Connect with us

Economy

Cyberpunk 2077: Druga szansa (Szczęśliwego Piątku)

Published

on

Cyberpunk 2077: Druga szansa (Szczęśliwego Piątku)

Cyberpunk 2077 debiutuje na Gamescom 2019 (fot. GamesWirtschaft)


„Oni nigdy nie wrócą”czy to[nazywasięalesąwyjątki–czytomiędzybyłymimistrzamiświatawboksieczymiędzymarkamireplikgiertakimijak[تسمىولكنهناكاستثناءات-سواءبينأبطالالعالمالسابقينفيالملاكمةأوبينالعلاماتالتجاريةللألعابالمقلدةمثلFilm Cyberpunk 2077.

Drogi czytelniku GamesWirtschaft,
Drogi czytelniku GamesWirtschaft,

Tuż przed egzaminem praktycznym na prawo jazdy mój ówczesny instruktor jazdy udzielił mi ciepłej i zdecydowanie życzliwej poufnej rady: wiadomo, że odpowiedzialny egzaminator przywiązuje dużą wagę do tego, czy zdający ma oko na skrzyżowania. Więc dziewczyna: Wolniej!

W efekcie bardzo ostrożnie czołgałem się do każdej drogi dojazdowej po priorytetowych prostych drogach i mimo zielonego etapu irracjonalnie wspinałem się na żelazka nawet na najbardziej oczywistych skrzyżowaniach, aby najpierw ocenić zmieniającą się ogólną sytuację. Przynajmniej tak mi wtedy powiedziano.

Egzaminator obserwował absurdalną scenę przez 15 minut, po czym zatrzymał się. Jego słowa wciąż dźwięczą mi w uszach: „Ale to było nic…”. Po kilku tygodniach zadziałało przy drugiej próbie. Od tego czasu odnosiłem duże sukcesy na drodze – moja cewka Flensburg jest czysto biała.

Szczęśliwy piątek - cotygodniowa kolumna na GamesWirtschaft
Szczęśliwy piątek – cotygodniowa kolumna na GamesWirtschaft

Wyboista droga do „szmata”, za którym tęsknisz, jest jedną z wielu sytuacji w życiu, w których w razie potrzeby dostajesz drugą, trzecią i czwartą szansę. Żadna krzywda. Więcej szczęścia następnym razem. W innych przypadkach nic nie da się uratować. Kiedy mleko przypala się w rondlu, zwykle pozostaje tylko jedno: wylać je do odpływu, cały czas mieszając.

Dla małych i dużych studiów gier, które zwykle działają latami, aż do premiery w dniu X, szanse są bardzo małe. Stawka jest dosłownie bardzo duża. Ponieważ gdy oceny testów są dobre, oceny Metacritic, Amazon i Steam spadają, a liczba aktywnych graczy maleje, zmiana nastroju i ponowne odzyskanie rozpędu staje się bardzo trudne, jeśli nie niemożliwe. Nikt nie chce bronić przegranych meczów. lub Google Stadia.

READ  Gigant supermarketów bierze co d. Produkty Oetkera z kolekcji

Administracja staje wówczas przed wyborem między dżumą a cholerą: Rzucanie dobrymi pieniędzmi za złymi pieniędzmi i nadzieja na odbicie? Innymi słowy: łączenie cennych możliwości i wydawanie dużych ilości dolarów/euro na poprawki błędów, większy rozwój i promocję? A może wolałbyś od razu spisać projekt na straty i przyznać, że rynek po prostu nie zrozumiał produktu premium?

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo zróżnicowana w zależności od dostawcy. Firma z dużym portfolio – jak Grupa Embracer – nieustannie wyrzuca w powietrze tyle piłek, że niewiele boli, gdy Wiersz świętych spada z publicznością. Następnie pozostałe 20 nowych przedmiotów i katalog ekwipunku muszą wykonać zadanie.

W przypadku studiów, które wypuszczają produkt tylko co rok przestępny, każde ujęcie powinno trafić w sedno — natychmiast. Ryzyko i podejmowane zakłady są znacznie większe.

W tym tygodniu polskie studio CD Projekt Red powraca z danymi o sprzedaży RPG sci-fi po długiej przerwie Film Cyberpunk 2077 wspomniany. Powody: od 10 grudnia 2020 r. sprzedano 20 milionów sztuk – imponująca liczba. Dla porównania: te, które tak uwielbiają krytycy i gracze Wiedźmin 3 Z tego samego studia zajęło siedem lat, aby osiągnąć 40 milionów.

Ten rozwój nie był oczekiwany. Ponieważ marka Film Cyberpunk 2077 Uznano, że jest prawie nieodwracalnie uszkodzony – z łącznym budżetem ponad ćwierć miliarda euro (w tym marketing). Pamiętaj o jednej grze. Co, nawiasem mówiąc, odpowiada kwocie do zapłacenia przez Republikę Federalną Niemiec w ciągu pięciu lat Razem Zamierzasz wydać na dotacje do gier komputerowych.

Uznana reputacja studia została poważnie nadszarpnięta przez niedokończony stan gry w momencie premiery. Wady techniczne były tak fundamentalne, że tytuł został zablokowany w PlayStation Store zaledwie tydzień po premierze. Niemal bezprecedensowe wydarzenie historyczne. Upokorzenie miało wpływ poza branżę: ARD Tagesschau przechwycił nawet nieco głupi raport agencji, nie sprawdzając go Sony wyciąga z rynku grę wideo.

Możesz niemal wyobrazić sobie, jak projektanci, programiści, graficy i testerzy QA czują się po latach. ciężka praca sączy się przez palce. W rzeczywistości gra działała dobrze na pecetach do gier – zrobiłem to na PlayStation 4 i Xbox One Film Cyberpunk 2077 Z drugiej strony może być warunkowo wyzwalany przez dłuższy czas. Jeśli chcesz, cena zakupu zostanie zwrócona.

READ  Pokazane liczby: Akcje NEL podskoczyły w cenie: NEL osiąga rekordową sprzedaż i zwiększa straty | biuletyn

Nastąpiło to w połowie stycznia 2021 r. publiczna wina współprezes Marcin Iwinsky – który przeprosił i wziął odpowiedzialność za katastrofę. kto jeszcze?

Jego przesłanie: „Chcę cię zapewnić, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby przywrócić twoje zaufanie”.

Wyglądało to jak zwykle pusty pakiet PR. Okazuje się: Od tego czasu aktualizacja następuje po aktualizacji po aktualizacji. Albo, jak napisał na Twitterze Elon Musk: „Nawet w przypadku pilnych poprawek są pilne poprawki”.

Film Cyberpunk 2077 To lepszy produkt niż kiedykolwiek pod względem technologii i treści. Powrócili nie tylko gracze — przybyli nowi gracze, dając szansę wspaniałym wersjom PS5 i Xbox Series X. Bardzo udana seria anime Netflix Cyberpunk: Biegacze krawędzi dokonał dodatkowej opłaty.

W połowie września zarejestrowano serwery Ponad milion aktywnych Film Cyberpunk 2077-gracz – codzienny. Liczba użytkowników na Steamie również przekroczyła limit.

Dlaczego nie tak, ktoś mógłby zapytać. Aby samemu udzielić odpowiedzi: ponieważ dynamika rozwoju gier, a także wewnętrzne i zewnętrzne oczekiwania, a także wymagające otoczenie rynkowe prowadzą czasami do irracjonalnych zachowań, takich jak w polityce, w biznesie, a nawet podczas egzaminu na prawo jazdy. Ktoś na czele wiodących firm samochodowych musiał pomyśleć, że ich manipulacyjne urządzenia oszukujące mogą ujść im na sucho.

Po wyrządzeniu szkód otwarcie ogromnie pomaga: Publiczność docenia to, gdy skruszeni grzesznicy udają się do Canossy i wielkimi gestami obiecują oczyszczenie. A jeśli to możliwe, nie tylko dotrzymuj tych obietnic, ale je przekraczaj.

Nawet jeśli historia się kończy: Zalecane jest studium przypadku dotyczące imitacji Film Cyberpunk 2077 oczywiście że nie. Bo poza wycieńczonymi psychicznie pracownikami, utrata zaufania długo odbija się echem na rynku – przede wszystkim wśród graczy, ale także wśród inwestorów, którzy najpierw tracą pieniądze, a potem swoją cierpliwość. mogę to przeczytać Cena akcji CD Projektktóry został zamazany podobnie jak pierwotna konsolowa wersja: każdy, kto złożył gazetę w magazynie na dwa dni przed premierą gry w oczekiwaniu na dobre wieści, stracił 80 procent swoich udziałów.

READ  KLM sprawia, że ​​bilety lotnicze są tak drogie, że nikt ich już nie zarezerwuje

Życzymy szczęśliwego weekendu i bezpiecznej podróży przez cały czas

szczęśliwy Petra
Redaktor naczelny gier Wirtschaft

Zawsze w piątki, zawsze za darmo: zapisz się do newslettera GamesWirtschaft już teraz!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Sankcje i wojna na Ukrainie doprowadzają biznes gazowy Putina do ruiny

Published

on

Sankcje i wojna na Ukrainie doprowadzają biznes gazowy Putina do ruiny
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

Atak na Ukrainę i zachodnie sankcje popychają rosyjskiego giganta energetycznego Gazprom w kryzys. Putinowi pozostało niewiele opcji.

MOSKWA – Złe wieści dla rosyjskiej gospodarki: ważne źródło dochodów zagrożone jest załamaniem. Dla Władimira Putina transakcje gazowe stanowią niezastąpione źródło pieniędzy pozwalające zwiększyć jego fundusze wojenne. Ale wojna na Ukrainie i zachodnie sankcje obcinają jej dochody: gigant energetyczny Gazprom po raz pierwszy od 1999 r. nie odnotował zysków i popada w głęboką czerwień – z niszczycielskimi konsekwencjami dla Moskwy.

Straty rosyjskiej gospodarki: Putinowski gigant energetyczny pogrąża się w miliardowych stratach

W drugim roku agresywnej wojny z Ukrainą rosyjski koncern energetyczny Gazprom odnotował stratę netto na poziomie ok. 629 mld rubli (równowartość 6,4 mld euro). Według doniesień rosyjskich mediów jest to pierwsza strata netto Gazpromu od 1999 roku. Masową recesję można wytłumaczyć spadkiem dostaw gazu do Europy.

Rosyjska gospodarka cierpi z powodu załamania eksportu gazu. © Gavril Grigorov/DPA

W proteście przeciwko zachodnim sankcjom sama Moskwa w dużej mierze wstrzymała dostawy broni latem 2022 roku. W związku z tym Handelsblatt Wcześniej tylko jedna trzecia produkcji Gazpromu trafiała do Europy. Z tą kwotą grupa osiągnęła jednak dwie trzecie swoich zysków. Ponadto kraje europejskie odnoszą coraz większe sukcesy w znajdowaniu alternatywnych źródeł gazu. Według danych Unii Europejskiej udział Rosji w europejskim imporcie gazu spadł z 40 proc. w 2021 r. do 8 proc. w 2023 r. „Financial Times”.

Stagnacja w branży gazowej powoduje spadek przychodów rosyjskiej gospodarki

Eksperci uważają, że rosyjska gospodarka w dłuższej perspektywie nie będzie w stanie osiągnąć poziomu umów gazowych, jakie Putin zawarł przed wojną na Ukrainie. Tygodnik napisał, że Gazprom nie jest w stanie osiągać zysków Ekonomista. W 2021 roku Gazprom wyeksportował do krajów europejskich ponad 174 miliardy metrów sześciennych gazu ziemnego. Z obliczeń agencji prasowej wynika, że ​​w 2023 roku dostawy gazu ziemnego przez Gazprom do Europy wyniosły zaledwie 28,3 mld metrów sześciennych. Reutera Oferta (stan na styczeń 2024). Zdaniem Andrieja Klebacha, głównego ekonomisty rosyjskiej państwowej instytucji kredytowej Wnieszekonobank (VEB), odbudowa utraconego wolumenu eksportu w ciągu najbliższych dziesięciu lat jest nierealistyczna.

READ  Pokazane liczby: Akcje NEL podskoczyły w cenie: NEL osiąga rekordową sprzedaż i zwiększa straty | biuletyn

Jeśli rosyjska gospodarka chce zrekompensować spadek eksportu gazu, słychać głośne głosy Ekonomista Opcje są dwie: masowa rozbudowa gazociągów lub zwiększony eksport LNG. Jednak szczególnie zwiększenie eksportu LNG byłoby bardzo ambitnym projektem.

LNG wg Odpowiedź– Magazyn polityczny ekran A teraz dla Kremla nie mniej ważne są pozostałe dochody z dostaw rurociągami. Eksperci szacują obecnie, że wolumen LNG transportowanego do i przez Europę wynosi około dwanaście miliardów euro rocznie. Putin chce nawet potroić wielkość biznesu w ciągu najbliższych kilku lat.

Putin musi zwiększyć eksport gazu z korzyścią dla rosyjskiej gospodarki – ale czy mu się to uda?

Trudno jednak powiedzieć, czy Putinowi uda się rozszerzyć swój biznes gazowy. Putinowski projekt LNG 2 utknął w martwym punkcie z powodu sankcji Noatek, największy rosyjski producent LNG, został zmuszony do tymczasowego wstrzymania produkcji w ramach swojego projektu Arctic LNG 2. Ponadto Pojawiają się żądania, m.in. ze strony ministra gospodarki Roberta Habecka (Zieloni), nałożenia sankcji na rosyjski LNG Podgłośń. Może to po raz kolejny znacząco ograniczyć biznes Putina w zakresie LNG.

Przyszłość rosyjskiej gospodarki rysuje się w ponurych barwach w związku z dalszym spadkiem eksportu gazu. W końcu Rosja jest jednym z największych eksporterów gazu na świecie. Nie ulega wątpliwości, że Putin jest ekonomicznie uzależniony od zysków z handlu rosyjskim gazem i skroplonym gazem ziemnym.

Continue Reading

Economy

Ruch – Przejście graniczne zamknięte: Rolnicy blokują autostradę w Polsce – Gospodarka

Published

on

Ruch – Przejście graniczne zamknięte: Rolnicy blokują autostradę w Polsce – Gospodarka

Frankfurt nad Odrą (dpa) – Od niedzielnego popołudnia protesty rolników w Polsce doprowadziły do ​​poważnych zakłóceń w ruchu na przejściu granicznym na autostradzie A12 w pobliżu Frankfurtu nad Odrą. Rzecznik policji powiedział: „Od skrzyżowania Frankfurt (Oder) Mitte ruch tranzytowy zostanie przekierowany na drogę B112”. Autostradą nie można wjechać ani zjechać. Na razie natężenie ruchu na autostradzie jest pod kontrolą. Policja uważa, że ​​zakłócenia mogą trwać kilka dni, aż do środy.

Operator polskiej autostrady A2 poinformował na swojej stronie internetowej, że odcinek od granicy niemiecko-polskiej do skrzyżowania z autostradą Świecko został zamknięty. Po stronie polskiej utworzono objazdy. Należy spodziewać się korków. Protest ma potrwać do środy do godziny 22:00. Blokada rozciąga się od węzła drogowego Świecko (Landesstraße 29) aż do granicy z Niemcami.

Trwające od tygodni protesty polskich rolników skierowane są przeciwko polityce rolnej UE, ale także przeciwko importowi tanich produktów rolnych z Ukrainy.

© dpa-infocom, dpa:240317-99-370884/2

READ  Agrar - Berlin - Afrykański pomór świń atakuje świnie domowe więcej
Continue Reading

Economy

Pirackie kopie europejskich samochodów trafiają na linie produkcyjne w Rosji

Published

on

Pirackie kopie europejskich samochodów trafiają na linie produkcyjne w Rosji
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

W miarę wycofywania się zachodnich firm z Rosji zacieśniają się stosunki gospodarcze między Rosją a Chinami. Instrukcja: Citroen C5 Aircross.

Moskwa – Chociaż fronty między Rosją a Zachodem stwardniały w wyniku wojny ukraińskiej, produkty europejskie są nadal obecne w Rosji. Jest to szczególnie widoczne w branży motoryzacyjnej. Na przykład Citroën C5 Aircross produkowany jest w Kałudze, na południowy zachód od Moskwy, chociaż europejski producent samochodów Stellantis wstrzymał produkcję w Rosji w 2022 roku ze względu na sankcje.

Pirackie kopie Citroena C5 produkowane są w Rosji

Rosyjska firma Automotive Technologies ogłosiła, że ​​rozpoczęła produkcję tej serii modeli. Dostawę pojazdów zaplanowano na maj 2024 r. „27 marca w fabryce w Kałudze rozpoczęła się seryjna produkcja Citroëna C5 Aircross” – czytamy w komunikacie prasowym Automotive Technologies. Strona internetowa firmy jest chwilowo niedostępna.

Zgłoszono w lutym Reutera Po raz pierwszy dostępne są aż 42 zestawy Chiny Zostały sprowadzone do montażu Citroëna w dawnej fabryce Stellantis. Komponenty nie pochodzą jednak z Francji, ale z chińskiej grupy Dongfeng Motor Group.

W oświadczeniu Stellantis podał, że w grudniu 2023 r. podjął decyzję, że „stracił kontrolę nad swoimi jednostkami w Rosji”. Europejski producent samochodów posiadał 70% udziałów w fabryce, a pozostałe 30% należało do Mitsubishi. wysoki Silnik samochodu i sport Automotive Technologies przejęło obecnie fabrykę, w której nadal produkowane są samochody francuskiego producenta samochodów, a konkretnie C5 Aircross.

Sankcje nałożone na Rosję są przyczyną cierpień także europejskich przedsiębiorstw

Po eskalacji w lutym 2022 r. zachodnie firmy stopniowo wycofywały się z Rosji. Jednocześnie rozwinęły się stosunki gospodarcze Rosji z Chinami, w tym w sektorze motoryzacyjnym. Dane dotyczące handlu chińskiego za ubiegły rok pokazują, że eksport samochodów do Rosji był około siedmiokrotnie większy niż w 2022 r., co zwiększyło jego wartość o około 10 miliardów dolarów.

READ  Pokazane liczby: Akcje NEL podskoczyły w cenie: NEL osiąga rekordową sprzedaż i zwiększa straty | biuletyn
Citroën C5 Aircross: Partner Stellantis, firma Dongfeng, dostarcza zestawy do modeli francuskiego producenta. © Imago/Aleksiej Nikolski

Stellantis kilka miesięcy temu ogłosił, że w wyniku zaprzestania produkcji w Rosji stracił 144 mln euro, w tym 87 mln euro w gotówce i jej ekwiwalentach. Jednak Wspólnocie Europejskiej udało się podnieść po tej porażce: w 2023 r. grupa osiągnęła zysk w wysokości 2,2 mld euro, po wcześniejszej stracie w wysokości 354 mln euro.

Chiny wspierają Putina komponentami do europejskich samochodów

Z danych celnych wynika, że ​​Stellantis nie był zaangażowany w wydarzenia w Kałudze ani nie był o nich świadomy. Ale w jaki sposób komponenty potrzebne Rosji docierają do Chin? Tam firma samochodowa prowadzi spółkę joint venture z Dongfengiem, za pośrednictwem której modele Stellantis są produkowane i sprzedawane w Chińskiej Republice Ludowej.

Nie jest jasne, czy sprzęt zawiera części objęte zachodnimi sankcjami wobec Rosji Reutera Nie jasne. Ponieważ jednak komponenty pochodzą z Chin, odgrywa to rolę drugorzędną. Nawet oryginalne części od niemieckich producentów klasy premium aż do początku wojny trafiały do ​​Federacji Rosyjskiej przez kraje trzecie. (BF)

Continue Reading

Trending