Tech
Konkurs Habbo Spring Fashion Contest rozpoczyna się dzisiaj!
Czy zawsze marzyłeś o zaprojektowaniu własnego ubrania, które będzie noszone przez tysiące Habbos na całym świecie? Więc to jest okazja, na którą czekałeś!
Habbo poszukuje najlepszych projektantów do stworzenia nowego modnego dodatku do letniej kolekcji. Od dziś użytkownicy Habbo mają tydzień na przesłanie swoich kreatywnych projektów mody jako grafiki pikselowej za pomocą szablonu, który można pobrać ze strony internetowej Habbo. 28 kwietnia personel hotelu ogłosi dziesięciu najlepszych projektantów, którzy w głosowaniu społeczności oddadzą swój ulubiony projekt, który zostanie poddany ogólnemu głosowaniu 7 maja. Zespół projektowy Habbo oceni trzy najlepsze projekty, zidentyfikowane przez globalną społeczność Habbo, a zwycięski projekt stanie się kultowym, ekskluzywnym dodatkiem typu split, który będzie sprzedawany we wszystkich witrynach internetowych podczas letniej kampanii. Po czerwcowej kampanii letniej cały dochód z modnych dodatków zostanie przekazany międzynarodowej organizacji charytatywnej wybranej przez zwycięzcę.
Konkurs kostiumowy jest częścią kampanii, w której użytkownicy mogą uczestniczyć w szkole mody poprzez różne gry Habbo, od testów mody po przebieranki i przygotowania do pokazu mody. Habbo Fashion Month, który faktycznie odbył się w 2016 roku, jest bardzo popularny w społeczności ze względu na wiele elementów odzieży, które zostały wypuszczone. Ubrania są zawsze poszukiwane i zwykle znacznie więcej w porównaniu do mebli, z których wykonuje się większość kampanii.
Na szczycie platformy do wygrania jest wiele nagród, w tym odznaki specjalne i limitowane, BC i HC, kredyty i pakiety VIP. Nie czujesz się kreatywny? W takim razie nadal możesz dostać się do szkoły mody, grając w różne gry, od ciekawostek po gry w przebieranki, a nawet organizując pokazy mody w ramach wszechstronnego wydarzenia Habbo Spring Fashion.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani, mogąc ogłosić rozpoczęcie konkursu Habbo Fashion Design Competition” – powiedział Valtteri Caro, dyrektor generalny Sulake. „Ten konkurs to doskonała okazja dla naszej społeczności do wykazania się kreatywnością i zaprojektowania własnych ubrań do kupienia w sklepie, a dochód przeznaczony na wybraną przez nich organizację charytatywną. Życzymy wszystkim powodzenia i nie możemy się doczekać, aż znajdziemy co wymyśliłeś! ”
Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 13 maja, a zwycięski projekt zostanie opracowany przez nasz zespół techniczny, a następnie wprowadzony na rynek w czerwcu w ramach kolekcji Habbo Summer Collection.
ceny:
- Pierwsza dziesiątka każdego kraju otrzyma odznakę, 31 dni przed naszą erą, 31 dni HC i kapibara turkusowa.
- Zwycięzcy głosowania lokalnego, którzy uzyskają dostęp do publicznego głosowania, otrzymają nowy pakiet VIP Secret Catwalk i zupełnie nową odznakę.
- Pierwsze trzy projekty globalnego głosowania otrzymają nową ekskluzywną odznakę i kompletny pakiet platformy Habbo.
- Główny zwycięzca wybrany przez nasz zespół projektowy otrzyma HC na rok i imponujące 1000 talarów.
Zasady, których należy przestrzegać w projektach:
1. Rozmiar obrazu powinien wynosić 145 x 145 pikseli.
2. Projekt powinien mieć następującą skalę
– Szablon awatara męskiego 1: 1
– Awatar modelki 1: 1
Pobierz szablony awatarów Habbo do swoich projektów.
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
„Największy cud” – NASA ponownie łączy się z legendarną sondą kosmiczną „Voyager 1”.
Naciska
Po miesiącach ciszy radiowej NASA odzyskała kontakt z sondą kosmiczną Voyager 1, ale problem nie został jeszcze całkowicie rozwiązany.
PASADENA – Sonda Voyager 1 jest rekordzistą jako najdalszy obiekt stworzony przez człowieka od Ziemi. Od kilku lat znajduje się w przestrzeni międzygwiezdnej, poza naszym zasięgiem Układ SłonecznyWysłał na Ziemię cenne dane naukowe do 14 listopada 2023 r. Jednak od tego dnia amerykańska agencja kosmiczna NASA Nie otrzymujesz już zrozumiałych danych z Voyagera 1.. Niepokojące jest to, że sonda kosmiczna jest ważnym narzędziem naukowym tylko dlatego, że znajduje się daleko od Ziemi.
Voyager 1 przez pięć miesięcy wysyłał niezrozumiałe sygnały
Od nieco ponad pięciu miesięcy problemy Voyagera 1 nękają zespół z Jet Propulsion Laboratory (JPL) NASA. Być może jednak obawy te teraz zniknęły. 20 kwietnia 2024 roku Voyager 1 po raz pierwszy wysłał sygnał z powrotem na Ziemię, który został zrozumiały dla zespołu Voyagera. Według NASA Po raz pierwszy od pięciu miesięcy udało się zweryfikować stan i stan statku kosmicznego.
Podróżnik 1 |
5 września 1977 |
24,3 miliarda kilometrów |
22 godziny i 33 minuty |
4 z 10 |
Jej identyczna siostrzana sonda, Voyager 2, została wystrzelona około dwa tygodnie temu |
Źródło: NASA |
Sonda kosmiczna Voyager 1 NASA wysyła wyraźny sygnał z powrotem na Ziemię
Jednak kilka miesięcy przed nadejściem tej pozytywnej wiadomości zespół desperacko próbował nakłonić Voyagera 1 do ponownego mówienia. Wyzwanie: Sonda kosmiczna jest zbyt daleko, aby ją odwiedzić i naprawić – w końcu między Ziemią a sondą wystrzeloną w 1977 r. jest obecnie ponad 24 miliardy kilometrów. Ma to również wpływ na próby naprawy: sygnał zabiera podróż między Ziemią a sondą kosmiczną zajmuje około 22 godzin i 33 minut, a podróż powrotna trwa tyle samo czasu.
Zespół Voyagera musiał czekać około dwóch dni po każdej zmianie, aby wysłać statek kosmiczny w przestrzeń kosmiczną. Dopiero wtedy będzie można stwierdzić, czy zmiany się powiodły. 20 kwietnia w końcu nadszedł ten moment: zespołowi udało się zidentyfikować problem na Voyagerze 1 i znaleźć rozwiązanie. Według NASA przyczyną problemu był podsystem danych lotu (FDS), jeden z trzech komputerów znajdujących się na pokładzie statku kosmicznego.
Na pokładzie „Voyagera 1” znajduje się uszkodzony chip
Departament Obrony i Bezpieczeństwa jest odpowiedzialny za uzupełnianie danych naukowych i sytuacyjnych przed wysłaniem ich na Ziemię. Jednak część oprogramowania FDS była przechowywana na chipie, który okazał się wadliwy. To sprawia, że przesyłane dane są nieczytelne. Ponieważ nie da się łatwo wymienić wadliwego chipa w kosmosie, zespół musiał wykazać się kreatywnością. Rozwiązanie: Kod programu, którego dotyczy problem, musi zostać zapisany w innym miejscu pamięci FDS.
18 kwietnia po raz pierwszy do Voyagera 1 wysłano polecenie przechowywania kodu pakującego dane systemowe statku kosmicznego w innym miejscu. Odpowiedź statku kosmicznego z 20 kwietnia pokazała, że próba zakończyła się sukcesem, a Voyager 1 wysłał czytelną aktualizację statusu. Pozostałe części oprogramowania, którego dotyczy problem, zostaną przeniesione w ten sposób w ciągu najbliższych kilku tygodni. Voyager 1 wyśle następnie czytelne dane naukowe z powrotem na Ziemię. Wielu badaczy już na to czeka.
Voyager 1 to legendarna sonda kosmiczna NASA
Sonda kosmiczna Voyager 1 należąca do NASA jest legendarna w zakresie podróży kosmicznych: odwiedziła kilka planet w drodze na krańce Układu Słonecznego i zapewniła badaniom mnóstwo danych. Między innymi wykonała także słynne zdjęcie „bladoniebieskiej kropki”, które ukazuje Ziemię jako małą bladoniebieską kropkę w bezkresie kosmosu.
Susan Dodd, szefowa projektu Voyager, wyraziła w lutym ostrożny optymizm: „Byłoby największym cudem, gdybyśmy go odzyskali. Jesteśmy dalecy od poddania się. Wygląda na to, że „największy cud” dzieje się właśnie teraz. (niezapłacony rachunek)
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
Aktualizacja Fallout 4: Next Gen na PS5 i Xbox pojawi się dzisiaj
Czwartek, 25 kwietnia 2024 r
13:58
Oficjalne kanały Bethesdy milczą na razie na temat konkretnego wydania. Nawet jeśli istnieją pojedyncze raporty o trwałych pobraniach, już przygotowujemy się na to, że aktualizację będziemy mogli pobrać dopiero później, niż pierwotnie oczekiwano.
13:25
Wypuszczać tylko w godzinach wieczornych?
Nadal nie możemy zgłosić żadnego białego dymu dotyczącego aktualizacji nowej generacji. Ponieważ pora lunchu prawie się skończyła, czas premiery podawany przez niektóre sklepy znów stał się bardziej realistyczny.
Źródła takie jak te Spodziewaj się, że aktualizacja pojawi się dzisiaj Około 18:00 czasu niemieckiego Może zostać wydana – w zależności od terminu wydania poprzednich aktualizacji Fallouta 4.
12:54
Wciąż czekamy na znak życia ze strony aktualizacji – na razie bezskutecznie. Jeśli potrzebujesz porady, co zrobić przed premierą: Słyszeliśmy, że seria Fallout na Amazon Prime jest całkiem niezła…
12:33
Wygląda na to, że nic się jeszcze nie dzieje w związku z aktualizacją. Mamy serię PS5 i Xbox
W Internecie pojawiają się pojedyncze doniesienia, że najwyraźniej rozpoczęło się odpowiednie pobieranie – w tym na nieoficjalnym kanale Fallouta 4 na Discordzie. Oczywiście będziemy Cię na bieżąco informować.
12:18
To jest obraz, który aktualnie widzisz, gdy logujesz się na serwery Bethesdy. Brak informacji o czasie trwania prac konserwacyjnych.
12:08
Serwery modów przestały działać w ciągu tych minut
Teraz już niedługo okaże się, czy z aktualizacją nowej generacji będziemy mogli ruszyć już po południu – czy też będziemy musieli poczekać trochę dłużej.
11:55
Do zapowiadanych prac konserwacyjnych związanych z modyfikacją pozostało niecałe 5 minut. Czy aktualizacja nowej generacji zostanie również zainstalowana w tym samym czasie?
11:38
Nasz użytkownik JDrake pisze w komentarzach, że pobieranie już trwa na platformie Steam, gdzie znajduje się wolumen aktualizacji Nieco ponad 55 GB. W takim razie prawdopodobnie nie zajmie to dużo czasu w przypadku konsol; Pad w wersji Xbox posiada już ikonkę „X/S”.
11:23
„Nagranie przedstawiające moje regularne sprawdzanie, czy aktualizacja Fallouta 4 została już wydana. […]”
Ten X-Post z gifem całkiem dobrze opisuje nasze obecne zachowanie – i prawdopodobnie także wielu z Was.
łączyć z Treść Twittera
11:05
Aktualizacja nie została jeszcze wypuszczona, ale Bethesda ostrzegała przed nią przed oficjalną premierą – przynajmniej wszyscy bawiący się modami. W najgorszym przypadku łatanie może zniszczyć zawartość z powodu niekompatybilności.
Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj:
10:19
Nadal nie jest jasne, kiedy pojawi się aktualizacja Fallouta 4. Najprawdopodobniej będzie to około południa, ale niektóre anglojęzyczne sklepy również spekulują na temat premiery wczesnym wieczorem (około 17:00 i 18:00). Powód: Poprzednie aktualizacje gry End of Time RPG ukazały się w podobnym okresie.
9:51
Ciekawostka: dzisiejsza aktualizacja jest pierwszą dużą łatką do Fallouta 4 od 2017 roku(!).
8:26
Oczywiście najważniejsze pytanie brzmi: kiedy aktualizacja będzie dostępna dzisiaj?
Jest już dość wyraźny sygnał. Ponieważ o 10:00 UTC – około 12:00 czasu niemieckiego – odbędzie się konserwacja modów i Klubu Kreatywności. Jest więc bardzo prawdopodobne, że w tym czasie zostanie zainstalowana łatka nowej generacji.
07:30
Witamy w transmisji na żywo z aktualizacji Fallout 4 nowej generacji!
Niektóre informacje na temat dużej łatki są już znane (patrz poniżej), ale inne informacje – takie jak dokładny czas – nie są jeszcze znane. Będziemy Cię tutaj na bieżąco informować i mamy nadzieję, że Ci się spodoba!
Bethesda dzięki nowej aktualizacji sprawia, że Fallout 4 jest odpowiedni dla obecnej generacji konsol. Co dziwne, nazywa się to „aktualizacją dla konsol nowej generacji” i ma na celu między innymi znaczne ulepszenie wydanej w 2015 roku gry RPG końca czasu.
Szybki rzut oka na informacje dotyczące dzisiejszej łatki nowej generacji do Fallouta 4
- początek: 25 kwietnia 2024 r
- czas: Jeszcze nie wiadomo, prawdopodobnie około południa
- Systemy: Seria PS5, Xbox
- Rozmiar pobierania: Jeszcze nie wiadomo
Te treści i innowacje są obecne w aktualizacji Fallouta 4
Jak wspomnieliśmy wcześniej, aktualizacja dba przede wszystkim o techniczną stronę gry i dostosowuje ją do obecnych konsol PS5 i Xbox Series X/S, które są znacznie wydajniejsze w porównaniu do PS4 i Xbox One.
Bethesda ma to gdzieś Oficjalne ogłoszenie Ujawniliśmy już niektóre szczegóły i ulepszenia, które przyniesie łatka:
- Ustawienia trybu wydajności i jakości
- Liczba klatek na sekundę do 60 kl./s
- Większa dokładność
- Ulepszenia i poprawki stabilności
Ulepszenia komputera: Każdy, kto gra w Fallouta 4 na swoim komputerze, może spodziewać się obsługi ultraszerokokątnych wyświetlaczy, obsługi Steam Deck i różnych poprawek błędów.
Nowe zadanie: Oprócz ulepszeń technicznych aktualizacja dodaje także nową zawartość do Fallouta 4. Pojawi się zupełnie nowa misja o nazwie „Echoes of the Past”, w której musisz uniemożliwić Enklawie założenie bazy w północno-wschodniej części mapy. Nie ma jednak jeszcze informacji o czasie trwania misji.
Fallout 4 to gra RPG osadzona w postapokaliptycznym otwartym świecie. Akcja filmu rozgrywa się prawie 200 lat po wielkiej wojnie nuklearnej w okolicach niemal zniszczonego Bostonu w Ameryce Północnej.
W grze wcielamy się w jedynego ocalałego z Krypty 111, który budzi się z kriogenicznego snu i musi walczyć o przetrwanie na pustkowiach.
Tytuł jest aktualizowany w chwili, gdy uniwersum Fallouta cieszy się ogromnym wzrostem popularności za sprawą emisji serialu na platformie Amazon Prime. Aktualizacja została zapowiedziana już dawno temu i miała pojawić się w zeszłym roku. Teraz jest czas.
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
Tech
NASA ogłasza sukces „Voyagera 1”: nastąpił „największy cud”.
Naciska
Przez pięć długich miesięcy sonda Voyager 1 nie otrzymywała wyraźnego sygnału. Teraz wydaje się, że zespół NASA rozwiązał zagadkę.
PASADENA – Żadna sonda kosmiczna nie jest dalej od Ziemi niż Voyager 1. Sonda NASA od kilku lat znajduje się w przestrzeni międzygwiazdowej poza naszym Układem Słonecznym i stamtąd wysyła na Ziemię cenne dane naukowe. Robiła to co najmniej do 14 listopada 2023 r. Od tego czasu nie nadeszły zrozumiałe dane z Voyagera 1 – co stanowi problem NASA i jej Laboratorium Napędów Odrzutowych, które opiekuje się bliźniaczym statkiem kosmicznym Voyager. Sondy kosmiczne.
Podczas gdy Voyager 2 w dalszym ciągu bez problemu wysyłał dane na Ziemię, Voyager 1 przez wiele miesięcy sprawiał zespołowi ból głowy. Teraz jest jednak prawdopodobne, że zostały wysadzone w powietrze. 20 kwietnia 2024 r. — nieco ponad pięć miesięcy od ostatniego znaczącego transferu danych — sonda kosmiczna zgłosiła się ponownie na Ziemię w taki sposób, że zespół Voyagera mógł coś z nią zrobić. Co więcej, po raz pierwszy od pięciu miesięcy możliwe stało się sprawdzenie stanu i stanu technicznego statku kosmicznego, NASA twierdzi.
Podróżnik 1 |
5 września 1977 |
24,3 miliarda kilometrów |
22 godziny i 33 minuty |
4 z 10 |
Jej identyczna siostrzana sonda, Voyager 2, została wystrzelona około dwa tygodnie temu |
Źródło: NASA |
Sonda kosmiczna NASA Voyager 1 od miesięcy wysyłała na Ziemię niezrozumiałe dane
Ta historia sukcesu następuje po kilku miesiącach, podczas których zespół desperacko próbował przekonać Voyagera 1 do współpracy. Problem: sonda kosmiczna jest zbyt daleko, aby ją odwiedzić i naprawić. W końcu między Ziemią a sondą wystrzeloną w 1977 r. jest obecnie ponad 24 miliardy kilometrów. Oznacza to coś jeszcze, co utrudnia próby naprawy: sygnał potrzebuje około 22 godzin i 33 minut, aby przebyć trasę między Ziemią a sondą kosmiczną, a podróż powrotna ponownie zajmuje tyle samo czasu.
Oznacza to, że po każdej zmianie zespół Voyagera wysyłał statek kosmiczny w przestrzeń kosmiczną, musiał czekać około dwóch dni, aby sprawdzić, czy zmiany przyniosły skutek. 20 kwietnia w końcu nadszedł ten czas — zespół wiedział już, jaki problem ma Voyager 1 i jak go naprawić: problem dotyczył jednego z trzech komputerów na pokładzie statku kosmicznego, podsystemu danych lotu (FDS). Odpowiada za pakowanie danych naukowych i statusowych przed wysłaniem ich na Ziemię.
„Voyager 1”: za problemy odpowiada wadliwy chip – NASA znajduje rozwiązanie
Jednak chip przechowujący część pamięci FDS jest wyraźnie uszkodzony. Zapisana jest na nim także część oprogramowania FDS – której brakuje „Voyagerowi 1” i sprawia, że wszelkie dane naukowe i systemowe staną się bezużyteczne. Na Ziemi możesz wymienić uszkodzony chip – 24 miliardy kilometrów stąd trzeba wykazać się większą kreatywnością. Dlatego zespół Voyagera zdecydował się umieścić kod, którego dotyczy problem, w innym miejscu pamięci FDS.
18 kwietnia Voyager 1 po raz pierwszy otrzymał polecenie przechowywania kodu pakującego dane systemowe statku kosmicznego w innym miejscu. Odpowiedź statku kosmicznego z 20 kwietnia pokazała, że próba zakończyła się sukcesem, a Voyager 1 wysłał czytelną aktualizację statusu. W nadchodzących tygodniach inne części oprogramowania, którego dotyczy problem, zostaną przeniesione w ten sposób. Voyager 1 wyśle następnie czytelne dane naukowe z powrotem na Ziemię.
W lutym liderka projektu Voyager, Susan Dodd, wyraziła ostrożny optymizm: „Byłoby największym cudem, gdybyśmy go odzyskali. Jeszcze się nie poddaliśmy i wygląda na to, że ten «wielki cud» już się dzieje”. (niezapłacony rachunek)
„Ewangelista mediów społecznościowych. Baconaholic. Oddany czytelnik. Badacz Twittera. Zapalony pionier w dziedzinie kawy”.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech4 miesiące ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de