Connect with us

Tech

Facebook i Instagram: Zuckerberg kopiuje Tiktok – Economy

Published

on

Facebook i Instagram: Zuckerberg kopiuje Tiktok – Economy

Największa na świecie platforma wymyśla się na nowo i mało kto się tym przejmuje – prawdopodobnie nawet Mark Zuckerberg. W ten sposób możesz podsumować, co dzieje się teraz na Facebooku. Zuckerberg zostawił w czwartek cztery wyroki za radykalną restrukturyzację, którą chce przeprowadzić sieć. Poza tym lubi pisać długie artykuły o swoich wizjach i tym razem zostawił je w tym momencie z krótkim wpisem.

Prawie trzy miliardy ludzi, którzy otwierają Facebooka przynajmniej raz w miesiącu, wkrótce będą musiały znaleźć drogę do nieznanej aplikacji. W przyszłości zawartość będzie sortowana w dwóch różnych miejscach na urządzeniach z Androidem i iOS. Po pierwsze, istnieje tak zwana zakładka „Kanały”. Tam użytkownicy mogą zobaczyć posty swoich znajomych na Facebooku oraz obserwowane strony i grupy.

Cała zawartość jest ułożona w porządku chronologicznym. Facebook nie używa algorytmów, które wybierają i klasyfikują posty na podstawie zakładanych zainteresowań. Aby mimo to kontynuować, możesz utworzyć listę osób lub stron, które Cię interesują. Następnie ich posty trafiają do osobnej zakładki ulubionych. Facebook zawsze oferował oś czasu, ale ukrywa ją tak dobrze, że prawie nikt z niej nie korzysta. Gdy reklamy pojawią się na całym świecie w nadchodzących tygodniach, znalezienie tej oferty będzie znacznie łatwiejsze.

odważ się więcej tiktok

Z drugiej strony Facebook wprowadza nowy standardowy interfejs aplikacji. Zakładka nazywa się po prostu stroną główną i jest skrócona przez główny czynnik sukcesu platformy. Do tej pory rekomendacje opierały się w dużej mierze na tzw. grafie społecznościowym, czyli sieci znajomych i znajomych, którą założyłeś na Facebooku. Z drugiej strony karta Strona główna będzie zawierała również posty od nieznajomych. Każdy zainteresowany kolarstwem może na przykład obejrzeć filmik z kibicem z Tour de France, chociaż nie ma innego kontaktu z tą osobą. Jeśli influencer udostępni zdjęcie, które wiele osób komentuje w krótkim czasie, może ono również pojawić się na ich osi czasu.

READ  Podobno Microsoft planuje różne ceny pakietu Office – z różnicą lub bez

Facebook wyjaśnia zmiany We wpisie na bloguW którym brakuje ważnego słowa: Tiktok. Aplikacja wideo zaprojektowana przez chińskiego dewelopera Bytedance prawdopodobnie znacząco przyczyniła się do decyzji Facebooka. Już w maju Szczegółowy opis ZuckerbergaW jaki sposób należy przywrócić platformę. pojawił się nieco później wewnętrzny dokument koncepcyjny na mnie. Choć konkurencja nie jest wymieniona z nazwy, przesłanie jest jasne: musimy stać się bardziej jak Tiktok.

Tiktok nie uważa się za sieć społecznościową, ale raczej za platformę rozrywkową. Aplikacja stale dostarcza nowe treści, które obecnie stają się wirusowe. Bezpośrednia komunikacja między użytkownikami nie odgrywa prawie żadnej roli w rekomendacjach. Facebook chce teraz powielić tę „maszynę do odkrywania”, jak nazywa ją Zuckerberg. I nie tylko to: Instagram, który również należy do firmy macierzystej Meta, coraz bardziej przypomina Tiktok. Dwa lata temu Instagram skopiował krótki format wideo Tiktok, a teraz egzekwowane są tak zwane kule. To, co kiedyś było minimalistyczną platformą fotograficzną, jest teraz wypełnione filmami. Istnieje również dobrze umieszczona zakładka Reels, w której możesz przewijać niekończący się strumień prostych filmów.

Dwie przemiany na raz

Poczucie korzystania z klona Tiktok wkrótce wzrośnie: Meta ogłosiła również prawie jednocześnie z przełącznikiem Facebook Wiadomości na Instagramie. Wszystkie nowo przesłane filmy krótsze niż 15 minut są automatycznie udostępniane jako rolki. Możesz także używać zdjęć i filmów od innych użytkowników do własnych postów, odpowiadać na nie lub tworzyć remiksy. Każdy, kto używa Tiktoka, zna już większość tych funkcji.

Podczas gdy Zuckerberg stara się, aby Facebook i Instagram były aktualne, dokonuje również znacznie głębszej zmiany strategii. Na dłuższą metę Meta nie chce być firmą społecznościową, Ale żeby stworzyć metaverse. Zuckerberg jest przekonany, że za 10-15 lat miliardy ludzi będą się komunikować, współpracować i spędzać wolny czas w tym wirtualnym świecie.

READ  Montaż komputera Twojego znajomego, oświetlenie RGB, gry, flstudio

W krótkim okresie Meta musi bronić się przed największym zagrożeniem w historii firmy. Tiktok rozwija się szybciej niż jakakolwiek wcześniejsza konkurencja, w szczególności młodzi ludzie wyjeżdżają masowo lub nawet nie logują się na Facebooku i Instagramie. Na dłuższą metę Zuckerberg musi opanować zmianę, której firma rzadko dokonuje. Przekazuje tę presję swoim pracownikom: jest „grupa ludzi, których nie powinno tu być”, niedawno powiedział. Będzie im dane piekło. W Meta były lepsze czasy.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.

Published

on

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.



Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:

Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.

„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.

W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:

  • AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
  • Zestawy pancerza CW-36 Winter Warrior, Kodiak CW-22 i Arctic Ranger CW-4.
  • Płaszcze „Koszmaru dysydentów”, „Skrzydła wiecznej chwały” i „Zasłużona odznaka urny wyborczej”.
  • Emotikony „Instrument pantomimy”, „Wezwij Helldivers” i „Rozdaj karty do głosowania”, a także trzy karty graczy.
  • Efekt zapalający G-13, wyrok P-113 i wstrząsy katalityczne.





READ  Podobno Microsoft planuje różne ceny pakietu Office – z różnicą lub bez
Continue Reading

Tech

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam

Published

on

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam
Zdjęcie: Studio gier Arrowhead

Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.

Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe

Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.

Uważajcie nurkowie,

Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.

Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że ​​został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.

To są terminy

Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:

  • 6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
  • 30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
  • 4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation

Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.

Problem dotyczy wielu graczy

To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.

READ  Podobno Microsoft planuje różne ceny pakietu Office – z różnicą lub bez

Continue Reading

Tech

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Published

on

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.

reklama

W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.

Profesor Christian Henner Hentsch

O kwestii interpretacji mówi profesor Christian Henner Hensch

W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.

Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.

Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.

Odcinek 108:


Tutaj znajdziesz wszystkie poprzednie odcinki:


(Skrobia)

Do strony głównej

READ  Plotka: Apple zaprezentuje we wtorek nowe iPady, a MacBook Pro z Apple M3 Max ma wkrótce wejść do masowej produkcji
Continue Reading

Trending