Connect with us

Top News

Porozumienie z Berlinem: USA odrzucają sprzeciw wobec Nort Stream 2

Published

on

Porozumienie osiągnięte z Berlinem
Stany Zjednoczone rezygnują z sprzeciwu wobec North Stream 2

Gazociąg North Stream 2 od wielu lat jest przedmiotem wielu kontrowersji w Stanach Zjednoczonych – jeden z największych punktów konfliktu w stosunkach z Niemcami. Teraz spór między Berlinem a Waszyngtonem ma zostać rozwiązany za pomocą porozumienia. Koncentruje się na obronie Ukrainy.

Niemcy i Stany Zjednoczone od dawna spierają się o gazociąg North Stream 2 na Morzu Bałtyckim. Według przedstawiciela rządu USA w Waszyngtonie, umowa obejmuje przedłużenie o dziesięć lat rosyjskiego przesyłu gazu przez Ukrainę równolegle z Nordstream 2. Wcześniej podejrzewano, że osiągnięcie porozumienia doprowadzi do erozji trwałego bezpieczeństwa i przyszłości gospodarczej Ukrainy. Oprócz tradycyjnego kraju transportowego gazociąg ten służy do przesyłu gazu ziemnego bezpośrednio z Rosji do Niemiec przez Morze Bałtyckie.

Prezydent USA Joe Biden i prezydent Angela Merkel zapoczątkowali w ostatni czwartek nowy początek w stosunkach niemiecko-amerykańskich w Waszyngtonie, po trudnych latach rządów poprzednika Bidena, Donalda Trumpa. Biden powiedział, że ponownie wyraził swoje zaniepokojenie Merkel w związku z połączeniem rur. Rosja nie powinna wykorzystywać tego do „zagrożenia Ukrainie w jakikolwiek sposób”. Merkel powiedziała, że ​​Nord Stream 2 jest dodatkowym projektem i nie jest alternatywą dla transportu gazu przez Ukrainę: „Nasze rozumienie Ukrainy jako kraju transportu gazu ziemnego było i będzie nadal”. Merkel dała również jasno do zrozumienia, że ​​jeśli Rosji nie uda się przywrócić Ukrainie prawa do przesyłu gazu, zostaną podjęte „aktywne działania”.

Krytycy postrzegają rurociąg jako geopolityczne zagrożenie Rosji dla bezpieczeństwa energetycznego Europy. Narzekają też, że połączenie gazociągiem jest szkodliwe dla Ukrainy. Kijów jest uzależniony od miliardowych dochodów z transportu rosyjskiego gazu. Zwolennicy gazociągu z kolei zarzucają Stanom Zjednoczonym chęć sprzedaży własnego, droższego gazu w Europie.

READ  Puchar Świata w Polsce i Szwecji: Michael Krauss i Markus Bauer chwalą Juriego Knorra jako rozrusznika serca.
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Top News

Tankowanie w Świnoujściu (Polska): Ceny paliw na Bałtyku zachwycają łowców okazji

Published

on

Tankowanie w Świnoujściu (Polska): Ceny paliw na Bałtyku zachwycają łowców okazji

Tanken in Polen lohnt sich! Die Spritpreise in Swinemünde zeigen erneut, warum Sparfüchse auf Usedom unbedingt hinter die Grenze fahren sollten.

Ahlbeck/Swinemünde

Ein Artikel von

Nicole Züge

Duża polska flaga narodowa powiewa z latarni morskiej w ramach obchodów Dnia Flagi w Polsce.  Dzień Flagi obchodzony jest w Polsce co roku 2 maja od 2004 roku.  +++ dpa-Bildfunk +++

Ceny paliw w Świnoujściu cieszą łowców okazji. Ile możesz zaoszczędzić tankując w Polsce w pięknym mieście portowym. (Fot.: Polska flaga na wieży w Świnoujściu.)

Marcin Bielecki/dpa

Wyjaśniamy, czy tankując w Świnoujściu można płacić w euro i czego zdecydowanie należy unikać płacąc za zbiornik w Polsce.

READ  Propaganda TV: rosyjska telewizja podżega przeciwko „złym Niemcom” | Polityka
Continue Reading

Top News

InsFollowPro.com: The Ultimate Guide to Buying Instagram Followers

Published

on

Buying Instagram followers can be tempting for those looking to quickly boost their social media presence. Obtaining targeted Instagram followers offers a more strategic approach, ensuring that the new followers align with the account’s niche and audience. This can lead to higher engagement rates and better interaction with your content.

Many users are concerned about whether buying Instagram followers can result in a ban. Instagram’s policies are strict, and violating them by purchasing followers can lead to penalties, including account suspension. Therefore, it’s crucial to weigh the risks before deciding on this approach.

Insfollowpro offers packages for Instagram followers, likes, and views, with a focus on delivering high-quality engagement. Their services can help enhance visibility and interaction on your posts, provided these tactics align with Instagram’s guidelines. Careful consideration of the platform’s policies is essential to avoid negative repercussions for your account.

Understanding the Risks and Benefits of Buying Instagram Followers

Buying Instagram followers can increase a user’s reach quickly but comes with specific risks. Assessing these elements is crucial to making informed decisions.

Click Here to Buy Instagram Followers from Insfollowpro Now

Potential Consequences of Purchasing Followers

Acquiring Instagram followers through paid services may lead to account suspension. Platforms like Instagram often detect unnatural spikes in follower counts, leading to penalties.

Engagement rates can drop significantly, as purchased followers are often inactive bot accounts. This fall in engagement could diminish account credibility and adversely affect real follower interaction.

Privacy concerns also arise since using third-party follower services often necessitates sharing account information. This data could potentially be mishandled or exploited without consent.

READ  Dwie osoby zginęły w zderzeniu tylnym z pojazdem przewożącym towary niebezpieczne na autostradzie A2 w pobliżu Burke

Evaluating the Pros and Cons of Targeted Followers

Targeted Instagram followers can enhance an account’s visibility to real users within a specific niche. This focused approach may result in better engagement compared to generic follower purchases.

These followers might share common interests with the account’s content, leading to increased interaction rates. Enhanced metrics can attract brands and advertisers looking for partnerships.

Yet, the authenticity of targeted followers is crucial. Even targeted services might resort to fake accounts, leading to similar pitfalls as generic follower purchases. Researching and selecting reliable services remains imperative.

Navigating Instagram’s Policies on Purchased Followers

Instagram has strict policies regarding the use of inauthentic engagement methods. Users should be aware of the risks and consequences associated with buying followers from Insfollowpro, including potential bans or shadowbans.

Can You Get Banned for Buying Instagram Followers?

Instagram’s policies explicitly prohibit buying followers. Engaging in this practice can lead to consequences.

The platform uses advanced algorithms to detect artificial growth patterns and may take actions such as shadowbanning or permanently disabling accounts. Shadowbanning restricts an account’s visibility without alerting the user, severely impacting engagement rates.

Anyone purchasing followers risks violating Instagram’s guidelines, resulting in account suspension. Authentic growth remains the safest strategy for maintaining an Instagram presence without facing penalties from the platform.

Insfollowpro: A Closer Look

Insfollowpro offers various services for boosting your Instagram presence, including followers, likes, and views. These tools aim to enhance user engagement and expand reach on the platform.

Boosting Presence with Insfollowpro Instagram Followers

Insfollowpro provides options to purchase Instagram followers, which can significantly impact the perceived credibility of an account. This service is particularly useful for businesses, influencers, and new accounts looking to establish a presence quickly.

READ  PiS: Kryzys migracyjny przywraca polski rząd

The followers acquired through Insfollowpro are designed to appear authentic, helping users build a larger, more convincing follower base. It’s essential to note that while buying followers can provide an initial boost, ongoing engagement is necessary to maintain and grow this audience sustainably.

Enhancing Engagement with Insfollowpro Instagram Likes

Another key feature of Insfollowpro is the ability to purchase Instagram likes. Increasing the number of likes on posts can enhance visibility and potentially attract more organic followers.

This service is useful for creating the impression of popular, widely-engaged content. Insfollowpro offers various packages, allowing users to choose the number of likes they wish to buy for specific posts. By ensuring a strategic distribution of likes, users can optimize their engagement metrics effectively.

Expanding Reach with Insfollowpro Instagram Views

Insfollowpro also offers Instagram views for videos and stories, enabling users to increase the visibility of their content. Views play a crucial role in Instagram’s algorithm, helping content to be discovered more easily by a wider audience.

This service is particularly beneficial for users focusing on video content, as higher view counts can translate to better algorithm placement and more organic traffic. By leveraging Insfollowpro’s view services, users can enhance their content’s perceived popularity and reach.

Continue Reading

Top News

Baerbach poleciał nocnym lotem do Luksemburga – „nieodpowiedzialny”

Published

on

Baerbach poleciał nocnym lotem do Luksemburga – „nieodpowiedzialny”

Zakaz nocnych lotów we Frankfurcie nad Menem jest kluczowy dla Zielonych. Zawsze uważali się za mistrzów mieszkańców, którzy chcą spać spokojnie w nocy i nie przeszkadzać im hałas samolotów. Bardzo nie podoba im się orzeczenie Sądu Administracyjnego w Cassel z 2011 roku, które zakazuje lotów w godzinach od 23:00 do 5:00. Julia Eberz, polityk frankfurckiej Partii Zielonych, potwierdziła, że ​​powinno to obowiązywać podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej, ponieważ wszystkie obiekty są „idealnie połączone z siecią kolejową”.

Jednak niedawno jeden z prominentnych polityków Zielonych uzyskał od Ministerstwa Gospodarki Hesji wyjątek od zakazu lotów nocnych: minister spraw zagranicznych Annalena Baerbach. Bardzo chciała zobaczyć mecz Niemcy-Szwajcaria we Frankfurcie 23 czerwca, a następnie następnego ranka udać się na spotkanie ministrów spraw zagranicznych UE w Luksemburgu. Dokładnie 54 minuty później wszedł w życie niejako zakaz lotów nocnych Zbuduj gazetę Po raz pierwszy zgłoszono. W tym samym czasie kanclerz Olaf Scholz (SPD) wrócił do Berlina innym lotem. Obaj uzasadniali wniosek o specjalne zezwolenie podtekstem „interesu publicznego” w przypadku lotów rządowych.

Dzień dobry Berlinie
biuletyn

Dziękujemy za rejestrację.
Otrzymasz potwierdzenie e-mailem.

Mówią, że wycieczki Beerbocka zwykle „zaczynają się i kończą” w BER

Ministerstwo Spraw Zagranicznych zapewniło jednak „Berliner Zeitung”, że jest to tylko odosobniony przypadek. Generalnie podróże ministra spraw zagranicznych „rozpoczynają się i kończą” na obszarze wojskowym BER, z ogólnym wyjątkiem dotyczącym ograniczeń lotów nocnych mających zastosowanie do rządowych statków powietrznych. Jak dotąd jest tylko jeden nocny lot z Frankfurtu nad Menem.

Ministerstwo wyjaśniło dalej, że nocny lot „rozpoczął się spotkaniem ministrów spraw zagranicznych UE w Luksemburgu następnego ranka, po którym w poniedziałkowe popołudnie odbyła się podróż do Izraela, na terytoria palestyńskie i do Libanu”. W przeciwieństwie do innych członków rządu federalnego Perbach nie wrócił do Berlina, „zamiast tego wyruszył w podróż do Luksemburga lub na Bliski Wschód”.

READ  Statki przewożące skroplony gaz gromadzą się u wybrzeży Hiszpanii

„Nieodpowiedzialne”: Federalne Stowarzyszenie Przeciwko Hałasowi Samolotów ostro krytykuje

Podczas posiedzenia rady miasta Frankfurtu Zieloni faktycznie wypowiadali się przeciwko wyjątkom od zakazu lotów nocnych. W lutym powiedziano to w jednym Wspólne oświadczenie Polityk ds. mobilności Julia Ebers i rzeczniczka ds. polityki sportowej Nataska Gouder powiedziały, że Zieloni podzielą sprzeciw Stowarzyszenia Federalnego wobec hałasu samolotów w związku z kontrowersyjnym planem europejskiej organizacji piłkarskiej UEFA. Podczas Mistrzostw Europy apelował o tymczasowe umożliwienie nocnych lotów między obiektami.

Interes publiczny, w tym przypadku Mistrzostw Europy, „nie może być argumentem za zawieszeniem zakazu lotów nocnych” – ale czy dotyczy to także Ministra Spraw Zagranicznych Zielonych? Do chwili oddania publikacji do druku firmy Eberz, Kauder i Stowarzyszenie Zielonych Dzielnic z siedzibą we Frankfurcie nad Menem nie odpowiedziały na zapytanie Berliner Zeitung.

Ona natomiast zawahała się Federalne Stowarzyszenie Przeciwko Hałasowi Samolotów Nocny lot Beerbocka nie jest surowo potępiany. Prezes stowarzyszenia i wieloletni członek SPD Werner Kindsmüller nazwał nocny lot ministra spraw zagranicznych do „Berliner Zeitung” „nieodpowiedzialnym”, ponieważ „zakłócał nocny sen mieszkańców tuż przed północą”. Jego zdaniem „To pokazuje, że Minister Spraw Zagranicznych Zielonych nie liczy się z ofiarami, gdy zamiast pociągiem pokonuje 180 kilometrów samolotem”. I żąda: „Należy odwołać loty na krótkich dystansach!”

Lot na krótkich dystansach zamiast pociągu: napięte rozkłady jazdy jako „czynnik ograniczający”.

W rzeczywistości Baerbach w swojej kampanii wyborczej obiecał, że ze względów ochrony klimatu loty na krótkich dystansach będą tak drogie, że nikt nie będzie mógł ich uniknąć. Powiedziała też, że jeśli to możliwe, lubi dojeżdżać na spotkania pociągiem. Dlaczego tego wieczoru minister poleciał krótkim samolotem, zamiast pociągiem?

Na żądanie Ministerstwo Spraw Zagranicznych wyjaśniło, że co do zasady „możliwości podróży niskoemisyjnych, takie jak połączenia kolejowe lub korzystanie z lotów regularnych, są w pierwszej kolejności sprawdzane przed każdą podróżą i przed skorzystaniem z dostępności lotów Ministerstwa Obrony”. Jednakże czynnikiem ograniczającym jest często „napięty harmonogram”.

READ  Polska niechętnie dzieli się dostawami gazu z Niemcami

Ministerstwo Spraw Zagranicznych nie może „wpływać” na wiele dat i czas ich trwania, np. spotkań Organizacji Narodów Zjednoczonych czy szczytów międzynarodowych. Ministerstwo konkluduje, że regularne spotkania zarówno w kraju, jak i za granicą „można realizować jedynie w przypadku dostępności samolotów”.

Samochód służbowy jako alternatywa? Baerbach tak nie uważał

Krótkodystansowy lot Baerbocka do Luksemburga spotkał się nie tylko z krytyką Federalnego Stowarzyszenia Przeciwko Hałasowi Samolotów. Heski polityk FDP Stephan Naas oskarżył ministra spraw zagranicznych o podwójne standardy – chciał bowiem „zniechęcić obywateli do latania” jednocześnie z lotem na krótkich dystansach. Wiceprezydent FDP Wolfgang Kubicki udzielił później własnej rady. Napisał z przymrużeniem oka X w usłudze wiadomości tekstowych, Zieloni muszą zgodzić się na „więcej inwestycji w rozbudowę autostrad”. Wtedy „nie musieliby latać na tak krótkich lotach”.

Szczególnie dziwne: Beyerbach nie rozważał wykorzystania swojego samochodu służbowego na trasie Frankfurt–Luksemburg. W odpowiedzi MSZ na pytania „Berliner Zeitung” nawet nie wspomniano o samochodzie służbowym ministra jako opcji, choć w nocy – gdy nie kursują pociągi z Frankfurtu do Luksemburga – byłaby to opcja o najniższej emisji.

Continue Reading

Trending