Economy
Marzenie organizacji Traffic Light Alliance o 15 milionach samochodów elektrycznych zostało zniszczone
Kiedy w tym tygodniu szef BMW Oliver Zipse stał w pierwszym rzędzie podczas przyjęcia noworocznego w lobby samochodowym VDA w Berlinie, miał wszelkie powody, aby czuć się dobrze, jeśli chodzi o samochody elektryczne:
Na scenie minister transportu Volker Wessing (FDP) z Koalicji sygnalizacji świetlnej rozmawiał z politykami i liderami biznesu o znaczeniu „otwartości technologicznej” w ograniczaniu emisji gazów cieplarnianych. Nie ma już mowy o niemal wyłącznym skupieniu się na silnikach elektrycznych do samochodów.
Vissing stwierdził, według Bloomberg News, że jednostronne skupienie polityków i producentów na samochodach zasilanych akumulatorowo naraża na ryzyko najważniejszy sektor przemysłowy w Niemczech i spodziewał się załamania popytu na samochody elektryczne w Niemczech, największym rynku samochodowym w Niemczech Europa.
Promocja samochodów elektrycznych była błędem
Najwyższy menedżer BMW, Oliver Zipse, od lat wzywa do stworzenia elastycznych linii produkcyjnych samochodów spalinowych, hybrydowych, a nawet wodorowych. Jej strategia dywersyfikacji, zgodna ze strategią poprzedniczki, była w przeszłości krytykowana jako niewystarczająco postępowa, aby rzucić wyzwanie wiodącemu producentowi samochodów elektrycznych Tesli. Jednak jego gwiazda (czerwona linia na dolnym wykresie akcji) stopniowo maleje pod wpływem globalnej konkurencji w sektorze pojazdów elektrycznych, szczególnie ze strony zaciekłych konkurentów z Azji.
Dziś wydaje się, że Zipse miał właściwą wizję przyszłości: wraz ze spowolnieniem rozprzestrzeniania się samochodów elektrycznych i ponownym wzrostem popularności pojazdów hybrydowych bardziej ostrożne podejście BMW nie wydaje się już takim złym pomysłem.
Rok 2024 będzie trudny, bo sprzedaż spadnie o 14 proc
„Sytuacja w Niemczech nie wygląda dobrze, jeśli chodzi o popyt na samochody elektryczne w 2024 r.” – powiedział Bloomberg News Jan Burgard, szef firmy konsultingowej Berels. „Górna część rynku pojazdów elektrycznych jest nasycona, a w dolnej części nadal jest niewielka podaż w segmencie 25 000 euro”.
Po latach szybkiego wzrostu, napędzanego m.in. ogromnymi dotacjami rządowymi, sprzedaż pojazdów elektrycznych staje się coraz wolniejsza. Hojne zachęty rządowe w Europie dobiegają końca, a w USA korzysta z nich mniej samochodów. Choć wiele nowych modeli i opcji wynajmu wzbudziło zainteresowanie entuzjastów pojazdów elektrycznych, po kilku latach rewolucji elektrycznej nieodpowiednia infrastruktura ładowania i wysokie ceny zakupu nadal stanowią przeszkody w powszechnej akceptacji.
Po roku boomu coraz więcej właścicieli samochodów elektrycznych zadaje sobie to pytanie Wartość rezydualna wokół. Trudność w obliczeniu wartości odsprzedaży jest również powodem, dla którego duzi operatorzy flot, jak np. B.C. Firmy wynajmujące samochody, niezależnie od ich zasobów samochodów elektrycznych. W ostatnim czasie światowy lider rynku wypożyczalni samochodów, amerykańska firma Hertz Corp. Tysiące Zastąpienie samochodów elektrycznych silnikami spalinowymi.
Oczekuje się, że w Niemczech sprzedaż pojazdów elektrycznych spadnie w tym roku o 14% po wycofaniu przez rząd federalny dotacji w grudniu – według VDA będzie to pierwszy spadek od 2016 roku (Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Motoryzacyjnego V.). Obserwatorzy rynku na całym świecie zrewidowali swoje prognozy w dół, ponieważ pomimo wojny cenowej zainicjowanej przez Teslę, pojazdy te są nadal znacznie tańsze od podobnych pojazdów z silnikami spalinowymi.
Wyzwanie związane z infrastrukturą ładowania i cenami energii elektrycznej
Czwartkowe wydarzenie było próbą wtłoczenia optymizmu w coraz bardziej rozczarowaną branżę. Vissing wychwalał niemieckich producentów samochodów jako pionierów sztucznej inteligencji i jazdy autonomicznej oraz pochwalił ich technologię jako „celebrowaną” za granicą. Zapytany, co rząd mógłby zrobić, aby pobudzić niemiecki rynek pojazdów elektrycznych, minister transportu miał tylko jeden pomysł: „infrastrukturę ładowania”.
Tutaj szczególnie Berlin pozostaje w tyle za planami: w październiku 2022 roku Vissing przedstawił ambitną strategię, która zakłada zainwestowanie 6,3 miliarda euro w kompleksową infrastrukturę, aby zwiększyć liczbę stacji ładowania w Niemczech do miliona do 2030 roku.
To nie następuje tak szybko, jak oczekiwano. Według Federalna Agencja Sieci W Niemczech działa jedynie około 105 000 publicznych stacji ładowania. Aby sprostać codziennym wymaganiom infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych oraz planom stowarzyszenia Traffic Light Alliance, konieczne będzie podjęcie ogromnych wysiłków finansowych i strukturalnych.
Rosnące ceny energii elektrycznej zmniejszają popyt na pojazdy elektryczne – pisze analityk Deutsche Bank.
Tempo rozbudowy infrastruktury musi się potroić
Ustawa o rozwoju obszarów wiejskich zakłada, że przy obecnym tempie rozwoju Niemcy będą musiały potroić tempo, aby osiągnąć cel na rok 2030.
Po wielu latach przechodzenia na elektromobilność kwestia ładowania i tego, kto za to płaci, pozostaje nierozwiązana. Chociaż politycy i przedstawiciele branży motoryzacyjnej byli zgodni na konferencji VDA, że ładowanie jest kluczem do ożywienia zainteresowania pojazdami elektrycznymi, nikt nie chciał powiedzieć, kto i w jaki sposób będzie finansował taką rozbudowę infrastruktury.
Samochody elektryczne są nadal zbyt drogie dla rynku masowego
Kolejnym poważnym wyzwaniem związanym z przyjęciem pojazdów elektrycznych jest cena. Traffic Light Alliance musi osiągnąć swój cel, jakim jest wprowadzenie na drogi 15 milionów samochodów elektrycznych do 2030 r., w przeciwnym razie grozi mu nieosiągnięcie celów w zakresie emisji. W listopadzie zaledwie około 1 miliona samochodów, czyli 2% całej floty pojazdów, było w pełni elektrycznych na niemieckich drogach. Bez kolejnych dotacji osiągnięcie celu na rok 2030 będzie trudne, twierdzą niektórzy analitycy Bloomberg News.
„Z obecnej perspektywy osiągnięcie tych celów wydaje mi się nierealne” – mówi Jan Burgard, konsultant ds. zrównoważonych pojazdów samochodowych z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Kolekcja Beryli Celem rządu federalnego jest, aby do 2030 roku na niemieckich drogach jeździło 15 milionów samochodów elektrycznych.
Niemieccy producenci samochodów zaczęli już zmieniać kurs, jeśli chodzi o samochody elektryczne
Producenci samochodów już zaczynają ponownie dywersyfikować. Volkswagen AG, a zwłaszcza marka Audi, ograniczają zasięg pojazdów elektrycznych, a VW wstrzymuje się z planami sprzedaży udziałów w dziale akumulatorów. Jeśli spowolnienie popytu na pojazdy elektryczne przekształci się w długoterminowy spadek, może to zagrozić miliardom dolarów inwestycji i oznaczać, że producenci samochodów nie będą w stanie nadążać za nowymi przepisami dotyczącymi emisji.
Według badań przeprowadzonych przez Deutsche Automobil Treuhand (DAT) długa droga do pojazdów elektrycznych zachęca kierowców do dłuższego korzystania ze starych samochodów.
Tego wszystkiego może być pewien szef BMW Zipse. W zeszłym roku w wywiadzie dla gazety Handelsblatt posunął się nawet do określenia zwolenników wycofywania silników spalinowych jako „zaniedbania”, ponieważ przed samochodami elektrycznymi jest jeszcze długa droga.
„Czy sądzisz, że za dwanaście lat w każdej wiosce w regionach takich jak południowe Włochy będą stacje ładowania?”
FMW/Bloomberg
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
Economy
Z półek znikają popularne marki środków czystości Rewe, Edeka i DM
Naciska
Każdy, kto polega na ekologicznych produktach do czyszczenia i prania, będzie musiał w przyszłości porzucić tę markę. Producent wycofuje go z asortymentu.
Monachium – W supermarketach i aptekach dostępna jest obecnie szeroka gama środków czyszczących i produktów czyszczących. Każdy z nich obiecuje łatwiejsze i dokładniejsze czyszczenie. Jednak wiele konwencjonalnych detergentów jest nie tylko szkodliwych dla zdrowia, ale także szkodliwych dla środowiska. Dlatego zwolennicy konsumentów zalecają stosowanie prostych, domowych środków, które są co najmniej tak samo skuteczne.
Ale są też firmy sprzątające, które przywiązują wagę do zrównoważonego rozwoju. Dotyczyło to także miłości do natury. Jednak w najbliższej przyszłości marka zniknie ze sklepów. Jak Gazeta kulinarna (LZ), że grupa towarów konsumpcyjnych Henkel z Düsseldorfu porzuca swoją markę.
Znika z półek w sklepach Rewe, Edeka i dm: Love Nature został wycofany
Firma powiedziała Brand Management Magazine, że już pod koniec 2023 roku podjęła decyzję o zaprzestaniu oferowania produktów Love Nature w swoim portfolio. Markowe przedmioty z. Produkty przyjazne dla środowiska, które były obecne m.in. w grupie dm Rewe, Edeka, Kaufland i Rossmann, nie będą już dostępne w przyszłości. Pozostałe udziały są obecnie sprzedawane.
W asortymencie znajdują się m.in. produkty roślinne:
- Proszek do prania
- Środek do czyszczenia łazienek i uniwersalny
- Sztućce ręczne i automatyczne
Henkel w dalszym ciągu koncentruje się na zrównoważonym rozwoju wszystkich swoich głównych marek
Niemiecki producent marek takich jak Persil, Bref, Pril i Somat chce nadal promować zrównoważony rozwój pomimo wygaśnięcia swojej marki eko-czystości. „Chcielibyśmy skoncentrować nasze wysiłki na tym, aby nasze podstawowe marki były bardziej zrównoważone”. Markowe przedmioty Firma. „Wierzymy, że dzięki naszym uznanym markom mamy największy wpływ na wdrażanie zrównoważonego rozwoju we wszystkich naszych kategoriach produktów”.
Według Federalnej Agencji Środowiska „zielone” produkty zyskały ugruntowaną pozycję w wielu obszarach konsumenckich. Jedno z nich pokazało również, że konsumenci coraz bardziej oczekują produktów zrównoważonych Badanie dotyczące handlu detalicznego przeprowadzone przez firmę konsultingową Simon Kocher. Z tego wynika, że co czwarty konsument kupowałby mniej, gdyby nie były dostępne produkty zrównoważone.
Love Nature nie była w stanie ugruntować swojej pozycji jako poważnego konkurenta
Marka, wprowadzona na rynek przez Henkla w 2020 roku, spełniła w swoich produktach wysokie standardy zrównoważonego rozwoju i otrzymała oznakowanie ekologiczne UE. Marka eko-czystości otrzymała nagrodę w 2022 roku Nagroda Niemieckiej Marki „Marka Roku” otrzymała nawet główną nagrodę.
Niestety marka nie była w stanie osiągnąć celu firmy, jakim było zdobycie całkowitego udziału w rynku na poziomie czterech do pięciu procent w ciągu dwóch do trzech lat, dlatego Henkel zaprzestał produkcji Love Nature. Według danych z LZ Marka była w stanie zdobyć zaledwie 0,35 procent całkowitego udziału w rynku. Fani gum również muszą pożegnać się z klasyką – produktem kultowym, który również znika z półek.
Sprzątając dom, możesz także zrezygnować z używania gotowych środków czyszczących. Na przykład detergent to uniwersalny proszek, który można również doskonale stosować do czyszczenia. Do wiosennych porządków potrzebne są tylko cztery środki czyszczące. (Volkswagena)
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
Economy
SUV-y Chery w relacji z jazdy: Jaecoo J6 – mocny charakter, ale nie prawdziwy terenowiec
Chery SUV w raporcie z jazdy
Jaecoo J6 – Silny typ osobowości, ale nie prawdziwy off-roader
10 maja 2024, 7:16
Posłuchaj materiału
Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię
Modelom J7 i J8 planowanym przez Jaecoo dla Niemiec brakuje pewnej rzeczy. Mały elektryczny SUV J6 chińskiej firmy Chery jest inny, ponieważ podczas jazdy próbnej zadziwił nas ogromnymi emocjami. Stylowy, praktyczny i elektryczny, ale pomimo surowego wyglądu nie jest to prawdziwy pojazd terenowy.
Jaecoo to nazwa wschodzącej marki samochodów chińskiej grupy wielomarkowej Chery, która w tym roku zostanie oficjalnie wprowadzona na rynek w Niemczech. Zaczyna się od kompaktowego SUV-a J7, który ma około cztery i pół metra długości, a nieco później większy model SUV-a J8. Obydwa będą oferowane początkowo z konwencjonalnymi silnikami benzynowymi, a później także z silnikami hybrydowymi.
Jednak wprowadzenie na rynek mniejszego modelu J6, który jest całkowicie elektryczny, nie zostało jeszcze sfinalizowane. Ale to właśnie ten kanciasty samochód elektryczny sprawia, że serca biją znacznie szybciej niż jego markowi bracia. Oprócz udanego projektu, Stromer jest pożądany także dzięki dobrym właściwościom jezdnym i przydatności na co dzień.
Marka Jaecoo została wprowadzona na rynek w 2023 roku
J6, który został wprowadzony zaledwie kilka miesięcy temu, cieszy się dużym popytem w Chinach, wyjaśnia Ashley Chen, menedżer marki w Chery Germany. Model ten sprzedawany jest jednak wyłącznie w Państwie Środka pod marką iCar i nazwą modelu 03.
Czy jestem samochodem? Dzięki tej marce wiele osób prawdopodobnie kojarzy się z reklamowanym niegdyś samochodem Apple. Jednak Chery nabyła prawa do nazewnictwa iCar już w pierwszej dekadzie XXI wieku. Chery planuje jednak wprowadzać na rynek modele iCar poza Chinami pod marką Jaecoo, która zostanie wprowadzona na rynek w 2023 roku.
Niezależnie od tego, czy jest to 03, czy J6: pięciodrzwiowy silnik o długości 4,40 m zachwyca pudełkowatym podwoziem, które nie do końca przypadkowo przywołuje wspomnienia potężnych typów pojazdów, takich jak Mercedes G-Class czy Suzuki Jimny. Ale Sherri nadała temu tematowi nowoczesny akcent. Solidne panele u dołu zapewniają odważny wygląd, a smukłe listwy świetlne LED z przodu i z tyłu z efektowną grafiką i-light nadają samochodowi miejską elegancję. W samochodzie elektrycznym klamki drzwi często są wykończone metaliczną skórą. Oprócz wyrafinowania szczegółów, J6 oferuje także harmonijne proporcje.
Dużo miejsca na nogi z tyłu i z przodu
To drugie dotyczy także przestronnego wnętrza. Przestrzeń na nogi jest doskonała z przodu i z tyłu. Podłoga samochodu jest całkowicie płaska i nie ma irytującego tunelu kardana. Standardowy panoramiczny szklany dach również sprawia wrażenie przestronności.
J6 oferuje świetną, nowoczesną mieszankę materiałów. Miejsce pracy jest bardzo atrakcyjnie zaprojektowane, jednak jest jeszcze wiele do poprawy, jeśli chodzi o jakość materiałów. Przełącznik trybu jazdy na konsoli środkowej obok stacji ładującej wygląda jak ogromny kryształ, ale w dotyku przypomina plastik. Widoczne są także odsłonięte łby śrub na klamkach po wewnętrznej stronie drzwi. Może to być zamierzone, aby podkreślić silną osobowość.
W przeciwnym razie nie ma żadnych przełączników ani przycisków. Zgodnie z duchem czasu Chery wykorzystuje mały ekran w kokpicie do wyświetlania informacji związanych z jazdą, a także 15,6-calowy ekran dotykowy umieszczony pośrodku deski rozdzielczej, służący do obsługi systemu informacyjno-rozrywkowego oraz jako interfejs użytkownika dla wielu funkcji samochodu. Funkcje. Wygodna w chwycie kierownica jest stosunkowo niewielka i również lekko owalna.
Tylna klapa J6 jest zawieszona z boku. Pudełko za nim ma przyzwoity rozmiar, ale nie ma sprytnego sprzętu do przechowywania ani pokrywy. Oparcie tylnego siedzenia można złożyć w proporcji 60:40. Jeśli nie ma wystarczającej ilości miejsca, górne siedzenia można również złożyć do przodu, a następnie oparcia tylnych siedzeń można spłaszczyć, tworząc stale płaską podłogę ładunkową. Mimo, że jest to samochód czysto elektryczny, J6 nie jest bez fanaberii.
Poręczny i zwrotny
Oprócz podstawowej wersji z napędem na tylne koła o mocy 136 kW/185 KM, najmniejszy Jaco jest teraz wyposażony w dwa silniki z napędem na wszystkie koła o mocy 205 kW/279 KM, które przyspieszają 1,9-tonową ciężarówkę od zatrzymania do 100 KM . km/h w 6,5 sekundy, jeśli to konieczne. Niesamowite: nawet przy pełnej mocy i pomimo mokrej nawierzchni koła zawsze miały doskonałą przyczepność.
J6 był także łatwy w użyciu i zwrotny; Jego struktura nie była ani zbyt miękka, ani zbyt twarda. W przeciwieństwie do większych modeli J7 i J8 z wygodnym podwoziem i miękkim układem kierowniczym, konfiguracja J6 może działać również w Europie. Jedynie droga hamowania podczas testów hamulców przy prędkości 100 km/h wydawała nam się nieco długa.
Jeśli chodzi o rozmiar baterii i zasięg, J6 robi wrażenie. Nasza próbka testowa wykorzystująca akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy firmy CATL o pojemności 70 kWh wykazała pozostały zasięg wynoszący 469 km przy poziomie naładowania wynoszącym 93%. W praktyce powinno być możliwe przejechanie 400 km. Jest jednak co poprawiać, jeśli chodzi o ładowanie, gdyż zatankowanie od 30 do 80 procent na stacji szybkiego ładowania powinno zająć około 30 minut.
Ceny jego odpowiednika iCar w Chinach wahają się od 17 000 do 24 000 euro. Naturalnie Jaecoo J6 nie będzie dostępny tanio w Niemczech. Jeśli przyjdzie. Przynajmniej oficjalnie przedstawiciele Chery nie są jeszcze skłonni do jednoznacznego potwierdzenia planów wprowadzenia na rynek europejski podczas międzynarodowych targów Drive Show w Wuhu w Chinach.
J6 może stać się ważnym stojakiem fotograficznym dla małej i dotychczas dość dyskretnej marki Jaecoo, zwłaszcza jeśli cena będzie odpowiednia. Szacuje się, że słynna postać może trafić do nas w 2025 roku w cenie od 35 000 do 40 000 euro.
Jaecoo J6/i-Car 03 4WD – Dane techniczne
- Pięciodrzwiowy SUV w klasie kompaktowej z pięcioma siedzeniami, długość: 4,41 m, szerokość 1,91 m, wysokość: 1,72 m, rozstaw osi: 2,72 m, pojemność bagażnika: kg. A
- Napęd: Jeden silnik elektryczny z przodu i jeden z tyłu, 205 kW/279 KM, maksymalny moment obrotowy 700 Nm, napęd na wszystkie koła, pojemność akumulatora 69,8 kWh
- Zasięg CLTC: 501 km, Vmax: kA km/h. Przyspieszenie 0–100 km/h: 6,5 sekundy, zużycie paliwa WLTP: kA, emisja CO2: 0 g/km
- Cena w Chinach jako i-Car 03: od 17 000 euro
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
Economy
Produkt może powodować nudności i zawroty głowy – „zdecydowanie nie zaleca się jego spożywania”
Naciska
Roy przestrzega przed spożywaniem określonego rodzaju owoców po odkryciu w nich obecności szkodliwego pestycydu. Jeśli masz w domu owoce, zdecydowanie nie powinieneś ich jeść.
Monachium – Uwaga miłośnicy owoców: Rewe ma ostrzeżenie On pamięta Aktualnie przed zjedzeniem jakiegoś owocu z oferty sieci supermarketów. Jeśli niedawno kupiłeś winogrona w Rewe, powinieneś je dokładnie sprawdzić przed zjedzeniem ich wieczorem przed telewizorem lub zmieszaniem z musli śniadaniowym. W partii winogron odkryto truciznę na owady, która może być niebezpieczna dla ludzi w przypadku spożycia.
Przypomnijmy z Rewe: Winogrona zawierają szkodliwą truciznę owadów
Zgłoszono wycofanie spółki Fresh Solutions Dutch BV, której winogrona były sprzedawane w Rewe www.productwarnings.eu. W związku z tym wykryto, że w partii produktu „Mieszanka winogron stołowych – słodka i bez pestek” przekroczona została maksymalna zawartość pozostałości substancji czynnej fenpropatryny.
Substancję czynną stosuje się w uprawie owoców i warzyw jako środek owadobójczy i roztoczobójczy do zwalczania szkodników, takich jak owady lub roztocza. Tutaj działa jak neurotoksyna, która blokuje kanały sodowe w komórkach nerwowych owada. W Unia Europejska Fenpropatryna nie jest dopuszczona do stosowania w środkach ochrony roślin. Nie jest niczym niezwykłym, aby to mieć Jednak różne rodzaje owoców nadal zawierają pozostałości pestycydów – Jeżeli odsetek ten będzie zbyt wysoki, jak ma to miejsce w przypadku winogron Roya, produkt należy wycofać.
Kupiłeś winogrona od Rewe? W ten sposób możesz sprawdzić, czy wycofanie dotyczy Twojego produktu, czy nie
Szczególną ostrożność powinni zachować nabywcy ciemnych winogron stołowych odmiany Sharad. Możesz sprawdzić, czy wycofywany produkt znajduje się w Twojej kuchni, patrząc na następujące podstawowe dane na opakowaniu winogron.
narzędzie | Artykuł: „Mieszanka winogron stołowych – słodka i bez pestek” od Fresh Solutions Dutch BV |
Zawartość | 500 gramów |
Pochodzenie | Indie |
Kod kreskowy GTIN | 4053702010071 |
Więcej danych dotyczących rozpoznawania | kod kreskowy GTIN 4053702010071; JGN 4056186948243; MH06093654401; Kod 1104 |
Każdy, kto obawia się, że kupił dotkniętą skrzynkę winogron, może zwrócić ją do Rewe i otrzymać zwrot pieniędzy. Działa to również bez przedstawienia rachunku.
Jedzenie winogron może być niebezpieczne: pestycydy powodują problemy neurologiczne
Spożywanie fenpropatryny, pestycydu występującego w winogronach Ruwi, może prowadzić do raka Baza materiałów GESTIS Powoduje chroniczne lub ostre zagrożenie dla zdrowia. W wycofaniu zauważono, że konsumpcja jest „zdecydowanie odradzana”. Pestycydy rozwijają swoje toksyczne działanie w przypadku wdychania lub kontaktu ze skórą. Każdy, kto połknął pestycyd, powinien natychmiast skontaktować się z lekarzem lub ośrodkiem zatruć i dobrze przepłukać usta.
Objawy zatrucia mogą być takie Laboratorium medyczne w Bremie Doniesienia obejmują zawroty głowy, nudności i ból głowy. Według laboratorium w przypadku ciężkiego zatrucia „objawy neurologiczne mogą obejmować drgania mięśni, drgawki, zaburzenia świadomości i śpiączkę”. Wycofania produktów spożywczych zdarzają się wielokrotnie, a ostatnią z nich jest popularna przyprawa, która może powodować problemy zdrowotne. (Prorok)
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech4 miesiące ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de