Connect with us

Tech

Szef FromSoftware twierdzi, że Shadow of the Erdtree po raz kolejny będzie niezwykle trudny

Published

on

Szef FromSoftware twierdzi, że Shadow of the Erdtree po raz kolejny będzie niezwykle trudny

W sieci pojawiło się całe mnóstwo nowych informacji na temat nadchodzącego DLC.
W sieci pojawił się cały potok nowych informacji na temat nadchodzącego DLC.

Przez rok musieliśmy zadowolić się tylko jednym obrazem do pierwszego zapowiedzianego fabularnego DLC do Elden Ring. Wczoraj w końcu pojawił się pierwszy zwiastun Shadow of the Erdtree z kilkoma NPC, bossami i datą premiery, a konkretnie tą 21 czerwca.

Ale nawet to nie było wszystko. Prezes FromSoftware Hidetaka Miyazaki również wypowiedział się na ten temat i ujawnił kilka ekscytujących szczegółów. Skomentował także poziom trudności.

Zwiastun można ponownie obejrzeć tutaj:

Shadow of the Erdtree: Sprawdź tutaj ujawnienie rozgrywkiShadow of the Erdtree: Sprawdź tutaj ujawnienie rozgrywki

Rozpocznij wideo


3:06


Shadow of the Erdtree: Sprawdź tutaj ujawnienie rozgrywki

Shadow of Erdtree: To jest poziom trudności

Elden Ring wprowadził wielu nowicjuszy w gatunek Souls. Pomoce takie jak wspierające nas w boju Soul Ashes czy otwarty świat, w którym z łatwością możemy uniknąć niebezpieczeństw i umocnić się, sprawiają, że tytuł jest jeszcze bardziej przystępny niż świetny okręt flagowy, czyli seria Dark Souls.

Tradycyjnie DLC FromSoftware to nie piknik, a dodatek do najnowszej sagi prawdopodobnie nie będzie wyjątkiem. Miyazaki to ujawnia (tłum com.eurogamer.com):

„Chcieliśmy tych trudnych konfrontacji i przerażających zagrożeń”.

Miyazaki klasyfikuje ekspansję jako taką Na równi z główną końcówką Wyraźnie wspomina Malenię, być może najbardziej przerażającego bossa w Soulslike. On tłumaczy:

„Gracze szukający tego rodzaju wyzwań w naszych grach znajdą równie wyzwanie w DLC.”

Jednocześnie powinniśmy mieć także wiele różnych opcji stawienia czoła trudnym bitwom z bossami. Miyazaki podkreślił, że chce dać graczom dużą swobodę.

Bardzo prawdopodobne, że w nowym obszarze DLC Land of Shadows znajdziemy także przedmioty takie jak Mighty Spirit czy Ashes of War. Szefowie również mogą mieć pewne słabości lub zalety, które wynikają z interaktywnych elementów otoczenia.

Trudne, ale także bardzo dobre DLC ma tradycję w FromSoftware

Biorąc pod uwagę poprzednie gry FromSoftware, takie jak seria Dark Souls czy Bloodborne, wypowiedzi Miyazakiego nie powinny dziwić. Zwłaszcza, że ​​Elden Ring stawia na przystępny styl, było całkiem możliwe, że Shadow of the Erdtree będzie nie tylko dodatkiem DLC do gry końcowej, ale także przypadnie do gustu fanom, którzy nie do końca opanowali grę.

READ  Ten eksperyment GGG prawdopodobnie się nie powiedzie

Końcówka w Elden Ring nie jest tak trudna jak w poprzednich grach, ale jest krokiem naprzód i na pewno dużym wyzwaniem, szczególnie dla nowicjuszy w Souls. Wydaje się również, że dostęp do DLC wymaga pokonania jednego z najtrudniejszych opcjonalnych bossów, Mohga.

Książę Krwi już na Ciebie czeka.Książę Krwi już na Ciebie czeka.





Książę Krwi już na Ciebie czeka.

Dla każdego, kto ma wystarczającą praktykę w grach Souls lub potrafi zacisnąć zęby, wysiłek powinien być tego wart, ponieważ fani często uważają dodatki FromSoftware za najlepszą część gry. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku DLC The Old Hunters do Bloodborne, ale także na przykład dodatku Ringed City do Dark Souls 3.

Rozszerzenia zwykle wprowadzają nowe, fajne obszary, dodatkowych NPC, linie zadań, ukryte historie i jedne z najfajniejszych – ale także najtrudniejszych – spotkań z bossami.

Co powiesz na tę informację: Szukasz naprawdę nowego wyzwania, czy wolisz DLC na średnim poziomie trudności?

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam

Published

on

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam
Zdjęcie: Studio gier Arrowhead

Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.

Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe

Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.

Uważajcie nurkowie,

Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.

Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że ​​został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.

To są terminy

Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:

  • 6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
  • 30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
  • 4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation

Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.

Problem dotyczy wielu graczy

To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.

READ  Zapowiedź Gamescom: Odinfall – źródło PS4

Continue Reading

Tech

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Published

on

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.

reklama

W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.

Profesor Christian Henner Hentsch

O kwestii interpretacji mówi profesor Christian Henner Hensch

W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.

Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.

Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.

Odcinek 108:


Tutaj znajdziesz wszystkie poprzednie odcinki:


(Skrobia)

Do strony głównej

READ  Valorant: Riot Games Bubble Tea Truck Tour rozpoczyna się w Berlinie
Continue Reading

Tech

Wygląda na to, że Apple chce przenieść te aplikacje na iOS 18

Published

on

Wygląda na to, że Apple chce przenieść te aplikacje na iOS 18

Apple pracuje nad wieloma nowymi funkcjami dla aplikacji wbudowanych w iOS. Słynna plotka o Apple gotuje. W związku z tym powinny nastąpić poważne zmiany w kilkunastu programach magazynowych – od projektu, przez funkcjonalność AI, aż po całkowite przeprojektowanie. Niektóre szczegóły już wyciekły. Obiecują, że iOS 18 będzie bardziej odpowiedni po dość umiarkowanej aktualizacji do iOS 17. Zmiany dotyczą też ekranu głównego, który ma być bardziej płynnie zaprojektowany – m.in. bezpłatne umieszczenie ikon.

reklama

W nowej aplikacji Mapy po raz pierwszy pojawią się tzw. trasy niestandardowe, za pomocą których będzie można samodzielnie zdefiniować trasę. Mapy topograficzne – na przykład do pieszych wędrówek – są również zaplanowane tak, jak w watchOS 10. Apple Music po raz pierwszy w iOS 18 powinno mieć możliwość automatycznego tworzenia list odtwarzania – przy pomocy generatywnej sztucznej inteligencji. Apple Mail może mieć nowy wygląd i funkcjonalność AI. Aplikacja SMS otrzymuje długo oczekiwane wsparcie dla standardu przesyłania wiadomości RCS. Planowany jest zintegrowany dyktafon i wyświetlanie symboli matematycznych dla notatek.

Mówią, że Apple chce całkowicie przebudować kalkulator, łącznie z funkcją daty. Wprowadzono również poważne zmiany w aplikacjach do zdjęć i fitness, ale szczegóły są nadal niejasne. Aplikacja Apple Health otrzyma nowe funkcje AI. Rozwiązanie Freeform do mapowania myśli zawiera nowe sceny ułatwiające nawigację po dokumentach. Safari po raz pierwszy otrzyma funkcje AI i obiecuje innowacje w interfejsie.

Wreszcie Apple chce także ulepszyć Pages, Numbers i Keynote za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji, a Skróty powinny umożliwiać łatwiejszą automatyzację złożonych zadań. Istnieją również doniesienia o integracji kalendarza z aplikacją Przypomnienia – Bardzo logiczny krok. Czas pokaże, czy Memories wymrze jako samodzielna aplikacja w dłuższej perspektywie.

READ  Zapowiedź Gamescom: Odinfall – źródło PS4

iOS 18 zadebiutuje na WWDC w czerwcu. Jest i pozostaje flagowym systemem operacyjnym Apple. Nowa funkcjonalność sztucznej inteligencji prawdopodobnie trafi do systemu MacOS i innych platform Apple.



(licencjat)

Do strony głównej

Continue Reading

Trending