Michael Schumacher~


10:51

Formuła 1 droższa dla nowych zespołów?

Nowy zespół będzie musiał wyłożyć 200 milionów dolarów na stół, jeśli chce dostać się do Formuły 1. Szef Haas, Günther Steiner, teraz opowiada się za ponownym podniesieniem tej kwoty.

Wyjaśnia, że ​​200 milionów zostało ustalone kilka lat temu, „kiedy Formuła 1 miała inną wartość”. Ponieważ teraz wlicza się więcej pieniędzy, uważa, że ​​nowicjusze również powinni płacić więcej.

Tło: Jeśli jedenasta drużyna wejdzie, obecne dziesięć drużyn musi zrezygnować z części tortu dochodu. Ale oczywiście tego nie chcesz – a przynajmniej nie bez odpowiedniej usługi w zamian.

W końcu 200 milionów to tylko liczba, a nie gwarancja. Bo chociaż Andretti ma pieniądze, Amerykanie nie mają wstępu…



10:02

AlphaTauri: Gasly potwierdzone na 2023

To już nie jest zaskakujące: po tym, jak Helmut Marko i Franz Tost nieformalnie potwierdzili Francuzów w 2023 roku, oficjalny komunikat prasowy zniknął w domu.

Wszystkie informacje są tutaj!


9:40

Grosjean: Niewłaściwa kara dla Alonso

Francuz nie rozumie rzutu karnego przeciwko Hiszpanowi w ostatniej rundzie w Montrealu. Na swoim kanale YouTube Wyjaśnia: „Zgadzam się z karą [für Alonso] nie całkiem „.

Jego wyjaśnienie: „Tak, prawdopodobnie dwukrotnie zmieniał pas na prostej. Ale przede wszystkim prosta droga wcale nie jest prosta. Więc nie jest łatwo jechać prosto”.

Po drugie, jego zdaniem należy pozwolić walczyć kierowcom. „Dobrze mieć zasady, ale nie należy ich przesadzać” – mówi Grosjean, który uważa, że ​​kara jest wygórowana.

Dla mnie osobiście kara była bardziej niż oczywista. Ale w przeciwieństwie do Grosjeana, ja też nigdy nie siedziałem w bolidzie Formuły 1…

READ  Bayern Monachium: Julian Nagelsmann krytykuje Freiburg za wznowienie gry po błędzie w zmianie
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Niemiecka Liga Koszykówki: Nagle na boisko weszła kobieta w szpilkach! | Sporty

Published

on

Niemiecka Liga Koszykówki: Nagle na boisko weszła kobieta w szpilkach!  |  Sporty

Katerstimmung bei den Niners Chemnitz!

Drei Tage nach dem Sensations-Erfolg im Fiba Europe Cup gibt es in der easycredit Basketball-Bundesliga eine megaknappe Niederlage in Ludwigsburg. Ein Dämpfer im Kampf um Platz eins oder zwei in der Tabelle — und dem damit verbundenen möglichen Heim-Vorteils im Play-off-Halbfinale.

So oder so: Die Chemnitzer werden am Sonntag ab 15 Uhr auf dem Marktplatz gefeiert. Der große Empfang für die Euro-Helden!

MHP Riesen Ludwigsburg — Niners Chemnitz 96:93

Überraschende Unterbrechung beim Stand von 39:37 drei Minuten und 41 Sekunden vor Ende des zweiten Viertels:[–> Plötzlich kommt eine dunkelhaarige Frau im schwarzen Blazer, mit schwarzer Hose — und mit gelben High Heels, also hochhackigen Schuhen aufs Parkett. Mit Teppichmesser und rotem Klebeband bewaffnet! Sie schneidet ein Stück Werbe-Aufkleber ab, der sich vom Boden gelöst hat. Zudem streicht sie mit einem Spachtel alles wieder glatt. Sie geht vom Feld, die Applaus von einigen Fans ist zu hören. Das Spiel kann weitergehen.

Die Parkett-„Retterin“ geht vom Spielfeld. Der Schiedsrichter lässt weiterspielen

Foto: Dyn

Die Ludwigsburger gehen mit einer 51:44-Führung in die Pause. Vorher geht es hin und her. Die Chemnitzer wirken keine 72 Stunden nach ihrem Europokal-Triumph in Istanbul ein bisschen müde. Daher schleichen sich kleine Fehler ein.

Zum Beispiel zu Beginn des zweiten Viertels:[–> Nach einem Missverständnis mit Landsdowne kann Kevin Yebo, den Ludwigsburger Melson nur mit einer Trikot-Bremse an der Mittellinie stoppen. Er reißt am gelben Jersey seines Gegenspielers, um dessen Fastbreak zu unterbinden. Sportliches Foul! Zwei Freiwürfe!

Vor dem Spiel spricht Yebo bei Dyn über den Chemnitzer Euroerfolg, den vorher nur fünf andere deutsche Teams (Berlin, Weißenfels, Frankfurt, Göttingen und Bonn) geschafft haben — und verrät, was er mit den goldenen Schuhen macht, die ihm Weltmeister und NBA-Star Dennis Schröder geschenkt hatte für das Spiel.

Yebo:[–> „Dennis hat mir ein Paar Schuhe geschenkt fürs Finale. Damit man mit der richtigen Einstellung da rein geht. Die behalte ich natürlich. Ich habe heute jetzt andere Schuhe an. Die werde ich nicht mehr anziehen. Die werden ein Erinnerungsstück sein, die werde ich zu Hause hinstellen. Damit die mich an den Tag erinnern. An dieser Stelle danke an Dennis für die Schuhe.“

Zu Beginn des dritten Viertels geht der Ludwigsburger Desure Buie plötzlich vom Feld. Er muss seine Kontaktlinse wieder einsetzen.

Die Gastgeber führen zwischendurch sogar mit 18 Punkten Vorsprung, müssen am Ende noch zittern. Die Chemnitzer sind sogar kurz auf drei Punkte dran wenige Sekunden vor Schluss.

Nach Euroleague-SpielSchiedsrichter beim Klauen erwischt!

Quelle: X: Dragi Kenta

Telekom Baskets Bonn — Rostock Seawolves 112:89

Die Baskets machen die Play-ins klar mit diesem Sieg!

Nach der unerwarteten Pleite gegen Kellerkind Crailsheim schafft Bonn die Wiedergutmachung — und verpasst den Rostockern einen Dämpfer nach dem Überraschungs-Sieg in Würzburg.

Brian Fobbs ist bester Bonner Werfer mit 23 Punkten.

Continue Reading

sport

320 milionów euro! DAZN strzela do DFL

Published

on

320 milionów euro!  DAZN strzela do DFL

{ „placeholderType”: „BANNER” }

320 milionów! DAZN strzela do DFL

Kolejna runda sporu o prawa telewizyjne: DAZN wysyła list do klubów Bundesligi.

DAZN strzela ostro w bramkę Niemieckiej Ligi Piłkarskiej
© Imago/Giuseppe Mafia

Sport1
Sport1

Firma zajmująca się transmisją na żywo DAZN zaostrzyła otwarty spór z Niemiecką Ligą Piłkarską w sprawie przydziału praw do transmisji. W piśmie do 36 klubów Bundesligi DAZN oskarżył Bundesligę o „oszczerstwo”, któremu dostawca transmisji strumieniowej musiał „zdecydowanie zaprzeczyć”.

{ „placeholderType”: „MREC” }

Niemiecka Bundesliga wystosowała w piątek list do klubów, w którym zarzuca DAZN „celowe zniekształcanie faktów, udzielanie rabatów i próbę wprowadzenia opinii publicznej w błąd”. Liga stwierdziła, że ​​nadawca działał w ten sposób, aby „wbić klin w ligę i zasiać podejrzenia, że ​​ludzie w komisjach i zarządzie działają wyłącznie w interesie Bundesligi i drugiej Bundesligi”. .

Szykuje się długi spór prawny

DAZN z kolei odrzucił tę reprezentację. W liście od kierownictwa Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej „odnosi się wrażenie, że DAZN celowo spowodował znaczne opóźnienia w 36 klubach Bundesligi i Drugiej Ligi” – DAZN napisał do klubów Bundesligi: „Mówimy: To jest błąd (…).”

W związku ze sporem z DAZN niemiecka Bundesliga zawiesiła w połowie kwietnia aukcję praw do transmisji w mediach niemieckojęzycznych na cztery sezony od 2025/26 do 2028/29.

{ „placeholderType”: „MREC” }

DAZN publicznie zagroził sporem prawnym, „który będzie trwał rok”, a teraz ponownie potwierdził, że „podjęto już kroki prawne, aby położyć kres całej sprawie, a do kierownictwa Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej wysłano ostrzeżenie „, ale sprawa jest nadal aktualna. Firma „Szczególnie ważne jest, aby skontaktować się z Tobą i klubami w celu pełnego wyjaśnienia sytuacji”.

W trakcie przyznawania praw medialnych Bundeslidze doszło do ostrego sporu pomiędzy DAZN a DFL. Dotyczy Pakietu Praw B, który obejmuje mecze Bundesligi w sobotę o 15:30, a także mecze indywidualne w piątkowy wieczór oraz spadki. Firma czuje się pokrzywdzona, ponieważ jej oferta dotycząca tego pakietu praw została odrzucona, mimo że była „najbardziej atrakcyjna i przekonująca finansowo”.

READ  Formuła 1: Hamilton pokonał Verstappen

320 milionów euro? DAZN podaje konkretne liczby

W nowej wiadomości DAZN po raz pierwszy wspomniał także o konkretnych liczbach. „W trakcie cyklu praw” jego oferta była „prawdopodobnie o co najmniej 320 mln euro wyższa” niż oferta najbliższego konkurenta. Stanowi to „niezbędną szansę rozwoju dla lig i klubów”.

Niemiecka Liga Piłkarska poinformowała niedawno kluby, że będą musiały spodziewać się strat finansowych z powodu braku płatności od partnerów medialnych. DAZN nie został wyraźnie wymieniony, ale firma przyznała, że ​​„skontaktowała się z zarządem Niemieckiej Ligi Piłki Nożnej”, aby „dostosować warunki płatności specjalnie dla rat marcowych i kwietniowych i zaplanować je w grudniu”.

{ „placeholderType”: „MREC” }

Jest to „normalny proces zarządzania kapitałem obrotowym pomiędzy partnerami biznesowymi, szczególnie w przypadku firm globalnych, takich jak DAZN, które mają miliardową sprzedaż”. DAZN potwierdził również: „O ile nam wiadomo, Bundesliga również odłożyła płatności na rzecz innych partnerów”.

Continue Reading

sport

Joan Mir (Honda/9.): Nieuczciwy atak Marqueza/MotoGP

Published

on

Joan Mir (Honda/9.): Nieuczciwy atak Marqueza/MotoGP

Po burzliwym wypadku motocyklowym kierowca fabryki Repsol, Joan Mir, nagle stał się czołowym kierowcą Hondy w Jerez de la Frontera i bardzo otwarcie wypowiadał się na temat stylu jazdy gwiazdy Gresini, Marca Marqueza.

Scena wypadku podczas wyścigu MotoGP w Jerez nie była dla osób o słabym sercu. Upadło 15 kierowców, a późnym popołudniem kary nałożono łącznie na pięciu kierowców. Gdy Johann Zarco wjechał swoją LCR Hondą w żwir w ostatnim zakręcie, były mistrz świata Joan Mir (26 l.) nagle stał się najlepszym reprezentantem Hondy.

Mirowi udało się zdobyć przynajmniej jeden punkt w swoim pierwszym domowym wyścigu z Repsol Honda. „Szczerze mówiąc, to było trochę niesprawiedliwe” – narzekał Hiszpan. „Miałem naprawdę dobry start, miałem kontakt w drugiej turze i straciłem miejsca. Potem udało mi się wyprzedzić grupę z Miguelem Oliveirą. Byłem wtedy za Raulem Fernandezem i chciałem to zrobić gotowy do ataku w końcówce, a potem w ostatnim zakręcie wjechał Marc i uderzył mnie. „Straciłem cztery miejsca”.

Ale to nie wystarczy – mówi Mir. „Potem Marc zrobił to samo z Miguelem Oliveirą i również go wyrzucił. Ostatni raz dostałem karę w Portimao w wyścigu w 2023 roku. Wtedy wyprzedziłem Fabio i go wyrzuciłem – wtedy też upadłem. Fabio stracił pozycje, a ja leżałem na ziemi. Potem dali mi podwójną karę za długie okrążenie wyścigu.

„Mark mnie wyprzedził, nie rozbił się, ale straciłem cztery miejsca. Później Marek musiał zrezygnować tylko z jednego stanowiska. Chcę tylko zrozumieć, jak to jest możliwe! »

Ja znowu: „Nie mam nic przeciwko manewrom Marka. Jeśli zaczeka trzy sekundy, będzie mógł mnie wyprzedzić na prostej. Nie do końca to rozumiem – cóż, jeśli mamy walczyć o podium, to tak. Ale to niewiarygodne, jak Stewartowie wszystko ocenili i zarządzili strzelaninę. Lubię wyprzedzać przez kontakt, ponieważ obecnie skrzydła są bardzo trudne. Mały kontakt wystarczy. Ale inną rzeczą jest wypchnięcie przeciwnika, który prowadzi samochód przed tobą. Sędziowie powinni na to spojrzeć zupełnie inaczej – nie rozumiem tego!”

READ  Przegląd wydarzeń: harmonogram i informacje o Mistrzostwach Świata 2022 w Titisee Neustadt

Hiszpan skomentował także warunki na torze w sobotę w Jerez: „Być może nie było tego widać w telewizji i nie można zrozumieć, dlaczego tak wielu zawodników upadło, ale w piątym zakręcie były mokre miejsca to dokładnie te lokalizacje, o które chodziło. „To samo stało się dzisiaj w ósmym zakręcie. Mogłem dzisiaj zająć lepsze szóste miejsce”.

Po sprincie w Jerez Joan Mir jest także najlepszym z czterech kierowców Hondy występujących w harmonogramie Mistrzostw Świata. Hiszpan zajmuje szesnaste miejsce ze skromnymi ośmioma punktami.

Wyniki MotoGP Sprint Jerez (27 kwietnia):
1. Jorge Martin (E), Ducati, 12 okrążeń w 19:52,682 minuty
2. Pedro Acosta (E), KTM, +2,970 sekundy
3. Dani Pedrosa (E), KTM, +7.102
4. Franco Morbidelli (I), Ducati, +8481
5. Fabio Quartararo (F), Yamaha, +15.052
6. Marc Marquez (E), Ducati, +18.131
7. Augusto Fernandez (E), KTM, +18.278
8. Miguel Oliveira (F), Aprilia, +18418
9. Joan Mir (E), Honda, +18.553
10. Takaaki Nakagami (Niemcy), Honda, +21.136
11. Johann Zarco (F) Honda, +21948
12. Raul Fernandez* (E), Aprilia, +23882
13. Fabio Di Giannantonio (I), Ducati, +31478
14. Jack Miller* (Australia), KTM, +45.901
15. Alex Rins (E), Yamaha, +1:10,288 min
16. Lorenzo Savadori (I), Aprilia, +1:22.979
– Luca Marini (I), Honda, jedno okrążenie do tyłu
– Stefan Bradl (Niemcy), Honda, jedno okrążenie do tyłu
– Maverick Viñales (E), Aprilia, 3 okrążenia do tyłu
– Marco Bezzecki (I), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Alex Marquez (E), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Brad Bender (ZA), KTM, 4 okrążenia do tyłu
– Enea Bastianini (I), Ducati, 4 okrążenia do tyłu
– Francesco Bagnaia (I), Ducati, 10 okrążeń do tyłu
– Aleix Espargaro (E), Aprilia, pierwsze okrążenie nie zostało ukończone

READ  Formuła 1: Hamilton pokonał Verstappen

• Osiem sekund kary za niewystarczające ciśnienie w oponach

Klasyfikacja Mistrzostw Świata po 7 z 42 wyścigów:
1. Marcin 92 punkty. 2. Acosta 63. 3. Bastianini 59. 4. Viñales 56. 5. Bagnaia 50. 6. Bender 49. 7. Marc Marquez 40. 8. Aleix Espargaro 39. 9. Di Giannantonio 25. 10. Quartararo 24. 11. Miller 22. 12. Pizzicchi 20. 13. Oliveira 15. 14. Alex Marquez 14. 15. Augusto Fernandez 10. 16. Mir 8. 17. Pedrosa 7. 18. Raul Fernandez 7. 19. Morbidelli 6. 20. Zarco 5 21. Panuje 3. 22. Nakagami 2.

Mistrzostwa Świata Konstruktorów:
1. Ducati, 108 punktów. 2. KTM 85. 3. Aprilia 74. 4. Yamaha 24. Honda 9.

Zespoły Pucharu Świata:
1. Zespół Lenovo Ducati, 109 punktów. 2. Prema Pramac Racing 98. 3. Aprilia Racing 95. 4. Red Bull Gasgas Tech 3 73. 5. Red Bull KTM Factory Racing 71. 6. Gresini Racing 54. 7. Pertamina Enduro Team VR46 Racing 45. 8. Monster Energy Yamaha 9/27. Wyścigi na torze 10/22. Repsol Honda Team 8. 11. LCR Honda 7.

Continue Reading

Trending