Connect with us

entertainment

Ponieważ Kai Pflum zawsze się śmieje: Torsten Strater staje się obraźliwy

Published

on

Ponieważ Kai Pflum zawsze się śmieje: Torsten Strater staje się obraźliwy
  1. tz
  2. telewizja

Naciska

Kai Pflaume jest zawsze gotowy zażartować na temat: „Kto zna coś takiego?” W aktualnej wersji gościa studyjnego Torstena Strätera niepokoją napady śmiechu prezentera.

HAMBURG – Ludzie zastanawiają się i domyślają ile się da: W aktualnym programie „Kto takie coś zna?” (27 lutego) w swoich zespołach rywalizują Bernhard Hoeker (53 l.) i mistrz zawodów Elton (52 l.). Moderatorka Kay Pflum (56 l.) wita w studiu swoich znanych gości, których zadaniem jest udzielenie poprawnych odpowiedzi na dziwaczne i zabawne pytania swojego zespołu zgadujących. Jednak jedna gwiazda popycha doświadczonego nadawcę do granic możliwości.

Kai Pflum wybucha śmiechem podczas moderowania „Kto zna coś takiego?”

„Kiedy Torsten Sträter (57 l.) jest gościem, szczególnie myślę o ekskluzywnych informacjach, które podaję na początku programu. Zawsze jest tak samo: on zaczyna się śmiać, a ja mam problemy z przekazaniem informacji” – ostrzega widzów Kai Pflum początek przedstawienia.

Wystarczy jedno spojrzenie na Torstena Strätera, aby Kai Pflaume mógł zastosować to, co powiedział w praktyce. Mediator natychmiast zaczyna się śmiać. „Czy wiesz, że ludzie, z biologicznego punktu widzenia, to małpy o suchych nosach?” Jest to pierwsza prawda, do której Pflum musi się odnieść kilka razy, aby ją w pełni zrozumieć. Torsten Sträter reaguje irytacją na śmiejącego się moderatora.

Kay Pflum była wzorową uczennicą

Chociaż Kai Pflum nie zawsze ułatwiał życie swoim nauczycielom w szkole, był prawdziwym wzorowym uczniem, jeśli chodzi o oceny. Promotor ukończył szkołę średnią z oceną ogólną 1,8. Następnie rozpoczął studia informatyczne na Politechnice w Magdeburgu.

Kai Pflum nie może przestać się śmiać – denerwuje się gość studia Torsten Strater

Torsten Sträter z niedowierzaniem patrzy na uśmieszek Kai Pflaume’a. „O mój Boże, co to jest?” Tak ze złością podsumowuje wygląd medium. Komik też musi się śmiać, ale nie tak mocno jak Bloom.

Kto wiedział coś takiego?: Torsten Sträter i Kai Pflaume.
Fakt, że Kai Pflum nieustannie śmieje się ze zwrotu „Kto zna takie coś?” To naprawdę nie interesuje Torstena Strattera. © Future Image/Imago i zrzut ekranu/Das Erste/ARD Mediathek/Kto zna coś takiego?

Kai Pflum doświadcza kolejnych napadów śmiechu, co utrudnia mu pełne przeczytanie pytań testowych. Jak powszechnie wiadomo, z poczuciem humoru można powiedzieć: „Kto wie coś takiego?” Kolega Elton zwrócił już wcześniej uwagę Kaiowi Pflumowi, że żarty prezentera zupełnie mu nie odpowiadają. Wykorzystane źródła: „Kto zna coś takiego?” (Emisja 27 lutego 2024 r.).

READ  Przyczyna śmierci Hansa Messera – jakie objawy wskazują na nagłą niewydolność serca
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

entertainment

Film: Bollywood w Polsce – Filmy mają przyciągać turystów

Published

on

Film: Bollywood w Polsce – Filmy mają przyciągać turystów

film

Bollywood w Polsce – Filmy mają przyciągać turystów

niedziela, 27 kwietnia 2014 | 17:13

Dzikie pościgi, eksplozje helikopterów w powietrzu, autobus przewracający się przez barierę mostu prowadzącego na Wisłę. Pomiędzy nimi znajduje się mieszanka języka angielskiego i polskiego, zdjęcia śledzące i narzędzie do wyszukiwania podpisów.

W Warszawie można poczuć dotyk Bollywoodu: indyjski producent i reżyser Sajid Nadiadwala kręci w stolicy Polski film akcji „Kick”. Na zdjęcia do Polski przyjechał gwiazdor kina akcji Salman Khan, „Stallone Bollywood”. Inni członkowie obsady to Randeep Hooda i Jacqueline Fernandez, była Miss Sri Lanki.

To nie pierwszy raz, kiedy indyjski przemysł filmowy szuka tematów w Polsce. Reżyserzy z Bollywood kręcili już kilka zdjęć w Krakowie na południu Polski, gdzie wkrótce ma się rozpocząć kolejna duża produkcja. Początkowo góry i doliny Tatr Wysokich musiały służyć jako miejsce ekranowego romansu, ponieważ sytuacja w zakresie bezpieczeństwa w Kaszmirze była zbyt niestabilna, aby można ją było sfilmować.

Od tego czasu reżyserzy coraz bardziej pokochali egzotykę średniowiecznego rynku, wąskie brukowane uliczki i renesansowe szczyty wspaniałych pałaców arystokratycznych. Jednak do filmu „Kick” potrzebna była nowoczesna sceneria miejska z wieżowcami i większym zgiełkiem niż senny Kraków. To była szansa dla Warszawy.

Bollywood nad Wisłą zachwyca nie tylko miłośników kina. Polska branża turystyczna zabiega o względy filmowców z subkontynentu indyjskiego, obstawiając, że indyjscy turyści wybiorą Polskę, gdy Warszawa lub Kraków „zwrócą się” na dużym ekranie i wzbudzą zainteresowanie widzów.

Pod hasłem „Przyjdź i znajdź swoją historię” menadżerka kampanii Emilia Kubik z polskiej organizacji turystycznej POT promuje Polskę jako miejsce kręcenia filmów dla indyjskiego przemysłu filmowego. Pokazuje krajobrazy i historyczne miasta, a także sugeruje potencjał oszczędności – na przykład koszty produkcji i hoteli w Warszawie są znacznie niższe niż ceny w Londynie czy Dublinie, które Nadiadwala również uważała za miejsca kręcenia filmów.

reklama

Aby ułatwić Polsce podejmowanie decyzji w przyszłości, POT i Komisja Filmu Polskiego stworzyły aplikację zawierającą informacje o potencjalnych lokalizacjach filmowych i kontaktach dla polskich partnerów do współpracy, która jest skierowana w szczególności do studiów filmowych i „skautów lokalizacji”.

Monica Kapil Mohta, ambasador Indii w Polsce, uważa, że ​​tradycja Polskiej Szkoły Filmowej w Łodzi, której absolwentami jest m.in. Roman Polański, jest nie mniej ważna we współpracy z indyjskim przemysłem filmowym. Dobrze wyszkolonych specjalistów nie brakuje. „Jestem pod ogromnym wrażeniem jakości filmów produkowanych w Polsce” – podkreśla. Chwali także warszawiaków, którzy wielokrotnie muszą wybierać alternatywne trasy, gdy drogi lub mosty są zamknięte, aby obejrzeć sceny akcji: „Mimo wszystkich eksplozji wokół nich, są bardzo mili i przyjacielscy”.

Niektórzy nawet bardzo przyzwyczajają się do syren, migających świateł i głośnych huków. „Któregoś dnia widziałem trzy wozy strażackie pędzące ulicą Marszałkowską i już szukałem kamer i aktorów” – mówi szef POT Rafał Szmetky. „Ale nic nie zostało sfilmowane. W hotelu wybuchł pożar”.

READ  „Kevin sam w domu” w luksusie: rodzina Kevina musiała być dość bogata
Continue Reading

entertainment

Goku i Klass pokazują antylopę przy wodopoju, doprowadzając fanów do szaleństwa

Published

on

Goku i Klass pokazują antylopę przy wodopoju, doprowadzając fanów do szaleństwa
  1. tz
  2. telewizja

Naciska

Goku i Klass kontrolowali ProSiebena przez 24 godziny. Gdy zaczyna się nowy program, oboje mogą nadawać, co chcą – i natychmiast zaczyna się chaos.

Monachium – Znani anarchistyczni aktorzy Joko Winterscheidt (45 l.) i Klaas Heufer-Umlauf (40 l.) po raz kolejny pokazali, że potrafią wywrócić telewizję do góry nogami, i to tym razem nawet dosłownie. Po zwycięstwie w „Joko & Klaas vs. ProSieben” byli w stanie kontrolować swój kanał przez pełne 24 godziny.

Goku i Klass przedstawiają: Antylopa odpoczywa

Joko i Klass pokazali już w przeszłości, że lubią wykorzystywać czas antenowy, który zdobyli w ProSieben, do bardzo różnych celów – czasem przydatnych, czasem mniej przydatnych. Niektóre z jej poprzednich artykułów poruszających ważne kwestie społeczne zostały nagrodzone. Jednak dzisiejsi widzowie mogą mieć mniejsze szanse na takie wyróżnienia.

Jak dotąd, jedną z najważniejszych atrakcji tego dnia było zdjęcie na żywo studni bez podpisu w Namibii. Można było zobaczyć wiele oryksów odpoczywających i bawiących się nad chłodną wodą. Nie do wiary – zamiast reportaży telewizyjnych i oper mydlanych pojawiły się obrazy niedzielnych krajobrazów. Niektórzy fani opisali ProSieben na Instagramie jako „zwalniający”.

Fani oszaleli: Goku i Klass świętowali w Internecie

Ale w ProSieben można było zobaczyć nie tylko dziką przyrodę: kilka odcinków „Don't Stop Laughing” i nostalgiczne perełki talk show zabrało widzów w podróż w przeszłość. Obydwaj prezenterzy telewizyjni porwali także telewizję śniadaniową siostrzanego kanału Sat.1.

Goku i Klass, antylopa
Goku i Klass kontrolowali ProSiebena przez 24 godziny. Gdy nowa stacja staje na czele, oboje mogą nadawać, co im się podoba – i natychmiast zaczyna się chaos. © Photo Alliance / Niemiecka Agencja Prasowa / ProSieben | Sina Goertz; Zrzut ekranu ProSiebena

Internet oszalał – w jak najbardziej pozytywnym tego słowa znaczeniu. Fani w mediach społecznościowych świętują niezwykły dzień Antelope Sunday. Pomiędzy tweetami typu „Czy antylopa przygotowała coś jeszcze lub chociaż ćwiczyła choreografię? „Trochę boję się iść do toalety, a potem coś przegapię”. do „Wyobrażam sobie, że od czasu do czasu pójdę do toalety, żeby odpocząć psychicznie!”, entuzjazm był ogromny. Klaas Heofer-Umlauf ostrzegła niedawno przed niskim budżetem jej 24-godzinnego programu. Wykorzystane źródła: Prosippin, X

READ  Hoyerswerda: Dziedzictwo Pücklera jest pełne wyzwań
Continue Reading

entertainment

Zatańczmy: trudny czas Renaty Lucien

Published

on

Zatańczmy: trudny czas Renaty Lucien
Continue Reading

Trending