Tech
Nad Wiedźminem 4 pracuje ponad 300 programistów
CD Projekt Red pracuje obecnie nad sześcioma nowymi tytułami z uniwersum Wiedźmina. Ogłosili teraz, że po wydaniu DLC Cyberpunk 2077 dołączyło już ponad 300 programistów Projekt Polaris
Akcja, kolejna gra o Wiedźminie.
Czym jest projekt Polaris? Według dewelopera CD Projek Red, Project Polaris to kolejna gra w uniwersum Wiedźmina, często nazywana Wiedźminem 4. Jednak oficjalny tytuł roboczy to Wiedźmin: Początek nowej sagi.
Jednak następna część nie będzie dotyczyć poprzedniego bohatera Geralta z Rivii. Konkretne szczegóły dotyczące fabuły, nowego głównego bohatera i tego, czy w centrum uwagi znajdzie się inna wiedźmińska szkoła, nie są jeszcze znane. Wiemy jednak, że będzie to gra RPG z otwartym światem, taka jak Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Jakie ogłoszenia zostały teraz ogłoszone? 28 listopada 2023 r. CD Projekt Red przeprowadził sesję telewizyjną dotyczącą wyników finansowych za trzeci kwartał 2023 r. Zaprezentował inwestorom dochody i sukcesy w ciągu ostatnich trzech lat, a także przybliżone plany na nadchodzące miesiące.
Oprócz dużej retrospektywy premiery Phantom Liberty z Cyberpunka 2077 pokazano obraz obecnego podziału pracy pomiędzy deweloperami:
Reprezentacja pokazuje, że około 50% obecnych zespołów programistycznych Nowa gra Wiedźmin – Polaris
Praca. Adam Kiciński, dyrektor generalny CD Projekt Red, poinformował także podczas rozmowy telefonicznej, że nad kolejną grą Wiedźmin pracuje obecnie około 330 osób. Oczekuje się, że do połowy 2024 roku zespół powiększy się do ponad 400 programistów.
Cały program można obejrzeć na Oficjalna strona CD Projekt Red być widzianym.
Kiedy może zostać wydany Project Polaris? Projekt Polaris znajduje się w fazie przedprodukcyjnej od maja 2022 roku. Główna faza rozwoju powinna rozpocząć się dopiero po wydaniu DLC Phantom Liberty do Cyberpunka 2077 – czyli już teraz.
Dyrektor techniczny ds. zarządzania i dźwięku w CD Projekt, Colin Walder, oświadczył także, że nie chcą powtórzyć błędów twórców Cyberpunka 2077 w Wiedźminie 4. Ważne jest dla nich między innymi zaprzestanie wyznaczania sztywnych terminów.
Nie oczekuje się, że zostanie wydany na czas, częściowo dlatego, że prace nad nim dopiero się rozpoczęły. Współpracownicy GameStar oczekuje obecnie premiery na rok 2025Ale może później.
Jak wygląda przyszłość uniwersum Wiedźmina? Jak już wspomnieliśmy, CD Projekt Red zapowiedział obecnie sześć gier z uniwersum Wiedźmina. Oprócz Projektu Polaris można spodziewać się także remake’u pierwszego Wiedźmina. Nie zostało to opracowane przez sam CD Projekt, ale przez kolegów z nowo założonego studia Fool’s Theory.
Zapowiedziano także Wiedźmina 5 i Wiedźmina 6, czyli następców Projektu Polaris. Obie gry mają ukazać się na rynku w ciągu 6 lat od premiery Polarisa. Zanim będziemy mogli zająć się tymi grami, Project Polaris musi być przynajmniej blisko premiery.
Sam CD Projekt nie będzie go rozwijał, ale zapowiedział Wiedźmina Canis Majoris. Rzeczywiste studio deweloperskie nie jest jeszcze znane. Wiemy natomiast, że tytuł ten będzie także grą RPG z otwartym światem klasy AAA.
Jednak dla fanów trybu wieloosobowego Project Sirius będzie ekscytujący: według CD Projekt gra będzie osadzona w uniwersum Wiedźmina, ale będzie się różnić od poprzednich produkcji. W przeciwieństwie do Polaris i Canis Majoris, została zaprojektowana jako inny rodzaj gry i oferowała rozgrywkę wieloosobową.
Czy jesteś już podekscytowany Project Polaris lub Wiedźminem 4? Czy chcecie, aby gra skupiała się wokół przybranej córki Geralta, Ciri, czy też liczycie na pojawienie się zupełnie nowych bohaterów? Daj nam znać w komentarzach.
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam
Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.
Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe
Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.
Uważajcie nurkowie,
Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.
Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.
To są terminy
Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:
- 6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
- 30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
- 4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation
Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.
Problem dotyczy wielu graczy
To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier
Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.
reklama
W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.
Zgoda jest nieaktualna
W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.
Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.
Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.
Odcinek 108:
Tutaj znajdziesz wszystkie poprzednie odcinki:
(Skrobia)
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
Wygląda na to, że Apple chce przenieść te aplikacje na iOS 18
Apple pracuje nad wieloma nowymi funkcjami dla aplikacji wbudowanych w iOS. Słynna plotka o Apple gotuje. W związku z tym powinny nastąpić poważne zmiany w kilkunastu programach magazynowych – od projektu, przez funkcjonalność AI, aż po całkowite przeprojektowanie. Niektóre szczegóły już wyciekły. Obiecują, że iOS 18 będzie bardziej odpowiedni po dość umiarkowanej aktualizacji do iOS 17. Zmiany dotyczą też ekranu głównego, który ma być bardziej płynnie zaprojektowany – m.in. bezpłatne umieszczenie ikon.
reklama
Mapy, muzyka, poczta, wiadomości, notatki i nie tylko
W nowej aplikacji Mapy po raz pierwszy pojawią się tzw. trasy niestandardowe, za pomocą których będzie można samodzielnie zdefiniować trasę. Mapy topograficzne – na przykład do pieszych wędrówek – są również zaplanowane tak, jak w watchOS 10. Apple Music po raz pierwszy w iOS 18 powinno mieć możliwość automatycznego tworzenia list odtwarzania – przy pomocy generatywnej sztucznej inteligencji. Apple Mail może mieć nowy wygląd i funkcjonalność AI. Aplikacja SMS otrzymuje długo oczekiwane wsparcie dla standardu przesyłania wiadomości RCS. Planowany jest zintegrowany dyktafon i wyświetlanie symboli matematycznych dla notatek.
Mówią, że Apple chce całkowicie przebudować kalkulator, łącznie z funkcją daty. Wprowadzono również poważne zmiany w aplikacjach do zdjęć i fitness, ale szczegóły są nadal niejasne. Aplikacja Apple Health otrzyma nowe funkcje AI. Rozwiązanie Freeform do mapowania myśli zawiera nowe sceny ułatwiające nawigację po dokumentach. Safari po raz pierwszy otrzyma funkcje AI i obiecuje innowacje w interfejsie.
Sztuczna inteligencja dla każdego – i nowa integracja przypomnień
Wreszcie Apple chce także ulepszyć Pages, Numbers i Keynote za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji, a Skróty powinny umożliwiać łatwiejszą automatyzację złożonych zadań. Istnieją również doniesienia o integracji kalendarza z aplikacją Przypomnienia – Bardzo logiczny krok. Czas pokaże, czy Memories wymrze jako samodzielna aplikacja w dłuższej perspektywie.
iOS 18 zadebiutuje na WWDC w czerwcu. Jest i pozostaje flagowym systemem operacyjnym Apple. Nowa funkcjonalność sztucznej inteligencji prawdopodobnie trafi do systemu MacOS i innych platform Apple.
(licencjat)
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech4 miesiące ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de