Connect with us

Tech

Generali chce ściśle integrować sprzedaż

Published

on

Generali chce ściśle integrować sprzedaż

3 kwietnia 2023 — Na konferencji Grupy Ekspertów poświęconej ubezpieczeniom zdrowotnym dla Stowarzyszenia Ekonomistów Biznesu Ubezpieczeniowego nakreślił, w jaki sposób firma ubezpieczeniowa chce wypełnić swoje roszczenia jako „partner na całe życie” życiem i wyróżnić się na tle konkurencji. Profesor dr Torsten Oletzky wygłosił tam wykład na temat sztucznej inteligencji.

Reklama

W piątek spotkało się grono ekspertów ds. ubezpieczeń zdrowotnych Gospodarcze Stowarzyszenie Biznesu Ubezpieczeń eV

Generali trzyma się „Witalności”.

Jochen Biten (zdjęcie: Lear)
Jochen Biten (zdjęcie: Lear)

Jednym z prelegentów był dr hab. Jochen Betten, członek zarządu Generali Deutschland AG. Kierownik kierował działem ubezpieczeń zdrowotnych grupy i na początku marca przeszedł do grupy kredytów mieszkaniowych i oszczędnościowych.

„Program odnowy biologicznej Vitality pozostaje bardzo ważnym elementem naszej oferty” — powiedział Petin. — Nawet jeśli Bafinowi nie podoba się to zbytnio.

the Federalny Urząd Nadzoru Finansowego Bafin w 2019 roku zakazał budowania taryfy behawioralnej na „niezbędne” przedmioty. Projekt został też spowolniony w sądzie (VersicherungsJournal 5.02.2021).

Firma zajmująca się ubezpieczeniami zdrowotnymi używa teraz tej technologii tylko do nagradzania zmian w stylu życia nagrodami, takimi jak Apple Watch. Towarzystwo ubezpieczeniowe i klient mają te same interesy – czyli promowanie i utrzymywanie zdrowia.

Ubezpieczenie zdrowotne jest droższe ze względu na zużycie

Dirigiste formy kontroli szkód mogą być trudne w prywatnych ubezpieczeniach zdrowotnych. Jednak kontrola szkód jest niezbędna, jak wykazały badania. Ponieważ około 60 procent korekt składek wynika ze zwiększonego korzystania z usług.

Między innymi dlatego Generali stara się być dla swoich klientów „partnerem na całe życie”. „To modne słowo i musisz je ożywić, aby naprawdę wyróżnić się na tle konkurencji” — mówi Petain. Aby skutecznie wdrożyć to podejście, zajmujesz pozycję „jednej firmy” we wszystkich oddziałach i spółkach zależnych.

READ  SpaceX: Rekord większości startów rakiet z poprzedniego roku został pobity

Im bardziej kompleksowo możesz świadczyć usługi dla klientów, tym bardziej będziesz odpowiedni. Musisz także rozbijać silosy. Nie chodzi już o PKV, ale o ubezpieczenie osobowe, aby klient mógł przetwarzać 360 stopni. Produkty zgrupowane w kilku działach okazały się bardzo skuteczne.

Co jest nie tak ze sprzedażą nie poleci.

dr Jochen Betten, gen

Nie działa bez sprzedaży

Petain podkreślał ścisłą współpracę ze sprzedażą: „Kanał sprzedaży musi pasować, a komunikacja musi być skoordynowana. Co jest nie tak ze sprzedażą, nie pofrunie”.

W takich projektach ekosystemy nie są wartością samą w sobie, ale środkiem do celu. Ostrzega, że ​​operatorzy ekosystemów, gdy są wykorzystywani, mają również własne interesy, które niekoniecznie są zgodne z interesami firmy ubezpieczeniowej.

Regulowanie sztucznej inteligencji zamiast jej zabraniania

Torsten Oletzky (zdjęcie: Lier)
Torsten Oletzky (zdjęcie: Lier)

Zatrzymanie rozwoju sztucznej inteligencji, którego domagają się amerykańscy giganci technologiczni, tacy jak szef Tesli Elon Musk, raczej się nie powiedzie. Nie oczekuje się, że firmy technologiczne zaprzestaną swojej podstawowej działalności.

Taka była opinia profesora dr. Torsten Oletzky z Instytutu Ubezpieczeń Politechnika w Kolonii. Wezwał polityków i organy regulacyjne do uregulowania korzystania ze sztucznej inteligencji bez jej zakazywania. Dla branży ubezpieczeniowej szczególnie ważne jest, aby decyzje i wyniki podejmowane z wykorzystaniem AI były zrozumiałe.

Podczas gdy wykorzystanie sztucznej inteligencji do wstępnej selekcji z późniejszą kontrolą i podejmowaniem decyzji przez ludzi pozostaje stosunkowo bezproblemowe, w pełni automatyczne systemy są obarczone ryzykiem niezauważalnej dyskryminacji, na przykład poprzez wykorzystanie zmiennych pomocniczych.

Sztuczna inteligencja zapewnia również powtarzalne wyniki w dłuższej perspektywie

Sztuczna inteligencja musi również dostarczać powtarzalnych wyników, co jest trudne, gdy system uczenia ewoluuje w czasie.

Dlatego Oletzky zaleca regularne wydawanie wersji podczas użytkowania, nawet jeśli nie ma oddzielnej możliwości, a jedynie ciągły rozwój. „Trzeba o to zapytać usługodawców” – zaapelował do obecnych.

READ  Ogłoszono mini lodówkę Xbox, Microsoft dotrzymuje obietnic

Ponieważ korzyści płynące z tej technologii są ogromne, trzeba sobie z nią radzić, nawet jeśli chodzi o wrażliwe obszary, takie jak dane ubezpieczenia zdrowotnego. Dodał z przymrużeniem oka, że ​​branża na pewno nie zamierza zaryzykować w tym temacie „za lekko i szybko”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.

Published

on

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.



Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:

Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.

„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.

W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:

  • AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
  • Zestawy pancerza CW-36 Winter Warrior, Kodiak CW-22 i Arctic Ranger CW-4.
  • Płaszcze „Koszmaru dysydentów”, „Skrzydła wiecznej chwały” i „Zasłużona odznaka urny wyborczej”.
  • Emotikony „Instrument pantomimy”, „Wezwij Helldivers” i „Rozdaj karty do głosowania”, a także trzy karty graczy.
  • Efekt zapalający G-13, wyrok P-113 i wstrząsy katalityczne.





READ  Europejski konkurent OpenAI: Microsoft rozpoczyna współpracę ze startupem AI Mistral
Continue Reading

Tech

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam

Published

on

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam
Zdjęcie: Studio gier Arrowhead

Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.

Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe

Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.

Uważajcie nurkowie,

Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.

Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że ​​został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.

To są terminy

Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:

  • 6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
  • 30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
  • 4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation

Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.

Problem dotyczy wielu graczy

To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.

READ  Ogłoszono mini lodówkę Xbox, Microsoft dotrzymuje obietnic

Continue Reading

Tech

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Published

on

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.

reklama

W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.

Profesor Christian Henner Hentsch

O kwestii interpretacji mówi profesor Christian Henner Hensch

W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.

Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.

Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.

Odcinek 108:


Tutaj znajdziesz wszystkie poprzednie odcinki:


(Skrobia)

Do strony głównej

READ  Ogłoszono mini lodówkę Xbox, Microsoft dotrzymuje obietnic
Continue Reading

Trending