Niemcy dostarczają Ukrainie kolejny system obrony powietrznej
| Czas czytania: 2 minuty
System obrony przeciwrakietowej Iris-T znajduje się w kompleksie obronnym Diehl w Überlingen
Źródło: dpa/Christoph Schmidt
Posłuchaj naszych podcastów WELT tutaj
Niezbędna jest Twoja odwołalna zgoda na przesyłanie i przetwarzanie danych osobowych, ponieważ zgoda ta jest wymagana jako osoba trzecia przez dostawcę osadzonych treści, aby wyświetlić osadzone treści. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Ustawiając przełącznik w pozycji „ON”, wyrażasz na to zgodę (możesz w każdej chwili zrezygnować). Obejmuje to Twoją zgodę na przekazanie niektórych danych osobowych do krajów trzecich, w tym do Stanów Zjednoczonych, zgodnie z art. 49 ust. 1 lit. a) RODO. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie, korzystając z przełącznika i prywatności na dole strony.
Wołodymyr Zełenski wielokrotnie narzekał na brak broni do obrony swojego kraju. Kolejny system Iris-T z Niemiec przybył właśnie na Ukrainę. Tymczasem Stany Zjednoczone ogłosiły kolejne miliony pomocy wojskowej.
DNiemcy dostarczyły Ukrainie kolejny zestaw przeciwlotniczy Iris-D. „Ponownie dostarczyliśmy na Ukrainę zintegrowaną jednostkę strażacką z IRIS-T SLM i IRIS-T SLS” – powiedział w piątek federalny minister obrony Boris Pistorius (SPD). W piątek na Ukrainę przybyła jednostka straży pożarnej – powiedział agencji prasowej AFP rzecznik ministerstwa.
Pistorius mówił o „bardzo nowoczesnym i sprawdzonym systemie obrony powietrznej średniego i krótkiego zasięgu, wyprodukowanym bezpośrednio przez niemiecki przemysł”. Wraz z niedawno nagrodzonym systemem Patriot Niemcy wzmacniają „ukraińską obronę powietrzną w obronie przed brutalną agresywną wojną Rosji prowadzoną z naruszeniem prawa międzynarodowego”. był pierwszy lustro” Poinformowano o zaktualizowanej dostawie Iris-T.
W ostatnich miesiącach Rosja nasiliła ataki powietrzne na Ukrainę. Prezydent Ukrainy Wołodymyr Zełenski wielokrotnie narzekał na brak broni dla obrony powietrznej jego kraju.
Czytaj
Nowy system dystrybucji w Unii Europejskiej
W ramach piątkowej dostawy rząd federalny dostarczył już Ukrainie trzy systemy obrony powietrznej Iris-T SLM i jeden Iris-T SLS, a także dwa rodzime systemy obrony powietrznej.
USA ogłosiły pomoc wojskową
Tymczasem USA udzielają Ukrainie większej pomocy wojskowej. Departament Stanu USA poinformował w piątek, że nowy pakiet o wartości 275 mln dolarów (około 253 mln euro) obejmuje amunicję do wielokrotnych wyrzutni rakiet Himars oraz pociski artyleryjskie kal. 155 i 105 mm.
To piąta transza zatwierdzona przez prezydenta USA Joe Bidena od czasu ujawnienia pod koniec kwietnia przez Kongres USA nowych funduszy dla Kijowa o wartości około 61 miliardów dolarów (56,2 miliarda euro). Pomoc z wcześniejszych pakietów już wysunęła się na pierwszy plan – stwierdził. Nowe wsparcie musi zostać udzielone „tak szybko, jak to możliwe”.
Tanken in Polen lohnt sich! Die Spritpreise in Swinemünde zeigen erneut, warum Sparfüchse auf Usedom unbedingt hinter die Grenze fahren sollten.
Ahlbeck/Swinemünde
Ein Artikel von
Nicole Züge
Ceny paliw w Świnoujściu cieszą łowców okazji. Ile możesz zaoszczędzić tankując w Polsce w pięknym mieście portowym. (Fot.: Polska flaga na wieży w Świnoujściu.)
Marcin Bielecki/dpa
Wer auf Usedom lebt oder Urlaub macht, kann beim Tanken in Polen deutlich sparen. Die Spritpreise heute in Swinemünde zeigen dies deutlich. Wir haben eine Preisübersicht und wissen, wie viel man bei Diesel, Superbenzin und Super Plus genau sparen kann.
Wyjaśniamy, czy tankując w Świnoujściu można płacić w euro i czego zdecydowanie należy unikać płacąc za zbiornik w Polsce.
Przegląd:
Das sind die aktuellen Spritpreise in Swinemünde (3. Juli 2024)
[–>
Tankstellen in Swinemünde
[–>
Kann man in Swinemünde beim Tanken mit Euro bezahlen?
Tankowanie w użyciu: warto jechać dalej do Polski!
Każdy, kto podróżuje po Eustom, zwykle zatrzymuje się na stacjach benzynowych Ahlbeck, Bansin lub Zinnowitz. Osoby dojeżdżające z Berlina do Herringsdorf mijają stację benzynową przy drodze B110 za mostem Schecheriner.
Nie zawsze warto jechać drogą do Świnoujścia. W indywidualnych przypadkach, jak już tu analizowaliśmy, oszczędności na tankowaniu nie są warte dalszej podróży.
Jednak ceny paliw w Świnoujściu są obecnie bardzo tanie, dlatego w Polsce trzeba będzie regularnie tankować. Przykładowo litr benzyny premium w B110 na początku lipca kosztuje około 1,83 euro, w Świnoujściu za litr płaci się średnio zaledwie 1,60 euro. Super Plus kosztuje na autostradzie federalnej nawet 1,89 euro za litr. Diesel kosztuje około 1,75 euro za litr.
Oto dzisiejsze (3 lipca 2024) ceny paliw w Świnoujściu
Superbenzin (E10): 1,60 Euro/Liter
[–>
Super Plus Benzin (E5): 1,67 Euro/Liter
[–>
Diesel: 1,61 Euro/Liter
Tanken in Polen: Quellen und Hinweise
Wir verwenden folgende Quellen, um die aktuellen Spritpreise in Polen für Sie immer möglichst genau abzubilden: mehr-tanken.de, abtankstellen.de, clever-tanken.de, pl.fuelo.net. Dennoch dienen die Preisangaben auf dieser Seite nur als ungefähre Richtwerte, da die Preise – wie auch an deutschen Tankstellen – je nach Tageszeit und Ort Schwankungen unterliegen.
Przegląd stacji benzynowych w Świnoujściu
Stacje paliw sieci „Orlen” w Świnoujściu są wymieniane dwukrotnie podczas tankowania w Polsce.
Adresy:
Orlen an der Swina (Zentrum), Wybrzeże Wład. IV 10, 72-600 Świnoujście
[–>
Orlen am Swinemünder Hafen, Fińska, 72-600 Świnoujście
Inne stacje benzynowe w Świnoujściu znajdziesz na mapie:
Sobald der Bezahlvorgang startet, kann man am Kartenterminal auswählen, in welcher Währung bezahlt werden soll. Hier unbedingt auf Złoty drücken oder dies beim Bezahlen ansagen. Zahlt man in Euro, kann die Tankfüllung teurer werden, weil Wechselgebühren anfallen können oder die Abrechnung später zu einem ungünstigeren Wechselkurs gemacht wird.
[–>
Wer in Bar bezahlen möchte, sollte zuvor Geld umtauschen.
Buying Instagram followers can be tempting for those looking to quickly boost their social media presence. Obtaining targeted Instagram followers offers a more strategic approach, ensuring that the new followers align with the account’s niche and audience. This can lead to higher engagement rates and better interaction with your content.
Many users are concerned about whether buying Instagram followers can result in a ban. Instagram’s policies are strict, and violating them by purchasing followers can lead to penalties, including account suspension. Therefore, it’s crucial to weigh the risks before deciding on this approach.
Insfollowpro offers packages for Instagram followers, likes, and views, with a focus on delivering high-quality engagement. Their services can help enhance visibility and interaction on your posts, provided these tactics align with Instagram’s guidelines. Careful consideration of the platform’s policies is essential to avoid negative repercussions for your account.
Understanding the Risks and Benefits of Buying Instagram Followers
Buying Instagram followers can increase a user’s reach quickly but comes with specific risks. Assessing these elements is crucial to making informed decisions.
Acquiring Instagram followers through paid services may lead to account suspension. Platforms like Instagram often detect unnatural spikes in follower counts, leading to penalties.
Engagement rates can drop significantly, as purchased followers are often inactive bot accounts. This fall in engagement could diminish account credibility and adversely affect real follower interaction.
Privacy concerns also arise since using third-party follower services often necessitates sharing account information. This data could potentially be mishandled or exploited without consent.
Evaluating the Pros and Cons of Targeted Followers
Targeted Instagram followers can enhance an account’s visibility to real users within a specific niche. This focused approach may result in better engagement compared to generic follower purchases.
These followers might share common interests with the account’s content, leading to increased interaction rates. Enhanced metrics can attract brands and advertisers looking for partnerships.
Yet, the authenticity of targeted followers is crucial. Even targeted services might resort to fake accounts, leading to similar pitfalls as generic follower purchases. Researching and selecting reliable services remains imperative.
Navigating Instagram’s Policies on Purchased Followers
Instagram has strict policies regarding the use of inauthentic engagement methods. Users should be aware of the risks and consequences associated with buying followers from Insfollowpro, including potential bans or shadowbans.
Can You Get Banned for Buying Instagram Followers?
Instagram’s policies explicitly prohibit buying followers. Engaging in this practice can lead to consequences.
The platform uses advanced algorithms to detect artificial growth patterns and may take actions such as shadowbanning or permanently disabling accounts. Shadowbanning restricts an account’s visibility without alerting the user, severely impacting engagement rates.
Anyone purchasing followers risks violating Instagram’s guidelines, resulting in account suspension. Authentic growth remains the safest strategy for maintaining an Instagram presence without facing penalties from the platform.
Insfollowpro: A Closer Look
Insfollowpro offers various services for boosting your Instagram presence, including followers, likes, and views. These tools aim to enhance user engagement and expand reach on the platform.
Boosting Presence with Insfollowpro Instagram Followers
Insfollowpro provides options to purchase Instagram followers, which can significantly impact the perceived credibility of an account. This service is particularly useful for businesses, influencers, and new accounts looking to establish a presence quickly.
The followers acquired through Insfollowpro are designed to appear authentic, helping users build a larger, more convincing follower base. It’s essential to note that while buying followers can provide an initial boost, ongoing engagement is necessary to maintain and grow this audience sustainably.
Enhancing Engagement with Insfollowpro Instagram Likes
Another key feature of Insfollowpro is the ability to purchase Instagram likes. Increasing the number of likes on posts can enhance visibility and potentially attract more organic followers.
This service is useful for creating the impression of popular, widely-engaged content. Insfollowpro offers various packages, allowing users to choose the number of likes they wish to buy for specific posts. By ensuring a strategic distribution of likes, users can optimize their engagement metrics effectively.
Expanding Reach with Insfollowpro Instagram Views
Insfollowpro also offers Instagram views for videos and stories, enabling users to increase the visibility of their content. Views play a crucial role in Instagram’s algorithm, helping content to be discovered more easily by a wider audience.
This service is particularly beneficial for users focusing on video content, as higher view counts can translate to better algorithm placement and more organic traffic. By leveraging Insfollowpro’s view services, users can enhance their content’s perceived popularity and reach.
Zakaz nocnych lotów we Frankfurcie nad Menem jest kluczowy dla Zielonych. Zawsze uważali się za mistrzów mieszkańców, którzy chcą spać spokojnie w nocy i nie przeszkadzać im hałas samolotów. Bardzo nie podoba im się orzeczenie Sądu Administracyjnego w Cassel z 2011 roku, które zakazuje lotów w godzinach od 23:00 do 5:00. Julia Eberz, polityk frankfurckiej Partii Zielonych, potwierdziła, że powinno to obowiązywać podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej, ponieważ wszystkie obiekty są „idealnie połączone z siecią kolejową”.
Jednak niedawno jeden z prominentnych polityków Zielonych uzyskał od Ministerstwa Gospodarki Hesji wyjątek od zakazu lotów nocnych: minister spraw zagranicznych Annalena Baerbach. Bardzo chciała zobaczyć mecz Niemcy-Szwajcaria we Frankfurcie 23 czerwca, a następnie następnego ranka udać się na spotkanie ministrów spraw zagranicznych UE w Luksemburgu. Dokładnie 54 minuty później wszedł w życie niejako zakaz lotów nocnych Zbuduj gazetę Po raz pierwszy zgłoszono. W tym samym czasie kanclerz Olaf Scholz (SPD) wrócił do Berlina innym lotem. Obaj uzasadniali wniosek o specjalne zezwolenie podtekstem „interesu publicznego” w przypadku lotów rządowych.
Dzień dobry Berlinie biuletyn
Dziękujemy za rejestrację. Otrzymasz potwierdzenie e-mailem.
Mówią, że wycieczki Beerbocka zwykle „zaczynają się i kończą” w BER
Ministerstwo Spraw Zagranicznych zapewniło jednak „Berliner Zeitung”, że jest to tylko odosobniony przypadek. Generalnie podróże ministra spraw zagranicznych „rozpoczynają się i kończą” na obszarze wojskowym BER, z ogólnym wyjątkiem dotyczącym ograniczeń lotów nocnych mających zastosowanie do rządowych statków powietrznych. Jak dotąd jest tylko jeden nocny lot z Frankfurtu nad Menem.
Ministerstwo wyjaśniło dalej, że nocny lot „rozpoczął się spotkaniem ministrów spraw zagranicznych UE w Luksemburgu następnego ranka, po którym w poniedziałkowe popołudnie odbyła się podróż do Izraela, na terytoria palestyńskie i do Libanu”. W przeciwieństwie do innych członków rządu federalnego Perbach nie wrócił do Berlina, „zamiast tego wyruszył w podróż do Luksemburga lub na Bliski Wschód”.
„Nieodpowiedzialne”: Federalne Stowarzyszenie Przeciwko Hałasowi Samolotów ostro krytykuje
Podczas posiedzenia rady miasta Frankfurtu Zieloni faktycznie wypowiadali się przeciwko wyjątkom od zakazu lotów nocnych. W lutym powiedziano to w jednym Wspólne oświadczenie Polityk ds. mobilności Julia Ebers i rzeczniczka ds. polityki sportowej Nataska Gouder powiedziały, że Zieloni podzielą sprzeciw Stowarzyszenia Federalnego wobec hałasu samolotów w związku z kontrowersyjnym planem europejskiej organizacji piłkarskiej UEFA. Podczas Mistrzostw Europy apelował o tymczasowe umożliwienie nocnych lotów między obiektami.
Interes publiczny, w tym przypadku Mistrzostw Europy, „nie może być argumentem za zawieszeniem zakazu lotów nocnych” – ale czy dotyczy to także Ministra Spraw Zagranicznych Zielonych? Do chwili oddania publikacji do druku firmy Eberz, Kauder i Stowarzyszenie Zielonych Dzielnic z siedzibą we Frankfurcie nad Menem nie odpowiedziały na zapytanie Berliner Zeitung.
Ona natomiast zawahała się Federalne Stowarzyszenie Przeciwko Hałasowi Samolotów Nocny lot Beerbocka nie jest surowo potępiany. Prezes stowarzyszenia i wieloletni członek SPD Werner Kindsmüller nazwał nocny lot ministra spraw zagranicznych do „Berliner Zeitung” „nieodpowiedzialnym”, ponieważ „zakłócał nocny sen mieszkańców tuż przed północą”. Jego zdaniem „To pokazuje, że Minister Spraw Zagranicznych Zielonych nie liczy się z ofiarami, gdy zamiast pociągiem pokonuje 180 kilometrów samolotem”. I żąda: „Należy odwołać loty na krótkich dystansach!”
Lot na krótkich dystansach zamiast pociągu: napięte rozkłady jazdy jako „czynnik ograniczający”.
W rzeczywistości Baerbach w swojej kampanii wyborczej obiecał, że ze względów ochrony klimatu loty na krótkich dystansach będą tak drogie, że nikt nie będzie mógł ich uniknąć. Powiedziała też, że jeśli to możliwe, lubi dojeżdżać na spotkania pociągiem. Dlaczego tego wieczoru minister poleciał krótkim samolotem, zamiast pociągiem?
Na żądanie Ministerstwo Spraw Zagranicznych wyjaśniło, że co do zasady „możliwości podróży niskoemisyjnych, takie jak połączenia kolejowe lub korzystanie z lotów regularnych, są w pierwszej kolejności sprawdzane przed każdą podróżą i przed skorzystaniem z dostępności lotów Ministerstwa Obrony”. Jednakże czynnikiem ograniczającym jest często „napięty harmonogram”.
Ministerstwo Spraw Zagranicznych nie może „wpływać” na wiele dat i czas ich trwania, np. spotkań Organizacji Narodów Zjednoczonych czy szczytów międzynarodowych. Ministerstwo konkluduje, że regularne spotkania zarówno w kraju, jak i za granicą „można realizować jedynie w przypadku dostępności samolotów”.
Samochód służbowy jako alternatywa? Baerbach tak nie uważał
Krótkodystansowy lot Baerbocka do Luksemburga spotkał się nie tylko z krytyką Federalnego Stowarzyszenia Przeciwko Hałasowi Samolotów. Heski polityk FDP Stephan Naas oskarżył ministra spraw zagranicznych o podwójne standardy – chciał bowiem „zniechęcić obywateli do latania” jednocześnie z lotem na krótkich dystansach. Wiceprezydent FDP Wolfgang Kubicki udzielił później własnej rady. Napisał z przymrużeniem oka X w usłudze wiadomości tekstowych, Zieloni muszą zgodzić się na „więcej inwestycji w rozbudowę autostrad”. Wtedy „nie musieliby latać na tak krótkich lotach”.
Szczególnie dziwne: Beyerbach nie rozważał wykorzystania swojego samochodu służbowego na trasie Frankfurt–Luksemburg. W odpowiedzi MSZ na pytania „Berliner Zeitung” nawet nie wspomniano o samochodzie służbowym ministra jako opcji, choć w nocy – gdy nie kursują pociągi z Frankfurtu do Luksemburga – byłaby to opcja o najniższej emisji.