Connect with us

Tech

Microsoft: wsparcie dla Office i Exchange bez chmury zakończy się w 2025 roku

Published

on

Microsoft: wsparcie dla Office i Exchange bez chmury zakończy się w 2025 roku

Dla klientów Microsoftu zbliża się koniec wsparcia dla niektórych aplikacji pakietu Office i produktów serwerowych. Od 14 października 2025 r. dla wielu aplikacji nie będą dostępne żadne poprawki zabezpieczeń, błędy ani pomoc techniczna.

reklama

Dotyczy to wszystkich aplikacji z pakietu Office 2016 i 2019, Exchange Server 2016 i 2019, a także Skype dla Business Server 2015 i 2019. Chociaż aplikacje będą szeroko stosowane, prawdopodobnie będą stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa ze względu na brak aktualizacji.

Microsoft promuje subskrypcję Microsoft 365 E3, zaprojektowaną specjalnie dla firm, jako alternatywę, która zawiera tradycyjne aplikacje Office oraz usługi online Exchange i Sharepoint.

Nie wszystkie firmy mogą szczególnie lubić oferty serwerów. Jest to szczególnie ekscytujące dla tych, którzy chcą lub muszą nadal korzystać z Exchange w swoim centrum danych.

Fakt, że latem 2023 roku napastnicy porwali klucz główny chmury Azure i w ten sposób mogli m.in. uzyskać dostęp do kont wymiany internetowej niektórych organów rządowych, znacznie osłabił zaufanie do oferty chmurowej Microsoftu. Jest to szczególnie widoczne po niedawnym raporcie amerykańskiej Agencji Cyberbezpieczeństwa i Bezpieczeństwa Infrastruktury (CISA), w którym zarzuca się Microsoftowi liczne błędy w obszarze cyberbezpieczeństwa.

Pierwotnie nowy serwer Exchange miał zostać uruchomiony w centrum danych firmy w 2021 r., ale Microsoft zmienił swój plan działania na rok 2022 i ogłosił wprowadzenie kolejnego serwera Exchange na drugą połowę 2025 r. Oznacza to, że zbliża się koniec wsparcia dla starszych wersji. Warianty wymiany.

wysoki Aktualny plan działania Następny serwer Exchange będzie objęty tzw Nowoczesna polityka cyklu życia Opublikowane, które dotyczy produktów i usług utrzymywanych na bieżąco. Nowe plany stanowią, że Microsoft planuje kontynuować obsługę Exchange Server tak długo, jak będzie na to wystarczające zapotrzebowanie.

W przypadku produktów Office istnieje Długoterminowy kanał obsługi biura (LTSC) Co najmniej okres karencji: Office LTSC 2021 wygasa dopiero 13 października 2026 rokuTo o rok mniej niż w przypadku zwykłych produktów Office.

Skype dla firm Server nie będzie miał następcy. Zamiast tego strona przeglądu programów Lync i Skype dla firm Server chwali usługę Microsoft Teams Jako alternatywa.

Jakich produktów dotyczy problem i jakie alternatywy szczegółowo oferuje firma Microsoft? Można go znaleźć w poście społeczności technologicznej.


(Rzymski)

Do strony głównej

READ  Raidy z grudnia 2022 r. – te błyszczące pokemony są szczególnie rzadkie
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.

Published

on

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.



Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:

Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.

„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.

W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:

  • AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
  • Zestawy pancerza CW-36 Winter Warrior, Kodiak CW-22 i Arctic Ranger CW-4.
  • Płaszcze „Koszmaru dysydentów”, „Skrzydła wiecznej chwały” i „Zasłużona odznaka urny wyborczej”.
  • Emotikony „Instrument pantomimy”, „Wezwij Helldivers” i „Rozdaj karty do głosowania”, a także trzy karty graczy.
  • Efekt zapalający G-13, wyrok P-113 i wstrząsy katalityczne.





READ  Handel na Giełdzie rozpocznie się w środę 30 marca 2022 r.
Continue Reading

Tech

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam

Published

on

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam
Zdjęcie: Studio gier Arrowhead

Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.

Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe

Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.

Uważajcie nurkowie,

Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.

Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że ​​został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.

To są terminy

Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:

  • 6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
  • 30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
  • 4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation

Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.

Problem dotyczy wielu graczy

To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.

READ  Huawei chce przerobić telefony komórkowe 5G – umożliwiają to chińskie chipy

Continue Reading

Tech

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Published

on

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.

reklama

W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.

Profesor Christian Henner Hentsch

O kwestii interpretacji mówi profesor Christian Henner Hensch

W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.

Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.

Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.

Odcinek 108:


Tutaj znajdziesz wszystkie poprzednie odcinki:


(Skrobia)

Do strony głównej

READ  Insider Preview Build 21370: Microsoft ulepsza technologię Bluetooth i wprowadza AAC
Continue Reading

Trending