Dziesiątego dnia Jack Miller będzie obecny na drugim kwartale. Dwukrotny zwycięzca sezonu chciałby pozostać w obecnej formie. W piątek został spowolniony przez wózki i nie był podekscytowany.
Jack Miller przedstawił się w dobrym nastroju po pierwszym dniu treningu Mugello. Po zajęciu 10. miejsca w połączonym zestawieniu, najpierw skomentował stan swojego kontraktu. Dopiero w tym tygodniu podpisał nowy dokument roboczy z zespołem fabryki Ducati na sezon 2022. Krótki okres kontraktu nie był dokładnie tym, czego chciał.
„To nie był mój pomysł. Miller wyjaśnił, że jako kierowca zawsze chcesz być bezpieczny w swoim życiu. „Nie muszę sobie niczego udowadniać, aby wynegocjować lepsze warunki w nadchodzących negocjacjach, z powodu tak niewielu zmian. Ale urzędnicy chcą mieć otwarte opcje. Trochę się denerwujesz, ale to sprawa biznesowa”.
Następnie skomentował bezpieczeństwo podczas hamowania przed skrętem 1. „Tutaj 350 km / h wygląda inaczej niż na innych drogach. Tak jak powiedziałem Inii Bastianini. Tylko w Mogilo wiesz, jak szybko się rozwijamy. Zmieniłem też spodnie za pierwszym razem, ale myślę, że tak Nie mamy problemu z bezpieczeństwem, jest wystarczająco dużo miejsca i nawet jeśli ściana zostanie trochę przesunięta, to uczucie niewiele się zmieni.
Piątek był pod wpływem handlarzy złomu na torze, ale także opon, które po prostu nie działały tak, jak chciał. „Dla mnie była to kwestia zrozumienia, jak działają opony. Pierwsza grupa zepsuła się stosunkowo szybko, ponieważ była przegrzana”.
Potem w końcu wcisnął przycisk wózka i Australijczyk mówił do siebie z prawdziwą złością: „Musimy dawać przykład, a potem ruszyć na szybki bieg w grupie pełnej klaunów. Było co najmniej ośmiu kierowców. Hondasowi producenci, Petronas Yamaha, którego zawodnik wygrał. „Dziewięć tytułów itd.” – powiedział Miller. „Pokazujemy talentom w klasie Moto3, jak powinni jeździć. Po prostu nie ma powodu, aby zwalniać i czekać. W MotoGP ślizganie się nie pomaga. Jeśli czeka jeden lub dwóch kierowców, nie ma problemu. Ale przy ośmiu kierowcach nie sądzę, że to prawda i powinieneś myśleć o karach. W końcu są też tacy w mniejszych klasach ”.
Wynik MotoGP, Mugello, połączony harmonogram po 2.PR:
1. Bagnaya, Ducati, 1: 46,147 min
2. Renz, Suzuki, +0,071 sekund
3. Morbidelli, Yamaha + 0,184
4. Quartararo, Yamaha + 0,225
5. Binder, KTM, + 0,289
6. Oliveira, KTM, + 0,437
7. Nakagami, Honda +0446
8. Vinales, Yamaha, +0446
9. Alex Espargaro, Aprilia, + 0,508
10. Miller, Ducati +0,541
11. Zarco, Ducati + 0,655
12. Mir, Suzuki, + 0,700
13. Marc Marquis – Honda + 0.826
14. Paul Espargaro, Honda + 0.839
15. Pearhouse, Ducati + 0,960
16. Petrucci, KTM + 0,982
17. Marini, Ducati, + 1.007
18. Alex Marquez, Honda +1179
19. Bastianini, Ducati +1333
20- Savadore, Aprilia, +1521
21. Rosyjski, Yamaha, +1572
22 – Lecuona, KTM, + 1,645
Wynik MotoGP, Mugello, FP2:
1. Bagnaya, Ducati, 1: 46,147 min
2. Renz, Suzuki, +0,071 sekund
3. Morbidelli, Yamaha + 0,184
4. Quartararo, Yamaha + 0,225
5. Binder, KTM, + 0,289
6. Oliveira, KTM, + 0,437
7. Nakagami, Honda +0446
8. Alex Espargaro, Aprilia, + 0,508
9. Miller, Ducati +0,541
10. Zarco, Ducati + 0,693
11. Mir, Suzuki, + 0,700
12. Marc Marquis – Honda + 0.826
13. Paul Espargaro, Honda + 0.839
14. Beerus, Ducati + 0,960
15. Petrucci, KTM, + 0,982
16. Marini, Ducati, + 1.007
17. Vinales, Yamaha +1048
18. Alex Marquez, Honda +1179
19. Bastianini, Ducati +1333
20- Savadore, Aprilia, +1521
21. Rosyjski, Yamaha, +1572
22 – Lecuona, KTM, + 1,645