Connect with us

entertainment

Student (Indie 2020): Recenzja: Artechock

Published

on

Student (Indie 2020): Recenzja: Artechock

Götterdämmerung

Wenecka nagroda scenarzysty Chaitanya Tamhane i zdobywczyni FIPRESCI to silny, inteligentny i czuły urzędnik kinowy oraz wspaniały film o muzyce, hierarchii i najważniejszej decyzji życiowej.

Studencka krawędź studni
Zasadziłem nasionko tamaryndowca
Ryby unoszą się na drzewie
Rzuć cień
Studencka krawędź studni
Żonaty z Ghazalem
Studencka krawędź studni
Mam pięć gwoździ
Studencka krawędź studni

– Tekst ostatniego Raja w Uczeń

Jak zacząć od scenariusza filmu, który chcesz dla każdego potencjalnego widza, ale którego tematyka i pochodzenie są zbyt dziwne, by wielu odważyło się go doświadczyć na własną rękę? Może obiecał Tamhanis żądający Końcowe ujęcie jest równie niesamowite, co kategoryczne, smutne i piękne, i jest tak dowcipne, poetyckie i bezlitosne w swojej sprzeczności, że chce się je zobaczyć nie tylko na małym ekranie, ale w największe kino w mieście.

I to nie wszystko, film Tamhaniego jest pełen tych chwil, które pomimo całej niesamowitej ciszy i piękna otaczającego ten film, zawsze ośmiela się załamać, by opowiedzieć całą starą i nową historię, historię stresującego związku między nauczycielem a uczeń w środowisku muzycznym, relacja, która w żaden sposób nie istnieje.Hierarchiczny i destrukcyjny rozmach relacji nauczyciel-uczeń nie jest w żaden sposób opisany w Whiplash Damiena Chazelle’a.

Ale film Tamhana nie jest filmem amerykańskim, ale filmem indyjskim, nawet jeśli Alfonso Cuaron (Roma) był tam, aby doradzać, a Michael Subusinski był polskim fotografem do niesamowitego pokazu (na przykład nagrania są w Mumbai SaulW jakim stopniu odpowiada za to kamera (np.wolny ruch billboardów świecących na ulicy w Chowpatty Beach).

Nie, Tamhani jest filmem całkowicie hindi (autorskim), z Chazelles Whiplash tylko dzielącym się muzyką w centrum i autorytarnym nauczycielem, który raz po raz pokazuje swoim uczniom granice. Jednak muzyka Tamhani nie pochodzi z zachodniego jazzu, ale z północnych Indii Mogołów– zmienna Ciało, Różnorodność indyjskiej muzyki klasycznej, którą piosenkarz zwykle zmienia Instrument hinduskiI Stół I Fisharmonia Towarzyszyć.

READ  Nie żyje polski reżyser Andrzej Wajda rozrywka

Tamhane przenosi nas do tej starożytnej tradycji muzycznej poprzez teraźniejszość Bombaju. W małym koncercie na początku filmu, transowa kamera Sobocińskiego, całkowicie w rytm muzyki, omija starego śpiewaka (Arun Dravid) i skupia się na młodej sitarystce Sharadzie (Aditya Modak), której mistrz wstrząsa jego głowę i uśmiechy w kółko W jego mistrzowskiej grze w klucze. Wszystko, co musimy wiedzieć, widzimy z powierzchni. Widzimy wykształconą elitę burżuazyjną w Bombaju, gotową przetrwać swoje tradycje kulturowe, widzimy i słyszymy tę tradycję i rzeczywiście możemy poczuć hierarchiczne struktury relacji między nauczycielem a uczniem poprzez lokalizację kamery i grę bohaterów.

W ciągu następnych dwóch godzin ta chwila rozgrywa się nie tylko w czasie we wszystkich kierunkach. Wkrótce dowiadujemy się, że Syed Sharad spodziewa się, że nie poślubi Sharada co najmniej do czterdziestki, ale aby całkowicie poświęcić się muzyce, towarzyszymy Sharadowi w tej przyszłości i widzimy, jak on i jego pan starzeją się i masturbują się do porno na ekranie. oglądania. Założenie rodziny. Widzimy, jak Sharad podróżuje do swojej przeszłości i widzimy go jako kochającego mężczyzn syna swojego ojca, który musi podróżować do odległych miejsc, aby uczestniczyć w koncertach plenerowych, które są organizowane tak jak wspaniały Bombaj i Marathi– Kompozytor Kiran Nakarkar powiedział również: Siedzieć godzinami, czasem dniami, słuchać, wąchać i uczyć się muzycznych tradycji. Tohamy opisuje to dzieciństwo jako życie: jako ból, ale także jako wieczne poszukiwanie prawdziwego wyrazu własnego głosu. Nauczyciel Ragi z ojca Sharada jest także mentorem nauczyciela Sharada, ducha, który pojawia się wielokrotnie w nagraniach taśmowych, które Sharad słyszy podczas swoich nocnych przejażdżek motocyklem przez Bombaj. I wspaniały głos reżysera, który odszedł kilka tygodni temu Sumitra Bhav, Wielokrotnie wyjaśniając, dlaczego Sharad bierze na siebie ciężar bycia studentem, ponieważ jeśli sam głos mówiony mógłby rozwinąć taką charyzmę półbogów, to co powinno być w przypadku zastępcy piosenkarza.

READ  Nowy film Bettiny Oberley „Wanda, mein Wunder” to dramat rodzinny

Ale wbrew tej wierze w wyższą przyczynę widzimy, że rzeczywistość jest wielokrotnie przerywana, upływ czasu z jej zboczami, tęsknota za sławą i bezpieczeństwem finansowym, która denerwuje Sharada tak samo, jak Joe Gardner z Pete Doctors i Kemp Powers Soul. Podobnie jak Joe, Sharad pomyśli jeszcze raz, gdy zda sobie sprawę, że nawet jego mentor jest oszukiwany przez kreskówki i ledwo jest traktowany poważnie poza bańką Raja, ale jest po prostu chorym starcem w jednym z wielu szalów w Bombaju.
Ale Sharad zdaje sobie również sprawę, że w swoim ofiarnym stylu przeoczył, że rzeczy muszą się zmienić, aby pozostać takimi samymi, i że muzyka – bardzo różna od niego samego i jego otoczenia – staje się czymś dzięki muzycznym modelom fusion, a programy telewizyjne rozwinęły coś zupełnie nowego, ponieważ duch Brahmana już nie istnieje. Miejsce i części tej tradycji są zagrożone nieodwracalnym zapomnieniem, więc podstawy i znaczenie tradycji i sztuki oraz ich pochodzenie są kwestionowane.

Sposób, w jaki Sharad ucieka przed swoim losem, losem i społecznym makijażem w ostatniej chwili, jest cudownym momentem, ponieważ skraca swoje poprzednie życie w chwili, gdy po raz pierwszy może znaleźć pełną oryginalność pod względem stylu wokalnego. Bardzo fascynujący i zaskakujący moment, ponieważ Tamhan przerwał oczekiwania publiczności kolejnym udanym życiorysem muzycznym. Tak jak tutaj, jak to często bywa w filmie Tamhani, okazuje się, że Tamhani nie tylko przez 18 miesięcy prowadził szeroko zakrojone badania, ale też prawie długo wybierał aktorów, a nie tych, którzy dobrze śpiewają, ale przede wszystkim aktorów. który dał mu dobry występ i znalazł znakomitych śpiewaków, którzy również sprawili, że jego film stał się muzycznym przeżyciem.

Potem koniec, kolejna chwila w rytmie miasta. Stoimy z Tamhane i Sobocińskim dookoła i chłonnym aparatem późnym wieczorem w metrze w Bombaju i wyjeżdżamy za miasto. Kamera wykrywa Sharada na obrazie po prawej stronie, następnie muzyk Raja Street wkracza w obraz po lewej prostym uchwytem, ​​który wygląda jak głośny dźwięk i komicznie przechodzi przez rydwany i śpiewa, idzie obok Sharada, który odwraca wzrok, nie. Odwróć się, ale musisz go jednocześnie poznać, że Radża mimo wszystko żyje, nawet bez niego, a przede wszystkim w środowisku, którego on i wszyscy nauczyciele przed nim nie przewidzieli, w pogardzanych i biednych. subkultura artystów ulicznych w Bombaju.
Ta chwila ucieleśnia wszystko, co tworzy całe życie, czyli smutek, jest pięknem, jest nadzieją, ale i ruiną, tu bogaty tekst i ilustrowana narracja współistnieją w koegzystencji między zdumiewającą przenikliwością a radykalnym pięknem.

READ  Who Killed Sarah: Kiedy sezon 3 ukaże się w serwisie Netflix?

żądający Jest w serwisie Netflix od 30 kwietnia Odzyskano.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

entertainment

Moise: Groźby śmierci i nienawiść do Żydów. Brutalny wypadek na YouTubie

Published

on

Moise: Groźby śmierci i nienawiść do Żydów.  Brutalny wypadek na YouTubie

Dawniej odnoszący sukcesy, a obecnie bezdomny YouTuber Mois przeżywa załamanie psychiczne. Na oczach wielomilionowej publiczności groził w czasie rzeczywistym zabiciem swojej byłej żony, obrażał swoje dzieci i wściekał się na Żydów. Fakty dotyczące brutalnego wypadku.

Mężczyzna w żółtej koszulce polo i słomkowym kapeluszu wtacza się niezgrabnie w kadr, mamrocząc pod nosem: „To ten człowiek w lustrze”, gotowy do rozmowy. jeszcze raz. Tym razem będzie to wywiad. Chce wszystko wyjaśnić. Jego stan. I co on teraz robi w Internecie. Mężczyzna w słomkowym kapeluszu i ze zdziwioną miną to YouTuber Moise, który od kilku dni co minutę publikuje na swoich kontach w mediach społecznościowych groźby, obelgi, prywatne adresy i mylące numery telefonów. Odkąd opuściła go żona, poprzysiągł zemstę.

Teraz chce rozsądnie wyjaśnić tę sprawę. Ale nie udziela się rozsądnego wywiadu. Nie minie dużo czasu, zanim rozmowa przekształci się w monolog, w którym Moyes będzie coraz bardziej zły. Pochyla się nad drewnianym stołem i krzyczy do mikrofonu: „A ta brudna khaba (Uwaga: w języku niemieckim oznacza „dziwka”) Teraz chcesz to promować w ten sposób, ponieważ raz go trafiłem? Uderzyłem ją, dzięki Bogu, że jej nie zabiłem! A moje dzieci zostały zabrane. Z brudnym Żydem!!

Następuje seria gróźb, gdy urojenia Moise’a prowadzą go do przekonania, że ​​jego była żona go zdradziła. Z niemieckim raperem Sun Diego. Żydowski. Będzie do niego należeć i musi wrócić. Ale iluminaci, mówi Moise w swojej zdezorientowanej głowie, będą jej ścigać i próbować go „zabić”. To, co się tu obecnie dzieje, to całkowity załamanie psychiczne i fizyczne jednego z byłych YouTuberów odnoszących największe sukcesy w krajach niemieckojęzycznych. Nie warto o tym wspominać. Nie stanie się to w czasie rzeczywistym. Miliony ludzi tego nie obejrzą. Bez ingerencji kogokolwiek.

Kobieta jest tam, aby „wykonywać prace kuchenne”.

Koniec historii Moyesa jest równie dziwny jak jej początek. Moise, którego prawdziwe nazwisko brzmi Zelimkhan Arsanov, w wieku 15 lat uciekł wraz z rodziną z Czeczenii do Austrii. Mieszka tam z bezrobotnymi braćmi, biologiczną córką (przedstawianą jako siostra) i rodzicami, najpierw w Styrii, a później pod Wiedniem. Warunki są szczególne. Według Arsanowa jego ojciec podobno w czasie wojny zabił kilkaset osób.

Młodszy brat Arsanova śmieje się na żywo i opowiada, że ​​kiedyś matka zaproponowała mu, aby poślubił kobietę, której języka nie zna. Matka zignorowała jego zastrzeżenia, że ​​nie mogą się porozumieć. To „nowa nowoczesność”, kobiety są po to, aby „odrabiać prace domowe”.

READ  Nowy film Bettiny Oberley „Wanda, mein Wunder” to dramat rodzinny

W marcu 2017 roku Arsanov otworzył kanał „Mois” na YouTube, gdzie początkowo bez pokazywania twarzy relacjonował niemiecką scenę rapową. Jego filmy charakteryzujące się dziecięcym poczuciem humoru są dobrze odbierane przez docelową grupę młodych ludzi. Jego kanał rozwija się w rekordowym tempie. Zdobycie pierwszych 100 000 obserwujących zajmuje mu zaledwie kilka miesięcy. Niedługo będzie milion. Od teraz raper, o którym mówił dotychczas, zacznie z nim współpracować.

Pozwalają mu przeprowadzić z nimi wywiad lub filmować z nim formuły typu „pot lub pięść”, gdzie osoba odpowiadająca na osądzające pytanie otrzymuje najgorszy cios w brzuch. Wreszcie Moise próbuje zostać raperem. Odpowiedź jest druzgocąca. Określenie „kocie skomlenie” jest jednym z bardziej przyjaznych określeń, jakie otrzymuje w odniesieniu do swojej samozwańczej sztuki. Po raz pierwszy ktoś go wyśmiewa w Internecie, ale nie szkodzi to jego karierze.

Mimo braku szczególnie silnego talentu muzycznego stworzył talent show „Nice Or Shit”, w którym wraz z innymi ciekawymi osobistościami Internetu ocenia wydawnictwa zarówno młodych raperów, jak i muzyków. Koordynacja zakończy się sukcesem. Cotygodniową transmisję na żywo ogląda ponad 100 000 widzów. Liczby, które wcześniej nie istniały, ale wraz ze wzrostem liczby kliknięć rosły problemy.

Świętuje swój powrót treściami dotyczącymi bezdomnych

Arsanov, który obecnie mieszka w Niemczech bez ważnych dokumentów, co kilka miesięcy zmienia miejsce zamieszkania. Nie tylko wpadał w powtarzające się kłopoty z władzami, ale także z ludźmi, których rzekomo oszukał. Lista dotychczasowych partnerów biznesowych jest długa. Ale lista osób, które pozostały z nim dłużej, jest krótka. Nie ma obecnie byłego partnera biznesowego Arsanowa, który nie komentuje publicznie jego wątpliwych praktyk biznesowych. Arsanov pozostawia po sobie spaloną ziemię. W dalszym ciągu ogłasza nowe projekty, których nie realizuje, aż ostatecznie na kilka tygodni znika z opinii publicznej.

Skandal z darowiznami całkowicie niszczy wizerunek YouTuberów

Próbował wrócić z treścią dotyczącą bezdomnych. Pozwala mężczyznom i kobietom żyjącym na ulicach kręcić przed kamerą domowym kołem fortuny. Następnie daje im kwotę, którą zarobili i pozwala się przytulić. Czasem daje też bezdomnemu nowego iPhone’a, za który płacą partnerzy reklamowi. Na jednym z filmów pyta mężczyznę na ulicy, czy ma mu dać określoną kwotę, czy też podwoić tę kwotę na rzecz innego bezdomnego. Kiedy jednak nie chcą występować przed kamerą, Arsanov obraża mężczyzn i kobiety, nazywając ich „niewdzięcznymi stworzeniami”.

READ  Polska: Wybuchowym prezentem od Ukrainy dla szefa policji był granatnik | Polityka

W pewnym momencie daje przechodniom iPhone’y i Playstation, jeśli śledzą go na platformach mediów społecznościowych. Pomysł skopiował od amerykańskiego YouTubera „MrBeast”. Po trzęsieniu ziemi w Turcji Moise zebrał od swoich widzów około 100 000 euro w formie darowizn. Następnie leci na obszar katastrofy i zostaje sfotografowany podczas dystrybucji pomocy humanitarnej. Później okazało się, że zdecydowanej większości pieniędzy nie przekazał, ale raczej schował je do kieszeni.

W tym czasie Moyes nadmiernie zażywał narkotyki. Według niego próbował „każdego narkotyku świata”. Zaczyna widzieć diabła w nieznajomych i prosi ich, aby odmówili Szahadę, zanim wejdą do ciemnych pomieszczeń, w których maluje obrazy lub eksperymentuje z muzyką. Wielokrotnie nazywał siebie zarówno bogiem, jak i prorokiem. Powstają dziwne nagrania, w których Mois wykonuje swoją „muzykę” w deptaku i klubach. Wyglądają, jakby miał atak epilepsji.

Kiedy skandal dotyczący darowizn w końcu wychodzi na jaw, Mois przeżywa załamanie, być może nigdy wcześniej nie widziane w historii YouTube. Kolumny z jego komentarzami są pełne pytań o to, dokąd faktycznie trafiły datki. Wreszcie ogłasza oświadczenie. Oświadczenie pojawiło się w kwietniu na kanale YouTube „Barello”, TikTokera również o wątpliwej sławie. Trudno nadążyć za niemal godzinną rozmową z Parrillo i Nabilem, mało znaną postacią w mediach społecznościowych. Nie ma wspólnego tematu. Moyes nie mówi o darowiznach, ale raczej o swoich doświadczeniach z narkotykami. „Bardzo mocny” – komentuje czasami Parrillo.

Po filmie nastroje społeczne wobec Arsanova stały się gorętsze niż kiedykolwiek. Usuwa wszystkie posty ze swojego 1,2-milionowego konta na Instagramie. Dopiero w maju ponownie zamieścił swoje zdjęcia i filmy. Arsanov się teraz zmienił. Fizycznie i mentalnie. Stoi prawie bez koszuli, mówi niezręcznie i pokazuje swój nowo nabyty duży tatuaż anime na ciele. Jest dobrze wytrenowany, ale jego zauważalnie niski procent tkanki tłuszczowej sprawia, że ​​wygląda na chorego.

On, który od dawna mówił o byciu pobożnym muzułmaninem wolnym od narkotyków, teraz przed kamerą pije piwo Heineken z puszki, pali papierosy i zaczyna fantazjować o byciu „człowiekiem z lustra”. Tymczasem prosi o datki za pośrednictwem PayPal w swoich relacjach na Instagramie. Fani przesyłają mu niewielkie kwoty, a w tytule piszą: „Podaruj 1 Hluli” – w przesadnym, narkotycznym żargonie Moyesa oznacza to jointa. I nagle, kilka tygodni później, sprawa dotyczyła jego żony, Arsanov, z którą był już w separacji.

READ  Odnalezione 80 lat później: tajne zdjęcia fotografa hobbysty z warszawskiego getta

Pod koniec czerwca w nagraniu wideo poprosił, aby w komentarzach pod jego postami nie wspominać o swojej byłej żonie. „Nigdy jej nie nienawidziłem” – pisze Moyes, który teraz mówi tylko po angielsku, ponieważ „nienawidzi” Niemiec, a teraz nazywa siebie „Zweiss”, a następnie oskarża swoją byłą żonę o zdradę go z żydowskim raperem Sun Diego. Przez krótką chwilę czuje litość. Jego fani zgadzają się, że to straszne cierpienie, przez które przeszedł, jest przyczyną jego tak psychicznej blizny.

Jak się jednak okazuje, historia ta nie jest prawdziwa. „Nigdy nie myślałam, że te sprawy osiągną takie rozmiary” – była żona Arsanova, Anis K, wydała szczegółowe oświadczenie, opisując w serii filmów ciężkie chwile, jakie musiała przejść w swoim małżeństwie.

Odrzuca oskarżenia o zdradę. Poniższe filmy opowiadają o przemocy fizycznej i psychicznej, poniżaniu, torturach i całkowitej izolacji. Pokazuje raporty policyjne, na których widać zdjęcie przemocy fizycznej. Kiedy Arsanov ogląda wideo, zaczyna się martwić. Obraża i grozi swojej byłej żonie. Publicznie przyznaje się, że ją uderzył i publikuje jej zdjęcia wraz z datami rozmów, a także umieszcza w Internecie jej adres. Część fanów obiecała mu w komentarzach, że „zajmą się tym”.

Arsanov, jak gdyby wpadł w szał, co minutę publikuje teraz niepokojące filmy, grożąc śmiercią i antysemickie obelgi. Obraża swoje małe dzieci i wyznacza nagrodę za głowę swojej byłej żony. WELT wiedziała, że ​​teraz potrzebuje ochrony policji.

W przeciwnym razie ani władze, ani sieci społecznościowe nie podejmą zbyt wielu działań. Chociaż Instagram po godzinach usuwał pojedyncze posty zawierające numery telefonów, adresy i prywatne zdjęcia, konta z 1,1 milionami obserwujących nadal istnieją. Mówi się, że został na krótki czas przymusowo zatrzymany przez policję, jak twierdzi sam Arsanov, ale po krótkim czasie po prostu kontynuował publikację. „Obecnie wyczerpaliśmy wszystkie możliwe środki, zarówno prawne, jak i dotyczące odpowiedzialności” – podała policja z Bielefeld.

Powód, dla którego policja nie jest w stanie bardziej interweniować, wydaje się ponury: mężczyzna, który miesiącami ciągał przed kamerę bezdomnych i wykorzystywał ich do kliknięć, jest teraz bezdomny. Przenosi się z jednego miasta do drugiego. W ten sposób unika odpowiedzialności.

Continue Reading

entertainment

Webfirst — „Moja zagraniczna ojczyzna” — wszystkie odcinki teraz online — rozrywka

Published

on

Webfirst — „Moja zagraniczna ojczyzna” — wszystkie odcinki teraz online — rozrywka

W siedmiodcinkowym reality show „Moja obca ojczyzna” drugie, trzecie i czwarte pokolenie Szwajcarów szuka reliktów w krainie swoich przodków. Oglądaj wszystkie odcinki online, zanim zostaną wyemitowane w telewizji, na stronie srf.ch/meinestrangeheimat

Dawne rodzinne miasto Barbary, Kolberg, od czasów II wojny światowej znajduje się w granicach Polski. Nie było jej tam od czasu ucieczki w marcu 1945 r. Wraz z mężem Marcosem 80-latka odważa się wrócić do dawnej ojczyzny. Chce zmierzyć się z przeszłością i dowiedzieć się, czy wspomnienia o dawnym domu rodziców i niegdyś idealnym miejscu rzeczywiście odpowiadają dzisiejszej rzeczywistości.

Sarah została adoptowana przez szwajcarskie małżeństwo, gdy miała trzy lata. Po urodzeniu córki pragnienie odnalezienia biologicznych rodziców stawało się coraz większe. Po poszukiwaniach w Szwajcarii wyruszyła na poszukiwanie domu dziecka w Indiach, gdzie spędziła pierwsze lata swojego życia. Czy Sara znajdzie odpowiedzi na swoje pytania w swojej ojczyźnie?

Ando Hagop dorastał w trudnych warunkach i w wieku siedmiu lat wraz z rodziną uciekł z Armenii. 30-latek od 1999 roku mieszka w Szwajcarii. Jego rodzice rozstali się, a ojciec został pochowany w Armenii. Ando podróżuje ze swoją dziewczyną do ojczyzny, spotyka się z bliskimi i odwiedza grób ojca.

Susan Stauffacher urodziła się w Stanach Zjednoczonych. Kiedy miała półtora roku, jej rodzice się rozwiedli, a matka wyjechała z nią do Szwajcarii. Ma teraz 45 lat i nie widziała ojca od ponad 20 lat. Czy powrót do Stanów Zjednoczonych to zmieni?

Yancey Zhang nie interesował się rodzinnymi Chinami, dopóki nie urodziła się jego córka. Ale teraz wszystko jest inne, chciałby móc kiedyś powiedzieć córce, gdzie leżą jej korzenie. Yancy po raz pierwszy podróżuje do Chin ze swoją żoną Janine. Radzi sobie ze swoim kantońskim, musi znosić upał w Hongkongu i ostatecznie zostaje powitany jako król w wiosce swojej matki.

READ  Polska: Wybuchowym prezentem od Ukrainy dla szefa policji był granatnik | Polityka

Sima i Remo Diethelm jadą do Iranu i spotykają się ze swoją irańską rodziną. Dla ojca Simy szczególnie ważne jest utrzymanie stosunków między Szwajcarią a Iranem. Przyjęcie na lotnisku pokazało, że Sima jest zawsze mile widziana w swojej zagranicznej ojczyźnie: przyjechało około 60 osób, a wszystko to tylko z jej powodu.

Continue Reading

entertainment

Tommy Piper denerwuje się komentarzami na temat gwiazdy „Aleph”.

Published

on

Tommy Piper denerwuje się komentarzami na temat gwiazdy „Aleph”.

Śmierć Benjiego Gregory’ego wywołuje konsternację. Aktor „Aleph” zmarł w wieku 46 lat. Okoliczność, która sprawia, że ​​aktor głosowy Tommy Piper jest zimny?

Po wiadomości o nagłej śmierci amerykańskiego aktora Benjiego Gregory’ego zapanowała mieszanina szoku i konsternacji. Aktor, najbardziej znany z roli Briana Tannera w „Aleph”, miał zaledwie 46 lat. Okoliczności jego śmierci były zagadkowe, więcej o nich można przeczytać tutaj. Wiele gwiazd i byłych towarzyszy pożegnało Gregory’ego i złożyło kondolencje w mediach społecznościowych.

Skomentował to także Tommy Piper. Był niemieckim głosem tytułowego kosmity i przemawiał we wszystkich 102 odcinkach kultowego serialu Aleph z lat 80. Biorąc jednak pod uwagę jej długą współpracę z tym formatem, nie wydaje się, aby Piper wykształciła szczególną więź emocjonalną z Alfem i uczestnikami.

W oświadczeniu dla RTL 83-latek powiedział: „Niestety takie jest życie. Dzięki Alif miałem wspaniałe życie. Z tego powodu wciąż mam wiele próśb o autografy. Ale to już 35 lat .” „Lata temu, prawie pół wieku”.

„I nie miałam żadnego kontaktu z aktorami” – kontynuuje Piper. „Dlatego nie obchodzi mnie, czy aktor umrze. Są ważniejsze rzeczy w moim życiu”. Aktor i aktor głosowy wspominając cios losu, jaki go spotkał, powiedział: „Muszę żyć bez żony, która zmarła trzy lata temu”.

Z kolei Dirk Meyer, który podkładał głos Brianowi Tannerowi w niemieckiej wersji serialu i był wówczas jeszcze studentem, został dotknięty śmiercią Benjiego Gregory’ego. „Przedwczesna śmierć amerykańskiego aktora Benjiego Gregory’ego jest niefortunna i wpływa również na mnie, ponieważ amerykański aktor Benji Gregory był moją pierwszą regularną rolą w odnoszącym sukcesy serialu” – Mayer powiedział RTL.

READ  Szef stadionu rozlicza się z piosenkarzem Tillem Lindemannem
Continue Reading

Trending