Connect with us

Tech

Zestaw słuchawkowy Apples AR/VR z zestawem Memoji-FaceTime i SharePlay › Macerkopf

Published

on

| 21:11 Uhr | 0 Komentarz

Apples Mixed-Reality-Headset z nutami Memojis, um ein beeindruckendes FaceTime-Erlebnis dla bieten, wobei SharePlay dla gemeinschaftliches Erlebnis in einer digitalen Welt sort. Mark Gurman, który jest najbardziej doświadczonym Bloombergs, jest wermutem, który łączy najlepsze zestawy słuchawkowe z nowymi funkcjami FaceTime i SharePlay.

Zestaw słuchawkowy Apple AR/VR z Memojis i SharePlay

Gurman, der oft genaue Einblicke in Apples Pläne gewährt, hat zuvor gesagt, dass sich Apples Mixed-Reality-Headset auf Spiele, Medienkonsum und Kommunikation konzentrieren wird. Das Headset selbst wird Gerüchten zufolge mit „rOS” bzw. „realityOS” laufen, das intern den Codenamen „Dąb” trägt.

W seinem jungsten Zasilanie włączone-Newsletter erläutert Gurman, był używany przez FaceTime w realityOS i był używany, dass es sich um zwei der bestehenden Erfahrungen des Unternehmens Drehen könnte: Memojis und SharePlay.

„Ich stelle mir eine Virtual-Reality-Version von FaceTime vor, bei der man sich in einem Konferenzraum mit Dutzenden von Leuten befindet. Anstatt ihre Gesichter zu sehen, siht man 3D-Versionen von ihnen (Memojis). Ich gehe davon aus, dass das Headset in der Lage sein wird, die Mimik einer Person in Echtzeit zu erkennen, so dass das Erlebnis ziemlich lebensecht ist. Ich rechne auch mit einer vitaln Nutzung von SharePlay im neuen realityOS, so dass mehrere Headset-Träger gemeinsam Musik, Filme und Spiele erleben können.”

Apple bereitet sich schon lange vor

Jabłka Arbeit a realityOS ist schon zestaw 2017 Dauergast in der Gerüchteküche, aber die Existenz des Betriebssystems wurde erst vor kurzem bestätigt, als Porada Darauf w App Store Upload-Protokollen i zablokowanie Quellcode von Apple wurden.

Apple führte Memojis w Jahr 2018 z iOS 12, w języku SharePlay, który nie jest dostępny dla początkujących, jest dostępny z iOS 15.1 w wersji Jahr. Spekulationen legen nahe, dass viele neue Funktionen, die Apple in den letzten Jahren veröffentlicht hat, wie ARKit, AR-Wegbeschreibungen in Apple Maps, Spatial Audio mit dynamicischem Head-Tracking und der LiDAR-Scansetfür imality sin- langfristed Diese Entwicklung soll es dem Unternehmen ermöglichen, Nutzer mit einigen Aspekten des Headsets vertraut zu machen und sie lange vor der Veröffentlichung zu verbessern. Es klingt plausibel, dass Memoji und SharePlay ebenfalls Teil dieser Strategie sein könnten.

READ  Warframe - Prime Resurgence - PIXEL.

Trotz der Begeisterung uber Apples Headset-Projekt, gibt Gurman zu bedenken, dass Entwicklungsprobleme die Ankündigung des Geräts wahrscheinlich verzögern werden. Er vermutet sogar, dass es noch bis zur WWDC 2023 dauern könnte, bis wir Apples daughterlle und erweiterte Realität zu sehen bekommen.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.

Published

on

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.



Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:

Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.

„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.

W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:

  • AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
  • Zestawy pancerza CW-36 Winter Warrior, Kodiak CW-22 i Arctic Ranger CW-4.
  • Płaszcze „Koszmaru dysydentów”, „Skrzydła wiecznej chwały” i „Zasłużona odznaka urny wyborczej”.
  • Emotikony „Instrument pantomimy”, „Wezwij Helldivers” i „Rozdaj karty do głosowania”, a także trzy karty graczy.
  • Efekt zapalający G-13, wyrok P-113 i wstrząsy katalityczne.





READ  Nie przegap tych weekendowych ofert Amazon
Continue Reading

Tech

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam

Published

on

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam
Zdjęcie: Studio gier Arrowhead

Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.

Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe

Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.

Uważajcie nurkowie,

Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.

Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że ​​został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.

To są terminy

Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:

  • 6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
  • 30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
  • 4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation

Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.

Problem dotyczy wielu graczy

To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.

READ  Skyline 2 przewyższa liczbę graczy w stosunku do swojej poprzedniczki w 30 minut

Continue Reading

Tech

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Published

on

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.

reklama

W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.

Profesor Christian Henner Hentsch

O kwestii interpretacji mówi profesor Christian Henner Hensch

W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.

Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.

Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.

Odcinek 108:


Tutaj znajdziesz wszystkie poprzednie odcinki:


(Skrobia)

Do strony głównej

READ  Samsung Galaxy S22 w benchmarku: większa wydajność niż iPhone 12
Continue Reading

Trending