Connect with us

Tech

„Śmierć” w telegazecie: hobbysta publikuje kod na githubie

Published

on

„Śmierć” w telegazecie: hobbysta publikuje kod na githubie

Sprawienie, by „Doom” można było odtwarzać na coraz większej liczbie urządzeń, to dobrze znane hobby i hobby nerdów. Na kalkulatorze, rowerze treningowym, mikrokontrolerze i tosterze: „Doom” działa wszędzie. W końcu ktoś pomyślał o starym, dobrym telegazecie: programista „lukneu” włączył kod na Githubie, który sprawia, że ​​Doom działa na telegazecie.

„Doom” nie działa bezpośrednio na telewizorze, ale na urządzeniu zewnętrznym. Jego wyjście wideo jest następnie tłumaczone na dane teletekstu i przesyłane strumieniowo do kompatybilnego telewizora przez TCP. Każdy, kto nie ma pod ręką odpowiedniego telewizora, może oglądać strumień telegazety na ekranie swojego komputera, lukneu pisze na githubie. Film pokazuje, jak to wygląda.


Pokazuje, jak „Doom” w telegazecie jest sterowany za pomocą pilota. Jest to opcjonalny krok: ponieważ gra działa na urządzeniu zewnętrznym (w tym przypadku Linux), wszystkie popularne urządzenia wejściowe mogą być używane do sterowania. Więc lukneu użył adaptera FLIRC na swoim komputerze, aby połączyć sygnały podczerwieni z przycisków pilota w naciśnięcia klawiszy.

„Doom” jest pokazywany w telewizji z lukneu na stronie 100. Nie należy oczekiwać wspaniałości graficznej: w wersji Level 1 wydanej w 1976 r. Każda strona telegazety może wyświetlać 25 wierszy po 40 znaków, które z kolei są podzielone na 2 zones x 3. W praktyce pozostaje to 3900 pikseli jako maksymalna szerokość (78 na 50), jak wyjaśnia lukneu na Githubie — znacznie mniej niż 64 000 pikseli (300 na 200) oryginalnego „Dooma”. W rzeczywistości teletekst „Doom” składa się głównie z czarno-białych bloków, ale pasek stanu jest naprawdę czytelny. Według lukneu liczba klatek na sekundę różni się w zależności od urządzenia — telewizor LG wyprodukowany w 2015 roku radził sobie tylko z 3 klatkami na sekundę, podczas gdy znacznie starszy model Tunai wyświetlał „Doom” z ponad 30 klatkami na sekundę w teletekście.

READ  Nowa misja może znaleźć dowody na istnienie życia pozaziemskiego w ciągu następnej dekady

Istnieją niezliczone porty legendarnej sieciowej strzelanki pierwszoosobowej, która pierwotnie pojawiła się na rynku w 1993 roku i była skatalogowana w Niemczech do 2011 roku. Daje to przegląd niezliczonych projektów rzemieślniczych związanych z Doomem Prowadzi blog Doom.


(Następnie)

do strony głównej

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.

Published

on

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.



Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:

Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.

„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.

W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:

  • AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
  • Zestawy pancerza CW-36 Winter Warrior, Kodiak CW-22 i Arctic Ranger CW-4.
  • Płaszcze „Koszmaru dysydentów”, „Skrzydła wiecznej chwały” i „Zasłużona odznaka urny wyborczej”.
  • Emotikony „Instrument pantomimy”, „Wezwij Helldivers” i „Rozdaj karty do głosowania”, a także trzy karty graczy.
  • Efekt zapalający G-13, wyrok P-113 i wstrząsy katalityczne.





READ  Barracuda WAF: Krytyczne luki umożliwiają obejście ochrony
Continue Reading

Tech

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam

Published

on

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam
Zdjęcie: Studio gier Arrowhead

Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.

Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe

Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.

Uważajcie nurkowie,

Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.

Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że ​​został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.

To są terminy

Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:

  • 6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
  • 30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
  • 4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation

Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.

Problem dotyczy wielu graczy

To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.

READ  Gamescom 2022: Małe Indie są naprawdę duże

Continue Reading

Tech

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Published

on

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.

reklama

W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.

Profesor Christian Henner Hentsch

O kwestii interpretacji mówi profesor Christian Henner Hensch

W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.

Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.

Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.

Odcinek 108:


Tutaj znajdziesz wszystkie poprzednie odcinki:


(Skrobia)

Do strony głównej

READ  Apple TV+: 3 miesiące za darmo dla nowych i obecnych klientów
Continue Reading

Trending