Connect with us

sport

Verstappen wygrywa wyścig prędkości w Szanghaju!

Published

on

Verstappen wygrywa wyścig prędkości w Szanghaju!

(Motorsport-Total.com) – Max Verstappen sprostał swojej roli faworyta i wygrał wyścig w Szanghaju z czwartej pozycji na starcie. Kierowca Red Bulla objął prowadzenie dopiero po dziewiątym okrążeniu, ale potem świętował ogromne zwycięstwo i zapewnił sobie osiem punktów w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata.

Max Verstappen w pierwszej połowie szybko poradził sobie z Lewisem Hamiltonem

Zbliżenie

pobierać

Verstappen zyskał przewagę 13,0 sekund na ostatnie dziesięć z łącznie 19 okrążeń, a Lewis Hamilton (Mercedes) i Sergio Perez (Red Bull) spadli na pozycje. Charles Leclerc zajął czwarte miejsce, przed Carlosem Sainzem (obaj Ferrari), Lando Norrisem, Oscarem Piastrim (obaj McLaren) i Georgem Russellem (Mercedes).

Tragicznym bohaterem sobotniego poranka był Fernando Alonso (Aston Martin). Przez długi czas wyścigu sam nie miał DRS, ale Sainz, Perez i Leclerc byli za nim w pociągu DRS. Hiszpan przez długi czas rozegrał cały swój układ i zapewnił sobie miejsce w czołówce grupy.

Na 16 okrążeniu czterostronna walka o trzecie miejsce nasiliła się: Sainz jako pierwszy wyprzedził Alonso, ale walczył z taką determinacją w kilku zakrętach, że ostatecznie Perez był roześmiany trzeci i wyprzedził ich obu na podium. W chaosie Leclerc wyprzedził także Sainza.

Perez jest zirytowany, że utknął w pociągu DRS na tak długo: „Niestety trwało to tak długo. Gdybym minął kilka okrążeń wcześniej, mógłbym złapać Lewisa”.

Po walce Alonso spadł z trzeciego miejsca na szóste i zjechał do boksów pod koniec szesnastego okrążenia. Jego prawa przednia opona była zużyta – prawdopodobnie w wyniku lekkiego kontaktu w pojedynku z Sainzem.

Lokalny mistrz Guanyu Zhou (Sauber) zajął dziewiąte miejsce, niewiele tracąc do punktów. Nico Hulkenberg (Haas) zajął 19. miejsce.

na ten temat: Rezultat: wyścig szybkości

Transmisja na żywo: analiza na żywo w YouTube (15:00)

READ  Australian Open 2023 – Alexander Zverev: Ta realizacja jest ważniejsza niż zwycięstwo w meczu otwarcia w Melbourne

Jak długo Hamilton jeździł na żużlu?

Już po kilku sekundach było jasne, że Lando Norris z pole position nie wygra wyścigu. Hamilton miał lepszą przyczepność na starcie i chciał nadrobić błąd związany ze „ślimaczym zakrętem”, ale stracił kontrolę w połowie zakrętu na zewnętrznym torze (gdzie warstwa asfaltu jest twardsza niż idealna linia). Zsunął się na zewnątrz i spadł na siódme miejsce.

„Po prostu schrzaniłem sprawę” – mówi ze złością Norris. „Chciałem uporać się z tym od zewnątrz i wpadłem w poślizg. Odpadł mi tył. To się zdarza, ale jest frustrujące. Tempo w wyścigu było dobre, chociaż miałem lekkie uszkodzenia samochodu”.

Potem wyścig dobiegł końca, Hamilton wyprzedził Alonso, a Verstappen był trzeci, ale kierowca Red Bulla był zajęty na początku bronieniem się przed Sainzem, zamiast parć do przodu. „Dlaczego rozładowała mi się bateria, do cholery?”, początkowo przeklął radio w boksie i kazano mu przełączyć się na „Tryb 8”.

Dopiero na siódmym okrążeniu Verstappen nabrał tempa i był w stanie wyprzedzić Alonso. Do Hamiltona tracił już 1,7 sekundy. W tym samym czasie Hamilton poskarżył się przez radio w boksie: „To nie skręca na wolnych zakrętach!” Oznacza to ekscytującą walkę o zwycięstwo, które w wyścigu sprinterskim jest warte osiem punktów Mistrzostw Świata.

Na 9. okrążeniu Verstappen po raz pierwszy wpełzł w okno DRS Mercedesa, zachowując się wyraźnie lepiej, szczególnie na wolnych zakrętach. Dowiedziawszy się o różnicy czasu, Hamilton poskarżył się: „Daj mi spokój, widzę to!” Pod koniec okrążenia Verstappen zakwalifikował się i natychmiast odsunął się od Hamiltona.

„Kiedy początkowy problem z akumulatorem został opanowany po zmianie koła” – mówi – „a opony wszystkich kierowców osiągnęły już szczyt, udało mi się wyprzedzić Fernando i Lewisa. „Tempo było naprawdę mocne, kiedy byłem na czele” – powiedział radośnie Verstappen.

READ  Marco Reus z BVB nie pojawia się w Mistrzostwach Europy w piłce nożnej

Czy Verstappen jest teraz również kandydatem do zakwalifikowania się?

Jeśli Helmut Marko postawi na swoim, Express Verstappena powinien odtąd pozostać niekontrolowany: „Na podstawie wczorajszych i dzisiejszych danych uważam, że jesteśmy w dobrej sytuacji. Zakładamy, że nasz samochód będzie teraz gotowy od momentu przygotowań” – powiedział w przemówieniu Rozmowa kwalifikacyjna Warunki są suche, Max jest na górze. To powinno zadziałać.” Witaj, telewizjo Przed kwalifikacjami do wyścigu głównego.

Według Marko Verstappen miał dwa „trudności” podczas sprintu: „W przeciwieństwie do pierwszych trzech, po prostu zaczęliśmy od kombinacji zastosowanych mediów, co oznaczało, że na początku jechaliśmy nieco wolniej na prawym pasie, co było najgorsze”.

„Ale Max miał mocny start, a potem dzięki swojej agresywności i precyzji natychmiast i bez wahania wziął jednego za drugiego, a następnie pewnie wypadł z czołówki”.

Czy ktoś bawił się obręczami?

Do sprintu, który zwykle planowany jest non-stop, cała stawka używała średnich opon. Z jednym wyjątkiem: Russell, który w piątkowych kwalifikacjach zajął 11. miejsce, zaryzykował i zaczął od bardziej miękkiej mieszanki gumy.

Russell szybko wspiął się na dziewiątą pozycję, ale potem trudno mu było zmniejszyć przewagę nad poprzedzającym go duetem McLarena. Jednak Russell ostatecznie zdobył punkt mistrzowski na ósmym miejscu, ponieważ skorzystał na zatrzymaniu Alonso i dzięki temu zyskał „utalentowaną” pozycję.

Gdzie można obejrzeć na żywo kwalifikacje i wyścigi?

Szanghaj to pierwszy z sześciu weekendów sprintu w sezonie Formuły 1 2024 (kliknij tutaj, aby zobaczyć pełny kalendarz!) – a teraz, gdy sprint się skończył, Grand Prix Chin toczy się „normalnie”. Z kwalifikacjami w sobotnie popołudnie i wyścigiem głównym w niedzielne popołudnie (czasu lokalnego).

W Niemczech Grand Prix Chin nie będzie transmitowane w telewizji ogólnodostępnej. Jeśli chcesz oglądać kwalifikacje i wyścig na żywo, musisz skorzystać z płatnej usługi. Kwalifikacje rozpoczną się w sobotę o 9:00, a wyścigi rozpoczną się w niedzielę o 9:00. W każdym przypadku czasu niemieckiego, z różnicą czasu między Monachium a Szanghajem wynoszącą sześć godzin. (Kliknij tutaj, aby zobaczyć przegląd programów telewizyjnych!)

READ  Angielska Premier League: Zwyciężył rezerwowy Kloppa - klejnot Liverpoolu (18) bramek | Sporty

Jeden Analiza wydarzeń sportowych Jednak Kevin Schuren i Christian Nimmervoll codziennie dostarczają treści na kanale YouTube Formula1.de – bezpłatnie dla wszystkich użytkowników, bez barier płatnej telewizji. Program Formuły 1 odbywa się we wszystkie dni wyścigów o godzinie 15:00 czasu niemieckiego i daje członkom kanału możliwość zadawania pytań na czacie na żywo.

Strona aktualizacji: Ten raport z wyścigu jest stale aktualizowany. Do czasu zniknięcia tego powiadomienia nie będą planowane żadne dalsze aktualizacje.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Na dzień dzisiejszy: 100 000 dodatkowych biletów w sprzedaży

Published

on

Na dzień dzisiejszy: 100 000 dodatkowych biletów w sprzedaży

Stan na: 2 maja 2024 r. o 18:29

UEFA rozpoczyna dziś ostatnią, główną fazę sprzedaży biletów na Mistrzostwa Europy 2024 w Niemczech. Frekwencja jest znakomita, a w Niemczech nie ma już biletów na mecze fazy grupowej.

Od godziny 11:00 za pośrednictwem oficjalnej platformy biletowej można kupić ponad 100 000 biletów na różne mecze. Zainteresowanie jest duże: ogromny pośpiech powoduje problemy i długi czas oczekiwania.

Jak powiedział rzecznik komitetu organizacyjnego, na liście oczekujących znajduje się obecnie ponad 500 000 fanów. Powiedzieli, że robią wszystko, co w ich mocy, aby skrócić czas oczekiwania.

Do czterech kart na grę

Po kilku losowaniach fani mogą teraz bezpośrednio kupić bilety. Liczba dostępnych biletów różni się jednak w zależności od meczu.

Dostępne bilety obejmują:

  • Karty będą dostępne w sprzedaży na oficjalnej platformie odsprzedaży w marcu/kwietniu
  • Bilety będą dostępne po zapełnieniu stadionu
  • Bilety na spektakle w promocyjnych cenach

Sprzedaż last minute odbywa się na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy” do momentu sprzedaży wszystkich biletów. Na grę można kupić maksymalnie cztery karty.

Bilety na mecze grupowe Niemiec rozeszły się błyskawicznie

Podobnie jak w poprzednich fazach sprzedaży, bilety na niektóre mecze, np. na mecze drużynowe w Niemczech, wyprzedały się szybko. Nie ma już biletów na mecze ze Szkocją (14 czerwca, godz. 21:00 w Monachium), Węgry (19 czerwca, godz. 18:00 w Stuttgarcie) oraz finałowy mecz grupowy ze Szwajcarią (23 czerwca, godz. 21:00 we Frankfurcie). Na finał też nie ma już biletów.

READ  Mick Schumacher bez przyszłości w Formule 1? Haas grozi niemieckim dylematem z Nico Hulkenbergiem
Continue Reading

sport

Schalke 04: Osnabrück złości fanów S04 po szaleństwie – „żart”

Published

on

Schalke 04: Osnabrück złości fanów S04 po szaleństwie – „żart”

To była szokująca wiadomość dla Schalke 04! Jest bardzo prawdopodobne, że najbliższy weekendowy mecz z VfL Osnabrück (5 maja, godz. 13:00) zostanie odwołany. Ponieważ plac zabaw na moście Bremer został zamknięty przez miasto Osnabrück.

Od tego czasu wszyscy zaangażowani próbują znaleźć rozwiązanie, aby mecz pomiędzy VfL Osnabrück i FC Schalke 04 mógł się odbyć w taki czy inny sposób. Dlaczego nie przeniesiemy się na inne stadiony w okolicy? „Nie idź” do dyrektora zarządzającego Osnabrück. Swoimi komentarzami rozzłościł fanów S04.

Schalke 04: Coraz bardziej prawdopodobne jest, że mecz zostanie odwołany

Coraz mniej prawdopodobne jest, że Schalke 04 zmierzy się w weekend z VfL Osnabrück na stadionie Bremerbrück. Stadion jest zamknięty i nie można na niego wchodzić. Obie drużyny szukają rozwiązań, aby mecz mógł zostać w jakiś sposób rozegrany. Jedna możliwość: Zagraj w grę na pobliskim polu.


To także interesujące: Schalke 04: „Sobe” zmusza do skupienia się i uwagi – „Już niedługo znów się zobaczymy”


Jednak nie jest to takie proste. Na przykład Schüco Arena w Arminii Bielefeld nie spełnia wymaganych standardów. Takie jak między innymi skalibrowane linie dla VAR. Wysiłki regulacyjne byłyby w tym przypadku zbyt duże. Wielu kibiców sugerowało rozegranie meczu na Veltins Arena. Jest to jednak mało prawdopodobne, ponieważ Bundesliga prawdopodobnie oceni incydent jako „siłę wyższą”, a kolejny mecz na własnym boisku mógłby zakłócić rywalizację.

Michael Welling, dyrektor zarządzający Osnabrück, również widzi to w „NOZ”, który oznacza konkurencję. „Chciałbym wyrazić teorię, że mieszkańcy Lutern czy Wiesbaden nie byliby szczególnie szczęśliwi, gdyby Schalke rozegrało dodatkowy mecz u siebie, zwłaszcza że mamy czas na przemyślenie innych rozwiązań” – mówi Welling.

Fani domagają się komentarzy

Wypowiedzi, które nie zostały dobrze przyjęte przez kibiców Schalke 04. Jeśli konfrontacja nie dojdzie, trzeba będzie ją przełożyć pomiędzy 33. a 34. rundą. To wyraźna strata dla Royal Blues, którzy z pewnością utrzymają się w lidze, jeśli wygrają w Osnabrück.

READ  Czy Ferrari postawiło na nowe opony Pirelli?

Dlatego fani S04 są źli. „A dodatkowy tydzień z językiem angielskim na koniec sezonu nie byłby niekorzystny dla Schalke? To, o czym mówi Welling, to po prostu nonsens. Kolejny mecz u siebie dla Schalke byłby niekorzystny dla konkurencji, ale tydzień z językiem angielskim dla Schalke byłby z całym szacunkiem, to żart” i „Och, tak, mecz Schalke u siebie jest dyskredytacją dla konkurencji, ale tydzień z językiem angielskim nie jest, bo co to za bzdury?” „Facet powinien się o to postarać mieć porządny stadion” – powiedział X (dawniej na Twitterze) w rozmowie z Benem.


Więcej wiadomości dla Ciebie:


Nadszedł czas, aby kibice i kluby poczekali i zobaczyli. Liga Niemiecka musi podjąć decyzję. Najbardziej prawdopodobny alternatywny termin meczu rewanżowego to 15 maja.

Continue Reading

sport

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari

Published

on

Hamilton chce, aby Newey był w Ferrari
22:51

Sainz: Daj mi czas na decyzję

Pozostaniemy przy Ferrari, ale wrócimy na rynek kierowców. Carlos Sainz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025 i twierdzi, że chce poświęcić czas na podjęcie w końcu „właściwej decyzji”.

„Dlatego trwa to trochę dłużej i dlatego chcę zobaczyć wszystkie opcje, zanim podejmę zasadniczą decyzję” – potwierdza Sainz, który rzekomo ma ofertę od Audi.

Nawiasem mówiąc, o drużynie z Ingolstadt mówi: „Myślę, że to ruch Nico [Hülkenberg] Dla Audi ma to sens zarówno dla firmy, jak i dla Nico. Myślę, że jest świetnym kierowcą.”

Czy Hulkenberg stanowi „duże zobowiązanie” dla Audi – a być może także dla jego kolegi z zespołu w przyszłym roku? Hiszpan nie zostawia ręki widocznej..


22:38

Leclerc: Newey może „zrobić różnicę”

Naturalnie Monako został także zapytany o „temat dnia” podczas jego tournee medialnego. „Oczywiście byłbym bardzo szczęśliwy” – mówi o ewentualnej współpracy z Adrianem Neweyem.

„Myślę, że Adrien jest jedną z osób, z którymi masz nadzieję pracować pewnego dnia w swojej karierze” – powiedział Leclerc, podkreślając, że Ferrari ma już „świetny zespół”.

„Jednakże byłoby wspaniale włączyć Adriana do takiego zespołu” – potwierdza i wyjaśnia z przekonaniem: „Myślę, że jesteśmy [bei Ferrari] „Dobrze przygotowana, aby przyciągnąć najlepszych ludzi na świecie.”

Newey to osoba, która może „zrobić różnicę” w Formule 1. Dlatego też był „zaskoczony” swoim odejściem z Red Bulla. „Nie spodziewałem się tego” – przyznaje Leclerc.

Poczekajmy i zobaczmy, czy jego droga naprawdę doprowadzi go do Maranello.


22:24

Niesamowite zmiany, które nigdy nie nastąpiły

Nawiasem mówiąc, Ocon miał wówczas również ofertę od McLarena. Wtedy od razu na myśl przychodzi mi ta seria zdjęć, na której nie pojawia się Okon. Ale w historii Formuły 1 jest jeszcze kilka dużych ryb!


Seria zdjęć: Niesamowite zmiany w Formule 1, jakie nigdy wcześniej nie miały miejsca…


22:14

Ocon: Unikaj scenariusza takiego jak 2018

I znowu Francuz, który także mówił o swojej przyszłości i stwierdził, że chciałby to wyjaśnić „jak najszybciej”. Ponieważ jego kontrakt również wygasa z końcem roku.

„Mieliśmy z tym złe doświadczenia – nie ze względu na wydajność. W tamtym czasie chodziło o nieporozumienia i powody polityczne. To był czynnik rozczarowujący pod koniec 2018 roku” – wspomina.

Dla przypomnienia: Ocon musiał ustąpić miejsca Lance’owi Strollowi w Racing Point na sezon 2019. Tak naprawdę przejście do Renault wydawało się już pewne, ale w dramatycznych okolicznościach nie udało się.

„Przeszliśmy przez te wszystkie doświadczenia i oczywiście jesteśmy teraz lepiej przygotowani” – powiedział Ocon, wyrażając nadzieję, że w 2025 r. nie zostanie ponownie pozostawiony z pustymi rękami. W 2019 r. został wreszcie zmuszony wypełnić lukę jako kierowca zastępczy dla Mercedesa.


21:55

Ocon: Jestem przeciwko Sprintowi w Miami

Nowy format wroga był już problemem w PK. Esteban Ocon również skomentował tę sytuację podczas swojej wizyty w mediach i wyjaśnił (w przeciwieństwie do większości kierowców w PK), że nowy format jest ogólnie „pozytywny”.

Wyjaśnia jednak, że choć nowe zasady są lepsze, to w ogóle nie jest fanem wyścigów drag racing. Jego wyjaśnienie: „Weekendy sprintowe są dobre w spokojne weekendy. Zatem Szanghaj, Baku – wyścigi, w których rzadziej wypada się z toru”.

„Ale podczas takich wyścigów, gdzie tak wiele się dzieje, zespół ds. komunikacji i marketingu jest trudnym zadaniem” – powiedział, wyjaśniając, że pracowity weekend oznacza takie kwestie, jak marketing i tym podobne zmagania.

„Większość z nich musimy wykonać [Aktivitäten abseits der Strecke] „Precz” – powiedział Ocon, który w związku z tym „nie jest największym fanem” prowadzenia szybkiego wyścigu w Miami. Woli normalny weekend (przynajmniej tutaj).


21:37

Zhou: Nie spodziewałem się, że Hulkenberg przyjedzie tak wcześnie

Naturalnie zmiana Hulkenberga będzie miała bezpośredni wpływ na Chińczyków, bo jasne jest, że w przyszłym roku przynajmniej jeden z obecnych kierowców Saubera straci kokpit.

„To było wcześniej, niż się spodziewałem” – mówi o podpisaniu kontraktu z Hulkenbergiem, ale podkreśla też: „To tak naprawdę nie zmienia mojego stylu”. Chce się po prostu skupić na swojej obecnej pracy.

Przyznaje jednak również: „Oczywiście rozważamy różne opcje, aby zobaczyć, która działa najlepiej”. Oczywiście ruch Hulkenberga nie zwiększył jego szans na pozostanie w Sauberze.

Na tej serii zdjęć możesz zobaczyć, które sterowniki zostały już potwierdzone na rok 2025:


Seria zdjęć: Kierowcy Formuły 1 w 2025 roku


21:21

Williams w końcu miał zamienne podwozie

Alexander Albon ujawnił to dzisiaj podczas swojej wizyty w mediach. „Przyjdzie. Jeszcze go tu nie ma, ale będzie” – powiedział Albon, podkreślając: „Szczerze mówiąc, to niczego nie zmienia”.

„Jesteśmy podróżnikami [das Auto] „Wciąż tak samo, ale dobrze wiedzieć, że istnieje pewne zabezpieczenie na wypadek takiej sytuacji” – przyznaje, podkreślając, że Williams powoli przechodzi w ogólnie bardziej komfortowy tryb, jeśli chodzi o części zamienne.

„Mamy nadzieję, że teraz będziemy mogli bardziej skoncentrować się na aktualizacjach i ogólnym rozwoju samochodu” – powiedział Albon. Ponieważ Williams to także jedna z drużyn, która obecnie nie ma na swoim koncie punktu w Pucharze Świata.


21:08

Alonso: Miami nie jest dobre „na papierze”, ale…

Odnosząc się do weekendowego układu sił, Hiszpan wyjaśnia: „Na niektórych drogach mieliśmy nadzieje, które się nie spełniły, a jest odwrotnie: na niektórych drogach, po których nie spodziewaliśmy się wiele, jechaliśmy bardzo dobrze”.

„Na papierze Miami nie powinno być naszym najlepszym torem, jeśli spojrzymy na samochód na rok 2024” – powiedział Alonso. Być może jednak Aston Martin poradzi sobie tutaj lepiej, niż już się spodziewasz.

„Jest wiele pomysłów na ulepszenie samochodu, szczególnie w niedziele, które chcemy wdrożyć” – ujawnia Alonso. Jest to jednak trudne, ponieważ ze względu na format sprintu przed nami tylko jedna sesja treningowa.

Dlatego też uważa, że ​​Miami może być „trudne”.


20:56

Ricardo na spacerze: „To i tak do niczego nie prowadzi!”

Nawet niemal dwa tygodnie po wydarzeniach w Chinach sytuacja pomiędzy Danielem Ricciardo i Lance Strollem nie uległa poprawie. Nie rozmawiali ze sobą od czasu kolizji i Ricciardo niekoniecznie chce to zmienić.

„Mam przeczucie, że to i tak do niczego nie doprowadzi” – macha. „Jeśli powie, że to jego wina, mogę przyjąć przeprosiny, ponieważ nie jestem takim głupcem” – powiedział Ricciardo.

„Ale nawet to się nie wydarzyło. On tak naprawdę nie uważa, że ​​zrobił coś złego, więc nie ma wiele do powiedzenia” – Australijczyk wzrusza ramionami.

Pełne jego oświadczenia można przeczytać tutaj!


20:48

Okon: Chińska modernizacja jest wciąż bardzo niewielka

A skoro mowa o Alpach: Gasly musiał obejść się bez najnowszych aktualizacji w Chinach, ale kolega z zespołu, Esteban Ocon, miał je już w samochodzie – a dzięki P11 osiągnął także najlepszy jak dotąd wynik sezonu dla Francuzów.

„To był mały krok we właściwym kierunku, ale wiemy, że to nie wystarczy” – potwierdza Ocon, który przyznaje, że nigdy nie zbliżyłby się do punktów bez pewnych incydentów podczas wyścigu w Chinach.

„Nadal brakuje nam sporo mocy w kwalifikacjach. To wciąż punkt, nad którym musimy popracować i na którym musimy się skupić, jeśli chodzi o ogólne osiągi samochodu” – powiedział Ocon.

Przynajmniej teraz możesz walczyć trochę lepiej z innymi samochodami. „Ale w przyszłości musimy poczynić dalsze kroki naprzód” – wyjaśnia. Alpine pozostaje bez punktu mistrzowskiego po pierwszych pięciu wyścigach sezonu.


20:37

Gasly: ​​​​Hulkenberg do Audi niczego nie zmienia

Francuz nie podpisał jeszcze kontraktu na rok 2025. W związku z przejściem Nico Hulkenberga do Audi utracono kolejny kokpit. Jednak według Gasly’ego nie odgrywa to żadnej roli w jego przyszłości.

„Nic się nie zmienia” – potwierdza i wyjaśnia: „Z mojej strony wszystko jest w porządku. Myślę, że jesteście świadomi sytuacji na rynku kierowców. W tej chwili nie mam nic do ogłoszenia”.

Zapytany, czy wolałby pozostać w Alpine, odpowiedział: „Nie będę się w to za bardzo zagłębiać. Powiem więcej, gdy będę miał coś do ogłoszenia”. Na razie nie chce komentować tej sprawy.

Realistycznie rzecz biorąc, prawdopodobnie nie ma wielu innych opcji niż Alpy…


20:25

Alonso: Zawsze chciałem pracować z Neweyem

Oprócz Ferrari Adrianem Neweyem interesuje się także Aston Martin. „Zawsze chciałem z nim pracować, choć raz w życiu” – ujawnił Fernando Alonso podczas swojej dzisiejszej wycieczki po mediach.

„Bardzo go szanuję” – potwierdził Hiszpan, dodając, że Newey to „legenda tego sportu”. Podobnie jak Lewis Hamilton, Alonso nigdy z nim nie współpracował, a jedynie ścigał się z jego samochodami.

Jednocześnie wyjaśnia również: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego działu technicznego. Oczywiście Adrian jest jednym z najlepszych zawodników, albo najlepszym w historii. Ale musi pasować do zespołu i to coś więcej niż tylko ta decyzja. ” Lawrence [Stroll]„.

A na koniec oczywiście od samego Neweya wspomina Alonso.


20:16

Czas zrezygnować!

To tyle w dzisiejszym PK, które było całkiem zabawne na długie odcinki. Można to z pewnością przytoczyć jako pozytyw, ponieważ konferencje prasowe w Formule 1 to często dość trudne sprawy…

PK się skończył, ale dla nas wszystko dopiero się zaczyna! Będziemy do Państwa dyspozycji przez kilka dodatkowych godzin, aby dostarczyć Wam mnóstwo dźwięków i informacji prosto z ringu w Miami.


20:11

Hamilton: Nie mogę ci powiedzieć…

Rekordowy mistrz świata jest teraz pytany, czy nazwisko Adriana Neweya jest częścią jego negocjacji z Ferrari? „Nie mogę tego zdradzić” – ponownie mówi Hamilton z uśmiechem.

Wcześniej oświadczył w PK, że nie może wypowiadać się na temat tego, co zostało powiedziane w prywatnych rozmowach. podniecające…


20:07

Czy Mercedes mógłby wykorzystać Niue?

Wiele pytań wciąż kręci się wokół Adriana Neweya. Hamiltona zapytano między innymi, czy Mercedes mógłby spróbować go teraz pozyskać, aby rozwiązać bieżące problemy?

„Nie mam pojęcia, czy oni próbują, ani kto próbuje” – powiedział Hamilton. Szanse na to, że przeniesie się do Mercedesa, są w rzeczywistości bardzo niskie.


19:53

Peres nie boi się dalszego odejścia

Chodzi o ponowne odejście Neweya, a Perez zostaje zapytany, czy mogłoby nastąpić więcej odejścia z Red Bulla? Meksykanin odpowiada dyplomatycznie i wyjaśnia, że ​​tak nie uważa.

Perez powiedział, że wszyscy w zespole są podekscytowani, przyszłość wygląda dobrze, a odejście Neweya jest całkowicie „normalne”. Czy to jego prawdziwa opinia, czy powtarza to, co powiedział mu zespół…?

READ  Angielska Premier League: Zwyciężył rezerwowy Kloppa - klejnot Liverpoolu (18) bramek | Sporty
Continue Reading

Trending