Connect with us

entertainment

Uwe Kokesh: Kilka godzin po „Donnie Leon” jest smutna pewność

Published

on

Uwe Kokesh: Kilka godzin po „Donnie Leon” jest smutna pewność

Nieważne, czy była to „Donna Leon”, „Kto kradnie mój program”, czy „Take Me Out”. Oczy milionów przyciągają uwagę widzów.

Mecz z Duńczykami wywołał falę oglądalności, która wciągnęła wszystko do ogromnego udziału w rynku wynoszącego 86,3% wśród tradycyjnie losowanych meczów. Konkurenci w programie telewizyjnym? Nie ma szans, teraz już wszystko jasne…

Uwe Kokesh: „Donna Leon” – spadek oglądalności

RTL2 skupiło się na sagi Bollywood „w dobrych i złych dniach” w godzinach największej oglądalności i ostatecznie osiągnęło skromny 1,0-procentowy udział w rynku. Małe zwycięstwo, ponieważ tego wieczoru stacja pokonała inne wielkie nazwiska. z prawej do lewej Na przykład częstotliwość utworu „Take Me Out XXL” wyniosła zaledwie 0,8 proc.

+++ „Donas Leon”: Uwe Kokesh to nasz ulubiony Włoch +++

ProSieben i Sat.1 próbowali szczęścia w zadaniu „Kto kradnie mi uwagę?” i „Toy Story: Wszystko słucha niczego”, ale ich udziały w rynku wynosiły jedynie 0,6 i 0,9%. Tymczasem Vox walczył o każdy śmiech i każdy punkt procentowy dzięki „Pitch Perfect 2”, uzyskując średnio 1,1% w swojej klasycznej grupie docelowej.



W pierwszym odcinku powtórka „Donny Leon” z Uwe Kokeshem o 20:15 miała 1,4% udziału w rynku wśród młodych ludzi, ale kolejny odcinek wyemitowany później spadł do 0,4%. 90 minut osiągnęło łącznie 2,65 i 1,59 mln widzów. Kabel Eins odnotował historycznie najniższy poziom w przypadku „Clarice Starling” po 22:15: tylko 0,2% młodych widzów oglądało serial.

READ  7 poufnych wskazówek dotyczących obiektów kulturalnych z widokiem
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

entertainment

Pięć złotych zasad relaksującego dnia na festiwalu Pinot & Rock w Breisach – Breisach

Published

on

Pięć złotych zasad relaksującego dnia na festiwalu Pinot & Rock w Breisach – Breisach

Letni Festiwal



Bilety zostały zakupione, oczekiwanie rośnie – „Pinot and Rock” może pojawić się w Bresach. Co jeszcze oprócz dobrej muzyki jest niezbędne do relaksującego festiwalu? Oto pięć naszych złotych zasad.

Jeśli dobrze przygotujesz się do wizyty... Więcej o muzyce i artystach.  |  Zdjęcie: Dominik Rock
Jeśli dobrze przygotujesz się do wizyty, na Pinot and Rock Festival dostaniesz więcej muzyki i artystów. Zdjęcie: Dominik Rock

1/2

Odporny na czynniki atmosferyczne

Ludzie pozostają optymistami. Oczami wyobraźni każdy koncert plenerowy wygląda tak: 25 stopni, błękitne niebo, minus 200 procent szans na deszcz. Pomysłodawca festiwalu Fritz Keller zauważył, że średnia ilość opadów w Breisach jest bardzo niska, co jest spowodowane cieniem deszczowym Wogezów.


Link do artykułu

Jeśli chcesz zamieścić link do tego artykułu na stronie badische-zeitung.de, możesz łatwo i bezpłatnie umieścić na swojej stronie następujący kod HTML:

© 2024 Badisch Zeitung. Nie ma gwarancji dokładności informacji.
Prosimy również zwrócić uwagę na poniższą instrukcję obsługi, oświadczenie o ochronie danych i notę ​​prawną.

Subskrypcja BZ
-Artykuł – wyłącznie w prenumeracie

Kontynuuj czytanie z BZ-Digital Basis:

3 miesiące
3 euro/miesiąc
Następnie 15,50 euro miesięcznie

  • Wszystkie artykuły na badische-zeitung.de są bezpłatne
  • Aplikacja informacyjna BZ-Smart
  • Aplikacja rozrywkowa BZ Ulubione miejsca

Zapisz się teraz

Można ją anulować w dowolnym momencie po upływie 3 miesięcy

Abonujesz drukowaną gazetę Badische Zeitung? Aktywuj tutaj swój bezpłatny dostęp cyfrowy.

Continue Reading

entertainment

Film Jerzego Skolimowskiego „EO” w kinie: Wielki Tyłek – Kultura

Published

on

Film Jerzego Skolimowskiego „EO” w kinie: Wielki Tyłek – Kultura

Czerwone, oślepiające światła, koła, kanciaste kształty: film otwiera się pełną parą, podczas występu cyrkowego, na ringu. Bohater nie zdaje sobie sprawy, co się z nim dzieje, ale musi to przetrwać. Młoda kobieta, która pozwala mu wykonywać sztuczki, jest wobec niego czuła i zapewnia mu pieszczoty i marchewki. Ale pierścień, cyrk, spektakl – wszystko to należy do świata ludzi. On, osioł imieniem Eo, nie może z tym nic zrobić.

Wtedy cyrk bankrutuje, Eo zostaje sprzedany i rozpoczyna się długa i surrealistyczna podróż zwierzęcia, którą Jerzy Skolemowski śledzi w swoim pięknym filmie „Eo”. W tym roku brał udział w konkursie Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie słynny polski reżyser Skolimowski zasłużył na Nagrodę Jury. Główny aktor imieniem Taco, który zatriumfował nad wszystkimi innymi kandydatami w wyborze osłów, wyszedł z pustymi rękami, podobnie jak jego pięć par osłów, których imiona wymieniono w napisach końcowych. Niestety, na festiwalach filmowych osły niewiele mogą wygrać tak, jak w prawdziwym życiu.

W filmie właściciel Eo raz po raz się zmienia. Trafia do stajni w hali ujeżdżeniowej i do osób zajmujących się zwierzętami, gdzie opiekuje się dziećmi z zespołem Downa. Stał się maskotką klubu piłkarskiego i był bity przez kibiców rywali, aż trafił do szpitala. Należy go przerobić na salami z osła. Nawiązuje kontakt z sadystycznym oprawcą zwierząt, ale także z włoskim księdzem z długami hazardowymi i hrabiną graną przez Isabelle Huppert, która zabiera go do ich toskańskiego wiejskiego domu.

Bohater pragnie wolności, ale nie ma to wpływu na miłość ludzi do niego

Dla Io raj rzeczywiście był możliwy: beztroski wypas na bujnych, zielonych łąkach w ciepłych temperaturach w cieniu majestatycznych sosen – nie ma nic lepszego niż osioł. Ponieważ jednak Eo bardzo kocha wolność i nie tyle ulega wpływowi miłości do ludzi, co bolesnym warunkom jego życia, ponownie stamtąd ucieknie i twardo będzie podążał ku swemu przeznaczeniu, które dzieli z wieloma innymi zwierzętami hodowlanymi. Nasza planeta.

READ  und-Leben.de - Polski kardynał Gulbinowicz odrzuca zarzuty dotyczące złego traktowania

Film jest hołdem dla klasyka współczesnego kina Roberta Bressona „Balthazar” z 1966 roku. Bresson rzeczywiście opowiedział emocjonalną historię osła, choć zwierzę łączyło bardziej intymną relację z główną bohaterką, graną przez Annę. Tak jest w przypadku Wiazemskiego w „EO”. Osioł Bressona był chrześcijańskim symbolem, który zawsze ucieleśniał ludzkie cierpienie. Skolimowski natomiast opowiada całą historię z perspektywy zwierzęcia.

youtube

Redakcja SZ posiada ten artykuł Treść z YouTube Wzbogacony

Aby chronić Twoje dane, nie są one przesyłane bez Twojej zgody.

Zgadzam się z moim Treść z YouTube jest wyświetlane. Oznacza to, że dane osobowe są przekazywane operatorowi portalu w celu analizy użytkowania. Więcej informacji i możliwość anulowania znajdziesz na stroniesz.de/dataprotection.

Z tej perspektywy świat ludzi jawi się jako absurdalna scena – czy to cyrk, uroczyste otwarcie ujeżdżalni, sesja zdjęciowa szlachetnego białego konia, na który Io może patrzeć tylko z zazdrością, czy też taki, który jest poddawany brutalność, czyli rytuały o nacjonalistycznych barwach. Od piłkarzy z polskiej wsi. Na koniec Huppert i jej ksiądz odgrywają także w kuchni wiejskiego domu scenę opowiadającą o zadłużeniu finansowym, rozczarowanych oczekiwaniach i rozpadzie związków.

Natomiast Skolimowski, będący jednocześnie malarzem, tworzy swój własny, imponujący świat wizerunków swojego osła. Czasami kamera rejestruje perspektywę ptaka szybującego nad czerwonym korytem rzeki, a innym razem perspektywę mrówki patrzącej na Eo z trawy, przez co wydaje się on gigantyczny i nieostry. Nocą w lesie Eo przenosi się do bajkowego świata żab, gazowanej wody i pająków. Co zaskakujące, czworonożny robot ucieleśnia wizję pokonanego osła, który znów może chodzić.

Skolimowski bada w ten sposób duszę i duchowość osła. Osły tego świata mogą się tym nie przejmować. Ale może to uczynić nas, widzów, trochę lepszymi ludźmi, przynajmniej na czas trwania tego filmu.

READ  7 poufnych wskazówek dotyczących obiektów kulturalnych z widokiem

Organizacja pracodawców , Polska/Włochy 2022. – Reżyseria: Jerzy Skolimowski. Pisarze: Ewa Piaskowska, Skolimowski. Kamera: Michał Demek. Z Tako, Sandrą Dzimalską i Tomasem Organic. Filmy Rapid Eye, 88 minut. Premiera kinowa: 22 grudnia 2022 r.

Continue Reading

entertainment

Kolorowy Śledź 2024: Festiwal Miejski w Słubicach – koncerty, trendy, kino letnie

Published

on

Kolorowy Śledź 2024: Festiwal Miejski w Słubicach – koncerty, trendy, kino letnie

Beim Stadtfest in Słubice am 5. und 6. Juli 2024 warten Konzerte und gute Unterhaltung. Welche polnischen Stars auftreten und was Besucher wissen sollten.

Słubice

W ubiegłym roku Festiwal Miejski w Słubicach odwiedziło kilka tysięcy gości, w tym wielu z Frankfurtu nad Odrą.

Tomasz Gutke

Zacznie się za kilka dni: pewnego dnia 5 i 6 lipca zamienione na Sloopy the Boczne boisko na boisku Na festiwalowej mili. W piątek od 16:00 i w sobotę od 14:00 na rodziny czeka wiele atrakcji turystycznych. Swój udział zapowiedziało także wielu wybitnych muzyków z Polski. Jeśli chcesz zaspokoić swój głód, znajdziesz go Stoiska z jedzeniem Z frytkami, kiełbaskami, klasycznymi daniami kuchni polskiej, a także food truckami z nietypowymi daniami. Ceny tutaj w zeszłym roku były mniej więcej na tym samym poziomie, co na German City Festival.

READ  Hertha BSC sezon 2021/22: pierwszy profesjonalny kontrakt Linusa Gechtera - Liveblog - Sport
Continue Reading

Trending