Connect with us

Tech

Telewizory do gier z Nvidia G-Sync: Xiaomi prezentuje nową serię OLED 10 sierpnia

Published

on

10 sierpnia Xiaomi zaprezentuje nową serię telewizorów OLED do gier z obsługą Nvidia G-Sync. Producent oficjalnie ogłosił to w największym chińskim serwisie mikroblogowania Weibo Na. Nowe telewizory OLED „Mi” nie zostały publicznie zidentyfikowane przez Xiaomi.

Telewizory OLED dla graczy z technologią G-Sync

Na chińskiej stronie Xiaomi właśnie zamieściło trzy zwiastuny za pośrednictwem swojego oficjalnego konta, które przynajmniej wcześniej informowało o oficjalnym wsparciu dla własnej adaptacyjnej technologii G-Sync firmy Nvidia.

Zwiastun nowych telewizorów OLED z serii gier

Zwiastun nowych telewizorów OLED z serii gier

Zwiastun nowych telewizorów OLED z serii gier

Zwiastun nowych telewizorów OLED z serii gier

Zwiastun nowych telewizorów OLED z serii gier

Zwiastun nowych telewizorów OLED z serii gier

Ponieważ nowe gamingowe OLED-y muszą spełniać wymagania G-Sync w kategorii BFGD („monitory do gier w dużym formacie”), częstotliwość powyżej 75 Hz, HDR, niski input lag i obsługa technologii ULMB („Ultra Low Motion Blur”) są bezpieczne.

Dzięki HDMI 2.1 telewizory zorientowane na graczy będą również mogły sterować zestawem funkcji LLM, eARC i VRR. Xiaomi do tej pory trzymało dla siebie szczegóły, takie jak modele, rozmiar, jasność i ceny.

Telewizor OLED i przezroczysty ekran do gier

Xiaomi sprzedaje Mi TV LUX, przezroczysty telewizor OLED 120 Hz w klasie luksusowej od 6000 euro, od 16 sierpnia 2020 r. i już wprowadziło swój pierwszy ekran dla graczy do sprzedawców detalicznych w Niemczech z Mi Curved Gaming.

Chińskiego producenta reprezentują również na rynku europejskim (m.in. w Niemczech) telewizory QLED.

Nowe telewizory OLED dla graczy, którzy grają głównie na konsolach nowej generacji PlayStation 5 i Xbox Series X/S, z technologią Nvidia G-Sync, zostaną zaprezentowane 10 sierpnia.

READ  14-calowy i 16-calowy MacBook Pro powinien otrzymać ulepszoną przednią kamerę 1080p
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Wyciek hasła: Microsoft nie chciał naprawiać dziury w automatycznym wykrywaniu przez 5 lat

Published

on

Protokół automatycznego wykrywania programów pocztowych Microsoft Exchange i Outlook dystrybuuje w sieci dane logowania do domeny Windows w postaci zwykłego tekstu. Pod pewnymi warunkami nawet poza siecią firmową w publicznym Internecie. Atakujący mogą zapisać te dane i wykorzystać je w niewłaściwy sposób, aby włamać się do sieci zaatakowanej organizacji lub natknąć się tam i umieścić złośliwy kod. Firma Microsoft była świadoma tego problemu co najmniej od sierpnia 2016 r., ale nie uznała go za wystarczająco ważny, aby zapieczętować wyciek hasła w jednym ze swoich najpopularniejszych produktów w środowisku korporacyjnym.

W zeszłym tygodniu firma zajmująca się bezpieczeństwem Guardicore opisała, w jaki sposób jej analitycy bezpieczeństwa zdołali zapisywać hasła w postaci zwykłego tekstu do ponad dziewięćdziesięciu tysięcy kont domen Windows w sieci publicznej – informowaliśmy. Jest teraz jasne, że Microsoft wiedział o tym problemie od co najmniej pięciu lat, ale nie uważał za konieczne interweniować.

10 sierpnia 2016 r. pracownik brytyjskiej firmy konsultingowej Marco van Beek wysłał opis tego samego problemu do działu bezpieczeństwa Microsoftu. Jedyna różnica w porównaniu z badaniem Guardicore polegała na tym, że teoria ataku Van Beeka opierała się na zhakowanym serwerze domeny w sieci korporacyjnej, podczas gdy nowsze badanie przeprowadzone przez Guardicore opisuje, jak uzyskać program pocztowy do wysyłania haseł do sieci publicznej. Angielska strona z wiadomościami nagrywać Wspomniałem wtedy, Jak firma Microsoft odrzuciła raport o luce jako nieważny. Miesiąc po zapytaniu Van Beeka Microsoft odpowiedział, że nie ma zamiaru zmieniać zachowania protokołu Autodiscover. W związku z tym firma zajęła stanowisko, że nie będzie problemu z automatycznym wykryciem, jeśli serwer w sieci został już zhakowany przez atakujących.

Wygląda więc na to, że nawet eksperci ds. bezpieczeństwa Microsoftu nie znali swoich programów pocztowych na tyle dobrze, aby zrozumieć, że automatyczne wykrywanie może zostać oszukane w celu rozpowszechniania haseł poza siecią korporacyjną. Pomijając fakt, że zgodnie z naszą dogłębną filozofią obrony, ma sens naprawianie podatności, które stają się problemem tylko wtedy, gdy atakujący uderzy w inne systemy w sieci. Po pierwsze dlatego, że (podobnie jak Microsoft) możesz popełnić błąd w tej ocenie, a po drugie dlatego, że ma sens dalsze utrudnianie życia napastnikowi, który jest już w sieci. Dlatego zawsze powinieneś naprawiać wszystkie problemy związane z bezpieczeństwem programu, bez względu na to, jak prawdopodobne jest pojawienie się określonej luki przy obecnej wiedzy.

READ  Plotki o procesorach graficznych Nvidia: między zwykłym a Ti . jest dużo przestrzeni

Jednak Microsoft wydaje się postrzegać to inaczej i nie podjął jeszcze żadnego kroku w celu naprawienia luki w protokole Autodiscover. Co najmniej jedno żądanie od Hej dla bezpieczeństwa Jeszcze nie odpowiedziałeś.

W końcu Microsoft nie porzucił bezpieczeństwa swojego serwera poczty Exchange po awarii bezpieczeństwa na początku roku i trwających atakach. jak Microsoft ogłaszaćW tym tygodniu planuje wydać aktualizację dla Exchange, która zawiera funkcję o nazwie Emergency Mitigation (EM). Umożliwiłoby to zamknięcie nowo wykrytych luk wymiany bezpośrednio na serwerach klienckich. W tym celu program co godzinę sprawdza w chmurze Microsoft nowe łatki i w razie potrzeby natychmiast je instaluje.

Microsoft podkreśla, że ​​i tak powinno się instalować regularne aktualizacje zabezpieczeń. Chcą tylko publikować łatki EM dla szczególnie krytycznych problemów z bezpieczeństwem. Problem z automatycznym wykrywaniem nie powinien być jednym z nich.

Aktualizacja EM jest częścią zbiorczej poprawki z września 2021 dla serwerów Exchange. Ponieważ nowa funkcja wymaga modułu URL Rewrite v2 dla usług IIS, obowiązkowe jest zainstalowanie programu Exchange od tej aktualizacji. Dodatkowo serwer musi być podłączony do Office Configuration Service (OCS) w chmurze Microsoft, inaczej funkcja EM nie będzie w stanie znaleźć żadnych nowych poprawek.


(fajnie)

do strony głównej

Continue Reading

Tech

Crucial MX500 4 TB: popularna obecnie seria dysków SSD z większą przestrzenią dyskową

Published

on

Crucial rozszerza popularną serię SSD MX500 (przetestowaną) o łączność SATA o model z 4 TB pamięci masowej. Ponownie używany jest kontroler SMI i 3D TLC NAND. Redaktorzy mają przykładowe quizy, które ujawniają niespodzianki.

Słowo w naszym imieniu: nowa próbka 4 TB Crucial MX500 w zwykłym 2,5-calowym pudełku dotarła do redakcji zbyt późno, aby przetestować aktualny stan NDA. Zostanie to jednak zrekompensowane z czasem.

Na pierwszy rzut oka tylko więcej pamięci

W przedstawionym arkuszu danych producent nadal obiecuje odczyt do 560 MB/s, zapis do 510 MB/s oraz użycie kontrolera SM2258 i 3D-TLC-NAND od macierzystego Microna. 5-letnia gwarancja nie uległa zmianie, co jest nietypowe w przypadku dysków SSD SATA, obsługujących różne standardy szyfrowania.

Specyfikacje serii MX500 według producenta
Specyfikacje serii MX500 według producenta

Losowy odczyt IOPS (90K zamiast 95K) jest nieco niższy w modelu 4 TB, a TBW (1000 TB) jest również niższy dla rozmiaru pamięci w porównaniu z mniejszymi modelami.

Tryb testowy kryje w sobie nieoczekiwane

Fakt, że różnice są faktycznie większe i że nie wszystkie informacje są poprawne, można zauważyć, patrząc pod maskę próbki testowej dostarczonej przez Crucial w krótkim czasie. To nie używa SM2258, ale SM2259, tak jak w przypadku nowej wersji MX500 1TB. Cztery pakiety NAND (dwa z każdej strony) mieszczą cztery razy więcej pamięci w porównaniu z tym pakietem: łącznie 16 matryc w jednej jednostce chipowej. Identyfikator ponownie określa 3D-TLC-NAND.

Próbka MX500 4TB w redakcji
Próbka MX500 4TB w redakcji

Jednak w pewnym momencie został znacznie zmniejszony: pamięć podręczna DRAM ma tylko 512 MB, co stanowi 1/8 tego, co jest typowe dla dysku SSD o pojemności 4 TB. Okaże się, czy ma to znaczący wpływ na wydajność, ale nie należy się tego spodziewać w normalnych aplikacjach, biorąc pod uwagę, że dyski SSD NVMe mogą dobrze obsługiwać tylko 64 MB pamięci hosta.

Test następuje

Seria testów jeszcze się nie skończyła i zapytania techniczne ze strony producenta wciąż czekają na odpowiedź, ale MX500 z komputerem bazowym 4TB można spodziewać się wkrótce.

READ  FIFA 22 – Własność klubu kariery, ulepszenia, zwiastuny i nie tylko

Cena również nie jest ostatecznie wyjaśniona; Jednak typowe dla serii byłoby to ponownie stosunkowo niskie i mogłoby wynieść około 330 euro.

ComputerBase otrzymał informację o tym artykule od Crucial na podstawie umowy o zachowaniu poufności. Jedynym wymogiem było jak najszybsze opublikowanie.

Continue Reading

Tech

Hot Wheels uwolnione już dostępne * • Nintendo Connect

Published

on

Gracze wyścigowi mogą wreszcie dryfować, przyspieszać, skakać i… rozbijać się na słynnych pomarańczowych torach wyścigowych Hot Wheels! Tytuł zawiera unikalne tryby dla jednego gracza, w tym Hot Wheels City Rumble, w którym gracze mierzą się z wyścigami, wyzwaniami czasowymi i bitwami z bossami, aby poszerzyć swoją kolekcję unikalnych pojazdów i fragmentów torów. W wyścigach wieloosobowych fani wyścigów mogą zmierzyć się z maksymalnie dwunastoma graczami online (od pierwszego dnia, w tym między różnymi konsolami z tej samej rodziny konsol) lub w parach w trybie podzielonego ekranu offline.

W sieci pojawi się 66 pojazdów, w tym najbardziej kultowe oryginalne projekty Hot Wheels z 53-letniej historii marki, takie jak Boneshaker™, Rodger Dodger™ i Twin Mill™. Są też ikony samochodów popkultury, takie jak Batmobile DC™, Party Wagon z Teenage Mutant Ninja Turtles, Snoopy z Peanuts, Time Machine z Universal Pictures, Back to the Future firmy Amblin Entertainment, KITT z NBC Knight Rider i pojazdy producentów OEM, takich jak AUDI oraz Forda, Hondy i wielu innych.

Każdy pojazd posiada wyspecjalizowane atrybuty i poziomy rzadkości, które można ulepszać w grze. Edytor zespołu wyścigowego zapewnia również opcję dostosowywania pojazdów na podstawie oryginalnych projektów Hot Wheels i oryginalnych marek pojazdów. Gracze mogą również przesyłać te unikalne kreacje lub pobierać inne projekty od społeczności.

Hot Wheels Unleashed™ Sześć środowisk, każde z własnym, wciągającym światem gry: garaż, wieżowiec, kampus uniwersytecki, skatepark, pokój na torach (specjalny poziom zaprojektowany, aby zademonstrować twórczą swobodę funkcji budowania torów) oraz piwnicę, pokój, który gracze mogą dostosowywać: meble a akcesoria z setkami opcji dostosowywania czekają na zmianę i indywidualizację.

Track Builder to unikalna funkcja, z której programiści Milestone korzystali do samodzielnego tworzenia torów gier. Funkcjonalność pozwala graczom tworzyć nieskończoną liczbę odmian toru wyścigowego za pomocą różnych bloków konstrukcyjnych toru. W dniu premiery dostępnych jest ponad 20 jednostek, w tym T-Rex Escape, Spider Ambush i Hungry Cobra. Kreator tras daje również graczom możliwość dzielenia się swoimi dziełami w grze lub pobierania utworów od innych graczy dla zabawy.

READ  To szalone nowe zdjęcie krateru Taiko na Księżycu jest tak szczegółowe, że prawie nie wygląda na prawdziwe

Rywalizacja na torze pozostaje ekscytująca: gracze mogą stale uzyskiwać dostęp do nowej zawartości dla Hot Wheels Unleashed™ Bądź szczęśliwy! Plan zawartości obejmie inne pojazdy popularnych marek, takich jak Street Fighter™, Masters of the Universe™, DC i Barbie™ oraz marki samochodów z tradycją wyścigową, takie jak Aston Martin, BMW i McLaren™.

Ponadto w regularnych odstępach czasu wydawane są bezpłatne i premium pakiety DLC, które zawierają pojazdy, śledzące jednostki budowlane, elementy do personalizacji oraz ekskluzywne, tematyczne zestawy rozszerzeń z nowymi środowiskami. Gracze będą mieli również możliwość uczestniczenia w sezonach wyścigowych lub podejmowania ograniczonych czasowo wyzwań z nowymi pojazdami i specjalnymi nagrodami.

Przepustka HOT WHEELS™ Vol.1 zawiera dziesięć pojazdów, trzy pakiety personalizacji i trzy jednostki do budowania torów, a także dodatek HOT WHEELS™ Batman. Fragmenty tomu 2 i tomu 3 zostaną ogłoszone w późniejszym czasie.

Continue Reading

Trending