Connect with us

sport

Formuła 1 jest teraz na taśmie na żywo: Verstappenowi udaje się zaskakujące manewry w Meksyku – Hamilton upada

Published

on

Max Verstappen pokonuje Mercedesa Bottasa i Hamiltona na starcie w Meksyku.

© FLORENT GOODEN / Imago

Formuła 1 w Meksyku – Bitwa o mistrzostwo świata między Verstappen i Hamiltonem osiąga punkt kulminacyjny. Schumacher walczy z Mazepinem. Wyścig w transmisji na żywo.

Formuła 1: Grand Prix Meksyku – pole startowe

1 Verstappen 2 Hamilton 3 Perez 4 zalotne
5 Leclerc 6 znaków 7 Vettel 8 Raikkonen
9 Alonso 10 Norrisów 11 Giovinazzi 12 Ricardo
13 botów 14 Okoni 15 Kontakt 16 wycieczka
17 18 Mazepin poza Schumacherem poza Tsunoda

+++ AKTUALIZACJA +++

50/71: Perez łapie Hamiltona tylko o sześć sekund. Tylko na ostatnim okrążeniu Meksykanin otworzył się na Brytyjczyków na ponad sekundę.

45/71: Lando Norris kopie po raz pierwszy w tym wyścigu. Kierowca McLarena zajął siódme i dziesiąte miejsce.

42/71: Pech Bottasa! Fin traci dużo czasu w pit stopie – rozbija się i zatrzymuje przy zmianie opon. Zaczynając od numeru jeden, Bottas jest obecnie dopiero 15.

40/71: Perez długo przebywa na zewnątrz, a potem idzie do boksów. Meksykanin wraca na tor na trzecim miejscu za Hamiltonem.

36/71: Perez jest teraz na szczycie, co czyni go pierwszym Meksykaninem, który poprowadził Grand Prix Meksyku. Czy kierowca Red Bulla może nadal prowadzić nad Hamiltonem? Checo powinien niedługo zjechać.

Formuła 1 już na żywo: Verstappen rozszerza pozycję lidera w Meksyku

34/71: Verstappen w boksach – z Holendrem wszystko idzie zgodnie z planem.

32/71: Również zalotne wiercenie. To stawia Hamiltona na trzecim miejscu za Red Bulls, którzy jeszcze się nie zatrzymali.

31/71: Przynajmniej z punktu widzenia Hamiltona: Leclerc kwalifikuje się w następnej rundzie. Ale to wciąż kosztowało Brytyjczyków cenny czas.

30/71: Załoga Mercedesa przygotowuje się i zawozi Hamiltona do boksów. Tam wszystko było w porządku. MURR: Hamilton utknął teraz na piątym miejscu między dwoma Ferrari.

26/71: Verstappen nadal nie pojawił się w alei serwisowej. Poker strategiczny istnieje już od dłuższego czasu.

24/71: Hamilton jest trochę zdesperowany z powodu dominacji Red Bulla. „Ci faceci są dla nas za silni” – powiedział przez radio mistrz świata do skrzyni Mercedesa.

23/71: Verstappen naprawdę ponownie uderza w rurę, zanim boks przestanie się zbliżać – ponad osiem sekund.

20/71: Postęp Verstappena na szczycie stale rośnie. Hamilton wrócił już ponad siedem sekund. Już niedługo nadejdzie czas na pierwsze przystanki.

READ  Trener KSC Christian Eichner w dużym ostatnim wywiadzie: „52 świetne punkty, ale ...”

15/71: Red Bulls z Verstappen i Perez uderzają tutaj osobiście po asfalcie, Mercedes w ogóle nie powinien tego smakować. Hamilton jest prawie sześć sekund za nim. Perez jest tylko dwie sekundy za mistrzem świata.

13/71: Na szczycie Verstappen miał cztery sekundy przewagi. Hamilton musi teraz pozostać na szczycie, nie uszkadzając zbyt mocno opon.

11/71: Vettel wywiera presję na Giovinazziego. Heppenheimer chce jak najszybciej usiąść przed Włochem.

9/71: W międzyczasie Mick Schumacher przybył do centrum dowodzenia Haas po wyjściu, od razu czując się swobodnie. Shumi Jr. nie był winien swojego odejścia.

6/71: Sebastian Vettel zdołał uformować jedną pozycję na starcie i jest ósmy. Jak już wspomniano, wkrótce po starcie wycofał się inny Niemiec, Mick Schumacher.

5/71: Verstappen pasuje do odpowiedniego momentu i dystansuje się od pościgu. Lider Mistrzostw Świata wyprzedza o ponad sekundę, więc jest poza oknem DRS.

4/71: Samochód bezpieczeństwa wróci za minutę. Verstappen musi teraz bronić prowadzenia przed Hamiltonem.

Formuła 1 teraz na taśmie: Świetny start w Meksyku – Verstappen wykonuje zaskakujące manewry

1/71: Tsunoda też to dostał, więc wyjechał samochód bezpieczeństwa. MURR: Niestety, Mick Schumacher przeszedł na emeryturę. Ale jaki to był początek dla Verstappen?! Latający Holender czeka do ostatniego punktu, by zahamować i pokonuje srebrne strzały na lewym skrzydle.

Zacznij: sygnalizacja świetlna zmienia kolor na czerwony! Mercedes z przodu dobrze się opłaca. Verstappen przewyższa zarówno na zewnątrz. Szalony! Nagle Bottas, ustawiacz szybu, odwraca się.

20:00: Cykl formowania rozpoczyna się zgodnie z planem: teraz czas na rozgrzanie opon. Z niecierpliwością czeka na start wyścigu w Meksyku.

19:55: Start będzie kluczowy dla dalszej części wyścigu. Lider mistrzostw świata Max Verstappen jest trzeci za Lewisem Hamiltonem. Holender może wystartować po czystej stronie toru. W każdym razie, on ma zamiar zachować spokój. – Na starcie będą drżały ręce. Kto ma największą odwagę, będzie z przodu – powiedział wcześniej trener Mercedesa Toto Wolff.

7,45 m: Hymn Meksyku rozpoczyna odliczanie do startu wyścigu. Już niedługo samochody Formuły 1 pozwolą na uruchomienie silników.

19:33: Po ponad 20-letniej przerwie Grand Prix Meksyku powróciło do harmonogramu wyścigów Formuły 1 od 2015 roku. Rok wcześniej wyścig musiał zostać odwołany z powodu pandemii Corony. W 2015 roku Nico Rosberg wygrał w Meksyku. Następnie Lewis Hamilton i Max Verstappen odnieśli po dwa zwycięstwa, dwa lata temu Brytyjczyk świętował na podium sombrero.

READ  Gladbach: Jasne stwierdzenie Linera – wolę iść na Mistrzostwa Świata niż Ronaldo! - Bundesliga

Aktualizacja z 7 listopada, godz. 19:25: FIFA Meksyk! Formuła 1 oczekuje dziś wspaniałego spektaklu. Nastrój przed Grand Prix Meksyku jest gorący. Fani w Autódromo Hermanos Rodríguez od godzin nie mogą się doczekać startu wyścigu. Wiwaty są szczególnie wspaniałe, gdy można zobaczyć lokalnego bohatera Sergio Pereza. Rozległ się gromki aplauz, gdy udał się do siatki. „Checo, Checo” odbija się echem na dawnym boisku baseballowym.

Aktualizacja z 7 listopada, godz. 19:10: Za niecałą godzinę w końcu się zacznie! Grand Prix Meksyku jest już blisko. World Championship Fight zapowiada się na prawdziwy film. Mercedes pozuje wokół mistrza świata Lewisa Hamiltona w pierwszym rzędzie, tuż za Brytyjczykiem na trzecim miejscu jest Max Verstappen. Jeśli Brytyjczyk utrzyma się w wyścigu przed Holendrem, może skrócić dystans z obecnych 12 punktów.

Raport wstępny: Meksyk – Hula, Formuła 1*! Powrót pierwszej kategorii sportów motorowych Meksyk *Pod koniec tygodnia bitwa o mistrzostwo między Maxem Verstappenem i Lewisem Hamiltonem wchodzi w decydującą fazę. Wyścig w Mexico City to początek wyścigu triceps *, przez następne dwa tygodnie, Formuła 1* Do Brazylii i Kataru. W Arabii Saudyjskiej i Abu Zabi decyzja zapadnie na początku grudnia Mistrzostwa Świata*.

Formuła 1 dzisiaj w transmisji na żywo: Hamilton w Meksyku przed Verstappen – Bottas na pierwszym miejscu

Ale ku zaskoczeniu wszystkich, żaden z nich nie zaczął w Meksyku Maks. Verstappen * Mieszkaniec Lewis hamilton* od pierwszego miejsca. Valtteri Bottas * Spędź najszybsze okrążenie na asfalcie z wynikiem 1:15,875 i jako pierwszy wystartuje w wyścigu w niedzielę o 20:00. Za nim podąża za swoim kolegą z zespołu Mercedesa, Hamiltonem Lider Pucharu Świata Verstappen. * Holendrzy mają 12 punktów przewagi nad Brytyjczykami.

„Trzecie miejsce nie jest tak wspaniałe, ale wciąż jest lepsze niż zaczynanie od drugiego miejsca” – powiedział Verstappen o zgniłych kwalifikacjach. Na trzecim miejscu 24-latek rozpoczyna wyścig od czystej strony toru. Szef Red Bulla, Christian Horner, zagroził Mercedesowi, mówiąc: „do pierwszego zakrętu jest długa droga”. Verstappen i Hamilton mogą to zrobić Grand Prix Meksyku* Brytyjczyk wygrał po dwa razy, w ostatnim Grand Prix 2019 roku Brytyjczyk triumfował.

READ  Bayern Monachium: Prawie nowicjusze na podejściu - zupełnie nowe substytuty Juliana Nagelsmanna

Transmisja na żywo Formuły 1: Mecz Meksyku na stadionie Perez – Vettel idzie do przodu

Dla miejscowych tytułowy pojedynek to tylko drobna sprawa. Chodzi o Sergio Pereza. Meksykański kolega z drużyny Verstappen entuzjastycznie zachwyca się każdym zakątkiem Autódromo Hermanos Rodríguez. Zajmując czwarte miejsce na starcie 31-latek może liczyć na podium. Meksykanin nie wygrał jeszcze swojego domowego wyścigu w Formule 1. „Checo” Perez może tego doświadczyć tylko wtedy, gdy nie zablokuje szans Verstappena na Puchar Świata. W przeciwnym razie najprawdopodobniej będzie przeszkadzać stabilne zarządzanie.

Sebastian Vettel ponownie musi opuścić pomoc. W końcu Hess na starcie awansował o dwa miejsca, ponieważ dwóch jego przeciwników otrzymało rzuty karne. Dziewiąte miejsce daje kierowcy Astona Martina szansę na zdobycie większej liczby punktów mistrzowskich. Nawiasem mówiąc, Heppenheimer zajął drugie miejsce w Meksyku w 2018 i 2019 roku.

Taśma na żywo Formuły 1: Mick Schumacher walczy z Mazepin w Meksyku

Mick Schumacher * Wykorzystuje również kary za silnik i startuje do wyścigu z 14 miejsca na starcie. Syn rekordowego mistrza świata Michaela Schumachera po raz kolejny zostawił w tyle swojego kolegę z drużyny Haasa, Nikitę Mazepina. Jednak w kwalifikacjach Shumi Jr. i Mazepin ponownie zbliżyli się tak blisko, że nawet zawodnicy musieli wkroczyć. Rosjanin chciał jechać szybciej, żeby rozgrzać opony i tym samym wyprzedzić Niemca. Ale ponieważ Schumacher utknął za tłumem, centrum dowodzenia Haas odmówiło wyprzedzenia.

„Problem polegał na tym, że był zbyt wolny. Przestrzegałem zasad, ale wydawało się, że po drugiej stronie pudełka obowiązują inne wymagania. Przypomniał sobie podobną sytuację w Zandvoort, kiedy ustąpił miejsca swojemu koledze z drużyny. Z drugiej strony strony, Schumacher zachował spokój, gdy został poproszony.” Case, myślę, że nie było potrzeby zmiany pozycji i zespół się tym zajął. Dlatego nie mam nic do powiedzenia z mojej strony – wyjaśnił 22-latek.

Ostatnie słowo wśród debiutantów nie powinno było zostać wypowiedziane w ten weekend, a różnica zdań prawdopodobnie utrzyma się na torze w niedzielny wieczór. Tym razem Schumacher powinien starać się trzymać z dala od walki o mistrzostwo świata między Verstappen i Hamiltonem. Nie możemy się doczekać wyścigu w Meksyku i jesteśmy do Państwa dyspozycji w filmie na żywo. Cieszyć się! (jk) * tz.de jest wyświetlaniem IPPEN.MEDIA

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Schalke 04: Osnabrück złości fanów S04 po szaleństwie – „żart”

Published

on

Schalke 04: Osnabrück złości fanów S04 po szaleństwie – „żart”

To była szokująca wiadomość dla Schalke 04! Jest bardzo prawdopodobne, że najbliższy weekendowy mecz z VfL Osnabrück (5 maja, godz. 13:00) zostanie odwołany. Ponieważ plac zabaw na moście Bremer został zamknięty przez miasto Osnabrück.

Od tego czasu wszyscy zaangażowani próbują znaleźć rozwiązanie, aby mecz pomiędzy VfL Osnabrück i FC Schalke 04 mógł się odbyć w taki czy inny sposób. Dlaczego nie przeniesiemy się na inne stadiony w okolicy? „Nie idź” do dyrektora zarządzającego Osnabrück. Swoimi komentarzami rozzłościł fanów S04.

Schalke 04: Coraz bardziej prawdopodobne jest, że mecz zostanie odwołany

Coraz mniej prawdopodobne jest, że Schalke 04 zmierzy się w weekend z VfL Osnabrück na stadionie Bremerbrück. Stadion jest zamknięty i nie można na niego wchodzić. Obie drużyny szukają rozwiązań, aby mecz mógł zostać w jakiś sposób rozegrany. Jedna możliwość: Zagraj w grę na pobliskim polu.


To także interesujące: Schalke 04: „Sobe” zmusza do skupienia się i uwagi – „Już niedługo znów się zobaczymy”


Jednak nie jest to takie proste. Na przykład Schüco Arena w Arminii Bielefeld nie spełnia wymaganych standardów. Takie jak między innymi skalibrowane linie dla VAR. Wysiłki regulacyjne byłyby w tym przypadku zbyt duże. Wielu kibiców sugerowało rozegranie meczu na Veltins Arena. Jest to jednak mało prawdopodobne, ponieważ Bundesliga prawdopodobnie oceni incydent jako „siłę wyższą”, a kolejny mecz na własnym boisku mógłby zakłócić rywalizację.

Michael Welling, dyrektor zarządzający Osnabrück, również widzi to w „NOZ”, który oznacza konkurencję. „Chciałbym wyrazić teorię, że mieszkańcy Lutern czy Wiesbaden nie byliby szczególnie szczęśliwi, gdyby Schalke rozegrało dodatkowy mecz u siebie, zwłaszcza że mamy czas na przemyślenie innych rozwiązań” – mówi Welling.

Fani domagają się komentarzy

Wypowiedzi, które nie zostały dobrze przyjęte przez kibiców Schalke 04. Jeśli konfrontacja nie dojdzie, trzeba będzie ją przełożyć pomiędzy 33. a 34. rundą. To wyraźna strata dla Royal Blues, którzy z pewnością utrzymają się w lidze, jeśli wygrają w Osnabrück.

READ  Sebastian Vettel: Gorzka kropla! Ekspert wyraża wątpliwości

Dlatego fani S04 są źli. „A dodatkowy tydzień z językiem angielskim na koniec sezonu nie byłby niekorzystny dla Schalke? To, o czym mówi Welling, to po prostu nonsens. Kolejny mecz u siebie dla Schalke byłby niekorzystny dla konkurencji, ale tydzień z językiem angielskim dla Schalke byłby z całym szacunkiem, to żart” i „Och, tak, mecz Schalke u siebie jest dyskredytacją dla konkurencji, ale tydzień z językiem angielskim nie jest, bo co to za bzdury?” „Facet powinien się o to postarać mieć porządny stadion” – powiedział X (dawniej na Twitterze) w rozmowie z Benem.


Więcej wiadomości dla Ciebie:


Nadszedł czas, aby kibice i kluby poczekali i zobaczyli. Liga Niemiecka musi podjąć decyzję. Najbardziej prawdopodobny alternatywny termin meczu rewanżowego to 15 maja.

Continue Reading

sport

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari

Published

on

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari
22:51

Sainz: Daj mi czas na decyzję

Pozostaniemy przy Ferrari, ale wrócimy na rynek kierowców. Carlos Sainz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025 i twierdzi, że chce poświęcić czas na podjęcie w końcu „właściwej decyzji”.

„Dlatego trwa to trochę dłużej i dlatego chcę zobaczyć wszystkie opcje, zanim podejmę zasadniczą decyzję” – potwierdza Sainz, który rzekomo ma ofertę od Audi.

Nawiasem mówiąc, o drużynie z Ingolstadt mówi: „Myślę, że to ruch Nico [Hülkenberg] Dla Audi ma to sens zarówno dla firmy, jak i dla Nico. Myślę, że jest świetnym kierowcą.”

Czy Hulkenberg stanowi „duże zobowiązanie” dla Audi – a być może także dla jego kolegi z zespołu w przyszłym roku? Hiszpan nie zostawia ręki widocznej..


22:38

Leclerc: Newey może „zrobić różnicę”

Naturalnie Monako został także zapytany o „temat dnia” podczas jego tournee medialnego. „Oczywiście byłbym bardzo szczęśliwy” – mówi o ewentualnej współpracy z Adrianem Neweyem.

„Myślę, że Adrien jest jedną z osób, z którymi masz nadzieję pracować pewnego dnia w swojej karierze” – powiedział Leclerc, podkreślając, że Ferrari ma już „świetny zespół”.

„Jednakże byłoby wspaniale włączyć Adriana do takiego zespołu” – potwierdza i wyjaśnia z przekonaniem: „Myślę, że jesteśmy [bei Ferrari] „Dobrze przygotowana, aby przyciągnąć najlepszych ludzi na świecie.”

Newey to osoba, która może „zrobić różnicę” w Formule 1. Dlatego też był „zaskoczony” swoim odejściem z Red Bulla. „Nie spodziewałem się tego” – przyznaje Leclerc.

Poczekajmy i zobaczmy, czy jego droga naprawdę doprowadzi go do Maranello.


22:24

Niesamowite zmiany, które nigdy nie nastąpiły

Nawiasem mówiąc, Ocon miał wówczas również ofertę od McLarena. Wtedy od razu na myśl przychodzi mi ta seria zdjęć, na której nie pojawia się Okon. Ale w historii Formuły 1 jest jeszcze kilka dużych ryb!


Seria zdjęć: Niesamowite zmiany w Formule 1, jakie nigdy wcześniej nie miały miejsca…


22:14

Ocon: Unikaj scenariusza takiego jak 2018

I znowu Francuz, który także mówił o swojej przyszłości i stwierdził, że chciałby to wyjaśnić „jak najszybciej”. Ponieważ jego kontrakt również wygasa z końcem roku.

„Mieliśmy z tym złe doświadczenia – nie ze względu na wydajność. W tamtym czasie chodziło o nieporozumienia i powody polityczne. To był czynnik rozczarowujący pod koniec 2018 roku” – wspomina.

Dla przypomnienia: Ocon musiał ustąpić miejsca Lance’owi Strollowi w Racing Point na sezon 2019. Tak naprawdę przejście do Renault wydawało się już pewne, ale w dramatycznych okolicznościach nie udało się.

„Przeszliśmy przez te wszystkie doświadczenia i oczywiście jesteśmy teraz lepiej przygotowani” – powiedział Ocon, wyrażając nadzieję, że w 2025 r. nie zostanie ponownie pozostawiony z pustymi rękami. W 2019 r. został wreszcie zmuszony wypełnić lukę jako kierowca zastępczy dla Mercedesa.


21:55

Ocon: Jestem przeciwko Sprintowi w Miami

Nowy format wroga był już problemem w PK. Esteban Ocon również skomentował tę sytuację podczas swojej wizyty w mediach i wyjaśnił (w przeciwieństwie do większości kierowców w PK), że nowy format jest ogólnie „pozytywny”.

Wyjaśnia jednak, że choć nowe zasady są lepsze, to w ogóle nie jest fanem wyścigów drag racing. Jego wyjaśnienie: „Weekendy sprintowe są dobre w spokojne weekendy. Zatem Szanghaj, Baku – wyścigi, w których rzadziej wypada się z toru”.

„Ale podczas takich wyścigów, gdzie tak wiele się dzieje, zespół ds. komunikacji i marketingu jest trudnym zadaniem” – powiedział, wyjaśniając, że pracowity weekend oznacza takie kwestie, jak marketing i tym podobne zmagania.

„Większość z nich musimy wykonać [Aktivitäten abseits der Strecke] „Precz” – powiedział Ocon, który w związku z tym „nie jest największym fanem” prowadzenia szybkiego wyścigu w Miami. Woli normalny weekend (przynajmniej tutaj).


21:37

Zhou: Nie spodziewałem się, że Hulkenberg przyjedzie tak wcześnie

Naturalnie zmiana Hulkenberga będzie miała bezpośredni wpływ na Chińczyków, bo jasne jest, że w przyszłym roku przynajmniej jeden z obecnych kierowców Saubera straci kokpit.

„To było wcześniej, niż się spodziewałem” – mówi o podpisaniu kontraktu z Hulkenbergiem, ale podkreśla też: „To tak naprawdę nie zmienia mojego stylu”. Chce się po prostu skupić na swojej obecnej pracy.

Przyznaje jednak również: „Oczywiście rozważamy różne opcje, aby zobaczyć, która działa najlepiej”. Oczywiście ruch Hulkenberga nie zwiększył jego szans na pozostanie w Sauberze.

Na tej serii zdjęć możesz zobaczyć, które sterowniki zostały już potwierdzone na rok 2025:


Seria zdjęć: Kierowcy Formuły 1 w 2025 roku


21:21

Williams w końcu miał zamienne podwozie

Alexander Albon ujawnił to dzisiaj podczas swojej wizyty w mediach. „Przyjdzie. Jeszcze go tu nie ma, ale będzie” – powiedział Albon, podkreślając: „Szczerze mówiąc, to niczego nie zmienia”.

„Jesteśmy podróżnikami [das Auto] „Wciąż tak samo, ale dobrze wiedzieć, że istnieje pewne zabezpieczenie na wypadek takiej sytuacji” – przyznaje, podkreślając, że Williams powoli przechodzi w ogólnie bardziej komfortowy tryb, jeśli chodzi o części zamienne.

„Mamy nadzieję, że teraz będziemy mogli bardziej skoncentrować się na aktualizacjach i ogólnym rozwoju samochodu” – powiedział Albon. Ponieważ Williams to także jedna z drużyn, która obecnie nie ma na swoim koncie punktu w Pucharze Świata.


21:08

Alonso: Miami nie jest dobre „na papierze”, ale…

Odnosząc się do weekendowego układu sił, Hiszpan wyjaśnia: „Na niektórych drogach mieliśmy nadzieje, które się nie spełniły, a jest odwrotnie: na niektórych drogach, po których nie spodziewaliśmy się wiele, jechaliśmy bardzo dobrze”.

„Na papierze Miami nie powinno być naszym najlepszym torem, jeśli spojrzymy na samochód na rok 2024” – powiedział Alonso. Być może jednak Aston Martin poradzi sobie tutaj lepiej, niż już się spodziewasz.

„Jest wiele pomysłów na ulepszenie samochodu, szczególnie w niedziele, które chcemy wdrożyć” – ujawnia Alonso. Jest to jednak trudne, ponieważ ze względu na format sprintu przed nami tylko jedna sesja treningowa.

Dlatego też uważa, że ​​Miami może być „trudne”.


20:56

Ricardo na spacerze: „To i tak do niczego nie prowadzi!”

Nawet niemal dwa tygodnie po wydarzeniach w Chinach sytuacja pomiędzy Danielem Ricciardo i Lance Strollem nie uległa poprawie. Nie rozmawiali ze sobą od czasu kolizji i Ricciardo niekoniecznie chce to zmienić.

„Mam przeczucie, że to i tak do niczego nie doprowadzi” – macha. „Jeśli powie, że to jego wina, mogę przyjąć przeprosiny, ponieważ nie jestem takim głupcem” – powiedział Ricciardo.

„Ale nawet to się nie wydarzyło. On tak naprawdę nie uważa, że ​​zrobił coś złego, więc nie ma wiele do powiedzenia” – Australijczyk wzrusza ramionami.

Pełne jego oświadczenia można przeczytać tutaj!


20:48

Okon: Chińska modernizacja jest wciąż bardzo niewielka

A skoro mowa o Alpach: Gasly musiał obejść się bez najnowszych aktualizacji w Chinach, ale kolega z zespołu, Esteban Ocon, miał je już w samochodzie – a dzięki P11 osiągnął także najlepszy jak dotąd wynik sezonu dla Francuzów.

„To był mały krok we właściwym kierunku, ale wiemy, że to nie wystarczy” – potwierdza Ocon, który przyznaje, że nigdy nie zbliżyłby się do punktów bez pewnych incydentów podczas wyścigu w Chinach.

„Nadal brakuje nam sporo mocy w kwalifikacjach. To wciąż punkt, nad którym musimy popracować i na którym musimy się skupić, jeśli chodzi o ogólne osiągi samochodu” – powiedział Ocon.

Przynajmniej teraz możesz walczyć trochę lepiej z innymi samochodami. „Ale w przyszłości musimy poczynić dalsze kroki naprzód” – wyjaśnia. Alpine pozostaje bez punktu mistrzowskiego po pierwszych pięciu wyścigach sezonu.


20:37

Gasly: ​​​​Hulkenberg do Audi niczego nie zmienia

Francuz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025. W związku z przejściem Nico Hulkenberga do Audi utracono kolejny kokpit. Jednak według Gasly’ego nie odgrywa to żadnej roli w jego przyszłości.

„Nic się nie zmienia” – potwierdza i wyjaśnia: „Z mojej strony wszystko jest w porządku. Myślę, że jesteście świadomi sytuacji na rynku kierowców. W tej chwili nie mam nic do ogłoszenia”.

Zapytany, czy wolałby pozostać w Alpine, odpowiedział: „Nie będę się w to za bardzo zagłębiać. Powiem więcej, gdy będę miał coś do ogłoszenia”. Na razie nie chce komentować tej sprawy.

Realistycznie rzecz biorąc, prawdopodobnie nie ma wielu innych opcji niż Alpy…


20:25

Alonso: Zawsze chciałem pracować z Neweyem

Oprócz Ferrari Adrianem Neweyem interesuje się także Aston Martin. „Zawsze chciałem z nim pracować, choć raz w życiu” – ujawnił Fernando Alonso podczas swojej dzisiejszej wycieczki po mediach.

„Bardzo go szanuję” – potwierdził Hiszpan, dodając, że Newey to „legenda tego sportu”. Podobnie jak Lewis Hamilton, Alonso nigdy z nim nie współpracował, a jedynie ścigał się z jego samochodami.

Jednocześnie wyjaśnia również: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego działu technicznego. Oczywiście Adrian jest jednym z najlepszych zawodników, albo najlepszym w historii. Ale musi pasować do zespołu i to coś więcej niż tylko ta decyzja. ” Lawrence [Stroll]„.

A na koniec oczywiście od samego Neweya wspomina Alonso.


20:16

Czas zrezygnować!

To tyle w dzisiejszym PK, które było całkiem zabawne na długie odcinki. Można to z pewnością przytoczyć jako pozytyw, ponieważ konferencje prasowe w Formule 1 to często dość trudne sprawy…

PK się skończył, ale dla nas wszystko dopiero się zaczyna! Będziemy do Państwa dyspozycji przez kilka dodatkowych godzin, aby dostarczyć Wam mnóstwo dźwięków i informacji prosto z ringu w Miami.


20:11

Hamilton: Nie mogę ci powiedzieć…

Rekordowy mistrz świata jest teraz pytany, czy nazwisko Adriana Neweya jest częścią jego negocjacji z Ferrari? „Nie mogę tego zdradzić” – ponownie mówi Hamilton z uśmiechem.

Wcześniej oświadczył w PK, że nie może wypowiadać się na temat tego, co zostało powiedziane w prywatnych rozmowach. podniecające…


20:07

Czy Mercedes mógłby wykorzystać Niue?

Wiele pytań wciąż kręci się wokół Adriana Neweya. Hamiltona zapytano między innymi, czy Mercedes mógłby spróbować go teraz pozyskać, aby rozwiązać bieżące problemy?

„Nie mam pojęcia, czy oni próbują, ani kto próbuje” – powiedział Hamilton. Szanse na to, że przeniesie się do Mercedesa, są w rzeczywistości bardzo niskie.


19:53

Peres nie boi się dalszego odejścia

Chodzi o ponowne odejście Neweya, a Perez zostaje zapytany, czy mogłoby nastąpić więcej odejścia z Red Bulla? Meksykanin odpowiada dyplomatycznie i wyjaśnia, że ​​tak nie uważa.

Perez powiedział, że wszyscy w zespole są podekscytowani, przyszłość wygląda dobrze, a odejście Neweya jest całkowicie „normalne”. Czy to jego prawdziwa opinia, czy powtarza to, co powiedział mu zespół…?

READ  „Schämt euch bei IOC und FIFA”: Heiner Lauterbach platzt der Kragen
Continue Reading

sport

EM 2024: Duże problemy ze sprzedażą biletów na EM frustrują fanów | Sporty

Published

on

EM 2024: Duże problemy ze sprzedażą biletów na EM frustrują fanów |  Sporty

Mega-Ansturm auf die letzten EM-Tickets!

In sechs Wochen startet die Fußball-EM (14. Juni bis 14. Juli) in Deutschland. Zur Freude der Fans kündigte die Uefa am Dienstag an, weitere Tickets für das Mega-Event im Sommer in den Verkauf zu geben. Doch aus Freude wurde schnell Fan-Frust: Technische Probleme legten die Seite lahm.

Die Uefa hatte am Donnerstag ab 11 Uhr nochmal ein Ticketkontingent von mehr als 100 000 Karten für diverse Spiele zur Verfügung gestellt. Doch die offizielle Uefa-Ticketplattform war wohl auf den großen Fan-Ansturm nicht vorbereitet, technische Probleme und lange Wartezeiten waren die Folge.

Technik-Panne! Riesen-Probleme bei EM-Ticket-Verkauf!

So berichteten einige Fans auf X (ehemals Twitter), dass sie ständig Fehlermeldungen angezeigt bekommen hätten. Andere klagten über Probleme bei der Identifizierung. Heißt: Das Bild, mit welchem Nutzer eine Aufgabe erledigen müssen, um sich als Mensch zu identifizieren, wurde oft nicht angezeigt.

An dieser Stelle findest du Inhalte aus Twitter

Um mit Inhalten aus Twitter und anderen sozialen Netzwerken zu interagieren oder diese darzustellen, brauchen wir deine Zustimmung.

Wie ein Sprecher des Organisationskommitees mitteilte, befanden sich zwischenzeitlich mehr als 500 000 Personen in der Warteschlange. Man tue das Beste, um die Wartezeit zu verringern, hieß es. Doch schon zuvor hatte die Seite immer wieder technische Probleme gemeldet.

Für die Tickets in der Gruppenphase wurden je nach Kategorie 30, 60, 150 oder 200 Euro aufgerufen. Lediglich für das Eröffnungsspiel Deutschland gegen Schottland wurde mehr verlangt, dort müssten die Fans tiefer in die Tasche greifen.

Klar war von Anfang an, dass Fans schnell sein müssen, denn es hieß: Wer zuerst kommt, mahlt zuerst. Doch stattdessen guckten wohl auch einige flotte Fans in die Röhre.

Bitter! Denn für viele Fußball-Fans war es wohl die letzte Chance, ein Ticket für das Fußball-Highlight im Sommer zu kommen.

Am 14. Juni eröffnet die deutsche Nationalmannschaft die Heim-EM gegen Gruppengegner Schottland (21 Uhr in München). Bis zum 14. Juli wird dann der neue Europameister ausgespielt.

Ex-Meister lässt es krachenWilde Kabinen-Party nach Aufstieg

Quelle: BILD

READ  Bayern Monachium: Prawie nowicjusze na podejściu - zupełnie nowe substytuty Juliana Nagelsmanna
Continue Reading

Trending