Connect with us

Tech

Technologia przyszłości uwalnia Twój ekran: jak ten laptop

Published

on

Technologia przyszłości uwalnia Twój ekran: jak ten laptop

Lenovo Ma podczas tego wydarzenia Lenovo Tech World 2022 pokazał szczegółowe spojrzenie na technologię przyszłości. Wśród ogłoszonych innowacji znalazło się Lenovo laptopktóry ma ekran wyświetlający plik elastyczny rozmiar można podłączyć. klasyczny laptop W ciągu kilku chwil staje się najwyższą rozdzielczością Monitor w formie pionowej.

Technologia przyszłości: zwijane wyświetlacze dla większej elastyczności

W Lenovo elastyczność jest priorytetem technologii przyszłości. Dotyczy to obu Renowacje smartfonów Plus planowany przez firmę koncept laptopa. Ściśle mówiąc jest to składany wyświetlacz Nie całkiem nowy pomysł. Producenci urządzeń elektrycznych bawili się tym pomysłem już wcześniej, ale jak dotąd nie został on z powodzeniem wdrożony.

LG na przykład chodzi po urządzeniu wprowadzonym w 2021 r. Przedstaw smartfon Krótko bez wprowadzania na rynek. Czy więc pomysł, który ją przyświecał, nie był problemem, tylko produkt, który stworzyła po raz pierwszy? A może LG przegapiło cenną okazję? Przyszła sprzedaż nowego laptopa i zwijanego laptopa Lenovo inteligentny telefon Ty o tym zdecydujesz.

Zalety wyświetlaczy obrotowych: łatwość przenoszenia, większa elastyczność

Zasadniczo zalety możliwość przedłużenia Podsumuj oferty bardzo szybko. Odpowiednie urządzenia można zredukować do znacznie mniejszych rozmiarów transmisji, dzięki czemu można je łatwiej nosić w życiu codziennym. Jednak w razie potrzeby pełny potencjał składania Pokazać Zasięg. Jak szybko i praktycznie może to wyglądać Lenovo Wprowadzenie w krótkim fragmencie z Lenovo Tech World 2022 tutaj:

W ciągu kilku chwil prototyp rozwija się z 13-calowymi proporcjami obrazu 4:3 w 16-calowy ekran 8:9, więc rozmiar ekranu jest równy dwóm ekranom 16:9. To pokazuje, że ten prototyp zapewnia większy ekran, kiedy tylko tego potrzebujesz. I to bez robienia czegokolwiek większego niż jeden laptop Musi jechać z tobą

Po tym, jak Lenovo oferuje już niektóre produkty ze składanymi ekranami, w tym ten Think Pad X1 składany z tawy Ekran OLEDWydaje się, że to kolejny krok dla Chińczyków. Według Lenovo laptop Został opracowany w celu wdrożenia szczegółowych informacji zwrotnych od użytkowników. Wygląda więc na to, że jest rynek zainteresowany laptopem z jednym Monitor przyznaje. Nie ma jeszcze ustalonych planów ani cen produktu. Nadal nie jest więc jasne, kiedy nowy laptop może pojawić się w sklepach.

READ  Najlepsze telewizory są tańsze o połowę

Technologia przyszłości: połączenie świata rzeczywistego i cyfrowego

The pandemia on się zastanawia świat pracy przyśpieszony. Rośnie potrzeba większej elastyczności w codziennej pracy, dlatego pojawia się nowe zapotrzebowanie na możliwości techniczne. Lenovo postrzega przyszłość pracy jako większą fuzję między rzeczywistością a rzeczywistością Cyfrowy Globalizm. Rodzaj i formy łączenia mogą być różne. do Spotkania 3D Do spotkania w metaversegdzie cyfrowi bliźniacy każdego pracownika mogą wspólnie poświęcić się projektom.

To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się futurystyczną bajką, z każdym dniem staje się coraz bardziej realne. Lenovo widzi przede wszystkim trzy takie aspekty metaverse Połączenie świata fizycznego i cyfrowego. Tak zwane „mapowanie”, „nakładanie” i „interakcja”. W języku niemieckim można to rozumieć jako „mapowanie”, „nakładanie” i „interakcja”. Ale co to właściwie oznacza w praktyce?

Trzy kroki do nowego cyfrowego świata

Pierwszym komponentem podrzędnym jest „Zlecenie”. Zasadniczo mam na myśli rysowanie map Nic poza imitacją prawdziwego miejsca w środku wirtualna przestrzeń. Zgodnie z planami Lenovo odbywa się to na czterech poziomach, aby osiągnąć użyteczny wynik. Tak zwane „punkty wyróżniające”, struktury geometryczne (struktury geometryczne), tekstury realistyczne (tekstury realistyczne) i semantyka obiektowa (semantyka obiektowa). Poziomy te są krytyczne, aby zapewnić ludziom i maszynom niezbędne możliwości, aby to zrobić między wirtualny I przestrzeń fizyczna, w której może faktycznie rozwijać się interakcja.

Okulary do rzeczywistości rozszerzonej, takie jak ty, Lenovo Think Reality A3 mogą zyskać na znaczeniu w przyszłości

Drugim aspektem łączenia rzeczywistości z cyfrową jest tzw. „nakładka”. Między innymi możesz zobaczyć pracę w realnym świecie z pomocą odpowiedniej osoby okulary rozszerzonej rzeczywistości Składać. dzięki okulary rozszerzonej rzeczywistości możesz Modele 3D maszyn lub części maszyn, które są Ci prezentowane w czasie rzeczywistym. Dzięki temu możliwa będzie bardziej elastyczna praca, nawet jeśli betonowe elementy nie znajdują się przed Tobą.

Trzeci i ostatni punkt to „interakcja”. Interakcja między przestrzenią wirtualną i rzeczywistą może nastąpić za pomocą jednej z powyższych symulacji mapowania. Na przykład, gdy robot, który fizycznie podąża wstępnie narysowaną ścieżką w wirtualnej przestrzeni, jest używany do zbierania danych na miejscu za pomocą swoich czujników. To z kolei może być przesyłane z powrotem jako informacja, dzięki czemu mogą dostarczać wartości w czasie rzeczywistym, na przykład ewolucję cieplną w serwerowniach.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.

Published

on

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.



Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:

Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.

„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.

W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:

  • AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
  • Zestawy pancerza CW-36 Winter Warrior, Kodiak CW-22 i Arctic Ranger CW-4.
  • Płaszcze „Koszmaru dysydentów”, „Skrzydła wiecznej chwały” i „Zasłużona odznaka urny wyborczej”.
  • Emotikony „Instrument pantomimy”, „Wezwij Helldivers” i „Rozdaj karty do głosowania”, a także trzy karty graczy.
  • Efekt zapalający G-13, wyrok P-113 i wstrząsy katalityczne.





READ  Sony wyznacza nowe standardy dla smartfonów: recenzja Xperia 1 IV
Continue Reading

Tech

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam

Published

on

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam
Zdjęcie: Studio gier Arrowhead

Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.

Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe

Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.

Uważajcie nurkowie,

Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.

Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że ​​został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.

To są terminy

Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:

  • 6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
  • 30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
  • 4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation

Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.

Problem dotyczy wielu graczy

To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.

READ  Najlepsze telewizory są tańsze o połowę

Continue Reading

Tech

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Published

on

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.

reklama

W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.

Profesor Christian Henner Hentsch

O kwestii interpretacji mówi profesor Christian Henner Hensch

W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.

Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.

Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.

Odcinek 108:


Tutaj znajdziesz wszystkie poprzednie odcinki:


(Skrobia)

Do strony głównej

READ  Tę modyfikację odkryliśmy dopiero po 20 godzinach gry
Continue Reading

Trending