Connect with us

Tech

Dlatego też niektóre produkty na Amazon wyświetlają komunikaty o błędach ChatGPT

Published

on

Dlatego też niektóre produkty na Amazon wyświetlają komunikaty o błędach ChatGPT

ChatGPT jest używany w handlu elektronicznym w wielu środowiskach do różnych zadań. Między innymi generatywna sztuczna inteligencja jest coraz częściej wykorzystywana do opisywania towarów w oparciu o bota programowego i zazwyczaj współpracuje z listami funkcji i bazami danych od operatorów marek i sprzedawców detalicznych.

W szczególności na Amazon Marketplace znajdują się listy produktów, które zawierają komunikaty o błędach w nazwach produktów lub w ich opisach, np. te, które pojawiają się podczas generowania skryptów ChatGPT. W przypadku Amazona, ale z pewnością także innych platform, z których można korzystać w dużej mierze automatycznie, istnieje obecnie wiele wykryć o nazwach typu „Przykro mi, ale nie mogę spełnić tej prośby, ponieważ jest to sprzeczne z polityką użytkowania OpenAI” i być może także w innych systemach. Języki.

Te paznokcie mają śmieszne nazwy. (zrzut ekranu t3n/Amazon)

Wygląda na to, że sam Amazon ma już ekipę sprzątającą, która szybko wyjaśnia sytuację, gdy takie sytuacje się zdarzają. Przynajmniej w przeszłości mogliśmy zrozumieć, że listy produktów nigdy nie istniały zbyt długo. Ogólnie rzecz biorąc, można je dość łatwo znaleźć, wyszukując termin „konflikt z polityką użytkowania OpenAI”.



Ryzykowna gra: Istnieje ryzyko dodatkowych kosztów i zamknięcia konta

Jednak dla kupujących i sprzedających wszystko to niesie ze sobą szereg innych zagrożeń. Z jednej strony, w zależności od stosunku umownego, za takie nieprawidłowe umieszczenie mogą pojawić się koszty, z drugiej strony Amazon może nie być tym zainteresowany, przynajmniej jeśli będzie się to powtarzać – a sprawcy, o których mowa, mogą stanowić zagrożenie tymczasowego zawieszenia konta lub innych przepisów, które oczywiście podlegają regulaminowi wewnętrznemu i ogólnym warunkom obowiązującym na platformach. Firma znana jest z podejmowania szybkich i zrównoważonych działań, szczególnie wśród swoich agentów.

Kolejnym ryzykiem jest to, że błędy pojawią się nie tylko w nazwie czy opisie, ale także w dostępności towaru lub – co gorsza – w cenie. Handlowcy, którzy często odrzucają lub zamieszczają nieprawidłowe oferty, mogą przynajmniej zmniejszyć swoją widoczność.

READ  Migawki programistów: aktualności programistów w jednym lub dwóch zdaniach

Chociaż zaobserwowaliśmy to zjawisko przede wszystkim na Amazon Marketplace, istnieją inne sytuacje, które również ujawniają użycie ChatGPT – na przykład w recenzjach i ocenach klientów, w Google, niektórych platformach cateringowych i hotelowych, sieci społecznościowej X oraz na eBay i Etsy. Jest to zatem problem kompleksowy, którym operatorzy tych portali i platform zajmą się w najbliższej przyszłości (lub już teraz).

W przypadku prawie wszystkich głównych platform zautomatyzowanie sortowania powinno być tylko kwestią czasu — powyższa terminologia i inne cechy powinny pozwolić na to, aby stało się to bardzo szybko i sprawnie przy zastosowaniu odpowiednich procedur. Jednak sytuacja może wkrótce stać się bardziej skomplikowana, jeśli za pośrednictwem sklepu GPT zostaną utworzone nowe instalacje z dużą liczbą GPT i aplikacji, co z kolei zaleje wspomniane platformy internetowe komunikatami o błędach.

Prawie skończone!

Aby dokończyć rejestrację, kliknij link w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Chcesz uzyskać więcej informacji na temat newslettera? Dowiedz się więcej już teraz

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Published

on

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.

reklama

W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.

Profesor Christian Henner Hentsch

O kwestii interpretacji mówi profesor Christian Henner Hensch

W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.

Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.

Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.

Odcinek 108:


Tutaj znajdziesz wszystkie poprzednie odcinki:


(Skrobia)

Do strony głównej

READ  Sonda kosmiczna Voyager 1 przesyła użyteczne dane
Continue Reading

Tech

Wygląda na to, że Apple chce przenieść te aplikacje na iOS 18

Published

on

Wygląda na to, że Apple chce przenieść te aplikacje na iOS 18

Apple pracuje nad wieloma nowymi funkcjami dla aplikacji wbudowanych w iOS. Słynna plotka o Apple gotuje. W związku z tym powinny nastąpić poważne zmiany w kilkunastu programach magazynowych – od projektu, przez funkcjonalność AI, aż po całkowite przeprojektowanie. Niektóre szczegóły już wyciekły. Obiecują, że iOS 18 będzie bardziej odpowiedni po dość umiarkowanej aktualizacji do iOS 17. Zmiany dotyczą też ekranu głównego, który ma być bardziej płynnie zaprojektowany – m.in. bezpłatne umieszczenie ikon.

reklama

W nowej aplikacji Mapy po raz pierwszy pojawią się tzw. trasy niestandardowe, za pomocą których będzie można samodzielnie zdefiniować trasę. Mapy topograficzne – na przykład do pieszych wędrówek – są również zaplanowane tak, jak w watchOS 10. Apple Music po raz pierwszy w iOS 18 powinno mieć możliwość automatycznego tworzenia list odtwarzania – przy pomocy generatywnej sztucznej inteligencji. Apple Mail może mieć nowy wygląd i funkcjonalność AI. Aplikacja SMS otrzymuje długo oczekiwane wsparcie dla standardu przesyłania wiadomości RCS. Planowany jest zintegrowany dyktafon i wyświetlanie symboli matematycznych dla notatek.

Mówią, że Apple chce całkowicie przebudować kalkulator, łącznie z funkcją daty. Wprowadzono również poważne zmiany w aplikacjach do zdjęć i fitness, ale szczegóły są nadal niejasne. Aplikacja Apple Health otrzyma nowe funkcje AI. Rozwiązanie Freeform do mapowania myśli zawiera nowe sceny ułatwiające nawigację po dokumentach. Safari po raz pierwszy otrzyma funkcje AI i obiecuje innowacje w interfejsie.

Wreszcie Apple chce także ulepszyć Pages, Numbers i Keynote za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji, a Skróty powinny umożliwiać łatwiejszą automatyzację złożonych zadań. Istnieją również doniesienia o integracji kalendarza z aplikacją Przypomnienia – Bardzo logiczny krok. Czas pokaże, czy Memories wymrze jako samodzielna aplikacja w dłuższej perspektywie.

READ  Lepiej usunąć go bezpośrednio: popularna aplikacja na Androida potajemnie podsłuchuje swoich użytkowników

iOS 18 zadebiutuje na WWDC w czerwcu. Jest i pozostaje flagowym systemem operacyjnym Apple. Nowa funkcjonalność sztucznej inteligencji prawdopodobnie trafi do systemu MacOS i innych platform Apple.



(licencjat)

Do strony głównej

Continue Reading

Tech

Pokémon GO ma dwa niepozorne Pokémony, które musisz złapać

Published

on

Pokémon GO ma dwa niepozorne Pokémony, które musisz złapać

Obecnie w Pokémon GO masz do ligi dwa bardzo potężne potwory. Pospiesz się, zanim odejdą.

Co dzieje się w Pokémon GO? Rozpoczął się nowy miesiąc, a wraz z nadejściem maja nadchodzi wiele wydarzeń dla Pokémon GO.

Najważniejsze wydarzenia miesiąca rozpoczęły się 1 maja: od tego czasu możesz pozyskać potężnego napastnika Diancie w drodze specjalnych badań.

Ale to nie wszystko: obecnie dostępne są dwa inne Pokemony, które mogą wydawać się niepozorne, ale mogą naprawdę dobrze spisać się w Lidze: Rocara i Tapu-Kime.

Ale nie zostają na zawsze.

Pokémon GO: Tak wygląda sezon World of Wonder na zwiastunie

Więcej filmów

automatyczny start

Rokara w Pokémon GO: Oto jak to zdobyć i jaka jest potężna

Rocara jest najwyższa w PvP

Jak zdobyć Rokarę? Możesz zdobyć Rukarę ze specjalnego zadania u Diancie i możesz zdobyć więcej jajek o długości 10 km. Trzeba tu jednak dużo szczęścia.

Badania terenowe „Złap 10 Pokémonów” są obecnie bardziej niezawodne. Obecnie w nagrodę możesz spotkać się z Rocarą.

Ale: tu trzeba się spieszyć. Można z niej korzystać tylko do piątku, 3 maja, do godziny 23:59.

Jak potężna jest Rukara? W raidach Rocara jest znikomy, ale w lidze bitewnej PvP jest prawdziwym potworem. W klasyfikacji PvPoke W tabeli Superligi zajmuje czwarte miejsce. Jest to jeden z najlepszych Pokemonów, w jakie możesz grać.

Najlepiej jest używać zestawu ruchów Rzut Kamieniami, Zimno Kamienia i Moc Księżyca. Pamiętajcie: potrzeba dużo cukierków, żeby Rocara osiągnęła mocny poziom w Premier League, ale nie można przekroczyć 1500 WP.

Tapu-Kime w Pokémon GO: Oto jak to osiągnąć i jaka jest potężna

Capo Kim Pokemon Go
Tabu Kim w Pokemon Go

Oto jak zdobyć Kapu-Kime: Kapu-Kime pojawił się z nowymi majowymi nalotami. Możesz rzucić jej wyzwanie w pięciogwiazdkowych rajdach od 2 do 16 maja, więc jest więcej czasu.

Jeśli masz szczęście, masz również szansę na uzyskanie połysku. Jeśli chcesz z nią walczyć: Tutaj znajdziesz najlepsze kontrataki przeciwko Kapu-Kime.

Jak silny jest Kabu Kim? Szczególnie interesujące jest to, że Kapu-Kime ma teraz również atak Naturalnej Furii, jeśli złapiesz go w rajdach. Dzięki temu możesz jeszcze bardziej ulepszyć swój zestaw ruchów w Battle League.

Kapu-Kime nie odgrywa dużej roli w Premier League, ale odgrywa większą rolę w Super League. Tam można go znaleźć na trzecim miejscu w rankingach PvPoke, ustępując jedynie Registeelowi i Crypto-Impergatorowi. Najlepiej używać kombinacji Aqua Gun, Surfer i Nature's Wrath.

Wkrótce w grze pojawią się bardziej ekscytujące potwory: wkrótce w Pokémon GO pojawią się dwa nowe potwory.

READ  Nowa nadzieja dla „Voyagera 1”? Sonda NASA wysyła na Ziemię zaskakującą odpowiedź
Continue Reading

Trending