Connect with us

Tech

Zapłacić pełną cenę za beta testy gier na PC?

Published

on

Zapłacić pełną cenę za beta testy gier na PC?

W 2023 roku pojawiło się już kilka dużych gier na komputery PC, a niestety liczba pełnopłatnych gier, które nie zaczynają się pierwszego dnia przy akceptowalnej optymalizacji na PC, tylko rośnie. To powoduje pasjonujące dyskusje na Reddicie i Twitterze.

Kupujący po raz pierwszy jako beta testerzy?

Z ponad 40 tys Przegłosowano na Reddicie Prowokacyjny post zatytułowany „Granie na PC w 2023 roku: zapłać pełną cenę za beta testy” wywołał burzę. Zaprezentowanych zostanie sześć popularnych gier komputerowych, takich jak Forspoken, The Last of Us, Hogwarts Legacy, Wo Long Fallen Dynasty i Star Wars Jedi Survivor.

Zalecane treści redakcyjneTutaj znajdziesz treści zewnętrzne z [PLATTFORM]. Aby chronić Twoje dane osobowe, linki zewnętrzne są wyświetlane tylko wtedy, gdy potwierdzisz to, klikając „Załaduj całą zawartość zewnętrzną”:Wyrażam zgodę na wyświetlanie mi treści zewnętrznych. W ten sposób dane osobowe są przekazywane do platform stron trzecich. Przeczytaj więcej o naszej polityce prywatności.

Aby być uczciwym, trzeba powiedzieć, że Hogwarts Legacy miało jeden lub dwa problemy techniczne, ale nie zostało to wyrażone ze złą aprobatą, na przykład na Steamie – w przeciwieństwie do innych wspomnianych gier. To, o czym nie należy zupełnie zapominać, to w dużej mierze bezproblemowy start Dead Space Remake, HiFi Rush czy Resident Evil 4 Remake. Atomic Heart również miał swoje problemy, ale dobrze radzi sobie w ocenach użytkowników. Tak więc rok 2023 z pewnością będzie obfitował w wiele gier na PC z problemami, ale także kilka pozytywnych przykładów.

READ  Samsung Galaxy S22 w benchmarku: większa wydajność niż iPhone 12

pytanie dlaczego

Pytanie brzmi: dlaczego w takiej sytuacji pojawiają się gry na PC w pełnej cenie? Jak wydawca może przejąć inicjatywę, gdy programiści nie wydają się w ogóle gotowi? Jest tego z pewnością wiele przyczyn, począwszy od ograniczeń ekonomicznych ze strony spółek notowanych na giełdzie. Inne możliwe wyjaśnienie Został dostarczony przez byłego programistę w Respawn, Del Walker, który pracował nad Star Wars Jedi Survivor, ale teraz pracuje w Naughty Dog. Odważnie stawia czoła wściekłemu tłumowi i próbuje wytłumaczyć, dlaczego gra dotarła do jak największej liczby graczy w danym momencie.

Zalecane treści redakcyjneTutaj znajdziesz treści zewnętrzne z [PLATTFORM]. Aby chronić Twoje dane osobowe, linki zewnętrzne są wyświetlane tylko wtedy, gdy potwierdzisz to, klikając „Załaduj całą zawartość zewnętrzną”:Wyrażam zgodę na wyświetlanie mi treści zewnętrznych. W ten sposób dane osobowe są przekazywane do platform stron trzecich. Przeczytaj więcej o naszej polityce prywatności.

Zauważa między innymi, że tworząc gry na konsolę, należy brać pod uwagę „tylko jeden zestaw sterowników lub sprzętu”. Ale kiedy tworzysz grę na PC, „tworzysz ją dla ponad 900 możliwych kombinacji”. Kontynuuje: „Obiecuję, że to nie z powodu lenistwa. To naprawdę trudne” – powiedział Walker. W fazie rozwoju gra może „wyglądać i sprawiać wrażenie naprawdę ukończonej, zanim zostanie udostępniona milionom ludzi”. Mimo wysiłków deweloperów nie jest łatwo, gdy ma się do czynienia z „niestandardowymi platformami. Szczególnie, gdy weźmie się pod uwagę złożoność i intensywność graficzną współczesnych gier wideo”.

Walker otrzymuje pomoc autorstwa Jordana Mossa, dewelopera w Creative Assembly. Nieudostępnianie bardzo potrzebnej wersji tak naprawdę nikomu nie pomaga, ponieważ właśnie w ten sposób „naprawia się problemy, udostępniając ją dużej liczbie użytkowników, a następnie zajmując się wszystkimi dziwnymi konfiguracjami, które ludzie mają, które powodują problemy”. Walker dodaje następujące liczby: „Gra może działać płynnie na 600 komputerach wewnętrznie, ale nie masz pewności, dopóki nie zostanie wydana. Teraz 2% z 50 000 oznacza, że ​​widzisz coś, czego się nie spodziewałeś i musisz zrobić łatki ”.

READ  Nowy schemat URI wynikający z przepisów UE: Śledzenie stron internetowych w przeglądarce Apple Safari

Beta sposobem na wyjście z kryzysu?

Czy obecnie możliwa jest sensowna mediacja między tymi dwoma skrajnościami? W związku z wrzącymi uczuciami chyba trudno. Wydaje się jednak, że coraz trudniej jest wypuszczać bez większych problemów złożone gry komputerowe ze złożoną grafiką. Możliwą alternatywą na przyszłość jest ścieżka, którą podąża Blizzard, między innymi z Diablo 4. W sumie istnieją trzy testy beta, które dostarczają danych programistom. Oczywiście nie ma gwarancji, że 6.6. Wszystko działa płynnie – ale po obszernych rundach beta Blizzard nie może przynajmniej twierdzić, że nie był w stanie wstępnie przetestować wystarczającej liczby partii na PC.

Ciągłe korzystanie z bety jako sposób na wyjście z kryzysu PC – czy to możliwe rozwiązanie? Skorzystaj z funkcji komentowania i powiedz nam, co myślisz. Aby komentować, musisz być zalogowany na PCGH.de lub na forum Extreme. Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz Rozważ nagrywanieCo niesie za sobą wiele korzyści.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam

Published

on

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam
Zdjęcie: Studio gier Arrowhead

Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.

Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe

Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.

Uważajcie nurkowie,

Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.

Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że ​​został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.

To są terminy

Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:

  • 6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
  • 30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
  • 4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation

Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.

Problem dotyczy wielu graczy

To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.

READ  Telefon (1), nowy smartfon Nic wyłącznie dla Telekom, Gütsel Online, OWL live

Continue Reading

Tech

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Published

on

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.

reklama

W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.

Profesor Christian Henner Hentsch

O kwestii interpretacji mówi profesor Christian Henner Hensch

W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.

Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.

Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.

Odcinek 108:


Tutaj znajdziesz wszystkie poprzednie odcinki:


(Skrobia)

Do strony głównej

READ  „Crysis Remastered Trilogy” jest również dostępny w wersji detalicznej
Continue Reading

Tech

Wygląda na to, że Apple chce przenieść te aplikacje na iOS 18

Published

on

Wygląda na to, że Apple chce przenieść te aplikacje na iOS 18

Apple pracuje nad wieloma nowymi funkcjami dla aplikacji wbudowanych w iOS. Słynna plotka o Apple gotuje. W związku z tym powinny nastąpić poważne zmiany w kilkunastu programach magazynowych – od projektu, przez funkcjonalność AI, aż po całkowite przeprojektowanie. Niektóre szczegóły już wyciekły. Obiecują, że iOS 18 będzie bardziej odpowiedni po dość umiarkowanej aktualizacji do iOS 17. Zmiany dotyczą też ekranu głównego, który ma być bardziej płynnie zaprojektowany – m.in. bezpłatne umieszczenie ikon.

reklama

W nowej aplikacji Mapy po raz pierwszy pojawią się tzw. trasy niestandardowe, za pomocą których będzie można samodzielnie zdefiniować trasę. Mapy topograficzne – na przykład do pieszych wędrówek – są również zaplanowane tak, jak w watchOS 10. Apple Music po raz pierwszy w iOS 18 powinno mieć możliwość automatycznego tworzenia list odtwarzania – przy pomocy generatywnej sztucznej inteligencji. Apple Mail może mieć nowy wygląd i funkcjonalność AI. Aplikacja SMS otrzymuje długo oczekiwane wsparcie dla standardu przesyłania wiadomości RCS. Planowany jest zintegrowany dyktafon i wyświetlanie symboli matematycznych dla notatek.

Mówią, że Apple chce całkowicie przebudować kalkulator, łącznie z funkcją daty. Wprowadzono również poważne zmiany w aplikacjach do zdjęć i fitness, ale szczegóły są nadal niejasne. Aplikacja Apple Health otrzyma nowe funkcje AI. Rozwiązanie Freeform do mapowania myśli zawiera nowe sceny ułatwiające nawigację po dokumentach. Safari po raz pierwszy otrzyma funkcje AI i obiecuje innowacje w interfejsie.

Wreszcie Apple chce także ulepszyć Pages, Numbers i Keynote za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji, a Skróty powinny umożliwiać łatwiejszą automatyzację złożonych zadań. Istnieją również doniesienia o integracji kalendarza z aplikacją Przypomnienia – Bardzo logiczny krok. Czas pokaże, czy Memories wymrze jako samodzielna aplikacja w dłuższej perspektywie.

READ  Światowy Wielki Turniej Pokémon 2022 w Londynie: Evie na twarzy, Bulbasaur w naparze

iOS 18 zadebiutuje na WWDC w czerwcu. Jest i pozostaje flagowym systemem operacyjnym Apple. Nowa funkcjonalność sztucznej inteligencji prawdopodobnie trafi do systemu MacOS i innych platform Apple.



(licencjat)

Do strony głównej

Continue Reading

Trending